loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 191 سه شنبه 29 تیر 1395 نظرات (0)

تماس جنسی دوران بارداری چگونه باید باشد؟

تماس جنسی,آمیزش جنسی,آمیزشی,[categoriy]

تماس جنسی,آمیزش جنسی,آمیزشی,آمیزشی تصویری,دانستنی های جنسی در خانواده،آموزش روابط زناشویی

تماس جنسی دوران بارداری چگونه باید باشد ؟
آیا می توانیم در طول بارداری آمیزش داشته باشیم؟ معمولاً در یک بارداری عادی نزدیکی برای زن باردار سالم و همسرش ایرادی ندارد. برخی پزشکان آمیزش جنسی را در 4 هفته آخر بارداری ممنوع می کنند، ولی همه پزشکان با این نظر موافق نیستند.
معمولاً زوجین می توانند فعالیت جنسی قبلی خود را ادامه دهند. البته اگر در معرض زایمان زودرس باشید یا به تشخیص پزشک خود دچار حاملگی پرخطر باشید بهتر است از نزدیکی خودداری نمایید.
آیا آمیزش جنسی در دوران بارداری به جنین آسیب می رساند ؟
معمولا زوج ها می خواهند بدانند که آیا فعالیت جنسی به جنین صدمه می رساند یا خیر. آمیزش جنسی و انزال، هیچ یک در بارداری عادی خطری برای مادر وجنین نخواهد داشت. جنین در محفظه عضلانی رحم و درون یک کیسه محافظ به نام کیسه آمنیوتیک قرار دارد. این کیسه حاوی مایعی به نام مایع آمنیوتیک است که جنین را در برابر ضربات و صدمات احتمالی محافظت می کند.به علاوه یک پوشش مخاطی ضخیم دهانه رحم را می پوشاند که مانع از انتقال عفونت نیز می شود.با این حال اگر هنوز نگرانید و پرسشی در این باره دارید، می توانید نظر پزشک خود را در این زمینه جویا شوید.
آیا میل جنسی در دوران بارداری تغییر می کند؟
عموماً تمایل جنسی زنان باردار از یکی از دو الگوی زیر پیروی می کند:
1. کاهش میل جنسی در سه ماهه اول و سوم بارداری و افزایش آن در سه ماهه دوم : طی سه ماهه اول ممکن است دچار تهوع و ضعف باشید. طی سه ماهه سوم ممکن است افزایش وزن، بزرگ شدن شکم و حساسیت سینه ها و سایر مشکلات باعث شوند کمتر میل به تماس جنسی داشته باشید. این حالت طبیعی است. در مورد حس خود با همسرتان صحبت کنید و سعی کنید راهی بیابید که برای هر دوی شما رضایت بخش باشد.
2. بارداری در بعضی زنان باعث افزایش میل جنسی می شود. فارغ شدن از نگرانی در مورد احتمال بارداری به برخی از زنان احساس رهایی می بخشد. در برخی موارد، یک زن در دوران بارداری است که برای اولین بار به اوج لذت جنسی می رسد و یا چند بار اوج لذت را تجربه می کند. این موضوع به دلیل افزایش فعالیت هومورنی و بیشتر شدن گردش خون لگن است.
آیا بارداری می تواند موجب تغییر در میل جنسی همسر شود؟
بله! بعضی از مردان خانم باردار خود را جذابتر از هر وقت دیگر می بینند و گروهی دیگر از شدت نگرانی برای سلامت مادر و جنین تمایلات جنسی خود را سرکوب کرده یا اصلاً آنرا احساس نمی کنند. در هر صورت صحبت کردن می تواند باعث شود تا تغییر در رفتارها برای طرف مقابل قابل درک شود.
چه وضعیتهایی برای یک زوج باردار مناسب و راحت تر است؟
ممکن است با پیشرفت بارداری متوجه شوید که انتخاب وضعیت های جدید برای آمیزش جنسی ضروری است. ممکن است شکم شما باعث شود انتخاب برخی وضعیت ها برای شما ناراحت کننده باشد. به علاوه، توصیه می شود که از حدود 16 هفتگی ( نزدیک به چار ماهگی ) از خوابیدن به پشت ( تاقباز ) خودداری کنید ‏ چرا که در این حالت؛ ممکن است فشار ناشی از وزن رحم بر روی عروق اصلی لگن موجب اختلال در گردش خون این ناحیه شود. بهتر است برای آمیزش جنسی یا به پهلوی خود بخوابید و یا بالا قرار گیرید.
نکته ها :
ممکن است چندی بعد از اوج لذت جنسی جنین شما تکان بخورد! در این مورد نیز نگران نباشید چون این افزایش تحرک بدلیل افزایش جریان خون ناشی از افزایش ضربان قلب شماست نه بخاطر اینکه جنین احساس درد می کند یا از آنچه روی داده چیزی فهمیده است.
برخی زنان فکر می کنند که بدلیل افزایش اندازه و تغییرات جسمانی ناشی از بارداری، جذابیت خود را از دست داده اند. ممکن است بعد از مقاربت احساس گرفتگی در شکم یا حساس شدن ناراحت کننده در سینه ها داشته باشند. در مورد این احساسات خود با همسرتان صحبت کنید، درک متقابل و محبت می تواند به هر دوی شما کمک کند.
چه زمانی باید از آمیزش جنسی اجتناب کرد؟
برخی وضعیت ها باید شما را نسبت به عدم انجام آمیزش آگاه سازد. اگر سابقه زایمان پیش از موعد دارید. ممکن است پزشک شما را آمیزش جنسی و یا رسیدن به اوج لذت جنسی باز دارد. اوج لذت جنسی باعث انقباض های خفیف رحمی می شود. مواد شمیایی موجود در ترشحات جنسی مرد ( منی ) نیز می توانند باعث تحریک انقباضات رحمی شوند. بنابراین شاید بهتر باشد که همسر یک زن باردار از تخلیه ترشحات جنسی خود داخل واژن اجتناب کند.
اگر سابقه سقط خود به خودی داشته باشید ممکن است پزشک شما را از رابطه جنسی و رسیدن به اوج لذت بر حذر دارد. با این حال هیچ رابطه ای بین آمیزش جنسی و سقط خود به خودی پیدا نشده است.
در صورت وجود موارد زیر از فعالیت جنسی پرهیز کنید:
-جفت سه راهی ( پایین واقع شدن جفت در رحم )؛ نارسایی دهانه رحم
-سابقه زایمانهای مکرر ؛ چندقلو بودن حاملگی
- آغاز پیش از موعد دردهای زایمانی؛ پاره شدن کیسه آب
- دیابت و حاملگی های پرخطر
 -درد به هنگام آمیزش جنسی
-خونریزی و یا ترشح بدون علت از واژن
- وجود ضایعه بهبود نیافته هرپسی در همسر


Google
About 1,670,000 results (0.77 seconds)
Search Results
تماس جنسی دوران بارداری چگونه باید باشد؟ - بیتوته
www.beytoote.com/wedlock/.../during2-preganncy.ht...
Translate this page
تماس جنسی دوران بارداری چگونه باید باشد ؟ آیا می توانیم در طول بارداری آمیزش داشته باشیم؟ معمولاً در یک بارداری عادی نزدیكی برای زن باردار سالم و همسرش ایرادی ندارد.
روابط زناشویی در دوران بارداری ,مجاز یا ممنوع؟ - نمناک
namnak.com/148-روابط-زناشویی-در-دوران-بارداری-مج...
Translate this page
Rating: 4.6 - ‎691 reviews
روابط زناشویی از سه ماهه ی اول تا ماه نهم بارداری باید با اصول خاص دنبال شود .معمولا زوجین طی ... روابط زناشویی و جنسی در دوران بارداری چگونه باشد؟ به رغم موارد بالا، ...
تماس جنسی دوران بارداری چگونه باید باشد؟ – جديدترين اخبار ايران و جهان ...
www.momtaznews.com/تماس-جنسی-دوران-بارداری-چگ...
Translate this page
نوشته تماس جنسی دوران بارداری چگونه باید باشد؟ اولین بار در Behtarin.com بهترین، پرتال جامع آموزشی اطلاع رسانی کشور ، مجله اینترنتی ، خبر ، ورزش ،تکنولوژِی ...
آميزش جنسي در دوران بارداری آسیبی برای جنین ندارد/ ارگاسم درحاملگی ...
mehrkhane.com › صفحه نخست › بهداشت و سلامت
Translate this page
فعاليت جنسي در دوران بارداري امري متداول به شمار مي‌آيد، اما دفعات آن بسيار ... خير و در این مورد باید بگویم که آميزش جنسي و انزال، هيچ يك در بارداري كم خطر ايرادي ندارد. ... که كمتر ميل به تماس جنسي دارد، اما میل جنسی در دوران باردرای کاهش نمی یابد. ... و اصولا مهمترین نکاتی که دراین زمان برای جنین و فرد باردار میتواند مضر باشد چیست؟
فواید رابطه جنسی در دوران بارداری را می دانید! - پرشین وی
www.persianv.com/zanashooee/271421.php
Translate this page
Dec 18, 2014 - رابطه جنسی ، فواید رابطه جنسی در دوران بارداری ، رابطه جنسی در دوران بارداری ، خطرناک بودن رابطه ... مشکلات جنسی که باید با مشاور در میان گذاشت ! .... اکبر عبدی باید چند ماه در قرنطینه باشد! ... چگونه وب‌ کم‌ رایانه را غیر فعال کنیم؟
همه چیز درباره رابطه جنسی در دوران بارداری - شفاف
www.shafaf.ir/.../همه-چیز-درباره-رابطه-جنسی-در-دوران-...
Translate this page
Jun 11, 2011 - همه چیز درباره رابطه جنسی در دوران بارداری ... جنین وی آسیبی وارد سازد اما باید گفت که اگر بارداری زن طبیعی باشد برقراری رابطه جنسی با همسر هیچ ...
بارداری, دوران بارداری, آداب نزدیکی در دوران بارداری, برقراری رابطه جنسی ...
www.parsegard.com/.../آداب-نزدیکی-در-دوران-بارد.ht...
Translate this page
هر آنچه از مراقبت نوازد باید بدانید ... برقراری رابطه جنسی در زمان بارداری از مواردی است که خانم‌های باردار با شک و شبهه به ..... سلام نزدیکی در دو ماه آخر چگونه باید باشد؟
رابطه جنسی در دوران بارداری | پرسمان دانشجويي - تربیتی و مشاوره
www.moshavereh.porsemani.ir/.../رابطه-جنسی-در-دورا...
Translate this page
خانم باردار بايد مراقب علائم خطر مثل لكه بيني، درد مداوم، كم شدن حركات جنين باشد و با پزشك ماماي خود در خصوص روابط جنسي خود مشورت كند و مشاوره‌اي در اين خصوص ...
آیا ارتباط جنسی در زمان بارداری و تولد فرزند مجاز است؟( پاسخ متخصص ...
www.pezeshk.us/?p=5784
Translate this page
Jan 5, 2007 - ماساژ دادن و نوازش کردن خانم ها در دوران بارداری به آرامش فکری و عضلانی شان کمک می ... زوج ها بايد با هم در مورد نحوه نگاهداشتن تماس فيزيکی شان در حين بارداری صحبت کنند. ... اگر رابطه کلی زوج صميمی باشد، زندگی جنسی هم به طبع آن هميشه شاداب و پابرجا ميماند. ... ۴- تمايلات جنسي مرد در دوران بار داري زن چگونه است ؟
نحوه رابطه جنسی در دوران بارداری | جدید 95
www.rahafun.com/نحوه-رابطه-جنسی-در-دوران-بارداری...
Translate this page
از آنجایی که مایع منی محتوی ماده ای بنام پروستاگلاندین می باشد و آن هم باعث تحریک انقباضات رحمی ... تمایلات جنسی مرد در دوران بارداری زن چگونه است ؟ ... نکته مهم دیگر در آمیزش جنسی اینست که حتماً باید با ملایمت انجام شود و همچنین نوک پستان مادر ...
نزدیکی در زمان بارداری - پارسی طب
fa.parsiteb.com › دسته بندی مقالات › بارداری تا بلوغ
Translate this page
ماساژ دادن و نوازش کردن خانم ها در دوران بارداری به آرامش فکری و عضلانی شان کمک می کند ... زوج ها باید با هم در مورد نحوه نگاهداشتن تماس فیزیکی شان در حین بارداری صحبت کنند. ... خوبی برخوردارند نباید روی کیفیت رابطه جنسی آن ها اثر منفی داشته باشد. .... ازدواج مجدد برای زنان مطلقه · چگونه آرامش داشته باشیم و شاد زندگی کنیم · ماسک ...
آیا نزدیکی و روابط جنسی در دوران بارداری ممنوع است؟
www.hidoctor.ir/5365_آیا-نزدیکی-و-روابط-جنسی-در...
Translate this page
Aug 14, 2013 - بسیاری از ا فراد باردار، نگران روابط جنسی خود در دوره بارداری هستند، و نمی دانند باید این کار انجام بگیرد یا خیر. پاسخ این سوال اینست که روابط ...
نازایی و درمان های ناباروری - نحوه برقراری روابط زناشویی در دوران بارداری ...
ivf.blogfa.com/post/6
Translate this page
نازایی و درمان های ناباروری - نحوه برقراری روابط زناشویی در دوران بارداری و پس از زایمان - ... جنسی و نزدیکی رخ نمیدهد،ولی میتواند دلیلی برای محدودیت فعالیت جنسی باشد. ... بطور کلی شرایطی که انجام فعالیت جنسی در بارداری را محدود میکنند عبارتند از: ... زوج ها باید با هم در مورد نحوه نگاهداشتن تماس فیزیکی شان در حین بارداری ...
دکتر ۱۱۸ | رابطه جنسی در دوران بارداری مجاز یا ممنوع؟
doctor118.com/...جنسی/رابطه-جنسی-در-دوران-بارداری...
Translate this page
به موازات پیشرفت دوران بارداری به صورت طبیعی ، داشتن مقاربت جنسی هر زمان که لازم باشد بدون مانع است. اما تمایل به این عمل در دوران بارداری دچار تغییر می شود.
ازدواج - آمیزش جنسی در دوران بارداری - blogfa.com
sarabandi.blogfa.com/page/10.aspx
Translate this page
ازدواج ❤❤ - آمیزش جنسی در دوران بارداری - اطلاعاتی برای شروع یک زندگی. ... بهتر است از كاندوم استفاده كرد و در صورت احتمال زايمان زودرس بايد از انجام آن پرهيز نمود. ... جنسي ندارد بلكه آنچه در مورد آميزش جنسي در دوران بارداري مهم است احساس زن مي باشد.
رابطه زناشویی در زمان حاملگی مشکل دارد؟ - پویش
puyesh.net/.../رابطه-زناشویی-در-زمان-حاملگی-مشکل-دا...
Translate this page
Aug 13, 2013 - اینکه آیا میشود در دوران بارداری و حاملگی رابطه جنسی و زناشویی داشت سوال ... سازد اما باید گفت که اگر بارداری زن طبیعی باشد برقراری رابطه جنسی با همسر هیچ آسیبی به جنین وارد نمی‌سازد. .... چگونه آکنه دوران بارداری را درمان کنیم؟
آميزش جنسي در دوران بارداري | دکتر محمد والی پور - متخصص روانپزشکی
www.drvalipour.ir/index.php?ToDo=ShowArticles...
Translate this page
در دوران بارداري رابطه جنسي در حالت معمول هيچ مشکلي ايجاد نمي کند . جنين در کيسه ... در مورد حس خود با همسرتان صحبت كنيد و سعي كنيد راهي بيابيد كه براي هر دوي شما رضايت بخش باشد. بارداري در ... برخي وضعيت ها بايد شما را نسبت به عدم انجام آميزش آگاه سازد. ... "چگونه مي توان طول مدت زمان رابطه ي جنسي را افزايش داد؟"قسمت اول
تماس جنسی دوران بارداری چگونه باید باشد؟ - آکا - آکاایران
www.akairan.com/marriage/.../2013626161413.html
Translate this page
Aug 19, 2014 - آمیزشی تصویری,آمیزشی,دانستنی های جنسی در خانواده،آموزش روابط زناشویی.
You visited this page on 7/18/16.
رابطه جنسی در دوران بارداری | مركز مشاوره امام خميني (ره)
moshavere.org/node/484
Translate this page
May 6, 2012 - خانم باردار باید مراقب علائم خطر مثل لکه بینی، درد مداوم، کم شدن حرکات جنین باشد و با پزشک مامای خود در خصوص روابط جنسی خود مشورت کند و ...
روابط زناشویی در طی بارداری - قسمت دوم | دکتر میترا مولائی نژاد ...
www.drmolaei.ir/index.php?ToDo=ShowArticles...
Translate this page
سه ماهه اول بارداری — تهوع و استفراغ دوران بارداری از هفته 6 بارداری آغاز می شود، در این دوران روابط ... ماهه اول در زنان چند زا شایع است وتحریک سینه ها در هنگام برانگیختگی جنسی می تواند دردناک باشد. ... در صورت خستگی ،زمان آمیزش باید کوتاهتر شود.
در دوران بارداری چگونه باید رابطه ی جنسی داشته باشیم؟ - ایران مادام
iranmadame.com › خانواده › ازدواج و زناشویی
Translate this page
در این مطلب از ایران مادام به اینکه رابطه جنسی در ماهای مختلف بارداری باید چگونه باشد میپردازیم .
فعالیت جنسی در دوران بارداری چگونه باید باشد؟
coffee4u.ir › ... › دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج
Translate this page
فعالیت جنسی در دوران بارداری چگونه باید باشد؟ زوجها در دوره حاملگی تغیراتی در روابط خود تجربه میکنند.روابط جنسی نیز ممکن است در اثر تغییرات فیزیکی و ...
رابطه جنسی در دوران نامزدی چگونه باشد؟ - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=244474
Translate this page
Apr 30, 2013 - رابطه جنسی در دوران نامزدی چگونه باشد؟ .... بارداری ناخواسته در دوران نامزدی یکی از ریسک هایی است که باید از آن آگاه باشید و درباره آن فکر کنید.
آموزش رابطه جنسی زناشویی در دوران باداری و حاملگی :: آموزش مسائل جنسی ...
tanzimkhanevade.blog.ir/.../نحوه-آموزش-تماس-مقاربت-...
Translate this page
May 15, 2016 - آموزش رابطه جنسی زناشویی در دوران باداری و حاملگی نحوه تماس مقاربت جنسی و زناشویی در زمان باداری و دوران حاملگی چگونه باید باشد؟ آمیزش جنسی در ...
رابطه جنسی در دوران نامزدی چگونه باید باشد؟ - ستاره
setare.com/.../رابطه-جنسی-در-دوران-نامزدی-چگونه-بای...
Translate this page
Aug 6, 2015 - صیغه عقد موقت و دائم و رابطه جنسی در دوران نامزدی مفاهیمی هستند که با ... بارداری ناخواسته در دوران نامزدی یکی از ریسک‌هایی است که باید از آن آگاه ...
خانواده مهدوی - نزديكي در دوران بارداري
www.zooj.blogfa.com/post/10
Translate this page
در صورتي كه حاملگي طبيعي باشد و خانم احساس راحتي كند، نزديكي كردن زوج ها مي تواند باعث دلبستگي ... زوج ها بايد با هم در مورد نحوه نگاهداشتن تماس فيزيكي شان در حين بارداري صحبت كنند. .... ۴- تمايلات جنسي مرد در دوران بار داري زن چگونه است ؟
آیا ارتباط جنسی در زمان بارداری و تولد فرزند مجاز است؟
vista.ir/.../آیا-ارتباط-جنسی-در-زمان-بارداری-و-تولد-ف...
Translate this page
در صورتی که حاملگی طبیعی باشد و خانم احساس راحتی کند، نزدیکی کردن زوج ها می تواند باعث دلبستگی ... زوج ها باید با هم در مورد نحوه نگاهداشتن تماس فیزیکی شان در حین بارداری صحبت کنند. ... ۴) تمایلات جنسی مرد در دوران بار داری زن چگونه است ؟
روابط جنسی در دوران بارداری | کودک آنلاین
www.koodakonline.com/.../076b411e5bed468cb4c94...
Translate this page
یا در دوران بارداری در چه مواردی نبایستی زن و شوهر با یکدیگر رابطه جنسی داشته باشند؟ یا روابط نزدیکی بین زن و مرد چگونه باشد که به جنین آسیبی وارد نشود ؟ ... ابتدا باید بگوییم که معمولاً دريك بارداری طبیعی رابطه جنسی برای زن باردار سالم و ...
تماس جنـسی دوران بارداری چگونه باید باشد ؟ - ایکیو وان
www.eq-one.ir/cat/41
Translate this page
تماس جنسی دوران بارداری چگونه باید باشد ؟ آیا می توانیم در طول بارداری آمیزش داشته باشیم؟ معمولاً در یک بارداری عادی نزدیكی برای زن باردار سالم و همسرش ایرادی ندارد.
رابطه جنسی در بارداری باید چگونه باشد؟ - آی همـســر
ihamsar.ir/رابطه-جنسی-در-بارداری-باید-چگونه-باشد؟/
Translate this page
رابطه جنسی در بارداری باید چگونه باشد؟ اگر نگرش غلطی نسبت به نزدیکی در این دوران وجود داشته باشد ممکن است با کم‌کردن ارتباط جنسی یا متوقف‌ساختن، آن صدمات ...
چگونه در دوران بارداری رابطه جنسی داشته باشیم؟ - ایران ناز
www.irannaz.com/how-have-during-pregnancy.html
Translate this page
برقراری رابطه جنسی در زمان بارداری از مواردی است که خانم‌های باردار با شک و ... که در صورت وجود آنها ممکن است نیاز باشد که فعالیت‌های جنسی خود را تغییر داده یا در ... ماما یا پزشک شما باید شرایطی را که طی آنها رابطه جنسی مجاز نیست به شما گوشزد کند.
رابطه زناشویی در بارداری، چگونه باشد؟ - نی‌ نی‌ بان
niniban.com/.../رابطه-زناشویی-در-بارداری-چگونه-با...
Translate this page
چگونه میتوان رابطه جنسی راحتی در دوران بارداری داشته باشیم؟ ... اگر خانمي حين رابطه زناشويي دچار درد شديد يا خون‌ريزي شود، بايد رابطه قطع شود. اگر خانمي سابقه ...
آیا در دوران حاملگی میتوان مقاربت داشت
iran20.com/.../showarticle/.../آیا-در-دوران-حاملگی-میتو...
Translate this page
Dec 4, 2010 - در صورتی که حاملگی طبيعی باشد و خانم احساس راحتی کند، نزديکی کردن زوج ها می ... زوج ها بايد با هم در مورد نحوه نگاهداشتن تماس فيزيکی شان در حين بارداری صحبت کنند. .... ۴- تمايلات جنسي مرد در دوران بار داري زن چگونه است ؟
مقدار رابطه جنسی و تعداد دفعات آن چگونه باید باشد؟
tehranzist.ir › ایستگاه عشق
Translate this page
ب- زنی که نگران باردار شدن است، زنی که عمیقا از شوهرش رنجیده،زنی که از مشکل یا نگرانی مهمی رنج می برد، معمولا قادر نیست که یک رابطه جنسی خوب را داشته باشد.
ایا تماس جنسی در زمان بارداری خطرناک است ؟ - کلوب
www.cloob.com/timeline/answer_42595_987031
Translate this page
Oct 29, 2008 - ایا تماس جنسی در زمان بارداری خطرناک است ؟ ... در صورتی که حاملگی طبیعی باشد و خانم احساس راحتی کند، نزدیکی .... ی مرد در دوران بار داری زن چگونه است ؟ .... باید بگم تماس جنسی در دوران بارداری مشكلی نداره البته تا آخر 8 ماهگی ماه ...
تماس جنسی دوران بارداری - صبح بخیر
sobbekheir.com/tag/تماس-جنسی-دوران-بارداری
Translate this page
تماس جنسی دوران بارداری چگونه باید باشد ؟آیا می توانیم در طول بارداری آمیزش داشته باشیم؟ معمولاً در یک بارداری عادی نزدیكی برای زن باردار سالم و همسرش ایرادی ندارد.
رابطه جنسی - خودمونی
ss32.persianblog.ir/tag/رابطه_جنسی
Translate this page
May 24, 2012 - آیا ارتباط جنسی در زمان بارداری و تولد فرزند مجاز است ... در صورتی که حاملگی طبیعی باشد و خانم احساس راحتی کند، نزدیکی کردن زوج ها می تواند باعث دلبستگی بیشتر ... سزارین جزو عمل های بزرگ به حساب می آید و فرد باید مراقبتهای بعد از عمل را رعایت کند. .... ۴- تمایلات جنسی مرد در دوران بار داری زن چگونه است ؟
نزدیکی درماههای اخربارداری - Salamat Iran Healers Parastari.com ...
www.iranhealers.com/modules.php?name...file...
Translate this page
Sep 24, 2011 - چه زمان باید از مقاربت جنسی در دوران بارداری اجتناب کرد؟ ... شان این سوال را مطرح می کنند که مقاربت و یا نزدیکی در زمان حاملگی چگونه باید باشد؟
تماس جنسی دوران بارداری چگونه باید باشد - مجله خبر 24
www.khabar24.tk/search/?...تماس+جنسی+دوران+باردار...
Translate this page
آیا می توانیم در طول بارداری آمیزش داشته باشیم؟ معمولاً در یک بارداری عادی نزدیكی برای زن باردار سالم و همسرش ایرادی ندارد. برخی پزشکان آمیزش جنسی را در 4 هفته آخر ...
ناگفته های مسايل همبستری و عشقبازی - بارداري و حاملگي
masaelejensihot.blogfa.com/cat-4.aspx
Translate this page
چگونه ارضا شویم (3) .... در دوران عقد احساسات عاطفی شكل می‌گیرد و رابطه جنسی اگر كنترل شده و خفیف باشد می‌تواند به شكل‌گیری و ظهور این احساسات كمك زیادی كند. ... اگر قرار باشد پاسخ این سوال را در یک عبارت بگوییم، باید بگوییم هیچ کدام! .... به‌طور کلی اگر منعی برای رابطه جنسی در بارداری نیست تعامل و تماس لازم است و نوازش ...
اولین آمیزش جنسی چگونه باید باشد؟؟؟ - سایت تفریحی و سرگرمی ...
www.web.softbaz.ir/.../اولین-آمیزش-جنسی-چگونه-بای...
Translate this page
سیلی به بازیگر زن به خاطر پوشیدن لباس · آیا رابطه جنسی در دوران بارداری ممنوع .... باید بدانیم در شب زفاف که اولین رابطه ی جنسی دختر و پسر است در نتیجه ی آن ...
حد و مرز رابطه جنسی در دوران عقد چگونه است ؟
www.amazing.ir/.../what-are-the-limits-of-sex-during-...
Translate this page
روابط جنسی در دوران عقد چطوری باید باشه ؟ ... اگر قرار باشد پاسخ این سوال را در یک عبارت بگوییم، باید بگوییم هیچ کدام! ... شما شرعا همسر هستید و اگر یک رابطه کامل با هم داشته باشید که حتی منجر به بارداری شود، باز هم شرعا و قانونا کسی نمی تواند ...
آیا آمیزش جنسی در دوران بارداری به جنین آسیب می رساند ؟/تماس جنسی ...
www.ghatreh.com/.../آیا-آمیزش-جنسی-دوران-بارداری-ج...
Translate this page
Aug 20, 2015 - معمولاً زوجین می توانند پایگاه خبری شباویز/ تماس جنسی دوران بارداری چگونه باید باشد ؟ آیا می توانیم در طول بارداری آمیزش داشته باشیم؟ معمولاً در ...
در دوران بارداری چگونه رابطه جنسی داشته باشیم؟ + توصیه های متخصص
www.alodoctor.ir/.../در-دوران-بارداری-چگونه-رابطه-جن...
Translate this page
تجارب جدیدی برای زوج را پیش می آورد که شاید به نوع خود ویژه و خاص باشد. مشخصا هورمون هایی که در دوران بارداری، پست پارتوم و شیردهی در بدن زن افزایش می یابد بر ... این باور غلط هستند که در طول این مدت مرد چگونه باید به نیازهای جنسی خود پاسخ دهد؟
بی خیال بیا اینجا...
sasansalar21.blogfa.com/
Translate this page
Sep 28, 2014 - سوال جنسی هشتم : ریختن منی روی ناف باعث بارداری میشود این جمله صحیح نیست و تنها ورود ... چگونه از رابطه جنسی لذت بیشتری ببریم _شماره 1 .... زمانی که آمپول تزریق می‌شود،باید روز 27 تا 33 سیکل جنسی باشد. ...... مانند IVF براي قرار دادن تخمك لقاح يافته در محل مناسب استفاده كند و دوران بارداري را بگذراند.
چگونگی روابط زناشویی در دوران بارداری از نظر اسلام حاملگی | بروز دانلود
newsdownload.ir/.../چگونگی-روابط-زناشویی-در-دورا...
Translate this page
Feb 22, 2015 - چه زمان باید از مقاربت جنسی در دوران بارداری اجتناب کرد؟ .... تفریحی و سرگرمی تک مهر روابط زناشویی تماس جنسی دوران بارداری چگونه باید باشد؟
تماس جنسی دوران بارداری چگونه باید باشد؟ | مجله اینترنتی پارسی وان
www.parsi1.com/.../تماس-جنسی-دوران-بارداری-چگونه-...
Translate this page
Jun 12, 2013 - تماس جنسی دوران بارداری چگونه باید باشد؟ آیا می توانیم در طول بارداری آمیزش داشته باشیم؟ معمولاً در یک بارداری عادی نزدیكی برای زن باردار سالم و ...
رابطه جنسی و زناشویی در دوران بارداری - هفت گنج
7ganj.ir › سلامت › سلامت جنسي و زناشويي
Translate this page
Dec 17, 2015 - رابطه جنسی و زناشویی در دوران بارداری. ... وضعیت سلامت جسمی و روانی و عوارض دوران بارداری .... رژیم غذایی در دوران بارداری باید چگونه باشد؟
رایج ترین سوالاتی که بعد از رابطه جنسی ذهن شما را درگیر میکند - آی آر ...
www.irmix.ir/.../رایج-ترین-سوالاتی-که-بعد-از-رابطه...
Translate this page
Oct 27, 2015 - بارداری زمانی صورت می گیرد که اسپرم مرد که در مایع منی وجود دارد با تخمک زن که از تخمدانها ازاد می ... در پاسخ به این دوست عزیز باید بگویم حلقوی یا هلالی یا ستاره ای یا … ... بیشترین نوع پرده، غشایی با سوراخ حلقوی می باشد که در رابطه جنسی اسیب می بیند و ممکن است ...... نحوه کارکرد قرص ضد حاملگی چگونه است؟
تماس جنسی دوران بارداری چگونه باید باشد؟ - صفحه اصلی
madari.havah.ir/page-688920.html
Translate this page
تماس جنسی دوران بارداری چگونه باید باشد؟ آیا می توانیم در طول بارداری آمیزش داشته باشیم؟ معمولاً در یک بارداری عادی نزدیكی برای زن باردار سالم و همسرش ایرادی ندارد.
Searches related to تماس جنسی دوران بارداری چگونه باید باشد؟

ريختن مني در دوران بارداري

نزديكي از پشت در دوران بارداري

نزديكي در دوران بارداري از نظر اسلام

روشهاي نزديكي در دوران بارداري

پوزيشن نزديكي در بارداري

نزديكي در سه ماه اول بارداري

نزديكي در دوران بارداري از نظر شرعي

نزديكي در دوران نامزدي
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 223
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 445
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 5,488
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 14,935
  • بازدید ماه : 14,935
  • بازدید سال : 392,546
  • بازدید کلی : 4,172,324