loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 326 چهارشنبه 30 تیر 1395 نظرات (0)

فواید رابطه جنسی و زناشویی برائ زن و شوهر چیست؟

 

 

برای اطلاع از فواید رابطه جنسی و زناشویی برائ زن و شوهر …….

فواید رابطه جنسی
دیویدسون روان درمانگر جنسی می گوید : تمایلات جنسی در سلامتی ما و بەبود کیفیت زندگی ما تاثیر شگرفی دارد هم از بعد روانی و هم جسمانی آن . این مزایا یک شایعه یا حدس و گمان نیست . تمام این ۱۰ فایده با بررسی های علمی بە اثبات رسیده است .

۱ – کنترل استرس
فعالیت جنسی در رابطه زناشویی بە پایین آوردن فشار خون و کاهش استرس کمک شایانی می کند . بنا بر مطالعه ای کە بر روی ۲۴ زن و ۲۲ مرد صورت گرفته است مشخص شد رابطه جنسی مرتب و سالم منجر بە کاهش فشار خون در این اشخاص شده است . وقتی زنان با در آغوش گرفتن همسر خود بە کاهش فشار خون دست یافتند .

۲ – افزایش سطح ایمنی بدن
سلامت جنسی بە سلامت فیزیکی و بدنی بهتر منجر می گردد . داشتن رابطه جنسی یک تا دو بار در هفته منجر بە افزایش آنتی بادی های بدن شما می گردد . در نتیجه شما از سرما خوردگی و عفونت های دیگر در امان می مانید . در آزمایشی کە بر روی بزاق دهان ۱۱۲ نفر انجام دادند مشخص شد اشخاصیکه بە طور مکرر ( یک یا دو بار در هفته ) فعالیت جنسی دارند سطح آنتی بادی های بیشتری نسبت بە دیگران در بزاق دهان آنها یافت می گردد.

۳ – سوخت و ساز بیشتر بدن
سی دقیقه رابطه جنسی معادل سوختن ۱۵ کالری و حتی بیشتر است . یک متخصص امور جنسی می گوید این کار در سلامت بعد فیزیکی و روانی شما تاثیر بسزایی دارد .

۴ – سلامت قلب
در حالیکه بسیاری از اشخاص مسن فکر می کنند رابطه جنسی منجر بە سکته مغزی در آنان می گردد ، محققان در انگلستان با تحقیق بر روی ۹۱۴ مرد طی ۲۰ سال دریافتند کە اشخاص با تجربه های جنسی سالم کمتر بە سکته های مغزی دچار می شوند . همچنین این تحقیق نشان داد سکته قلبی در اشخاص با ۲ بار رابطه جنسی در هفته تقریبا بە نصف کاهش می یابد.

۵ – تقویت اعتماد بە نفس
یک درمانگر جنسی و خانواده در کمبریج می گوید : یکی از دلایلی کە مردم بە رابطه جنسی تمایل دارند این است کە بعد از برقراری یک رابطه جنسی سالم احساس رضایت بیشتری از خودشان دارند کە اگر این رابطه با عشق و علاقه برقرار شود اشخاص احساس بهتری پیدا می کنند .

۶ – بەبود روابط عاطفی
داشتن رابطه جنسی سالم و بە ارگاسم رسیدن سبب افزایش سطح هورمون اکسی توسین کە بە هورمون عشق معروف است می گردد . محققان دانشگاه پیترزبورگ و کارولینای شمالی طی تحقیقی مشترک بر روی ۶۰ زن یائسه قبل و بعد از برقراری رابطه جنسی متوجه شدند کە بعد از انجام عمل جنسی سطح کیتوسین در بدن آنها بالاتر است . سطح بالای اکسیتوسین با احساس سخاوت نیز مرتبط است . بنابراین شما برائ ابراز عشق بە شریک زندگی خود سخاوتمندتر می شوید .

۷ – رابطه زناشویی درد را کاهش می دهد
همانطور کە می دانید هورمون اکسی توسین ، اندرومین را افزایش می دهد کە این منجر بە کاهش درد می گردد . بنابراین اگر از سردرد و یا درد مفاصل آزرده اید بە نظر می رسد یک رابطه جنسی صمیمانه و سالم می تواند اوضاع را بەبود بخشد .

۸ – رابطه زناشویی خطر سرطان پروستات را کاهش می دهد
انزال های بە موقع می تواند خطر ابتلا بە سرطان پروستات در سنین بالاتر را کاهش دهد . محققان دریافته اند کە انزال ۵ یا بیش از آن در هفته میزان ابتلا بە سرطان پروستات را۱/۳ کاهش می دهد .

۹ – ماهیچه های لگن در زنان با رابطه جنسی تقویت می گردد
برای زنان انجام ورزش های لگن و تقویت ماهیچه های آن شاید مشکل بە نظر بیاید در حالیکه آنها می توانند با برقراری رابطه جنسی ضمن لذت بردن از این کار یک نوع ورزش نیز انجام داده باشند . این کار سبب می گردد کە در سنین بالاتر کمتر دچار بی اختیاری ادراری شوند .

۱۰ – خواب شما با رابطه جنسی تنظیم می گردد
اکسی توسین کە حین ارگاسم در بدن آزاد می گردد علاوه بر کنترل وزن و فشارخون منجر بە خواب راحت در اشخاص می گردد شاید این سبب تعجب شما شود کە همسرتان یک دقیقه پس از فعالیت جنسی خوابش می برد .


Google
About 2,440,000 results (0.75 seconds)

Showing results for فواید رابطه جنسی و زناشویی برای زن و شوهر چیست؟
Search instead for فواید رابطه جنسی و زناشویی برائ زن و شوهر چیست؟
Search Results
فواید رابطه جنسی و زناشویی برائ زن و شوهر چیست؟ – جديدترين اخبار ...
www.momtaznews.com/فواید-رابطه-جنسی-و-زناشوی...
Translate this page
برای اطلاع از فواید رابطه جنسی و زناشویی برائ زن و شوهر ……. فواید رابطه جنسی دیویدسون روان درمانگر جنسی می گوید : تمایلات جنسی در سلامتی ما و بەبود کیفیت ...
11 فایده طبی از فواید رابطه جنسی زناشویی - بیتوته
www.beytoote.com/.../marital2-relations1-wife.html
Translate this page
محققان اسکاتلندی 24 زن و 22 مرد را در شرایط پراسترس- مثل سخنرانی در جمع یا حل مسایل ... از فواید رابطه جنسی می توان گفت که همسران بعد از روابطه زناشویی احساس .... دلایل بی مسئولیتی بعضی از همسران چیست و با همسر بی مسئولیت چه باید کرد؟
فواید رابطه جنسی و زناشویی برای زن و شوهر چیست؟-پرشین پرشیا
www.persianpersia.com/health/hdetails.php?...
Translate this page
Jan 27, 2013 - فواید رابطه جنسی و زناشویی برای زن و شوهر چیست؟ فواید رابطه جنسی دیویدسون روان درمانگر جنسی می گوید : تمایلات جنسی در سلامتی ما و بهبود ...
اثرات مفید رابطه جنسی با همسر چیست؟ | جدید 95
www.rahafun.com/اثرات-مفید-رابطه-جنسی-با-همسر-...
Translate this page
اثرات مفید رابطه جنسی با همسر چیست؟ آموزش برقراری رابطه جنسی با همسر آموزش مسائل جنسی و زناشویی رابطه زناشویی چه فوایدی ... فواید رابطه جنسی و ازدواج چیست؟ ... زناشویی رفتار بالغانه در روابط زناشویی در ارتباط بین زن و شوهر، نوع ادراک یا ...
فواید رابطه جنسی از نظر علمی چیست - تاثیر سکس در روان | جدید 95
www.rahafun.com/فواید-رابطه-جنسی-از-نظر-علمی-چ...
Translate this page
با اثرات مفید رابطه جنسی آشنا شوید رابطه زناشویی نه تنها حس خوبی به زوج می دهد ... دلایل جدا شدن و طلاق زن و شوهر از یکدیگر ... فواید رابطه جنسی از نظر علمی چیست ؟
آنچه باید در مورد رابطه جنسی مقعدی بدانید
www.tanzimekhanevadeh.com/.../1127-What-you-sho...
Translate this page
سوالاتی در خصوص رابطه جنسی مقعدی یا نزدیکی از پشت ... و عوارض آن چیست ؟ ... می شود این میکروب از آلت مرد به عورت زن نیز منتقل شده و زن را نیز دوچار بیماری سوزاک می کند. ... اگر شوهرم از من درخواست رابطه جنسی مقعدی داشته باشد و من نپذیرم آیا میتواند بعلت عدم تمکین از من شکایت کند ؟ ... زناشویی حفظ اشتیاق در رابطه زن و شوهر ...
فواید رابطه جنسی بین زن و شوهر - پورتال علمی تفریحی و سبک زندگی ...
www.javaniha.com/فواید-رابطه-جنسی-بین-زن-و-شوهر/
Translate this page
علت قلب نداشتن جنین چیست ؟ ... فواید رابطه جنسی بین زن و شوهر، را برای شما عزیزان و کاربران محترم جوانی ها قرار داده ایم , با مجله جوانی ها همراه باشید. فواید رابطه جنسی ... رابطه زناشویی نه تنها حس خوبی به زوج می دهد بلکه برای سلامتشان هم مفید است.
فواید رابطه جنسی و زناشویی برای زن و شوهر چیست؟ - زندگی الکترونیکی
www.elife.ir › خانواده و مسائل زندگی › مسائل زناشویی
Translate this page
Aug 17, 2014 - دیویدسون روان درمانگر جنسی می گوید : تمایلات جنسی در سلامتی ما و بهبود کیفیت زندگی ما تاثیر شگرفی دارد هم از بعد روانی و هم جسمانی آن .
رابطه جنسی | فواید مخصوص رابطه جنسی برای زنان - نمناک
namnak.com/30124-اثرات-رابطه-جنسی.html
Translate this page
Rating: 4.6 - ‎34 reviews
رابطه جنسی و فواید رابطه جنسی برای زنان و جلوگیری از اختلال در عادت ماهیانه و ... دلایلی زیادی از اثرات یک رابطه جنسی سالم بر روی زیبایی جسم و روح بیان شده است که رابطه زناشویی را ... دلیل بی میلی زنان به رابطه ی جنسی; زن و شوهر ... درمان چیست؟
فواید فوق العاده رابطه جنسی سالم - نمناک
namnak.com/7548-رابطه-جنسی-سالم.html
Translate this page
Rating: 4.7 - ‎246 reviews
رابطه جنسی سالم ، رابطه زناشویی سالم ، رابطه جنسی در زندگی زناشویی را در سایت نمناک می خوانید.
فواید بوسیدن در روابط جنسی باور نکردنی است!آیا با آن ها آشنایی دارید؟
www.delgarm.com/.../19027-فواید-بوسیدن-در-روابط...
Translate this page
Aug 27, 2013 - فواید بوسیدن در روابط جنسی چیست و بررسی مزایای بوسیدن در روابط جنسی. ... نـویسنده کتاب "عشق و رابـطه جنسی"، دکتــر جان فری مـعتقد است: ...
دانستنیهای جنسی|دستگاه تناسلی زنان|آموزش روابط زناشویی|انواع کاندوم ...
www.delgarm.com/marriage/wedlock-knowledge
Translate this page
علت سرد شدن رابطه زناشویی زن و شوهر چیست؟ علت سرد شدن رابطه ... در این مطلب به بررسی فواید انجام رابطه جنسی در دوران بارداری میپردازیم. با مجله دلگرم همراه باشید.
فواید رابطه جنسی در دوران بارداری را می دانید! - پرشین وی
www.persianv.com/zanashooee/271421.php
Translate this page
Dec 18, 2014 - رابطه جنسی ، فواید رابطه جنسی در دوران بارداری ، رابطه جنسی در دوران بارداری ، خطرناک بودن رابطه ... جدی نگرفتن مسائل جنسی و عدم انجام اقدامات درمانی برای زندگی فردی و زناشویی افراد جامعه عوارض بسیار جدی و مخربی دارد .... وسیله نقلیه عجیب زن و شوهر اشرافی! ... دلایل ایجاد سوزش سرمعده در دوران بارداری چیست؟
از رابطه جنسی دهانی لذت ببرید! - ستاره
setare.com/fa/news/.../از-رابطه-جنسی-دهانی-لذت-ببری...
Translate this page
Sep 5, 2015 - به رابطه جنسی‌ که در آن زن و مرد برای لذت بردن از رابطه جنسی از دهان خود استفاده کنند، ... خانه; اخبار; سرگرمی; آشپزی; سلامت; روانشناسی; زناشویی; گردشگری; فرهنگ و هنر .... رابطه جنسی دهانی بین زن و شوهر از نظر شرعی از روابط غیر متعارف نمی‌باشد و بر ... ارگاسم چندگانه یا ارضای چندگانه چیست و چگونه حاصل می‌شود؟
عوارض زیاده روی در روابط زناشویی - به سوی کمال - دکتر کیهان نیا
besooiekamal.com › مشاوره › مشاوره خانواده
Translate this page
روابط جنسی فواید بسیاری برای انسان دارد ولی رابطه جنسی زیاد می تواند خطرآفرین ... و اصولی در رابطه جنسی ، نشانه عشق و علاقه ای است که بین زن و شوهر وجود دارد.
مسائل زناشوئی - جذاب
www.jazzaab.ir/news_cats_38.html
Translate this page
مسائل زناشوئی آمیزش,روابط زناشویی,پرده بکارت,دستگاه تناسلی زنان,انواع کاندوم,زایمان طبیعی,بارداری علایم بارداری,مقاربت,رابطه جنسی آمیزش جنسی,دوران سالمندی. ... ورزش مناسب شخصیت شما چیست ؟ .... فوایدی از بوسیدن همسر که نمیدانستید!
نداشتن رابطه جنسی مفید است یا مضر؟ - پارسینه
www.parsine.com/fa/news/185123
Translate this page
۱۱- افراط در رابطه جنسی برای زنان بی خطر است: رابطه جنسی باعث سفت شدن .... این فواید رو مردان خوب می دانند بهتره که زنان خوب به فواید رابطه جنسی آشنا شوند! ... اسلام از رابطه ی جنسی به عنوان یکی از بهترین لذت ها و عامل افزایش محبت بین زن و شوهر ..... من و همسرم به روشنی تکالیف خود را در روابط زناشویی می شناسیم و آنها را مو به مو ...
پاسخ به سوالات زناشویی(حکم آمیزش از عقب,خوردن و لیسیدن آلت زن و مرد ...
www.mehradnews.blogfa.com/category/93
Translate this page
در اين خصوص بايد گفت تقريبا هيچ محدوديتي در روابط جنسي بين زن و شوهر وجود ندارد، چه ... آري ، حتي مي توان گفت يكي از لذت بخش ترين قسمت هاي رابطه ي جنسي مي تواند رابطه ي ... آبي که بعد از ادرار از مردان خارج مي شود و شباهت به مني دارد چيست؟
رابطه جنسی برای بدن ضرر ندارد؟ - سیمرغ
seemorgh.com › ... › سلامت جنسی در خانواده
Translate this page
Sep 9, 2014 - آیا برقراری رابطه زناشویی به دفعات زیاد برای من و همسرم ضرر دارد؟» پاسخ: قبل از پاسخگویی به پرسش بالا باید سوال کنم که اصولا منظورتان از کلمه «زیاد» چیست؟ ... این نداشتن تطابق اندک است، طرفین با تعدیل در میل جنسی به حالت تعادل می‌رسند و زن و شوهر بدون مشکل در کنار ... یکی از مهم ترین فواید رابطه جنسی
غرایز جنسی و ارتباطات همسری - آرشیو شبکه سوم سیما
ch3.ir/index.php?option=com...view...
Translate this page
پاسخ – یکی از عوامل ایجاد اختلاف بین زن و شوهر همین ارتباطات غریزی است . ... نگاه اندیشمندان و نویسندگان غربی در مورد غرایز جنسی زن و مرد چیست ؟ ..... مشترک زناشویی است یا اینکه زن و مرد در زمان عقد هم می توانند با هم رابطه ی زناشویی داشته باشند ؟ .... وقتی این ارتباط در این دوران برقرار می شود جلوی این فواید گرفته می شود .
آمیزش جنسی در انسان - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/.../آمیزش_جن...
Translate this pagePersian Wikipedia
ارزش‌گذاری اخلاقی بر روی رابطه جنسی به نگاه فرد به ماهیت برانگیختگی و امیال جنسی ... جنسی; ۲.۵ دیدگاه تکاملی; ۲.۶ اختلال عملکرد جنسی; ۲.۷ فواید رابطه جنسی; ۲.۸ بیماری‌ها ... چرخه واکنشهای جنسی مرد و زن را می‌توان به چهار مرحله تقسیم کرد: تحریک، ..... غالب یهودیان در قرون وسطی آمیزش جنسی بین شوهر و همسر را اصلی‌ترین راه برای ...
چه تعداد رابطه جنسی بین زن و شوهر طبیعی است ؟ - کمپ فارسی
www.campfa.ir/.../چه-تعداد-رابطه-ی-جنسی-بین-زن-و-...
Translate this page
میزان طبیعی رابطه جنسی بین زن و شوهر میزان طبیعی رابطه جنسی بین زوجین میزان رابطه ... از موارد نبود آگاهی کا فی درباره نحوه برخورد با روابط عاطفی و زناشویی بین همسران ، با مشکلاتی .... نقش پاها در رابطه زناشویی و جنسی زن و شوهر چیست .... مجلات, - دانلود کتابهای الکترونیکی, پزشکی و سلامت, - فواید و خواص میوه و سبزیجات ...
خطرات و مضرات رابطه ی جنسی مقعدی (پشت) برای زنان
www.amazing.ir/1392/08/19/risks-and-of/
Translate this page
سؤال و جواب مورد رابطه مقعدی رابطه جنسی مقعدی دبر کردن به پشت مقعد زن رابطه از پشت با زن نحوه ... توصیه هایی جهت کاهش درد و افزایش ایمنی در این نوع رابطه جنسی زناشویی مطرح شده است. .... در چنین شرایطی زن می‌ تواند با محبت به شوهرش کمک و او را راهنمایی کند تا او با لمس و بازی .... علت ممنوعیت رابطه جنسی در دوران بارداری چیست.
فواید رابطه جنسی بین زن و شوهر - پورتال جامع محبوب ترين
www.mahboobtarin.ir › زناشویی › دانستنیهای جنسی
Translate this page
فواید رابطه جنسی ، در حقیقت یکی از روش‌های درمانی «عفونت پروستات» یا «پروستاتیت» در ... خانه » زناشویی » دانستنیهای جنسی » فواید رابطه جنسی بین زن و شوهر .... علت تمایل مردان به رابطه جنسی دهانی و خودداری برخی زنان از انجام آن چیست ؟
آموزش رابطه جنسی دهانی برای زوجین – قلقلی خان
qelqeli.ir › دانستنی های جنسی
Translate this page
Sep 30, 2015 - رابطه جنسی دهانی در کشورهای غربی به شدت شایع بوده و در ایران نیز رابطه ... هر چند در این حالت مرد میتواند به راحتی آلت خود را در دهان زن فرو برده و لذت ببرد! .... رابطه دهانی با زن ، رابطه دهانی برای مرد ، رابطه دهانی با همسر ، رابطه زناشویی دهانی ... دهانی ، رابطه دهانی صحیح ، فیلم رابطه دهانی ، فواید رابطه دهانی ، رابطه دهانی در ...
فواید بوسه در نزدیکی و روابط زناشویی - اطلاعات جنسی|نیاز جنسی ...
niceboy.ir/.../فواید-بوسه-در-نزدیکی-و-روابط-زناشو...
Translate this page
فواید بوسه در نزدیکی و روابط زناشویی,فواید بوسه در نزدیکی,فواید بوسه در روابط زناشویی,فواید بوسه ... تفاوت میل جنسی زن و شوهر و راه حل آن · تفاوت سطح میل جنسی روابط زناشویی · اختلال برانگیختگی ... علت خارش پس از رابطه ‌زناشویی چیست؟
رابطه زن و شوهر - زورکس - خبریه نشریه انلاین
zorx.binblog.ir/post/1266
Translate this page
Jun 29, 2016 - رابطه جنسی زن و شوهر در کنار خودپرداز بانک +عکس - پارس ناز .... فواید رابطه جنسی و زناشویی برائ زن و شوهر چیست؟ – .
آیا نزدیکی از پشت باعث بزرگ شدن باسن میشود
www.tanzimkhanevadeh.ir/.../آیا-نزدیکی-از-پشت-با...
Translate this page
آیا رابطه جنسی مقعدی باعث بزرگ شدن یا برجسته شدن باسن میشود ؟ ... و عوارض آن چیست ؟ ... شود این میکروب از آلت مرد به عورت زن نیز منتقل شده و زن را نیز دوچار بیماری سوزاک ... اگر شوهرم از من درخواست رابطه جنسی مقعدی داشته باشد و من نپذیرم آیا میتواند ... اشتباه مردان درمورد میل جنسی زنان · پنج تفاوت زنان و مردان در رابطه زناشویی ...
عواقب و آثار رابطه جنسی زیاد (کثرت جماع) | پرسمان دانشجويي - تربیتی ...
www.moshavereh.porsemani.ir/.../عواقب-و-آثار-رابطه-...
Translate this page
رابطه با زن متأهل ... از لحاظ علمی یک رابطه جنسی معمولی، معادل یک ساعت پیاده روی با سرعت متوسط و يك رابطه جنسي ... اگر تعداد دفعات رابطه جنسي افزايش يابد ميزان اسپرم در هر بار انزال كاهش مي يابد و اگر اين .... مسائل زناشويي (روابط جنسي همسران).
وظايف اخلاقي زن در برابر شوهر | پرسمان دانشجويي - احکام و فلسفه احکام
www.ahkam.porsemani.ir/node/3162
Translate this page
فلسفه و فواید پرداخت فطره ... وظايف اخلاقي زن در برابر همسر چيست؟ 1. ... چنانچه بين زن و مرد اختلاف سليقه پيش آمد، گذشت زن و جلب نظر شوهر رابطه .... بديهي است، مهرورزي و رابطه جنسي ميان زن و شوهر يكي از عوامل نشاط و استحكام بنيان خانواده است.
محرمانه با همسران - بهترین هدیه به همسر - blogfa.com
nobatearamesh.blogfa.com/category/3
Translate this page
وقتی مردی طی رابطه جنسی دهانی به انزال می رسد، اگر مایع خارج شده در کناره های دهان یا چشم های طرف مقابل ..... حدس بزنید که رفتار بعدی همسر شما در معاشقه یا رابطه جنسی چیست مسلما لذت بیشتری را تجربه خواهید کرد ... فواید بوسه در روابط زناشویی ..... موضوعات مرتبط: محرمانه با همسران، احکام زناشویی، احکام روابط زن و شوهر، احکام آمیزش.
فواید رابطه زناشویی چیست؟
tebyan106.rozblog.com/.../فواید-رابطه-زناشویی-چی...
Translate this page
Jun 23, 2016 - از فواید رابطه زناشویی میتوان به کاهش وزن و سلامت قلب اشاره کرد .... بدبینی چیست ... فواید رابطه جنسی و زناشویی برائ زن و شوهر چیست؟
آموزش رابطه جنسی, خوردن آلت زن, رابطه جنسی دهانی, لیسیدن آلت مرد, نحوه ...
zibajoo.ir/آموزش-کامل-رابطه-جنسی-دهانی-18/
Translate this page
Aug 14, 2015 - رابطه جنسی دهانی آموزش رابطه جنسی, خوردن آلت زن, رابطه جنسی دهانی, ... سایت زیبایی و مجله سلامتی زیباجو > روابط جنسی و زناشویی > آموزش کامل ...
ناگفته های مسايل همبستری و عشقبازی
masaelejensihot.blogfa.com/
Translate this page
ناگفته های مسايل همبستری و عشقبازی - آموزش صحيح روابط جنسی و آموزش دخول + ... گرچه پس از جاری شدن صیغه عقد دائمی شما و همسرتان عرفاً و شرعاً زن و شوهر محسوب می شوند. ... در این دوران چیست و آن ها چطور می توانند یکدیگر را از نظر جنسی ارضا نمایند؟ ... باشند و از طرفی دیگر رابطه ی کاملاً آزاد زناشویی در دوران عقد ممکن است باعث از ...
فواید رابطه جنسی و زناشویی برائ زن و شوهر چیست؟ - کلوب
www.cloob.com/.../فواید_رابطه_جنسی_و_زناشویی_... - Translate this page
Mar 30, 2013 - فواید رابطه جنسی و زناشویی برائ زن و شوهر چیست؟ برای اطلاع از فواید رابطه جنسی و زناشویی برائ زن و شوهر ……. فواید رابطه جنسی دیویدسون ...
فواید سکس | رسانه آموزشی دکتر شمشیری
drshamshiri.com/?page_id=840
Translate this page
بر اساس تحقیقات انجام شده در اسکاتلند یکی از اثرات قابل توجه رابطه جنسی، ... در این پژوهش، محققان ۲۴ زن و ۲۲ مرد را تحت شرایط استرس زا مانند سخنرانی در جمع قرار .... رابطه زناشویی دارند، بسیار کمتر از خانم‌هایی است که اصلا رابطه زناشویی ندارند.
یکی از مهم ترین فواید رابطه جنسی مشروع - آکا - آکاایران
www.akairan.com/marriage/.../20134173497.html
Translate this page
برای انجام این تحقیق 24 زن و 22 مرد مورد بررسی قرار گرفتند. محققان آنها را در ... 11 فایده طبی از فواید رابطه جنسی زناشویی ..... عوارض خود ارضایی دختران چیست.
هنر رابطه زن و مرد - راهنمای جنسی زوج ها
anyasha.blogfa.com/cat-25.aspx
Translate this page
Sep 30, 2012 - با چنين تصوراتي يك زن يا مرد جوان وارد زندگي زناشويي مي‌شود. .... البته اخیراً کتابی با عنوان "شوهرم دیگر رابطه جنسی نمی خواهد" (هنگامیکه آقایون از ادامه برقراری رابطه جنسی سرباز می ..... فواید دیگر کاندوم ..... انزال زود رس چیست؟
رابطه جنسی دهانی چگونه است و آیا خوب است یا بد؟+18 - ایران مادام
iranmadame.com › خانواده › ازدواج و زناشویی
Translate this page
در: ازدواج و زناشویی, دوران نامزدی, مطالب سایت ... ﯾﮑﯽ از دﻻﯾﻞ ﺳﺮﮐﻮب ﺷﺪن ﻣﯿﻞ ﺟﻨﺴﯽ ﻣﺮدان و زﻧﺎن ﻋﺪم ﺗﻤﺎﯾﻞ ھﻤﺴﺮ ﺑﻪ راﺑﻄﻪ نزدیکی دھﺎﻧﯽ ( ﺳﺎک زدن ) و ... است و حکم اسلام در این باره چیست که این مطلب برای افراد زیر ۱۸ سال توصیه نمیشود . .... نقش شوهر در دوران بارداری.
خطرات هولناک رابطه جنسی مقعدی !
shafaonline.ir/fa/.../خطرات-هولناک-رابطه-جنسی-مقعدی-
Translate this page
Mar 9, 2015 - برخي عوارض آمیزش از پشت(دِبَر) با زن عبارتند از: ... بنابراین رابطه جنسی از راه مقعد یا کلا وارد شدن هر شئی در درون مقعد باعث آسیب دیدگی اسفنکتر .... خروج چند قطره خون پس از رابطه مقعدی، نشانه چیست؟ مدیر پایگاه. شرایط رابطه زناشویی در بارداری/علت خونریزی بعداز رابطه مقعدی/فریز کردن تخمک توسط دختران.
فواید ماساژ جنسی در زوجین چیست؟ - سماتک
www.samatak.com/.../what-are-the-benefits-of-massag...
Translate this page
یکی از بهترین کارهایی که در میان زوجین رایج است ماساژ جنسی و شهوانی است که در ... تازه های زناشویی و خانواده ... -بسیاری از زوجها که بعد از کار روزانه خسته بوده و میلی به انجام رابطه جنسی .... زنی که شوهرش را به مبلغ 60 هزار تومان در فیسبوک فروخت.
همسرداری و ازدواج - پارس ناز
www.parsnaz.ir/news_cats_10.html
Translate this page
همسرداری و ازدواج,طلاق,پرده بکارت,زندگی زناشویی,رابطه جنسی,شب زفاف ... خواسته های زنان از همسرشان چیست؟ ... بررسی علل و عوامل خیانت در بین زن و شوهر · دعوای مامانم ...
هر چی در مورد زناشویی میخوای بدونی بیا اینجا
zanashuee.persianblog.ir/
Translate this page
مسائلی در مورد زناشویی - رابطه زن و مرد با هم - ... اسپرم چیست ؟ با منی اشتباه نشود. اِسپِرم یا اسپرماتوزئید یا نرینگی به سلول‌های جنسی جانور نر می‌گویند که در غدد ...
جـــراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری - آموزه های جنسی
dr-mhashemi.blogfa.com/category/24
Translate this page
از دست دادن میل جنسی چیست؟ ... شایع ترین عوامل از دست رفتن میل جنسی در زنان عبارتند از: ...... ارضای روحی و روانی تاثيرات دراز مدتی بر روی رفتارهای زن و شوهر در زندگی زناشويی دارد و اين همان مقدس بودن رابطه جنسی ببن زن و شوهر می باشد؛ ..... از فوايد رابطه جنسی دو قطبی، احساس محق بودن زن برای رسيدن به ارگاسم و ارضا شدن است.
توصیه بهداشتی : تدابیر زناشویی - سایت حکیم دکتر روازاده
ravazadeh.com/.../3713-توصیه-بهداشتی-تدابیر-زنا...
Translate this page
ثبات و پایداری زندگی مشترک متکی به رعایت اصول و قوانینی است که زن و شوهر باید به آن توجه و عمل کنند و البته یکی از این اصول، توجه به رابطه زناشویی است.
عوارض و خطرات رابطه جنسی دهانی چیست؟ - مرکز نوروفیدبک آلومینا
www.irmind.com/1391-03-27-07.../409-ora.html
Translate this page
در گذشته داشتن رابطه جنسی دهانی یک تابو وممنوعیت محسوب می شد. ... هم مردان و هم زنان می توانند دچار عفونت HPV در گلو شوند وتفاوت جنسیتی در این نو بیماری معنا ... (اضطراب،افسردگی، بیش فعالی ، درمان اختلالات جنسی و روابط زناشویی ، زوج درمانی و. ... رابطه ،رابطه داشتن ،مشاوره جنسی ،رابطه جنسی خوب، تحکیم رابطه بین زن وشوهر ...
مشاوره نشان خرد - رابطه جنسی
lovely1360.blogfa.com/category/24
Translate this page
ابتدا باید ببینیم رفتار جنسی ناسالم و پرخطر چیست؟ .... در اين خصوص بايد گفت تقريبا هيچ محدوديتي در روابط جنسي بين زن و شوهر وجود ندارد، چه در عقد موقت و چه در عقد دائم ، ولي متعارف ..... در پاسخ به این سوال و نیز فواید پرده بكارت می گویم: ..... نیز خود، می توانند عواملی مهم در اختلال در عملکرد رابطه زناشویی و انزال زودرس باشند.
بزرگترین خطاهای یک زن هنگام رابطه جنسی - مجله پزشکی دکتر سلام
www.hidoctor.ir/30797_بزرگترین-خطاهای-یک-زن-هن...
Translate this page
Jun 26, 2014 - ممکن است فکر کنید این کارها هنگام رابطه جنسی چندان به چشم نمی آیند در ... دکتر جین گریر متخصص روابط زناشویی و مجری یکی از برنامه های ...
آموزش‌هاي زناشويي - - blogfa.com
zxcvb2sx.blogfa.com/post-14.aspx
Translate this page
بالعکس زنان ممکن است تقريبا بلافاصله قادر به پاسخ دهي جنسي و تحريک دوباره باشند، به شرط تحريک عاطفي و جنسي توسط شوهر. انواع رابطه جنسي: 1. رابطه جنسي ...
فواید رابطه جنسی و زناشویی برائ زن و شوهر چیست؟ - دانلود رایگان جدید
movie.downloadnewfreei.com/.../فواید-رابطه-جنسی-...
Translate this page
فواید رابطه جنسی و زناشویی برائ زن و شوهر چیست؟ ... رابطه زناشویی. دانلود فیلم کلیپ کتاب تصاویر بدون سانسور رابطه زناشویی جدید و رایگان. 5 دانلود فیلم ...
Searches related to فواید رابطه جنسی و زناشویی برای زن و شوهر چیست؟

فواید رابطه زناشویی برای زنان

فواید رابطه مقعدی

فواید رابطه دهانی

فواید رابطه از پشت

فوايد نزديكي از پشت

فواید رابطه زناشویی از نظر اسلام

فواید رابطه ی مقعدی

خواص رابطه مقعدی
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 135
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 512
  • آی پی دیروز : 216
  • بازدید امروز : 2,671
  • باردید دیروز : 1,452
  • گوگل امروز : 12
  • گوگل دیروز : 29
  • بازدید هفته : 5,842
  • بازدید ماه : 5,842
  • بازدید سال : 383,453
  • بازدید کلی : 4,163,231