loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 221 شنبه 02 مرداد 1395 نظرات (0)

بیوگرافی و عکس های

سحر قریشیمتولد ۱۳۶۶ است و تنها عضو متاهل بین بازیگران جوان دلنوازان به حساب می آید. همسر او مهران اخوان ذاکری است و ۲۵ سال سن دارد . زندگی مشترک آنها چند سالی است که آغاز شده و روز های خوبی را با هم پشت سر میگذارند . سحر قریشی تنها یک برادر دارد و رنگ های مورد علاقه اش مشکی ، آبی و قرمز است . سحر قریشی دوست دارد هر چه زود تر به اوج برسد و این آینده را برای خود پیش بینی میکند . برایقریشینوع پوشش و لباس خیلی اهمیت دارد . او حسین سهیلی زاده را مانند پدرش دوست دارد.سحر قریشیدر گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس درباره نحوه ورودش به تلویزیون گفت: من کار اولم در زمینه بازیگری فیلم سینمایی «لج و لجبازی» به تهیه کنندگی آقای زبر دست بود. در مراحل پایانی این کار بودم که از طریق آقای خیرابی به آقای سهیلی‌زاده معرفی شدم. آقای سهیلی زاده از من دعوت کرد تا برای نقش یلدا که حدود ۳۵۰ نفر کاندید داشت، تست بدهم و خوشبختانه پس از تست مورد قبول واقع شده و برای بازی در این نقش آمدم.
وی با بیان اینکه بازیگران در کار روتین تلویزیونی بیشتر دیده می‌شوند، درباره بازتاب سریال «دلنوازان» اظهار داشت: استقبال مردم از این سریال خیلی خوب است و مردم در کوچه و خیابان مرا می‌شناسند و مورد محبتشان قرار گرفته‌ام. البته در این کار استرس هم داشته‌ام، چون در کنار پیشکسوتان بزرگی ایفای نقش می‌کردم و کار اولم بود.
وی افزود: من برای بازی در چنین سریال پر قسمتی تجربه چندانی نداشتم. ضمن اینکه نقشم هم پررنگ بود اما آقای سهیلی‌زاده با من همراهی کرد و کمک‌های او مرا به اینجا رساند.
وی درباره انتخاب بازیگران و اینکه آیا دوست داشته به جای بازیگر دیگری در این سریال ایفای نقش کند؟ پاسخ داد: من در جایگاهی نیستم که بخواهم در این باره صحبت کنم ولی به نظرم انتخاب بازیگران خوب است. روزی که من برای تست آمدم فقط برای نقش یلدا آمدم و امروز هم فکر می‌کنم هرکدام از بچه‌ها به بهترین شکل در جای خود قرار گرفته‌اند.
قریشی درباره نقش یلدا نیز عنوان داشت: به نظر من تمام گیرایی داستان در این است که پیش زمینه‌ای از زندگی یلدا وجود نداشته باشد. یلدا خودش پر از نگرانی و معماست و همین است که این جذابیت را برای این نقش ایجاد کرده است. تا آخر داستان مشخص نمی‌شود که یلدا که و چه بوده و همین تعلیق باعث می‌شود تا این نقش برای مخاطب خاکستری به نظر برسد و نداند که مثبت است یا منفی.
بازیگر نقش یلدا درباره اینکه دوست دارد همچنان در تلویزیون بازی کند و یا به سینما برود تیز تصریح کرد: به خاطر اینکه تلویزیون رسانه ملی است، پر بیننده‌تر است و قشر بیشتری از جامعه تلویزیون می‌بینند. ولی هم سینما و هم تلویزیون می‌توانند بازیگر را نشان بدهند و انتخاب درست نقش‌ها در این میان خیلی مهم‌تر است تا تکرار مکرر یک نقش. در تلویزیون می‌توان به قیمت تکراری شدن دیده شد، ولی من دوست دارم در هر دو ژانر دیده شوم و نقش‌های متفاوتی را تجربه کنم.
وی با بیان اینکه من بیشتر برایم نقش و فیلمنامه‌ مهم است و سینما و تلویزیون زیاد فرقی ندارد، گفت: یلدا را دوست دارم و با آن ارتباط برقرار کرده‌ام البته خیلی به من شباهت ندارد اما در اتفاقاتی که برایش می‌افتد، خودم را به جای او می‌گذارم و ری اکشن‌ها از طرف خودم بوده است.

بیوگرافی و عکس های بازیگران زن ایرانیبیوگرافی و عکس های بازیگران زن ایرانی

بیوگرافی تینا آخوند تبار

متولد خرداد ۱۳۶۶ است. یک سالی می‏شود که با فیلم طلاق به سبک ایرونی فرید کلهر وارد سینما شده است. قبل از آن در کلاس‏های بازیگری حمید سمندریان استارت ورود به بازیگری را زده و بعد از آن در فیلم سینمایی «هر چی خدا بخواد» خود را محک زده. آخرین کار سینمایی‏اش هم «آزاد راه» عباس رافعی بوده که هنوز اکران نشده. « امروز برای تست گریم سریال جدید علیرضا امینی به نام «گیوتین» رفته بودم که قرار است از اول مهر پخش شود.» این‏ها را مو به مو توضیح می‏دهد و حواسش هست که چیزی از قلم نیفتد و آخر از همه هم تاکید می‏کند که الان هم دو تا قرار داد برای بازی دارد. چون با نقش اول وارد سینما شده این جو برایش به وجود آمده بود که حتما باید نقش اول را بازی کند اما وقتی با چند کارگردان خوب صحبت می‏کند ترجیح می‏دهد یکی دوتا سریال خوب تلویزیونی هم بازی کند.

آرام و شمرده صحبت می‏کند و هیچ عجله‏ ای هم ندارد: «خیلی بلند پروازم. اصلا به هدف‏های کوچک فکر نمی‏کنم. همیشه بزرگترین چیزها را خواسته‏ام که اگر به کمترش هم رسیدم باز برای آدم‏های دیگر دست نیافتنی باشد.»
حین مصاحبه آرام است و هیچ حالتی در چهره‏اش مشخص نیست خودش اما نظر دیگری دارد: «یک دوره خیلی آرام بودم. اگر در یک جمع بودم ساکت می‏نشستم و اصلا معاشرت نمی‏کردم اما الان حدود دو سه سال است دقیقا بر عکس آن شده‏ام. هر جا که بروم همه از دستم فرار می‏کنند.» می‏خندد و می‏گوید: «کودک درونم تازه زنده شده.»

بیوگرافی و عکس های بازیگران زن ایرانی بیوگرافی و عکس های بازیگران زن ایرانی

بیوگرافی بهنوش بختیاری

زندگینامهبهنوش بختیاریاز زبان خودش:من در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران به دنیا آمدم. کودکی‌ام مثل کودکی خیلی‌های دیگر با کلی امید و آرزو سپری شد. من هم مثل خیلی از هم نسلان و هم جنسانم به زندگی نگاه می‌کردم.
با همان رویاهای دست یافتنی و دست نیافتنی. بعد از گذراندن تحصیلات ابتدایی و راهنمایی و دبیرستان وارد دانشگاه آزاد شدم آن هم در رشته مترجمی زبان فرانسه. این رشته را تا گرفتن مدرک کارشناسی در واحد تهران مرکز گذراندم و بعد با ورودم به دنیای سینما تمام چیزهای اطرافم تغییر کرد. بگذارید ماجرای سینما را کمی مبسوط‌تر بگویم. من قبل از بازیگری به عنوان منشی صحنه به سینما وارد شدم. در کنار آن در مدرسه «رسام هنر» یک دوره یک ساله تئاتر را هم زیر نظر خانم مهتاب نصیرپور گذراندم. از خاطرات خوش آن سال‌ها می‌توانم به کار در پشت‌صحنه فیلم «مهمان مامان» استاد داریوش مهرجویی اشاره کنم که در سمت منشی صحنه در کنار سایر عوامل تولیدی این فیلم حضور داشتم اما در همان دوران هم سودای بازیگری و بازیگر شدن را در سر می‌پروراندم. سرانجام سال ۱۳۷۵ بود که این فرصت برایم به وجود آمد و در مجموعه «هوای تازه» ساخته آقای محمد رحمانیان بازیگری را آغاز کردم و به عرصه جدیدی در دنیای سینما وارد شدم. همان چیزی که گفتم سودایش را در سر داشتم و همین اتفاق باعث شد تا امروز بازی کنم و در کنار شما باشم و خیلی از شما من را به عنوان یک بازیگر بشناسید تا یکی از عوامل پشت صحنه فیلم. خواندن البته از نوع مجازش یکی دیگر از دغدغه‌های همیشگی‌ام بود. در تمام این سال‌ها و در کنار بازیگری کلاس‌های آوازم را رها نکردم و ادامه‌اش دادم. فکر می‌کنم این تمام ماجرای حضور من تا امروز در کنار شماست. چیزی که توضیح بیشترش خارج از حوصله این صفحات است. فقط در پایان دلم نمی‌آید به نام یکی دونفر که در پیشرفت کاری‌ام خیلی به آنها مدیون هستم اشاره نکنم. کسانی که امروز در میان ما نیستند و شاید این اشاره به آنها ادای دینی باشد به محبت‌هایی که در حق من داشته‌اند. اول از همه زنده‌یاد حمیده خیر آبادی که مثل فرزندی به او علاقه داشته و دارم و بعد هم زنده‌یادان اردشیر افشین‌راد و مهدی ابالسلط. روحشان شاد.

بیوگرافی و عکس های بازیگران زن ایرانی بیوگرافی و عکس های بازیگران زن ایرانی

بیوگرافی افسانه پاکرو

افسانه پاکرومتولد ۴ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران است ،یک خواهر بزرگتر و یک برادر کوچکتر از خود دارد ،مجرد است ،فوق دیپلم گرافیک دارد ،آرام و کم حرف است ،عاشق بازیگری است و از شهرت بیزار است و بازیگری را فقط به خاطر اینکه بتواند نقش یک انسان متفاوت با خود را بازی کند دوست دارد ،بعد از گرفتن فوق دیپلم و گذراندن یک دوره کلاسهای استاد سمندریان برای بازی در فیلم محکومین بهشت در سال ۸۳ انتخاب شد و بعد از آن برای بازی در سریال رسم عاشقی دعوت شد و شهرت خود را در این سریال به دست آورد، از جمله فعالیتهای هنری اش عبارتند از:محکومین بهشت ،پیدا و پنهان ،رسم عاشقی ،رویای خیس ،محاکمه ،زندگی شیرین ،شیر و عسل و……

بیوگرافی و عکس های بازیگران زن ایرانیبیوگرافی و عکس های بازیگران زن ایرانی

بیوگرافی الناز شاکر دوست

الناز شاکردوستدر سال ۱۳۶۳ در یکی از محله های تهران چشم به دنیا گشود..در دوران دبستان عاشق بازیگری شد.دانشجوی تئاتراز دانشکده هنرو معماری دانشگاه تهران است. کلا انسانی عجیبی است.. عاشق فوتبال است شبیه بازیگری ! مادر خود را بسیار دوست دارد. و عجیب ترین نکته در زندگی او دوست صمیمی اوست.
مدرک تحصیلی: دانشجوی تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران
با بازی در فیلم « گل یخ » ساخته کیومرث پوراحمد به سینما آمد و ظرف کمتر از یک سال در پنج فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد. تفاوت بازی او در دو فیلم « گل یخ » و « مجردها » نشان از توانایی های او دارد.
شاکردوستدر « بی وفا » اولین ساخته منتقد قدیمی سینما – اصغر نعیمی – بهترین بازی کارنامه سینمایی اش را به نمایش گذاشت.
بله دوست صمیمی او گوهر خیر اندیش است که حداقل ۳۰ سال از او بزرگتر است.به طور اتفاقی وارد سینما شد.به گفته کیومرث پوراحمد وقتی دنبال یک بازیگر حدودا ۲۰ ساله میگشته که الناز رو دیده و از بازی وی که در ان موقع در تئاتر بازی می کرده خوشش امده و او را در فیلم گل یخ به عنوان بازیگر نقش اول بازی داده است. بازی های مختلف و نقش های مختلف که از او دیدیم او را یک بازیگر باهوش و با استعداد معرفی کرده است. بازی های متفاوت نظیر یک دختر پولدار در عروس فراری … یک دختر شل و ول در مجردها(واقعا فوق العاده بود).. یک دختر نسل سومی در چه کسی امیر را کشت (بازی او در این فیلم عالی بود..بسیار بهتر از نیکی کریمی . مهناز افشار و…)و بازی بسیار زیبای او در فیلم بی وفا(به عنوان یک دختر پایین خیابونی که عمرا هیچ بازیگری نمی تونست این نقش را به این خوبی بازی کن).در این سه سال و تا سن ۲۲ سالگی بازی در ۱۱ فیلم یک امار فوق العاده برای یک بازیگر است..منتقدین بسیاری از همان اول از بازی او تعریف کرده اند.

بیوگرافی و عکس های بازیگران زن ایرانیبیوگرافی و عکس های بازیگران زن ایرانی

بیوگرافی نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمیمتولد ۱۸ تیر ماه سال ۱۳۵۹ و فارغ التحصیل رشته روانشناسی میباشد. این بازیگر جوان به واسطه خلاقیت و استعداد بی نظیر خود در بازیگری به سرعت وارد عرصه سینما گردید و توانست در مدت کوتاهی در فیلم های سینمایی بزرگی در نقش اول کار کند.
در دوره بازیگری کانون سینما گران جوان با سریال «در چشم باد»مسعو جعفری جوازانی در سال ۱۳۸۲ کار حرفه ای را آغاز کرد.
یک سال بعد با بازی در فیلم«تر دست»محمد علی سجادی و کار با این کارگردان با تجربه به او بازیگری را بیشتر آموخت تا این باعث شد که سجادی نام اورا در کنار بازیگرهای مورد علاقه اش قرار دهد.بعد از تجربه «تردست » محمدعلی سجادی او را برای بازی در فیلم «شوریده» در اواخر سال ۱۳۸۳ انتخاب کرد.

بیوگرافی و عکس های بازیگران زن ایرانی بیوگرافی و عکس های بازیگران زن ایرانی

بیوگرافی لیلا اوتادی

لیلا اوتادیمتولد سال ۱۳۶۲ و فارغ التحصیل رشته معماری از دانشگاه تهران است. بازیگری در عرصه تئاتر نقطه شروع کار هنری او بوده و چند سالی است که در این عرصه فعالیت می کند.
اولین بار چهره او را در یک فیلم سینمایی دیدیم که نقش کوتاهی داشت، در فیلم «چشمان سیاه» ، اما ماه رمضانی که گذشت او را در سریال «آخرین گناه» در نقش «آوا» دیدیم.
از او می پرسم: «شما با تجربه یک فیلم سینمایی، کار تصویری را شروع کردید. کار تلویزیونی نسبت به کار سینمایی چه تفاوتهایی برایتان داشت که به سریالهای تلویزیونی روی آوردید؟
می گوید: «تفاوت کار سینمایی با تلویزیونی خیلی زیاد است. سینما این که من بعد از یک فیلم سینمایی به بازی در یک سریال روی آوردم، بیشتر به این خاطر بود که مخاطب تلویزیون با مخاطب سینما متفاوت است. سینما مخاطبان محدودی دارد، علاوه بر این دیدها هم نسبت به سینما و تلویزیون متفاوت است. به عقیده من گاهی سراغ کار تلویزیونی رفتن هم برای بازیگر بد نیست.» می پرسم چه نظری در مورد نقشهای منفی و مثبت داری؟ می گوید: «فکر می کنم نقشهای مثبت و منفی تفاوتی با هم ندارد، مهم این است که بازیگر از پس نقش، خوب بربیاید و خوب کارش را اجرا کند، اما این که می گویند نقش مثبت و منفی، برای من به شخصه هیچ وقت تفاوتی با هم نداشته است.

بیوگرافی و عکس های بازیگران زن ایرانی بیوگرافی و عکس های بازیگران زن ایرانی


Google
About 5,570,000 results (0.57 seconds)
Search Results
عکس های دیده نشده نفیسه روشن + بیوگرافی کامل - نمکستان
namakstan.ir › مطالب و عکس های جالب
Translate this page
عکس های جدید نفیسه روشن , بیوگرافی کامل نفیسه روشن , اینستاگرام نفیسه روشن. در این پست عکس های منتشر شده در صفحات اجتماعی خانم نفیسه روشن بازیگر ...
عکس های دیده نشده حامد بهداد و خانوادش + بیوگرافی کامل - نمکستان
namakstan.ir › مطالب و عکس های جالب
Translate this page
عکس های حامد بهداد + بیوگرافی کامل عکس های جدید حامد بهداد , بیوگرافی کامل حامد بهداد , اینستاگرام شخصی حامد بهداد حامد بهداد متولد.
نرگس محمدی | بیوگرافی و عکس های “نرگس محمدی” - نمناک
namnak.com/4186-بیوگرافی-نرگس-محمدی-+-عکس....
Translate this page
Rating: 4 - ‎591 reviews
نرگس محمدی و عکس های نرگس محمدی و بیوگرافی و زندگینامه نرگس محمدی بازیگر نقش ستایش و فیلم شناسی و سریال های وی را در سایت نمناک مشاهده کنید.
سحر قریشی | بیوگرافی و عکسهای “سحر قریشی” - نمناک
namnak.com/10525-سحر-قریشی.html
Translate this page
Rating: 4.1 - ‎2,238 reviews
سحر قریشی و زندگینامه سحر قریشی و عکسهای سحر قریشی و همسر سابق سحر قریشی و بیوگرافی کامل سحر قریشی را در نمناک بخوانید.
نفیسه روشن | بیوگرافی و عکس های “نفیسه روشن” - نمناک
namnak.com/5344-بیوگرافی-نفیسه-روشن.html
Translate this page
Rating: 4.3 - ‎169 reviews
عکسهای نفیسه روشن ، جدیدترین عکسهای نفیسه روشن ، عکسهای نفیسه روشن و ... بیوگرافی کامل نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون به همراه فیلم شناسی و ...
لعیا زنگنه | بیوگرافی و عکس های “لعیا زنگنه” - نمناک
namnak.com/458-بیوگرافی-لعیا-زنگنه
Translate this page
Rating: 4.3 - ‎354 reviews
لعیا زنگنه و بیوگرافی و عکسهای لعیا زنگنه ، زندگینامه لعیا زنگنه و دختر لعیا زنگنه و همسر لعیا زنگنه و فیلم های زنگنه را در سایت نمناک ببینید.
هدیه تهرانی | بیوگرافی و عکس های “هدیه تهرانی” - نمناک
namnak.com/10760-بیوگرافی-هدیه-تهرانی.html
Translate this page
Rating: 4 - ‎125 reviews
عکسهای هدیه تهرانی ، بیوگرافی و عکس هدیه تهرانی ، فیلم شناسی هدیه تهرانی ، بیوگرافی هدیه تهرانی را در نمناک ببینید.
شهاب حسینی | بیوگرافی و عکس های “شهاب حسینی” - نمناک
namnak.com/233-بیوگرافی-شهاب-حسینی
Translate this page
Rating: 4.9 - ‎504 reviews
شهاب حسینی و بیوگرافی کامل شهاب حسینی و عکسهای شهاب حسینی و، زندگینامه شهاب حسینی و همسرش و فیلم ها و سریال های شهاب حسینی را در سایت نمناک ملاحظه ...
بیوگرافی و عکس های سوسن پرور - آریا پیکس
www.ariapix.net/.../سوسن-پرور-بیوگرافی-عکس.ht...
Translate this page
مجموعه عکسهای سوسن پرور + بیوگرافی سوسن پرور بازیگر سینما تئاتر و تلویزیون بیوگرافی : سوسن پرور متولد دی ماه 1354 و فرزند دوم خانواده می باشد.وی اصالتا ...
بیوگرافی شکیرا + عکس های جدید شکیرا خواننده اسپانیولی
www.amazing.ir/1393/.../biography-and-photos-shaki...
Translate this page
جدیدترین عکس شکیرا در کنار پیکه همسرش عکس های جدید شکیرا و همسرش پیکه شکیرا و پسرش میلان در استودیو بیوگرافی شکیرا زن پیکه فتو شات شکیرا ...
بیوگرافی بازیگران,بیوگرافی احسان علیخانی,بیوگرافی مه لقا جابری ...
www.jazzaab.ir/news_cats_26.html
Translate this page
بیوگرافی هنرمندان بیوگرافی بازیگران,زندگینامه هنرمندان, بیوگرافی مهناز افشار,بیوگرافی محمدرضا گلزار,عکس جنیفر,بیوگرافی سحر قریشی,الناز شاکر دوست بیوگرافی. ... چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (143) · شعر طنز: خانم های متأهل.
بیوگرافی رضا عطاران+عکسهای رضا عطاران - بیتوته
www.beytoote.com/fun/.../biography-reza-ataran1.ht...
Translate this page
سایت رضا عطاران, عکس رض, همسر رضا عطاران عکسهای رضا عطاران رضا عطاران و همسرش زندگی نامه رضا عطاران,تصاویری از رضا عطاران,جديدترين عكسهاي رضا عطاران,رضا ...
بیوگرافی احسان علیخانی + تصاویر احسان علیخانی - بیتوته
www.beytoote.com/art/.../picture2-images-alikhani.ht...
Translate this page
بیوگرافی احسان علیخانی عکس های احسان علیخانی جدیدترین عکس های احسان علیخانی احسان علیخانی,زندگینامه احسان علیخانی,احسان علیخانی مجری برنامه ماه عسل ...
بازیگران،عکس بازیگران،بیوگرافی بازیگران،بازیگران خارجی،هنر ...
www.beytoote.com/fun/actor-news/
Translate this page
جنیفر لوپز,الناز شاکردوست,بازیگران,گوگوش,بیوگرافی گوگوش,عکس گوگوش,مهناز افشار,عکس دختر ... عکس هایی از نسیم ادبی,بیوگرافی و زندگی نامه نسیم ادبی ...
بیوگرافی و عکس های جهان در سریال گوزل
shikpars.com/biography-and-photos-jahan-guzel-serial/
Translate this page
عکس های جهان در سریال گوزل,سریال گوزل,بیوگرافی جهان در سریال گوزل. آخرین ایفای نقش او ، بازی در سریال ترکی گوزل می باشد . این سریال در سال ۲۰۱۴ ساخته شده ...
بیوگرافی و عکس های جدید و جذاب اینستاگرام پریناز ایزدیار - روزگار
rouzegar.com/.../parinaz-izadyar-biography-and-phot...
Translate this page
پریناز ایزدیار,پریناز ایزدیار و همسرش,همسر پریناز ایزدیار,عکس های جدید پریناز ایزدیار ... عکس های جدید و شخصی پریناز ایزدیار + بیوگرافی پریناز ایزدیار ...
بیوگرافی مرجانه گلچین، بیوگرافی و عکسهای مرجانه گلچین و همسرش - آکا
www.akairan.com/biography/.../2015520152555.html
Translate this page
مرجانه گلچین,بیوگرافی مرجانه گلچین,مرجانه گلچین وهمسرش,بیوگرافی مرجان گلچین و عکس,زندگینامه مرجانه گلچین,بیوگرافی کامل مرجانه گلچین,تصاویر مرجانه ...
بیوگرافی و عکس های جدید کتایون ریاحی - دانلود
www.cooldownload.ir/عکسهای-کتایون-ریاحی.html
Translate this page
کامل ترین گالری عکس های جدید کتایون ریاحی 94 کتایون ریاحی و تهمینه میلانی کتایون ریاحی و پسرش پوریا کتایون…,بیوگرافی و عکس های جدید کتایون ریاحی ...
عکس های جدید هانیه توسلی + بیوگرافی - اس ام اس
www.bisms.ir › عکس
Translate this page
هانیه توسلی , بیوگرافی و عکس های هانیه توسلی. در این پست جدید ترین عکس های هانیه توسلی بازیگر موفق و خوش قیافه سینما و تلویزیون. را گرد آوری کردیم در ادامه ...
عکس های شخصی آزاده زارعی + بیوگرافی آزاده زارعی - تازه نو
www.tazeno.ir/.../biography-and-photos-azadeh-zareei...
Translate this page
دسته بندی : بیوگرافی بازیگران,عکس های بازیگران. عکس های شخصی آزاده زارعی + بیوگرافی آزاده زارعی. آزاده زارعی,بیوگرافی آزاده زارعی,عکس آزاده زارعی.
بیوگرافی و عکس های جذاب سحر افتاده - تالاب
www.talab.ir/art/.../sahar-oftadeh-biography-photos.ht...
Translate this page
بیوگرافی و عکس های جذاب سحر افتاده بازیگر خوب سینمای ایران سحر افتاده به انگلیسی Sahar Oftadeh زاده ی سال ۱۳۷۰ بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی.
بیوگرافی علی مسعودی (مشهدی) خندوانه + عکس های علی مسعودی
www.mizanonline.ir/.../بیوگرافی-علی-مسعودی-مشهد...
Translate this page
خبرگزاری میزان - نویسنده و فیلنامه نویس سریال های طنز تلوزیونی متولد شهر مشهد است. علی مسعودی کار نویسندگی را با نوشتن متن ‌های چند آیتم...
عکس های جذاب اینستاگرامی امیر جدیدی بازیگر+بیوگرافی - مجله ...
www.nazbahar.com/.../amir-jadidi-instagram-photos-b...
Translate this page
عکس های امیر جدیدی بیوگرافی دقیق امیر جدیدی اینستاگرام امیر جدیدی بازیگر پیروز رخ دیوانه amir jadidi instagram biography مشخصات امیر جدیدی.
همه چیز در مورد احمد سعیدی ( بیوگرافی عکس )
teerex.ir › سرگرمی › بیوگرافی
Translate this page
Nov 26, 2014 - احمد سعیدی خواننده پاپ و تنظیم کننده متولد ۱۶ فروردین ۱۳۶۷ در شیراز است . او فعالیت های هنری خود در سن ۱۳ سالگی با ساخت آهنگ شروع کرد .
مرجان سپهری بازیگر زن | بیوگرافی و عکسهای مرجان سپهری
fantea.rozblog.com/.../مرجان-سپهری-بازیگر-زن--بیو...
Translate this page
1 day ago - مرجان سپهری | بیوگرافی و عکسهای مرجان سپهری در ادامه مطلبمرجان سپهری , مرجان سپهری تیر 95 , مرجان سپهری در سال 95 , عکس بازیگران زن , عکس ...
بیوگرافی و عکس های زیبا از شاهرخ استخری - تکناز
www.taknaz.net/news_detail_9271.html
Translate this page
تاریخ دقیق تولد ۱۴ مهر ۱۳۵۹ بیمارستان محل تولد بیمارستان رسالت نام پدر علی بچه کدام محله شهرک غرب چندمین فرزند خانواده اول ت بیوگرافی و عکس های.
بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی - پارس ناز
www.parsnaz.ir/news_cats_26.html
Translate this page
بیوگرافی نگار عابدی + عکس های نگار عابدی ... بیوگرافی و عکس های سارا همتی بازیگر ایرانی · بیوگرافی ... بیوگرافی و عکس های اوا گرین بازیگر و مدل فرانسوی.
عکس های مراسم عقد یکتا ناصر و همسرش منوچهر هادی ، كارگردان سينما + ...
www.persianv.com/view/330108.php
Translate this page
Mar 12, 2016 - عکس های جدید منتشر شده از بازیگران و افراد مشهور ایرانی (169) ... تیپ و آرایش جالب یکتا ناصر با پوشیه در یک نمایش + تصاویر و بیوگرافی.
بیوگرافی فروزان ، عکسهای فروزان - زیتونی
zeytooni.com/.../بیوگرافی-فروزان-،-عکسهای-فروزا...
Translate this page
Jan 25, 2016 - بیوگرافی فروزان ، عکسهای فروزان آخرین عکس فروزان, آخرین عکسهای فروزان, بازیگر زن ایرانی, بازیگر قبل از انقلاب فروزان, بیوگرافی فروزان, ...
بیوگرافی بازیگر جوان شهنام شهابی + عکس های جدید
khabareno.com › چهره ها › بازیگران
Translate this page
شهنام شهابی (زادهٔ ۱۳۶۱/۲/۱۷، تهران) بازیگر ایرانی‌ است. تولد : ۱۳۶۱/۲/۱۷ تهران تحصیلات : لیسانس ادبیات نمایشی فعالیت : از ۱۳۷۳ تا کنون زندگی او در رشته ...
بیوگرافی امید + عکس های جدید و شخصی امید - جزقل
jezghel.com/biography/omid
Translate this page
امید, اینستاگرام امید, جدید ترین عکس های امید, عکس جدید امید, فیس بوک امید, خانواده امید, نامزد امید, امید خواننده خوش تیپ, عکس های خانوادگی امید,
عکس های باور نکردنی بازیگر زن سریال کیمیا+بیوگرافی | سایت خبری ...
beroznews.com/photo-mahtab-servati-woman-serial-c...
Translate this page
در ادامه عکس های باور نکردنی مهتاب ثروتی با زیگر زن سریال کیمیا را برای شما آماده کرده ایم.مهتاب ثروتی که در سریال کیمیا نقش سلما دوست کیمیا را بازی می کند.
عکس های جدید مدلینگ “پرستو صالحی” + بیوگرافی | ساتین
saten.ir › اخبار داغ
Translate this page
عکس های جدید پرستو صالحی که به سبک مدلینگ گرفته شده . به گزارش ساتین : الهام صالحی با نام مستعار پرستو صالحی (متولد ۹ ابان ۱۳۵۶ در تهران ) بازیگر ایرانی ...
بیوگرافی و عکسهای یاسمین بازیگر سریال عشق و جزا سری جدید | سایت ...
fun.baharfa.com/بیوگرافی-و-عکسهای-یاسمین-بازی...
Translate this page
بیوگرافی و عکسهای یاسمین بازیگر سریال عشق و جزا سری جدید. نام اصلی یاسمین Nurgül Yeşilçay می باشد و متولد سال 1976 میلادی (1355 شمسی) در Afyon کشور ...
بیوگرافی و عکس های جدید علی صادقی – جديدترين اخبار ايران و جهان ...
www.momtaznews.com/بیوگرافی-و-عکس-های-جدید-...
Translate this page
ali sadeghi 0 بیوگرافی و عکس های جدید علی صادقی. علی صادقی متولد ۱۴ آذر ۱۳۵۹ دارای فوق دیپلم کامپیوتر ، یکی از بازیگران طنز سینما و تلویزیون ایران است.
زندگینامه نوید محمدزاده + تصاویر | اتاق خبر 24
otaghkhabar24.ir/news/34833
Translate this page
Feb 5, 2016 - یکی دیگر از حاشیه های این بازیگر مربوط به نوع پوشش در جشنواره کن در کشور فرانسه است. عکس نوید محمدزاده و شلوارش در شبکه های اجتماعی بسیار ...
بیوگرافی و عکسهای شخصی جدید احمد سعیدی - جیگیلی
jigili1.net/بیوگرافی-و-عکسهای-شخصی-جدید-احمد-سع...
Translate this page
بیوگرافی و عکسهای شخصی جدید احمد سعیدی , احمد سعیدی , گالری عکسهای احمد سعیدی , تصاویر بسیار زیبا و جدید احمد سعیدی زمستان 93 , دانلود آهنگ جدید احمد ...
بیوگرافی و عکس های محمدرضا گلزار | جدید 95
www.rahafun.com/بیوگرافی-عکس-محمدرضا-گلزار....
Translate this page
در این لحظه ما برای شما دوستان خوب بیوگرافی کامل به همراه عکس های محمدرضا گلزار را آورده ایم تا باعث خوشحالی طرفداران ایشون شود… محمد رضا گلزار فعالیت هنری خود ...
گالری عکسهای زیبای آناهیتا همتی به همراه بیوگرافی | سایت تفریحی و ...
www.overdoz.ir/.../گالری-عکسهای-زیبای-آناهیتا-همت...
Translate this page
گالری عکسهای زیبای آناهیتا همتی به همراه بیوگرافی آناهیتا همتی ( متولد ۱ مرداد ۱۳۵۲ در تهران ) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. زندگینامه آناهیتا همتی.
عکس های رضا راشن مدل ایرانی + بیوگرافی - مد وی
modv.ir/19069/photos-reza-rashen-model-irani
Translate this page
عکس های رضا راشن مدل ایرانی + بیوگرافی رضا راشن 27 سال سن دارد و در تهران متولد شده است ، او یک بهمنی ساده اما پر جذبه و خوش صحبت است . قد رضا 187 سانتی متر.
بیوگرافی و عکس های خانواده داریوش فرضیایی سال 95 و 2016 - پاتوق من
mepatogh.ir › فرهنگ و هنر › بیوگرافی و زندگینامه
Translate this page
Rating: 3.8 - ‎8 votes
بیوگرافی و عکس های خانواده داریوش فرضیایی سال 95 و 2016 عکس ها و بیوگرافی داریوش فرضیایی ( عمو پورنگ ) مجری پرطرفدار عکس جدید مادر داریوش فرضیایی ...
بیوگرافی و عکس های لطیفه در سریال لطیفه - تاپ ناز
www.topnaz.com › سرگرمی › بیوگرافی
Translate this page
عکس های لطیفه در سریال لطیفه و بیوگرافی لطیفه در سریال لطیفه خدیجه طوبا بویوک‌اوستون (به ترکی: Hatice Tuba Büyüküstün) در تاریخ ۵/۸/۱۹۸۲ در استانبول ...
بیوگرافی و عکس های بازیگران زن ایرانی - بورس نیوز
www.boursenews.ir/.../بیوگرافی-و-عکس-های-بازیگ...
Translate this page
Sep 16, 2014 - بیوگرافی و عکس های بازیگران زن ایرانی. بیوگرافی و عکس های. سحر قریشیمتولد ۱۳۶۶ است و تنها عضو متاهل بین بازیگران جوان دلنوازان به حساب ...
نیوشا ضیغمی | بیوگرافی و عکس‌های نیوشا ضیغمی و همسرش - جهانی‌ها
www.jahaniha.ir/newsha-zeighami-dowry-photos.html
Translate this page
نیوشا ضیغمی | بیوگرافی و عکس‌های نیوشا ضیغمی و همسرش , newsha zeighami , زندگی خصوصی نیوشا ضیغمی , "نیوشا ضیغمی" , تصاویر نیوشا ضیغمی و همسرش.
عکس های زیبا جدید خانوادگی الهام حمیدی 94 بیوگرافی همسر | سایت ...
3pide.ir/عکس-های-زیبا-جدید-خانوادگی-الهام-حمیدی-9/
Translate this page
نوشته جدید سایت تفریحی و عکس دوشنبه ۱۰ فروردین ۹۴ : عکس های زیبا جدید خانوادگی الهام حمیدی ۹۴ بیوگرافی همسر,عکس های زیبا و جدید الهام حمیدی بازیگر زن ...
عکسهای آرام جعفری + بیوگرافی - ایران ناز
www.irannaz.com/news_detail_4232.html
Translate this page
بیوگرافی آرام جعفری آرام جعفری متولد 22 بهمن‌ماه سال 59 در تهران است، فرزند دوم خانواده تحصیلاتش را در رشته نقاشی به پایان رسان.
بیوگرافی نهال و عکس های نهال - پارست
www.parset.com/C1072_بیوگرافی_نهال_و_عکس_های...
Translate this page
بیوگرافی نهال + عکس های زیبای نهال بازیگر سریال عشق ممنوع. نهال,بیوگرافی نهال بازیگر سریال عشق. بیوگرافی نهال + عکس های زیبای نهال بازیگر سریال عشق ...
بیوگرافی و عکس های اینستاگرام کریستیانو رونالدو - میهن گرام
mihangram.com/cristiano-ronaldo.html
Translate this page
بیوگرافی :خب امروز برای شما ورزشی ها بیوگرافی و عکس های اینستاگرام کریستیانو رونالدو ( cristiano ronaldo ) را قرار دادم.که امیدوارم مورد پسن شما خصوصا هواداران ...
عکسهای جدید سارا منجزی ، بیوگرافی سارا منجزی ، عکس خفن لخت
gahar.ir/عکسهای-جدید-سارا-منجزی/
Translate this page
عکسهای جدید سارا منجزی بازیگر زن,عکس های سارا منجزی با ساپورت,عکس لو رفته سارا منجزی,عکسهای بازیگران زن,عکس خفن بازیگران زن,بیوگرافی سارا منجزی.
عکس های شخصی فرید صعودی مدل ایرانی 95 + بیوگرافی | سایت ...
nasimfun.com › عکس
Translate this page
Rating: 5 - ‎2 votes
Apr 12, 2016 - عکس های شخصی فرید صعودی مدل ایرانی و مانکن ایرانی در سال 95 که به همراه بیوگرافی فرید صعودی برای اولین بار در سایت تفریحی نسیم فان ...
Searches related to بیوگرافی و عکس های

بیوگرافی همسر نفیسه روشن

عکس عروسی نفیسه روشن

بیوگرافی نفیسه روشن

نفیسه روشن بی حجاب

نفیسه روشن اینستاگرام

نفیسه روشن و همسرش بهنام

نفیسه روشن و ببرش

قد نفیسه روشن
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 231
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 427
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 2,729
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 12,176
  • بازدید ماه : 12,176
  • بازدید سال : 389,787
  • بازدید کلی : 4,169,565