loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 277 چهارشنبه 30 تیر 1395 نظرات (0)

رفتارهای غلط زن و مرد در “روابط زناشویی

زناشویی ، روابط زناشویی

در این مطلب 10 مورد از مهمترین چیزها و رفتارهایی که تمایلات جنسی آقایان را متوقف می کند و همچنین مواردی نیز از رفتارهای غلطی که تمایلات جنسی خانم ها را خاموش می کند را می خوانید.

بازدید : 496,359 نفر

متداولترین روش ها و رفتارهایی که از سوی زن ها سبب توقف میل جنسی در آقایان می شود عبارتند از:


1. زن هایی که مثل پلیس های ترافیک عمل می کنند.
یعنی زنهایی که حین عمل جنسی از مردشان می خواهند کاری را انجام دهد. مثلاً می گویند، لباسم را آرام دربیار، حالا گردنبندمو دربیار، نه نه نه اینقدر تند، با دستت موهامو نوازش کن، و و و.... بله خیلی از خانم ها هستند که موقع رابطه جنسی چنین رفتاری دارند. در تحقیقاتی که ما انجام دادیم مردها واقعاً از این رفتار متنفر بودند. البته ابراز احساستان درمورد رابطه جنسی بااینکه مثل یک پلیس ترافیک دستور بدهید، خیلی فرق می کند.

2. زنهایی که در بستر، بی تحرک هستند
کاملاً واضح است که این کدام دسته از خانم ها می باشند. خیلی از زنها هستند که فقط در تختخواب دراز می کشند و بقیه کارها مسئولیتش با مرد است. قدیم عرف به این شکل بوده است اما امروز اصلاً برای هیچ مردی قابل قبول نیست. مردها دوست دارند خانمشان به آنها واکنش دهد. این مهمترین شکایتی بود که در این تحقیقات مردها از خانم هایشان داشتند.

3. زنهایی که به خودشان نمی رسند.

این مسئله بیشتر مربوط به خانم های متاهل است. خیلی از ما اینطور هستیم. بعد از ازدواج چندان به خودمان رسیدگی نمی کنیم. چند نفر از شما تا به حال این جمله به ذهنتان خطور کرده که "الان دیگر زنش هستم لازم نیست تحت تاثیرش بگذارم."؟ مطمئن باشید نظر مردها چیز دیگری است. در این تحقیقات، مردها از زنهایی که خودشان را ول کرده و دیگر رسیدگی های لازم را به خودشان نمی کنند، بدگویی می کردند. مثلاً اصلاح نکردن بدن، درست نکردن موها، پوشیدن لباسهای زیر پاره، بوی بد دهان، رسیدگی نکردن به ناخن ها و از این قبیل. پس کمی برای خودتان وقت بگذارید و همیشه خودتان را مرتب و سرحال نگه دارید.

4. زنهایی که مداوم از خودشان و بدنشان بدگویی می کنند.
باید یاد بگیرید که جسمتان را دوست داشته باشید. این شوهرتان را خیلی تحریک می کند. آنها از اینکه بخواهید مدام در مورد نواقص و اشکالاتتان غر بزنید خسته می شوند.

5. زنهایی که فقط به وضعیت مادی مرد توجه دارند.
میدانم که خیلی از شما ممکن است بگویید که این آخرین چیزی است که به ذهنتان خطور می کند. اما خیلی از زنها هم هستند که فقط به خاطر پول مرد با او همخوابه می شوند. مردها واقعاً از این رفتار متنفر هستند و مطمئناً حق هم دارند. این خیلی سنگدلانه است.

6. زنهایی که درمورد دوست پسرهای قبلیشان حرف می زنند.
این مسئله برای مردها بسیار ناراحت کننده است و آیا می توانید حق را به آنها ندهید؟ خواهشاً تاریخچه روابط خودتان را با مردهای دیگر برای خودتان نگه دارید. اگر شما هم جای او بودید، مطمئناً دوست نداشتید بایستید و او از دوست دخترهایش برایتان تعریف کند.

7. زنهایی که لباس زیر های زیبا نمی پوشند.
مردها اصلاً شبیه هم نیستند و سلیقه آنها در لباس زیر هم شبیه به هم نیست. همه چیز به سلیقه مرد شما بستگی دارد. پس با خود او در این باره صحبت کنید و ببینید او چه دوست دارد. طبق تحقیقات، لباس زیر نقش بسیار مهمی در تحریک مردها دارد.

8. زنهایی که خیلی در بستر حرف می زنند.
این مسئله کمی برای من عجیب بود چون اصلاً نمی توانم به ذهنم راه بدهم که ممکن است فکر کنید، صحبت کردن درمورد پرداخت قبض ها می تواند باعث تحریک همسرتان در تخت شود. اما خیلی افراد هستند که این رفتار را دارند و خیلی از مردها این را بعنوان یکی از مهمترین رفتارهایی که تحریک جنسی آنها را متوقف می کند، گزارش کرده اند.

9. زنهایی که تظاهر می کنند.
مطمئنم همه ما یکی دو بار هم که شده اینکار را انجام داده ایم. دربرخی از مراحل زندگی برای اینکه مردمان فکر نکند اشکالی دارد، نقش بازی کرده ایم. اما برای او بهتر است که به او حقیقت را بگویید و بگویید که فعلاً حال و حوصله رابطه جنسی ندارید تا اینکه بخواهید برایش تظاهر کنید. خیلی اوقات زنها آنقدر فکر و خیال در سرشان است که نمی توانند روی آن موضوع تمرکز کنند و حوصله رابطه جنسی ندارند و بنابر تحقیقات اکثر مردها می توانند این مشکل شما را بپذیرند. پس دفعه بعدی که حوصله رابطه جنسی نداشتید، به جای نقش بازی کردن حقیقت را به همسرتان بگویید.

10. زنهایی که هیچوقت شروع کننده رابطه جنسی نیستند.
این رفتار هم از جمله رفتارهایی است که قدیم کاملاً طبیعی بوده است. قدیم این مردها بودند که همیشه باید رابطه جنسی را شروع می کردند و اولین حرکات را انجام می دادند اما در این دنیای جدید، همه چیز فرق کرده است. مردهای ما دوست دارند  که هر از گاهی هم خانمشان شروع کننده باشد. اینکار برای خیلی از خانم ها سخت است چون از آن اول تصورشان این بوده که نباید خودشان را پایین بکشند و پیشقدم شوند. اما من این اطمینان را به شما می دهم که بااینکار نه تنها خودتان را کوچک نمی کنید، بلکه همسرتان را هم به ادامه رابطه بیشتر تحریک می کنید.
همانطور که قبلاً گفتیم مردها خیلی با هم تفاوت دارند. این شما هستید که باید روحیات آنها را شناخته و ببینید کدامیک از این خصوصیات شعله تحریک جنسی آنها را خاموش می کند. در این زمینه با خود او حرف بزنید و از جوابی که ممکن است به شما بدهد اصلاً ناراحت نشوید. فقط سعی کنید که خودتان را اصلاح کرده و برای بهبود رابطه تان بکوشید.

خصوصیاتی که شعله تمایلات جنسی خانم ها را خاموش می کند
اگر می خواهید همسرتان را از رابطه جنسی بیزار کنید، یا او را به آن علاقه مند کنید، باید همه اینکارها را انجام دهید.
اما اگر می خواهید یک زندگی جنسی کاملاً راضی کننده و خلاق داشته باشید، پس به هیچ عنوان نباید کارهای زیر را انجام دهید. 
اول اینکه، اگر می خواهید واقعاً حال و هوای یک رابطه جنسی عالی را از بین ببرید، باید آن را هر هفته، شب جمعه ها ساعت 10 انجام دهید. این می تواند خیلی خسته کننده باشد.
با ایجاد برنامه برای زندگی جنسی خودتان، همه لذت و تفریح آنها را از بین می برید و آن را هم به یکی دیگر از کارهای روزمره تبدیل می کنید. درعوض باید کاری بکنید که همسرتان را به شوق بیاورید.
یک نباید دیگر برای رابطه جنسی این است که فقط زمانی به همسرتان دست بزنید که می خواهید رابطه جنسی داشته باشید. اگر برای ابراز احساس به همسرتان به خودتان زحمت ندهید، همسرتان خیلی زود رابطه جنسی با شما را کنار خواهد گذاشت. چون دیگر برای او آشکار خواهد شد که شما او را فقط به خاطر رابطه جنسی می خواهید نه چیز دیگر.
احساس چیزی است که باید همیشه و در همه اوقات بین شما رد و بدل شود نه فقط حین رابطه جنسی. همچنین اگر همیشه به یک طریق رابطه جنسی کنید، همان کارهای همیشگی و پیشنوازی های همیشگی را داشته باشید، این هم برای همسرتان خسته کننده خواهد شد.
تنوع دادن به رفتارهایتان حین رابطه جنسی و اضافه کردن عنصر هیجان به زندگی جنسیتان، آتش آن را همیشه شعله ور نگه می دارد. نباید به همسرتان بگویید که چون در یک رابطه متعهدانه هستید، از او انتظار دارید که با شما رابطه جنسی داشته باشد. اینکار مسلماً تحریک او را متوقف می کند. چون رابطه جنسی نباید به شکل یک اجبار و وظیفه درآید.
رابطه جنسی تجربه ای است که باید با رضایت دو طرف انجام شود. اگر بخواهید همسرتان را مجبور به رابطه جنسی کنید، وقتی که به هیچ وجه تمایلی به آن ندارد، مطمئن باشید که دیگر هیچ تمایلی به رابطه جنسی با شما پیدا نخواهد کرد. اگر همسرتان خسته است یا حال و حوصله ندارد، به هیچ وجه نباید او را مجبور به اینکار کنید.
یک مسئله دیگر که میل جنسی همسرتان را به کلی کور می کند، این است که بدون هیچ مقدمه سازی و پیش نوازی یک راست به سراغ بخشی از رابطه جنسی بروید که بیشتر از همه به آن علاقه دارید. صادقانه باید بگویم که اینکار یکی از مهمترین رفتارهایی است که همسرتان را از رابطه جنسی با شما بیزار می کند.

بهداشت ضعیف

زنها از اینکه مردشان بوی بد بدهد بیزارند. قبل از اینکه حتی فکر رفتن در رختخواب با همسرتان به ذهنتان خطور کند، باید حتماً دوش بگیرید. علاوه بر این، کارهایی مثل اصلاح صورت، زدن عطر، تمیز کردن گوش ها، و مسواک زدن دندانها نیز نباید فراموش شود. بااینکه خیلی از زنها ممکن است از بوی بدن شما خوششان بیاید اما بیش از اندازه آن هم نفرت انگیز است. بوی بد دهان، به خصوص بوی سیر یا پیاز، یکی از مهمترین دلایل متوقف شدن تحریک خانم هاست.

سست نباشید
یک حقیقت ساده درمورد رابطه جنسی این است که زنها دوست دارند با مردهایی رابطه جنسی داشته باشند که واقعاً مثل مردها رفتار کنند. اگر در اتاق خواب مثل اواخواهرها برخورد کنید، مطمئن باشید که هیچ کششی به شما پیدا نخواهد کرد. از جمله این رفتارها این است که از او بپرسید، آیا لذت می برد یا نه یا اینکه از انجام کارهای جدید واهمه داشته باشید.
 
خشونت بیش از حد
خشونت بیش از حد هم از جمله خصوصیات بدی است که می تواند کشش خانمتان را تحت تاثیر قرار دهد. اگر او تصور کند که فقط به فکر لذت خودتان هستید مطمئن باشید که هیچ لذتی از رابطه جنسی با شما نخواهد برد. بااینکه زنها از مردهایی خوششان می آید که با اعتماد به نفس عمل می کنند اما نباید هیچوقت در برخورد خود با آنها بیش از حد خشونت به خرج دهید. ملایم و در عین حال محکم باشید و قبل ازاینکه هر نوع رفتار خشونت آمیز را شروع کنید، اطمینان یابید که او به آن علاقه دارد. در غیر اینصورت شعله کشش او را به کلی خاموش خواهید کرد.

رفتارهای عجله ای
بدون مقدمه رفتن سر رابطه جنسی یکی از عواملی است که کشش طرف شما به رابطه جنسی کاهش می دهد. اگر شما هم یکی از آن مردهایی هستید که فکر می کنید رابطه جنسی اصلاً نیازی به مقدمه و پیش نوازی ندارد، و می توانید بدون آن سریعاً به سراغ قسمتی بروید که خودتان بیشتر می خواهید، مطمئن باشید که فقط همسرتان را ناراحت خواهید کرد. پس اگر او هم خیلی در رفتارش با شما خوب نبود، دیگر گلایه نکنید چون این عمل واقعاً برای او رنج آور است. زنها برای تحریک شدن نیاز به عشق دارند و برای آنها پیش نوازی و مقدمه به همان اندازه عمل اصلی اهمیت دارد.


Google
About 332,000 results (0.70 seconds)
Search Results
زناشویی | رفتارهای غلط زن و مرد در “روابط زناشویی” - نمناک
namnak.com/1743-رفتارهای-غلط-زن-و-مرد-در-روابط-...
Translate this page
Rating: 4.7 - ‎3,168 reviews
زناشویی و روابط زناشویی و رفتار های غلط در روابط زناشویی و راهنما و اصول روابط زناشویی را در بخش سلامت جنسی سایت نمناک مشاهده کنید.
رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی - 2 - نمناک
namnak.com/9121-رفتارهای-غلط-زن-و-مرد.html
Translate this page
Rating: 4.6 - ‎233 reviews
رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی در این بخش به حرف هایی که مردان دوست ندارند بشنوند می پردازد که شامل یک سری صحبت هایی است که شاید ناآگاهانه هر روز خانم ها ...
رفتار غلط زن و شوهر در روابط زناشویی
www.tanzimkhanevadeh.ir/.../رفتار-غلط-زن-و-شوهر-د...
Translate this page
Sep 7, 2014 - (برای مثال، اگر مردی هر لنگه جورابش را جایی انداخته، این را به عنوان نقص شخصیتی تلقی کرده و به او برچسب «بی‌ملاحظه و تنبل» بزنیم و یا اگر ...
Images for ‫رفتارهای غلط زن و مرد در “روابط زناشویی”‬‎Report images
Image result for ‫رفتارهای غلط زن و مرد در “روابط زناشویی”‬‎
Image result for ‫رفتارهای غلط زن و مرد در “روابط زناشویی”‬‎
Image result for ‫رفتارهای غلط زن و مرد در “روابط زناشویی”‬‎
Image result for ‫رفتارهای غلط زن و مرد در “روابط زناشویی”‬‎
More images for رفتارهای غلط زن و مرد در “روابط زناشویی”
رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی | سایت خبری ثلاث
salas.ir/?p=2771
Translate this page
Jul 29, 2014 - رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی. کاملاً واضح است که این کدام دسته از خانم ها می باشند. خیلی از زنها هستند که فقط در تختخواب دراز می کشند و ...
رفتار غلط خانم ها در رابطه جنسی - ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط ...
asheghi4u.blogsky.com/.../رفتار-غلط-خانم-ها-در-رابط...
Translate this page
برخی از زنان فکر می کنند نقش بازی کردن مردان را شیفته آنان می کند، اما بخاطر داشته ... دکتر جین گریر متخصص روابط زناشویی و مجری یکی از برنامه های رادیویی در ...
رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی - 2 - آکا - آکاایران
www.akairan.com/marriage/.../201552014294.html
Translate this page
رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی گاهی بستگی به نداشت شناخت کافی از شخصیت زن و مرد رخ می دهد . حرف هایی که مردان دوست ندارند بشنوند را باتوجه به دلایل ...
رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی :: دانلود رایگان نرم افزار
dl2015.blog.ir/.../رفتارهای-غلط-زن-و-مرد-در-روابط-زن...
Translate this page
May 14, 2015 - ۷ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی. کاملاً واضح است که این کدام دسته از خانم ها می باشند. خیلی از زنها هستند که فقط در تختخواب ...
رفتارهای غلط زناشویی زن و مرد در رابطه زن و شوهری - دانلود جدید
downloadnewa.com/.../رفتارهای-غلط-زناشویی-زن-و-م...
Translate this page
زن و مرد در روابط زناشویی ۲ آکا حوادث ،روزنامه پنج رفتار غلط والدین و مشکلات جنسی کودکان در بزرگسالی نی نی بان زن و مرد در روابط زناشویی شگفتـی ها و.
وظايف زن در روابط زناشويي - جواب سوال
www.javab-soal.ir/j.aspx?q...زن...روابط_زناشويي...
Translate this page
وظایف زن در روابط زناشویی,وظیفه زن نسبت به شوهر,صدای زن در رابطه زناشویی,روابط زناشویی با عکس,صدای زن ... زناشویی رفتارهای غلط زن و مرد در “روابط زناشویی”
نارضایتی جنسی در زنان ناشی از نارضایتی از روابط روزمره‌ با همسرشان ...
mehrkhane.com › صفحه نخست › اجتماعی
Translate this page
Aug 23, 2014 - حدادی معتقد است که مردان و زنان نگرش متفاوتی به رابطه جنسی دارند؛ مردان این ... به این‌که این نوع روابط جنسیتی و نیز نوع رفتار مردان در روابط روزمره برای زنان ... در وجودشان شکل می گیرد برای همین از تن دادن به روابط زناشویی نه تنها لذتی ... درست وبه موقع وتوجه به رفتار درست وتغییر رفتارهای غلط وازدواج درست وبه ...
رفتارهای نادرست مردان هنگام رابطه جنسی - پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده
www.tanzimekhanevadeh.com/.../2488-رفتار-نادرس...
Translate this page
رفتار اشتباه مردان با زنان هنگام رابطه زناشویی. ... برخی رفتارهای نادرست مردان حین رابطه جنسی. فانتزی‌های غیرعملی ... رفتارهای نادرست در روابط زناشویی.
رفتارهای غلط زن مرد در روابط زناشویی 2 - خبر ایرونی
iruni.ir/search/?q=رفتارهای+غلط+زن+مرد...زناشویی...
Translate this page
رابطه زناشویی و نزدیکی زمانی که زیان آور می شود نزدیکی و برقراری رابطه زناشویی می تواند فواید بسیاری برای بدن داشته باشد اما تا زمانی که علادم هشدار دهنده دیده ...
رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی - ســرزمیـــــن مجـــازیـــه مـــن.
wink0111.loxblog.com/.../رفتارهای%20غلط%20زن%...
Translate this page
رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی. در این مطلب 10 مورد از مهمترین چیزها و رفتارهایی که تمایلات جنسی آقایان را متوقف می کند و همچنین مواردی نیز از رفتارهای ...
رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی - دانلود آهنگ جدید ایرانی فارسی ...
funirani-sky.tehranblogs.ir/page-160179.html
Translate this page
رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی گاهی بستگی به نداشت شناخت کافی از شخصیت زن و مرد رخ می دهد . حرف هایی که مردان دوست ندارند بشنوند را باتوجه به دلایل .
رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی - اخبار
newsrss.r98.ir/.../رفتارهای-غلط-زن-و-مرد-در-روابط-زنا... - Translate this page
رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی در این مطلب 10 مورد از مهمترین چیزها و رفتارهایی که تمایلات جنسی آقایان را متوقف می کند و همچنین مواردی…,رفتارهای غلط زن و ...
9 اشتباه مردانه در زندگی زناشویی و راه حل آن - بیتوته
www.beytoote.com/wedlock/.../marriage2-solution.ht...
Translate this page
روابط زناشویی آموزش روابط زناشویی زندگی زناشویی,روانشناسی زناشویی ... درباره تفاوت های زن و مرد صحبت شده ولی برای بیشتر مردها رفتار زن ها همچون یک راز است و ...
رازهايي در مورد مردان و زنان
manandwoman.blogfa.com/
Translate this page
بنابراین مردها، اغلب احساسات طبیعی زن ها را به غلط ،ضعف نفس تلقی می کنند و .... چرا او جذاب نیست: خانم ها تا حدی به دنبال رفتار غیر قابل انتظار در آقایون می گردند .... را در روابط زناشویی داشته باشید باید از معادله ( دادن احساس احترام و ابهت به مردان ...
انتظارات رفتاری و اخلاقی یک مرد از همسر خود - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/.../انتظارات-رفتاری-و-اخلاقی-یک-مرد-از-همسر-...
Translate this page
مردان در همه رفتارهای میانه روی و تعدیل را می پذیرند و کلا ذهنیت آنها با افراط و تفریط ... بهتره اینو بدونید مردان همیشه یک حس برتری نسبت به زنان دارند این کاملا ...
رابطه زن و شوهر - زورکس - خبریه نشریه انلاین
zorx.binblog.ir/post/1266
Translate this page
Jun 29, 2016 - نمناک بهداشت و سلامتسلامت جنسی رفتارهای غلط زن و مرد در “روابط زناشویی” ... بله خیلی از خانم ها هستند که موقع رابطه جنسی چنین رفتاری دارند.
بی‌میلی جنسی در خانم‌ها به چه دلیل پیش می‌آید و چطور درمان می‌شود؟ - نامه نیوز
namehnews.ir/.../بی‌میلی-جنسی-در-خانم‌ها-به-چه-دلیل-...
Translate this page
Oct 27, 2013 - یکی از این رفتارهای غلط تماشای فیلم‌هایی است که با بدن پوشیده زن سرو کار ندارد. ... اگر مرد در روابط زناشویی در ظاهر و در کوتاه‌مدت برنده باشد و با ...
روابط زناشویی چرا خراب و سرد می شود؟ - سبک زندگی
www.sabkezendegee.ir/news/680
Translate this page
سبک زندگی: روابط زناشویی پایه ای محکم از زندگی مشترک است که زوج ها به اشتباه با رفتارهای غلط منجر به سردی و تیرگی در این روابط می شوند. اینکه چرا مرد یا زنی ...
رفتار های غلط در ارتباط بین زن و شوهر - مجله ابرتازه ها
www.abartazeha.ir › ... › اسرار موفقیت
Translate this page
رفتار های غلط در ارتباط بین زن و شوهر. روابط زناشویی, ارتباط بین زن و شوهر. در ارتباط بین زن و شوهر، نوع ادراک یا تفکر هر یک، بر رفتار و درک متقابل تأثیرگذار ...
آموزش کامل مسائل جنسی - تنوع طلبی مردان - سایت همسریابی
alaamto.ir/linkbox_details.php?id=70
Translate this page
تنوع طلبی جنسی پدیده ای است که هرگاه عشق در روابط زناشویی کمرنگ شود، ارضای ناقص .... [18997 کلیک]; » رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی [3692 کلیک] ...
زن و مرد در روابط جنسی | گلبهار فان
golbaharfun.com/tag/زن-و-مرد-در-روابط-جنسی/
Translate this page
راز های موفقیت,دانستنیهای جنسی,رازهای موفقیت در روابط زناشویی پایدار,دستگاه ... زندگی,رفتارهای غلط زن و مرد,روابط زناشویی,عمل جراحی قلب,زن و مرد در روابط جنسی ...
ناگفته های مسايل همبستری و عشقبازی - رابطه جنسی لذت بخش
masaelejensihot.blogfa.com/tag/رابطه-جنسی-لذت-بخش
Translate this page
بنا آخرین تحقیقات انجام شده، دلایل بسیاری برای این برداشت غلط از ارتباط میان رابطه جنسی و شادی وجود دارد. ... موضوعات مرتبط: روابط زناشويي و آموزش همبستري ، سوالات متداول ... در جامعه ما قابل قبولتر این است که زن میل جنسی نداشته باشد تا مرد. .... در این شرایط او حق دارد که بداند رفتار یا گفتارش درست نبوده؛ چون اگر آن را تکرار ...
رفتارهای غلط زن و مرد در “روابط زناشویی” | کیهان
keyhaan.ir/?tag=رفتارهای-غلط-زن-و-مرد-در...زناشوی
Translate this page
اگر حوصله رابطه زناشویی ندارید باید چگونه به همسرتان بگویی؟ این یک حقیقت است که یک زن یا مرد همیشه اشتیاق به برقراری رابطه جنسی ندارند چرا که تغییرات در ...
رابطه زناشويي | پرسشکده
www.3000777.com/g.aspx?q=رابطه_زناشويي&id...
Translate this page
زناشویی رفتارهای غلط زن و مرد در “روابط زناشویی” /1743-رفتارهای-غلط-زن-و-مرد-در-روابط-...زناشویی و روابط زناشویی و رفتار های غلط در روابط زناشویی و راهنما و اصول ...
روابط جنسيه زناشويي - جواب سوال
www.music-pishvaz.ir/j.aspx?q=روابط...زناشويي...
Translate this page
روابط جنسیه زناشویی,رابطه زناشویی با عکس,اموزش روابط زناشویی با فیلم رایگان,اموزش روابط زناشویی,اموزش ... زناشویی رفتارهای غلط زن و مرد در “روابط زناشویی”
عکس زناشویی زن و مرد - لینک گردی
nimrang.ir/news/عکس-زناشویی-زن-و-مرد
Translate this page
زناشویی ، رابطه زن و مرد - abartazeha.ir. زناشویی ... لذت بخش ترین قسمت های بدن زن و مرد در روابط جنسی+عکس . ... زناشویی | رفتارهای غلط زن و مرد در “روابط زناشویی”.
الماس خوشبختي - اتفاقاتی که منجر به سردی روابط زن و شوهر میشه ؟
almassabi.blogfa.com/post-602.aspx
Translate this page
گاهی اوقات در روابط زناشویی متوجه میشید که یک نفر وظیفه خودش رو عمل نمیکنه و ... با رفتار غلط شما مورد هجوم همسرتون قرار بگيره ، رفتار افراطي و تفريطي زن و ...
رازی كه مردها در مورد زن‌ها نمی‌دانند - ایران اکونومیست
iraneconomist.com/.../رازی-كه-مردها-در-مورد-زن‌ها-نمی‌دان...
Translate this page
Oct 29, 2013 - وقتي كه زن و مرد با هم صحبت مي كنند و زن مي داند كه در اين مدت همسرش با تمام وجود .... يكي از اين رفتارهاي غلط تماشاي فيلم هايي است كه با بدن پوشيده زن سروكار ندارد. ... اگر مرد در روابط زناشويي در ظاهر و در كوتاه مدت برنده باشد و با بي ...
بالاترین: رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی
https://www.balatarin.com/permlink/2014/4/.../354561...
Translate this page
Apr 15, 2014 - متداولترین روش ها و رفتارهایی که از سوی زن ها سبب توقف میل جنسی در آقایان می شود عبارتند از:1. زن هایی که مثل پلیس های ترافیک عمل می کنند.
دانلود فیلم آموزش رفتارهای صحیح جنسی در روابط زناشویی
movie.downloadnewfreei.com/.../دانلود-فیلم-آموزش-ر...
Translate this page
Dec 28, 2015 - دوران نامزدی/دانستنی های جنسی ظهور رفتارهای نا صحیح زنان در رابطه جنسی ویکی جوان زناشویی رفتارهای غلط زن و مرد در “روابط زناشویی” نمناک چرا ...
رفتارهای غلط بعد از دعوای زن و شوهر · جدید 95 -گهر
gahar.ir/رفتارهای-غلط-بعد-از-دعوای-زن-و-شوهر/
Translate this page
دعوای زن و شوهری یک اتفاق طبیعی است؛ چرا که زنان و مردان با هم تفاوت هایی دارند که موجب بروز ... در این مطلب به تعدادی از رفتارهای غلط اشاره خواهیم کرد که افراد معمولا بعد از دعوا مرتکب می شوند. .... در روابط زناشویی حتما این موارد را رعایت کنید.
چگونه اخلاق همسرمان را مدیریت کنیم؟ - آفتاب
www.aftabir.com › مقالات › اجتماعی › خانه و خانواده
Translate this page
Dec 16, 2009 - روابط زناشویی همسران کد A179478. پرسشی از دکتر میرعمادالدین فریور روانشناس. از قدیم گفته اند زن و شوهر بعد از چند سال، اخلاق شان شبیه همدیگر می شود. ... از ریشه های تربیتی رفتارهای غلط همسر باعث تحقیر و تخریب او نشود.
افراد موفق در روابط جنسی | بانک دانستنی های زناشویی نیک طب
nikteb.com/tag/افراد-موفق-در-روابط-جنسی
Translate this page
رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی. در این مطلب 10 مورد از مهمترین چیزها و رفتارهایی که تمایلات جنسی آقایان را متوقف می کند و همچنین مواردی نیز از رفتارهای ...
آموزش رفتار با مردان - مخصوص خانم ها و دختران | جدید 95
www.rahafun.com/آموزش-رفتار-با-مردان-مخصوص-خان...
Translate this page
آموزش رفتار با مردان مخصوص خانم ها و دختران آموزش اصولی شوهرداری و برخورد با ... مردها به دنبال زن هایی هستند که بتوانند به آنها اعتماد کرده و رویشان حساب باز کنند.
رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی - مجله اینترنتی دوستدار چهره ...
facelover.ir › بیوگرافی
Translate this page
رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی. متداولترین روش ها و رفتارهایی که از سوی زن ها سبب توقف میل جنسی در آقایان می شود عبارتند از:. ۱٫ زن هایی که مثل پلیس های ...
همسرداری و ازدواج - پارس ناز
www.parsnaz.ir/news_cats_10.html
Translate this page
مردان در طلاق بیشتر از زنان آسیب می بینند ... رفتار مناسب با همسر در دوران قاعدگی ... رفتارهای ذهنی و فکری زن و مرد ... بررسی علل و عوامل خیانت در بین زن و شوهر.
آنچه زنان باید درباره مردان بدانند.
razemardan.persianblog.ir/
Translate this page
Jul 12, 2006 - تاثير پذيري مـردان در بـرابـر رفـتـار زنان امري بديهي بــوده و مـي تواند حتـي در ... بـيـشـتر مردان داراي اين تصور غلط مي باشند كه زنان زياد حرف مي زنـنـد. ..... برخی از زنان در روابط زناشویی با شوهر خود ممکن است تمایل به این روابط را از ...
دیواری بین زن و شوهر - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=129257
Translate this page
Jul 4, 2010 - ... بهداشت روانی زن و شوهر است، وقتی روابط زناشویی بهبود پیدا كند زن و ... غیرمنطقی است كه بین زن و شوهر رواج دارد و این افكار رفتارهای غلط ما را در ...
داستان زنان متاهل و پسران مجرد! +سخنرانی صوتی | لاهیجان
www.lahidjan.com/.../سخنرانی-استاد-رائفی-پور-در-ا...
Translate this page
May 15, 2014 - عشق ورزی های بوالهوسانه زنان و مردان متاهل داستانی است که قلب هر فردی را جریحه ... و پسر به شدت مورد نکوهش قرار می گرفت، رابطه ای که از کریه ترین رفتارها بود و ... وقتی روابط زناشویی خوبی بین زوجین نباشد و مرد به هر دلیل موجه و ناموجه ای ... ازدواج های مکرر، بی مسئولیتی و عدم تعهد، نقش پذیری جنسی غلط، الگوهای ...
مشکلات جدی روابط زناشویی در دوران بارداری - فارسی طب
www.farsiteb.com/مشکلات-جدی-روابط-زناشویی-در-دو...
Translate this page
Dec 14, 2015 - تغییر در رفتارهای جنسی نباید عاملی برای اختلال در رابطه بین زن و شوهر ... تقویت این باور غلط هستند که در طول این مدت مرد چگونه باید به نیازهای ...
رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی – نمناک | سایت سرگرمی خربزه
www.kharbozeh.ir/.../رفتارهای-غلط-زن-و-مرد-در-رواب...
Translate this page
fo2937. طرز تهیه یک پیش غذای خوشمزه را برای شما کاربران ویژه سایت بزرگ جوانی هادر نظر گرفته ایم.امیدواریم با تهیه این غذای خوشمزه لحظات خوشی را در کنار خانواده ...
تفاوت چهره بازیگران زن ایرانی قبل و بعد از عمل زیبایی +تصاویر
namnaak.ir/linkbox_details.php?id=99
Translate this page
تفاوت چهره بازیگران زن ایرانی قبل و بعد از عمل زیبایی +تصاویر. ... [18874 کلیک]; » رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی [3614 کلیک]; » عوارض خود ارضایی ...
توجه به همسر تان رمز داشتن خانواده موفق است
14c.ir/linkbox_details.php?id=74
Translate this page
توجه به همسر در خانواده باعث ایجاد شادی و نشاط در زن می شود و در پی آن این شادی و نشاط به .... [19009 کلیک]; » رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی [3698 کلیک] ...
مشکلات روابط زناشویی در دوران بارداری - جام جم آنلاین
jamejamonline.ir/.../مشکلات-روابط-زناشویی-در-دوران...
Translate this page
Nov 24, 2015 - یک رفتار شناس جنسی گفت: روند وشکل روابط زناشویی در دوران بارداری ... غلط ریشه در این طرز تفکر دارد که اولا:«زن ابزار جنسی است که مردان از آنها ...
خیانت زن و مرد متاهل
parvaz25.blogfa.com/
Translate this page
خیانت زن و مرد متاهل - گفتمان و مشاوره در خصوص خیانت های زنان و مردان متاهل. ... اكثـر زنـان خـیـلی سـریـع و راحت شوهرشان را بخـاطر رفتارهای بی وفـا مـنـشـانـه او ... مناسبی برای ایجاد سردرد است و در تصـور برخـی مـردان ( البته به غلط )، خـیـانت بهترین راه ... برخی از زنان در روابط زناشویی با شوهر خود ممكن است تمایل به این روابط را از دست ...
روابط همسران در اندروید مارکت پارس هاب
www.parshub.com/content.jsf?uuid=920508165
Translate this page
Jun 2, 2014 - ارتقاء کیفیت اسپرم مواد غذایی برای تقویت رابطه این رفتارها مردها را فراری میدهد ... رابطه جنسی رازهایی درباره مردان کاندوم زنانه در رابطه زناشویی رفتار زن و ... بهبود روابط زناشویی مشکلات جنسی در خانواده باورهای غلط زنان در رابطه ...
Searches related to رفتارهای غلط زن و مرد در “روابط زناشویی”

روابط زناشویی تصویری

زناشویی فیلم

روابط زناشویی در دوران عقد

اموزش روابط زناشویی

روابط زن و شوهر

روابط زن و شوهر در شب اول ازدواج

زناشویی آموزش

زن و مرد روي هم خوابيده
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 142
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 518
  • آی پی دیروز : 216
  • بازدید امروز : 3,022
  • باردید دیروز : 1,452
  • گوگل امروز : 12
  • گوگل دیروز : 29
  • بازدید هفته : 6,193
  • بازدید ماه : 6,193
  • بازدید سال : 383,804
  • بازدید کلی : 4,163,582