loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 193 چهارشنبه 30 تیر 1395 نظرات (0)

 

 

راز افزایش لذت جنسی زن و مرد در رابطه زناشویی

 


راز افزایش لذت جنسی در رابطه زناشویی
رازی که رابطه جنسی بین زوجین را عالی می‌کند وشور و شهوت جنسی را زنده نگه می‌دارد، در مفهوم دو قطبی بدن رابطه جنسی نهفته است...
همان طور که قطب منفی آهن‌ربا قطب مثبت آهن‌ربای دیگر را جذب می‌کند، زوج به هنگام پرداختن به رابطه جنسی با نشان دادن قطبیت مخالف هم، باعث افزایش جذابیت،‌ خواهش و لذت جنسی می‌شوند.
در رابطه جنسی، دو قطب مخالف وجود دارد:‌ لذت بخشیدن و لذت بردن،‌ وقتی یکی لذت می‌بخشد و دیگری لذت می‌برد، لذت جنسی به سادگی ایجاد می‌شود. در رابطه جنسی دو قطبی، طرفین به نوبت و به طور آگاهانه در قطب‌های مخالف جابه‌جا می‌شوند تا خواهش و لذت را به اوج برسانند. در حالی که یکی لذت می‌دهد، دیگری لذت می‌برد؛ و سپس چرخه‌ عوض می‌شود: اولی باز می‌ایستد تا دومی لذت دریافت کند.


این رابطه دو مرحله دارد:‌ ابتدا مرد دریافت می‌کند و زن می‌بخشد؛ سپس مرد به لذت دادن و برآوردن نیازهای زن می‌پردازد و زن توجه‌اش را به بهره‌بردن معطوف می‌کند.


در مرحله‌ی اول رابطه جنسی دو قطبی،‌ مرد مقدم بر هر چیز در پی لذت خود است، مطمئناً دلش خواهان لذت بردن زن نیز هست، ‌ولی فعلاً به آن توجهی ندارد. در این حالت،‌ زن در قطب مخالف به سر برده،‌ به فکر تحریک مرد است و انتظار تحریک شدن ندارد.


اما، در مرحله‌ی دوم، نوبت به زن می‌رسد که دریافت کند و مرد لذت ببخشد. زن هر آنچه می‌توانسته برای لذت دادن به مرد صرف کرده و حال زمان آن است که لذت ببرد. به این طریق،‌ هر دو آنچه را که می‌خواهند به دست می‌آورند.


ابداع رابطه جنسی به صورت دو قطبی
مرد دوست ندارد همیشه بدون هیچ چشم‌داشتی وقت طولانی‌ای را صرف پیش نوازش شریک جنسی‌اش کند تا او را به ارگاسم برساند.
اگر مرد علاقه‌ به پیش نوازش همیشگی ندارد، به دلیل اهمیت ندان به لذت زن نیست،‌ بلکه بنا به شرایطی است که خود او دارد. تفاوت زمانی میان تحریک‌پذیری مرد با زن در برخی موارد مسئله‌‌ساز است.


مر با توجه به خود و بدون پیش‌نوازش زن، باعث ایجاد مقاومت در زن می‌شود. انتظارهای طولانی نیز مرد را مستأصل می‌کند. اگر مرد ابتدا ارگاسم داشته باشد، انرژی کافی برای برآوردن نیاز زن نخواهد داشت. بنابراین، در فقدان مطلوبیت، مرد علاقه به نزدیکی را از دست می‌دهد؛ زیرا دیگر حاضر نیست آن زمان طولانی را صرف کند. به او حق هم باید داد. در انتهای یک روز کاری پرمشغله، گاه واقعاً خسته و بی‌حوصله می‌شود. فکر این که باید تمام آن پیش‌نوازش‌ها را انجام دهد، به راستی مأیوس کننده و از تحرک اندازنده است.
البته آن طرف قضیه، برای زن نیز شرایط مشابه‌ای وجود دارد. زن نسبت به نزدیکی سرد می‌شود، زیرا وقتی مرد می‌کوشد سریع به او ارگاسم دهد، مایل نیست با واکنش مثبت نداشتن مرد را مستأصل کند. به این علت، لذت رابطه جنسی برایش کاهش می‌یابد و او علاقه‌اش را از دست می‌دهد. در واقع، رابطه جنسی وقتی خوشایند است که زن خود را ناگزیر به برانگیخته شدن فوری نبیند. او هیچگاه به درستی نمی‌داند چقدر طول خواهد کشید و یا این بار رخ خواهد داد یا نه.


رابطه جنسی دو قطبی راه حل مشکل را به دست می‌دهد و (همان طور که خواهید دید) مزایای بسیار دیگری نیز دارد. مرد به جای انتظار کشیدن و احساس حرمان کردن، می‌تواند ابتدا به کار خود بپردازد و هرکاری که موجب برانگیختنش می‌شود انجام دهد. سپس وقتی به آستانه‌ی ارگاسم رسید، وقتش رسیده متوقف شود و شروع به تحریک همسرش کند. در این مواقع،‌ همه‌ی پیش‌نوازش‌هایی که زن نیاز دارد به او می‌دهد تا او ارگاسم را تجربه کند. آنگاه خود نیز به ارگاسم می‌رسد.


غالباً رابطه جنسی دو قطبی با تحریک مرد و رشد خواهشش برای رهایی شروع می‌شود و زن فقط از تحریک مرد و دیدن برانگیختگی او لذت می‌برد.
زن همانند مرد تحریک نمی‌شود. هدف هم این نیست. او صرفاً شوهر را تحریک می‌کند. برای این منظور نیز می‌تواند به نوازش یا در آغوش گرفتن مرد بپردازد یا از شیوه‌های دیگری استفاده کند. تمام کارها برای ایجاد برانگیختگی در مرد است. در این زمان، مرد در حال دریافت کردن و لذت بردن است و زن در حال لذت بخشیدن به اوست.


بعد از حدود پنج دقیقه،‌ مرد که به اوج نزدیک شده و در مرزهای ارگاسم به سر می‌برد، علامتی به زن می‌دهد تا از تحریک بیشتر او باز ایستد.


مرد آمادگی یافته تمام لذتی را که از زن برده به او بدهد. همچنان که مرد به آهستگی تحریک را شروع می‌کند، ‌زن می‌تواند بیاساید و به لذت بردن و احساس کردن بدن خویش بپردازد. این را به یاد بسپارید، مرد دو تا سه دقیقه برای برانگیخته شدن نیاز دارد، اما زن ده برابرش را می‌خواهد.


از نظر علمی مرد دو تا سه دقیقه بیشتر برای برانگیختگی و به ارگاسم رسیدن نیاز ندارد، ولی باید به خود یادآور شود زن به ده برابر آن، یعنی بیست تا سی‌ دقیقه وقت نیاز دارد.


عوض کردن قطب‌ها
در دفعات اول، برای مرد متوقف شدن،‌ عوض کردن قطب‌ها و به مرحله‌ی دوم رفتن بسیار سخت به نظر می‌رسد. به خصوص، هنگامی که در مرحله‌ی اول به مقاربت پرداخته باشند، ممکن است به شدت تحریک شده باشد. خوشبختانه مرد نسبت به نیازهای همسرش بسیار حساس است و وقتی حس کند زن برای تحریک شدن و رسیدن به ارگاسم نیازمند خودداری اوست؛ کنترل مورد نیاز را بر خود اعمال می‌کند.


بیولوژی متفاوت زنان و مردان باعث می‌شود بعد از ارگاسم تجارب متفاوتی داشته باشند. برانگیختگی زن بعد از ارگاسم حفظ می‌شود و حتی می‌تواند لذت بیشتری از مقاربت ببرد. در این حالت،‌ هورمون‌های لذت‌بخش زن در سطح بالایی باقی می‌مانند. مرد این گونه نیست. او بلافاصله بعد از ارگاسم برانگیختگی‌اش را از دست می‌دهد و هورمون‌های لذت‌بخشش بی‌درنگ پراکنده و ناپدید می‌شوند. وقتی مرد کارش تمام شد،‌ تمام شده است.


اکنون بهتر می‌توانید بفهمید چرا تقدم ارگاسم زن بر مرد اهمیت دارد. اگر مرد ابتدا ارگاسم داشته باشد، دیگر انرژی‌ای برایش باقی نمی‌ماند تا زن را سیراب کند؛ اما زن پس از ارگاسم داشتن، چون همچنان برانگیخته است،‌ هم به مرد ارگاسمش را می‌دهد و هم خود از ادامه یافتن مقاربت، لذت بیشتری می‌برد.


Google
About 543,000 results (0.37 seconds)
Search Results
راز افزایش لذت جنسی در رابطه زناشویی - خانواده - سلامت نیوز
www.salamatnews.com › خانواده
Translate this page
Aug 24, 2012 - در مرحله‌ی اول رابطه جنسی دو قطبی، مرد مقدم بر هر چیز در پی لذت خود است، مطمئناً دلش خواهان لذت بردن زن نیز هست، ‌ولی فعلاً به آن توجهی ندارد. در این ...
راز افزایش لذت جنسی در رابطه زناشویی – جديدترين اخبار ايران و جهان ...
www.momtaznews.com/راز-افزایش-لذت-جنسی-در-را...
Translate this page
این رابطه دو مرحله دارد: ابتدا مرد دریافت می‌کند و زن می‌بخشد؛ سپس مرد به لذت دادن و برآوردن ...... نظرتان را در مورد مطلب راز افزایش لذت جنسی در رابطه زناشویی بنویسید.
راز افزایش لذت جنسی در رابطه زناشویی فقط افراد متاهل - پارس ناز
www.parsnaz.ir/news_detail_8626.html
Translate this page
راز افزایش لذت جنسی در رابطه زناشویی فقط افراد متاهل رازی که رابطه جنسی بین ... این رابطه دو مرحله دارد: ابتدا مرد دریافت می‌کند و زن می‌بخشد؛ سپس مرد به لذت دادن و ...
راز افزایش لذت جنسی در رابطه زناشویی
www.berooztarinha.com/...جنسی/راز-افزایش-لذت-جن...
Translate this page
در مرحله ی اول رابطه جنسی دو قطبی، مرد مقدم بر هر چیز در پی لذت خود است، مطمئناً دلش خواهان لذت بردن زن نیز هست، ولی فعلاً به آن توجهی ندارد. در این حالت، زن در قطب ...
افزایش لذت جنسی با 12 نکته طلایی - مجله اینترنتی برترین ها
www.bartarinha.ir/.../افزایش-لذت-جنسی-با-12-نکته-...
Translate this page
Nov 15, 2012 - نمی‌توانید اوج لذت جنسی را با همسرتان تجربه کنید؟ ... شکل‌های مختلف قرارگیری حین رابطه‌ جنسی کمکتان می‌کند به ارگاسم برسید. ... روابط جنسی صحیح را آموزش می دهند و یادگیری تکنیکهای صحیح زناشویی ... زنان بسیار بیشتر از مردان از داروهای ضدافسردگی که زندگی جنسی ... کشف راز هیدروژن توسط محقق ایرانی.
رازهای رساندن زنان به اوج لذت جنسی - مجله پزشکی مادر
www.ir-med.com/.../3049-رازهای-رساندن-زنان-به-اوج-ل...
Translate this page
بله؛ به عنوان یک مرد، هرگاه همسرتان نگاهی از گوشه چشم به شما می اندازد و یا وقتی یکی ... لمس کردن حتی پیش از آغاز شروع رابطه ، میل جنسی را ایجاد می کند. ... رسیدن به اوج لذت جنسی در زنان بیشتر زمانی رخ می دهد که مثلاً در حال بوسیدن او هستید و ... مجموعه های بیشتر: « افزایش سن و سلامت جنسی خلق و خو، ترفندها و چند نوع نگاه مردانه » ...
راز افزایش لذت جنسی در رابطه زناشویی | جدید 95
www.rahafun.com/راز-افزایش-لذت-جنسی-در-رابطه-ز...
Translate this page
در مرحله‌ی اول رابطه جنسی دو قطبی، مرد مقدم بر هر چیز در پی لذت خود است، مطمئناً دلش خواهان لذت بردن زن نیز هست، ‌ولی فعلاً به آن توجهی ندارد. در این حالت، زن در قطب ...
افزایش لذت رابطه جنسی برای خانم ها | جدید 95
www.rahafun.com/افزایش-لذت-رابطه-جنسی-برای-خان...
Translate this page
افزایش لذت رابطه جنسی برای خانم ها,روابط زناشویی,نکاتی برای افزایش لذت جنسی,ارضا کردن ... مهمترین تفاوت جنسی بین زن و مرد تفاوت در چرخه پاسخ جنسی است.
راز افزایش لذت جنسی زن و مرد در رابطه زناشویی - زندگی الکترونیکی
www.elife.ir › خانواده و مسائل زندگی › مسائل زناشویی
Translate this page
Jul 12, 2014 - راز افزایش لذت جنسی در رابطه زناشویی. رازی که رابطه جنسی بین زوجین را عالی می کند وشور و شهوت جنسی را زنده نگه می دارد، در مفهوم دو قطبی بدن ...
رازهای افزایش لذت جنسی / ویژه آقايان - مجله ابرتازه ها
www.abartazeha.ir › ... › نامزدی ، عقد و بعد از ازدواج
Translate this page
رازهای افزایش لذت جنسی / ویژه آقايان - ازآنجاکه ۱۹ مورد از تماس‌هایی که بلد هستید ممکن ... خانه » زناشویی ، رابطه زن و مرد » نامزدی ، عقد و بعد از ازدواج » رازهای افزایش لذت ...
رازهایی برای لذت مضاعف؛ رابطه جنسی، یک سلاح چند منظوره - مهرخانه
mehrkhane.com › صفحه نخست › اجتماعی
Translate this page
Aug 26, 2013 - رازهایی برای لذت مضاعف؛ رابطه جنسی، یک سلاح چند منظوره ... در رابطه‌ زناشویی زنان بیشتر خواستار عشق و نوازش هستند و مردان بیشتر خود رابطه‌ ... ۲_لذت با افزایش ضربان قلب، تنش در ماهیچه‌ها و افزایش گردش خون ایجاد می‌شود.در زنان ...
رازهای رساندن زنان به اوج لذت جنسی (ویژه متاهلین) - آکا - آکاایران
www.akairan.com/marriage/.../201452122134.html
Translate this page
راههای افزایش لذت جنسی ارگاسم در زنان پیش نوازشی جنسی لذت جنسی چگونگی تحریک جنسی زنان,کلیتوریس,رابطه جنسی,رابطه زناشویی,بهترین پوزیشن های جنسی,دانستنیهای جنسی,سلامت و دانستنی های جنسی در خانواده. ... لذت بخش ترین قسمت های بدن زن و مرد در روابط جنسی ... راز افزایش لذت جنسی در رابطه زناشویی · افزایش لذت ...
راز افزایش لذت جنسی در رابطه زناشویی (فقط افراد متاهل) - ایمپریا
imperia.ir › ... › رابطه ها در ازدواج
Translate this page
در مرحله‌ی اول رابطه جنسی دو قطبی، مرد مقدم بر هر چیز در پی لذت خود است، مطمئناً دلش خواهان لذت بردن زن نیز هست، ‌ولی فعلاً به آن توجهی ندارد. در این حالت، زن در قطب ...
راز افزایش لذت جنسی در رابطه زناشویی : روزنامه پزشکی ایران
www.iran.pezeshk.us/archives/27139
Translate this page
Dec 6, 2012 - در مرحله ی اول رابطه جنسی دو قطبی، مرد مقدم بر هر چیز در پی لذت خود است، مطمئناً دلش خواهان لذت بردن زن نیز هست، ولی فعلاً به آن توجهی ندارد. در این ...
راز های روابط زناشوئی که زنان میانسال بشما نمی گویند - لیدیز
www.ladieez.com › زندگی › خواندنی ها
Translate this page
اندازه انگشت حلقه مرد بیانگر سایز آلت تناسلی او میباشد. ... تحقیق محققان در هلند نشان داده است که رسیدن به اوج لذت جنسی در زنان به همان اندازه میتواند ..... در بین اعضا که توانایی دولت را برای افزایش مشارکت عمومی فزون خواهد ساخت، همچنین افزایش ...
رابطه آلت تناسلی مردانه و میزان لذت بردن در آمیزش جنسی - پارکینگ ...
parrking.blogsky.com/1392/04/03/post-82/
Translate this page
رابطه آلت تناسلی مردانه و میزان لذت بردن در آمیزش جنسی - پارکینگ وبلاگی متفاوت - آموزشی و تفریحی ... رابطه جنسی خوب و پیش‌نیاز رابطه زناشویی با همسر ؟ ... از طرفی تنها 20 درصد لذت جنسی مربوط به دخول آلت مرد در واژن زن است و سایر اندام ها و نوازش‌ها و بازی ... ۱-آیا قرص‌ها، شربت‌ها، لوسیون‌ها وروغن‌ها اندازه آلت را افزایش می دهند؟
کیفیت رابطه جنسی،رسیدن به اوج لذت جنسی در رابطه زناشویی
www.amazing.ir/.../improve-the-quality-of-sexual-ple...
Translate this page
لذت جنسی , رسیدن به اوج لذت جنسی , لذت جنسی زنان , لذت جنسی مردان ... افزایش انقباض عضلات و مملو از خون شدن سیاهرگ موجب رسیدن به اوج لذت جنسی می شود.
افزایش لذت جنسی و کیفیت ارگاسم در مردان - زورکس - خبریه نشریه انلاین
zorx.binblog.ir/post/1267
Translate this page
Jun 29, 2016 - تحریک جنسی زنان به سادگی مردان نیست ، آمادگی زنان برای رابطه جنسی فقط . .... راز افزایش لذت جنسی در رابطه زناشویی – جديدترين اخبار .
روشهای صحیح تحریک جنسی زن - آموزه های زندگی و زناشویی
www.wifely.blogfa.com/post/267
Translate this page
✿بدون برو برگرد همه می دانند که رابطه جنسی حیاتی ترین جزء همه ی ازدواج هاست. ... اگر میخواهید در حین امیزش جنسی ، هم خود لذت ببرید و هم زن را به اوج لذت برسانید ، باید ... به همین دلیل غیرمنطقی است اگر مرد انتظار داشته باشید هر زمان که او تحریک شد ، زن ... با انجام اینکارها بهتر میتوانید او را ترغیب کرده و میل جنسی او را افزایش بدهید.
شیوه صحیح تحریک جنسی همسر - لذت زندگی
lazatezendegi.persianblog.ir/post/12/
Translate this page
در این بحث از دیدگاه مرد و زن نحوه صحیح رابطه جنسی را بررسی می کنیم . ... و او را بهترین بنامید که این خود سبب افزایش روابط زناشویی و استحکام زندگی می شود
راه های افزایش لذت جنسی با همسر | پرسمان دانشجويي - تربیتی و مشاوره
www.moshavereh.porsemani.ir/.../راه-های-افزایش-لذت-...
Translate this page
لطفا راه های افزایش لذت جنسی در روابط زناشویی (نزدیکی با همسر) را برای من بیان کنید. ... سرد مزاجى زنان يا مردان و يا بى اهميتى به ارضاى صحيح و طبيعى غريزه جنسى، ... باشيد: راز موفقیت زوج‌هاي خوشبخت این نیست که هر روز با هم رابطه جنسی دارند؛ ...
افزايش لذت جنسي و کيفيت ارگاسم در مردان
sagol.rozblog.com/post/886
Translate this page
Jun 29, 2016 - تحریک جنسی زنان به سادگی مردان نیست ، آمادگی زنان برای رابطه جنسی ... راز افزایش لذت جنسی در رابطه زناشویی – جديدترين اخبار ايران و جهان .
مسائل زناشوئی - جذاب
www.jazzaab.ir/news_cats_38.html
Translate this page
مسائل زناشوئی آمیزش,روابط زناشویی,پرده بکارت,دستگاه تناسلی زنان,انواع کاندوم,زایمان طبیعی,بارداری علایم بارداری,مقاربت,رابطه جنسی آمیزش جنسی,دوران سالمندی. ... به همسر خود ناتوانی جنسی مان را بگوییم · مهمترین علت درد در آلت تناسلی مردان ... افزایش لذت جنسی با تقویت عضلات کف لگن – تمرینات کیگل · مدت زمان مطلوب ...
راز افزایش لذت جنسی زن و مرد در رابطه زناشویی …
fungood.in/.../راز-افزایش-لذت-جنسی-زن-و-مرد-در-راب... - Translate this page
Jun 25, 2016 - راز افزایش لذت جنسی زن و مرد در رابطه زناشویی … ... برچسب ها : افزایش, جنسی, رابطه, زناشویی, افزایش رابطه. بدون دیدگاه. مدیر. شنبه ۵ تیر ۱۳۹۵ ...
همه‌چیز درباره تحریک جنسی و ارگاسم زنان - وبسوار
websavar.ir/.../همه‌چیز-درباره-تحریک-جنسی-و-ارگاسم-...
Translate this page
Jun 26, 2014 - ... انزال در مردان · بهبود و افزایش رابطه جنسی در ازدواج ... لذت ارگاسم کلیتورال بیشتر است یا ارگاسم واژینال؟ .... در ارتباط زناشویی، زن و مرد هر دو برای رسیدن به ارگاسم باید همكاری كنند. نیازهای ... کتاب راز های موفقیت در رابطه جنسی
عکس و تصاویر رابطه جنسی زناشویی لذت بخش زن و شوهر :: آموزش مسائل ...
tanzimkhanevade.blog.ir/.../عکس-و-تصاویر-رابطه-جن...
Translate this page
Feb 21, 2016 - آموزش عکس و تصاویر رابطه جنسی زناشویی لذت بخش زن و شوهر آموزش های رابطه ... راز افزایش لذت جنسی زن و مرد در رابطه زناشویی-پرشین پرشیا.
راز افزایش لذت جنسی در رابطه زناشویی(18+) | رازی که رابطه - قطره
www.ghatreh.com/.../راز-افزایش-لذت-جنسی-رابطه-زن...
Translate this page
Sep 14, 2013 - راز افزایش لذت جنسی در رابطه زناشویی(18+) ... در مرحله ی اول رابطه جنسی دو قطبی، مرد مقدم بر هر چیز در پی لذت خود است، مطمئناً دلش خواهان ... در این حالت، زن در قطب مخالف به سر برده، به فکر تحریک مرد است و انتظار تحریک شدن ندارد.
راز افزایش لذت جنسی در رابطه زناشویی (18+)
mybanu.ir › ازدواج › ازدواج و همسرداری
Translate this page
در مرحله‌ی اول رابطه جنسی دو قطبی، مرد مقدم بر هر چیز در پی لذت خود است، مطمئناً دلش خواهان لذت بردن زن نیز هست، ‌ولی فعلاً به آن توجهی ندارد. در این حالت، زن در قطب ...
کتک زدن زن در هنگام رابطه افزایش میل جنسی مرد - مجله خبر 24
www.khabar24.tk/search/?...زن...رابطه+افزایش...جنس...
Translate this page
کتک زدن زن در هنگام رابطه افزایش میل جنسی مرد ... بررسی‌های متعدد رابطه میان وزن و لذت جنسی را نشان داده‌اند. چاقی می‌تواند باعث شماری از مشکلات ... افزایش شور و شهوت جنسی در رابطه زناشویی ! 3 روز قبل ... راز افزایش لذت جنسی در رابطه... نمایش ادامه ...
لذت زن بيشتر است يا مرد - سایت عاشقانه فانی یو
up0.ir/.../لذت%20زن%20بيشتر%20است%20يا%20م...
Translate this page
... عاطفي مغزشان مرتبط است. ... *شدت اورگاسم (اوج لذت جنسي) در زنان بيشتر از مردان ميباشد. ... راز افزايش لذت جنسي در رابطه زناشويي - بيتوته. www.beytoote.com
آموزش مسائل زناشویی - امشب لذتتان را چند برابر کنید
amuzeshe-jensi.blogfa.com/category/4
Translate this page
خانم‌ها برخلاف آقایون می‌توانند از چند ارگاسم در یک جلسه رابطه‌ جنسی لذت ببرند. ... و این اتمام شب برای هر دو طرف است درحالیکه زن هنوز میل به ادامه کار دارد. ... انزال و ارگاسم در مردان دو تجربه فیزیولوژیکی و روانی جدا هستند. .... خون در اندام جنسی، افزایش تحریک جنسی، تقویت واکنس و سرعت انگیختگی و غلبه بر خشکی واژن کمک می‌کنند.
چه غذاهایی قبل و بعد از رابطه جنسی باید بخوریم و نخوریم - آی آر میکس
www.irmix.ir/.../قبل-و-بعد-از-رابطه-چه-بخوریم-و-نخ...
Translate this page
Nov 1, 2015 - همان‌طور که می‌دانید عمل رابطه جنسی از ابتدای امر تا پایان علاوه بر لذت جسمی و ... مقدار کمی از جگر منبع سرشاری از ویتامین آ است که برای افزایش قدرت باروری مفید می باشد. ... از لحاظ سردمزاجی و یا ناتوانی و کم توانی زن و مرد در برقراری نزدیکی مورد ... هات داگ ، نکات مهم رابطه زناشویی ، مواد غذایی مفید برای طبع سرد
راز افزایش لذت جنسی در رابطه زناشویی چیست؟ | جدیدترین مطالب
jadidtarin1matlab.ir/.../راز-افزایش-لذت-جنسی-در-راب...
Translate this page
چرا پیش نوازش برای رابطه جنسی زنان اهمیت دارد. راهنمای پیش ‌نوازی در رابطه ‌جنسی مردان نابلد در تحریک زن اصل پیش نوازی نکات مهم قبل از برقراری یک رابطه جنسی.
هجده راز که زنان باید درباره ی مردان بدانند - پرشین وی
www.persianv.com/zanan/203670.php
Translate this page
Sep 5, 2012 - روانشناسی · بیماریها و درمان · زناشویی و بارداری · خواص خوراکیها · زنان · خانه و خانواده ... این خوراکیها قدرت باروری خانمها را افزایش می دهد ... بیشتر مردان می دانند که اگر یک رابطه طولانی مدتی سردترشود زندگی ای که با هم ساخته اند کمتر لذت بخش تر ... و مانند بیشتر زنان، مردان صمیمیت رابطه جنسی را در یک رابطه متعهد ...
نکات و راهنمایی هایی برای زنان در رابطه جنسی - مجله پزشکی دکتر سلام
www.hidoctor.ir/14056_نکات-و-راهنمایی-هایی-برای-ز...
Translate this page
Jan 27, 2014 - در یک رابطه جنسی موفق زن و مرد هر دو باید نقش داشته باشند. ... با به کار گیری آن می توانید رابطه ی بهتر و لذت بخش تری را با همسر خود تجربه کنید.
زناشویی وخانواده - چگونه شوهرتان را داغ کنید
jetli.blogfa.com/post-60.aspx
Translate this page
Apr 9, 2012 - فراگیری سه تکنیک زبانی که لذت بردن او را تضمین خواهد کرد . ... خب ، بله ، اگر شما فکر می کنید که در یک رابطه جنسی ، هر شخص مسئول تحریک .... اگر چیزی وجود داشته باشد که مردان عاشق آن باشند اما زن ها اغلب از آن خجالت می کشند ،‌همین کار است . ... راز موفقیت در لمس و ماساژ آلت تناسلی او با دست بسیار ساده است :
راجع به مردان و روابط جنسي چه مي دانيد - راسخون
rasekhoon.net/.../راجع%20به%20مردان%20و%20روابط...
Translate this page
Feb 5, 2009 - 8-دليل اصلي آن که مردها به هنگام روابط جنسي در مقايسه با زن ها کمتر صحبت مي ... راز شماره ي 1:مردها هنگامي که قادر به بيان احساسات و عواطفشان نيستند، خود را .... مردها زن هايي را دوست دارند که نترسند:و بگويند: «ما هم از روابط جنسي لذت مي بريم. ... نعوظ به وسيله افزايش جريان خون در آلت تناسلي مردانه اتفاق مي افتد و مي ...
رازهایی برای بردن لذت مضاعف از رابطه جنسی
www.padida.ir/رازهایی-برای-بردن-لذت-مضاعف-از-راب...
Translate this page
رابطه زناشویی لذت بخش راز افزايش لذت جنسي در رابطه زناشويي راز افزايش لذت ... در رابطه‌ زناشویی زنان بیشتر خواستار عشق و نوازش هستند و مردان بیشتر خود ...
راههای افزایش لذت در رابطه جنسی - صبح بخیر
sobbekheir.com/tag/راههای-افزایش-لذت-در-رابطه-جنسی
Translate this page
راز افزایش لذت جنسی در رابطه زناشوییرازی که رابطه جنسی بین زوجین را عالی می‌کند ... دلایل بسیاری مانند اینها ممكن است باعث شود رابطه زناشویی همسران سرد شود و به جای ... رابطه جنسی بدون مقاربت - غیردخولیارتباط بین زن و مرد وجوه محتلفی دارد که ...
مجله اینترنتی دلگرم | آخرین اخبار-زناشویی-سلامت و سبک زندگی ,چت و ...
www.delgarm.com/
Translate this page
مجله اینترنتی دلگرم: آخرین اخبار-سلامت و سبک زندگی زناشویی - چت و سرگرمی ... راز موفقیت در لاغر شدن،الگوهای صحیح برای لاغری ! ... چرا بعد از رابطه ی جنسی و انزال کمرمان درد میگیرد؟ ... دلایل نازایی در زنان و مردان و درمان آن ..... یکی از دلایلی که پوست دچار افتادگی میشود افزایش سن است که این موضوع برای بسیاری از افراد ...
راز شوهر داري (همه بيان لطفا...) - صفحه 6 - نی نی سایت
www.ninisite.com › ... › پيش از بارداري › پدران آينده
Translate this page
Apr 23, 2011 - 20 posts - ‎7 authors
در اين بحث از ديدگاه مرد و زن نحوه صحيح رابطه جنسي را بررسي مي كنيم . ... بناميد كه اين خود سبب افزايش روابط زناشويي و استحكام زندگي مي شود ... شوهر بايد زماني كه مطمئن نشده كه زن به اوج لذت و ارضا شدن نزديك نشده از ارضاء خود ...
17 راز جالب آقایان که دختران حتما باید بدانند - عصر ایران
www.asriran.com › عصرايران دو › ماشین
Translate this page
اگر چه مردان از انجام بازی شطرنج، باغبانی یا رفتن به باشگاه ورزشی لذت می برند ... برای بسیاری از مردان، رابطه زناشویی بسیار مهم است در حالی که برای زنان این ... و پرداختن صورتحساب ها از بزرگ ترین عوامل کاهش دهنده میل جنسی در مردان هستند. ... بسیاری از مردان در برخی موقعیت ها دچار اضطراب می شوند، مخصوصا وقتی سنشان افزایش ...
عکس روابط زن و شوهر - جواب سوال
www.javab-soal.ir/j.aspx?q=عکس...زن_و_شوهر&id...
Translate this page
رابطه جنسی زن و شوهر در کنار خودپرداز بانکاین زن و شوهر به قولی دیگر طاقتشان سر امد و نتوانستند ... راز افزایش لذت جنسی زن و مرد در رابطه زناشویی-پرشین پرشیا
چطــ ور همسرم تو مشـ ـتم باشه؟:-)
manokhoshbakhti.blogfa.com/
Translate this page
اگر زن و شوهر هم این حریم را رعایت نکنند ممکن است روز به روز از هم دورتر شوند. .... لمس و نوازش جسمانی باعث خواهد شد که احساس نزدیکی و علاقه مندی طرفین افزایش .... .1تاثير و عملکرد اين فيلم‌ها مثل مواد مخدر است؛ احساس لذتي که براي اولين بار ... یک اختلال روانی- جنسی که بر توانایی جنسی زنان در رابطه زناشویی تاثیر منفی می گذارد.
آموزش‌هاي زناشويي - - blogfa.com
zxcvb2sx.blogfa.com/post-19.aspxTranslate this page
(اينجا يک راز را بهتون ميگم ، هنگامي که يک زن احساس بکند که براي شما زيبا است ، مثله توپ ميترکه ! ... 24- مردهايي كه زن ها را بر اساس ارگاسم ( رسيدن به اوج لذت جنسي ) او طبقه بندي ميكنند. ... بله خيلي از خانم ها هستند که موقع رابطه و معاشقه چنين رفتاري دارند. .... موز داراي آنزيم بروملين است که در افزايش ميل جنسي مردان موثر است.
رابطه ماساژ جنسی بدن زن با لذت آمیزش جنسی - همسر
hamsar.jala.ir/.../رابطه-ماساژ-جنسی-بدن-زن-با-لذت-آمی...Translate this page
زناشویی (9) ... مالیدن و مالش و ماساژ جنسی بدن زن چه تاثیری بر رابطه جنسی دارد؟ .... بزرگ و کلفت کننده آلت تناسلی مردان، افزایش کلفتی و درازی آلت تناسلی ...
راههای تحریک کردن شوهر - مشاوره ازدواج و زندگی زناشویی
moshavereshoma.persianblog.ir/.../راههای_تحریک_کرد...Translate this page
یه سواله دیگه هم که همیشه داشتم اینه که، آقایون معاشقه ی قبل از رابطه رو فقط بخاطر تحریک ... یه زن می تونه با لمس آلت و بیضه و نوازش همون حول و حوش شوهرش رو تحریک کنه . ... موقعی که مرد می خواد به اوج لذت جنسی برسه ، خانمش حرف های تحریک کننده بزنه یا سکوت کنه . .... گزینه هایی زیر میل مرا برای نزدیکی جنسی افزایش می دهد :
ده نکته برای لذت بردن از یک رابطه جنسی سالم - زناشویی - blogfa.com
zanashooei2012.blogfa.com/cat-48.aspxTranslate this page
رابطه جنسی زن و مرد یکی از ارکان مهم روابط زناشویی میباشد که به جرئت می توان گفت ... بنابر این یک رابطه جنسی معقول هنگامی لذت بخش خواهد بود که بگذاریم خود بخود اتفاق بیوفتد. .... غذاههایی که باعث افزایش توان جنسی میشوند ... راز ابراز علاقه.
لذت بردن زن و مرد - سایت عاشقانه فانی یو
funyu.loxblog.com/.../لذت%20بردن%20زن%20و%20م...Translate this page
Jan 2, 2016 - راز افزايش لذت جنسي در رابطه زناشويي - بيتوته. www.beytoote.com در مرحله‌ي اول رابطه جنسي دو قطبي، مرد مقدم بر هر

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 151
  • بازدید امروز : 389
  • باردید دیروز : 1,117
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 18
  • بازدید هفته : 4,740
  • بازدید ماه : 36,398
  • بازدید سال : 306,440
  • بازدید کلی : 4,086,218