loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 126 سه شنبه 29 تیر 1395 نظرات (0)

قبل از بارداری به این نکات بهداشتی توجه کنید

قبل از بارداری به این نکات بهداشتی توجه کنید

زمانی که شما تصمیم به بچه دار شدن می گیرید، خوشحالی توأم با نگرانی و اضطراب وجودتان را می گیرد.

این حالت از آنجایی که شما می خواهید بهترین والدین برای فرزندتان باشید کاملا طبیعی است . در این موقع ، ناخودآگاه شما به خورد و خوراکتان حساس می شوید ، ورزش می کنید و جوانب احتیاط را رعایت می کنید به خاطر داشته باشید که این موضوع آغاز فصل تازه ای از زندگی شماست که نباید اجازه دهید نگرانیهای بی مورد، شادی های زندگیتان را تحت تاثیر قرار دهد .

با این حال ، شما باید یک روش و برنامه ریزی عاقلانه ای داشته باشید :

1- درابتدا بهتر است که زوجین تست باروری بدهند . اگر میزان باروری یکی از زوجین پایین باشد، پزشک روشهای مناسبتری را برای باروری توصیه خواهد کرد .

2- انجام یک چکاپ دقیق پزشکی به زوجین توصیه می شود . زیرا ممکن است شرایطی که معمولا قابل توجه نیستند ، باعث کاهش قدرت باروری شوند .

3- مصرف مکملهای ویتامین پیش از تولد، امکان باروری را بیشتر می کند . ضمنا مصرف مکملهای تغذیه ای مانند اسید فولیک از یک ماه قبل از بارداری ، توصیه می شود .

4- اگر شما یا همسرتان دارو مصرف می کنید بهتر است با پزشکتان در این باره مشورت کنید .

5- برای پرهیز از هر نوع مشکلی در دوران بارداری ، از داروها و درمان های طبیعی و سنتی استفاده کنید . به عنوان مثال ، اگر از داروهای قوی برای درمان سرفه استفاده می کنید ، به جای آن می توانید از عسل ، زنجبیل ،آب داغ و دیگر درمانهای طبیعی استفاده کنید .

6- وزن خود را کنترل کنید . خانمی که از تناسب اندام برخوردار است ، احتمال بیشتری برای بارداری موفقیت آمیز و بدون مشکل دارد .

7- ورزش منظم اگر چه ممکن است به نظر سخت بیاید اما برای باردار شدن مهم است . ورزش منظم به افزایش گردش خون و بهینه سازی فرآیندهای سوخت و ساز بدن ، کمک می کند .

8- اهمیت عمل جنسی نه فقط برای باروری مهم است بلکه باعث ایجاد صمیمیت بین زوجین می گردد . به علاوه به سوزانده شدن چربیها و افزایش انعطاف پذیری عضلات کمک می کند .

9- هر چه از اهمیت رژیم غذایی سالم بگوییم کم گفته ایم . شما رژیم غذائی تان را به غذاهای سالم و بهداشتی تغییر دهید . سبزیجات و میوه باید در رأس انتخاب شما باشند .

10- آشپزخانه تان را از غذاهای ناسالم ، غذای بسته بندی شده و آماده مانند فست فود و غذای سرخ شده خالی کنید .

11-خواب کافی یکی از مواردی است که نباید نادیده گرفته شود . خواب شما را سرحال آورده و استرس را دور می کند .

12-عادت سیگار کشیدن ، خطرات زیادی برای بارداری دارد و باید متوقف شود . ضمنا سیگار کشیدن ، احتمال یک بارداری موفق را کاهش می دهد .

13- خانم ها می دانند که در زمان بارداری ، باید از مصرف الکل اجتناب کنند . اما تحقیقات نشان می دهد که حتی قبل از اقدام به بارداری هم نباید الکل مصرف کنند .

14- مصرف مواد مخدر ، قبل از بارداری و هنگام بارداری اکیدا ممنوع است .

15- محیط کار خود را از نظر خطرهای بالقوه ، مانند وجود جیوه و یا مواد حشره کش و آفت کش بررسی نمایید .

16- بیشتر مردان رعایت یک سری از مسائل بهداشتی را فراموش می کنند ، مردان باید از فعالیت هایی که باعث ضرر به سلامت اسپرم می شوند ، دوری کنند . آنها باید از پوشیدن شلوارهای تنگ و لباسهای زیری که از مواد مصنوعی ساخته شده و مانع انتقال حرارت بدن که به نوبه خود ، باعث آسیب به اسپرم می شود ، خوداری کنند . همچنین لازم به توضیح است که از دوچرخه سواری و کوهنوردی اجتناب کنند.

17- استرس و نگرانی را در پایین ترین سطح ممکن نگهدارید و یا حاملگی را به عنوان یک کار سخت و طاقت فرسا تلقی ننمایید . انجام یوگا و حرکات ورزشی ساده می تواند به کاهش استرس و بهبودی سلامت شما کمک کند .

18- اگر نیاز به استفاده از ژل روان کننده دارید ، روی نوعی که انتخاب می کنید ، دقت نمایید . زیرا برخی از انواع روان کننده های موجود در بازار ، از بارداری جلوگیری می کنند .

19- فراموش نکنید که واکسن های مختلفی هستند که حداقل چند ماه قبل از بارداری باید زده شوند . مانند واکسن هپاتیت B.

20- گیاهان زیادی هستند که در افزایش قدرت بارداری مناسب هستند . اما قبل از امتحان آنها ، حتما با پزشکتان مشورت کنید


Google
About 1,460,000 results (0.75 seconds)
Search Results
قبل از بارداری به این نکات بهداشتی توجه کنید - ایران ناز
www.irannaz.com/before-pregnancy-due-to-health-iss...
Translate this page
در این موقع ، ناخودآگاه شما به خورد و خوراکتان حساس می شوید ، ورزش می کنید و جوانب احتیاط را رعایت می کنید به خاطر داشته باشید که این موضوع آغاز فصل تازه ای از ...
You visited this page on 7/18/16.
قبل از اینکه باردار شوید،به این نکات توجه کنید! - بیتوته
www.beytoote.com/wedlock/.../gestation-poniter.html
Translate this page
زناشوییبارداری و زایمانقبل از اینکه باردار شوید،به این نکات توجه کنید! ... را شروع خواهد كرد، در صورتی كه شما قبل از بارداری از سلامت كامل برخوردار باشید بهداشت ...
نکاتی که قبل از بارداری باید به آن توجه کرذ - خرداد
khordadnews.ir/news/18256
Translate this page
Sep 26, 2013 - در گذشته به 9 ماه دوران حاملگی توجه می شد ولی امروزه 3 ماه قبل از بارداری را هم که اگر خانمی بخواهد ... این متخصص اطفال گفت :هر خانمی قبل از باردار شدن باید به نکاتی توجه کند: ... 10 – اگر زن وشوهر سیگار می کشید فورا ترک کنید.
You visited this page on 7/18/16.
قبل از بارداری چه نکاتی باید رعایت شود - مجله پزشکی دکتر سلام
www.hidoctor.ir/13838_قبل-از-بارداری-چه-نکاتی-با...
Translate this page
Jan 24, 2014 - باید نکاتی را مد نظر داشته باشید ، شما باید از دو ماه قبل به دنبال زمان مناسب بگردید. ... غذایی, ارتباط بهداشت و سلامت, بهداشت عمومی, بهداشت فردی, بهداشت محیط و … ... شما می توانید محصولات فولیک اسید را از داروخانه خریداری کنید یا اینکه ... اگر این کار را انجام می دهید مراقب باشید که بیش از میزان توصیه شده یعنی ...
You visited this page on 7/18/16.
نکات قابل توجه قبل از بارداری - Professor Soltanzadeh
www.professorsoltanzadeh.com/.../pregnant.htm
Translate this page
اما این انتظار ورفتار منطقی نیست ، زیرا دختر وپسر پس از ازدواج باید با یکدیگر گفت وگو نموده ، نظر ها ... هر خانمی که می خواهد حامله شود قبل از باردار شدن باید به نکات زیر توجه کند: ... 14 – سعی کنید از عواملی که موجب استرس شما می شود دوری کنید.
You visited this page on 7/18/16.
مراقبتهای قبل از بارداری(مقالات و گزارشات) - ایران سلامت
forum.iransalamat.com/...به-بارداری.../مراقبتهای-قبل...
Translate this page
Dec 20, 2005 - اغلب زنان راجع به رعايت نكات بهداشتي و داشتن يك روش زندگي سالم و بي‌خطر در .... قبل از بارداری به این نکات توجه کنید:تاریخچه پزشكی هنگام انجام ...
قبل از بارداری به این نکات مهم توجه کنید - نون و آب
www.noonoab.ir/.../قبل-از-بارداری-به-این-نکات-مهم-ت... - Translate this page
Oct 6, 2014 - قبل از بارداری مطمئن شوید که میتوانید نیازهای اولیه کودک اعم از خوراک و پوشاک و بهداشت را برای او تامین کنید. به علاوه دوران بارداری برای مادر دوران ...
رعایت نکات قبل از بارداری، توجه کنید! - نی‌ نی‌ بان
niniban.com/.../رعایت-نکات-قبل-از-بارداری-توجه-کن...
Translate this page
Jul 9, 2016 - با مطالعه این مطلب می توانید اطمینان حاصل کنید که بارداری ها، برنامه ریزی ... با توجه به بیماری دیابت، باید برای اقدامات پیش از بارداری با پزشک متخصص ... بهداشت پیش از بارداری، وضعیت سلامتی زن پیش از رخداد حاملگی است.
قبل از زایمان به این نکات توجه کنید - نی‌ نی‌ بان
niniban.com/.../قبل-از-زایمان-به-این-نکات-توجه-کنی...
Translate this page
در این جا به چند راهکار که قبل از روز موعد می توانید آنها را در نظر داشته باشید، اشاره ... قبل از زایمان به این نکات توجه کنید .... 10 توصیه قبل از بارداری، کلیک کنید.
Images for ‫قبل از بارداری به این نکات بهداشتی توجه کنید‬‎Report images
Image result for ‫قبل از بارداری به این نکات بهداشتی توجه کنید‬‎
Image result for ‫قبل از بارداری به این نکات بهداشتی توجه کنید‬‎
Image result for ‫قبل از بارداری به این نکات بهداشتی توجه کنید‬‎
Image result for ‫قبل از بارداری به این نکات بهداشتی توجه کنید‬‎
More images for قبل از بارداری به این نکات بهداشتی توجه کنید
رعايت نکاتی قبل از اقدام به بارداری - پرشین وی
www.persianv.com/zanan/029069.php
Translate this page
Jul 6, 2008 - رعايت نکاتی قبل از اقدام به بارداری. ... در اين زمينه در صورت امكان كتاب هايي معرفي كنيد؟ ... و ژنتيكى كه بايد به هنگام انتخاب همسر مد نظر باشد و توجه به نژاد و نسل والدين به خصوص مادر. .... یک واژن سالم با رعایت این نکات بهداشتی.
مراقبت‌های قبل از بارداری، قبل از حامله شدن، پیش از بارداری، پیش از ...
www.akairan.com/koodak/.../moraghebat8.html
Translate this page
تغذیه قبل از بارداری برای مردان,مراقبت های قبل از بارداری,مراقبتهای قبل از بارداری برای مردان,تغذیه قبل از ... قبل از اینکه باردار شوید،به این نکات توجه کنید!
You visited this page on 7/18/16.
نکات قابل توجه قبل از بـارداری - طرح قرآنی لالای فرشته
lalay.ir/about-us/263-1391-11-04-06-35-27.html
Translate this page
این مادران نیز باید بدانند با ورزش پس از زایمان و تغذیه مناسب وضع طبیعی خود را به دست خواهند آورد. ... در گذشته به 9 ماه دوران حاملگی توجه می شد ولی امروزه 3 ماه قبل از بارداری را هم مورد توجه قرار میدهند که ... اگر بلافاصله بعد از قطع روش پیشگیری حامله شوید نمی توانید روز زایمان خود را تعیین کنید. ... توصیه های بهداشتی: تدابیر اطفال ...
You visited this page on 7/18/16.
قبل از بارداری به این نکات بهداشتی توجه کنید - فرشته مهربان
foroshgah10.parsiblog.com/.../قبل+از+بارداري+به+اي...
Translate this page
Jan 27, 2016 - قبل از بارداری به این نکات بهداشتی توجه کنید. قبل از بارداری مصرف غذاهایی مثل گوشت قرمز، گوشت سفید، شیر و ماست، تخم مرغ، جگر، سبزی های ...
قبل از اینکه باردار شوید،به این نکات توجه کنید - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=934&articleID...
Translate this page
قبل از اینکه باردار شوید،به این نکات توجه کنید کودک شما زندگی خوب و سلامتی را شروع خواهد ... بهداشت ناحیه تناسلی و معاینات دوره‌ای بسیار مهم است. ... آزمایش خون درصورتی که قبل از بارداری برای کنترل وضعیت سلامت به پزشک مراجعه کنید، حتما ...
عافیت - نکاتی که باید قبل از بارداری بدانیم
afiyat.blogfa.com/post-109.aspx
Translate this page
نکاتی که باید قبل از بارداری بدانیم ... خانم‌هايي كه قصد ازدواج دارند، خوب است قبل از ازدواج درباره بهداشت ازدواج و دوران بارداري ... قبل از بارداري به اين نكات توجه كنيد:
نکاتي قبل از اقدام به بارداري
alvin-chipmunks.rozblog.com/نکاتي-قبل-از-اقدام-به...
Translate this page
قبل از بارداری به این نکات بهداشتی توجه کنید - که www.irannaz.com/before-pregnancy-due-to-health-issues.html زمانی که شما تصمیم به بچه دار شدن می گیرید، ...
دانستنيهای بهداشتي - بهداشت خانواده Family_Health
shc1.sums.ac.ir/family.htm
Translate this page
Jump to روشهای مناسب جلوگيری از بارداری‎ - ولي بعد از 6 ماهگي به علت شروع تغذيه كمكي اثر اين روش كم مي‌شود و احتمال ... قبل از استفاده از هر روش جلوگيري از بارداري مي‌بايست آزمايش نمونه ..... براي استفاده از كاندوم بايد به نكات زير توجه كنيد:.
تمام باید نبایدها واسه نی‌نی دار شدن - صفحه 1 - نی نی سایت
www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID...
Translate this page
May 4, 2013 - 20 posts - ‎5 authors
اگر شما تمام نکات رو رعایت کنید ولی به زمان توجه نداشته باشید شانس خودتون رو ... این کار رو باید دو تا سه ماه قبل از بارداری شروع کنید چون دیرتر فایده ای نداره .... رعایت برخی نکات بهداشتی و تغذیه ای باعث کاهش این مشکل میشود
قبل از بارداری به این نکات بهداشتی توجه کنید
teqi.isfahanet.ir/
Translate this page
قبل از بارداری به این نکات بهداشتی توجه کنید. کشیدن ، احتمال یک بارداری موفق را کاهش می دهد . 13- خانم ها می دانند که در زمان بارداری ، باید از مصرف الکل اجتناب کنند ...
روش هاي درمان خانگي عفونت قارچي و خارش واژن در زنان - هفت گنج
7ganj.ir › سلامت › سلامت جسمي
Translate this page
Dec 16, 2014 - ترشحات طبیعی شبیه ترشحات زنان قبل از قاعدگی می‌باشد. ... این کار کاملا اشتباه بوده و منجر به تشدید خارش می شود. .... اگر با رعایت نکاتی که در بالا گفته شد بهبودی در وضعیتتان ایجاد نشد و همچنان خارش .... باید به بهداشت شخصیتون توجه کنید و در کنارش از این روشها استفاده کنید تا انشاء الله مشکل حل بشه ...
قبل از گرفتن پرستار بچه به این نکات توجه کنید! - صبح بخیر
sobbekheir.com/.../قبل-از-گرفتن-پرستار-بچه-به-ا...
Translate this page
Jun 7, 2016 - قبل از گرفتن پرستار بچه به این نکات توجه کنید! ... خواهد كرد، در صورتی كه شما قبل از بارداری از سلامت كامل برخوردار باشید بهداشت ناحیه تناسلی ...
راهنمای مصرف داروها در بارداری | دکتر میترا مولائی نژاد - بهداشت باروری
www.drmolaei.ir/index.php?ToDo=ShowArticles...
Translate this page
هر خانم باردار به جز ویتامین در بارداری به طور متوسط 3/1 دارو نسخه می گیرد. ... دوره قبل از لانه گزینی به نام دوره همه یا هیچ خوانده می شود. ... به عبارت دیگر این دارو در صورت مصرف در سه ماهه اول موجب ناهنجاریهای عمده جنینی در سر و ... برای ایمنی بیشتر در طی بارداری و کاهش خطر بروز ناهنجاریهای جنینی ناشی از داروها به نکات زیر توجه کنید:.
نکات مهم در دوران پیش از بارداری - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/article/.../نکات-مهم-در-دوران-پیش-از-بارداری
Translate this page
در این برنامه ریزی این هشت نکته را مورد توجه قرار دهید: ۱)... ... در این مورد با پزشکتان مشورت کنید. ... ۸) شوهران نیز به برخی برنامه ریزی ها پیش از بارداری نیاز دارند. ... تاثیر سیگار کشیدن مادران بر عملکرد فرزندان · بهداشت روانی پس از زایمان · برای ...
You visited this page on 7/18/16.
تدابیر دوران بارداری(2)
shiateb.com/Pages/docsSimpleView.aspx?langid=1...
Translate this page
دندان درد در دوران بارداری برای بسیاری از مادران یک کابوس است که با توجّه به ... خود را قبل از دوران بارداری درمان کنید و در این دوره هم نکات بهداشتی مربوطه را به دقّت اجرا ...
مرجع کامل مراقبت های دوران بارداری - آنچه مادران لازم است بدانند
banovan.blogsky.com/1387/02/15/post-32/
Translate this page
با توجه به عدد به دست آمده افزایش وزن زن باردار به شکل زیر می باشد : ... آرامی در نقطه ای که فکر می کنید بالاترین حد رحم است بگذارید و با تمام سطح کف دست این کار را انجام دهید. ... **آ موزش نکات بهداشتی در مورد تغذیه ، استراحت ، بهداشت فردی . ... برای مقابله با این ناراحتی خوردن یک تکه نان برشته یا بیسکویت قبل از برخاستن از ...
آداب بارداری و بچه دار شدن (مرجع تقلید آیةالله مکارم)-ازدواج و زناشویی
portal.anhar.ir/node/10858
Translate this page
تلاوت آیه نور توسط والدین، قبل از بارداری و توسط زن در ایام بارداری بسیار ضروری ... و توانستید در اطراف وضع پدری و یا مادری او اطلاعات صحیحی کسب کنید، به این ... اکنون با توجه به این نکته جالب است به حدیثی که در این زمینه نقل شده توجه کنیم. ..... در طول بارداری به تغذیه و رعایت نکات بهداشتی (به گونه ای که قسمت های مختلف ...
نکات قبل از بارداری - آفتاب
www.aftabir.com › ... › بهداشت بارداری
Translate this page
Jun 17, 2011 - قبل از اینکه باردار شوید، به این نکات توجه کنید کودک شما زندگی خوب و ... شما قبل از بارداری از سلامت کامل برخوردار باشید بهداشت ناحیه تناسلی …
نکات دینی قبل از بارداری - لینک گردی
nimrang.ir/news/نکات-دینی-قبل-از-بارداری
Translate this page
مطالعه ی کتاب (ریحانه ی بهشتی) قبل از بارداری نکات مذهبی را به شما یادآوری می کند. 454 ... قبل از بارداری به این نکات بهداشتی توجه کنید - … دینی و مذهبی; دنیای .
مهمترین اقدامات قبل از بارداری - پزشک آنلاین
www.pezeshkonline.ir/.../مهمترین-اقدامات-قبل-از-باردا...
Translate this page
حتی اگر شما قبلا هیچ مشکلی نداشته اید، بهتر است چکاپ کامل انجام دهید. قبل از بارداری به این نکات توجه کنید: مراجعه به مشاور قبل بارداری هنگام انجام بررسی های ...
رابطه جنسی در دوران بارداری | پرسمان دانشجويي - تربیتی و مشاوره
www.moshavereh.porsemani.ir/.../رابطه-جنسی-در-دورا...
Translate this page
دروغگویی فرزندتان را در هفت مرحله درمان کنید ... در جواب سوال شما ابتدا نكاتي كلي در رابطه با مسائل جنسي در دوران بارداري همسر، خدمتتان ارائه مي ... بايستي توجه داشت كه منظور از ارتباط جنسي، فقط سکس و نزديكي نيست و اين ارتباط مي ... عادي و با رعايت مسائل بهداشتي مي توان با همسر در دوران بارداري نزديكي داشت؛ اما با توجه به غير ...
برای بارداری چه باید کرد - پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده
www.tanzimekhanevadeh.com/.../2237-برای-بارداری-...
Translate this page
در این مطلب به سوالات شما نظیر: برای باردار شدن چکار کنم؟ ... که احتمال باروری شما در آن حداکثر است این است که به وضعیت بدنی خود توجه کنید ... و احتمال باردار شدن خود را پس از انزال افزایش دهید، این نکات را رعایت کنید: ... به فروش می رسند، افزایش هورمون LH را، که دقیقا قبل از تخمک گذاری رخ می دهد، در ..... پزشکی - بهداشت و سلامت.
نکات بهداشتی قبل دوره بارداری | ایرونسل
ironcell.ir/26301-نکات-بهداشتی-قبل-دوره-بارداری
Translate this page
... باشید کاملا طبیعی است . در این موقع ، ناخودآگاه شما به خورد و خوراکتان حساس می شوید. ... قبل از بارداری به این نکات بهداشتی توجه کنید. زمانی که شما تصمیم به ...
هفته آخر بارداری چه کار کنم؟ - نمناک
namnak.com/10413-هفته-آخر-بارداری.html
Translate this page
Rating: 4.9 - ‎1,196 reviews
طرز خوابیدن و تغذیه هفته ی آخر بارداری و آمادگی قبل از زایمان طبیعی و سزارین شامل. ... برخی از نکاتی که در هفته آخر بارداری باید رعایت شوند بستگی به نوع زایمان (طبیعی یا سزارین) دارند. ... گذشته از این محصولات بهداشتی، برای خودتان یک جفت دمپایی و یک پیراهن آزاد بلند برای پوشیدن زیر مانتو در ... به حرکات جنین توجه کنید.
91/12/01 - 91/12/30 - آميزش جنسي را با بيشترين لذت تجربه كنيد
davoodazari4.blogfa.com/1391/12
Mar 14, 2013 - از طرفي، اعتياد به اين تصوير ذهني حاصل از وقت گذراني در دنياي مجازي، .... طبق پشوهشهای به دست امده حدودا بیش از 80 درصد آقایان با فردی که قبل از ... دچار مشكل گرداند، بنابراين توجه به نكات بهداشتي و رعايت آنها اهميت دارد: ...... قرص های ضد بارداری ترکيبی حالتی شبيه به حالت بارداری را در بدن فرد به وجود می آورند.
رعایت این نکات قبل رابطه جنسی الزامی است - رژیم
pezeshkin.ir/رعایت-این-نکات-قبل-رابطه-جنسی-الزام...
Translate this page
زوج ها توجه کنید می خواهید رابطه زناشویی تان لذت ببرید و این لذت دو طرفه باشد در این ... قبل از شروع حتما حسابی به خودتان برسید و بهداشت فردی را رعایت کنید.
نکات بهداشتی قبل از بارداری - لینک گردی
farsinow.ir/news/نکات-بهداشتی-قبل-از-بارداری
Translate this page
346. قبل از بارداری به این نکات بهداشتی توجه کنید - … زمانی که شما تصمیم به بچه دار شدن می گیرید، خوشحالی توأم با نگرانی و اضطراب وجودتان را می گیرد. 97.
قبل از بارداری به این نکات بهداشتی توجه کنید
buy-ring6-roz.blogifa.ir/page-346001.html - Translate this page
قبل از بارداری به این نکات بهداشتی توجه کنید. قبل از بارداری مصرف غذاهایی مثل گوشت قرمز، گوشت سفید، شیر و ماست، تخم مرغ، جگر، سبزی های خام برگ سبز، میوه ...
جلسۀ نهم کلاس بارداری (بهداشت پس از زایمان) - حاصل عشق مامان و بابا...
toodeli.niniweblog.com/.../جلسۀ-نهم-کلاس-بارداری-به...
Translate this page
بعد از زایمان برای دستشویی رفتن اصلاً نگران بخیه هاتون نباشین، این بخیه ها انقدر سفت هستن که به این راحتی ها پاره نمیشن چشمک توجه کنید در زایمان طبیعی چه ...
قبل از استفاده تست به نکات زیر توجه کنید - خرید vpn,خرید کریو ...
iceku2012.ir/.../قبل-از-استفاده-تست-به-نکات-زیر-...
Translate this page
4 days ago - سعی كنید در هنگام خرید به خصوصیات زیر در دستگاهی كه می خرید توجه كنید بدنه بدنه. جراحی بینی نکات ضروری قبل از عمل و این کارها را یک روز قبل از ... مقالات پزشکی و بهداشتی توصیه های پزشکی بهداشت جراحی بینی نکات. ... عزیزم من توی یه تاپیک دیگه خوندم که اتفاقا هم پدو هم مادر از قبل بارداری فولیک اسید.
قبل از بارداری به این نکات بهداشتی توجه کنید | دانلود رایگان عکس آهنگ ...
buy-ring6-rzb.blogreader.tk/page-69730.html - Translate this page
قبل از بارداری به این نکات بهداشتی توجه کنید. لیوان ,مصرف ,گوشت ,سبزی ,بارداری ,صبحانه ,مصرف کنید ,قاشق غذاخوری ,میان وعده ,استفاده کنید ,لیوان سبزی ,لیمو، ...
اگر همسرتان باردار است به این نکات توجه کنید | دانشنامه پزشکی
medplus.ir/اگر-همسرتان-باردار-است-به-این-نکات-توجه/
Translate this page
Apr 13, 2015 - صفحه اصلی بارداری و زایمان اگر همسرتان باردار است به این نکات توجه کنید ... حتما قبل از اينكه فرزندتان به دنيا بيايد يك اسم مناســب و نيكو برايش در نظر بگيريد. در اين .... تست بکارت از دید سازمان بهداشت جهانی بی ارزش است.
مهمترین نکات قبل از بارداری - رویال
royalfm.ir/مهمترین+نکات+قبل+از+بارداری.html
Translate this page
لطفا رای دهید خانم ها قبل از اینکه باردار شوند باید نسبت به نکات مهم بارداری اطلاعات کافی داشته باشند تا ... قبل از بارداری به این نکات بهداشتی توجه کنید سرگرمی.
PDF مقاله نکات قابل توجه قبل از بـارداري - نیازمرکزی | NiazeMarkazi
www.niazemarkazi.com/papers/10002311.html
Translate this page
نکات قابل توجه قبل از بـارداري,حاملگی که با برنامه ریزی,آماده شدن برای بارداری,آیا ... (بوسيله پي دي اف ساز شماره 1 ) PDFدريافت اين مقاله به صورت فايل دريافت اين .... بعد از قطع روش پيشگيري حامله شويد نمي توانيد روز زايمان خود را تعيين کنيد. ... ذخاير آبزيان مي باشد ؛ بنابر اين اگرمولدي از لحاظ بهداشتي سالم نباشند نسل به ...
شیرین بانو | نکاتی مربوط به مراقبت های بهداشت هایی بانوان
shirinbanoo.com/.../نکاتی-مربوط-به-مراقبت-های-بهدا...
Translate this page
خواص میوه ها. بارداری. حین بارداری قبل از بارداری مقالات مرتبط. تربیت فرزندان ... بنابراین، اگر پیش از آنکه خیلی دیر شود، این نکات را رعایت کنید، می‌توانید از سلامت ... در منابع مختلفی ارائه‌شده، توجه کنند، مراقبت‌های بهداشتی آنان به طور قطع بهبود می‌یابد. ... در دوران بارداری یا شیردهی نیز باید از سیگار کشیدن شدیداً خودداری کرد.
قبل از بارداری به این نکات بهداشتی توجه کنید | سهندنت
sahandnet20.ir/.../قبل-از-بارداری-به-این-نکات-بهداش... - Translate this page
Jan 18, 2016 - استیکرهای خفن و خنده دار برجام در تلگرام (عکس) در این بخش از سایت ایران ناز استیکرهای خفن و خنده دار برجام در تلگرام را مشاهده می کنید.
مسائل بهداشتي بانوان(ورود اقايان ممنوع) [بایگانی] - تالار گفتمان ...
nabzefarda.com › ... › علمی › پزشکی و بهداشت
Translate this page
Apr 28, 2010 - اگر با توجه به این نشانهها احتمال دادید که باردار هستید، بهتر است هرچه زودتر به ... سقط مکرر به بروز سه یا بیشتر سقط ، قبل از نیمه اول بارداری، اطلاق می شود و در هر 300 بارداری یک مورد حادث می شود. ..... در سندرم پیش از قاعدگی، به این توصیه ها توجه كنید: ..... رعايت نكات زير پيش از آغاز رژيم درماني ضروري است:
مامايي - blogfa.com
midwifery87.blogfa.com/9101.aspx
Translate this page
اگر شما تمام نکات رو رعایت کنید ولی به زمان توجه نداشته باشید شانس خودتون رو بسیار ... این کار رو باید دو تا سه ماه قبل از بارداری شروع کنید چون دیرتر فایده ای نداره ( در قسمت .... رعایت برخی نکات بهداشتی و تغذیه ای باعث کاهش این مشکل میشود
نکته هایی درباره‌ی سفر در دوران بارداری - شانا گشت
www.shanagasht.com/.../نکته-هایی-درباره‌ی-سفر-در-...
Translate this page
Jul 10, 2016 - معمولا در دوران بارداری در شرایط عادی منعی برای سفر وجود ندارد مگر اینکه پزشک با توجه ... یکی از نکات اساسی در سفر این است که حتما کمربند ایمنی خود را ببنید. ... این باعث می‌شود که راحت‌تر به سرویس بهداشتی دسترسی داشته باشید و بتوانید همان ... به این نکته توجه کنید که در سفر‌های بین‌المللی، امکان ابتلا به ...
قبل از صاف کردن موهایتان با مواد به این نکات توجه کنید...
tasalamati.com/e/mJGDZ/
Translate this page
قبل از صاف کردن موهایتان با مواد به این نکات توجه کنید. ... سازمان بهداشت جهانی به دلیل رابطه این ماده با سرطان‌های تنفسی و سرطان خون، فرمالدئید را به عنوان ماده مظنون ...
Searches related to قبل از بارداری به این نکات بهداشتی توجه کنید

نکات مهم قبل بارداری

نکات مهم قبل از بارداری برای مردان

نکات قبل از بارداری برای پسردار شدن

نکات قبل از بارداری از نظر اسلام

قبل از بارداری چه کنیم

نکات قبل از بارداری برای دختر دار شدن

قبل از بارداری چه بخوریم

نکات قبل از بارداری در طب سنتی
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 124
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 390
  • آی پی دیروز : 216
  • بازدید امروز : 1,524
  • باردید دیروز : 1,452
  • گوگل امروز : 11
  • گوگل دیروز : 29
  • بازدید هفته : 4,695
  • بازدید ماه : 4,695
  • بازدید سال : 382,306
  • بازدید کلی : 4,162,084