loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 169 دوشنبه 28 تیر 1395 نظرات (0)

از آشنا بابت حاشیه‌ها عذرخواهی می‌کنم

 

سرمربی آبی پوشان می گوید به دلیل اینکه در اردوی اوکراین کمبود دروازه بان داشتند از آشنا استفاده کردند، او اکنون در حالت استندبای است تا تکلیف سیدحسین حسینی در تمرینات و تست های این باشگاه مشخص شود.

 

 

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی آبی پوشان در رابطه با ابهاماتی که در رابطه با حضور حسین آشنا در اردوی این تیم به وجود آمده بود با "ورزش سه" به صحبت پرداخت و در این رابطه توضیحاتی ارائه کرد، علیرضا منصوریان در این رابطه می گوید:


در اردوی ارمنستان دروازه بان می خواستیم


تشکر ویژه ای از حسین آشنا دارم که در کمپ به ما اضافه شد و در اردوی استقلال در ارمنستان حضور پیدا کرد، ما در آن اردو احتیاج به گلر داشتیم که مهدی رحمتی متحمل فشار بیشتر از حد نشود، از طرفی ارشیا بابازاده دروازه بان سوم ما زیر نظر پزشکان تیم در حال رسیدن به مرز آمادگی بود، او از روز دوم به ما پیوست و تمرینات خود را آغاز کرد و بسیار سرحال و قبراق به کار خود ادامه داد.


آشنا تحت فشار قرار گرفت


چون ما دو گلر با خودمان برده بودیم و برنامه چهاربازی تدارکاتی داشتیم نیاز بود دروازه بان دیگری هم به همراه باشد، بنابراین حسین آشنا مهمان ما بود و به همین دلیل هم از او تشکر می کنم، او سال گذشته هم در تیم نفت در حدود 6 ماه با ما به تمرین پرداخت، بهرحال محبت کرد و به ما پیوست، بابت تمام حاشیه هایی که برخی از دوستان برای او درست کردند از او عذرخواهی می کنم، همان جا هم به او گفتم به وجود آمدن برخی حاشیه ها توسط بعضی از دوستان قابل پیش بینی نیست، در هر صورت حسین مهمان باشگاه استقلال بود و بسیار هم خوب تمرین کرد و باید بگویم در آمادگی کامل به سر می برد.


حسینی تمرین را شروع می کند


من به او گفتم چون هنوز وضعیت سیدحسین حسینی معلوم نیست در حالت استندبای بماند ولی چیزی که مشخص است آینده استقلال برای من از هرچیزی مهم تر است و ما نیاز داریم در بازی اول یک گلر خوب داشته باشیم و روز گذشته هم کادر پزشکی استقلال به من اطلاع دادند که سیدحسین می تواند از امروز در تمرینات تیمی شرکت کند و ما او را از یک تست کامل رد می کنیم تا میزان آمادگی او را بسنجیم و خیال مان از بابت بازی اول راحت شود.  


نیاز باشد بازهم از حسین آشنا استفاده می کنیم


در مورد آشنا هم باید از دوستان خواهش کنم در مورد چیزی که اطلاع ندارند صحبت نکنند، ما نیاز به دروازه بان داشتیم و او به ما پیوست بنابراین چیزی بیشتر از این به موضوع اضافه نکنند. آشنا با توجه به احترامی که به ما گذاشت بسیار تحت فشار قرار گرفت و همینجا می گویم در صورتی که بازهم نیاز باشد از آشنا کمک می گیریم چرا که در آمادگی کامل به سر می برد و همیشه می تواند به ما کمک کند.


در بازی خونه به خونه نتیجه مهم نیست


در مورد بازی روز آینده هم باید بگویم که تشخیص کادرفنی این بود که با تیم خونه به خونه بازی کنیم و در این بازی ها که اصلا نتیجه آن اصلا برای ما مهم نیست سعی مان را می کنیم تا برنامه های تاکتیکی مان را به اجرا دربیاوریم و بازیکنان ما به هماهنگی لازم برسند. خونه به خونه یکی از تیم های لیگ یک است و خوشحالم که زمان تمرینی مان جوری بود که توانستیم این بازی را هماهنگ کنیم.

 


Google
About 303,000 results (0.76 seconds)
Search Results
از آشنا بابت حاشیه‌ها عذرخواهی می‌کنم :: ورزش 3
www.varzesh3.com/.../از-آشنا-بابت-حاشیه‌ها-عذرخواهی-...
Translate this page
1 day ago - سرمربی آبی پوشان می گوید به دلیل اینکه در اردوی اوکراین کمبود دروازه بان داشتند از آشنا استفاده کردند، او اکنون در حالت استندبای است تا ...
از آشنا بابت حاشیه ها عذرخواهی می کنم - جستجوگر اخبار تی نیوز
tnews.ir/news/8c8366774750.html
Translate this page
از آشنا بابت حاشیه ها عذرخواهی می کنم. زمان دریافت خبر : دوشنبه 28 تیر 1395 ساعت 0:9. سرمربی آبی پوشان می گوید به دلیل اینکه در اردوی اوکراین کمبود دروازه بان ...
Images for ‫از آشنا بابت حاشیه‌ها عذرخواهی می‌کنم‬‎Report images
Image result for ‫از آشنا بابت حاشیه‌ها عذرخواهی می‌کنم‬‎
Image result for ‫از آشنا بابت حاشیه‌ها عذرخواهی می‌کنم‬‎
Image result for ‫از آشنا بابت حاشیه‌ها عذرخواهی می‌کنم‬‎
Image result for ‫از آشنا بابت حاشیه‌ها عذرخواهی می‌کنم‬‎
More images for از آشنا بابت حاشیه‌ها عذرخواهی می‌کنم
از آشنا بابت حاشیه‌ها عذرخواهی می‌کنم - refblogs چیست؟ - وبلاگ های برتر
funbashid-roz.refblogs.ir/page-804059.html
Translate this page
1 day ago - سرمربی آبی پوشان می گوید به دلیل اینکه در اردوی اوکراین کمبود دروازه بان داشتند از آشنا.
توضیحات منصوریان درباره دروازه‌بان دوم استقلال/ از آشنا بابت حاشیه‌ها ...
irscc.ir/.../توضیحات-منصوریان-درباره-دروازه‌بان-د/
Translate this page
1 day ago - توضیحات منصوریان درباره دروازه‌بان دوم استقلال/ از آشنا بابت حاشیه‌ها عذرخواهی می‌کنم. در آخرین اخبار ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ ۰. سرمربی آبی پوشان می گوید به ...
از آشنا بابت حاشیه‌ها عذرخواهی می‌کنم - اخبار هرلحظه
harlahze.com/.../توضیحات-منصوریان-درباره-دروازه‌با...
Translate this page
کد خبر: 1341492/24 زمان: 12:11 1395/04/27 بازدید: 5,770. توضیحات منصوریان درباره دروازه‌بان دوم استقلال. از آشنا بابت حاشیه‌ها عذرخواهی می‌کنم ...
نازی چت - پندار چت فارسی
www.pendarchaaat.ir/توضیحات-منصوریان-درباره-درو...
Translate this page
1 day ago - توضیحات منصوریان درباره دروازه‌بان دوم استقلال/ از آشنا بابت حاشیه‌ها عذرخواهی می‌کنم - نازی چت - پندار چت فارسی ...
توضیحات منصوریان درباره دروازه‌بان دوم استقلال- از آشنا بابت حاشیه‌ها ...
www.wikipg.com/.../توضیحات-منصوریان-درباره-دروا...
Translate this page
1 day ago - ... در اردوی اوکراین کمبود دروازه بان داشتند از آشنا استفاده کردند، او اکنون در حالت ... درباره دروازه‌بان دوم استقلال- از آشنا بابت حاشیه‌ها عذرخواهی می‌کنم.
منصوریان:حاشیه بازی استقلال و نفت؛من و دایی هستیم/از آشنا عذرمی خواهم
khabaredagh.ir/.../منصوریانحاشیه-بازی-استقلال-و-ن...
Translate this page
23 hours ago - منصوریان:حاشیه بازی استقلال و نفت؛من و دایی هستیم/از آشنا عذرمی خواهم ... من ا زحسین آشنا بابت حاشیه هایی که برای او ایجاد شد عذر خواهی می کنم.
عذرخواهی منصوریان از یک دروازه‌بان | News File
newsfile.ir/news/عذرخواهی+منصوریان+از+یک+دروازه‌بان
Translate this page
4 days ago - آشنا تحت فشار قرار گرفت چون ما دو گلر با خودمان برده بودیم و برنامه ... درباره دروازه‌بان دوم استقلال از آشنا بابت حاشیه‌ها عذرخواهی می‌کنم سرمربی آبی ...
دولت بهار:عذرخواهي منصوريان از يك دروازه‌بان
www.dolatebahar.com/telex-286445.html
Translate this page
17 hours ago - تشكر ويژه اي از حسين آشنا دارم كه در كمپ به ما اضافه شد و در اردوي استقلال در ... در حدود 6 ماه با ما به تمرين پرداخت، بهرحال محبت كرد و به ما پيوست، بابت تمام حاشيه هايي كه برخي از دوستان براي او درست كردند از او عذرخواهي مي كنم، همان جا ...
کرمی: پرسپولیس عبدی انگلیسی بازی می‌کند - برنامه اینترنتی نود
navad.tv/.../کرمی-پرسپولیس-عبدی-انگلیسی-بازی-...
Translate this page
Jun 1, 2016 - از آشنا بابت حاشیه‌ها عذرخواهی می‌کنم ... در رده‌های پایین‌تر بازی می‌کند و وظیفه آن پرورش بازیکنان برای انتقال به تیم اصلی و پشتوانه سازی است.
روزنامه ایران ورزشی
www.iran-varzeshi.com/Newspaper/BlockPrint/84321
Translate this page
11 hours ago - استقلال نمی‌تواند به دور از حاشیه به کار خود ادمه دهد. یکی از حاشیه‌هایی که این روزها باعث شد تا منتقدان از کادر فنی استقلال انتقاد کنند حضور آشنا در اردوی استقلال بود. ... تمرین پرداخت، به هرحال محبت کرد و به ما پیوست، بابت تمام حاشیه‌هایی ... از او عذرخواهی می‌کنم، همانجا هم به او گفتم به وجود آمدن برخی حاشیه‌ها توسط ...
ورزش سه -
chessboard.ir/linkdooni.php?go=11
Translate this page
غلامپور: کمتر بازیکنی مثل نکونام خداحافظی می‌کند · هانری: هنوز دوست دارم ... آلگری: روی پوگبا برای فصل بعد حساب می‌کنم ... از آشنا بابت حاشیه‌ها عذرخواهی می‌کنم.
مرآت خبر::با ثبت قرارداد حسین حسینی/ استقلالی شدن حسین آشنا رسما ...
rss.meraatnews.com/.../_استقلالی_شدن_حسین_آشنا_...
Translate this page
4 hours ago - با ثبت قرارداد این بازیکن عقد قرارداد حسین آشنا با استقلال به پایان رسید و حواشی مربوط به دروازه‌بان ... از آشنا بابت حاشیه‌ها عذرخواهی می‌کنم دیروز.
صفحه 4 - نگاه ابی » گروه نشریات ابرار
homepage.abrarnews.com/varzeshi/4v/
Translate this page
3 hours ago - از آشنا بابت حاشیه‌ها عذرخواهی می‌کنم · رابسون جانواریو رسما استقلالی ... حضور آشنا و بابازاده در استقلال منتفی شد · افشارزاده: شهباززاده مبلغی از ...
با ثبت قرارداد حسین حسینی/ استقلالی شدن حسین آشنا رسما ... - ایزی خبر
ezkhabar.ir/.../با-ثبت-قرارداد-حسین-حسینی-استقلا...
Translate this page
4 hours ago - با ثبت قرارداد حسین حسینی/ استقلالی شدن حسین آشنا رسما منتفی شد آخرين اخبار ورزشیدروازه‌. ... از آشنا بابت حاشیه‌ها عذرخواهی می‌کنم دیروز.
رئیس فدراسیون فوتبال به عنوان میهمان ویژه در مسابقه سوپرجام حاضر می ...
vitrinekhabar.com/.../تاج%20میهمان%20ویژه%20سوپ...
Translate this page
1 day ago - هواداران پرسپولیس خواستار عذرخواهی طارمی · لوزانو در انتظار ... از آشنا بابت حاشیه‌ها عذرخواهی می‌کنم · مهارت های دفاعی ... محمدی مقابل آ اس رم بازی می‌کند.
غزل شماره ۱۳۰ - گنجور
ganjoor.net/hafez/ghazal/sh130/
Translate this page
که با من هر چه کرد آن آشنا کرد ... البته در این باب، لطفاً بابت مخالفت با سلیقۀ خاصی درخواست حذف حاشیه نشود، چنان که طرح ... در هر شکل هرزه نگاریهای صورت گرفته پای این غزل پاک شدند، از دوستان و همراهان گنجور بابت این بی‌دقتی عذرخواهی می‌کنم.
عذرخواهي منصوريان از يك دروازه‌بان - هدهدنیوز
www.hodhodnews.ir/.../عذرخواهي-منصوريان-از-يك-دروا...
Translate this page
8 hours ago - تشكر ويژه اي از حسين آشنا دارم كه در كمپ به ما اضافه شد و در اردوي ... بابت تمام حاشيه هايي كه برخي از دوستان براي او درست كردند از او عذرخواهي مي كنم، همان ... رد مي كنيم تا ميزان آمادگي او را بسنجيم و خيال مان از بابت بازي اول راحت شود.
با ثبت قرارداد حسین حسینی/ استقلالی شدن حسین آشنا رسما منتفی شد
blog.paryoo.com/با-ثبت-قرارداد-حسین-حسینی-است...
Translate this page
4 hours ago - با ثبت قرارداد این بازیکن عقد قرارداد حسین آشنا با استقلال به پایان رسید و حواشی مربوط به دروازه‌بان ... از آشنا بابت حاشیه‌ها عذرخواهی می‌کنم دیروز.
آشنا را آوردیم تا کمک رحمتی باشد | پایگاه خبری تحلیلی وکیل ملت
www.vakilemelat.ir/fa/news/view/179878
Translate this page
15 hours ago - یکی از حاشیه‌هایی که این روزها باعث شد تا منتقدان از کادر فنی ... از او عذرخواهی می‌کنم، همانجا هم به او گفتم به وجود آمدن برخی حاشیه‌ها توسط بعضی از ... کامل رد می‌کنیم تا میزان آمادگی او را بسنجیم و خیال‌مان از بابت بازی اول راحت شود.».
قرارداد کادر فنی استقلال امضا شد | ورزش سه
vista.ir/news/.../قرارداد-کادر-فنی-استقلال-امضا-شد
Translate this page
1 day ago - هواداران پرسپولیس خواستار عذرخواهی طارمی · لوزانو در انتظار ... از آشنا بابت حاشیه‌ها عذرخواهی می‌کنم · مهارت های دفاعی ... محمدی مقابل آ اس رم بازی می‌کند.
با ثبت قرارداد حسین حسینی/ استقلالی شدن حسین آشنا رسما منتفی شد ...
kafeghalam.ir/?p=170611
Translate this page
4 hours ago - با ثبت قرارداد این بازیکن عقد قرارداد حسین آشنا با استقلال به پایان رسید و حواشی مربوط به دروازه‌بان ... از آشنا بابت حاشیه‌ها عذرخواهی می‌کنم دیروز.
استقلالی شدن حسین آشنا رسما منتفی شد - پایگاه خبری تحلیلی فیدوس
feydus.ir/fa/rssreader/news?sec_id=21&id...
Translate this page
4 hours ago - با ثبت قرارداد این بازیکن عقد قرارداد حسین آشنا با استقلال به پایان رسید و حواشی مربوط به دروازه‌بان ... از آشنا بابت حاشیه‌ها عذرخواهی می‌کنم دیروز.
فوربس: یورو یا دلار؛ نقطه اختلافی در قرارداد ایران و بویینگ | پایگاه ...
haftemehr.ir/?p=9967
Translate this page
13 hours ago - ... افزایش دمای کشور از سه‌شنبه · از آشنا بابت حاشیه‌ها عذرخواهی می‌کنم ... تلاش می‌کند به ایرباس، رقیب اروپایی خود که توافقاتی مشابه با ایران انجام ...
بابت قول‌هایی که دادم عذرخواهی می‌کنم! - روزنامه دنیای اقتصاد
www.donya-e-eqtesad.com/.../4071...
Translate this pageDonya‑e‑Eqtesad
... آينده نگر بازار · سرمقاله · حمل و نقل ریلی · خانه / ورزش / بابت قول‌هایی که دادم عذرخواهی می‌کنم! حاشیه - <br>انتقاد شدید سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری از مسوولان: ...
محمدی مقابل آ اس رم بازی می‌کند | خبرگو
khabargo.ir/محمدی-مقابل-آ-اس-رم-بازی-می‌کند/
Translate this page
1 day ago - محمدی مقابل آ اس رم بازی می‌کند ... هواداران پرسپولیس خواستار عذرخواهی طارمی · لوزانو در انتظار ستاره تیمش ... از آشنا بابت حاشیه‌ها عذرخواهی می‌کنم.
پایگاه خبری هتل جار - هواداران پرسپولیس خواستار عذرخواهی طارمی
hoteljar.ir/fa/rssreader/news?sec_id=543&id...
Translate this page
1 day ago - هواداران پرسپولیس خواستار این هستند تا عذرخواهی وی هستند و این مطالبه را از خود آقای گل فوتبال ایران دارند، ... از آشنا بابت حاشیه‌ها عذرخواهی می‌کنم.
حامد لک: نباید در مورد کی‌روش مصاحبه می‌کردم
khabar.icanoon.com/.../نکونام-زحمات-زیادی-برای-فو...
Translate this page
1 day ago - حامد لک: نباید در مورد کی‌روش مصاحبه می‌کردم ... امسال هم تلاش می کنم که بهتر از فصل قبل باشم.» از لکدر مورد ... از آشنا بابت حاشیه‌ها عذرخواهی می‌کنم.
آنا | از مردم ایران بابت درگیر‌ی‌ام عذرخواهی می‌کنم/ بازیکن ایتالیایی به ...
www.ana.ir › ورزشی › توپ و تور
Translate this page
Dec 29, 2015 - از مردم ایران بابت درگیر‌ی‌ام عذرخواهی می‌کنم/ بازیکن ایتالیایی به سعید ... وی افزود: «شهرام محمودی یکی از بازیکنان بدون حاشیه والیبال ایران است و ...
انتقاد سینا عشوری از هم تیمی سابق/ پست جنجالی بختیار حذف شد ...
www.tfnews.ir/post.php?id=54707...
Translate this page
Jun 22, 2016 - ... دامن نزنند و حواشی را از تیم دور کنند و من به‌شخصه از همه هواداران به دلیل مصاحبه رحمانی عذرخواهی می‌کنم. ... از آشنا بابت حاشیه‌ها عذرخواهی می‌کنم.
عذرخواهی وزیر آموزش‌وپرورش بابت تنبیه بدنی دانش‌آموز الیگودرزی ...
rishe.ir/news/11307
Translate this page
Dec 15, 2015 - وزیر آموزش و پرورش با ابراز تأسف از وقوع حادثه تنبیه بدنی دانش‌آموز الیگودرزی توسط معلم، گفت: عذرخواهی می‌کنم که ... علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش امروز در حاشیه مراسم تجلیل از ... با زن جوانی که نماینده تهران شد آشنا شوید.
عذرخواهی لیلا حاتمی بابت حاشیه های پیش آمده در کن - آلامتو
www.alamto.com › فرهنگ و هنر › تلویزیون و سینما
Translate this page
May 24, 2014 - عذرخواهی لیلا حاتمی بابت حاشیه های پیش آمده در کن:لیلا حاتمی داور جشنواره فیلم کن درباره برخی ... نهنگی که صدای انسان را تقلید میکند + عکس.
هواداران پرسپولیس خواستار عذرخواهی طارمی - وب سایت خبری ایران تی وی 98
www.irtv98.ir/?p=404515
Translate this page
1 day ago - هواداران پرسپولیس خواستار عذرخواهی طارمی هستند و این مطالبه را از خود آقای گل فوتبال ایران دارند، پیش از این ... از آشنا بابت حاشیه‌ها عذرخواهی می‌کنم.
ورمزیار مشاور فنی افشارزاده شد
www.titreno.com/fa/.../ورمزیار-مشاور-فنی-افشارزاده-...
Translate this page
1 day ago - حامد لک: نباید در مورد کی‌روش مصاحبه می‌کردم ... آلگری: روی پوگبا برای فصل بعد حساب می‌کنم · اعلام برنامه ... از آشنا بابت حاشیه‌ها عذرخواهی می‌کنم.
خبر ور | آخرین و جدیدترین تیتر خبرها از ایران و جهان | مطالب تفریحی و ...
khabarver.ir/.../ادعای-رسانه-های-ایتالیایی-پیشنهاد-باو...
Translate this page
1 day ago - حامد لک: نباید در مورد کی‌روش مصاحبه می‌کردم ... هواداران پرسپولیس خواستار عذرخواهی طارمی · لوزانو در انتظار ... از آشنا بابت حاشیه‌ها عذرخواهی می‌کنم.
خبرگزاری آریا - از کرويف تا مالديني؛قهرمانان هم مي‌ميرند!(عکس)
www.aryanews.com/AryanewsFeed.aspx?code...svc...
Translate this page
Apr 3, 2016 - از کی‌روش عذرخواهی می‌کنند؟ قهرمانان منهای ستاره‌های خیلی بزرگ ... حامد لک: نباید در مورد کی‌روش مصاحبه می‌کردم ... از آشنا بابت حاشیه‌ها عذرخواهی می‌کنم.
فیلم حاشیه دروازه بان اسپانیا - آخرین اخبار ایران و جهان
www.khabariruni.tk/search/?q=فیلم+حاشیه+دروازه...
Translate this page
دروازه بان حاشیه ساز درون دروازه اسپانیا ورزش > فوتبال جهان - ترکیب دو تیم ... بازیکنان مرد و زن جهان را انتخاب می‌کند، پس از معرفی نامزدهای بهترین بازیکن و. ... توضیحات منصوریان درباره دروازه‌بان دوم استقلال/ از آشنا بابت حاشیه‌ها عذرخواهی می‌کنم.
وزیر آموزش ‌و پرورش بابت تنبیه بدنی دانش‌آموزان الیگودرزی عذرخواهی کرد
www.yaftenews.ir/.../11629-teacher-aligodarz-1.html
Translate this page
Dec 15, 2015 - وزیر آموزش ‌و پرورش بابت تنبیه بدنی دانش‌آموز الیگودرزی عذرخواهی کرد. ... وزیر آموزش و پرورش با ابراز تأسف از وقوع حادثه تنبیه بدنی دانش‌آموزان الیگودرزی توسط يك معلم، گفت: عذرخواهی می‌کنم که هنوز چنین ... به گزارش يافته به نقل از تسنیم، "علی‌اصغر فانی" امروز در حاشیه مراسم ... #9 ﺁﺷﻨﺎ 1394-09-24 20:55.
عذرخواهی فرزاد حسنی بابت توهین به مهمان برنامه
film.tebyan.net/film/173955
Translate this page
May 8, 2016 - تام و جری با دختری به نام سیندرلا آشنا میشن که هر سه اونها در جایی کار می ... عذرخواهی فرزاد حسنی بابت توهین به مهمان برنامه ... به قول ارسطو مجری پر حاشیه! 200 .... تأسف میکنم,آقاجمشید شخصیت انسان فروشی نیست,درضمن آقای حسنی ...
وعده آقای گل بعد از قرارداد / طارمی: امسال گل‌های بیشتری می‌زنم - میهن صنعت
www.mihansanat.com/News.aspx?Code...f120...
Translate this page
1 day ago - ... کردم ولی برگشتم و خیلی خوشحالم که مجددا پرسپولیسی شدم، از هواداران پرسپولیس باز هم عذرخواهی می‌کنم. .... از آشنا بابت حاشیه‌ها عذرخواهی می‌کنم.
بابت حواشی پیاده‌روی بیرحند از مردم عذرخواهی می‌کنم - تازه ترین اخبار
mohammadipoor.blogfa.com/post-263.aspx
Translate this page
... و جوانان خراسان جنوبی: بابت حواشی پیاده‌روی بیرحند از مردم عذرخواهی می‌کنم - چه ... سه سیما برگزار شد، تاکید کرد: در حاشیه برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی نیز دو ملی ... شده و شما نیز با سر زدن از این وبلاگ با مهمترین خبرهای روز استان آشنا شوید.
با شغل مداحان معـروف آشـنا شوید/تصویــر - خرداد
khordadnews.ir/news/26510
Translate this page
Nov 12, 2013 - به گزارش هفته نامه حاشیه، اگر برخی مداحان دریافت وجوه سنگین برای .... مداحي حاج محمود كريمي حساب مالي باز كرده اند و بابت نشر انحصاري آثار .... این یکی جالبه،حدادیان در دانشگاه تهرانه وتدریس هم میکند! ..... "به رهبری گفتم اگر ثابت شود رحیمی حتی یک ریال اختلاس کرده، من ضمن عذرخواهی، اعلام می‌کنم که شایستگی ...
از کاندیداتوری یاسر خمینی تا عذرخواهی بابت تسخیر لانه جاسوسی آمریکا!
www.seratnews.ir/.../از-کاندیداتوری-یاسر-خمینی-تا-...
Translate this page
اصغرزاده: حاضرم بابت تسخیر سفارت آمریکا عذرخواهی کنم ... قطعا من ابراز همدردی می‌کنم با خانواده گروگان‌ها ولی می‌خواهم این قضیه دوباره به یک جریان معکوس خودش تبدیل نشود.» ... سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه مراسم رونمایی از مجموعه ...... رئیس دانشگاه آزاد و حسام‌الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور حضور داشتند.
عذرخواهی طیب نیا از مردم - خبرگزاری میزان
www.mizanonline.ir/fa/news/.../عذرخواهی-طیب-نیا-از-م...
Translate this page
Jul 10, 2016 - وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: ابایی از عذرخواهی از مردم بابت آنچه که در مورد ... شده است عذرخواهی می‌کنم و به حساسیت مردم ارج نهاده و ابایی از عذرخواهی بابت قصوری که در جریان ارائه خدمت به مردم رخ داده است ندارم. ... به رشد اقتصادی بالا تحت الشعاع مسائل حاشیه ای هرچند مهم قرار گیرد. .... با عابربانک استقلال آشنا شوید!
فتح الله حسینی در صورت عدم حل مشکلات حاشیه نشینان قصرشیرین ...
weblog24.xyz/.../فتح-الله-حسینی-در-صورت-عدم-حل-...
Translate this page
فتح الله حسینی :در صورت عدم حل مشکلات حاشیه نشینان قصرشیرین عذرخواهی می کنم فتح الله ... كرمانشاه 24شنیده از سخنرانی فتح الله حسيني نماندیه پر حاشيه حوزه قصرشيرين در ..... از این بابت از همه بازدیدکننده های عزیز کمال عذرخواهي رو دارم. ... بزرگ و روش برطرف آنها که مي‌تواند خیلی از مشکلات پوستی را بهبود بخشد آشنا شوید.
آشنایی با حافظ - گنجور » حافظ » غزلیات » غزل شمارهٔ ۱۳۰
www.helpsearching.ir/ftcaymcytrcynvydfvndnsdcacyc... - Translate this page
گنجور » حافظ » غزلیات » غزل شمارهٔ ۱۳۰که با من هر چه کرد آن آشنا کرد. .... دلایل زیادی وجود دارد که حاشیه‌ها تک تک توسط اداره کنندۀ گنجور خوانده نشوند، غیر از فرصتی ... پای این غزل پاک شدند، از دوستان و همراهان گنجور بابت این بی‌دقتی عذرخواهی می‌کنم.
من که ذوق کردم
khabarduni.ir/search/?q=من+که+ذوق+کردم - Translate this page
صالح: حرف خاصی به بیرانوند نزدم/ از مسئولان باشگاه نفت عذرخواهی می‌کنم ... آن به قاضی گفت: آقای قاضی روز اولی که با شوهرم آشنا شدم هیچ علاقه ای به او نداشتم. ..... والیبال متین ورامین گفت: بابت حاشیه‌های ایجاد شده از مسئولان کاله عذرخواهی کردم.
پاپ بابت تعرض‌های جنسی به کودکان توسط کاهنان و کشیشان عذرخواهی کرد
www.tasnimnews.com/.../پاپ-بابت-تعرض-های-جنسی...
Translate this page
پاپ بابت تعرض‌های جنسی به کودکان توسط کاهنان و کشیشان عذرخواهی کرد ... با مسئولین دفتر بین‌المللی کودکان در واتیکان گفت: احساس می‌کنم این وظیفه ... آموزان مسلمان برای برگزاری جلسه‌های بحث جهت آشنایی دیگر دانش آموزان با اسلام و پیامبر اکرم(ص) موافقت کرد. ... عکس/ حضور بازیگران در حاشیه مسابقات بین‌المللی قرآن کریم.
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 235
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 415
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 1,663
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 11,110
  • بازدید ماه : 11,110
  • بازدید سال : 388,721
  • بازدید کلی : 4,168,499