loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 567 دوشنبه 28 تیر 1395 نظرات (0)

رضائیان: من‌هم دوست داشتم پرسپولیسی شوم!

 

مدافع ایرانی ریزه اسپور می‌گوید نقش کوچکی در بازگشت طارمی به پرسپولیس داشته است.

 

 

به گزارش "ورزش سه"، رامین رضائیان به همراه مهدی طارمی هم‌تیمی سابق خود در پرسپولیس با باشگاه ریزه اسپور قرارداد بست اما طارمی از رفتن به تیم ترکیه‌ای منصرف شد و به پرسپولیس بازگشت.


رضائیان پس از انتقال طارمی به پرسپولیس در پیامی به این موضوع اشاره کرد و نوشت:


«شاید تو برگشتنش یک کوچولو تاثیر داشتم ولی تو آمدنش یک درصد به من هیچ ربطی نداشت که خودشم اعلام کرد؛ خواستم یک بار دیگه بگم برای یادآوری به شما خوبا چون من آدم خودمم نه دیگران و مهدی وکیل داره و با دوستاش مشورت می‌گیره... من و چند روز پیش گفتم یک خبر خوب داشتم ولی خیلی‌ها گفتند.....

ایراد نداره مهم این بود که داداش مهدی برگشته به خونش؛ ان‌شاالله دوباره آقای گل می‌شه، خیلی این چند وقت باهم صحبت کردیم؛ منم دوست داشتم ولی جای من خیلی خوب پر شده بود تو تیم ولی جای مهدی خیلی خالی بود و خیلی تیم بهش نیاز داشت؛ آرزو بهترین‌ها رو برات می‌کنم داداش...»

 

Google
About 75,300 results (0.84 seconds)
Search Results
رضائیان: من‌هم دوست داشتم پرسپولیسی شوم! :: ورزش 3
www.varzesh3.com/.../رضائیان-من‌هم-دوست-داشتم-پر...
Translate this page
2 days ago - به گزارش "ورزش سه"، رامین رضائیان به همراه مهدی طارمی هم‌تیمی سابق خود در پرسپولیس با باشگاه ریزه اسپور قرارداد بست اما طارمی از رفتن به تیم ...
رضائیان: من‌هم دوست داشتم پرسپولیسی شوم!
hodana.ir/.../رضائیان-من‌هم-دوست-داشتم-پرسپولیسی...
Translate this page
2 days ago - رضائیان: من‌هم دوست داشتم پرسپولیسی شوم! مدافع ایرانی ریزه اسپور می‌گوید نقش کوچکی در بازگشت طارمی به پرسپولیس داشته است.
جای من خیلی خوب پُر شده است؛ - رضائیان: من‌هم دوست داشتم پرسپولیسی ...
www.qumpress.ir/.../خیلی-رضائیان-دوست-داشتم-پر...
Translate this page
2 days ago - جای من خیلی خوب پُر شده است؛ - رضائیان: من‌هم دوست داشتم پرسپولیسی شوم! - کد خبر: 1341420/13 زمان: 00:09 1395/04/27 ?
رضائیان: من‌هم دوست داشتم پرسپولیسی شوم! | خبروان
khabarone.ir/news/2743622
Translate this page
1 day ago - رضائیان: من‌هم دوست داشتم پرسپولیسی شوم! مدافع ایرانی ریزه اسپور می‌گوید نقش کوچکی در بازگشت طارمی به پرسپولیس داشته است.
جای من خیلی خوب پُر شده است؛ رضائیان: من‌هم دوست داشتم پرسپولیسی شوم!
newsfile.ir/.../جای+من+خیلی+خوب+پُر+شده+است؛++ر...
Translate this page
4 days ago - مدافع ایرانی ریزه اسپور می‌گوید نقش کوچکی در بازگشت طارمی به پرسپولیس داشته است.
جای من خیلی خوب پُر شده است؛/ رضائیان: من‌هم دوست داشتم پرسپولیسی شوم!
sport.shafaqna.com/FA/0217387
Translate this page
2 days ago - جای من خیلی خوب پُر شده است؛/ رضائیان: من‌هم دوست داشتم پرسپولیسی شوم! مدافع ایرانی ریزه اسپور می‌گوید نقش کوچکی در بازگشت طارمی به ...
جای من خیلی خوب پُر شده است؛/ رضائیان: من‌هم دوست داشتم پرسپولیسی شوم!
sp.shafaqna.com/FA/IR/1039172
Translate this page
2 days ago - مدافع ایرانی ریزه اسپور می‌گوید نقش کوچکی در بازگشت طارمی به پرسپولیس داشته است. مطلب در سایت اصلی ...
رضائیان: من‌هم دوست داشتم پرسپولیسی شوم! - دبلیوخبر
wwwkhabar.ir/7531646
Translate this page
مدافع ایرانی ریزه اسپور می‌گوید نقش کوچکی در بازگشت طارمی به پرسپولیس داشته است.
جای من خیلی خوب پُر شده است؛/ رضائیان: من‌هم دوست داشتم پرسپولیسی شوم!
irscc.ir/.../جای-من-خیلی-خوب-پُر-شده-است؛-رضائیان-...
Translate this page
2 days ago - جای من خیلی خوب پُر شده است؛/ رضائیان: من‌هم دوست داشتم پرسپولیسی شوم! ... می‌گوید نقش کوچکی در بازگشت طارمی به پرسپولیس داشته است.
جای من خیلی خوب پُر شده است؛/ رضائیان: من‌هم دوست داشتم پرسپولیسی شوم!
iwantchaatroom.ir/جای-من-خیلی-خوب-پُر-شده-است؛-ر...
Translate this page
جای من خیلی خوب پُر شده است؛/ رضائیان: من‌هم دوست داشتم پرسپولیسی شوم! یکشنبه ۲۷ تير۰۰:۱۲. ارسال شده در تیر ۲۶, ۱۳۹۵ نویسنده adminدسته‌ها دسته‌بندی نشده ...
جای من خیلی خوب پُر شده است؛- رضائیان: من‌هم دوست داشتم پرسپولیسی شوم!
www.wikipg.com/.../جای-من-خیلی-خوب-پُر-شده-است؛...
Translate this page
2 days ago - مدافع ایرانی ریزه اسپور می‌گوید نقش کوچکی در بازگشت طارمی به پرسپولیس داشته است.
رضائیان: من‌هم دوست داشتم پرسپولیسی شوم! - اخبار هرلحظه
harlahze.com/.../جای-من-خیلی-خوب-پُر-شده-است--رض...
Translate this page
2 days ago - رضائیان: من‌هم دوست داشتم پرسپولیسی شوم! ... می‌شه، خیلی این چند وقت باهم صحبت کردیم؛ منم دوست داشتم ولی جای من خیلی خوب پر شده بود تو تیم ...
جای من خیلی خوب پُر شده است؛/ رضائیان: من‌هم دوست داشتم پرسپولیسی شوم!
popx.ir/news/29297
Translate this page
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به ورزش سه می باشد. شما می توانید از سایت ورزش سه در صورت پذیریش موافقت نامه کاربری استفاده نمایید.
جای من خیلی خوب پُر شده است؛/ رضائیان: من‌هم دوست داشتم پرسپولیسی شوم!
nexttech.ir › Fashion › Beauty
Translate this page
جای من خیلی خوب پُر شده است؛/ رضائیان: من‌هم دوست داشتم پرسپولیسی شوم! ... مدافع ایرانی ریزه اسپور می‌گوید نقش کوچکی در بازگشت طارمی به پرسپولیس داشته ...
رضائیان: من‌هم دوست داشتم پرسپولیسی شوم! - پرسیار
porsyar.com/7402215
Translate this page
رضائیان: من‌هم دوست داشتم پرسپولیسی شوم! چکیده خبر: مدافع ایرانی ریزه اسپور می‌گوید نقش کوچکی در بازگشت طارمی به پرسپولیس داشته است.... ادامه مطلب.
Iran Football Magazine مجله فوتبال ايران | Facebook
https://www.facebook.com/IranFootball/
Translate this page
' پس از بازگشت به پرسپولیس؛ طارمی به بزرگترین اشتباه زندگی‌اش اعتراف کرد مهاجم. ' عکس تاریخی ... ' رضائیان: من‌هم دوست داشتم پرسپولیسی شوم! مدافع ایرانی ...
جای من خیلی خوب پُر شده است؛/ رضائیان: من‌هم دوست داشتم پرسپولیسی شوم!
fsh.ir/4395622.html
Translate this page
جای من خیلی خوب پُر شده است؛/ رضائیان: من‌هم دوست داشتم پرسپولیسی شوم!
رامین رضاییان: من در بازگشت مهدی به پرسپولیس تاثیر داشتم - صاحب‌خبر
sahebkhabar.ir/.../رامین-رضاییان-من-در-بازگشت-مهدی...
Translate this page
1 day ago - مدافع سابق پرسپولیس درباره بازگشت مهدی طارمی به جمع سرخپوشان توضیحاتی ارائه کرد. ... رضائیان: من‌هم دوست داشتم پرسپولیسی شوم!
کری خوانی تازه واردهای پرسپولیس برای استقلالی ها+ عکس | فیدگاه
feedgah.com/.../کری-خوانی-تازه-واردهای-پرسپولیس-...
Translate this page
1 day ago - <h3><i></i> رضائیان: من‌هم دوست داشتم پرسپولیسی شوم! ... ="http://www.iscanews.ir/news/662469/رضائیان:-من-هم-دوست-داشتم-پرسپولیسی-شوم!
اقدام عجیب رضاییان و طارمی | - 2 بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس
www.ghatreh.com/news/.../اقدام-عجیب-رضاییان-طارمی
Translate this page
Jun 26, 2016 - طارمی سوار هواپیما برای حضور در تمرین پرسپولیس+عکس · رضائیان: من‌هم دوست داشتم پرسپولیسی شوم! رونمایی از ترکیب 11 نفره پرسپولیس.
رضاییان من هم دوست داشتم برگردم ولی جای من پر شده در بازگشت طارمی ...
www.wikirss.ir/.../رضاییان+من+هم+دوست+داشتم+برگ...
Translate this page
4 days ago - رامین رضاییان: من در بازگشت مهدی به پرسپولیس تاثیر داشتم. مدافع سابق ... رضائیان: من‌هم دوست داشتم پرسپولیسی شوم! رضائیان: من‌هم دوست ...
جای من خیلی خوب پُر شده است؛/ رضائیان: من‌هم دوست داشتم پرسپولیسی شوم!
www.azarnewsonline.com/post/2157177.html
Translate this page
2 days ago - آذر نیوز آنلاین - مدافع ایرانی ریزه اسپور می‌گوید نقش کوچکی در بازگشت طارمی به پرسپولیس داشته است. ...
تیترنو -آخرین اخبار ورزش 3
www.titreno.com/fa/website/29/news
Translate this page
جای من خیلی خوب پُر شده است؛/ رضائیان: من‌هم دوست داشتم پرسپولیسی شوم! ورزش 3 هم اکنون ورزش 3 جای من خیلی خوب پُر شده است؛/ رضائیان: من‌هم دوست داشتم ...
بی‌صبرانه می‌خواهم برای پرسپولیس بازی کنم / طارمی: آماده مواجهه با هر ...
vista.ir/.../بی‌صبرانه-می‌خواهم-برای-پرسپولیس-بازی-...
Translate this page
2 days ago - مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای بازگشت به پرسپولیس و جبران آنچه روی داد، هر سختی و ... رضائیان: من‌هم دوست داشتم پرسپولیسی شوم!
کمندانی: دوباره پرسپولیسی می شوم - ورزش 24
varzesh-24.ir/.../کمندانی+دوباره+پرسپولیسی+می+ش...
Translate this page
هافبک تیم پدیده گفت: هیچ چیزی در پرسپولیس کم نگذاشتم و تمام تلاشم را انجام دادم اما کادر فنی باید ... جای من خیلی خوب پُر شده است؛/ رضائیان: من‌هم دوست داشتم.
کانون پرورش فکری، نقش مهمی در شکوفایی استعدادهای کودکان دارد ...
tnews.ir/news/b42366773336.html
Translate this page
20 hours ago - طارمی سوار هواپیما برای حضور در تمرین پرسپولیس+عکس · رضائیان: من‌هم دوست داشتم پرسپولیسی شوم! رونمایی از ترکیب 11 نفره پرسپولیس.
خداحافظی مدافع پرسپولیس از هواداران +عکس - تماشاگر پلاس
news.tamashagar.com/.../خداحافظی-مدافع-پرسپولیس...
Translate this page
Jun 26, 2016 - مدافع چپ فصل اخیر پرسپولیس از هواداران این تیم خداحافظی کرد. ... رضائیان: من‌هم دوست داشتم پرسپولیسی شوم! دربارهٔ ما · تماس با ما · RSS · آرشیو ...
اعلام اسامی تیم ملی والیبال - اخبار فارسی
iran1404.com/?p=1204932
Translate this page
19 hours ago - طارمی سوار هواپیما برای حضور در تمرین پرسپولیس+عکس · رضائیان: من‌هم دوست داشتم پرسپولیسی شوم! رونمایی از ترکیب 11 نفره پرسپولیس.
حضور سنسور عنبیه در گلکسی نوت 7 تایید شد - خبر زنده
khabarzende.ir/.../حضور-سنسور-عنبیه-در-گلکسی-...
Translate this page
1 day ago - رضائیان: من‌هم دوست داشتم پرسپولیسی شوم! رونمایی از ترکیب 11 نفره پرسپولیس · طارمى براى عقد قرارداد فردا در باشگاه پرسپوليس.
تلگرام دوست دختر وصل شوم - پایگاه خبری دنیای خبر
donyaekhabar.com/search/?q=تلگرام+دوست...شوم
Translate this page
خلعتبری: دوست دارم استقلالی شوم ... دوست دارم سرمربی پرسپولیس شوم! .... جهانبخش · جای من خیلی خوب پُر شده است؛/ رضائیان: من‌هم دوست داشتم پرسپولیسی شوم!
رئال مادرید از خرید پوگبا منصرف شد - اخبار داروغه
khabar.daroghe.ir › اخبار
Translate this page
3 days ago - عکس | واکنش بیرانوند به بازگشت ستاره پرسپولیسی ها ... جای من خیلی خوب پُر شده است؛/ رضائیان: من‌هم دوست داشتم پرسپولیسی شوم!
پایگاه خبری تحلیلی فیدوس|اخبار خوزستان و ایران|feydus - طارمی:ازخدا ...
feydus.ir/fa/rssreader/news?sec_id=21&id...
Translate this page
2 days ago - برای اینکه به پرسپولیس برگردم خودم را برای مواجهه با هر سختی و دشواری آماده کرده‌ام. احساسی ... رضائیان: من‌هم دوست داشتم پرسپولیسی شوم! 6 ساعت ...
نقش مدافع سابق پرسپولیس در بازگشت طارمی صبح یکشنبه 27 تیر ...
khabarche.ir/.../نقش-مدافع-سابق-پرسپولیس-در-باز...
Translate this page
1 day ago - ایرانی پرسپولیس صبح یکشنبه بیست و هفتم تیر ماه 1395 خبر ... جای من خیلی خوب پُر شده است؛/ رضائیان: من‌هم دوست داشتم پرسپولیسی شوم!
طارمی:ازخدا فرصت‌خواستم‌تا‌همه‌چیزجبران‌شود - راه فردا
www.rahefarda.com › اخبار ورزشی
Translate this page
2 days ago - برای اینکه به پرسپولیس برگردم خودم را برای مواجهه با هر سختی و دشواری آماده کرده‌ام. احساسی که ... رضائیان: من‌هم دوست داشتم پرسپولیسی شوم!
ایبرل: دوست دارم جانشین سامر شوم
khabar.icanoon.com/.../ایبرل-دوست-دارم-جانشین-سام...
Translate this page
1 day ago - ایبرل: دوست دارم جانشین سامر شوم ... بازیکنان اوکراینی پرسپولیس در ایفمارک · پالا جانشین طارمی ... رضائیان: من‌هم دوست داشتم پرسپولیسی شوم!
پایگاه خبری هتل جار - مربی دورتموند بعد از باخت: آنقدرها هم بد نبود
hoteljar.ir/fa/rssreader/news?sec_id=543&id...
Translate this page
2 days ago - علاوه بر اینها چندین بازیکن مصدوم هم داشتیم و طبعا هم افت کیفیت هم افت قدرت بدنی در بچه‌ها قابل ... رضائیان: من‌هم دوست داشتم پرسپولیسی شوم!
عشق**پرسپولیس
ramtinmozhdeh.blogfa.com/
Translate this page
گریه نکن چون منهم مانند تو اشفته می شوم. ..... قریب به اتفاق عشق حقیقی را دوست داشتن زیاد می دونستند دوست داشتنی که فراتر از ظاهر هست دوست داشتنی که ارزشمند ...
نوش نیش گیل تاپ
qadirburran.giltop.ir/
Translate this page
التُّرْکُمانُ، بالضم: فجیلٌ من التُّرْکِ، سُمُّوا به لأَنهم آمَنَ منهم مِئَتا ألْفٍ فی شهرٍ واحدٍ، فقالوا: تُرْکُ إیمانٍ،ثم ... بیرانوند: نفتی ها در حقم پدری کردند/دوست داشتم زود پرسپولیسی شوم · حسین ماهینی با پرسپولیس ... دومین جدا شده پرسپولیس رامین رضائیان است؟
جام نیوز :: JamNews - منصوریان به پرسپولیس هم بیاید / قدمش روی تخم ...
mail.jamnews.ir/detail/News/678565
Translate this page
Jun 7, 2016 - دوئل امید ابراهیمی – کمال کامیابی نیا و رامین رضاییان – وریا غفوری ... از کودکی دوست داشتم استقلالی شوم .... منهم ارزش او را در سطح یک انسان عادی می‌بینم بازیکنی که نابود کردن باس تیم ملی امید و نفت را از طرف او نمی‌بیند و عاشق ...
فوتبالی‌ترین | خلاصه بازی پرسپولیس و تراکتورسازی
footballitarin.com/video_page.php?id=18220
Translate this page
Mar 6, 2016 - برچسب‌ها: ویدیوها، لیگ برتر (٩۵-١٣٩۴)، پرسپولیس، تراکتورسازی ویدیوی کامل ... ویدیوی مرتبط: گفتگو با مربیان پس از بازی با پرسپولیس و ...
رضائیان: من هم دوست داشتم پرسپولیسی شوم! - آکا
www.akairan.com/.../news201671711474635350.htm...
Translate this page
1 day ago - آکاایران: رضائیان: من هم دوست داشتم پرسپولیسی شوم! آکاایران مدافع ... سرنوشت شوم طارمی و رضاییان / ارتش کودتا کرد، حکومت ترکیه سقوط کرد!
الاهیات فرهنگی مردمی در نهج البلاغه | جستجو | گیل پیکس - تبلیغات متنی
www.gilpix.ir/.../الاهیات+فرهنگی+مردمی+در+نهج+البلا...
Translate this page
رتبه سوم شهرستان :فاطمه نیکو منش از آموزشگاه امام زمان ( عج) ... فی مثله ، فاختلقوا ما أرضاه ، منهم أبو هریرة وعمرو بن العاص والمغیرة بن شعبة ، ومن التابعین عروة بن الزبیر . ...... بیرانوند: نفتی ها در حقم پدری کردند/دوست داشتم زود پرسپولیسی شوم · حسین ماهینی با پرسپولیس یک ساله ... دومین جدا شده پرسپولیس رامین رضائیان است؟
کانال تلگرام مداحی کریمی - آخرین اخبار ایران و جهان
khabarduni.ir/search/?q...page=2
Translate this page
به دل ماست غوغای «و مِنهُم مَن یَنتَظِر. ... فایل‌های صوتی مداحي شب سوم فاطمیه اول 1437 هجری قمری با صدای حاج عبدالرضا هلالی در ادامه .... نامزد کسب توپ طلا گفت: احمد خلیل نامزد کسب توپ طلا بیان کرد: دوست داشتم با علی کريمي همبازی شوم. ... باشگاه ملوان به شایعه پیشنهاد مربیگری این تیم به کاپیتان سابق پرسپولیس واکنش نشان داد.
پایگاه شخصی بلال طارمی | جستجو | بلوگل
www.bloogle.ir/list/پایگاه+شخصی+بلال+طارمی.html
Translate this page
با تصور حتی یک لحظه نبودنت هزار بار تمام می شوم و با خیال نگاهت دلم هزار تکه می شود ... بدون شک مهدی طارمي یکی از موثرترین بازیکنان پرسپولیس در لیگ پانزدهم بوده است. ... در نیمه اول این بازی، رامین رضاییان در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان فولاد ... اینقدر این شهر رو دوست داشتم که وقتی کنکوری بودم هر شب تو رویاهام زندگی ...
استقلال پیشنهاد داشتم
nilgooni-ba.smartfeed2.ir/tag/استقلال+پیشنهاد+داشتم
Translate this page
Jun 8, 2016 - غفوری: برای رقابت با رضائیان به استقلال نیامده‌ام. مدافع راست جدید ... همیشه این تیم را دوست داشتم و الان هم بسیار خوشحالم که شرایطی پیش آمد تا آبی‌پوش شوم. * تو دو سال پیش هم از ... جدال پرسپولیس و استقلال خوزستان برای قهرمانی در روز سی ام. هفته سی ام لیگ برتر ... منهم از آن چشم بری داشتم رفتی از این شهر و ...
شوهرم خواست تا با دوستان‌اش صمیمی‌تر باشم! - همه جو
hamejoo.ir › گوناگون
Translate this page
سمانه از من خواست در فروشگاه برادرش مشغول کار شوم. ... من خانواده ام را دوست دارم و صبر می کنم خدا خودش همه کارها را درست می کند چون از درون و ... دختر رابطه پنهانی مادرم هستم / شوهرم فساد اخلاقی داشت و منهم سرنوشتم با فساد گره ... لطفی که استقلال با جذب کاوه رضایی به پرسپولیس کرد! ... ادامه غیبت رضاییان و معاف شدن انصاری از تمرین.
هشتاد شش
taniart-ba.sirindex.ir/ogle/هشتاد+و+شش
Translate this page
حدود پانزده دقیقه ی دیگه بازی حساس استقلال و پرسپولیس شروع میشه. ..... إنَّ الله وَعَدَ أن یَدخُلَ الجَّنَّه ثَلاثَه نُفُورٍ بِغَیرحِسابٍ و یَشفَعُ کُلَّ واحِدٍ مِنهُم فِی ثَمانِینٍ الفاً، المُؤذِّن و الامام، و رَجُل یَتَوَضَّا .... گاهی مدتی خیره می شوم به رفت و آمد آدم ها یا تکان درخت ها و بوته های گل در وزش باد. ... من هم خیلی دوست داشتم استقلال بازی رو ببره ولی اینطور نشد.
رقص پسر ایرونی جلوی جنیفرلوپز - خبر ایرونی
iruni.ir/search/?q...page=6 - Translate this page
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که دوست دارد برای این تیم و تیم ملی مثمر ... در صحنه‌ای از بازی رامین رضاییان می‌توانست من را در موقعیت گلزنی قرار دهد اما فکر ... تیمم مثمر ثمر باشم و اگر به تیم ملی هم دعوت شوم، با افتخار برای آن بازی می‌کنم. انتهای پیام. شاخصه یک بسیجی احساس مسئولیت و داشتن بصیرت و آگاهی است.
مسلمان عالیشاه تلفنی در پرسپولیس ماندنی شدند
a3moony-ba.smartfeed1.ir/...پرسپولیس.../400
Translate this page
Jun 10, 2016 - رضاییان: من باید پنالتی زن اول پرسپولیس می‌شدم ... خیلی دوست داشتم از كل امروز و از صبح تا الان مینوشتم اما حیف. ..... چنانکه پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرمود: « مَنْ أَصْبَحَ لَا یَهْتَمُّ بِأُمُورِ الْمُسْلِمِینَ فَلَیْسَ مِنْهُمْ وَ مَنْ سَمِعَ رَجُلًا یُنَادِی یَا ... سر دستآه میترسم شبی رسوا شوم،بدتر از رسواییم تنها شومآه ازآن تیر و از آن ...
خبرگزاری آریا - قرباني: با 4 تا وزنه و عکس نمي‌شود سرمربي استقلال شد!
aryanews.com/AryanewsFeed.aspx?code=471843...
Translate this page
پیروز قربانی، مدافع اسبق استقلال که کلاس‌های‌ مربی‌گری خود را طی می‌کند، درگفت و‌گو با اسپورت تی‌وی نسبت به شایعه حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال ...
 1 
2
 
3
 
4
 
5
 
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 220
  • بازدید امروز : 93
  • باردید دیروز : 1,737
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 22
  • بازدید هفته : 93
  • بازدید ماه : 39,451
  • بازدید سال : 309,493
  • بازدید کلی : 4,089,271