loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 218 سه شنبه 29 تیر 1395 نظرات (0)

سلامت‌نیوز: یک عضو هیئت علمی دانشکده پرستاری – مامایی دانشگاه شاهد با بیان اینکه داشتن روابط زناشویی در زنانی که بارداری طبیعی دارند ممنوعیتی ندارد تاکید کرد:« نباید داشتن روابط عاشقانه فراموش شود چرا که ممکن است زن دچار افسردگی پس از زایمان شود.»

معصومه حیدری در گفتگو با خبرنگار سلامت نیوز گفت:«روابط زناشویی در زنانی که بارداری کاملا طبیعی دارند وتغییرات طبیعی خاص دوران بارداری را تجربه می‌كنند، چه از لحاظ شرعی و چه از لحاظ بهداشتی به هیچ عنوان ممنوعیتی در برقراری این رابطه بین زن و شوهر وجود ندارد.»

وی افزود:«در 3 ماهه اول بارداری زن دچار حالت تهوع واستفراغ شده، هم چنین به دلیل بزرگ شدن رحم ممكن است زن در این دوره دردها و انقباضاتی مختصررا تجربه كند، با وجود این تغییرات خاص که زن در این دوره تجربه می‌کند، مرد می تواند با همسر خود با رعایت حال وی نزدیکی داشته باشد.در 3 ماهه دوم بارداری شکم زن بزرگ شده و حرکت جنین را تجربه می‌کند و از این لحاظ نگران می شود که مبادا داشتن رابطه جنسی با همسر خود به جنین وی آسیبی وارد سازد اما باید گفت که اگر بارداری زن طبیعی باشد برقراری رابطه جنسی با همسر هیچ آسیبی به جنین وارد نمی‌سازد.»

این کارشناس مامایی و اختلالات جنسی بانوان در کلینیک سلامت خانواده دانشگاه شاهد ادامه داد:«در 3 ماهه سوم بارداری فیزیک مادر تغییر کرده و نگران می‌شود که مبادا با داشتن رابطه جنسی با شوهر خود دچار پارگی کیسه آب و یا زایمان زودرس شود. طی تحقیقات به عمل آمده تاکید می‌شود که در دوره بارداری علیرغم تغییراتی که در زن باردار بوجود می آید مرد با رعایت حال همسرش و تنظیم زمان و تعداد دفعات نزدیکی و اینکه این نزدیکی عمقی نباشد تا زن دچار درد یا صدمه‌ای نشود.»

وی تاکید کرد:« برقراری این رابطه نه تنها آسیبی به زن وارد نمی‌سازد بلکه به دلیل اینکه زن در این دوره احتیاج بیشتری به توجه و حمایت از جانب همسرش دارد برقراری رابطه موجب آرامش وی می‌شود. چرا که اگر مرد به لحاظ رعایت حال همسرش رابطه جنسی با وی را قطع کند ممکن است در روحیه همسرش تاثیر بدی داشته باشد و زن گمان کند به دلیل تغییرات اندام ، لک‌های صورت و ورم و بزرگ شدن شکمش ،جذابیت جنسی لازم را برای همسرش ندارد و از جانب شوهرش کنار گذاشته شده است.»

وی تاکید کرد:«بایستی توجه داشت : که اولا منظور از هر ارتباط جنسی، نزدیکی نیست و این ارتباط می تواند روابط عاشقانه ای باشد که موجب ریلکس شدن عضلات بدن زن وآرامش او گردد وحتی این رابطه می تواند به شکل های دیگر بوده وبدون انجام نزدیكی زن ومرد هردو لذت ببرند. باید توجه داشت در نیمه دوم بارداری در بسیاری از زنان باردار به دلیل پرخونی كه به طور طبیعی در ناحیه لگن و دستگاه تناسلی وجود دارد زن باردار در یک مرحله ابتدایی تحریک جنسی بوده و با تحرکات ملایم به ارگاسم می‌رسند.»

این عضو هیئت علمی دانشکده پرستاری – مامایی دانشگاه شاهد افزود:« توصیه می‌شود در هر رابطه جنسی ماساژهایی در ناحیه کمر و سایر قسمتهای زن باردار توسط شوهرش داده شود وپس از ایجاد آمادگی لازم در زن نزدیكی انجام گیرد، برخی از زنان باردار ممکن است در این دوره به راحتی به ارگاسم برسند در حالی که در دوره قبل از بارداری به راحتی به ارگاسم نمی‌رسیدند.بعضی از زنان از ارگاسم در دوران بارداری می‌ترسند چرا که تصور می‌کنند انقباضاتی که در رحم درحالت ارگاسم ایجاد می‌شود كه منجر به نرسیدن اکسیژن به جنین می‌شود در حالی كه مادران باید بدانند انقباضی كه در حین ارگاسم ایجاد می‌شود بسیار گذرا است ومشكلی برای جنین ایجاد نمی‌كند
در 3 ماه آخر بارداری باید نزدیکی به صورتی انجام شود که زن در حالت راحتی باشد.»

معصومه حیدری تاکید کرد:«گاهی اوقات نزدیکی، دهانه رحم زن را آماده برای یک زایمان طبیعی می‌کند البته باید مراقب علائم خطر مثل لکه بینی، درد مداوم، کم شدن حرکات جنین باشند و با پزشک مامای خود در خصوص روابط جنسی خود مشورت کنند و مشاوره‌ای در این خصوص بگیرند و در واقع یکی از مراقبت‌های دوره بارداری مشاوره درباره رابطه جنسی است و مسئول بهداشتی بایستی در خصوص این رابطه از زن باردار سئوال کند که آیا دچاردر این زمینه مشكلی دارند یا نه.»

وی در خصوص موارد ممنوعیت روابط جنسی در دوره بارداری گفت:«زنانی که داراری علائم تهدید به سقط هستند، و یا احتمال زایمان زودرس دارند، زنانی كه دردهای زیر دل دارند و یا فشار خون بالایی دارند نباید در حین بارداری روابط جنسی با شوهر خود داشته باشند و بهتر است در این موارد با پزشك خود مشورت كنند.»

حیدری خاطر نشان کرد:« اگر نزدیکی در حین بارداری برای زن مضر باشد و زوجین از داشتن روابط جنسی منع شوند نباید داشتن روابط عاشقانه فراموش شود چرا که ممکن است زن دچار افسردگی پس از زایمان شود و گمان کند مورد بی توجهی همسرش قرار گرفته است.»


Google
About 2,630,000 results (0.78 seconds)
Search Results
تماس جنسی دوران بارداری چگونه باید باشد؟ - بیتوته
www.beytoote.com/wedlock/.../during2-preganncy.ht...
Translate this page
آمیزش جنسی در دوران حاملگی آمیزش جنسی در دوران بارداری,تماس جنسی دوران بارداری ... دوران بارداری,رابطه جنسی در دوران حاملگی,روابط زناشویی در دوران بارداری,دانستنیهای جنسی. ... برخی پزشکان آمیزش جنسی را در 4 هفته آخر بارداری ممنوع می کنند، ولی همه ... شماست نه بخاطر اینکه جنین احساس درد می کند یا از آنچه روی داده چیزی فهمیده است.
همه چیز درباره رابطه جنسی در دوران بارداری/ رابطه عاشقانه در این دوران ...
www.salamatnews.com › خانواده
Translate this page
Jun 11, 2011 - یک عضو هیئت علمی دانشکده پرستاری – مامایی دانشگاه شاهد با بیان اینکه داشتن روابط زناشویی در زنانی که بارداری طبیعی دارند ممنوعیتی ندارد ...
همه چیز درباره رابطه جنسی در دوران بارداری - شفاف
www.shafaf.ir/.../همه-چیز-درباره-رابطه-جنسی-در-دوران-...
Translate this page
Jun 11, 2011 - همه چیز درباره رابطه جنسی در دوران بارداری. سلامت‌نیوز: یک عضو هیئت علمی دانشکده پرستاری – مامایی دانشگاه شاهد با بیان اینکه داشتن روابط ...
آميزش جنسي در دوران بارداری آسیبی برای جنین ندارد/ ارگاسم درحاملگی ...
mehrkhane.com › صفحه نخست › بهداشت و سلامت
Translate this page
فعاليت جنسي در دوران بارداري امري متداول به شمار مي‌آيد، اما دفعات آن بسيار ... شماست نه بخاطر اينكه جنين احساس درد مي كند يا از آنچه روي داده چيزي فهميده است. ..... من هم با وجود این همه توضیحات بازم میترسم چون قبلا یه بارداری پوچ داشتم و با ..... همسرم فک میکرد اگه در آینده بچه دار بشیم باید 9 ماه رابطه جنسی نداشته باشیم منم نگران شدم
روش برقراری رابطه جنسی در دوران بارداری - آکا - آکاایران
www.akairan.com/marriage/.../20154621344.html
Translate this page
Apr 6, 2015 - روابط زناشویی دوران بارداری رابطه جنسی در دوران حاملگی خطر رابطه جنسی در ..... زناشویی همه چیز در باره روابط زناشویی، روابط جنسی، رابطه جنسی.
فواید رابطه جنسی در دوران بارداری را می دانید! - پرشین وی
www.persianv.com/zanashooee/271421.php
Translate this page
Dec 18, 2014 - رابطه جنسی ، فواید رابطه جنسی در دوران بارداری ، رابطه جنسی در دوران بارداری ، خطرناک بودن رابطه ... نزدیکی و روابط جنسی در دوران بارداری برای چه کسانی ممنوع است؟ .... آنچه باید درباره تست‌هاي غربالگري بارداري بدانید ... چه چیزی عامل عرق کردن در دوران بارداری میشود؟ ... همه عوامل تخریب کننده میل و روابط جنسی زوجین.
بارداری, دوران بارداری, آداب نزدیکی در دوران بارداری, برقراری رابطه جنسی ...
www.parsegard.com/.../آداب-نزدیکی-در-دوران-بارد.ht...
Translate this page
مقاله ای جامع درباره ی آداب و شرایط نزدیکی در دوران بارداری و چگونگی برقراری رابطه جنسی در دوران بارداری؛ ... رفتم پیش دکتر سونو همه چیز عادی بود علت چی بوده؟
همه چیز درباره رابطه جنسی در بارداری - نی‌ نی‌ بان
niniban.com/.../همه-چیز-درباره-رابطه-جنسی-در-باردار...
Translate this page
2 days ago - اگر مرد دارای شهوت جنسی بالایی باشد و علاقه به نزدیکی داشته باشه، در دوران بارداری خانم چكار باید بكند؟ بهداشت جنسی در بارداری: 1. برخی خانمها در ...
رابطه جنسی در دوران بارداری | پرسمان دانشجويي - تربیتی و مشاوره
www.moshavereh.porsemani.ir/.../رابطه-جنسی-در-دورا...
Translate this page
او می نویسد که این احساس، از طریق رسیدن به چیزهای خیلی زیاد و برجسته به دست نمی آید، ... در جواب سوال شما ابتدا نكاتي كلي در رابطه با مسائل جنسي در دوران بارداري همسر، ... ترشحات رحمي و تكرار عفونتهاي قارچي همه مي توانند ميل جنسي خانم را كاهش دهند . ... خصوص بگيرد و در واقع يكي از مراقبت‌هاي دوره بارداري مشاوره درباره رابطه جنسي ...
روابط جنسی در دوران بارداری-قسمت دوم - پارسی طب
fa.parsiteb.com › دسته بندی مقالات › بارداری تا بلوغ
Translate this page
تهوع و استفراغ دوران بارداری از هفته ۶ بارداری آغاز می شود، در این دوران روابط .... گرفتن ، همه می توانند فعالیتهای جنسی خوشایندی باشند که جایگزین روابط همراه با ...
روابط جنسی در دوران بارداری-قسمت اول - پارسی طب
fa.parsiteb.com › دسته بندی مقالات › بارداری تا بلوغ
Translate this page
توصیه های مراقبین بهداشتی در مورد عدم برقراری روابط جنسی ... اکثر مطالعات نشان دهنده آنست که تمایل جنسی زنان در طول دوران بارداری دارای تنوع دوره ای است. ... چیز هایی نمی فهمیدم که از سایت خوب شما آنها را دریافت کردم از این معلومات خوب خیلی ممنونم. .... همه چیز درباره قلب; ♢ همه چیز درباره کبد; ♢ دانستنی های پزشکی; ♢ دهان و دندان; ♢ خانه ...
نزديكي در دوران بارداري و پس از آن - پارسی طب
fa.parsiteb.com › دسته بندی مقالات › بارداری تا بلوغ
Translate this page
ماساژ دادن و نوازش کردن خانم ها در دوران بارداری به آرامش فکری و عضلانی شان کمک می ... اگر رابطه کلی زوج صمیمی باشد، زندگی جنسی هم به طبع آن همیشه شاداب و پابرجا ...
همه چیز درباره رابطه جنسی و دخول در دوران بارداری - سماتک
www.samatak.com/.../everything-about-se-x-and-pene...
Translate this page
در دوران بارداری زن رابطه جنسی اشکالی ندارد ولی در برخی از موارد باید رابطه جنسی با احتیاط صورت گیرد و در صورت خونریزی از واژن نباید دخول انجام ش.
You visited this page on 7/18/16.
همه چیز درباره ی تماس جنسی دوران بارداری | چگونگی ادامه رابطه - قطره
www.ghatreh.com/.../همه-چیز-درباره-تماس-جنسی-دوران...
Translate this page
Jun 10, 2013 - چگونگی ادامه رابطه جنسی در دوران بارداری یکی از شایعترین سوالاتی است که ذهن زنان و مردانی که در انتظار یک مهماÙ.
آیا نزدیکی و روابط جنسی در دوران بارداری ممنوع است؟
www.hidoctor.ir/5365_آیا-نزدیکی-و-روابط-جنسی-در...
Translate this page
Aug 14, 2013 - بسیاری از ا فراد باردار، نگران روابط جنسی خود در دوره بارداری هستند، و نمی دانند باید این کار انجام بگیرد یا خیر. پاسخ این سوال اینست که روابط جنسی در دوران بارداری ممنوعیت ندارد و به جنین هیچ آسیبی نمی رسد. ... درباره مسائل جنسی · با تغذیه سالم عارضه های جنسی خود را برطرف کنید ... همه چیز در مورد کانابیس.
ناگفته های مسايل همبستری و عشقبازی - رابطه جنسی در دوران بارداری
masaelejensihot.blogfa.com/.../رابطه-جنسی-در-دوران-...
Translate this page
ناگفته های مسايل همبستری و عشقبازی - رابطه جنسی در دوران بارداری - آموزش صحيح روابط جنسی و ... همه چیز درباره سزارین (2) ... 3- وضعیت عمومی زن در دوران بارداری.
جام نیوز :: JamNews - همه چیز درباره ی تماس جنسی دوران بارداری
www.jamnews.ir/detail/News/193537
Translate this page
Jun 9, 2013 - همه چیز درباره ی تماس جنسی دوران بارداری. چگونگي ادامه رابطه جنسي در دوران بارداري يكي از شايعترين سوالاتي است كه ذهن زنان و مرداني كه در انتظار ...
همه چیز درباره «رابطه جنسی در دوران نامزدی»
www.bartarinha.ir/.../همه-چیز-درباره-رابطه-جنسی-در-د...
Translate this page
Nov 28, 2015 - همه چیز درباره «رابطه جنسی در دوران نامزدی» ... نورومیلیت اوپتیک یا NMOSD، در معرض خطر بیشتر سقط و پره‌اکلامپسی در دوران بارداری قرار دارند.
در مورد رابطه جنسی و نزدیکی در دوران بارداری چه میدانید؟
www.delgarm.com/.../20616-رابطه-جنسی-و-نزدیکی-...
Translate this page
Sep 7, 2013 - در مورد رابطه جنسی و نزدیکی در دوران بارداری چه میدانید؟ ... برخي پزشكان آميزش جنسي را در هفته آخر بارداري ممنوع مي كنند، ولي همه پزشكان با اين ... قلب شماست نه بخاطر اينكه جنين احساس درد مي كند يا از آنچه روي داده چيزي فهميده است.
دانستنیهای جنسی - پارس ناز
www.parsnaz.ir/news_cats_1100.html
Translate this page
نکاتی درباره لذت بیشتر در رابطه جنسی + ویژه متاهلین · رابطه ... پوزیشن مناسب رابطه جنسی در دوران بارداری · چرا مردان به ... همه چیز در مورد مسائل تحریک جنسی زنان.
آموزش رابطه جنسی زناشویی در دوران باداری و حاملگی :: آموزش مسائل جنسی ...
tanzimkhanevade.blog.ir/.../نحوه-آموزش-تماس-مقاربت-...
Translate this page
May 15, 2016 - فارغ شدن از نگرانی در مورد احتمال بارداری به برخی از زنان احساس رهایی می بخشد. در برخی موارد، .... همه چیز درباره رابطه جنسی در دوران بارداری - شفاف.
رابطه جنسی در دوران نامزدی چگونه باشد؟ - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=244474
Translate this page
Apr 30, 2013 - در برخی از خانواده های مدرن و امروزی (نه همه ی خانواده ها) دوران نامزدی از همان موقع شروع می شود. ... برقراری رابطه جنسی بین شما و نامزدتان در دوران عقد یک تصمیم کاملا شخصی است و به حریم ... بارداری ناخواسته در دوران نامزدی یکی از ریسک هایی است که باید از آن آگاه باشید و درباره آن فکر کنید. ... چند نکته پنهان درباره نامزدی.
مسائل زناشوئی - جذاب
www.jazzaab.ir/news_cats_38.html
Translate this page
... تناسلی زنان,انواع کاندوم,زایمان طبیعی,بارداری علایم بارداری,مقاربت,رابطه جنسی آمیزش جنسی,دوران سالمندی. ... همه چیز در باره نزدیکی در دوران بارداری · تمرینات ...
زناشویی : روابط زناشویی ،آموزش روابط زناشویی،دانستنیهای جنسی ...
www.niksalehi.com/index-porsesh.php
Translate this page
دوران عقد ،دانستنیهای جنسی، روابط زناشویی ... راه هایی برای برقراری ارتباط با جنین در دوران بارداری! .... همه چیز درباره ناتوانی های جنسی درمردان! ... 8 چیز که هر خانم باید درباره میل جنسی اش بداند! 8 چیز که هر خانم باید درباره میل جنسی اش بداند ...
همه چیز درباره بارداری - لینک به سایت اصلی الو دکتر
www.alodoctor.ir/tag/بارداری
Translate this page
دکتر فریبا رضایی- جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی درباره ظروف مختلف و تاثیراتشان ... + توصیه های متخصص در دوران بارداری چگونه رابطه جنسی داشته باشیم؟
نتایج جستجو برای همه چیز درباره رابطه جنسی در دوران بارداری | خبر فارسی
khabarfarsi.com/search?...همه%20چیز%20درباره%20را...
Translate this page
رابطه جنسی در دوران نامزدی های با عقد شاید از نظر شرع اشکالی نداشته باشد ولی از نظر عرف زیاد مناسب و مورد پسند نیست. همه چیز درباره «رابطه جنسی در دوران نامزدی» در ...
همه چیز در مورد قرص پیشگیری از بارداری یا LD - اطلاعات جنسی|نیاز ...
niceboy.ir/.../همه-چیز-در-مورد-قرص-پیشگیری-از-بار...
Translate this page
همه چیز در مورد قرص پیشگیری از بارداری یا LD,عوارض قرص های LD,فواید قرص های LD,درباره قرض های ماهانه زنانه,فواید قرص های جلوگیری از بارداری,مضرات قرص های ... تغييرات پستان در دوران بارداري · اشتباهات زنانه در رابطه جنسی و راه حل آنها · مشکلات .... ضد بارداری باید هر روز در ساعت معینی بدون توجه به اینکه آیا فرد رابطة جنسی دارد ...
همه چیز درباره «رابطه جنسی در دوران نامزدی» - صبح بخیر
sobbekheir.com/.../همه-چیز-درباره-رابطه-جنسی-در-دورا...
Translate this page
Jun 7, 2016 - همه چیز درباره «رابطه جنسی در دوران نامزدی» ... نورومیلیت اوپتیک یا NMOSD، در معرض خطر بیشتر سقط و پره‌اکلامپسی در دوران بارداری قرار دارند.
همه چیز درباره آرایش کردن در دوران بارداری - مجله تندرستی و پزشکی سلامت
salamate.ir › زنان و زایمان
Translate this page
همه چیز درباره آرایش کردن در دوران بارداری یشتر خانمهای باردار است از ترکها و تیرگی پوست بدن و صورتشان ... چه کسانی با نزدیکی دهانی در رابطه جنسی موافقند ؟
نحوه رابطه جنسی در دوران قاعدگی - پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده
www.tanzimekhanevadeh.com/.../464-1389-03-15-14...
Translate this page
درباره ما · ارتباط با ما · مراکز مشاوره نمایندگی ... این مقاله شما را راهنمایی می کند که بهترین زمان برقراری رابطه جنسی با همسرتان چه ... این تنها زمانی است که در طول یک ماه او توانایی بارداری شدن را دارد و چیزی بیش از 24-12 ساعت بیشتر دوام ندارد. ... بیند، رفتارش کاملا منطقی و قابل پیش بینی است و همه چیز طبق روال عادی پیش می رود.
از علائم تا درمان: همه چیز درباره نازایی و ناباروری - جام جم آنلاین
jamejamonline.ir/online/1860295241105783171
Translate this page
Mar 10, 2015 - تصویر از علائم تا درمان: همه چیز درباره نازایی و ناباروری ... ناباروری به معنای عدم توانایی در بارداری، علی رغم وجود روابط جنسی متعدد و بدون جلوگیری کردن از بارداری در عرض حداقل یک ... در برخی موارد خانم‌های نابارور دوران قاعدگی غیر نرمالی دارند. .... آیا از ژل یا لغزنده کننده‌ای در حین رابطه جنسی خود استفاده می‌کنید؟
لکه بینی در دوران حاملگی - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/article/242440/لکه-بینی-در-دوران-حاملگی
Translate this page
اگر من در دوران حاملگی با لکه بینی یا خونریزی واژینال مواجه شدم چه كار باید ... لكه بینی خونریزی خفیفی است مشابه آن چیزی كه احتمالا در اوایل یا اواخر ... (آزمایش سرطان دهانه رحم)، معاینه داخلی و یا رابطه جنسی لكه بینی داشته باشید. .... +تصاویر · توضیحات خانم بازیگر کشورمان درباره کنسرت و خوانندگی اش! ... All Rights Reserved.
همه چیز درباره روش های پیشگیری از بارداری اورژانسی | ایران ام دی - ایران MD
iranmd.ir/.../همه-چیز-درباره-روش-های-پیشگیری-از-بار...
Translate this page
روش اورژانس پیشگیری از بارداری روشی است که پس از تماس جنسی بدون استفاده از روش های ... صفحه اصلی » همه چیز درباره روش های پیشگیری از بارداری اورژانسی ... خروج ای یود دی در زمانی به جزء دوران قاعدگی ... من ١ ساعت بعد از رابطه ام با شوهرم قرص اورژانسي لووژسترون را خوردم اما قرص دوم را با ٣ ساعت تاخير از ساعت تايين شده خوردم .
سوالات در مورد روابط جنسی | جدید 95
www.rahafun.com/سوالات-در-مورد-روابط-جنسی.html
Translate this page
برای چی مردان این همه از رابطه جنسی دهانی ( اورال ) لذت می برند و مدام در خواست اون رو دارند؟ .... عده‌ای بر این باورند که کاهش میل جنسی در این دوران امری کاملا طبیعی است و ... تقویت قدرت بارداری با رابطه جنسی منظم محققان استرالیایی در کنفرانس انجمن ...
همه چیز در مورد حرکت و لگد زدن جنین در دوران بارداری - ستاره
setare.com/.../همه-چیز-در-مورد-حرکت-و-لگد-زدن-جنین-...
Translate this page
Dec 10, 2015 - ... و حیات جنین نیز می‌باشد. همه چیز در مورد حرکت و لگد زدن جنین در دوران بارداری - حرکت جنین پسر ... آیا رابطه جنسی در دوران بارداری مضر است؟
آميزش جنسي در دوران بارداري | دکتر محمد والی پور - متخصص روانپزشکی
www.drvalipour.ir/index.php?ToDo=ShowArticles...
Translate this page
در دوران بارداري رابطه جنسي در حالت معمول هيچ مشکلي ايجاد نمي کند . ... برخي پزشكان آميزش جنسي را در هفته آخر بارداري ممنوع مي كنند، ولي همه پزشكان با اين نظر موافق نيستند در اين مورد ... خون ناشي از افزايش ضربان قلب شماست نه بخاطر اينكه جنين احساس درد مي كند يا از آنچه روي داده چيزي فهميده است. .... نظرات کاربران درباره این مطلب :.
ایدز - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/ایدز
Translate this pagePersian Wikipedia
رابطه جنسی خشن می‌تواند یکی از عوامل مؤثر در افزایش خطر انتقال باشد. ... درمان از طریق پیشگیری شامل مصرف داروی ضد ویروسی توسط مادر در دوران بارداری و زایمان، عمل .... آزمایش HIV به همه کسانی که در معرض خطر قرار دارند توصیه می‌شود، که شامل هر ..... به نظر می‌رسد که در کنترل ناموثر چیزی بیش ۴۰۰ کپی بر میلی‌لیتر دیده خواهد شد.
همه چیز درباره بارداری | بانک دانستنی های زناشویی نیک طب
nikteb.com/tag/همه-چیز-درباره-بارداری
Translate this page
توصیه های بهداشتی برای رابطه ی جنسی مقعدی · مزایای رابطه جنسی در دوران بارداری · برای تجربه ... نشانه های حاملگی: 10 نشانه اصلی كه بيانگر بارداری احتمالی است.
همه چیز در مورد خانم ها
www.saba0011.blogfa.com/
Translate this page
چگونه می توانم زمان تخمک گذاری و حداکثر آمادگی برای بارداری را تشخیص دهم؟ ..... اگر در اوائل دوران حاملگی به سر می برید، ممکن است احساس خوشایندی نسبت به برخی بوها، مثلا بوی ... همه چیز در باره شب زفاف ..... همه چیز به رابطه جنسی ختم نمی شود
همه چیز در مورد پیشگیری از بارداری اورژانس - مشاوره تلفنی صدای سلامت
moshavercard.com › بهداشت باروری
Translate this page
Nov 2, 2011 - همه چیز درباره پیشگیری از بارداری به روش اورژانسی. ... و الان پنج روز از زمانی که باید دوران قاعدگی شروع میشد گذشته و هنوز شروع نشده ..... من با نامزدم رابطه جنسی داشتم و چند روز قبلش یه قرص ال دی مصرف کرده بودم و میخواستم ادامه ...
. - آیا رابطه جنسی در دوران بارداری مجاز است؟ - thebiologygroup.blogfa.com
www.thebiologygroup.blogfa.com/post-133.aspx
Translate this page
Mar 28, 2009 - آیا رابطه جنسی در دوران بارداری مجاز است؟ ... پستانها، افزایشات ترشحات رحمی و تکرار عفونتهای قارچی همه می توانند میل جنسی زن را کاهش دهند .
کجا باید رابطه جنسی انجام دهیم؟ - همه جوره داغ داغ
mehdi53.persianblog.ir/.../کجا_باید_رابطه_جنسی_انج...
Translate this page
به همین دلیل، برنامه ریزی برای جلوگیری از بارداری و رابطه جنسی ایمن باید مد ... خیلی ها هم دوست دارند که مردشان روی آنها بخوابد و کنترل همه چیز را به طرفشان می دهند.
همه چیز در مورد رابطه جنسی - علایم حاملگی خارج از رحم
jensi009.mihanblog.com/post/489
Translate this page
اگر لانه گزینی سلول تخم تشکیل شده در هر جایی غیر از دیواره داخلی رحم ایجاد شود ( مثلا در لوله های فالوپ، گردن رحم و یا دیگر قسمت های اندام تناسلی زن) به آن بارداری ...
همه چیز درباره ی تماس جنسی دوران بارداری - انجمن نبض زندگی
nabzezendegi.ir/Thread-همه-چیز-درباره-ی-تماس-جنسی-...
Translate this page
Jul 11, 2014 - چگونگی ادامه رابطه جنسی در دوران بارداری یکی از شایعترین سوالاتی است که ذهن زنان و مردانی که در انتظار یک مهمان کوچک و عزیز هستند را به خود ...
همه چیز درباره رابطه جنسی در دوران بارداری - خبر ایرونی
iruni.ir/search/?...همه+چیز+درباره+رابطه+جنسی...دوران...
Translate this page
رابطه جنسي در دوران بارداري، خوب یا بد؟ بسیاری از زوجهای جوان به دلیل عدم آشنایی و در پاره ای از موارد نبود آگاهی کا فی درباره نحوه برخورد با روابط عاطفی و زناشویی ...
همه چیز درباره رابطه جنسی در بارداری | نی نی بان - خبر پو
khabarpu.com/n.php?...همه-چیز-درباره-رابطه-جنسی...
Translate this page
اگر مرد دارای شهوت جنسی بالایی باشد و علاقه به نزدیکی داشته باشه، در دوران بارداری خانم چكار باید بكند؟ بهداشت جنسی در بارداری: ۱. برخی خانمها در حین بارداری ...
مشاوره نشان خرد - رابطه جنسی
lovely1360.blogfa.com/category/24
Translate this page
1- تقریباً همه چیز به وضعیت انتخابی برای مقاربت بستگی دارد. .... بعد از مقاربتی که احتمال بارداری دارد، در اولین فرصت ۲ قرص خوراکی HD همراه با شیر یا .... سالي به همين منوال بمانيم ولي من درباره حد و حدود رولبط جنسي در اين دوران هيچ نمي دانم لطفا ...
همه چیز درباره هپاتیت B ، A و C - عصر ایران
www.asriran.com › صفحه نخست › سلامت
Translate this page
ویروس هپاتیت B می تواند در دوران بارداری از مادر به جنین منتقل شود. هپاتیت B مزمن ... برقراری رابطه جنسی محافظت نشده با فرد مبتلا به ویروس هپاتیت B • ابتلاء به ...
بی خیال بیا اینجا...
sasansalar21.blogfa.com/
Translate this page
Sep 28, 2014 - سوال جنسی هشتم : ریختن منی روی ناف باعث بارداری میشود این جمله صحیح نیست و ...... مردها معمولا فکر می‌کنند همه‌چیز را درباره رابطه جنسی با زنان می‌دانند اما .... دادن تخمك لقاح يافته در محل مناسب استفاده كند و دوران بارداري را بگذراند.
درباره رابطه جنسی پس از زایمان بیشتر بدانید - سیمرغ
seemorgh.com › ... › سلامت جنسی در خانواده
Translate this page
Feb 13, 2013 - یکی از دوران حساس در روابط جنسی زوجین، دوران پس از زایمان است. ... نگرانی در مورد وضعیت جسمی: برخی از زنان پس از بارداری و زایمان به دلیل تغییرات جسمی زیاد و افزایش وزن احساس خجالت کرده و به دلیل نگرانی .... همه چیز درباره قهوه.
Searches related to همه چیز درباره رابطه جنسی در دوران بارداری

ريختن مني در دوران بارداري

پوزيشن نزديكي در بارداري

نزديكي از پشت در دوران بارداري

روشهاي نزديكي در دوران بارداري

نزديكي در دوران بارداري از نظر اسلام

نزديكي در سه ماه اول بارداري

رابطه مقعدی در دوران بارداری

نزديكي در دوران بارداري از نظر شرعي
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 220
  • بازدید امروز : 729
  • باردید دیروز : 1,737
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 22
  • بازدید هفته : 729
  • بازدید ماه : 40,087
  • بازدید سال : 310,129
  • بازدید کلی : 4,089,907