loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 211 شنبه 02 مرداد 1395 نظرات (0)

نحوه انتخاب صحیح گل های آپارتمانی

با اینکه امروز انواع گیاهان آپارتمانی در دسترس خریداران است، خرید گیاه مناسب چندان آسان نیست. گونه هایی از گیاهان که در اماکن عمومی به نمایش گذاشته می شوند و از هر نظر شاد و سرحال به نظر می رسند، شاید در خانه چندان به کار نیایند. گاهی، در اماکن عمومی، گیاهانی را به صورت اجاره در معرض دید قرار می دهند و زمانی که تازگی و شادابی آنها به پایان می رسد آنها را به گلخانه ها بازمی گردانند. اگر می خواهید گیاهی را بخرید، نخست به پرسش های زیر پاسخ دهید و از میان گیاهان مختلف آنچه را که واقعا به درد شما می خورد انتخاب کنید.

 ● پرسش ۱: آیا گیاهی را می خواهید که سرتاسر سال به نمایش گذاشته شود؟

همه گیاهان آپارتمانی، به هر صورت، زیبایی و طراوت خود را به نوعی در همه سال به نمایش می گذارند. مشکل در مورد گیاهان گل آور است. بعضی از گیاهان گل آور، در زمانی محدود، نمادارند و پس از اینکه دوران گل آوری آنها به پایان می رسد دیگر جایی در اتاق ها یا سالن های پذیرایی ندارند. اما در میان این دسته از گیاهان، گونه هایی هم هستند که می توانند در سراسر سال به نمایش گذاشته شوند و از زیبایی خود بیننده را بهره مند سازند.

 ● پرسش ۲: وقت آزاد و مهارت شما چه اندازه است؟

بعضی از گیاهان خانگی با شرایطی متنوع سازگاری پیدا می کنند. از میان این دسته از گیاهان (مقاوم و پایدار) گونه های زیر را می توان نام برد: سانسوریا، آسپیدیسترا (عبایی)، گیاهان گوشتی مشهور (اگر خشک نگهداری شوند)، سیپروس (اگر مرطوب نگه داشته شوند). این دسته را ما اصطلاحا «گیاهان گروه آسان» نامگذاری کرده ایم. در مقابل این گروه، دسته ای دیگر از گیاهان هستند که به اصطلاح «ظریف و لطیف» نامگذاری شده اند. از این دسته می توان به آکالیفا، کالاتئا، گارانیا و غیره اشاره کرد. البته کل این موضوع به علاقه و مهارت و پشتکار باغبان خانگی بستگی دارد.

پرسش ۳: برای کاری که در نظر گرفته اید چه مبلغی را می خواهید بپردازید؟

معمولا بیشتر مردم گیاهان را در گلدان های ۵/۷ تا ۱۵ سانتی متری خریداری می کنند. آن ها هنگام خرید با اختلاف قیمت ها روبه رو می شوند چون بعضی از گونه ها خیلی گرانتر از گونه های دیگر هستند. پرورش دهندگان حرفه ای در این مورد احتیاط زیادی نشان می دهند چون آنها مسایلی مانند کندی در رشد و مشکلات تکثیر را هم در نظر می گیرند. پس چنانچه می خواهید گیاهان متنوعی را خریداری کنید ولی بودجه شما محدودیت دارد، بهتر است گلدان های کوچکی را بخرید تا هم پول کمتری خرج کنید و هم با مراقبت های لازم، آنها را به بوته ها یا درخچه های پرپشت و درشت قامت تبدیل کنید. راه بهتر آن است که با بذرپاشی یا استفاده از قلمه ها، گیاهان متنوعی را برای خود پرورش دهید.

● پرسش ۴: گیاهی که می خواهید بخرید باید چه اندازه ای داشته باشد و شکل آن چگونه باشد؟

پیش از خرید، شکل و اندازه گیاهی را که در نظر دارید، با توجه به نوع برگ ها یا گل های آن مشخص کنید. البته محل هایی را که می خواهید برای نگه داری گیاهان مورد استفاده قرار دهید، با توجه به شکل و اندازه و نوع گل و برگ آنها آماده سازید.

پرسش ۵: آیا می توانید شرایط لازم را برای نگه داری گیاهان در خانه فراهم آورید؟

گیاهان به شرایط مختلفی از نظر نور، سرما، گرما و رطوبت نیاز دارند.

● شکل گیاهان خانگی

هنگام انتخاب گیاه توجه به اندازه و شکل آن اهمیت فراوانی دارد. یک گیاه کوتاه قامت در نزدیکی و چسبیده به دیواری لخت و بلند، کاملا بی قواره به نظر می آید. قراردادن گیاهی درخت گونه در لبه پنجره ای باریک نیز با قواعد ایمنی همخوانی ندارد. به خاطر داشته باشید که یک دراسینا یا فیکوس جوان و ریز جثه پس از چندین فصل درون خانه به درختچه ای تناور و بزرگ تبدیل خواهند شد.
گیاهان از نظر شکل به شش دسته اصلی تقسیم می شوند که همه گیاهان خانگی تقریبا در داخل یکی از این دسته ها جای می گیرند. البته مواردی هم هست که گیاهی مثلا در ابتدا جزء یک دسته بوده ولی با گذشت زمان که سن آن بالا می رود به دسته دیگری انتقال پیدا می کند.

 ● گیاهان علف گونه

گیاهان این دسته برگ هایی باریک و بلند دارند و روند رشد شان مانند علف است. تعداد خیلی کمی از این نوع گیاهان برای نگه داری و پرورش در خانه ها استفاده می شوند زیرا شکل برگ های آنها کلا برای دکوراسیون داخلی خانه مناسب نیست. چند گیاه از این دسته که برگ هایی بلند و بسیار نازک دارند، به عنوان گیاه خانگی نام برده شده اند؛ از جمله آکوروس. پرورش و نگه داری از گونه ای از گیاهان علفی شکل که برگ های پهن دارند، مانند کلروفیتوم نیز در خانه ها رواج دارد. همچنین چند گیاه گل آور هستند که برگ هایی علفی شکل دارند و علاقه مندان زیادی هم در همه جا پیدا کرده اند. مشهورترین این نوع عبارتند از: بیل برژیا، تیلاندسیا و نرگس.

● گیاهان بوته ای

این دسته از گیاهان مجموعه ای از واریته هایی را به وجود می آورند که به دلیل ویژگی هایی که دارند نمی توانند از گروه های گیاهی به شمار آیند. ویژگی ظاهری این گیاهان آن است که چندین ساقه از سطح گلدان می روید که نه می توان آنها را عمودی و نه افقی مطلق نامید. این عادت رویشی در این دسته از گیاهان حالت استاندارد و قابل قبولی به خود گرفته است. گاهی ساقه ها کوتاه و کوچک و برگ ها حالت متراکم دارند، مانند پپرومیا و گاهی ساقه ها بلند و برگ ها شکل بوته به خود می گیرند مانند آکوبا. برخی از گیاهان این دسته ذاتا و به طور طبیعی شکلی بوته ای دارند و برخی دیگر برای بوته شدن نیاز به هرس منظم دارند. در دسته اول، رویش پاجوش ها که به طور طبیعی انجام می گیرد به گیاه حالت بوته ای می دهند و در دسته دوم باید برای رویش پاجوش ها و شکل گیری گیاه، کار هرس را در فواصل و زمان های منظم و معین انجام داد. نمونه هایی از این دسته عبارتند از آکی منس، بگونیا، رکس، پیله آ و مارانتا.

● گیاهان راست قامت

مشخصه گیاهان راست قامت این است که ساقه ها به صورت عمودی می رویند و گاهی ارتفاعشان بین سه سانتی متر تا بلندترین گیاه خانگی موجود متغیر است. دسته ای که قامتی متوسط دارند، در آرایش گیاهان مختلط نقشی اساسی ایفا می کنند. چون احساسی را که از دیدن گونه های گیاهی انبوه و کوتاه و خپل به انسان دست می دهد، متعادل و خنثی می سازند. گیاهان بلند قامت این دسته معمولا به صورت تکی به نمایش در می آیند تا تمرکز دید را به سوی خود جلب کنند.

● گیاهان ستونی شکل

این دسته از گیاهان ساقه هایی عمودی و کلفت دارند که یا بدون برگ هستند یا رویش برگ ها بر روی ساقه ها به شکلی است که حالت عمودی گیاه را خنثی نمی سازند. بسیاری از کاکتوس ها و بعضی از گیاهان گوشتی همین عادت رویشی را دارند، نمونه هایی چون: سرئوس، هاورتیا، نوتوکاکتوس از این دسته اند.

درختان یا درختچه ها

در نمایشگاه های بزرگ و بسیاری از کلکسیون ها، این دسته از گیاهان نمونه هایی چشم گیر و اصلی به شمار می آیند و شکل رویشی همه درختچه ها (یا درختان) به یک صورت است. ساقه ای از مرکز خاک می روید، گاهی شاخه شاخه و گاهی بدون شاخه، یعنی گاهی ساقه اصلی به دو یا چند شاخه فرعی منشعب می شود و گاهی به صورت ساقه ای تکی به جا می ماند. بر روی این ساقه یا شاخه ها عموما برگ هایی می رویند که پایه یا برگ های کوچکی دارند. بعضی از این گیاهان (بهتر بگوییم درختچه ها) قامتی کوچک دارند مانند درختچه های مینیاتور گوشتی یا نهال کرتون. برخی دیگر ارتفاع قامت شان حتی ممکن است به سقف هم برسد. نمونه هایی از این دسته را می توان شامل: آفلاندرآ، سیتروس، فیکوس بنجامین، الئوروس فیکوس الاستیکاو شفلرآ دانست.

نخل نماها

در جوانی ساقه های این گیاهان از ته برگ های دراز که به دور ساقه می پیچند پوشانیده شده اند. در حالت بلوغ که گیاه یا درختچه شکل «نخل» به خود می گیرد، معمولا قسمت های پایین تنه با برگ هایی آراسته می شود. نمونه های بزرگ این نخل نماها معمولا در اماکن عمومی و به صورت تکی به نمایش گذاشته می شوند. نمونه هایی از این درختچه ها عبارتند از: بیائوکارنا، دراسینا و پاندائوس.

 ● گیاهان بالارونده و شرابه دار

ساقه های این دسته از گیاهان را می توان با استفاده از «قیم» به سوی بالا هدایت کرد یا اجازه داد تا آنها آزادانه از سطح گلدان ها، آبشارگونه به زیر سرازیر شوند. بعضی از گونه های این دسته را (البته نه همه را) می توان به دو شکل پرورش داد و نگهداری کرد. در مورد بالارونده ها می توان آنها را بر روی داربست های مشبک، ریسمان، لوله هایی از نی، حلقه های سیمی و تیرک های عمومی پرورش داد و اگر آنها را بر روی قیم های مقاوم پرورش دهید، به عنوان پارتیشن بین اتاق ها یا فضاهای خالی قرار می گیرند. همچنین می توانید بگذارید این گیاهان به صورت افقی و در باغچه های خانگی بر روی زمین پخش شوند یا از لبه گلدان ها یا سبدهای آویخته آبشارگونه به طرف پایین سرازیر شوند. معمولا انواع بالارونده این دسته را به عنوان «راست قامت» می شناسند. گونه های دوقلو (آنهایی که دو ساقه دارند) را به گونه ای پرورش می دهند که به دور «قیم» خود می پیچند و بالا می روند. گونه های چسبنده را باید در فواصل و زمان های منظم، به بدنه قیم چسبانید تا «خوی» بالاروندگی خود را حفظ کنند. در غیر این صورت ساقه ها زود به هم می چسبند و کلاف های سردرگمی به وجود می آورند. گونه هایی را که ریشه هوایی به بار می آورند باید به روی تخته چوب هایی که از خزه پوشیده شده اند پرورش داد. نمونه هایی از این دسته از گیاهان شامل: دیفن باخیا، پاسیفلورا، فیلودندرون و استفانوتیس هستند.

● گونه های دو وجهی

(هم بالارونده و هم شرابه دار): این دسته از گیاهان خانگی از مفیدترین و مشهورترین گیاهان به شمار می آیند. هنگامی که آنها را به عنوان «بالارونده» پرورش می دهید، بهتر است که همه ساقه ها را به یک لوله نئی گره بزنید. اگر آنها را بر روی داربست های مشبک یا لوله های متعدد بپرورانید، از جذابیت بیشتری برخوردار خواهند بود. اگر آنها را به عنوان گیاهان آویخته پرورش می دهید، بهتر است که هر از چندگاه نوک شرابه ها را قیچی کنید تا از رویش کلاف گونه آنها جلوگیری به عمل آید. نمونه های مشهور این دسته به شرح زیر هستند: فیکوس پومیلا، پاپیتال، پتوس، فیلودندرون اسکاندنس.

 ● شرابه دار

از این گیاهان عموما به عنوان گونه های آویخته استفاده می شود. شرابه های این گیاهان یا از گلدان ها به طرف زیر آویزان می شوند یا گاهی بر روی سطح خاک گلدان می خزند. نمونه هایی زیر برای این کاربردها بسیار مناسب است: بگونیا، پندولا، کلومینا، کامپانولا، فیتونیا، سن سیوو، ژیگوکاکتوس.

گیاهان کپه ای با چند برگه (رزت)

مشخصه این دسته از گیاهان این است که بر گرد یک نقطه رویشی مرکزی، برگ هایی می روید که با هم یک خوشه کروی به وجود می آورند. این دسته از گیاهان چون کوتاه قامت هستند، در ترکیب با گیاهان بلند قامت و پر شاخ و برگ در تعدیل نما و منظره به خوبی دیده می شوند.

چه در باغچه های کوچک خانگی و چه در مجموعه هایی از گلدان های درون خانه ها، این دسته از گیاهان آپارتمانی خود به چند گونه تقسیم می شوند:

رزت های برگ پهن تخت

رزت های گوشتی

رزت هایی که برگ های قیفی شکل دارند

رزت های پهن برگ: این گونه از گیاهان برگ هایی بزرگ و پهن دارند که به شکل افقی بر روی سطح گلدان پخش می شوند و رزت هایی گشاد به وجود می آورند. همین عادت و حالت در انواعی که گل پرور هستند دیده می شود. نمونه های معروف این دسته عبارتند از: گلوکسینیا، پریمولا و بنفشه آفریقایی.

رزت های گوشتی: گیاهان این دسته، برگ هایی گوشتالود دارند که به صورت چند لایه ای چسبیده و به هم نمایان می شوند. عادت رویشی برگ ها اکثرا به شکل افقی است که در مواردی حالت راست و عمودی هم در آنها دیده شده است. همین عادت رویشی سبب می شود تا گیاه بتواند رطوبت را در خود حفظ کند و به حالت طبیعی و در بیابان دوام داشته باشد. انواع مشهور این دسته عبارتند از: الوئه هومیلیس، اشوریا، هاورتیا.

رزت هایی که برگ های قیفی شکل دارند: این گونه از گیاهان اکثرا در بین آناناس های زمینی دیده می شوند. قسمت تحتانی برگ های تسمه ای شکل در این گونه از گیاهان به شکل «گلدانی» در می آیند.


Google
About 389,000 results (0.57 seconds)
Search Results
نحوه انتخاب صحیح گل های آپارتمانی – جديدترين اخبار ايران و جهان ممتاز ...
www.momtaznews.com/نحوه-انتخاب-صحیح-گل-های-آپ...
Translate this page
با اینکه امروز انواع گیاهان آپارتمانی در دسترس خریداران است، خرید گیاه مناسب چندان آسان نیست. گونه هایی از گیاهان که در اماکن عمومی به نمایش گذاشته می شوند و از هر ...
Images for ‫نحوه انتخاب صحیح گل های آپارتمانی‬‎Report images
Image result for ‫نحوه انتخاب صحیح گل های آپارتمانی‬‎
Image result for ‫نحوه انتخاب صحیح گل های آپارتمانی‬‎
Image result for ‫نحوه انتخاب صحیح گل های آپارتمانی‬‎
Image result for ‫نحوه انتخاب صحیح گل های آپارتمانی‬‎
Image result for ‫نحوه انتخاب صحیح گل های آپارتمانی‬‎
More images for نحوه انتخاب صحیح گل های آپارتمانی
پرورش گل و گياه | معرفي برخي از گياهان آپارتماني و روش نگهداري از آنها ...
baelm.ir › سبك زندگي › گل و گياه
Translate this page
هنگام خرید هم حتما از فروشنده در مورد نحوه نگهداری از گیاه، آبیاری و نیاز به نور نکاتی را بپرسید تا ... در این فرصت نیز در مورد نگهداری بعضی از گیاهان آپارتمانی نکاتی را مطرح می کنیم که شاید .... نحوه انتخاب و روش نگهداری از گیاه مناسب دفتر کار.
آموزش ؛ نگهداری ؛ کاشت و پرورش گل و گیاه خانگی
vista.ir/.../آموزش-%25D8%259B-نگهداری-%25D8%259...
Translate this page
انتخاب گیاه خانگی با فرا رسیدن فصل بهار و جلوه رنگارنگ گلها و گیاهان آپارتمانی، دفعات بسیاری به تهیه یک ... اما روش صحیح انتخاب گل و گیاه آپارتمانی چیست؟
شرایط نگهداری گیاهان آپارتمانی - بیتوته
www.beytoote.com/.../plants-kept-apartment.html
Translate this page
انواع گل ها,پرورش گل و گیاه,انواع گلهای آپارتمانی,نگهداری گلهای آپارتمانی ... جهت راهنمایی و یاری شما به تشخیص صحیح اینکه خاک گلدان در حال خشک شدن هست یا ... از چتر گیاه بزرگتر باشد انتخاب کنید و کف آن را مملو از شن درشت یا پوکة صنعتی یا ...
روش های نگهداری انواع گل و گیاه در آپارتمان
www.darebehesht.com/.../روش-های-نگهداری-انواع-گل-و...
Translate this page
Sep 28, 2013 - در این قسمت روش نگهداری صحیح گل و گیاهان در آپارتمان و نکات مهم در این ... هر نوع گل و گیاه در گلدان یا قوطی لازم است تا قبل از هر کاری در انتخاب ...
گیاهان آپارتمانی - پایگاه آموزشی پرورش گل و گیاهان زینتی و نهال
javadetezadi.persianblog.ir/tag/گیاهان_آپارتمانی
Translate this page
قبل از شروع بهار گیاهی با شرایط ذکر شده انتخاب و آن را طوری از خاک بیرون می .... مانده است ، برای مبدل شدن به یک بنسای زیبا تنها احتیاج به یک تربیت صحیح دارد. .... آفات و بیماریهای رایج گیاهان آپارتمانی نویسنده: جواد اعتضادی جمع - ۱۳٩٢/٧/۱٦.
مقاوم ترين گلهاي اپارتماني - جواب سوال
www.javab-soal.ir/j.aspx?q...گلهاي_اپارتماني&id...
Translate this page
مقاوم ترین گلهای اپارتمانی,گیاهان اپارتمانی سایه دوست,گیاهان کم نور,گیاهان اپارتمانی بدون نیاز به ... نحوه انتخاب صحیح گل های اپارتمانی - جدید ترین اخبار ایران و .
نحوه انتخاب صحیح گل های آپارتمانی - صفحه 2 - میهن پت
mihanpet.ir/showthread.php?t=21690&page=2
Translate this page
http://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2012/09/gol2-300x140.jpg با اینکه امروز انواع گیاهان آپارتمانی در دسترس خریداران است، خرید گیاه مناسب چندان ...
انتخاب گياهان و نحوه ي سم پاشي - راسخون
rasekhoon.net › ... › انتخاب گياهان و نحوه ي سم پاشي
Translate this page
روش هاي جلوگيري از سرمازدگي گياهان در فصول سرد چيست؟ اگر شما نيز مانند افرادي كه به گل و گياه علاقه ي خاصي دارند، ولي روش صحيح انتخاب و نگهداري يك گياه ... اولين قدم انتخاب فروشگاه هاي معتبر گل فروشي گل و گياهان زينتي است كه معمولاً اين ...
نحوه انتخاب مناسب گلدان برای گیاه -آکا - آکاایران
www.akairan.com/maghalat.../2014125221220.html
Translate this page
گل ، گیاهان آپارتمانی،باغبانی،پرورش گیاهان - پارسه گرد ... از حساس‌ترین موارد نگهداری در پرورش گل‌ ها و گیاهان خانگی، نحوه صحیح عوض کردن گلدان های گیاهان است.
روش صحیح تعویض گلدان - بزرگترین مرجع باغبانی و زراعت در ایران
baghbanbashi.blogsky.com/روش-صحیح-تعویض-گلدان
Translate this page
گیاهان غیرسالم را از فهرست تعویض گلدان خارج سازید چون احتمال دارد بعد از ... گیاه خود از گلدانی به گلدان دیگر گلدانی با یک سایز بزرگتر را انتخاب کنید. ... ویژگی های گلدانهای پلاستیکی؛ تنوع در شکل، رنگ، طراحی و همخوانی با محیط های آپارتمانی ...
نحوه انتخاب صحیح گل های آپارتمانی - ahl-ul-bayt.org
iranimag.ir/detail/1377948/article/8 - Translate this page
با اینکه امروز انواع گیاهان آپارتمانی در دسترس خریداران است، خرید گیاه .... را دارند، نمونه هایی چون: سرئوس، هاورتیا، نوتوکاکتوس از این دسته اند.
نگهداری گلهای آپارتمانی| موتور جستجوی یوز
www.yooz.ir/search/?...نگهداری%20گلهای%20آپارتمان... - Translate this page
آموزش ؛ نگهداری ؛ کاشت و پرورش گل و گیاه خانگی. یکی از نکات مهم در طراحی و دکوراسیون گیاهان آپارتمانی بعد … ... نحوه انتخاب صحیح گل های آپارتمانی | زن روز.
گل های آپارتمانی| موتور جستجوی یوز
yooz.ir/search/?q=گل%20های%20آپارتمانی&s=20 - Translate this page
اصول دکوراسیون آپارتمان با گل های آپارتمانی-پرشین پرشیا. اصول دکوراسیون آپارتمان با ... نحوه انتخاب صحیح گل های آپارتمانی | زن روز. مجله اینترنتی زن روز > هنر ...
آشنایی با 10 نکته مهم در نگهداری از گیاهان آپارتمانی - همشهری
hamshahrionline.ir/details/172444
Translate this page
May 29, 2012 - 1- جاهای مختلف را امتحان و در انتخاب جای مناسب دقت کنید. بهترین جای خانه را به گلدان‌ها اختصاص دهید. 2- اگر محیط برای قرار دادن گیاهان تاریک به ...
نگهداری کاکتوس در آپارتمان - تالاب
www.talab.ir/scientific/.../holding-cactus-apartment.ht...
Translate this page
۱۱ اصل مهم برای نگهداری گیاه کاکتوس در آپارتمان. ▫ فقط فراموش نکنید: کاکتوس را به اندازه آب دهید! کاکتوسها از جمله جذابترین و متنوعترین گیاهان خانگی هستند.
زیباترین گل های آپارتمانی تزیینی
jadidtarinsite.rozblog.com/.../-زیباترین-گل-های-آپار...
Translate this page
Jun 1, 2016 - زیباترین گل های آپارتمانی تزیینی مجموعه: گیاهان،حیوانات و آکواریوم در این دوره و ... نحوه انتخاب صحیح گل های آپارتمانی – جديدترين اخبار ايران و .
آموزش گل و گیاه - مجله اینترنتی سوتک
sootak.ir/آموزش/آموزش-گل-و-گیاه/
Translate this page
اما روش صحیح انتخاب گل و گیاه آپارتمانی چیست؟ ▫ راز موفقیت برگهای تزئینی معمولا در هر مجموعه گیاه خانگی دیده میشوند. این گیاهان در تمام سال شکلی زیبا دارند و در ...
راهنمای نگهداری و پرورش گیاهان آپارتمانی - بنفشه آفریقایی
nargil.ir/Plant.aspx?Name=Saintpaulia-Ionantha...
Translate this page
شرایط محیط برای پرورش گیاه بنفشه آفریقایی عبارتند از: نور: زیاد رطوبت: کمی ... اسپری نمودن سموم قارچ كش روی برگ های آلوده و نگهداری صحیح گیاه، موجب بهبودی و ..... بعد از این مدت شخصا" دست بکار شدم و تغییراتی در نحوه آبیاری و انتخاب گلدان ...
نحوه انتخاب صحیح گل های آپارتمانی | مجله اینترنتی زن روز - مجله فارسی
magifa.com/detail/1496237/article/4
Translate this page
بعضی از گیاهان گل آور، در زمانی محدود، نمادارند و پس از اینکه دوران گل آوری آنها به .... انواع مشهور این دسته عبارتند از: الوئه هومیلیس، اشوریا، هاورتیا.
آموزش صحیح آبیاری گل های آپارتمانی - ناز وب
www.nazweb.ir/12455-proper-training-and-apartment...
Translate this page
عکس های دیدنی انتخاب زنان باردار با شکم های رنگی!!! عکس برهنه منتسب ... آموزش صحیح آبیاری گل های آپارتمانی ... عکس های جدید و زیبای خواننده معروف آریانا گرانده.
ترفند برای نگهداری گل و گیاه خانگی | ایراتو
irato.ir/fa/.../ترفند-برای-نگهداری-گل-و-گیاه-خانگی/
Translate this page
Jun 4, 2016 - در ادامه به برخی از نکات درباره نگهداری صحیح از گل ها اشاره شد. ... نحوه انتخاب صحیح گل های آپارتمانی · ۱۱ اصل مهم برای نگهداری گیاه کاکتوس در ...
آپارتمانی انتخاب
posthaa.ir/detail/آپارتمانی-انتخاب/article/98/
Translate this page
هواساز آپارتمانی پرسیار ،بیش از 700 نقشه آپارتمانی پکیج فوق العاده 700 نقشه آپارتمانی مس از 3 تا 30 طبقه . نحوه صحیح انتخاب گیاهان آپارتمانی،پارسینه با ...
گیاه بامبو و روش های نگهداری آن - عصر ایران
www.asriran.com › صفحه نخست › اجتماعی
Translate this page
این گیاهان در بوته‌های به هم فشرده رشد میکنند و ارتفاعی بالاتر از ۱.۵ متر میتوانند داشته‌باشند. ... این گیاه کاملا آپارتمانی است و بهترین نور برای آن نوری است که در فاصله حدود 3 ... شما می توانید تعداد بند های بیشتری را انتخاب کنید ، اما اگر کمتر از سه بند ... هرس کردن به موقع و صحیح به رشد و شاداب ماندن این گیاه کمک زیادی می‌کند.
روش صحیح آبیاری گیاهان آپارتمانی
www.narvash.ir/watering.html
Translate this page
روش صحیح آبیاری گیاهان آپارتمانی. هرگیاه اگر بی آب بماند می میرد. برحسب اینکه این گیاه نهالی کوچک در هوای گرم در خاک شنی باشد یا گیاهی گوشتی ، یک روز یا ...
پرورش و تولید گل های اپارتمانی وفضای باز - دکوراسیون سبز برای ...
www.flowers1.blogfa.com/page/3
Translate this page
اولین نکته ای که در ارتباط با گل های آپارتمانی باید به آن توجه کنید انتخاب ... برای تغذیه بهتر گلدان ها باید به شیوه های صحیح و در زمان های مناسب به آنها کود داد.
آموزش هرس کردن گل رز - جامع ترین ژورنال گل و گیاه ایران
glassy-garden.com/آموزش-هرس-کردن-گل-رز/
Translate this page
Aug 11, 2013 - درا ین ویدئوی کوتاه و مفید شما با طریقه هرس کردن گل رز آشنا میشوید. ... همچنین رزهای انگلیسی نیز به مجموعه‌ای از گل‌های رز باغی قدیم و جدید گفته می‌شود که توسط پرورش دهندهٔ رز انگلیسی، دیوید اوستین بوجود آمده‌اند. ... سعودی،مراکش، لوکزامبورگ و بلغارستان به عنوان گل ملی انتخاب شده‌است. ... فروش گلهای آپارتمانی.
نحوه انتخاب صحيح كاغذ ديواري - برترین ها
www.bartarinha.ir/fa/.../نحوه-انتخاب-صحيح-كاغذ-ديوار...
Translate this page
Jul 19, 2011 - انتخاب يك كاغذديواري صحيح و خوب كاري سخت و هراسناك است؛ به خصوص اگر ... سلام تقریبا برای یک اپارتمان 85متری دوخوابه هزینه کاغذدیواری چقدر میشه ؟ .... مبلمان خانه ما قهوه ای وروکش ان نسکافه ای با گلهای قهوایست به نظر شما کاغذ ...
اصول دکوراسیون آپارتمان با گل های آپارتمانی
tebyan-ardebil.ir/description.aspx?id=93222
Translate this page
5 days ago - درباره سازمان · صدرا · اردبیل شناسی · مسابقات · مشاوره · آموزش · مجموعه مطالب ... اما آشنایی با شیوه های درست نگه داری از گل ها و گیاهان آپارتمانی مهم ترین ... اولین نکته ای که در ارتباط با گل های آپارتمانی باید به آن توجه کنید انتخاب بهترین مکان ... علاوه بر روش های صحیح و جانمایی مناسب برای گیاهان آپارتمانی که برای ...
آموزش ، نگهداری ، کاشت و پرورش گل و گیاه خانگی
mybanu.ir › گوناگون › سرگرمی › گل و گیاه
Translate this page
... پرورش گل و گیاه خانگی. نگهداری گیاهان خانگی،کاشت و پرورش گیاهان،اموزش گیاهان خانگی ... قرار دهید فکر کنید. اما روش صحیح انتخاب گل و گیاه آپارتمانی چیست؟
گــیاهـان آپـارتـمـانــی - تکثیر گیاهان به روش قلمه زدن
parvareshgol.blogfa.com/post/3
Translate this page
معمولاً گیاهان چوبی خزان دار بدین طریق ازدیاد می شوند اما برخی گونه های پهن برگ ... گونه گیاهی برای رسیدن به ریشه دهی مطلوب، قلمه ساقه باید با قطر معینی انتخاب شود.
روش نگهداری گلهای آپارتمانی و زینتی +عکس انواع مختلف!
ebay94.r98.ir/.../-رازهای-مراقبت-از-گلهای-آپارتمانی-و-...
Translate this page
Feb 20, 2016 - و تعدادی از گیاهان آپارتمانی به تمامی شرایط فوق حساسیت نشان می دهند. ... گل و گیاهان آپارتمانی را انتخاب کنید که برگ های آن فاقد لکه های زرد و ...
روش های نگهداری گیاهان آپارتمانی - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=934&articleID...
Translate this page
Jul 14, 2012 - در ضمن در هنگام انتخاب گلدان توجه داشته باشید كه اندازه سایز گلدان با اندازه ... نیازهای نوری گیاهان آپارتمانی: شرایـط محیطی در داخل منـازل جهت رشد گیاهـان ... از یك تایمر الكتریكی برای بر قراری سیكل صحیح در روز توصیه می شود.
روش نگهداری گیاهان اپارتمانی - پیوند سبز
www.peyvandsabz.blogfa.com/cat-4.aspx
Translate this page
پیوند سبز - روش نگهداری گیاهان اپارتمانی - طراحی داخلی وخارجی با پوششهای گیاهی وگلهای ... همیشه گلدان یا ظرفی را انتخاب کنید که دارای روزنه خروج آب باشد.
آلوئه ورا - روش نگهداری و پرورش گیاه آلوئه ورا | ایران کوک
irancook.ir/aloevera/
Translate this page
منتشر شده در نگهداری گیاهان آپارتمانی | پرورش گل و گیاه به وسیله ♥ بانو | ... ظرف و یا گلدانی را که برای بازکاشت انتخاب می شود باید دارای سطح پهنی باشد ، حتی ...
نگهداری پرورش گل گیاهان آپارتمانی زینتی - ورمی کمپوست
www.vermicomposting.ir › گل گل آپارتمان
Translate this page
اصول نگهداری صحیح گیاهان زینتی و آپارتمانی ... برخی خانواده‌ها به علت عدم آگاهی از نگهداری گیاهان آپارتمانی و نحوه تأمین نور، حرارت، .... اما بهتر است کود ورمی کمپوست را به صورت ترکیبی با دیگر خاک و مواد مرسوم برای گلدان خود انتخاب کنید .
با گلدان های دوست داشتنی به خانه مان جلوه دهیم: : زنان : : هنر خانه داری ...
tebyan-zn.ir/News-Article/zanan/2015/.../179236.html
Translate this page
Aug 10, 2015 - از فواید انتخاب گیاهان آپارتمانی با برگ های قرمزرنگ، افزایش محبت و انرژی های ... علاوه بر روش های صحیح و جانمایی مناسب برای گیاهان آپارتمانی که ...
همایش گلهای آپارتمانی در فرهنگسرای سلامت مشهد برگزار شد - شهرآراآنلاین
shahraraonline.com/news/34843 - Translate this page
Mar 9, 2014 - شهرآراآنلاین: همایش گلهای آپارتمانی همزمان با روز درختکاری وبه منظور ... از جمله نحوه انتخاب نهال،شرایط کاشت صحیح نهال ونحوه آبیاری آن دقت کرد.
آموزش پرورش گیاهان آپارتمانی - نوین طیور
www.novintiur.ir/.../آموزش-پرورش-گیاهان-آپارتمانی/
Translate this page
مراحل ساخت بونسای(انتخاب نهال) مراحل کار با بونسای دوستان عزیز سعی میکنیم در این ... هرس کردن به موقع و صحیح به رشد و شاداب ماندن این گیاه کمک زیادی می کند. ... گل های آپارتمانی استرس را کاهش می دهند به گفته يك روانشناس، استفاده از گل‌هاي ...
[DOC]پرورش گلهای آپارتمانی
www.agri-lenjan.ir/.../پرورش%20گلهای%20آپارتمانی...
Translate this page
شش عامل مهم در زمينه مراقبت و انتخاب گياهان خانگي را بايد در ذهن داشت : آب ، خاك ، حرارت و رطوبت ، نور كافي و هوا . آب : ... روش صحيح آبياري گلدان : ... برخي گلهاي زينتي مانند مارچوبه ( دم روباهي ) ، كروتون ، پتوس ، بنجامين ، فيكوس براي آنكه رشد بهتري ...
گیاهپزشکی 87 - چگونگی آبیاری صحیح باغچه ها
giyahpezeshki87.blogfa.com/post-29.aspx
Translate this page
گیاهپزشکی 87 - چگونگی آبیاری صحیح باغچه ها - گروه گیاه پزشکی دانشگاه ... زمان مناسب برای آبیاری: آبیاری گیاهان باغچه و حتی گل ها و گیاهان داخل آپارتمان نیز با ... برای سوراخ کردن انتخاب کنید که در نزدیکی گیاهان و گل های مورد نظر باشند).
پرورش گل و گیاهان زینتی
www.farshadpileste.blogfa.com/
Translate this page
پرورش گل و گیاهان زینتی - دست در دست هم دهیم به مهر * * ** میهن خویش را کنیم اباد. ... وهمدان )با شرایط جوی مناطق کشور اگاه ودر صد ریسک پذیری در نوع انتخاب گونه (نا .... گياه زينتي آزاليا كه نام علمي ان rhododendron است گياه آپارتماني با رنگ هاي فوق .... در گلدان و در گلخانه تربیت می شود و اطلاق نام درخت به آن صحیح به نظر نمی رسد .
نكات كلیدی برای پرورش گلهای آپارتمانی - ایران ناز
www.irannaz.com/news_detail_4010.html
Translate this page
با یک کلیک همسر آینده خود را انتخاب کنید ... سعی كنید به هنگام استفاده از اسپری‌های حشره‌كش روی گیاهان و گل‌های آپارتمانی خود پارچه سبك ... یكی از مشكلات دیگری كه در مهندسی پرورش گیاهان آپارتمانی با آن مواجه می‌شوید، عدم استفاده صحیح از ابزارآلات باغبانی به هنگام منتقل‌كردن .... نحوه نشستن برخی از دختر خانم ها در تاکسی (طنز) ...
قلمه زدن گل رز،روش های قلمه زدن گل رز را به راحتی ... - مجله اینترنتی دلگرم
www.delgarm.com/.../65476-قلمه-زدن-گل-رز-و-روش-ه...
Translate this page
گل و گیاه آپارتمانی و نگهداری از گل های آپارتمانی ... راحتی بیاموزید. قلمه زدن گل رز:برای آنکه بتوان در مدت کوتاه تری بوته های سالم و قوی برای پایه بدست آورد یا در نبودن پایه برای پیوند یکی از اقسام گل سرخ را زیاد کرد ، قلمه زدن را انتخاب کرده اند .
نحوه صحیح نگهداری و رشد گیاهان آکواریومی | نایس استار
nicestar.ir/.../نحوه-صحیح-نگهداری-و-رشد-گیاهان-آکوار...
Translate this page
Oct 2, 2015 - این گیاهان مثل گیاهان آپارتمانی دارای ریشه هستن و رشد خوبی دارنو زیبایی ..... کاشت گیاهان آپارتمانی در گلدان,نحوه صحیح انتخاب گیاهان آپارتمانی, ...
دانلود فیلم نحوه صحیح تعویض گلدان | نال شده ها
fa.rubixserver.com/.../دانلود-فیلم-نحوه-صحیح-تعوی...
Translate this page
Apr 18, 2016 - پرورش گل و گیاه در طرز صحیح تعویض خاك گلدان گیاهان در گل و گیاه خروج ریشه از سوراخ انتهای ... پست مشابه نحوه انتخاب صحیح گل های آپارتمانی ...
عکس :دکوراسیون آپارتمانهای کوچک - پرشین وی
www.persianv.com/last/043520.php
Translate this page
Dec 19, 2008 - زرد و خاکستری رنگهایی بسیار جذاب برای دکوراسیون خانه های نقلی مدرن+تصاویر · سایر خبرهای .... موفقیت بسیاری از اتاقهای نشیمن کوچک در انتخاب صحیح مبلمان است. در این اتاق از 2 صندلی با ..... این گیاهان آپارتمانی، خانه تان را زیبا و هوایش را تصفیه می کند+تصاویر ... decor.jpg. نحوه چيدن مبلمان در كنار شومينه.
توضیحاتی در مورد بامبو و ۷نکته درباره نگهداری از آن - بچه های باغبانی 90
www.bagheboon90.blogfa.com/post/7
Translate this page
فستیوال فرهنگی بامبو برای حفاظت و نحوه پرورش صحیح و گسترده آن تشکیل .... در انتخاب و خرید بامبو دقت کنید تا گیاهی که میخرید سالم و عاری از قارچها باشد. ... ۱)این این روزها گیاه بامبو یکی از پرطرفدارترین گیاهان آپارتمانی محسوب می شود.
باغبانی گل و گیاه زینتی و آپارتمانی
www.kolehbartolo.blogfa.com/?p=2
Translate this page
گلهای آپارتمانی,پرورش گلهای آپارتمانی,گیاهان زینتی ... از این جهت بسته به نوع گیاه ، باید مکان مناسب آنرا در داخل آپارتمان بدقت انتخاب نمایند. ... محيط موضوع تغذيه گياهان زينتي بوسيله عناصر مورد احتياج آنها و تنظيم يك برنامه صحيح و متعادل ...
Searches related to نحوه انتخاب صحیح گل های آپارتمانی

درختچه های زینتی آپارتمانی

درختچه بنجامین

درختچه های مینیاتوری

درختچه های آپارتمانی سایه دوست

نام درختچه های زینتی

درختان آپارتمانی

درختچه بن سای

نام گیاهان آپارتمانی
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 120
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 457
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 7,477
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 16,924
  • بازدید ماه : 16,924
  • بازدید سال : 394,535
  • بازدید کلی : 4,174,313