loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 149 شنبه 26 تیر 1395 نظرات (0)

مظلومی: بله، نکونام را می‌خواستم

 

سرمربی استقلال ادعا می کند که فصل گذشته تمایل داشته جواد نکونام را جذب کند.

 

 

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام بعد از خداحافظی از فوتبال مدعی شد که مظلومی فصل گذشته او را می خواست اما اتفاق هایی افتاد که اجازه نداد این انتقال عملی شود. مظلومی در این باره به ورزش سه می گوید: بله این درست است. من جواد را می خواستم.


او در پاسخ به این سوال که چه کسی اجازه نداد نکونام با استقلال قرارداد امضا کند هم می گوید: من را وارد سوال های حاشیه دار نکنید. دوست ندارم مصاحبه کنم و فقط به احترام شما تلفنم را جواب دادم.


سرمربی فصل گذشته استقلال در مورد خداحافظی نکونام از فوتبال می گوید: خیلی متاسف شدم چرا که ما یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال مان را از دست دادیم. جواد می توانست حالا حالاها بازی کند و من فکر می کنم باید از تجربه هایش به خوبی استفاده کنیم.

 

 


Google
About 82,700 results (0.51 seconds)
Search Results
مظلومی: بله، نکونام را می‌خواستم :: ورزش 3
www.varzesh3.com/.../مظلومی-بله،-نکونام-را-می‌خواس...
Translate this page
13 hours ago - به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام بعد از خداحافظی از فوتبال مدعی شد که مظلومی فصل گذشته او را می خواست اما اتفاق هایی افتاد که اجازه نداد این انتقال ...
Images for ‫مظلومی: بله، نکونام را می‌خواستم‬‎Report images
Image result for ‫مظلومی: بله، نکونام را می‌خواستم‬‎
Image result for ‫مظلومی: بله، نکونام را می‌خواستم‬‎
11 hours ago
Image result for ‫مظلومی: بله، نکونام را می‌خواستم‬‎
Image result for ‫مظلومی: بله، نکونام را می‌خواستم‬‎
Image result for ‫مظلومی: بله، نکونام را می‌خواستم‬‎
More images for مظلومی: بله، نکونام را می‌خواستم
از خداحافظی او خیلی ناراحت شدم/ مظلومی: بله، نکونام را می‌خواستم
resaneaval.com/?go=44580
Translate this page
12 hours ago - به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام بعد از خداحافظی از فوتبال مدعی شد که مظلومی فصل گذشته او را می خواست اما اتفاق هایی افتاد که اجازه نداد این انتقال ...
مظلومی: بله، نکونام را می‌خواستم - ورزش مدیا - Shafaqna
sp.shafaqna.com/FA/IR/1034092
Translate this page
5 hours ago - مظلومی: بله، نکونام را می‌خواستم. ... عناوین روزنامه های ورزشی ۲۶ تیر ۹۵/ خداحافظ مرد نکونام+تصاویر. - خبرگزاری دانشجو ...
مظلومی: بله، نکونام را می خواستم - جستجوگر اخبار تی نیوز
tnews.ir/news/0d3566616237.html
Translate this page
13 hours ago - مظلومی در این باره به ورزش سه می گوید: بله این درست است. من جواد را می خواستم. او در پاسخ به این سوال که چه کسی اجازه نداد نکونام با استقلال قرارداد ...
از خداحافظی او خیلی ناراحت شدم/ مظلومی: بله، نکونام را می‌خواستم - من چت ...
iwantchaatroom.ir/از-خداحافظی-او-خیلی-ناراحت-شدم-مظ...
Translate this page
از خداحافظی او خیلی ناراحت شدم/ مظلومی: بله، نکونام را می‌خواستم. جمعه ۲۵ تير۱۹:۴۲. ارسال شده در تیر ۲۵, ۱۳۹۵ نویسنده adminدسته‌ها دسته‌بندی نشده ...
از خداحافظی او خیلی ناراحت شدم/ مظلومی: بله، نکونام را می‌خواستم
donyaekhabar.com/.../از+خداحافظی+او+خیلی+ناراحت+...
Translate this page
به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام بعد از خداحافظی از فوتبال مدعی شد که مظلومی فصل گذشته او را می خواست اما اتفاق هایی افتاد که اجازه نداد این انتقال عملی شود. مظلومی ...
مظلومی: بله، نکونام را می‌خواستم - دبلیوخبر
wwwkhabar.ir/7491933
Translate this page
سرمربی استقلال ادعا می کند که فصل گذشته تمایل داشته جواد نکونام را جذب کند. ... مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری پارس نیوز: مظلومی: بله، نکونام را می‌خواستم ...
از خداحافظی او خیلی ناراحت شدم/ مظلومی: بله، نکونام را می‌خواستم | خبروان
khabarone.ir/news/2715509
Translate this page
13 hours ago - به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام بعد از خداحافظی از فوتبال مدعی شد که مظلومی فصل گذشته او را می خواست اما اتفاق هایی افتاد که اجازه نداد این انتقال ...
از خداحافظی او خیلی ناراحت شدم/ مظلومی: بله، نکونام را می‌خواستم - نازی ...
www.navichaat.ir/از-خداحافظی-او-خیلی-ناراحت-شدم-مظ...
Translate this page
13 hours ago - از خداحافظی او خیلی ناراحت شدم/ مظلومی: بله، نکونام را می‌خواستم. بازدید: خبر ورزشی. جمعه ۲۵ تير۱۹:۳۵. Related Posts. بوسکتس: مطمئنم نیمار در ...
از خداحافظی او خیلی ناراحت شدم/ مظلومی: بله، نکونام را می‌خواستم | سامانه ...
irscc.ir/.../از-خداحافظی-او-خیلی-ناراحت-شدم-مظلومی/
Translate this page
12 hours ago - از خداحافظی او خیلی ناراحت شدم/ مظلومی: بله، نکونام را می‌خواستم ... سرمربی استقلال ادعا می کند که فصل گذشته تمایل داشته جواد نکونام را جذب کند.
هرلحظه، از خداحافظی او خیلی ناراحت شدم/ مظلومی: بله، نکونام را می‌خواستم
harlahze.com/.../از-خداحافظی-او-خیلی-ناراحت-شدم-مظل...
Translate this page
13 hours ago - مظلومی در این باره به ورزش سه می گوید: بله این درست است. من جواد را می خواستم. او در پاسخ به این سوال که چه کسی اجازه نداد نکونام با استقلال قرارداد ...
از خداحافظی او خیلی ناراحت شدم/ مظلومی: بله، نکونام را می‌خواستم | ورزش 120
varzesh120.com/.../از-خداحافظی-او-خیلی-ناراحت-شدم-م...
Translate this page
13 hours ago - از خداحافظی او خیلی ناراحت شدم/ مظلومی: بله، نکونام را می‌خواستم. سرمربی استقلال ادعا می کند که فصل گذشته تمایل داشته جواد نکونام را جذب کند.
مظلومی: بله، نکونام را می‌خواستم | News File
newsfile.ir/.../مظلومی%3A+بله،+نکونام+را+می‌خواستم
Translate this page
سرمربی استقلال ادعا می کند که فصل گذشته تمایل داشته جواد نکونام را جذب کند.
مظلومی بله، نکونام را می‌خواستم | جستجو | آرشیو سایت های ایران
www.wikirss.ir/.../مظلومی+بله،+نکونام+را+می‌خواستم....
Translate this page
مظلومي درباره اینکه فصل قبل هم شرایط جذب بازیکن این چنین بود گفت: شرایط فصل قبل را همه دیدند و تمام شد. نمونه اش اینکه من جواد نکونام را می خواستم ولی شرایط ...
مظلومی: بله، نکونام را می‌خواستم | آرشیو سایت های ایرانی - صفحه اصلی
parsnews.bazfeed.ir/page-164058.html
Translate this page
سرمربی استقلال ادعا می کند که فصل گذشته تمایل داشته جواد نکونام را جذب کند. منبع : سایت خبری تحلیلی پارس نیوزمظلومی: بله، نکونام را می‌خواستم برچسب ها :.
از خداحافظی او خیلی ناراحت شدم/ مظلومی: بله، نکونام را می‌خواستم
dailykhabariran.ir/news/113347
Translate this page
13 hours ago - از خداحافظی او خیلی ناراحت شدم/ مظلومی: بله، نکونام را می‌خواستم. سرمربی استقلال ادعا می کند که فصل گذشته تمایل داشته جواد نکونام را جذب کند.
مظلومی: بله، نکونام را می‌خواستم | آرشیو سایت های ایران
parsnews.sotiba.ir/page-182267.html
Translate this page
سرمربی استقلال ادعا می کند که فصل گذشته تمایل داشته جواد نکونام را جذب کند. منبع : سایت خبری تحلیلی پارس نیوزمظلومی: بله، نکونام را می‌خواستم برچسب ها :.
مظلومي: بله، نکونام را مي‌خواستم/ از خداحافظي او خيلي ناراحت شدم
iruni.ir/news/1205245
Translate this page
ورزش 3/ سرمربي استقلال ادعا مي کند که فصل گذشته تمايل داشته جواد نکونام را جذب کندجواد نکونام.
از خداحافظی او خیلی ناراحت شدم- مظلومی: بله، نکونام را می‌خواستم - اخبار
www.wikipg.com/.../از-خداحافظی-او-خیلی-ناراحت-شدم-...
Translate this page
13 hours ago - سرمربی استقلال ادعا می کند که فصل گذشته تمایل داشته جواد نکونام را جذب کند.
اخبار فارسی::مظلومی: بله، نکونام را می‌خواستم::افه
اخبارفارسی.com/.../مظلومی:_بله،_نکونام_را_می‌خواس...
Translate this page
به گزارش پارس نیوز، جواد نکونام بعد از خداحافظی از فوتبال مدعی شد که مظلومی فصل گذشته او را می خواست اما اتفاق هایی افتاد که اجازه نداد این انتقال عملی شود. مظلومی ...
از خداحافظی او خیلی ناراحت شدم/ مظلومی: بله، نکونام را می‌خواستم عصر ...
khabarche.ir/.../از-خداحافظی-او-خیلی-ناراحت-شدم--مظل...
Translate this page
12 hours ago - جواد نکونام در حالی به قطر رفت که همچنان خیلی ها معتقدند او باید تا پایان فصل از فوتبال خداحافظی کند. زمزمه های رسیده از اطرافیان جواد حکایت از آن ...
از خداحافظی او خیلی ناراحت شدم/ مظلومی: بله، نکونام را می‌خواستم - ورزش ۳ ...
www.sarkhat.com/fa/news/141539233/
Translate this page
12 hours ago - به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام بعد از خداحافظی از فوتبال مدعی شد که مظلومی فصل گذشته او را می خواست اما اتفاق هایی افتاد که اجازه نداد این انتقال ...
مظلومی: بله، نکونام را می خواستم - آخرین اخبار ایران و جهان
www.zamoune.com/news/2199766
Translate this page
13 hours ago - به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام بعد از خداحافظی از فوتبال مدعی شد که مظلومی فصل گذشته او را می خواست اما اتفاق هایی افتاد که اجازه نداد این انتقال ...
از خداحافظی او خیلی ناراحت شدم/ مظلومی: بله، نکونام را می‌خواستم ...
nexttech.ir › Fashion › Beauty
Translate this page
12 hours ago - از خداحافظی او خیلی ناراحت شدم/ مظلومی: بله، نکونام را می‌خواستم ... سرمربی استقلال ادعا می کند که فصل گذشته تمایل داشته جواد نکونام را جذب کند.
از خداحافظی او خیلی ناراحت شدم/ مظلومی: بله، نکونام را می‌خواستم - روجانیوز
news.rooja.org/fa/content/352865.html
Translate this page
12 hours ago - به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام بعد از خداحافظی از فوتبال مدعی شد که مظلومی فصل گذشته او را می خواست اما اتفاق هایی افتاد که اجازه نداد این انتقال ...
من نکونام را می خواستم | مظلومی - طاها پخش
www.tahapakhsh.ir/.../مظلومی-من-نکونام-خواستم.html
Translate this page
11 hours ago - مظلومی در این باره می گوید: بله این درست است. من جواد را می خواستم. او در پاسخ به این سوال که چه کسی اجازه نداد نکونام با استقلال قرارداد امضا کند هم ...
اخبار فوتبال:مظلومی: من نکونام را می خواستم | مجله اینترنتی کهلیک
kahlek.ir/index.php/news1604590
Translate this page
11 hours ago - مظلومی در این باره می گوید: بله این درست است. من جواد را می خواستم. او در پاسخ به این سوال که چه کسی اجازه نداد نکونام با استقلال قرارداد امضا کند هم ...
مظلومی: من نکونام را می خواستم - نگاه 20
negah20.ir/news/102410
Translate this page
مظلومی در این باره می گوید: بله این درست است. من جواد را می خواستم. او در پاسخ به این سوال که چه کسی اجازه نداد نکونام با استقلال قرارداد امضا کند هم می گوید: من را وارد ...
مظلومی: من نکونام را می خواستم | دمادم
damadam.ir › اخبار › برترین‌ها › ورزشی
Translate this page
11 hours ago - مظلومی در این باره می گوید: بله این درست است. من جواد را می خواستم. او در پاسخ به این سوال که چه کسی اجازه نداد نکونام با استقلال قرارداد امضا کند هم ...
از خداحافظی او خیلی ناراحت شدم/ مظلومی: بله، نکونام را می‌خواستم - میهن ...
mihanbaran.com/از-خداحافظی-او-خیلی-ناراحت-شدم-مظل...
Translate this page
از خداحافظی او خیلی ناراحت شدم/ مظلومی: بله، نکونام را می‌خواستم. 15 جولای 2016 توسط. سرمربی استقلال ادعا می کند که فصل گذشته تمایل داشته جواد نکونام را جذب ...
از خداحافظی او خیلی ناراحت شدم/ مظلومی: بله، نکونام را می‌خواستم - میهن ...
mihansanat.com/News.aspx?.../%20مظلومی:%20بله،%...
Translate this page
loading. آمار کشته و مجروحان اتوبوس تهران قم به 13 تن رسید/انتقال مجروحان با بالگرد. هم اکنونخبرآنلاين.
مظلومی : من جواد نکونام را می خواستم - پارس فوتبال
parsfootball.com/.../واکنش-سرمربی-پیشین-استقلال...
Translate this page
10 hours ago - مظلومی در این باره می گوید: بله این درست است. من جواد را می خواستم. او در پاسخ به این سوال که چه کسی اجازه نداد نکونام با استقلال قرارداد امضا کند هم ...
مظلومی: من نکونام را می خواستم
www.titreno.com/fa/.../مظلومی-من-نکونام-را-می-خواست...
Translate this page
11 hours ago - مظلومی در این باره می گوید: بله این درست است. من جواد را می خواستم. او در پاسخ به این سوال که چه کسی اجازه نداد نکونام با استقلال قرارداد امضا کند هم ...
از خداحافظی او خیلی ناراحت شدم مظلومی بل | ورزش3
lavdan.ir/l.php?u=از-خداحافظی-او...مظلومی-بل...
Translate this page
از خداحافظی او خیلی ناراحت شدم/ مظلومی: بله، نکونام را می‌خواستم · تصاویر: حمام خون در ... تصویر/ مکان خداحافظی جواد نكونام از دنیای فوتبال · عکس/سلفی نکونام با ...
مظلومی: من نکونام را می خواستم | ایران سنتر - مد، دکوراسیون، آشپزی، دانلود
irctr.ir/news/مظلومی-من-نکونام-را-می-خواستم-971
Translate this page
11 hours ago - مظلومی در این باره می گوید: بله این درست است. من جواد را می خواستم. او در پاسخ به این سوال که چه کسی اجازه نداد نکونام با استقلال قرارداد امضا کند هم ...
آخرین اخبار مهم ایران و جهان | سرویس ورزش
vista.ir/live/service/8/1/ورزش
Translate this page
طرفداری · 21:49 -فیلم | گل های آسیایی جواد نکونام برای استقلال در مقابل العین ... 21:44 -مظلومی: بله، نکونام را می‌خواستم / پارس نیوز · 21:43 -کاریکاتور | وقتی ...
از خداحافظی او خیلی ناراحت شدم: مظلومی: نکونام را می خواستم
www.chaharah.com/.../مظلومی-نکونام-را-می-خواستم
Translate this page
7 hours ago - مظلومی در این باره به ورزش سه می گوید: «بله این درست است. من جواد را می خواستم.» او در پاسخ به این سوال که چه کسی اجازه نداد نکونام با استقلال ...
مظلومی: من نکونام را می خواستم | اولین ها
news.avalinha.com/post/581880.html
Translate this page
مظلومی در این باره می گوید: بله این درست است. من جواد را می خواستم. او در پاسخ به این سوال که چه کسی اجازه نداد نکونام با استقلال قرارداد امضا کند هم می گوید: من را وارد ...
مظلومی: من نکونام را می خواستم - پرسیار
porsyar.com/7372429
Translate this page
سرمربی استقلال ادعا می کند که فصل گذشته تمایل داشته جواد نکونام را جذب کند. ... در همین زمینه: از خداحافظی او خیلی ناراحت شدم/مظلومی:بله نکونام را می خواستم ...
جواد نکونام از فوتبال خداحافظی کرد | بازیکن سابق تیم ملی
www.ghatreh.com/.../جواد-نکونام-فوتبال-خداحافظی-...
Translate this page
11 hours ago - به گزارش شفقناورزشی، جواد نکونام که فصل گذشته در تیم العربی ق. ... از خداحافظی او خیلی ناراحت شدم / مظلومی: بله، نکونام را می‌خواستم.
روزنامه ایران ورزشی
www.iran-varzeshi.com/Newspaper/BlockPrint/84066
Translate this page
8 hours ago - مظلومی در این باره به ورزش سه می‌گوید: «بله این درست است. من جواد را می‌خواستم.» او در پاسخ به این سوال که چه کسی اجازه نداد نکونام با استقلال قرارداد ...
مظلومی: من نکونام را می خواستم - ماتاک تاپ - مجله خبرهای داغ
mataktop.ir/mag/مظلومی-من-نکونام-را-می-خواستم/
Translate this page
10 hours ago - مظلومی در این باره می گوید: بله این درست است. من جواد را می خواستم. او در پاسخ به این سوال که چه کسی اجازه نداد نکونام با استقلال قرارداد امضا کند هم ...
جاشوا کیمیچ - ورزش 3 - IR Wordpress
varzesh3.irwordpress.com/tag/جاشوا-کیمیچ/
Translate this page
فهرست مظلومی ؛ چه کسی نکونام را خط زد؟ 15 جولای, 2016 · از خداحافظی او خیلی ناراحت شدم/ مظلومی: بله، نکونام را می‌خواستم ... پیام افشین قطبی برای خداحافظی نکونام.
مظلومی: من نکونام را می خواستم - واضح
vazeh.com/n14377703/مظلومی-من-نکونام-را-می-خواستم
Translate this page
12 hours ago - مظلومی بله نکونام را می‌خواستم سرمربی استقلال ادعا می کند که فصل گذشته تمایل داشته جواد نکونام را جذب کند به گزارش ورزش سه جواد نکونام بعد از ...
سلفی نکونام با ثبت کنندگان خاطراتش - دیگه چه خبر
dgchekhabar.com/.../سلفی-نکونام-با-ثبت-کنندگان...
Translate this page
9 hours ago - سلفی نکونام با ثبت کنندگان خاطراتش ... امروز هم جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی ایران پس از خداحافظی از ... مظلومی: بله، نکونام را می‌خواستم.
خداحافظی نکونام در بهشت(گزارش تصویری)
www.farsipu.com/sport/خیریه-نکونام-185735.html
Translate this page
12 hours ago - مراسم خداحافظی جواد نکونام در بهشت خیریه رضا برگزار شد. ... استقلال را بشناسید · از خداحافظی او خیلی ناراحت شدم/ مظلومی: بله، نکونام را می‌خواستم.
Parseek Ads
https://news.parseek.com/adfeed.aspx?c=sport
Translate this page
تیم های صعود کننده به مرحله دوم مشخص شدند · خبر خوش کریم باقری درباره مهدی طارمی · بیانیه استقلال برای خداحافظی نکونام · مظلومی: بله، نکونام را می‌خواستم · تعیین ...
افشارزاده: ان‌شاءا... در آینده نکونام به استقلال می‌آید
www.khabarsport.com/detail/44289/football/403
Translate this page
Jul 14, 2015 - در آینده نکونام به استقلال می‌آید ... بله، سعي كرديم خواسته‌هاي آقاي مظلومي و كادرفني را برآورده كنيم. تا جايي ... دلش مي‌خواست اين فصل به تيم بيايد.
آخرین اخبار ورزش 3 - نیوزام
www.newsum.ir/sources/varzesh3/
Translate this page
بیانیه استقلال برای خداحافظی نکونام. لحظاتی قبل - ورزش 3ورزشی .... از خداحافظی او خیلی ناراحت شدم/ مظلومی: بله، نکونام را می‌خواستم. 1 ساعت قبل - ورزش 3ورزشی.
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 246
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 433
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 3,650
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 13,097
  • بازدید ماه : 13,097
  • بازدید سال : 390,708
  • بازدید کلی : 4,170,486