loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 263 دوشنبه 28 تیر 1395 نظرات (0)

رژ لب هایی که موجب سرطان لب می شوند

رژ لب,رژ لب قرمز,رژ لب مخملی,[categoriy]

رژ لب,رژ لب قرمز,رژ لب مخملی,رژ لب مای,رژ لب مک,رژ لب کلاسیک,رژ لب فلورمار,رژ لب مات,رژ لب ویولت,رژ لب زرشکی,سرطان لب,سرطان لب چیست,سرطان لب و دهان,سرطان لب پایین,سرطان لب و علایم آن,سرطان البروستات,سرطان البروستاتا,سرطان البحر,سرطان لبان,سرطان البنکریاس,مقالات پزشکی و بهداشتی،توصیه های پزشکی ، بهداشت

گروهی از محققان معتقدند که استفاده از برق لب احتمال ابتلای خانم‌ها به سرطان پوست را افزایش می‌‌دهد.


وقتی برای خرید رُژ لبی تازه به فروشگاه می‌‌روید، شاید فقط به این فکر کنید که رنگ این رژ لب به لباسی که در منزل می‌‌پوشید، می‌‌آید یا نه، و یا با رنگ پوست صورتتان هماهنگی دارد یا نه. ولی وقت آن رسیده است که در خرید رژ لب و برق لب هوشیارانه‌ عمل کنید و انتخاب‌های سالم‌تری داشته باشید.

توجه به SPF رژ لب و برق لب، وجود سرب در آن و اصلی یا تقلبی بودن آن، از جمله مواردی است که در انتخاب این محصولات آرایشی باید مد نظر قرار دهید، ولی بد نیست بدانید که رژ لب‌های ارزان که به صورت غیر استاندارد تولید می‌‌شوند و فاقد SPF هستند، ممکن است موجب ابتلای شما به سرطان شوند. SPF رژ لب،‌‌ همان SPF‌ای است که بیشتر اوقات، آن را درباره کرم‌های ضد آفتاب شنیده‌اید و نشان می‌‌دهد که آن رژ لب تا چه اندازه می‌‌تواند از پوست شما در مقابل اشعه‌های زیان‌بار خورشید محافظت کند.

برق لب در برابر آفتاب

گروهی از محققان معتقدند که استفاده از برق لب احتمال ابتلای خانم‌ها به سرطان پوست را افزایش می‌‌دهد. برق لب، مایعی شفاف است که برای براق‌ کردن لب‌ها و گاهی هم برای نرم کردن پوست لب استفاده می‌‌شود. این گروه از محققان می‌‌گویند چون برق لب، لایه‌ای شفاف است، اشعه ماورای بنفش خورشید از آن عبور می‌ کند و به پوست ظریف لب‌ها می‌‌رسد. این اشعه می‌ تواند لب‌ها را دچار سرطان پوست کند.

وازلین و روغن بچه را خط بزن
سرپرست این گروه تحقیقاتی که متخصص سرطان‌شناسی پوست سر و گردن و صورت است و این مطالعه را به همراه همکاران خود در دانشگاه‌ هاروارد انجام داده است، می‌‌گوید: «بسیاری از خانم‌ها توجه چندانی به نوع برق لبی که استفاده می‌‌کنند، ندارند و در هنگام خرید این محصولات دقت نمی‌‌کنند که دارای SPF است یا نه، تا بتواند از پوست لبشان در برابر نور خورشید محافظت کند. حتی گاهی برخی از خانم‌ها از وازلین، ویتامین A و روغن بچه برای این منظور استفاده می‌‌کنند که هیچ کدام از پوست لب‌ها در برابر آثار مضر نور خورشید محافظت نمی‌ کنند.» به همین دلیل، متخصصان پوست توصیه می‌‌کنند که اگر قصد خرید برق لب جدیدی را دارید، حتما دقت کنید که SPF آن، حداقل عدد ۱۵ باشد. این بهترین راه برای محافظت لب‌هاست.

سرطان در سلول‌های سنگفرشی
«سرطان سلول‌های سنگفرشی پوست» بیشترین سرطانی است که پوست لب‌های شما را در برابر نور خورشید تهدید می‌ کند. این سرطان یکی از شایع‌ترین سرطان‌های پوست در سراسر دنیاست. اگر این سرطان از روی پوست لب شما آغاز شود، خیلی سریع‌تر از سایر قسمت‌های بدن، به بافت‌های اطراف حمله می‌‌کند. گسترش سرطان از محل شروع اولیه آن به مناطق دیگر بدن، یکی از عواملی است که درمان آن را دشوار‌تر می‌‌کند. چون پوست لب‌ها بسیار نازک است و عروق خونی فراوانی دارد، به آسانی در برابر اشعه ماورای بنفش نور خورشید آسیب می‌‌بیند و می‌‌تواند دچار این نوع سرطان پوست شود. بنابراین اگر شما بهای بیشتری بپردازید تا برق لب و یا رژ لبی دارای SPF مناسب بخرید، می‌ توانید سلامت پوستتان را تضمین کنید.

رژ لب‌های سربی
سازمان غذا و داروی آمریکا به تازگی اعلام کرده است که رژ لب‌هایی که رنگ‌های قرمز دارند، حاوی مقادیر زیادی سرب هستند که برای سلامت مصرف‌کنندگان خطرناک است و باید با مواد بی‌خطر جایگزین شوند. این محصولات، سمی هستند. وقتی سرب در ترکیب این محصولات آرایشی استفاده می‌‌شود، خود‌به‌خود بلعیده می‌‌شود و میزان سربی را که جذب بدن می‌‌شود، افزایش می‌‌دهد. همه ما در طول روز مقدار زیادی سرب از طریق غذا‌ها، آب‌ آشامیدنی و حتی هوای آلوده شهر‌ها دریافت می‌ کنیم، بنابراین باید از ورود مقدار اضافی آن به بدن (با عدم استفاده از رژ لب‌های سرب‌دار) جلوگیری کنیم.

دو توصیه برای یک خرید سالم و بی‌خطر
به خانم‌هایی که از رژ لب و برق لب در منزل یا مهمانی‌ زنانه استفاده می‌ کنند توصیه می‌کنیم برای خرید این محصولات آرایشی به نکات زیر توجه کنند تا خریدی سالم و در عین حال مناسب داشته باشند:

۱- مارک‌های معتبر: برای خرید این محصولات به سراغ دست‌فروش‌ها نروید، بلکه فروشگاه‌های معتبر را انتخاب کنید. محصولاتی را بخرید که از مارک‌های شناخته شده و معتبر باشند و SPF این محصولات و درصد سرب و سایر افزودنی‌های آن روی جعبه درج شده باشد. شما می‌‌توانید با راهنمایی یک پزشک متخصص پوست، انواع معتبر‌تر و قابل اعتماد‌تر را شناسایی کنید.

۲- روی پوست دستتان امتحان کنید: در بسیاری از فروشگاه‌های لوازم آرایشی، نمونه‌ای از این محصولات برای آزمایش روی میز گذاشته شده‌اند. توصیه می‌کنیم به هیچ وجه این رژ لب‌ها را روی لبتان امتحان نکنید، چون از این طریق بسیاری از ویروس‌ها و میکروب‌ها مانند، تبخال، از افرادی که قبلا این محصولات را امتحان کرده‌اند، به شما منتقل می‌‌شوند. به جای آن می‌توانید رنگ رژ لب را روی پوست دستتان امتحان کنید. رنگ رژ لب‌ روی پوست این بخش از بدن تقریباً مشابه لب است و می‌‌توانید انتخاب رنگ صحیحی داشته باشید.


Google
About 454,000 results (0.80 seconds)
Search Results
رابطه رژ لب و سرطان - پارسی طب
fa.parsiteb.com › دانستنیهای پزشکی
Translate this page
ولی بد نیست بدانید که رژ لب‌های ارزان که به صورت غیر استاندارد تولید می ‌شوند و فاقد SPF هستند، ممکن است موجب ابتلای شما به سرطان شوند. SPF رژ لب، همان SPF ای ...
Images for ‫رژ لب هایی که موجب سرطان لب می شوند‬‎Report images
Image result for ‫رژ لب هایی که موجب سرطان لب می شوند‬‎
Image result for ‫رژ لب هایی که موجب سرطان لب می شوند‬‎
Image result for ‫رژ لب هایی که موجب سرطان لب می شوند‬‎
Image result for ‫رژ لب هایی که موجب سرطان لب می شوند‬‎
More images for رژ لب هایی که موجب سرطان لب می شوند
رژ لب هایی که موجب سرطان لب می شوند! - نازوب
www.nazweb.ir/9143-lipstick-lips-are-causing-cancer....
Translate this page
عشق، ازدواج و مسائل جنسی وقتی برای خرید رُژ لبی تازه به فروشگاه می‌‌روید، شاید فقط به این فکر کنید که رنگ این رژ لب به لباسی.
رژ لب هایی که موجب سرطان لب می شوند - بیمارستان سینا
sinahospital.tums.ac.ir/detail.aspx?content=news...
Translate this page
Feb 15, 2014 - به گزارش روابط عمومی بیمارستان سینا: گروهی از محققان معتقدند که استفاده از برق لب احتمال ابتلای خانم‌ها به سرطان پوست را افزایش می‌‌دهد.
رژ لب هایی که موجب سرطان لب می شوند - آکا - آکاایران
www.akairan.com/health/bimari.../201310505740.htm...
Translate this page
وقتی برای خرید رُژ لبی تازه به فروشگاه می‌‌روید، شاید فقط به این فکر کنید که رنگ این رژ لب به لباسی که در منزل می‌‌پوشید، می‌‌آید یا نه، و یا با رنگ پوست ...
رژ لب سرطان زا نخرید! - آفتاب
www.aftabir.com › ... › توصیه های پزشکی
Translate this page
May 30, 2015 - که نشان می دهد یکی از مواد هم خانواده این ماده مضر در رژ لب وجود دارد. ... می شود و با آزمایش روی حیوانات نیز مشاهده شد در جنین آنها نقص هایی را به وجود می ...
رژ لب | رژ لبهای سرطان زا نخرید! - نمناک
namnak.com/5839-رژ-لب-سرطان--زا-نخرید.html
Translate this page
Rating: 4.8 - ‎96 reviews
رژ لب هایی که رنگ های قرمز دارند، حاوی مقادیر زیادی سرب هستند که برای سلامت ... گزنه هستند می توانند باعث التهاب شدید و ورم لب ها شوند و در افرادی که آلرژی دارند، این ...
زندگی زیبا - فوايد و مضرات رژ لب
mahdavaran.blogfa.com/post/.../فوايد-و-مضرات-رژ-ل...
Translate this page
سرب در طول زمان در بدن انباشته می شود و رژ لب های حاوی سرب که در طول هر روز و به دفعات ... اخیراً قیمت رژ لب‌هایی با مارک Red Earth و Sold at ESPRIT از 67 دلار به 9.90 دلار ... توليد مي ‌شوند و فاقد SPF هستند، ممکن است موجب ابتلاي شما به سرطان شوند.
علت پوسته شدن لب ها و درمان آن - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=255996
Translate this page
Aug 31, 2013 - اگر خشکی و پوسته پوسته شدن لب از نوع اولیه باشد، لب ها قرمز می شود و ممکن است دلمه، ... هیچ‌ وقت رژ لب ‌هایی را که در فروشگاه‌ ها مخصوص تست کردن هستند، به طور ... (Paraben) هستند، استفاده نکنید؛ چرا که موجب سرطان سینه می ‌شوند.
سرطان را از رژ لب هدیه بگیرید! - Hamseda.ir
www.hamseda.ir/fa/news/73
Translate this page
وی عنوان رژ لبهایی که حاوی سرب هستند را، CHRISTIAN DIOR LANCOME ... برای آن دسته از زنانی که خواهان ماندگاری رنگ لوازم آرایشی هستند نکته ای مهم محسوب می شود! ... البته حتما آن هایی که می روند و عمل جراحی روی پوستشان انجام می دهند تا لب هایشان ...
رژ لب هایی که موجب سرطان لب می شوند | گروهی از محققان معتقدند - قطره
www.ghatreh.com/news/.../هایی-موجب-سرطان-شوند - Translate this page
Oct 6, 2013 - گروهی از محققان معتقدند که استفاده از برق لب احتمال ابتلای خانم ها به سرطان پوست را افزایش می دهد. - "، وقتی بر.
رژ لب‌هايي كه باعث سرطان مي‌شوند! (+روش تست رژ لب سالم) - صفحه 1 ...
www.ninisite.com › تبادل نظر › متفرقه › عمومي
Translate this page
Jun 1, 2011 - 20 posts - ‎13 authors
اخيراً قيمت رژ لب‌هايي با مارك Red Earth و Sold at ESPRIT از 67 دلار به ... سرب در طول زمان در بدن انباشته مي شود و رژ لب هاي حاوي سرب كه در طول هر روز ...
رژ لب هایی که موجب سرطان لب می شوند - عکس, عکس بازیگران
www.iran16.com › سبک زندگی › آرایش و زیبایی
Translate this page
گروهی از محققان معتقدند که استفاده از برق لب احتمال ابتلای خانم‌ها به سرطان پوست را افزایش می‌‌دهد. وقتی برای خرید رُژ لبی تازه به فروشگاه می‌‌روید، شاید فقط به این ...
هشدارهای جدی در رابطه با مصرف رژ لب - گروه اینترنتی پرشین استار
www.persian-star.org/هشدارهای-جدی-در-رابطه-با-مصرف...
Translate this page
سابقه استفاده از رژ لب به مصر باستان برمی گردد، زمانی که قرمزی رژها را از حنا و یا له ... روغن: روغن کرچک، نباتی، لانولین و روغن معدنی در تهیه رژهای لب استفاده می شوند. ... این نوع رنگ بسیار سمی بوده و از منابع سرطان زایی بدست آمده که می تواند باعث ... ی متخصصین و پژوهشگران، پارافین هایی که عوامل رنگ آمیزی رژ لب ها می باشند، ...
آیا خطرناک و سمی بودن رژ لب حقیقت دارد ؟ - زیباتن
zibatan.ir/آیا-خطرناک-و-سمی-بودن-رژ-لب-حقیقت-دارد-؟/
Translate this page
Dec 25, 2015 - رنگ های دریاچه ای بسیار سمی هستند و باعث تحریک و سرطان پوست می گردند. سرب : برخی رژ لب ها دارای ماده سمی سرب هستند که می تواند باعث کم خونی, ... از این ماده شیمیایی برای رنگ قرمز رژ لب استفاده می شود که می تواند باعث تهوع, ...
این ماجرای سرب در رژ لب چیست؟ - مجله پزشکی دکتر سلام
www.hidoctor.ir/25029_این-ماجرای-سرب-در-رژ-لب-چی...
Translate this page
May 20, 2014 - رژلبهايي كه حاوي سرب هستند به شرح زير مي باشند: ... مواد سرطان زا شناخته مي شوند ، سرب در چنين مقاديري به عنوان يك ماده سرطان زا شناخته نمي شود.
رژ لب هایی که موجب سرطان لب می شوند - آکا - کمک سرچ
www.wsearching.ir/nsdtcfqnfqrcnvndnsdcacyctdqnjrct... - Translate this page
رژ لب هایی که موجب سرطان لب می شوند - آکارژ لب فلورمار,رژ لب ویولت,رژ لب مای,رژ لب,رژ لب مات,رژ لب زرشکی,رژ لب مک,رژ لب کلاسیک,رژ لب مخملی,رژ لب قرمز,سرطان ...
خواندنی ها و دیدنیها - رژلب
nurskarimi.blogfa.com/post/3
Translate this page
رژ لب‌هایی که باعث سرطان می‌شوند! (+روش تست رژ لب سالم) دکتر ناهید نمان که در بیمارستان تورنتو بخش سرطان سینه کار می‌کند این اطلاعات را در اختیار عموم قرار داده ...
رژ لب هایی که موجب سرطان لب می شوند - اس ام اس
www.netvps.ir/رژ-لب-هایی-که-موجب-سرطان-لب-می-شو...
Translate this page
رژ لب هایی که موجب سرطان لب می شوند. گروهی از محققان معتقدند که استفاده از برق لب احتمال ابتلای خانم‌ها به سرطان پوست را افزایش می‌‌دهد. وقتی برای خرید رُژ لبی ...
مواظب باشید سرطان لب نگیرید! - جام جم آنلاین
jamejamonline.ir/.../مواظب-باشید-سرطان-لب-نگیرید
Translate this page
ولی وقت آن رسیده است که در خرید رژ لب و برق لب هوشیارانه‌ عمل کنید و انتخاب‌های ... تولید می‌‌شوند و فاقد SPF هستند، ممکن است موجب ابتلای شما به سرطان شوند. ... کرده است که رژ لب‌هایی که رنگ‌های قرمز دارند، حاوی مقادیر زیادی سرب هستند که برای سلامت ...
این رژ لب ها موجب سرطان لب می شوند! - میهن فال
www.mihanfal.com › سبک زندگی › آرایشگری
Translate this page
Oct 15, 2013 - این رژ لب ها موجب سرطان لب می شوند!, برق لب در برابر آفتاب, برق لب ... که رژ لب‌هایی که رنگ‌های قرمز دارند، حاوی مقادیر زیادی سرب هستند که برای ...
مشاوره پردیس گیلان - علت پوسته شدن لب ها و درمان آن
moshaveretbmg.blogfa.com/page/3
Translate this page
اگر خشکی و پوسته پوسته شدن لب از نوع اولیه باشد، لب ها قرمز می شود و ممکن .... از رژ لب ‌هایی که حاوی پارابن (Paraben) هستند، استفاده نکنید؛ چرا که موجب سرطان ...
هر چی راجع به لب ها میخوای بیا اینجا - نسخه قابل چاپ - جامعه مجازی ...
www.pnuforums.ir/printthread.php?tid=5395
Translate this page
Aug 9, 2009 - این كار نه تنها مشكلی را حل نمی كند بلكه موجب تشدید آن می شود. ... یكی از علل خشكی لب ها، استرس و خستگی است كه می توان با استراحت كافی و ... برای اینکه رنگ واقعی رژلب ها نمایان شود باید ابتدا بر روی لب خود زیرسازی انجام دهید. .... تزريق چربي مستلزم انجام جراحي و استخراج بافت چربي از محل هايي مانند شكم است و ...
رژ لب هایی که موجب سرطان لب می شوند - پرتال واکنش
vakonesh.net/.../رژ-لب-هایی-که-موجب-سرطان-لب-می-ش...
Translate this page
Oct 6, 2014 - گروهی از محققان معتقدند که استفاده از برق لب احتمال ابتلای خانم‌ها به سرطان پوست را افزایش می‌‌دهد. وقتی برای خرید رُژ لبی تازه به فروشگاه می‌‌روید، ...
نکاتی در مورد رژ لب - رژیم
pezeshkin.ir/نکاتی-در-مورد-رژ-لب/
Translate this page
هرگز رژلب هایی که به عنوان تستر به شما داده می شوند را بر روی لب خود امتحان نکنید. ... در برخی از اینگونه رژلب ها بسیار زیاد است که این سرب موجب سرطان می گردد.
نسبت به لب هایتان حساس باشید - شفاف
www.shafaf.ir/fa/.../نسبت-به-لب-هایتان-حساس-باشید
Translate this page
Mar 1, 2013 - عادت گاز گرفتن لب ها نیز باعث خشکی و التهاب می شود بعضی موارد خشکی لب و سفتی ... برفک؛نوعی دیگر از عفونت قارچی است که باعث ایجاد لکه هایی در گوشه لب می شود. ... مصرف موادغذایی، نوشیدنی، دارو، استفاده از رژ لب، لوازم آرایشی دیگر، گزیدگی حشرات. ... در ادامه به تعدادی از علایم سرطان دهان اشاره می کنیم.
۷ مورد عجيبی كه باعث سقط جنين می‌شوند - خرداد
khordadnews.ir/news/28142
Translate this page
Nov 23, 2013 - اگر باردار هستيد يا قصد بارداري داريد توصيه مي شود حتماً اين مطلب را ... از سرطان ها نوعي ماده شيميايي به نام بيسفنول (BPA) است كه در تركيب ... هنگام در سقط جنين را تا ۴۰ درصد افزايش مي دهند؛ به ويژه شوينده هايي كه حلال هاي حاوي تولوئن هستند. ... براي مثال انواع رژ لب، ريمل، كرم پودر و حتي خمير دندان و شامپوها حاوي ...
رژ لب هایی که موجب سرطان لب می شوند | بلاگتز
fun18x446-rzb.blogtez.tk/download/post/237509.html - Translate this page
www.beytoote.com/attire/service-attire/lipstick3-lips-causing.html. رژ لب هایی که موجب سرطان لب می شوند استفاده از برق لب,خرید رُژ لب,رژ لب و برق لب,محصولات .
چگونه بفهمیم رژ لبمان سرب دارد یا نه ؟؟؟ - زیباشو دات کام
www.zibasho.com/forum/showthread.php?tid=1998
Translate this page
Sep 18, 2012 - 9 posts - ‎3 authors
رژلبهایی که حاوی سرب هستند به شرح زیر می باشند: .... سرب ماده‌اي سمي است كه مصرف آن بر اعصاب اثر مي‌گذارد و موجب بروز سرطان پوست در افراد مي‌شود. ... اگر اين سرطان از روي پوست لب آغاز شود، خيلي سريع‌تر از ساير قسمت‌هاي بدن، ...
رژ لب هایی که موجب سرطان لب می شوند - TehranKids
tehrankids.com › پزشکی و سلامت
Translate this page
Oct 6, 2013 - وقتی برای خرید رُژ لبی تازه به فروشگاه می‌‌روید، شاید فقط به این فکر کنید که رنگ این رژ لب به لباسی که در منزل می‌‌پوشید، می‌‌آید یا نه، و یا با ...
[DOC]رابطه مواد آرایشی با سرطان
ssu.ac.ir/cms/.../mavad_araiesh_va_saratan.doc
Translate this page
مواد آرایشی حاوی ضد آفتاب باعث جلوگیری از سرطان پوست و چروك می شود. ... بعضی از رژ لب هایی که برای مدت طولانی رنگ آنها باقی می ماند، ممکن است باعث درماتیت ...
حقایقی درباره رژلب، خطرات و مضرات آن - راستینه
rastineh.ir › زیبایی › پوست و مو
Translate this page
Feb 25, 2015 - ... رژلب در عوامل زمینه‌ساز ابتلا به سرطان دهانه رحم» و خبرهایی از این قبیل شاید ... رژلب‌های مایع، خشکی لب را بیشتر می‌کنند چون الکل بیشتری دارد. ... بهتر است رژلب‌هایی تهیه کنید که ماندگاری طولانی ندارند و با شوینده به سادگی پاک می‌شوند. ... باعث انتقال عفونت و گل‌مژه می‌شوند، بلکه در درازمدت نیز آسیب‌زننده‌اند.
دلایل عجیبی که نباید از رژ لب استفاده کنید !
www.alodoctor.ir/.../دلایل-عجیبی-که-نباید-از-رژ-لب...
Translate this page
برخی مواد موجود در رژ لب ها باعث سرطان. ... گاهی این رنگ‌ها برای ایجاد رنگ خاصی با هم ترکیب می‌شوند که علاوه بر عوارض پوستی، می‌تواند عوارض متعدد داخلی نیز داشته ...
آرایش لب هاسه شنبه بیست و ششم اسفندماه 1393لوازم آرایشی ...
www.sibara.ir/content/1/محتوا/405/آرایش-لب-ها
Translate this page
رژ لب یکی از لوازم آرایش رایج دنیاست که تقریبا تمام خانم ها از آن استفاده می کنند اما ... که رنگدانه را روی لب نگه می‌دارد و موم که موجب می‌شود رژلب، شکل خود را حفظ کند. ... امروزه ثابت شده است اشعه مضرآفتاب می‌تواند باعث ناهنجاری‌های پوستی و سرطان شود. ... لب‌های پر به خط لب نیاز ندارند و بهتر است از رژلب‌هایی که خیلی درخشنده و براق ...
رژ لب هایی که موجب سرطان لب می شوند - محصولات الارو رم ضد آفتاب
www.doctorfa.lol/.../svadgiwagywiwlgylsyzafyabanag...
Translate this page
رژ لب هایی که موجب سرطان لب می شوند. گروهی از محققان معتقدند که استفاده از برق لب احتمال ابتلای خانم‌ها به سرطان پوست را افزایش می‌‌دهد. وقتی برای خرید رُژ لبی ...
رژ لب هایی که موجب سرطان لب می شوند | ایران نیدز-نیازمندیهای مشاغل و ...
www.iranneeds.com/.../رژ-لب-هایی-که-موجب-سرطان-ل... - Translate this page
گروهی از محققان معتقدند که استفاده از برق لب احتمال ابتلای خانم‌ها به سرطان پوست را افزایش می‌‌دهد. وقتی برای خرید رُژ لبی تازه به فروشگاه می‌‌روید، شاید فقط به این ...
رژ لب هایی که موجب سرطان لب میشوند
www.litemode.ir/.../رژ+لب+هایی+که+موجب+سرطان+لب... - Translate this page
http://litemode.ir/,رژ لب هایی موجب سرطان لب,رژ لب‌های سربی,مارک‌های معتبر,روی پوست دستتان امتحان کنید,رژ لب هایی که موجب سرطان لب میشوند,رژ لب و سرطان لب ...
تشخیص رژ لب سالم از تقلبی چگونه بفهمیم رژلب سرب ندارد
janjalinews.com › اموزشی
Translate this page
رژ لب یکی از لوازم آرایش رایج دنیاست که تقریبا تمام خانم ها از آن استفاده می کنند اما ... خانم هایی که پوست صورت نسبتا تیره ای دارند، بهتر است از رژ های قرمز تیره، ... است و سرب اندک به کاررفته در رژلب نمی تواند باعث ابتلا به سرطان خانم ها شود.
چه رژ لب هایی سرطان زا هستند - ایران ناز
www.irannaz.com/what-lipstick-are-carcinogenic.html
Translate this page
چه رژ لب هایی سرطان زا هستند نکته ای مهم و قابل توجه برای خانم و دخترخانم های در ... در افرادي كه پوست روشن دارند باعث به وجود آمدن مشكلات فراواني مي‌شود (مثلا موجب ... و كف‌كننده استفاده مي‌شوند، سورفاكتانت‌هاي كاتيوني نيز كه بار الكتريكي مثبت دارند، ...
رابطه رژ لب و سرطان
drjavaherian.com/tabid/.../-188.aspx?...
Translate this page
Dec 25, 2011 - ولي وقت آن رسيده است که در خريد رژ لب و برق لب هوشيارانه‌ عمل کنيد و ... توليد مي ‌شوند و فاقد SPF هستند، ممکن است موجب ابتلاي شما به سرطان شوند. ... که رژ لب‌هايي که رنگ‌هاي قرمز دارند، حاوي مقادير زيادي سرب هستند که براي سلامت ...
رژ لب هایی که موجب سرطان لب می شوند - دانلود
dlkon18x206-roz.seeblog.ir/page-783103.html - Translate this page
Mar 11, 2016 - رژ لب هایی که موجب سرطان لب می شوندseemorgh.com/health/hair-and-skin-care/175033-175033گروهی از محققان معتقدند Ú.
رژ لب هایی که موجب سرطان لب می شوند وقتی برای خرید - کلوب
www.cloob.com/c/sarzaminclub/85636587
Translate this page
Oct 15, 2013 - رژ لب هایی که موجب سرطان لب می شوند وقتی برای خرید رُژ لبی تازه به فروشگاه می روید، شاید فقط به این فکر کنید که رنگ این رژ لب به لباسی که ...
رژ لب هایی که موجب سرطان لب می شوند - آکا - آخرین اخبار ایران و جهان
www.zamoune.com/.../رژ-لب-هایی-که-موجب-سرطان-لب... - Translate this page
رژ لب فلورمار,رژ لب ویولت,رژ لب مای,رژ لب,رژ لب مات,رژ لب زرشکی,رژ لب مک,رژ لب کلاسیک,رژ لب مخملی,رژ لب قرمز,سرطان لب پایین,سرطان البروستات,سرطان لب و ...
نکته هایی برای جلوگیری و درمان ترک لب ها - نایس کلوب
www.nicecloob.com/Thread.aspx?id=550
Translate this page
درواقع زدن رژ لب موجب حفاظت از لب ها می شود و احتمالا از ترک خوردگی لب ها ... معتقد است استفاده از رژ لب یکی از دلایلی است که زنان کمتر به سرطان لب دچار می شوند.
رژ لب سرطانی نخرید! - مجله اینترنتی برترین ها
www.bartarinha.ir/fa/news/.../رژ-لب-سرطانی-نخرید
Translate this page
Jun 27, 2013 - سازمان غذا و داروي آمريکا اعلام کرده است که رژ لب‌هايي که رنگ‌هاي قرمز دارند، ... در محصولاتی مثل رژ لب که خورده می‌شوند، و جذب دستگاه گوارش می‌شوند، ...
رژ لب هایی که موجب سرطان لب می شوند | شیک ترین ها
semnan.shiktarinha.xyz/.../»+رژ+لب+هایی+که+موجب+...
Translate this page
اگر سرطان باعث ایجاد این علائم باشد، تشخیص زودهنگام به وسیله پزشک، شانس بهبودی را به ميزان زیادی افزایش مي دهد.گرچه نشانه هايي که در زیر توصیف مي شوند، ...
رژ لب هایی که موجب سرطان لب می شوند - انجمن های بحث و تبادل نظر گپز
gapz.ir/thread-33665.html
Translate this page
Oct 5, 2013 - ﺑﺎﺷﮕﺎﻩ ﺧﺒﺮﻧﮕﺎﺭﺍﻥ: ﮔﺮﻭﻫﻲ ﺍﺯ ﻣﺤﻘﻘﺎﻥ ﻣﻌﺘﻘﺪﻧﺪ ﮐﻪ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺑﺮﻕ ﻟﺐ ﺍﺣﺘﻤﺎﻝ ﺍﺑﺘﻼ‌ﻱ ﺧﺎﻧﻢ‌ﻫﺎ ﺑﻪ ﺳﺮﻃﺎﻥ ﭘﻮﺳﺖ ﺭﺍ ﺍﻓﺰﺍﻳﺶ ﻣﻲ‌‌ﺩﻫﺪ. ﻭﻗﺘﻲ ﺑﺮﺍﻱ ﺧﺮﻳﺪ ﺭُﮊ ﻟﺒﻲ ﺗﺎﺯﻩ ﺑﻪ ﻓﺮﻭﺷﮕﺎﻩ ﻣﻲ‌‌ﺭﻭﻳﺪ، ﺷﺎﻳﺪ ﻓﻘﻂ ﺑﻪ ﺍﻳﻦ ﻓﮑﺮ ...
چگونه بفهمم رژ لبم سرب ندارد؟ : لوازم آرايشي و بهداشتي - CentralClubs
www.centralclubs.com/topic-t76302.html
Translate this page
Apr 1, 2011 - سرب یک ماده شیمیایی است که باعث بروز سرطان می‌شود. رژلبهایی که حاوی سرب هستند به شرح زیر می باشند: ... مشغول است درباره لوازم آرایشی که به تازگی برای خانم ها در بازار عرضه می شود، می گوید: به تازگی قیمت رژ لب هایی که با ...
حقایقی جالب درباره ی رژ لب ! - مجله اینترنتی ردز
www.radz.ir/1394/08/حقایقی-جالب-درباره-ی-رژ-لب/
Translate this page
Nov 19, 2015 - برخی مواد مضر موجود در رژ لب باعث بروز سرطان می شود. ... محققان دریافتند خانم هایی که زیاد از رژ لب استفاده می کنند، بیش از حد مجاز روزانه، عناصری ...
چه رژ لب هایی موجب سرطان لب میشوند علائم سرطان لب - فان دون
fundon.javanblog.ir/728170-چه+رژ+لب+هایی+موجب+س...
Translate this page
رژ لب هایی که موجب سرطان لب میشوند,, ,علائم سرطان لب,رژ لب و سرطان لب,,رژ لب هایی موجب سرطان لب,کدام رژ لب موجب سرطان لب میشود,چه رژ لب هایی موجب سرطان لب ...
Searches related to رژ لب هایی که موجب سرطان لب می شوند

مارک رژ لب بدون سرب

رژ لب کالباسی

رژ لب گیاهی
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 220
  • بازدید امروز : 725
  • باردید دیروز : 1,737
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 22
  • بازدید هفته : 725
  • بازدید ماه : 40,083
  • بازدید سال : 310,125
  • بازدید کلی : 4,089,903