loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 161 شنبه 02 مرداد 1395 نظرات (0)

بهنوش بختیاری : من دیگر مادر نمیشوم و شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم

 

بهنوش بختیاری : من دیگر مادر نمیشوم و شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم

اخبارفرهنگ و هنری,خبرهای فرهنگ و هنری,بختیاری

بهنوش بختیاری بازیگر دوست داشتنی کشورمان, در برنامه سه ستاره به افشای یک راز از زندگی شخصی اش پرداخت!

برنامه «سه ستاره»  میزبان کاندیداهای معرفی شده در بخش بهترین بازیگر زن تلویزیون در سال 94 بود.

احسان علیخانی مجری و تهیه‌کننده این برنامه به همراه آرش ظلی پور دیگر مجری آن در کنار کاندیداهایی مثل ریما رامین‌فر ، بهنوش بختیاری ، مهراوه شریفی نیا و آزیتا حاجیان «سه ستاره» را پیش بردند.

اما چند اتفاق مهم در این برنامه افتاد که یکی پرده برداری بهنوش بختیاری از یکی از اتفاقات ناراحت کننده زندگی اش بود. بختیاری که به خاطر بازی در «محله گل و بلبل» میهمان این برنامه بود در حالی که تلاش می‌کرد خودش را کنترل کند گفت:« من دیگر مادر نمیشوم و شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم اما در محله «گل و بلبل» و با نقشی که داشتم توانستم این اتفاق را به شکل دیگری تجربه کنم.»

او که خیلی احساساتی شده بود و در بخشی از گفتگو بغض کرد و مورد تحسین احسان علیخانی برای تلاشش قرار گرفت. علیخانی همچنین به جسارت او در بیان احساساتش اشاره کرد و گفت:« شما یک بار در قاب «ماه عسل» صادقانه با مردم حرف زدید و چیزهایی را گفتید که شاید هرکسی جسارت مطرح کردنش را نداشت. همه مردم فکر می‌کنند که هنرمندان دعوا ندارند ، ناراحتی ، قهر ، آشتی ، طلاق و دادگاه ندارند و شما با جسارتی که داشتید با مردم و مخاطبتان در این زمینه صادق بودید.» پس از آن بختیاری از بزرگ ترین شانس زندگی اش یعنی همسرش گفت و رو به دوربین گفت:«من از همسر خیلی شانس آوردم و می‌خواهم از طریق این دوربین بگویم محمدرضا من عاشقتم و ممنون که هستی!»

مینا ساداتی و…. سورپرایز!
اما مینا ساداتی که برای بازی در «تنهایی لیلا» به عنوان یکی از کاندیداها در این فهرست حضور دارد روی خط تلفنی برنامه «سه ستاره» آمد و در پاسخ به آرش ظلی پور درباره کم و کیف حضورش در این سریال گفت:« مردم به این سریال خیلی توجه نشان دادند و من خودم واقعاً از این اتفاق شگفت زده شدم و از همین جا از همه عوامل این سریال تشکر می‌کنم و بگویم خوشحالم که به هراستانی که سفر می کردم مردم با من برخورد بسیار پرلطفی داشتند.» اما نکته مهمی که در این گفتگو مطرح شد این بود که احسان علیخانی با دعوت از مینا ساداتی در برنامه سال تحویلش یکی از سورپرایزهای برنامه اش را نصفه و نیمه لو داد. گویا قرار است ساداتی یکی از مهم‌ترین اتفاقات زندگی اش را در برنامه سال تحویل این مجری علنی کند.

خوش به حال کسی که همسر مهدی پاکدل است
در بخش پایانی هم مهراوه شریفی نیا به خاطر حاشیه های به وجود آمده درباره گریمش در سریال «کیمیا» گفت:« :«آقای عبدالله اسکندری طراحی گریم فاز سه را برعهده داشتند و ایشان تشخیص‌شان این بود که این شکلی گریم بشوم. کیمیا در فاز سه با سن من تنها سیزده سال اختلاف داشت و احتمالاً نیاز به تغییر آنچنانی در چهره من نبوده است.


Google
About 79,000 results (0.92 seconds)
Search Results
بهنوش بختیاری: دیگر مادر نمی‌شوم/ در «سه ستاره» چه گذشت؟ - خبرآنلاین
www.khabaronline.ir/detail/517860
Translate this page
Mar 9, 2016 - بختیاری که به خاطر بازی در «محله گل و بلبل» میهمان این برنامه بود در حالی ... من دیگر مادر نمیشوم و شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم اما در ...
Images for ‫بهنوش بختیاری : من دیگر مادر نمیشوم و شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم‬‎Report images
Image result for ‫بهنوش بختیاری : من دیگر مادر نمیشوم و شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم‬‎
Image result for ‫بهنوش بختیاری : من دیگر مادر نمیشوم و شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم‬‎
Image result for ‫بهنوش بختیاری : من دیگر مادر نمیشوم و شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم‬‎
Image result for ‫بهنوش بختیاری : من دیگر مادر نمیشوم و شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم‬‎
More images for بهنوش بختیاری : من دیگر مادر نمیشوم و شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم
بهنوش بختیاری: دیگر مادر نمی شوم | برنامه «سه ستاره» شب گذشته
www.ghatreh.com/.../بهنوش-بختیاری-دیگر-مادر-نمی...
Translate this page
Mar 10, 2016 - بختیاری که به خاطر بازی در «محله گل و بلبل» میهمان این برنامه بود در حالی ... من دیگر مادر نمیشوم و شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم اما در ...
ماجرای عجیب مادر شدن بهنوش بختیاری بعد از اتفاقات اخیر +عکس
www.asrkhabar.com/.../ماجرای-عجیب-مادر-شدن-بهنوش-...
Translate this page
May 24, 2016 - بهنوش بختیاری هنرمند پرانرژی سینما و تلویزیون که با تازگی چهل ... من دیگر مادر نمیشوم و شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم اما در محله «گل ...
باردار نشدن بهنوش بختیاری حقیقت دارد - مجله اینترنتی شاپرک
shaparakmag.ir/.../باردار-نشدن-بهنوش-بختیاری-حقی...
Translate this page
جزئیات ماجرای باردار نشدن بهنوش بختیاری من دیگر مادر نمیشوم, ... دیگر مادر نمیشوم و شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم اما در محله «گل و بلبل» و با نقشی که ...
افشاگری بهنوش بختیاری از مشکل بارداری اش + عکس همسرش محمدرضا آرین
photokade.com/افشاگری-بهنوش-بختیاری-از-مشکل-...
Translate this page
Mar 10, 2016 - افشاگری بهنوش بختیاری از مشکل بارداری اش,ماجرای مشکل بارداری ... من دیگر مادر نمیشوم و شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم اما در محله «گل ...
ماجرای عجیب مادر شدن بهنوش بختیاری بعد از اتفاقات اخیر + ... - صراط
www.seratnews.ir/.../ماجرای-عجیب-مادر-شدن-بهنوش-بخ...
Translate this page
May 24, 2016 - صراط: بهنوش بختیاری هنرمند پرانرژی سینما و تلویزیون که با تازگی چهل ... من دیگر مادر نمیشوم و شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم اما در ...
بهنوش بختیاری | بهنوش بختیاری از بچه دارنشدنش گفت - نمناک
namnak.com/28569-راز-تلخ-زندگی-مشترک-بهنوش-...
Translate this page
Rating: 4.6 - ‎52 reviews
نمناک فرهنگ و هنرچهره ها راز تلخ زندگی مشترک بهنوش بختیاری ... را کنترل کند گفت:« من دیگر مادر نمیشوم و شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم اما در محله «گل ...
بهنوش بختیاری قید مادر شدن را زد!؟ - رسانه ی خبری وبلاگی
fardanews.rasanetv.ir/page-829245.html
Translate this page
بختیاری درباره اینکه آیا برنامه‌ای برای مادر شدن ندارد، گفت: فکر نمی‌کنم دیگر مادر بشوم. ... برنامه بهنوش بختیاری برای مادر شدن بهنوش بختیاری بختیاری قید مادر شدن را زد بهنوش بختیاری در جدیدترین که آن حرف را زد/از مرگ ازدواج کنم و مادر شوم ... ندارم که مادر شدن را تجربه کنم . ... من دیگر مادر نمیشوم و شانس این را ندارم که مادر شدن را .
راز تلخ زندگی مشترک بهنوش بختیاری - پرتال آسمان خبر
tnews.ir/news/ecdb59674225.html
Translate this page
اخبار فرهنگی و هنری - بهنوش بختیاری در برنامه سه ستاره احسان علیخانی پرده از ... کند گفت:« من دیگر مادر نمیشوم و شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم اما در ...
بهنوش بختیاری در «سه ستاره»: دیگر مادر نمی‌شوم - پورتال خبرهای ایران و ...
ion.portaltv.ir/page-5391.html
Translate this page
اما چند اتفاق مهم در این برنامه افتاد که یکی پرده برداری بهنوش بختیاری از یکی از ... کند گفت:« من دیگر مادر نمیشوم و شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم اما در ...
بهنوش بختیاری و همسرش محمدرضا ارین و فرزند خوانده + بیوگرافی
nazdooneh.com › گالری عکس
Translate this page
بهنوش بختیاری و همسرش محمدرضا ارین و فرزند خوانده + بیوگرافی برادر زاده بهنوش ... کند گفت : « من دیگر مادر نمیشوم و شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم.».
- افشاگري بهنوش بختياري در برنامه زنده: نميتوانم باردار شوم! - چه خبر
www.chekhabar.ir/.../افشاگری-بهنوش-بختیاری-در-ب...
Translate this page
Mar 10, 2016 - بهنوش بختياري بازيگر دوست داشتني کشورمان, در برنامه سه ستاره به افشاي ... من ديگر مادر نميشوم و شانس اين را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم اما در ...
راز تلخ زندگی مشترک بهنوش بختیاری
javuni.ir/news/61388
Translate this page
Mar 21, 2016 - بهنوش بختیاری در برنامه سه ستاره احسان علیخانی پرده از راز زندگی ... من دیگر مادر نمیشوم و شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم اما در محله «گل ...
افشای راز تلخ زندگی مشترک بهنوش بختیاری در تلویزیون – جديدترين ...
www.momtaznews.com/افشای-راز-تلخ-زندگی-مشتر...
Translate this page
بهنوش بختیاری در برنامه سه ستاره احسان علیخانی پرده از راز زندگی شخصی اش ... کند گفت:« من دیگر مادر نمیشوم و شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم اما در ...
دختردار شدن بهنوش بختیاری + عکس - خبر 24
www.khabar24.tk/.../دختردار+شدن+بهنوش+بختیاری+...
Translate this page
May 24, 2016 - بهنوش بختیاری هنرمند پرانرژی سینما و تلویزیون که با تازگی چهل ... من دیگر مادر نمیشوم و شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم اما در محله «گل ...
بهنوش بختیاری بزودی مادر می شود - Delkhoshi.com
www.delkhoshi.com › art › actor-news
Translate this page
May 24, 2016 - داستان کامل مادر شدن بهنوش بختیاری، دختری که به فرزندخواندگی ... پرده برداشت و گفت : من دیگر مادر نمی شوم و شانس مادر شدن را ندارم ولی در “محله گل و بلبل” بخاطر نقشی که داشتم توانستم این اتفاق را به شکل دیگری تجربه کنم.
چرا بهنوش بختیاری مادر نمیشود - خبر ایرونی
iruni.ir/search/?q=چرا+بهنوش+بختیاری+مادر+نمیشود
Translate this page
واکنش تند بهنوش بختیاری به فحاشی به مادرش در اینستاگرام ..... کند گفت:« من دیگر مادر نمیشوم و شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم اما در محله «گل و بلبل».
دختردار شدن بهنوش بختیاری + عکس
rk9.ir/news/8968
Translate this page
May 24, 2016 - بهنوش بختیاری با قبول کردن سرپرستی دختری از بهزیستی طعم مادر شدن را ... من دیگر مادر نمیشوم و شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم اما در ...
برنامه بهنوش بختیاری برای مادر شدن سه شنبه 31 فروردین 1395
teobux.rozblog.com/.../برنامه-بهنوش-بختیاری-برای-...
Translate this page
Apr 19, 2016 - من دیگر مادرنمیشوم و شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم اما در محله . ... جزئیات ماجرای باردار نشدن بهنوش بختیاری من دیگر مادر نمیشوم.
محله گل و بلبل اذر - مجله خبری موریکس
morix.ir/search/?q=محله+گل+و+بلبل+اذر
Translate this page
اما چند اتفاق مهم در این برنامه افتاد که یکی پرده برداری بهنوش بختیاری از یکی از ... من دیگر مادر نمیشوم و شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم اما در محله «گل و ...
دانلود کليپ ديگه مادر نمی شوم بهنوش بختياري | عکس جدید 94
pixmodel.ir/دانلود-کليپ-ديگه-مادر-نمی-شوم-بهنوش-...
Translate this page
Mar 11, 2016 - ۱ روز پیش – بهنوش بختیاری: دیگر مادر نمی‌شوم … من دیگر مادر نمیشوم و شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم اما در محله …. دانلود قرائت های ...
ماجرای بچه دار نشدن بهنوش بختیاری از زبان خودش - ناز وب
www.nazweb.ir/169895-b-bakhtiari-not-have-children...
Translate this page
بر ملاشدن یکی از مهم ترین رازهای بهنوش بختیاری از زبان خودش افشاگری بهنوش ... کند گفت:« من دیگر مادر نمیشوم و شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم اما در ...
راز تلخ زندگی مشترک بهنوش بختیاری - آخرین اخبار ایران و جهان | News ...
www.newsair.ir/.../29715-راز-تلخ-زندگی-مشترک-به...
Translate this page
اخبار فرهنگی و هنری - بهنوش بختیاری در برنامه سه ستاره احسان علیخانی پرده از ... کند گفت:« من دیگر مادر نمیشوم و شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم اما در ...
برنامه بهنوش بختیاری برای مادر شدن - تئو باکس - کسب در آمد به شیوه ...
teobux.rzb.ir/.../برنامه-بهنوش-بختیاری-برای-مادر-شد...
Translate this page
Apr 18, 2016 - من دیگر مادرنمیشوم و شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم اما در محله . ... جزئیات ماجرای باردار نشدن بهنوش بختیاری من دیگر مادر نمیشوم.
افشای راز تلخ زندگی مشترک بهنوش بختیاری در تلویزیون - خانه
www.madarclub.com/.../افشای-راز-تلخ-زندگی-مشتر...
Translate this page
بهنوش بختیاری در برنامه سه ستاره احسان علیخانی پرده از راز زندگی شخصی اش ... کند گفت:« من دیگر مادر نمیشوم و شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم اما در ...
بهنوش بختیاری: دیگر مادر نمی‌شوم- در «سه ستاره» چه گذشت؟- تیتر24
www.titr24.com/...==/بهنوش-بختیاری:-دیگر-مادر-نمی‌... - Translate this page
Mar 9, 2016 - بختیاری که به خاطر بازی در «محله گل و بلبل» میهمان این برنامه بود در حالی ... من دیگر مادر نمیشوم و شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم اما در ...
دختردار شدن بهنوش بختیاری + عکس - عکس, عکس بازیگران
www.iran16.com/دختردار-شدن-بهنوش-بختیاری-عکس/
Translate this page
دختردار شدن بهنوش بختیاری + عکس دختر بهنوش بختیاری مادر شدن بهنوش ... کنترل کند گفت:« من دیگر مادر نمیشوم و شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم اما در ...
مهراوه شریفی نیا موقع گرفتن تندیس سه ستاره - فان گاه
fungah.ir/search/?q...page=5
Translate this page
+ تصاویر صحبت های بهنوش بختیاری و مهراوه شریفی نیا در برنامه سه ستاره! ... کنترل کند گفت:« من دیگر مادر نمیشوم و شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم اما ...
بهنوش بختیاری نمی تواند مادر شود! - تفریحی خبری
rsslinker.com/.../بهنوش-بختیاری-نمی-تواند-مادر-شود/ - Translate this page
Mar 10, 2016 - بهنوش بختیاری گفت که نمی تواند باردار شود و هیچ زمان مادر نمی شود. ... گفت:« من دیگر مادر نمیشوم و شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم اما در ...
ماجرای عجیب مادر شدن بهنوش بختیاری بعد از اتفاقات اخیر+ تصاویر | هدانا
khabarpu.com/k.php?u...2YfYr9in2YbYpw==
Translate this page
May 24, 2016 - ماجرای عجیب مادر شدن بهنوش بختیاری بعد از اتفاقات اخیر+ تصاویر - هدانا ... من دیگر مادر نمیشوم و شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم اما در ...
بهنوش بختیاری از بچه دارنشدنش گفت | دانلود سریال 95
downloadclip2016.ir/.../بهنوش-بختیاری-از-بچه-دارن...
Translate this page
Mar 21, 2016 - بهنوش بختیاری : من دیگر مادر نمی شوم ... کنترل کند گفت:« من دیگر مادر نمیشوم و شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم اما در محله «گل و بلبل» ...
راز تلخ زندگی مشترک بهنوش بختیاری - پروتال جامع نیاز شما
www.niazshoma.com/.../راز-تلخ-زندگی-مشترک-بهن...
Translate this page
بهنوش بختیاری در برنامه سه ستاره احسان علیخانی پرده از راز زندگی شخصی اش ... کند گفت:« من دیگر مادر نمیشوم و شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم اما در ...
ماجرای بچه دار نشدن بهنوش بختیاری از زبان خودش -آکا - آکاایران
www.akairan.com/.../news2016531122242332.html
Translate this page
Jul 8, 2016 - بر ملاشدن یکی از مهم ترین رازهای بهنوش بختیاری از زبان خودش افشاگری ... من دیگر مادر نمیشوم و شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم اما در محله ...
لباس بهنوش بختیاری در برنامه دور همی - باکس 98
box98.ir/search/?...لباس%20بهنوش%20بختیاری%20...
Translate this page
اما چند اتفاق مهم در این برنامه افتاد که یکی پرده برداری بهنوش بختیاری از یکی از ... کند گفت:« من دیگر مادر نمیشوم و شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم اما در ...
ماجرای عجیب مادر شدن بهنوش بختیاری بعد از اتفاقات اخیر +تصاویر
www.titreno.com/.../ماجرای-عجیب-مادر-شدن-بهنوش-بخ...
Translate this page
May 24, 2016 - 3 دلار به من بدهید وگرنه به . ... صراط: بهنوش بختیاری هنرمند پرانرژی سینما و تلویزیون که با تازگی چهل سالگی را پشت سر ... موقعیتی این زیبایی روح است که به داد آدم می رسد و به دختران جوانی که نگران ظاهرشان هستند ... خود را آماده میکند تا مسئولیت مادر بودن را نیز تجربه نماید. .... محسن رضایی: دیگر کاندیدا نمی‌شوم ...
خبر جدید از احتمال مادر شدن بهنوش بختیاری بعد از افشاگری های اخیر + ...
jobbsurf.mattiasp.se/index.php?q...
Translate this page
May 23, 2016 - خبر جدید از احتمال مادر شدن بهنوش بختیاری بعد از افشاگری های اخیر +عکس ... من دیگر مادر نمیشوم و شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم اما در ...
نوشته های خواندنی - کیانا وحدتی
www.kianavahdati.com/forum.aspx?id=-2147483646&showall=yes
Oct 4, 2008 - به خصوص افراد حقیری مثل من که در زمان بودن ایشان هیچ گلی از .... در 25 سالگی دانستم که یک نوزاد ، مادر را از داشتن یک روز هشت ساعته و ...... این بازی تجربه ی خوبی است که روابط را مستحکم تر می کند و ..... دیگر چیزى ندارم برایت آروز کنم . ...... رضا عطاران (بازیگر ایرانی) ، بهنوش بختیاری (بازیگر ایرانی) ، آندره ...
بهنوش بختیاری: دیگر مادر نمی شوم/ در «سه ستاره» چه گذشت؟ | دانلود رایگان
elt-kh.ir/بهنوش-بختیاری-دیگر-مادر-نمی-شوم-در-سه/
Translate this page
Mar 9, 2016 - بهنوش بختیاری: دیگر مادر نمی شوم/ در «سه ستاره» چه گذشت؟ ... کند گفت:« من دیگر مادر نمیشوم و شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم اما در محله ...
چرا بهنوش بختیاری شانس مادر شدن را ندارد - کوپه
www.koupeh.com/.../چرا-بهنوش-بختیاری-شانس-مادر-...
Translate this page
آخرین خبر/ بهنوش بختیاری با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: «مادرم سادات خانم وپدر نازنینم. ... بهنوش بختیاری: دیگر مادر نمی‌شوم ... شده بود، تصویری را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشته که تجربه متفاوت او در ... حتما سعی می‌کنم تحقیقاتم را شروع کنم تا درباره شهدا مستند بسازم چون من احترام ..... اما من با مردمم ندارم.
ریتساس|راز تلخ زندگی مشترک بهنوش بختیاری,بهنوش بختیاری
rytsas.com/.../راز-تلخ-زندگی-مشترک-بهنوش-بختیا...
Translate this page
بهنوش بختیاری در برنامه سه ستاره احسان علیخانی پرده از راز زندگی شخصی اش ... کند گفت:« من دیگر مادر نمیشوم و شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم اما در ...
دختردار شدن بهنوش بختیاری + عکس - جالبناک
jalebnak.com/دختردار-شدن-بهنوش-بختیاری-عکس/
Translate this page
May 24, 2016 - بهنوش بختیاری ، بازیگر زن ، مادر شدن بهنوش بختیاری ... کنترل کند گفت:« من دیگر مادر نمیشوم و شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم اما در ...
راهنمای انتخاب و خرید کسیه خواب نوزاد + عکس مدل های جدید
t.tapeshco.com › ... › بهداشت كودك
Translate this page
البته که مدل کیسه خواب نوزاد و کودک اهمیت دارد اما زمانی که از کیفیت و مرغوبیت .... بهنوش بختیاری : من دیگر مادر نمیشوم و · شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم.
نوار بهداشتی ، تامپون یا فنجان قاعدگی ؛ کدامیک بهتر است ؟ | خبرآفرین
khabarafarin.com/.../نوار-بهداشتی-تامپون-یا-فنجان-...
Translate this page
با این حال، این مهم است که از تامپون به طرز صحیح استفاده کنیم تا دچار سندرم ... بهنوش بختیاری : من دیگر مادر نمیشوم و · شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم.
عکس تزئینات زیبا و شیک ماشین عروس با گل و تور (کلاسیک و مدرن)
ww.mobincoo.com › ... › تزئينات عقد و عروسي
Translate this page
[جمع: 3 میانگین: 2.3]. نمونه هایی دیگر از جدیدترین مدل ماشین عروس های شیک ... بهنوش بختیاری : من دیگر مادر نمیشوم و · شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم. *****.
لباس ادل در جشنواره Glastonbury 2016 - سایت فرداکیدز
www.fardakids.ir/news/2823
Translate this page
ادل یکی از شرکت کنندگان در جشنواره گلاستونبری Glastonbury 2016 بود که به دلیل لباس زیبا و خاصی که پوشیده بود مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. جشنواره ... بهنوش بختیاری : من دیگر مادر نمیشوم و. شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم. *****.
افشاگری بهنوش بختیاری در برنامه زنده: نمیتوانم باردار شوم! | بروزترین‌ها
beroztarin.com/post/11076.html
Translate this page
بهنوش بختیاری بازیگر دوست داشتنی کشورمان, در برنامه سه ستاره به افشای یک ... کند گفت:« من دیگر مادر نمیشوم و شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم اما در ...
مشکل 98ia - لینک گردی
unvan.ir/news/مشکل-98ia
Translate this page
بهنوش بختیاری : من دیگر مادر نمیشوم و . شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم. 739. مشکل کامپیوتری شدید دارم؟ [بایگانی] - نودهشتیا. سلام دوست گلم. من دوستم ...
واکنش خواننده های لس انجلسی درباره مرگ حبیب - دوستی
2sti.ir/search/?...واکنش%20خواننده%20های%20لس%20ا...
Translate this page
آکاایران: بر ملاشدن یکی از مهم ترین رازهاي بهنوش بختیاری از زبان خودش … ... کنترل کند گفت:« من دیگر مادر نمیشوم و شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم اما در ...
بیوگرافی مجتبی حق دوست - نیوز
9us.ir/search/?q...page=567
Translate this page
بهنوش بختیاری بازیگر دوست داشتنی کشورمان, در برنامه سه ستاره به افشای یک ... کند گفت:« من دیگر مادر نمیشوم و شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم اما در ...
Searches related to بهنوش بختیاری : من دیگر مادر نمیشوم و شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم

عکس بارداری بهنوش طباطبایی

عکس حاملگی بهنوش طباطبایی

آیا بهنوش طباطبایی باردار است

سه ستاره رامبد جوان

بچه دار شدن بهنوش طباطبایی

بهنوش بختیاری در برنامه سه ستاره

سه ستاره اپارات

بچه دار نشدن بهنوش بختیاری
    1   
2
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 216
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 440
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 4,886
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 14,333
  • بازدید ماه : 14,333
  • بازدید سال : 391,944
  • بازدید کلی : 4,171,722