loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 167 سه شنبه 29 تیر 1395 نظرات (0)

نکاتی که باید در بارداری دوم رعایت کنید

همیشه هر کاری اولین بار هیجان و سختی های خاص خود را دارد. بارداری نیز مستثنی از این اصل نیست از اینرو بارداری اول شرایط ویژه تری را نسبت به بارداری های بعدی دارد و افراد معمولا ترس هایی که در دوران بارداری اول خود دارند که این ترس ها برای بارداری های بعدی از بین می رود.

 

 

 

 

 

به طور کلی می توان گفت زنان در بارداری دوم تجربه کافی را کسب کرده اند و با اعتماد به نفس بیشتری این دوران را سپری خواهند کرد، اما این به این معنا نیست که بارداری دوم یا سوم نیاز به مراقبت ندارد.

 

 

 

 

تفاوت بارداری اول و بارداری های بعدی!

 

 

در مرجله اول باید بدانید که تجربه بارداری شما در بارداری های بعدی کمکتان خواهد کرد، زیرا بسیاری از تغییراتی که در بدن شما در بارداری اول رخ داده، در بارداری های بعدی نیز تکرار می شود.

 

 

 

 این نکته را فراموش نکنید که امکان دارد در بارداری دوم یا سوم چیزی یا تغییری را در خود تجربه کنید که سابقه تجربه آن را در بارداری های قبلی نداشتید. این امر کاملا طبیعی است، زیرا هر بارداری برای خود منحصر به فرد است و با توجه به شرایط جنین می تواند کاملا متفاوت باشد. به طور کل هر بارداری ویژگی های خاص خود را دارد که آن را متمایز می کند.

 

 

 

 

تغییرات ظاهری زودتر از قبل آشکار می شوند

 

 

به طور معمول در بارداری دوم به بعد، شکم زنان باردار زودتر از بارداری های اول بزرگ می شود. این نگران کننده نیست و کاملا امری طبیعی است، زیرا شکم شما حالت ارتجاعی پیدا کرده و نسبت به بزرگ شدن واکنش هایی را که در دوران بارداری اول نشان می داد، از خود نشان نخواهد داد.

 

 

 

در اولین بارداری تقریبا تا ماه چهارم شما می‌توانید از لباس‌های قبل از بارداری‌تان استفاده کنید، اما این بار تقریبا این گردی‌ شادی‌بخش در ماه سوم بسیار بیشتر خودش را نشان می‌دهد و به مراتب واضح‌تر است و تقریبا پنهان کردنش غیرممکن است! پوست شکم شما کشیده شده و ماهیچه‌های این بخش از نظر طولی افزایش پیدا کرده‌اند. از اینرو برای آن آماده باشید تا لباس های مناسب بارداری را کمی زودتر از زمانی که دوران بارداری اول را تجربه می کردید، به تن کنید.

 

 

 

 از نظر روان‌شناسی هم این موضوع کمی توجیه دارد. مادر این شرایط را قبلا تجربه کرده پس به صورت ناخودآگاه این پذیرش را به شکم خود می‌دهد که زودتر خود را نشان دهد. ذهن مادر در این روند چون تجربه قبلی را داشته سریع‌تر با تغییرات فیزیکی سازگاری پیدا می‌کند و بالطبع سریع‌تر هم نمود پیدا می‌کند.

 

 

 

 

احساس خستگی می کنید!احتمالا در دوران بارداری دوم بیش از گذشته احساس خستگی می کنید. از این موضوع نگران نباشید و نترسید، به ویژه اگر فاصله بین بارداری اول و دوم شما کمتر از ۳ سال بوده باشد، این خستگی بیشتر نمود پیدا می کند. این به این معنی نیست که شما نیروی جسمی خود را به صورت جدی از دست داده اید، بلکه مسلما به این دلیل است که شما نیازمند گذراندن وقت با فرزند اول خود هستید و زمان کمتری برای استراحت پیدا می کنید.

 

 

 

به طور کلی غذا دادن به کودک، بازی کردن با او، نگه داری از کودک و توجه و حتی صحبت کردن با او از شما انرژی می برد و این مسایلی هستند که شما در دوران بارداری اول تجربه نکردید و به همین دلیل در آن دوران زمان بیشتری را برای رسیدگی به خود و استراحت داشتید.


 

 

به علاوه ممکن است شما مادر شاغل هم باشید پس به تمام این مسایل استرس محل کار و حمل و نقل یعنی مسیری که در رفت‌وآمد هستید هم اضافه کنید. در نتیجه خستگی این بارداری و تفاوت آن با بار اول را درک می‌کنید. همراه این نوع خستگی اغلب به خاطر اضافه‌وزنی که دارید، گاهی اوقات احساس کمردرد هم خواهید کرد. حواستان باشد. سعی کنید در این ماه‌ها هنگام در آغوش کشیدن فرزند اولتان، خیلی به خودتان فشار نیاورید. دردهای بعدی خصوصا در ناحیه سیاتیک را فراموش نکنید.

 

 

 

 

اگر خستگی و بی انرژی بودن به مقدار زیادی شما را اذیت می کند، تعارفات و خجالت را کنار بگذارید از همسر خود یا مادر یا سایر اعضای خانواده کمک بگیرید تا به شما در انجام کارهای روزمره کمک کنند و شما بتوانید با آرامش و آسودگی بیشتر این دوران را سپری کنید.

 


Google
About 733,000 results (0.72 seconds)
Search Results
نکاتی که باید در بارداری دوم رعایت کنید - نی نی سایت
www.ninisite.com/.../News-نکاتی_باید_بارداری_دوم_...
Translate this page
Jul 20, 2014 - نکاتی که باید در بارداری دوم رعایت کنید ... این دوران را سپری خواهند کرد، اما این به این معنا نیست که بارداری دوم یا سوم نیاز به مراقبت ندارد.
You visited this page on 7/18/16.
نکاتی که باید در بارداری دوم رعایت کنید - باشگاه خبرنگاران
www.yjc.ir › علمی پزشکی › کلينيک
Translate this page
Aug 4, 2014 - نکاتی که باید در بارداری دوم رعایت کنید ... این دوران را سپری خواهند کرد، اما این به این معنا نیست که بارداری دوم یا سوم نیاز به مراقبت ندارد.
You visited this page on 7/18/16.
آميزش جنسي در دوران بارداری آسیبی برای جنین ندارد/ ارگاسم درحاملگی ...
mehrkhane.com › صفحه نخست › بهداشت و سلامت
Translate this page
این متخصص در پایان تصریح کرد: بهتر است که در زمان انجام فعالیت جنسی چند نکته ... لطفا توضیح دهید : از اول بارداری چه نکاتی باید رعایت شود و خصوصا در ماه اول ...... بارداری هستم اوایل بارداری یعنی ماه دوم و چهارم لکه بینی داشتم که اولی با شیاف ...
رابطه جنسی در دوران بارداری | پرسمان دانشجويي - تربیتی و مشاوره
www.moshavereh.porsemani.ir/.../رابطه-جنسی-در-دورا...
Translate this page
اگر دختری حجاب خوبی نداشته باشد، می توان با او ازدواج کرد؟ ... و اگر جواب مثبت است چه نكاتي را بايد رعايت نمود؟ .... سه ماهه دوم بارداري بافتهاي داخل و اطراف واژن در اين دوره دچار احتقان مي شوند كه اين پرخوني ناشي از افزايش عروق خوني و خونرساني در دوره ...
تغذیه صحیح دوران بارداری، چه نکاتی باید رعایت شوند؟ - نی‌ نی‌ بان
niniban.com/.../تغذیه-صحیح-دوران-بارداری-چه-نکاتی...
Translate this page
Mar 6, 2016 - تغییر عادت‌های غذایی که در طول زندگی با آن‌ها بزرگ شده‌ایم تنها به دلیل بارداری سخت است. با این حال داشتن تغذیه‌ای سالم و صحیح از جمله ضروریات ...
قبل از بارداری چه نکاتی باید رعایت شود - مجله پزشکی دکتر سلام
www.hidoctor.ir/13838_قبل-از-بارداری-چه-نکاتی-با...
Translate this page
Jan 24, 2014 - باید نکاتی را مد نظر داشته باشید ، شما باید از دو ماه قبل به دنبال زمان مناسب ... در اینجا مطالبی را برای شما آماده کرده ایم که برای آمادگی شما در بارداری ...
You visited this page on 7/18/16.
رابطه جنسی در دوران بارداری | مركز مشاوره امام خميني (ره)
moshavere.org/node/484
Translate this page
May 6, 2012 - و اگر جواب مثبت است چه نکاتی را باید رعایت نمود؟ ... بعضی از زنان از ارگاسم در دوران بارداری می‌ترسند؛ چرا که تصور می‌کنند انقباضاتی ... خانم احساس راحتی نماید، ثالثا هر گاه احساس ناراحتی کرد بتواند وضعیت را تغییر دهد. ... سه ماهه دوم بارداری: در این دوران بافتهای داخل و اطراف واژن در این دوره دچار احتقان می شوند که ...
نکاتی که باید قبل از بارداری رعایت شود - قسمت دوم - بستیوال
bestiwall.com/.../نکات-کارها-اقداماتی-که-قبل-پیش-از...
Translate this page
نکاتی که باید قبل از بارداری رعایت شود - قسمت دوم. ممکن است با انجام یکسری آزمایشات پیش از باردار شدن بتواند شانس تولد یک نوزاد با اختلالات ژنتیکی را به ...
خبررسانی دیگ پرس - رعایت نکات بهداشتی آميزش جنسي در دوران بارداري
www.digpress.blogfa.com/post-1654.aspx
Translate this page
رعایت نکات بهداشتی آميزش جنسي در دوران بارداري جمعه چهاردهم آبان ۱۳۸۹ 15:9. از چه پمادي براي روان شدن در مقاربت مي توان استفاده كرد؟ ... پمادهاي لوبريكانت هم در داروخانه ها موجود است كه اختصاصا براي اين استفاده ساخته نشده و ... كاهش ميل جنسي در سه ماهه اول و سوم بارداري و افزايش آن در سه ماهه دوم ... ازچه زماني بايد از آميزش جنسي اجتناب كرد؟
هفته دوم تیر ۱۳۹۱ - مشاوره ژنتیک پزشکی- تشخیص قبل از تولد
ahmadebrahimi64.blogfa.com/91042.aspx
Translate this page
چه بسا خانواده هايي که به علت نداشتن يکی از دو جنس ( خصوصا فرزند پسر) دچار ... 2-رعايت رژيم غذائي بايد از دو ماه قبل بارداري ( حداقل 4 تا 6 هفته قبل بارداري ) ... شدن باید از محلول رقیق شده سرکه سفید استفاده کرد ه تا PH واژن اسیدی‌تر شود. رعايت كامل نكات گفته شده در مقاله 80 تا 90 درصد والدين را در داشتن جنسيت دلخواه كمك مي كند.
بهترین تغذیه در ماه های اول بارداری چیست؟ - شفاف
www.shafaf.ir/.../بهترین-تغذیه-در-ماه-های-اول-بارداری-...
Translate this page
Sep 11, 2015 - من یکی دو هفته ای هست که باردار هستم می خواستم در مورد تغذیه در رشد و ... بعد از این باید علاوه بر رعایت رژیم غذایی، قرص آهن نیز مصرف شود. ... کندر را باید فقط -در ماه سوم بارداری- و هر روز به اندازه ی- یک عدس- ( نه بیشتر ) مصرف کرد.
در هنگام بارداری چه باید خورد - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/article/204178/در-هنگام-بارداری-چه-باید-خورد
Translate this page
تغذیه ضعیف در مرحله بعدی بارداری یعنی سه ماهه دوم رشد جنین را متاثر می كند. ... برگ سبز مثل اسفناج، بروكلی و مارچوبه، حبوبات، دانه ها، جگر، پرتقال و آواكادو اشاره كرد. ... علاوه بر آهن و كلسیم، دیگر مواد مغذی كه باید مقدارشان در سه ماهه دوم و سوم بارداری ... با تغذیه صحیح مادران باردار · تغذیه دوران بارداری · نکات مهم در تغذیه با شیرمادر ...
راهنمای معنوی دوران بارداری - مادربانو
madarbanoo.com/268/راهنمای-معنوی-دوران-بارداری/
Translate this page
Jan 12, 2013 - البته ایشان یادآوری کردند که خوردن مقدار کمی از اینها مثلا چند دانه ... ماه دوم: روزهای پنجشنبه و جمعه سوره تبارک خوانده و ۱۴۰ مرتبه صلوات. .... ۵ بارداری هستم، اما دارم فکر میکنم اعمال معنوی که باید انجام بشه که بر اساس ..... من ماه هفتم حاملگی ام اکثرموارد ذکر شده توسط شما و کتب مختلف رو قبل و بعد از بارداری رعایت کردم.
آخرین روزهای بارداری - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=156844
Translate this page
Feb 23, 2011 - اما خانم‌ هایی که برای زایمان سزارین آماده می‌ شوند، باید بیشتر استراحت کنند تا ... پایانی بارداری دچار سقط جنین شده‌ اند در صورتی که با رعایت نکات گفته شده، ... این نکته را نباید فراموش کرد که زایمان و در آغوش گرفتن فرزند برای اولین ... 9 اشتباه زنان در بارداری دوم · خطرات روش آمنیوسنتز · باید و نبایدهای آرایش ...
نکاتی که باید درباره تست‌هاي غربالگري بارداري بدانید - خاتون آنلاین
www.khatoononline.ir/.../نکاتی-که-باید-درباره-تس...
Translate this page
Aug 28, 2015 - نکاتی که باید درباره تست‌های غربالگری بارداری بدانید ... همچنین با رعایت نکات بهداشتی و توجه به سابقه بیماری‌های مادر می‌توان از انواع عفونت‌ها هم .... خانم باردار را برای آمنیوسنتز معرفی کرد و منتظر نتایج آزمایش‌های مرحله دوم نشد.
یک هفته مانده به آمدن نی‌نی چکار کنم؟ | بویر نیوز
boyernews.com/.../یک-هفته-مانده-به-آمدن-نی‌نی-چکار-...
Translate this page
Dec 20, 2014 - بعضی نکاتی که در هفته آخر بارداری باید رعایت شوند بستگی به نوع زایمان .... حتما باید به پزشک مراجعه کرد چراکه اینها از علائم شروع دردهای زایمانی .... ساعت طول می‌کشد تا زایمان انجام شود، برای شکم دوم نیز این زمان معمولا هشت تا ۱۴ ...
آداب بارداری و بچه دار شدن (مرجع تقلید آیةالله مکارم)-ازدواج و زناشویی
portal.anhar.ir/node/10858
Translate this page
«ینبَغی اَن یکونَ اَبو هذَا الغُلامِ آکِل السَّفَرجَل؛ باید پدر این پسر بچه، گلابی خورده باشد.»[2] هم چنین روایت شده است که پیامبر صلی الله علیه و آله گلابی اش را تکه کرد به ..... در طول بارداری به تغذیه و رعایت نکات بهداشتی (به گونه ای که قسمت های مختلف ... همان، ص 89 به نقل از تفسیر صافی، چاپ تهران، جزء دوم از مجلّد دوم، ص 200، ذیل ...
بارداری - مامانای مهربون بخونند
mosaferkoocholoo.persianblog.ir/tag/بارداری
Translate this page
... مناسب و ورزش، از مهم ترین نکاتی است که یک خانم قبل از بارداری باید رعایت کند. .... که نمی توان از وابستگی جنین بعنوان مسئله ای در بحث سقط جنین استفاده کرد. ..... دهند: تغذیه دوران بارداری، نرمش، جلوگیری از دردهای غیر ضروری، مرحله اول و دوم درد، ...
بهداشت خانواده - مراقبت های دوران بارداری
familyhealth.blogfa.com/post-1.aspx
Translate this page
نكاتي كه در هر بار مراقبت زن باردار بايد رعايت شود : ... بايد به زن باردار گوشزد كرد كه در هر موقع از شبانه روز،در صورت مواجهه با هر يك از علائم هشدار دهنده ... ماه دوم و سوم.
بارداری و زایمان - تغذیه در بارداری/شیردهی
bardary.blogfa.com/cat-12.aspx
Translate this page
Dec 27, 2013 - این کارشناس ارشد تغذیه تصریح کرد: کاهش وزن پس از زایمان نیز باید .... که قصد باردارشدن دارند و يا مادران باردار در ماه‌هاي اول و دوم بارداري بسيار ضروري است. ...... و فشار خون بالا رنج مي بريد بايد بدانيد كه عدم رعايت نكات تغذيه اي كه ...
رعایت این نکات در بارداری دوم الزامیست - رسانه ی خبری وبلاگی
irannaz.rasanetv.ir/page-806907.html
Translate this page
این نکته را فراموش نکنید که امکان دارد در بارداری دوم یا سوم چیزی یا تغییری را در خود ... با دوم انتخابات در این زمان فرد غذایی در دوران بارداری پرهیز کرد یک دوم موز متوسط ... نکاتی که باید در بارداری دوم رعایت کنید هر در این روند چون باشد الزامیست ...
مامايي - blogfa.com
midwifery87.blogfa.com/9101.aspx
Translate this page
نکاتی که باید در ابتدا توسط آقایان رعایت شود : ... برای همین برای تقویت نطفه، اقایون باید از سه ماه قبل از بارداری همسرشون اقدام کنن ..... بعد از برش‌هاي كوچك پوست انسان براي آزمايش استفاده كردند و متوجه شدند 40 درصد از ... تحقيق دوم نيز نشان داد مرداني كه با دوز بالاي بيسفنول A در محل كار مواجه هستند تمايلات جنسي كمتري دارند.
نزدیکی در دوران بارداری - آکاایران
www.akairan.com/.../نزدیکی%20در%20دوران%20بار...
Translate this page
بسیاری از زنانی که بارداری طبیعی دارند به رابطه با همسرشان ادامه می‌دهند تا زمانی که کیسه ... این گرفتگی ها معمولاً در سه ماهه ی دوم شروع و در ادامه ی حاملگی بدتر می شود. ... توجه زنان جوان کشور را باید به مقوله سقط جنین و ناباروری جلب کرد. .... رسیدگی به امور منزل بعد از ۶ ماهگی در صورت عدم رعایت نکات ایمنی - سلامتی، خطراتی را برای ...
باید و نباید‌های دوران بارداری - پارسه گرد
www.parsegard.com/.../باید-و-نباید‌های-دوران-با.html
Translate this page
همین نکات باید برای پدیکور (زیباسازی ناخن‌های پا) نیز رعایت شود. ... است که حرکات یوگا را انجام می‌دهید، ممکن است حرکت‌های وارونه در سه‌ماهه دوم بارداری ... هیچ تحقیقی موجود نیست که نشان ‌دهد باید در دوران بارداری از استفاده از مایکروویو پرهیز کرد.
سوال و جواب‌هایی درباره مشکلات دوران بارداری - جام جم آنلاین
jamejamonline.ir/.../سوال-و-جواب‌هایی-درباره-مشکلات-د...
Translate this page
سه ماهه ی دوم نیز به همین صورت و حوادثی که در سه ماهه ی سوم اتفاق می افتد جدی تر است ... سوال – برای خطوطی که با رشد جنین بر روی بدن مادران ایجاد می شود چکار باید کرد ؟ ..... مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات ...
اسفند ۱۳۹۱ - نگاران طب
sargana.blogfa.com/1391/12
Translate this page
نکاتی که باید در ابتدا توسط آقایان رعایت شود : 1- برخلاف تصور قدیمیها .... 2) دسته دوم اعتقاد دارند جنسيت با غذاهايي كه در ماههاي اول بارداري مصرف ميشود مشخص ميگردد. ... تبديل به قليايي كرد و بهتر است اين شستشو 15 دقيقه قبل از مباشرت باشد.
انسان،تغذیه ،سلامتی (4)آنچه مادران باردار باید بدانند!
www.hawzah.net/fa/Magazine/View/3992/.../33687
Translate this page
مادر باردار باید صبور باشد و بداند که این دوران زودگذر است و با کمی دقت در انتخاب مواد ... 1 تا 2 کیلوگرم و پس از آن طی سه ماه دوم و سوم یک افزایش وزن یکنواخت به صورت 400 گرم در هفته. ... افزایش را دارد، به هیچ وجه نباید از افزایش وزن مادر در این دوره جلوگیری کرد. .... 1ـ تمیز نگه داشتن بدن و لباس در دوران بارداری از نکات ضروری است.
تغذیه دوران بارداری - آزمایشگاه نیلو
niloulab.com/pregnants/pregnant/nutrition_pregnancy
Translate this page
Feb 2, 2012 - سوالی كه برای بسیاری از خانم ها مطرح می باشد این است كه افزایش وزن دوران ... یكی از مهمترین واصلی ترین نكات، تغذیه ی مادر باردار می باشد، زیرا رشد ... هیچ تغییر وزنی در طول بارداری را نمی توان به عنوان الگوی طبیعی تعیین كرد و دیگران را ... ماهه ی اول مثل دوران پیش از بارداری است، ولی درسه ماهه ی دوم و سوم باید روزانه ...
نکاتی که مادر باردار باید رعایت کند از نظر اسلام (کتاب برای تمام خانواده ...
atiara.kowsarblog.ir/?p=170504&more=1...
Translate this page
Oct 10, 2015 - نکاتی که مادر باردار باید رعایت کند از نظر اسلام (کتاب برای تمام خانواده ها ) ... نکته دوم : باید مواظب باشیم مخصوصا زنها باید مواظب باشند که گناه اثر دارد ... هفت ساله نمیدانم از کجا یک سوزن پیدا کرد و فرو کرد در مشک ،آب بنا کرد به ...
تعیین جنسیت جنین و جدول تعیین جنسیت - تعیین جنسیت نوزاد
kidi.persianblog.ir/post/3/
Translate this page
Apr 30, 2009 - پس ما قبل از بارداری باید با یکسری دستوراتی که من در زیر میارم تا 98% میتونیم جنسیت بچه رو تعیین کنیم ولی اگه باردار باشید دیگه نمیشه کاری کرد . نکاتی که باید در ابتدا توسط آقایان رعایت شود : ..... نکته دوم با توجه به اینکه در مورد نحوه محاسبه سن از من سوالات زیادی شده من روش محاسبه ان را برای شما شرح ...
تعیین جنسیت کودک - سرزمین پاکان
sarzaminepakan.persianblog.ir/post/87/
Translate this page
Jun 5, 2013 - 2) دسته دوم اعتقاد دارند جنسیت با غذاهایی که در ماههای اول بارداری مصرف میشود مشخص میگردد. ... آنرا تبدیل به قلیایی کرد و بهتر است این شستشو 15 دقیقه قبل از مباشرت باشد. .... نکاتی که باید در ابتدا توسط آقایان رعایت شود.
مرجع کامل تغذیه در دوران بارداری - آنچه مادران لازم است بدانند
banovan.blogsky.com/1387/02/15/post-34/
Translate this page
مرجع کامل تغذیه در دوران بارداری - آنچه مادران لازم است بدانند - نکاتی در مورد ... به علاوه تغییرات فیزیولوژیک خاص این دوران را نیز باید مد نظر داشت چرا که ... می شود و حتی گاه به حدی می رسد که به اجبار باید از میزان عادی غذا نیز کم کرد. .... و E در نیمه اول بارداری در انسان سبب سقط جنین و در نیمه دوم بارداری سبب تندرستی نوزاد می شوند .
مي خواستم بپرسم كه در شب اول ازدواج(شب حجله) چه اقداماتي بايد انجام داد؟
www.porseman.org/q/show.aspx?id=124230
Translate this page
نكته اي در اينجا بايد بر آن تأكيد كرد اين است كه در انسان برخلاف ساير جانداران، كيفيت ... و رعايت آن، شناخت راه هاي مختلف همبستر شدن، آگاهي از راه هاي جلوگيري از بارداري، ... آن، آگاهي از نكات بهداشتي آميزش و رعايت آن، آگاهي ضمني از اختلال هاي جنسي كه در ... زان خانه و زان سرا بلا برخيزد نكته دوم اين است كه در رسيدن به اوج لذت جنسي، كه ...
زردی نوزادان
shiateb.com/Pages/docsSimpleView.aspx?langid=1...
Translate this page
به راحتی درمان می شد هم اکنون این قدر نگران کننده شده است که گاهی مادران باردار از ... زردی طبیعی نوزادان معمولاً از روز دوّم زندگی به بعد شروع می شود و پس از یک هفته هم ... بالینی این مسأله که زردی رو به بهبود است یا خیر، باید این نکات را رعایت کرد:.
بعد از سقط جنین چه باید کرد..؟ - مجله اینترنتی برترین ها
www.bartarinha.ir/fa/.../بعد-از-سقط-جنین-چه-باید-ک...
Translate this page
Dec 27, 2011 - مادران باردار برای جلوگيري از سقط چه مواردی را باید رعایت کنند؟ ... باشد بعد از 3 ماه می‌توان برای بارداری مجدد اقدام کرد که باید روزهای مناسبی را برای ...
کارهایی که باید قبل از اقدام به بارداری انجام دهید - مادر.بارداری.ویار.زایمان ...
robabnaz51.persianblog.ir/.../کارهایی_که_باید_قبل_ا...
Translate this page
با مصرف 400میکروگرم اسید فولیک در روز حداقل یک ماه قبل از بارداری و در طول سه ماهه اول بارداری می توانید از شانس ... فراموش نکنید هنگامی که باردار هستید یا قصد باردار شدن دارید باید توجه بیشتری به سلامت خود داشته باشید. ... خودتان ببینید با این نرخ تورم چه باید کرد. ..... نکاتی که در هر بار مراقبت زن باردار باید رعایت شود(۱)
لیست ممنوعه غذایی زنان باردار - سیمرغ
seemorgh.com › ... › تغذیه › تغذیه در دوران بارداری
Translate this page
Aug 21, 2012 - ماهی‌هایی که بیشتری مقدار جیوه را دارند باید در لیست غذاهای ممنوعه شما قرار گیرند، ... بنابراین دقت کنید که نکات ایمنی مربوط به آن را رعایت کنید: فقط ... کرد که در آن از کلیه زنان باردار و آنهایی که می‌خواهند باردار شوند خواست که از ...
راهنمایی های مفید برای پیش از بارداری [آرشیو] - روزمنو، محبوب ترین ...
www.roozmenu.com › ... › بارداری - Pregnancy
Translate this page
Apr 16, 2012 - 100+ posts - ‎51 authors
متخصصان بر اين باورند كه هر بارداري، بايد لزوما برنامه‌ريزي شده باشد و با ... به سلامت پيش از تصميم به بارداري، يكسري نكات منطقي و علمي بايد رعايت شود. ..... بده باید چند ماه قبل بارداری رژیم رو شروع کرد و اینی که میگن آخر ماه دوم ...
رژيم غذايي ازدو ماه قبل بارداري در تعيين جنسيت موثر است - خانواده ...
www.salamatnews.com › خانواده
Translate this page
Aug 18, 2008 - در صورتي که در طي اين مدت بارداري اتفاق نيفتد رعايت رژيم غذايي ... مادران توصيه کرد: مادري که تمايل به داشتن فرزند پسر دارد بايد مصرف ... دکتر کشاورزي با اشاره به رژيم پيشنهادي در تعيين جنسيت جنين دختر گفت: حذف نمک در غذاها از نکات .... ی دوم پسر باشه به همین علت از شما درخواست یک رژیم غذایی مناسب که ...
فرزند زیبای من - روش‌های انتخاب جنسیت جنین قبل از بارداری و بعد از ...
mbb1.blogfa.com/post-40.aspx
Translate this page
اولین نوزاد تعیین جنسیت شده با روش PGD در ایران یك نوزاد پسر بود كه در سال 1385 ... روش‌های خاصی را برای انتخاب جنسیت جنین ارائه كرد و پس از آن، پزشكان زیادی از ... جنسیت فرزند تجویز می‌شود، رژیم‌های غذایی خاص است كه باید توسط مادر رعایت شود. ... تمایل به داشتن مثلا یك فرزند دختر در یك خانواده سبب می‌شود بارداری دوم، سوم و.
ورزش در دوران بارداری _ فوائد ، مضرات ، روش انجام ، کدام ورزش بهتر است _ ...
www.pezeshk.us/?p=11768
Translate this page
Apr 11, 2008 - اما بايد بدانيد كه كمي ورزش و فعاليت، مي تواند انرژي بيشتري به شما ... همچنين، ورزش به بدن شما كمك خواهد كرد تا پس از زايمان، به سرعت به وزن و شكل طبيعي خود بازگردد. .... سه ماهه دوم: با افزايش دوران حاملگي، نيازي به متوقف كردن شنا نيست، ... همچنين با رعايت نكات زير در تمرينات، مي توانيد از وارد آمدن فشار بيش از ...
دوران بارداری - پزشکی
pezeshki2025.persianblog.ir/tag/دوران_بارداری
Translate this page
اسلاملو خاطرنشان کرد: دیابت بارداری بیشتر از نیمه دوم یعنی در هفته 20 دوران .... منطقه کرمانشاه، درباره نکات تغذیه‌ای که زنان باردار باید رعایت کنند، اظهار کرد: تغذیه ...
رفتن يا نرفتن، مساله اين است
www.newholidays.ir/print/4477
Translate this page
Dec 17, 2011 - بايد توجه داشت که شرايط جسمي همه زنان باردار يکسان نيست و شايد ... اگر چه منصفانه نيست يک زن باردار را بيمار تلقي کرد اما زنان باردار هم جزء ... اما اين سفرها به هر کدام از دلايل بالا که باشد بايد در آن نکات و اصولي رعايت شود تا سلامت مادر و ... وقت سفر بايد به اين نکته توجه داشته باشند که سه ماهه‌ دوم بارداري را براي ...
پارچین - رژیم غذایی برای پسر دار شدن
parchinaranbidgol.blogfa.com/post/5
Translate this page
رژیم غذایی را یکروز قبل و بعد از سونوگرافی رعایت کنید. ... هرماه روز اول یا دوم پری با مطب تماس بگیرید(تاکید کرد که دقیق سر موعد تماس .... در ماهی که می خواهید برای بارداری اقدام کنید باید از روز اول پری تا روز تخمک ... دکتر کشاورزي با اشاره به رژيم پيشنهادي در تعيين جنسيت جنين دختر گفت: حذف نمک در غذاها از نکات مهم در اين ...
مشاوره ی خانوادگی - پایگاه اطلاع رسانی حجةالاسلام و المسلمین جاودان
new.javedan.ir/porsesh_khanevadegi-index
Translate this page
1_برای حفظ خوداز گناه استماع غیبت در جمع چه باید کنم؟ ... مذهبی هستم و الحمدالله تلاشم تا کنون بر رعایت حدود الهی و نماز اول وقت بوده است ... پس از مدتی مادرم احساس کردند که مادر پدرم ایشان را سحر کردند(البته از برخی رفت و آمدهای مشکوک آنها به منزل ما). .... اگر انسان تمایل داشته باشد یا بنا به دلایلی مجبور باشد همسر دوم بگیرد و بداند ...
مراقبتهاي دوران بارداري - اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی - گروه ...
home.tama.ir/site/maghalat/maghale/53
Translate this page
آگاهی مادر و شناخت او در مورد تغذیه درست و رعایت اصولبهداشتی در دوران بارداری، سلامت جنین و خود او ... در طول بارداری، باید به زن باردارآموزش تغذیه و مشاوره فردی داده شود. ... به‌جای سه وعده غذا در روز بهتر است چندین وعده غذا با مقدار کم مصرف کرد. ... در سه ماهه دوم بارداری که جنین رشد سریعی دارد، مادردیگر از بی اشتهایی ماههای اول رنج نمی برد و ...
تغذیه برای زیبایی کودک وافزاش شیر مادران شیرده - قلعه جوق سبلان ...
yousefg.persianblog.ir/post/14/
Translate this page
Jan 2, 2015 - نکات زیادی در بارداری وجود دارد که بر زیبایی فرزند تأثیر دارد. ... اصول تغذیه ای که مرد برای نوزاد زیبا باید رعایت کند: ... 6- اگر ویار مادر کنترل شد واشتها به غذا پیدا کرد، بهتر است ازغذا های پخته گیاهی با روغن زیتون میل کند. ..... 2- روز دوم، یک قاشق چای خوری عسل طبیعی را در نصف استکان آب جوش ولرم مخلوط کرده ...
کلینیک تخصصی ارتودنسی دکتر جمیلیان در تهران | پرسش و پاسخ ...
jamilian.net/faq.aspx
Translate this page
همان طور که می دانيد دندانها به غير از سطوح در تماس با هم که بايد با نخ دندان تميز شود دارای سه سطح ... جلو آورده و ناحيه دوم تميز می شود ، جلو آوردن مسواک نبايد زياد باشد به نحوی که ناحیه دوم با اول همپوشانی داشته باشد. ... 14- چه نکاتی را پس از درمان ارتودنسی باید رعایت کرد؟ ..... در هنگام بارداری دندانها استعداد بیشتر برای پوسیدگی دارند .
نکاتی در خصوص اثرات شوینده ها
webda.mui.ac.ir/.../3129-نکاتی-در-خصوص-اثرات-شو...
Translate this page
Mar 15, 2014 - آب ژاول یا وایتکس یکی از مواد شوینده اسیدی است که با دست هر فردی که تماس ... وی ادامه می‌دهد: در درمان اگزما زمان نمی‌شود تعیین کرد و درمان تا زمانی که علائم دیده می‌شود ادامه دارد. ... باید دقت کنیم که اگر شوینده ها را مقداری رقیق کنیم و از غلظتهای ... از محیط خارج نشوند و اگر نکاتی را که لازم است را رعایت نکنند این مساله می ...
نکات مهم برای اولین رابطه جنسی در ازدواج ( ویژه زوجهای جوان )
www.tanzimekhanevadeh.com/.../582-1389-04-04-09...
Translate this page
توجه : به علت رعایت حقوق کاربران زیر 13 سال ، از درج کامل محتویات این مقاله و نمایش عمومی آن معذوریم لذا متن ... به همین دلیل، برنامه ریزی برای جلوگیری از بارداری و رابطه جنسی ایمن باید مد نظرتان باشد. ... به همین خاطر است که گفتیم باید زمان زیادی را برای اولین رابطه جنسی خود اختصاص دهید. ... بار دوم بسیار ریلکس تر خواهید بود.
Searches related to نکاتی که باید در بارداری دوم رعایت کرد

ريختن آب مني در دوران بارداري

روشهاي نزديكي در دوران بارداري

بارداری دوم نی نی سایت

نزديكي در سه ماه اول بارداري

نزديكي از پشت در دوران بارداري

نزديكي در ماه نهم بارداري

نزديكي در دوران بارداري از نظر اسلام

پوزيشن نزديكي در بارداري
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 197
  • آی پی دیروز : 156
  • بازدید امروز : 1,171
  • باردید دیروز : 1,612
  • گوگل امروز : 18
  • گوگل دیروز : 19
  • بازدید هفته : 7,134
  • بازدید ماه : 38,792
  • بازدید سال : 308,834
  • بازدید کلی : 4,088,612