loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 125 سه شنبه 29 تیر 1395 نظرات (0)

10 توصیه برای شروع یک بارداری سالم

10-tips-before-pregnancy

می خواهید باردار شوید؟ می خواهید آمادگی های لازم پیش از بارداری را پیدا نمایید؟ نمی دانید برای یک بارداری سالم چه کار باید بکنید؟ این مقاله فهرستی از کارهایی که پیش از بارداری باید انجام دهید را به شما ارائه می دهد.

توصیه اول – مراجعه به پزشک زنان برای چک آپ

پزشک متخصص زنان و زایمان به شما کمک می کند تا متوجه شوید، چطور سبک زندگی شما، رژیم غذایی تان، داروهایی که مصرف می کنید و سابقه بیماری هایی که داشته اید و یا دارید، بر بارداری شما تاثیر می گذارد. همچنین خانم دکتر به شما توصیه هایی برای افزایش سرعت باردار شدن می نماید.

توصیه دوم – شروع به مصرف فولیک اسید و ویتامین های پیش از زایمان نمایید

حداقل یک ماه قبل از وقتی که برای بارداری تعیین کرده اید، شروع به مصرف فولیک اسید و ویتامین های مخصوص پیش از بارداری نموده تا خطر نقایص مادرزادی را کاهش دهید. اکثر ویتامین های پیش از بارداری، حداقل 400 میلی گرم فولیک اسید دارند. با مصرف این مکمل های مولتی ویتامین نیازی به مصرف جداگانه نبوده و با یک قرص همه ویتامین های لازم را دریافت می نمایید. 

توصیه سوم – با پزشکتان درباره داروهای مصرفیتان مشورت نمایید

بعضی از داروها برای کودک خوب نیستند، بهمین دلیل پزشک در دوران پیش از باردرای و بارداری اقدام به پیداکردن جایگزین های مناسب تر برای شما می کند. فرقی نمی کند که داروی تجویزی مصرف می کنید و یا خودتان خریده اید، باید درباره داروی خاص و اثرش برروی جنین تحقیق نمایید. هنگام صحبت با پزشک بغیر از داروها مکمل هایی که مصرف می نمایید را نیز چه برای لاغری، چه برای هر مورد دیگری و چه طبیعی باشند و یا صنعتی، مطرح و بررسی نمایید.

توصیه چهارم – اگر سیگار میکشید یا الکل می نوشید، آنها را ترک نمایید!

هرگز سیگار نکشیده و الکل ننوشید. اجتناب از مصرف الکل و ترک سیگار به پیشگیری از نقایص مادرزادی در جنین کمک می نماید. اگر نیاز به کمک برای ترک این دو دارید، با پزشکتان در اینباره مشورت نمایید.

توصیه پنجم – رژیم غذایی تان را بهبود دهید

غذاهای مناسب انتخاب کرده و یک رژیم غذایی مناسب برای بارداری را در پیش گیرید. اگر زیاد اهل تنقلات و چیپس و پفک هستید، مصرف میوه را در میان وعده ها افزایش دهید و میان وعده های سالم را جایگزین این خوراکی ها نمایید.

توصیه ششم – وزنتان را متناسب نمایید

اگر اضافه و یا کمبود وزن دارید، با پزشکتان درباره رسیدن به وزنی متناسب برای بارداری مشورت نمایید. با رسیدن به تناسب اندام، شانس ابتلا به فشار خون بالا و یا دیابت بارداری در شما کاهش می یابد.

برای بررسی وزنتان و یافتن وزن مناسب از ابزارهای آنلاین تناسب اندام استفاده نمایید.

توصیه هفتم – درکلاس های آمادگی پیش از بارداری شرکت نمایید

فعال بودن در دوران بارداری بسیار مهم است. بعضی از ورزش ها و فعالیت های ورزشی در دوران بارداری مناسب نیستند، پس بهتر است دنبال کلاس ها و ورزش های مناسب برای زنان باردار باشید. پیاده روی و شنا دوتا از نمونه های ورزش سالم می باشند. بااینحال پیش از هر ورزشی با پزشکتان مشورت نمایید.

توصیه هشتم – مراجعه به دندانپزشک مراجعه نمایید

سلامت دندان ها و لثه هایتان را نادیده نگیرید. پیش از اقدام برای بارداری به دندانپزشک مراجعه نمایید. در دوران بارداری ممکن است امکان مراجعه به دندانپزشک وجود نداشته باشد، پس جرمیگیری و تمیز کردن مرتب دندان ها به شما کمک بزرگی می نماید.

توصیه نهم – مصرف کافئین را محدود نمایید

کمی کافئین، عموما مشکلی ایجاد نمی کند، اما مقدار زیاد آن خواب شما را بهم میریزد. خواب کافی در دوران بارداری به سلامتی شما کمک می نماید.

توصیه دهم – غذاهای دریایی را با دقت انتخاب نمایید

مصرف دوبار در هفته غذاهای دریایی خالی از اشکال است. اما بعضی از ماهی ها مقدار بیشتری جیوه نسبت به سایر ماهی ها دارند و این جیوه به کودک درحال رشد آُسیب می رساند. از مصرف اره ماهی، ماهی اسقومری (mackerel)، کوسه، tilefish و albacore tuna اجتناب نمایید. بجای آنها اقدام به مصرف میگو، ماهی سالمون و یا سایر ماهی های کم جیوه نمایید.


Google
About 2,160,000 results (0.77 seconds)
Search Results
10 توصیه برای شروع یک بارداری سالم - راستینه
rastineh.ir › اخبار
Translate this page
Jun 7, 2014 - می خواهید آمادگی های لازم پیش از بارداری را پیدا نمایید؟ نمی دانید برای یک بارداری سالم چه کار باید بکنید؟ این مقاله فهرستی از کارهایی که پیش از ...
You visited this page on 7/18/16.
17 کاری که پیش از بارداری باید انجام دهید - مجله اینترنتی برترین ها
www.bartarinha.ir/.../17-کاری-که-پیش-از-بارداری-با...
Translate this page
Jan 14, 2013 - برای داشتن یک دوره بارداری سالم و داشتن فرزندی سالم، مسایل مهمی وجود دارند ... March of Dimes به زنان باردار توصیه می کند میزان مصرف کافئین خود را به ... و از برنامه های ساده ای همچون پیاده روی بین 10 تا 20 دقیقه در روز شروع کنید.
10 توصیه برای شروع یک بارداری سالم - مهاجرپلاس
www.news.mohajerplus.com/.../413853_10-توصیه-ب... - Translate this page
می خواهید باردار شوید؟ می خواهید آمادگی های لازم پیش از بارداری را پیدا نمایید؟ نمی دانید برای یک بارداری سالم چه کار باید بکنید؟ این مقاله فهرستی از کارهایی که پیش ...
چگونه جنین سالم داشته باشیم؟ - خانه
www.madarclub.com/.../چگونه-جنین-سالم-داشته-باش...
Translate this page
چگونه جنین سالم داشته باشیم؟ ... البته در طول دوران بارداری، به عنوان بخشی از مراقبت‌های دوران بارداری، شما باید آزمایش‌هایی .... 10 توصیه برای شروع یک بارداری سالم.
دانستی های بارداری
ninifen4.niniweblog.com/
Translate this page
یادتان باشد که حتّی یک ساعت استرس هم عینا در زندگی آینده فرزندتان منعکس خواهد شد بنابراین در این ... توصیه ما این است که پزشکی که در طول بارداری به وی مراجعه می کنید، دارای این خصوصیات باشد: ... رژیم سالم غذایی روزمرّه، اغلب برای تامین نیازهای بارداری کفایت می کنند. .... شنبه 1 تير 1392 10:14ارسال توسط: یه مامان کوشولو.
دکتر سوشا - 10 کاری که هر خانمی برای بارداری سالم باید انجام دهد
drsosha.com/.../10-کاری-که-هر-خانمی-برای-بارداری-سا...
Translate this page
به شما توصیه می‌شود که چای،قهوه و چنین نوشیدنی‌هایی که کافئین دارند را برای جلوگیری از ... این اولین قدم برای شروع یک شیوه زندگی سالم برای دوران بارداری است.
10توصیه برای شروع یک بارداری سالم - آرشیو وبلاگهای ایرانی
parsblogs.ir/.../10توصیه+برای+شروع+یک+بارداری+...
Translate this page
Jun 19, 2015 - 10توصیه برای شروع یک بارداری سالم. می خواهید باردار شوید؟ می خواهید آمادگی های لازم پیش از بارداري را پیدا نمایید؟ نمی دانید براي يک بارداري سالم ...
چگونه بازی پرفکت کیک را دوباره از سطح یک شروع کنیم؟ | جستجو در ...
weblog24.xyz/.../چگونه-بازی-پرفکت-کیک-را-دوبار...
Translate this page
چگونه بازی پرفکت کیک را دوباره از سطح یک شروع کنیم؟ ... قیمت سکه در بازي هر 1000سکه 8الی 10هزارتومن هست. .... که از سیستم پرفکت مانی جهت نقل انتقالات خود استفاده می کنند، توصیه مینماییم که در اسرع وقت نسبت به وریفای نمودن حسا
مرجع کامل مراقبت های دوران بارداری - آنچه مادران لازم است بدانند
banovan.blogsky.com/1387/02/15/post-32/
Translate this page
مدت یک بارداری طبیعی حدود ۳۸ هفته از زمان شروع حاملگی تا تولد نوزاد است . مدت حاملگی در حدود ۲۸۰ .... توصیه می شود این مادران بر روی تشکهای سفت بخوابند . **واریس : .... در یک حاملگی سالم ، نزدیکی تا قبل از ماه آخر ضرری ندارد . مشروط به اینکه .... 10:00 ب.ظ | صدیقه نظری و فاطمه خاجویی | چاپ یادداشت. نوشته های پیشین. بیماریهای ...
10 روش برای بارداری سالم - بیتوته
www.beytoote.com/.../ways1-healthy-pregnancy.html
Translate this page
سه شنبه, 29 تیر 1395. زناشوییبارداری و زایمان10 روش برای بارداری سالم ... باید حداقل یک ماه پیش از بارداری، روزانه 400 میکروگرم اسید فولیک به بدن خود برسانید.
بخور و نخورهای دوران بارداری - روشنایی زندگی ما،مبین
mobin92.blogfa.com/tag/بخور-و-نخورهای-دوران-بارداری
Translate this page
استفاده محدود از گوشت قرمز به تمام زنان باردار توصیه می شود و تاثیر .... [ یکشنبه بیست و هشتم مهر ۱۳۹۲ ] [ 10:22 ] [ فرزانه ] [ آرشیو نظرات ] .... دوران بارداری برای کاهش وزن و شروع رزیم کم کالری مناسب نیست ولی چنانچه افزایش ... مصرف روزانه یك گرم مكمل كلسیم توسط زنان باردار سالم در سه ماهه سوم بارداری موجب افزایش وزن نوزاد می‌شود.
ماه اول و دوم بارداری چه بخوریم؟ - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=279706
Translate this page
Jun 16, 2014 - یکی از حساس‌ترین دوران رشد و تکامل نوزاد در رحم مادر، سه ماهه اول بارداری می‌باشد. ... برای تامین ویتامین A استفاده از موارد زیر توصیه می‌شود: ... 50 -60 روز پس از تخمک‌گذاری، اعضا شروع به استخوانی شدن می‌کنند، در این زمان .... 1394/12/10 - 11:46 .... شما می توانید با داشتن یک برنامه ی غذایی سالم وزن مناسبی را در دوران ...
هفته نهم بارداری - نی‌ نی‌ بان
niniban.com/fa/news/43970/هفته-نهم-بارداری
Translate this page
نوزادی. ماه 1 · ماه 2 · ماه 3 · ماه 4 · ماه 5 · ماه 6 · ماه 7 · ماه 8 · ماه 9 · ماه 10 · ماه 11 · ماه 12 · یک .... سر جنین از نظر ظاهری شروع به بلوغ بیشتری کرده ولی هنوز هم بر روی سینه‌اش خم است. تکامل چشم‌ها ... شما باید از 3 ماه اول بارداری خود یک رژیم غذایی سالم را آغاز و در طول بارداری آن را ادامه دهید. هفته نهم ... توصیه های دوران بارداری از دیدگاه طب سنتی و اسلامی.
ازدواج - آمیزش جنسی در دوران بارداری - blogfa.com
sarabandi.blogfa.com/page/10.aspx
Translate this page
ازدواج ❤❤ - آمیزش جنسی در دوران بارداری - اطلاعاتی برای شروع یک زندگی. ... مقاربت در طول يك بارداري سالم ممنوعيتي ندارد مشروط بر اينكه با خشونت نبوده و در ... ساخته نشده و چون محلول در آب است ممكن است بسرعت خشك شوند و بنابراين توصيه نمي شود.
مامانايي كه بچتون به خوشگلي و باهوشي زبون زده، بياين به ما هم بگين ...
www.ninisite.com › ... › سلامت و تغذيه قبل از بارداري
Translate this page
Apr 23, 2011 - 20 posts - ‎2 authors
متأسفانه از هر ۵۰ زن باردار يك نفربه علت استرس بارداري مبتلا به اختلال در خوردن مي‌شود. .... در اينجا به برخي از اين توصيه ه اشاره مي شود : ..... به علاوه چون ماهي‌ها سرشار از امگا‌3 هستند، داشتن يك بارداري سالم مي‌تواند با مصرف اين ماده ... دكتر Titzer مي گويد عمل فعلي شروع به آموزش خواندن در مدرسه خيلي دير است و واقعا به ...
توصیه هایی برای بارداری سالم - رسانه ی خبری وبلاگی
iran-newspaper.rasanetv.ir/page-566508.html
Translate this page
10 توصیه برای شروع یک بارداری سالم راستینه7 ژوئن 2014 نمی دانید برای یک بارداری سالم چه کار باید بکنید؟ این مقاله همچنین خانم دکتر به شما توصیه هایی برای ...
10توصیه برای شروع یک بارداری سالم - خانه
ghasedak54sem-blogfa-com.nahamta.ir/.../10توصیه+...
Translate this page
10توصیه برای شروع یک بارداری سالم. می خواهید باردار شوید؟ می خواهید آمادگی های لازم پیش از بارداري را پیدا نمایید؟ نمی دانید براي يک بارداري سالم چه کار باید ...
20 کار قبل از بارداری - پارسه گرد
www.parsegard.com/.../20-کار-قبل-از-بارداری.html
Translate this page
برای این‌که بارداری سالم و همچنین نوزاد سالمی داشته باشید، چند کار مهم وجود دارد که لازم ... با مصرف روزانه ۴۰۰ میکروگرم اسید فولیک به مدت حداقل یک ماه قبل از بارداری و در ... داشته باشید که ویتامین A را بیش از میزان توصیه شده مصرف نکنید، مگر این‌که همه ..... خودمم سه ماهه قرص بارداری رو شروع کردم قرص متفورمین وDupbaston وزینک ...
You visited this page on 7/18/16.
تغذیه در بارداری - کلینیک تخصصی تغذیه و رژیم درمانی
www.drbeigloo.com/.../تغذیهدربارداری/.../Default.asp...
Translate this page
حدود 10 درصد از کالری‌های مورد نیاز روزانه از پروتئین‌ها دریافت شود (پروتئین‌ها ... یا همان ویتامین B9 در سه ماهه اول بارداری (و حتی از 2 ماه قبل از شروع بارداری) مورد نیاز است. ... به خانم‌های باردار توصیه میشود که از هفته بیستم بارداری، روزانه یک قرص مکمل .... سالم (ماست کم چرب، کمی نمک، روغن زیتون، آب لیمویا آب نارنج) بجای سس مایونز.
تقویم بارداری هفته به هفته - سایت نی نی کده
www.ninikadeh.ir/pregnancy/302
Translate this page
با شروع تکان خوردن کودک در رحم شما، تهوع های صبحگاهی شروع میشود. هفته نهم ... سه ماهه اول بارداری رو به پایان است و کودک شما اندازه یک هلو است. ..... در صورت بارداری توصیه به روزه داری نمی شود. .... سونو رفتم بچه سالم بود اما در اطراف ساک حاملگی خون مشاهده میشد. .... با توجه به تاریخ اولین روز آخرین قاعدگی شما 10 هفته و 6 روز هستید.
You visited this page on 7/18/16.
در هنگام بارداری چه باید خورد - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/article/204178/در-هنگام-بارداری-چه-باید-خورد
Translate this page
سابقاً به زنان توصیه می شد كه فقط یك مقدار نسبتاً كمی وزن اضافه كنند، كه منجر ... شده از زنانی كه در طول بارداریشان از یك رژیم غنی از مواد مغذی بهره برده اند سالم تر ... طی سه ماهه سوم بارداری، مقدار زیادی كلسیم به بدن جنین انتقال می یابد كه به منظور شروع ..... 14:11 -21 درصد مردم ایران در ورزش همگانی شرکت می کنند / ایرنا · 14:10 -نشست ...
هفته چهارم مرداد ۱۳۹۴ - فریاد سیاه
fariad99h.blogfa.com/1394/05/4
Translate this page
10 توصیه برای شروع یک بارداری سالم. 10-tips-before-pregnancy. می خواهید باردار شوید؟ می خواهید آمادگی های لازم پیش از بارداری را پیدا نمایید؟ نمی دانید برای یک ...
دیابت بارداری - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/.../دیابت_با...
Translate this pagePersian Wikipedia
در طی سه ماهه دوم و سوم بارداری، دیابت مادر می‌تواند منجر به تغذیه و رشد زیاد از حد کودک گردد. .... با اجرای برنامه درمانی، نتایج بالا حاصل نگردند، آن موقع پزشک انسولین درمانی را شروع می‌نماید. ... آمریکا رژیم غذایی یک فرد دیابتی با یک رژیم غذایی سالم که برای عموم جامعه توصیه می‌شود تفاوت چندانی نخواهد داشت. ... دیابت (E10–E14, 250).
کاهش حرکات جنین را جدی بگیرید | دکتر ندا مقتدری اصفهانی - متخصص ...
www.dr-moghtaderi.ir/index.php?ToDo...AID...
Translate this page
اگرچه حرکات جنین از هفته 7 تا 8 بارداری شروع شده و در سونوگرافی هم دیده میشود، ... مادر برای داشتن بارداری سالم، باید قبل و بعد از شروع بارداری، وزن خود را در محدوده توصیه شده ... به علاوه هنگامی که قطر چربی های شکم 10 تا 15 سانتیمتر است، پزشک هم ... طی یک روز حرکت جنین ناگهان زیاد یا کم شود، ممکن است نشانه خطر مرگ جنین باشد.
رژیم بارداری - 10 ماده‌ی غذایی مناسب دوران بارداری - مجله سلامت
www.healthmag.ir › تغذیه › رژیم
Translate this page
Nov 12, 2015 - پیروی از یک رژیم غذایی سالم در طول بارداری بسیار مهم است. ... به طور کلی به زنان باردار توصیه می‌شود تا مصرف ویتامین A خود را ۱۰-۴۰٪ افزایش دهند. .... این لیست باید شروع خوبی برای یک بارداری سالم، با تغذیه‌ی مناسب باشد.
مسائل مقدمات و دوران بارداری حاملگی و زایمانبزرگترین سایت طب سنتی ...
shafateb.ir/?p=427
Translate this page
توصیه به زوج های جوان برای داشتن فرزندی سالم و زیبا: ... مي توان يك بارداري مؤفق وبي دردسر،يك زايمان ايمن وطبيعي (نه سزارين كه عوارض بي شماري هم براي كودك ... 10) غذايشان نان خوب و برشته با شورباهاي ساده و شورباهاي زيره اي باشد .... فرزند بیشتر است و از روز شانزدهم تا شروع دوره بعدی احتمال جنسیت به یک نسبت مساوی می باشد.
رژیم بارداری در سه ماهه دوم - متخصص تغذیه | رژیم درمانی| دکتر صمدپور
drsamadpour.ir/رژیم-بارداری-در-سه-ماهه-دوم/
Translate this page
کوچه مینا – ساختمان مینا – پلاک 2 – واحد 10 44976772 – 44976877. منو ... شروع سه ماهه دوم. با آغاز 3 ماه دوم ... توصیه پزشکان این است که یک زن باردار باید روزانه 300 كالری بیشتر از زمان شروع بارداری کالری مصرف کند. البته این کالری ... بنابراین دریافت یک رژیم غذایی سالم و مقوی که سلامت مادر و جنین را تامین نماید توصیه می شود.
سوال و جواب‌هایی درباره مشکلات دوران بارداری - جام جم آنلاین
jamejamonline.ir/.../سوال-و-جواب‌هایی-درباره-مشکلات-د...
Translate this page
17; پنج شنبه 1 خرداد 1393 ساعت 10:22 ... مثلاً یک سقط با یک خون ریزی شدید ، یک حاملگی خارج از رحم با خون ریزی شدید داخلی یا ... به همین دلیل به همه ی خانم هایی که قصد باردار شدن دارند توصیه می شود که سه ماه قبل از بارداری فولیک اسید را شروع کنند . .... در سونوگرافی به ایشان گفته شده که جنین سالم است و هیچ مشکل خاصی ندارد .
کارهایی که باید قبل از اقدام به بارداری انجام دهید - مادر.بارداری.ویار.زایمان ...
robabnaz51.persianblog.ir/.../کارهایی_که_باید_قبل_ا...
Translate this page
یک برنامه ریزی سلامت را شروع کرده و به طور جدی ادامه دهید، در پاداش بدنی سالم و مناسب برای بارداری خواهید داشت. ... 10- زمان تخمک گذاری را در نظر داشته باشید. ... را امتحان کنید، که محققان آن را به زنان باردار که افسردگی و استرس دارند توصیه می کنند.
بارداری در سنین بالاتر | دکتر صفارزاده - متخصص درمان ناباروری و ...
azitasaffarzadeh.com/pregnancy-in-older-ages/
Translate this page
با ورزش منظم، جلوگیری از اضافه وزن و داشتن یک زندگی سالم ... تخمک‌گذاری در دختر خانم‌ها از سن بلوغ شروع می‌شود و از همان زمان امکان بارداری فراهم می‌شود. ... افزایش 10 برابری ناهنجاری‌های کروموزومی بعد از 35 سالگی ... در واقع سیستم آمریکایی برای زایمان‌های بالای 35 سال سزارین را توصیه می‌کند چرا که در این سن احتمال ایجاد مشکلات ...
بارداری و تغذیه سالم - نمناک
namnak.com/854-بارداری-و-تغذیه-سالم.html
Translate this page
Rating: 3.1 - ‎13 reviews
بهترین زمان برای شروع یک رژیم سالم و صحیح قبل از بارداری می باشد. ... نیاز به مصرف آهن بیشتری دارند که به صورت مکمل جداگانه توصیه می شود که باید با معده خالی ...
تغذیه در دوران بارداری | دکتر صدیقه آذری - متخصص زنان و زایمان
www.drs-azari.ir/index.php?ToDo=ShowArticles...
Translate this page
یک غذای متعادل در تمام دوران زندگی قسمتی مهم از سلامتی است که در زمان بارداری حتی از اهمیت ... بهترین زمان برای شروع رژیم سالم فبل از این است که باردار شوید . ... مصرف آهن بیشتری دارند که به صورت مکمل جداگانه توصیه می شود که باید با معده خالی یا همراه ... وزن نرمال. 12.5 -7.5. 29.9 - 25. بیشتر از حد نرمال. 10 -5.5. 30 یا بیشتر. چاق.
خوردن كندر در زنان باردار از ماههای سوم به بعد برای جنین مضر است
www.niksalehi.com/pezeshki/view/183677.php
Translate this page
Sep 5, 2012 - ... فرزند سالم توصیه می‌کند، گفت: خوردن کندر تنها در ماه سوم بارداری بی‌خطر است اما در ماه‌های بعد برای جنین مضر. ... وی با توصیه بر رعایت تعادل روحی در دوران بارداری گفت: از بلند ... به پایین خود را با پارچه‌ای نرم پشمی بپوشانند و از شروع ماه نهم بارداری ... قویترین و بی ضرر ترین محصولات لاغری در 10 سال گذشته.
مشاوره ی خانوادگی - پایگاه اطلاع رسانی حجةالاسلام و المسلمین جاودان
new.javedan.ir/porsesh_khanevadegi-index
Translate this page
یک جوری به مادر بفهمانید که از یک سری چیزها خبر دارم تا بترسد و جمع و جور کند ... بدگویی ازخوداو شروع میشود و اینکار به حدی عادی ومتاسفانه اسلامی تصور میشود مثلا ... به توصیه سال گذشته شما تصمیم به توبه از گناه زبان نمودم. .... علیرغم اینکه تمام پزشکان با توجه به آزمایشات فراوان او را از نظر جسمی و روحی کاملا سالم می دانستند.
دیابت حاملگی یا GDM
diabetestma.org/view/دیابت%20حاملگی/1158.html
Translate this page
بدن برای کاهش مقدار قند خون شروع به ساختن مقدار بیشتری انسولین می کند تا ... نمونه خون از بازوی زن باردار یک ساعت بعد از خوردن مایع شیرین گرفته می شود . .... برای مثال نوزادان مادران مبتلا به دیابت 10درصد شانس به دنیا آمدن با یک نقص مادرزادی را دارند. ... موفق باشید نوزاد شما بهترین شانس را برای شروع یک زندگی سالم خواهد داشت.
هفته چهارم دی ۱۳۸۶ - مشاوره ژنتیک پزشکی- تشخیص قبل از تولد
ahmadebrahimi64.blogfa.com/86104.aspx
Translate this page
سعي كنيد با دوري گزيدن از عفونت ها، سالم باقي بمانيد. .... در بعضي موارد نيز تاخير در باروري يك سال يا بيشتر به طول مي انجامد اما بطور متوسط 10 ماه بعد از آخرين ... يك ماه قبل از اينكه اقدام به شروع بارداري كنيد، بايد روزانه 400 ميكروگرم اسيد ... بنابراين به اين گروه از زنان باردار توصيه مي شود كه حدود ده برابر افراد عادي يعني روزانه ...
پاسخ سوالات خود در زمينه بارداري را اينجا بخوانيد - باشگاه خبرنگاران
www.yjc.ir › علمی پزشکی › کلينيک
Translate this page
Sep 8, 2013 - مصرف چه داروهايي در سه ماهه قبل از بارداري توصيه مي‌شود؟ ... بيماري باردار بشم و بچه من سالم به دنيا بياد و من يك پسر 6 ساله هم دارم. ..... من عادت ماهانه ام طبیعی بوده ولی ماه آخر که پریودم باید 10 فروردین انجام می شد نشده آیا امکان بارداری است ..... سلام چند روز بعد از شروع پریود سونوگرافی برم که حتما کیست رو نشون بده؟
راهنمایی های مفید برای پیش از بارداری [آرشیو] - روزمنو، محبوب ترین ...
www.roozmenu.com › ... › بارداری - Pregnancy
Translate this page
Apr 16, 2012 - 100+ posts - ‎51 authors
به توصیه ی پزشکان دو ، سه ماه قبل از بارداری خوردن فولیک اسید لازمه. ... بسياري از متخصصان معتقدند، همين تاخير در شروع مراقبت‌ها باعث شده است كه با .... براي اطمينان از سلامت حاملگي بايد از يك رژيم غذايي سالم، متعادل و سرشار از .... یا تجدید کرده‌اید: از جمله باید هر 10 سال یک بار واکسن کزاز را مجددا تزریق کنید.
بی نظمی در عادت ماهیانه (پریود شدن) : : تندرستی و زندگی سالم : : توصیه ...
www.tebyan-zn.ir/News...safe.../177738.html
Translate this page
Nov 11, 2014 - عادت ماهیانه خانم ها هر 28 روز یک بار تکرار می‌شود، اما گاهی پیش می‌آید که شما دو ماه ... بدن خانم‌ها در زمان بارداری، سطوح مختلفی از هورمون‌ها را ترشح می‌کند که موجب متوقف ... نامنظم شدن عادت‌ماهیانه می‌تواند 10 سال قبل از یائسگی شروع شود.
شروع دوران بارداری شروع یک رویا
asanteb.com/.../شروع-دوران-بارداری-شروع-یک-رویا.ht...
Translate this page
Aug 8, 2015 - یک سری توصیه ها و قوانین لازم برای شروع دوران بارداری وجود دارند ... مواد تازه سپری کردن یک بارداری سالم و تولد نوزادی سالم‌تر را تضمین کنید.
هفته های 1 تا 8 بارداری | سلامت لوپا
www.lopahealth.com/...بارداری/هفته-های-1-تا-8-باردار...
Translate this page
در هفته های چهارم و پنجم بارداری، جنین رشد خود درون پوشش داخلی رحم را آغاز می کند. سلول های بیرونی تر دسترسی به منبع خون مادر پیدا کرده و شروع به ایجاد پیوند می ...
پیاز درمانی برای مشکلات زنانه - طب شیعه
shiateb.com/pages/?current=viewdoc&langid=1&sel=1506
... چون این نسخه، نوعی پاکسازی بدن از مواد زائد است حتی انجام آن در زنان سالم نیز اشکالی ندارد. ... اگر در حين يك دوره درماني، پريود شديد(مثلا 7 روز بعد از شروع يك دوره از ... البته بانوانی که قصد بارداری دارند می توانند با خیالی آسوده به این کار اقدام کنند ... 10- توصيه مي كنيم در طول درمان، استفاده از داروهاي شيميايي كه براي اين مشكلات ...
رازهای باردار شدن سریع - بیست ستون
www.bistsotoon.com/p/رازهای-باردار-شدن-سریع
Translate this page
May 15, 2015 - رازهای باردار شدن سریع ، چگونه سریعتر باردار شوید. ... زمان تخمک گذاری استفاده کنید به این صورت که روز شروع پریود و طول آن را یادداشت کنید. ... از بارداری هورمونی و یا قرص باروری استفاده می‌کنند، توصیه نمی‌شود. ... به عبارت دیگر اگر شما و همسرتان می‌خواهید که حاملگی راحت و سالم و همچنین یک بچه سالم‌تر داشته ...
بارداری - مامانای مهربون بخونند
mosaferkoocholoo.persianblog.ir/tag/بارداری
Translate this page
چند نکته ی غذایی برای داشتن یک بارداری سالم رژیم غذایی را به وضع ... از این رو محققان توصیه می کنند که روزانه چند وعده میوه، سبزی و حبوبات بخورید. ..... 10 - غلات سبوس دار: غلات سبوس دار با اسیدفولیک و ویتامین B،آهن و روی غنی شده است.غلات سبوس دار .... زمانیکه دهانه رحم شروع به باز شدن می کند باید خود را برای زایمان آماده کنید.
تغذیه صحیح در دوران آبستنی - Professor Soltanzadeh
www.professorsoltanzadeh.com/.../mother.htm
Translate this page
آرزوی هر مادری این است که دوران بارداری خود را به خوبی و تندرستی بگذراندوجنین یا ... داخل رحم خود ,نیاز به تغذیه کافی و سالم دارد تا جنین اوکاملا" رشد کند وسالم متولد شود. ... جنین در داخل رحم مادر رشد بسیار سریعی دارد(وزن جنین از یک گرم در هفته هشتم ... به همین جهت توصیه می شود که آبستن شدن باید با برنامه ریزی صحیح انجام شده و هر ...
20 مورد از کارهایی که قبل از بارداری باید انجام دهید - اینو ببین !!!
saalamati.persianblog.ir/post/202/
Translate this page
اما یکی دو ماه حداقل صبر کنید تا بهترین شانس را برای داشتن یک بارداری سالم و بچه ای ... اگر این کار را انجام می دهید مراقب باشید که بیش از میزان توصیه شده یعنی 770 میکروگرم ... با یک چیز راحت مثل 10 تا 20 دقیقه پیاده روی روزانه شروع کنید .
مصرف داروها در بارداری - آزمایشگاه نیلو
niloulab.com/pregnants/drugs_in_prtegnancy?page=2
Translate this page
به خانم های باردار توصیه می شود که مصرف سیگار را بدون مصرف داروی نیکوتین ترک ... اگر تا الان باردار نشده اید می توانید برای داشتن یک فرزند سالم راهکارهایی را در ..... من از هفته هشتم شروع به خوردن قرص فوليك اسيد كردم آيا از اينكه دير شروع كردم ..... با سلام من در هفته 10 بارداري هستم و چند روزي هست كه شديدا سرما خوردم و گلو م و ...
ماماسایت - بارداری هفته به هفته >>> تریمستر اول
mamasite.blogfa.com/post/74
Translate this page
بهتر است برای داشتن یک بارداری سالم تحت نظارت پزشک شروع به انجام حرکات ورزشی کنید.و در رژیم ... در طول 10 تا 30 ساعت آینده،مواد ژنتیکی اسپرم با تخمک ترکیب می شود. .... رنگ کردن مو: توصیه می شود در 3 ماهه اول رنگ موی خود را تغییر ندهید.
آنچه لازم است در رابطه با قاعدگی در دختران و زنان بدانید : سایت پزشکان ...
www.pezeshk.us/?p=26286
Translate this page
Apr 28, 2011 - این امر نشان می‌ دهد که آنها سالم هستند و آمادگی مادر شدن را در آینده دارند. ... پس شروع دوره های قاعدگی یک دختر، در هر ماه یک تخمک کوچک –بسیار کوچک که با چشم ... پزشکان معمولاً توصیه می‌کنند که دختران به ورزش و فعالیت بدنی بپردازند. .... 10 درصد از سرطان‌هاي رحمي در سنين بالاي 35 سال، به شكل خونريزي خود را نشان ...
پرسش و پاسخ | انجمن تغذیه طبیعی
www.vegannews.ir/?page_id=475
Dec 27, 2013 - ضمن عرض تبریک بابت شروع تغذیه طبیعی ، روند کاهش وزن در 6 الی 8 ماهه ... من خودم10ماهه گیاه خوار هستم. ... و پزشکان توصیه به عمل جراحی کردند ولی او خام گیاهخواری را انتخاب کرد ..... اول اینکه می ترسم اگه به امید خدا باردار بشم مسئله سم زدایی و .... قطعا یک زندگی سالم و دور از استرس روزانه و تغذیه سالم خام گیاهی با ...
Searches related to 10 توصیه برای شروع یک بارداری سالم

اقدامات قبل از بارداری برای مردان

اقدامات قبل از بارداری برای پسردار شدن

اقدامات لازم برای بارداری سریع

ویتامین ای قبل از بارداری

اقدامات قبل از بارداری برای دختر دار شدن

مولتی ویتامین قبل از بارداری

اقدامات قبل از بارداری از نظر اسلام

اقدام بارداری دوم
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 225
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 438
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 4,501
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 13,948
  • بازدید ماه : 13,948
  • بازدید سال : 391,559
  • بازدید کلی : 4,171,337