loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 201 یکشنبه 03 مرداد 1395 نظرات (0)

 

بهترین ورزش ها مناسب متولدین ماه های مختلف

بهترین ورزش ها مناسب متولدین ماه های مختلف

متولدین ماه های مختلف چه ورزشی باید انجام دهند تا به تناسب اندام برسند؟

 

ورزش کردن یکی از فعالیت های مهم برای سلامتی انسان است. بهترین ورزش متولدین ماه های مختلف چیست؟

 

اگر علاقمند به طالع بینی باشید، حتما انواع آن را می شناسید. خیلی ها به این مسئله به چشم سرگرمی نگاه می کنند، اما نتایج برخی از پژوهش ها از تاثیر ماه تولد بر سلامت فرد و حتی بیماری های احتمالی آنها خبر می دهد. به همین دلیل به نظر می رسد مسئله ی ماه تولد روی کارکرد اعضای بدن تاثیر دارد.

 

اگر شما هم جزو افرادی هستید که می خواهید ورزشی را به تازگی شروع کنید، یا اینکه جزو طرفداران و معتادین به ورزش هستید، این مطلب برایتان جالب خواهد بود. باید بدانید که برخی ورزش ها برای متولدین برخی از ماه های سال مناسب تر است. در نتیجه می توانید این مسئله را نیز مد نظر داشته باشید.

 

متولدین برج حمل (فروردین)

متولدین ماه فروردین افراد پرانرژی و پرشوری هستند که اگر هدفی برای خود تعیین کنند تا رسیدن به آن، تمام تلاششان را به کار خواهند بست. اما اگر با سرعت زیادی به نتیجه ی دلخواه نرسند نباید دست از تلاش بردارند. راه موفقیت، مقاومت است.

ورزش مناسب

ورزش روزانه ی منظم برای متولدین برج حمل مناسب تر است. اگر متولد برج حمل هستید، در حالت عادی دوچرخه سواری، تنیس، دوی آهسته، وزنه برداری از ورزش های مناسب با شرایط بدنی شما است.
البته اگر دچار مشکل خاصی در سلامتی تان هستید و یا از بیماری خاصی رنج می برید، بهتر است قبل از شروع و انتخاب ورزشی خاص، با پزشک خود مشورت کنید.

 

متولدین برج ثور (اردیبهشت)

ورزش های آبی مانند شنا و قایق رانی، مناسب ترین ورزش ها برای متولدین ماه تیر هستند.
برخی از متولدین برج ثور نیاز به تلنگری دارند تا از زیر لحاف بیرون بیایند، چون امکان دارد خیلی زود قید ورزش و تحرک بدنی را بزنند و ورزش در اولویت کارهای روزمره شان نیست.
اگر متولد برج ثور هستید برای پیشگیری از دلزگی، ورزش های متنوعی انتخاب کنید تا هم سالم تر بمانید و هم روحیه تان حفظ شود.

ورزش مناسب

ورزش هایی مانند پیاده روی آرام، تنیس، اسکی و موج سواری با روحیه ی شما سازگارتر است. می توانید با انتخاب ورزش های متنوع خودتان را به ورزش عادت دهید و سپس ورزشی که بیش از همه جذبتان کرده است را به طور منظم ادامه دهید.

 

متولدین برج جوزا (خرداد)

خردادی ها به سختی به برنامه ی ورزشی پایبند می مانند. در واقع متولدین این ماه به سرعت صبر و حوصله شان سر می آید و همیشه به دنبال انگیزه و کار جدیدی هستند تا روحیه شان بهتر شود.

ورزش مناسب

سمبل دو پیکر متولدین برج جوزا، میل به ورزش های گروهی را در وجودشان بیشتر می کند. ورزش هایی مانند بدمینتون، والیبال، فوتبال، یوگا و پیلاتس برای متولدین این ماه مناسب تر است.

 

متولدین برج سرطان (تیر)

متولدین برج سرطان عادت های منظمی دارند. البته متولدین این ماه استعداد افتادن در دام ریزه خواری را نیز دارند. بنابراین به سادگی امکان چاق شدنشان هست.

ورزش مناسب

ورزش های آبی مانند شنا و قایق رانی، مناسب ترین ورزش ها برای متولدین برج سرطان هستند. البته پیاده روی در ساحل نیز انتخاب خوبی محسوب می شود.

 

متولدین برج اسد (مرداد)

برای شیرها زیبا بودن و روحیه ی خوب داشتن بسیار حائز اهمیت است. به همین دلیل امکان دارد متولدین این ماه ساعت ها جلوی آینه باشند. این شخصیت جالب باعث می شود که این افراد به ورزش های روزانه و جدی تمایل بیشتری نشان دهند.

ورزش مناسب

متولدین برج اسد علاقه ی زیادی به ورزش های قدرتی مانند کینک بوکسینگ، بدنسازی و همچنین یوگای قدرتی نشان می دهند.

 

متولدین برج سنبله (شهریور)

متولدین برج سنبله افرادی دقیق و وسواسی هستند و قبل از شروع ورزش، جزئیات دقیق آن را بررسی می کنند. این افراد به خوبی می دانند که چه نوع تغذیه ای مناسب بدن آنهاست و هر رژیمی را بدون سختی در پیش می گیرند.

ورزش مناسب

شهریوری ها خود را با هر نوع ورزشی تطبیق می دهند، به شرط اینکه قبل از شروع به خوبی در خصوص آن مطالعه کرده باشند.
پیلاتس، یوگا، دوچرخه سواری، فوتبال و هاکی جزو مناسب ترین ورزش ها برای این افراد هستند.

 

متولدین برج میزان (مهر)

متولدین برج میزان افرادی منطقی هستند. بنابراین طبیعی است که با مسئله ی انتخاب ورزش نیز منطقی عمل کنند. این افراد ورزش هایی را انتخاب می کنند که بتوانند از عهده ی آن بر بیایند و با جان و دل انجام دهند.

ورزش مناسب

ورزش هایی که با یک فرد دیگر انجام می شود، برای متولدین این ماه مناسب تر و جذاب تر است بنابراین ورزش هایی مانند تنیس پیشنهاد می شود. علاوه بر این، ژیمناستیک نیز برای متولدین مهر مناسب است.

 

متولدین برج عقرب (آبان)

متولدین برج عقرب همه چیز را سفید یا سیاه می بینند. افراد سختکوشی هستند و به خود فشار می آورند.

ورزش مناسب

بوکس، دوی استقامت و هنرهای رزمی جزو ورزش های مناسب برای افراد سختکوش متولد برج عقرب محسوب می شوند.

 

متولدین برج قوس (آذر)

متولدین برج قوس تمایل دارند که ورزش را به عشق به مسافرت گره بزنند. آزادی ذهنی متولدین این برج باعث می شود که به راحتی کارهای جدید را بدون وقت کشی طولانی بپذیرند و انجام دهند.

ورزش مناسب

برای متولدین برج قوس ورزش هایی مانند گشت و گذار طولانی در طبیعت، دوچرخه سواری، اسکی، پیاده روی تند و اسب سواری ورزش های مناسبی هستند.

 

متولدین برج جدی (دی)

متولدین این برج افرادی کاری و اهل عمل هستند و هیچ وقت از صرف کردن زمان بیشتر برای رسیدن به اهداف خود کوتاهی نمی کنند.

ورزش مناسب

با توجه به خصوصیات فردی، متولدین دی ماه می توانند همه ی ورزش ها را در پیش گرفته و موفق شوند.

 

متولدین برج دلو (بهمن)

متولدین برج دلو تا حد امکان خود را از مسائل تکراری دور نگه می دارند. این تنوع طلبی آنها را به ورزش هایی متنوع سوق می دهد.

ورزش مناسب

ورزش هایی متنوع مانند اسکی، حرکات موزون، چتربازی، دوی آهسته و همچنین شنا برای این افراد مناسب است.

 

متولدین برج حوت(ماهی)

متولدین برج حوت کمی دمدمی مزاج هستند و این خصلت باعث می شود که ورزش ها و فعالیت های سخت را تا آخر ادامه ندهند. بهتر است که این افراد ورزش های ساده و ملایم را انتخاب کنند.

ورزش مناسب

تای چی، یوگا، پیلاتس و برخی از ورزش ها جدیدتر مانند زومبا برای این افراد مناسب تر است. ورزش های آبی مانند شنا و قایق رانی نیز به این افراد توصیه می شود.


Google
About 504,000 results (0.74 seconds)
Search Results
ورزش مناسب با ماه تولدتان را بیابید! - برترین ها
www.bartarinha.ir/.../ورزش-مناسب-با-ماه-تولدتان-را-ب...
Translate this page
7 hours ago - ورزش کردن یکی از فعالیت های مهم برای سلامتی انسان است. بهترین ورزش متولدین ماه های مختلف چیست؟ متولدین برج حمل (فروردین) متولدین ماه ...
ورزش مناسب متولدين هر ماه - باشگاه خبرنگاران
www.yjc.ir › ورزشی › سایر حوزه ها
Translate this page
متولدین ماه های مختلف از چه فعالیت های ورزشی بیشتر لذت می برند. ... متولدین این ماه در جدیدترین ورزش ها که حتی بیشتر مردم اسمش را هم نشنیده اند، شرکت می کنند.
طالع بینی ازدواج متولدین ماه های مختلف با هم !! - ایران ناز
www.irannaz.com/news_detail_14997.html
Translate this page
پیوند زناشویی فروردین با سایر ماه ها فروردین با فروردین خوب سازگاری مثبت واقع بینی و آگاهی به صفات مثبت یکدیگر فروردین با اردیبهشت مت.
فال رنگ متولدین ماههای مختلف - بیتوته
www.beytoote.com/fun/astronomy/complexion.html
Translate this page
سرگرمیفال و طالع بینیفال رنگ متولدین ماههای مختلف ... لوازم منزل,بهداشت و ورزش .... او همچنين در مقابل توهين ها٬ تهمت ها و نظرات ديگران نيز بي تفاوت است٬ بنابراين خيلي به ندرت ممكن است عكس العمل شديدي از او ببينيد. ... بهترین های عروسی و مجالس.
طالع بینی ورزش مورد علاقه ماههای مختلف
falkade.ir/.../طالع-بینی-ورزش-مورد-علاقه-ماههای-مختل...
Translate this page
طالع بینی ورزش مورد علاقه ماههای مختلف شخصيت شناسي از روي ورزش مورد علاقه مجموعه: ... افراد متولد برج اسد ژيمناستيک و بدنسازي دوست دارند، هر چه تعداد آينه ها بيشتر باشد، بهتر است. ... برج به حرارت، جور در مي‌آيد و اين هماهنگي بدن شما را در بهترين حالت ممکن قرار مي‌دهد. ... این حرکت ها براي کمرتان مفيد است و مناسب حالتان مي‌باشد.
Images for ‫بهترین ورزش ها مناسب متولدین ماه های مختلف‬‎Report images
Image result for ‫بهترین ورزش ها مناسب متولدین ماه های مختلف‬‎
4 days ago
Image result for ‫بهترین ورزش ها مناسب متولدین ماه های مختلف‬‎
Image result for ‫بهترین ورزش ها مناسب متولدین ماه های مختلف‬‎
4 days ago
Image result for ‫بهترین ورزش ها مناسب متولدین ماه های مختلف‬‎
Image result for ‫بهترین ورزش ها مناسب متولدین ماه های مختلف‬‎
More images for بهترین ورزش ها مناسب متولدین ماه های مختلف
لاغری و تناسب اندام:ورزش مناسب با ماه تولدتان را بیابید! | مجله ...
kahlek.ir/index.php/news1665498
Translate this page
6 hours ago - ورزش ماه مختلف برج (فروردین) ماه افراد و هستند اگر برای تعیین تا به ... متولدین های چه باید دهند به اندام کردن از های برای انسان بهترین متولدین های چیست ... باید بدانید که برخی ورزش ها برای متولدین برخی از ماه های سال مناسب تر است.
اعضای بدن متولدین ماه های سال - لینک گردی
farsinow.ir/news/اعضای-بدن-متولدین-ماه-های-سال
Translate this page
جالب ترین خصوصیات متولدین ماههای مختلف سال - … ... قلب و پشت بدن . ... ورزش مناسب متولدین ماههای سال | مجله اینترنتی … ... بهترین ورزش برای متولدین هر یک از ماه های سال ... از ماه های سال باید بدانید که برخی ورزش ها برای متولدین برخی از ماه های .
کامل ترین طالع بینی شخصیت متولدین تمام ماه ها - تالاب
www.talab.ir/.../the-most-complete-astrology-baby-ch...
Translate this page
طالع بینی شخصیت متولدین فروردین ماه پرجنب و جوش ، فعّال ، عجول ، رک و بی‌پروا ، زود عکس‌العمل ... فال تعداد نوع و رنگ گل ها · فال عطسه در ایام هفته · فال روز زوجین · طالع بینی درسی · طالع بینی ورزش مناسب ماه تولد شما · فال ورق ... پک 19 عدد از بهترین سریال های زیبای استاد مهران مدیری ..... طالع بینی ازدواج متولدین ماه های مختلف سال.
هرلحظه، ورزش مناسب با ماه تولدتان را بیابید! - اخبار ورزشی
harlahze.com/.../ورزش-مناسب-با-ماه-تولدتان-را-بیاب...
Translate this page
7 hours ago - باید بدانید که برخی ورزش ها برای متولدین برخی از ماه های سال مناسب تر است. در نتیجه می ... بهترین ورزش متولدین ماه های مختلف چیست؟ متولدین برج ...
فال و طالع بینی-شخصیت - جذاب
www.jazzaab.ir/news_cats_4.html
Translate this page
بهترین مدل های عینک های آفتابی ویفر · لحظه هولناک حمله تمساح به قایق توریست ها / تصاویر · مدل مو تابستانی .... شخصیـت کارتونی متولدیـن هر ماه ... ورزش مناسب متولدین ماه های سال · شخصیت .... چه ورزش‌هایی برای متولدین ماه‌های مختلف مناسب است؟
میزان عشق متولدین ماه های مختلف سال - پارس ناز
www.parsnaz.ir/news_detail_2420.html
Translate this page
میزان عشق متولدین ماه های سال میخواهید با روحیات عاطفی متولدین هر ماه آشنا شوید متولدین فروردین ... به هنگام عاشقی گویی در دنیای شوالیه ها و پرنسس ها سر می کند. ... بهترین عاشق دنیاست و گفتارها و دل او پر ز رویاهای عاشقانه است. ... طالع بینی ورزشی
طالع بینی متولدین خرداد، مشخصات کلی متولدین خرداد ماه - آکا
www.akairan.com/talebini/shakhsiat/9802.html
Translate this page
آکاایران :طالع بینی یکی از علوم اخترشناسی است که بر اساس تفسیر ستاره ها و رصد خوانی ... از طالع بینی در به دست آوردن خصوصیات و مشخصات کلی متولدین ماههای سال هستیم . ... لباس های آبی و همچنین انگشتر الوان و انگشتر زمرد برای این زنان مناسب خواهد بود .... با ما همراه شوید تا با شخصیت های مختلف افراد هنگام غذا خوردن آشنا شوید.
هدیه بر اساس ماه تولد | خرید هدیه و کادو
www.blog.zibabox.com › کادوهای شخصیتی
Translate this page
Nov 4, 2014 - اردیبهشت:شاید بهترین هدیه برای متولدین این ماه کیف پول چرمی است که به رنگ ... سیدی های اموزشی برای متولدین این ماه مناسب است به این دلی که علاقه به یاد گیری دارند ... پس وسایل ورزشی هم هدایای مناسبی است همچنین دریافت گل در مواقع مختلف و ... هدایای این ماه:ماساژر بدن،عطر،بلیط کنسرت ،کتاب ها ورمان های مختلف .
فال رنگ متولدین ماههای مختلف - صبح بخیر
sobbekheir.com/tag/فال-رنگ-متولدین-ماههای-مختلف
Translate this page
آیا می دانید چه ورزش هایی برای متولدین ماه های مختلف مناسب است و متولدین ماه های مختلف ... برج حمل (فروردین) شما بیشترین کارت ها، گل ها، و شکلات ها را هدیه می گیرید.
ورزش مناسب با ماه تولدتان را بیابید! - خانه
www.tazenews.com/.../ورزش-مناسب-با-ماه-تولدتان-را-...
Translate this page
53 mins ago - باید بدانید که برخی ورزش ها برای متولدین برخی از ماه های سال مناسب تر است. در نتیجه می ... بهترین ورزش متولدین ماه های مختلف چیست؟ متولدین برج ...
بهشت سرخ - ورزش مناسب برای متولدین ماه های مختلف
beheshtesorkh90.blogfa.com/post/1498
Translate this page
بهشت سرخ - ورزش مناسب برای متولدین ماه های مختلف - این وب توسط بچه های مرجع ... فرورديني هاي پر انرژي و هدفمند مي توانند در رقابت ها پيروز شوند و نتيجه بگيرند. ... برج به حرارت، جور در مي آيد و اين هماهنگي بدن شما را در بهترين حالت ممکن قرار مي دهد.
طالع بینی سال 2016 برای متولدین ماه های مختلف - پیکس یاب | PixYab.ir
www.pixyab.ir/طالع-بینی-سال-2016-برای-متولدین-م...
Translate this page
Jan 10, 2016 - طالع بینی سال 2016 برای ماههای مختلف سایت فقط مد ، بهترین های مد و .... باید بدانید که برخی ورزش ها برای متولدین برخی از ماه های سال مناسب تر ...
کادوی تولد مناسب برای متولدین ماههای مختلف - پرشین وی
www.persianv.com/view/067415.php
Translate this page
Jul 21, 2009 - کادوی تولد مناسب برای متولدین ماههای مختلف. ... اسباب بازی، آلبوم عکس، گوشی موبایل، تجهیزات ورزشی، ماشین حساب سِتِ آینه و شانه، ثبت نام کلاسهای چتربازی، سبدی از گل های ابریشمی متولد ... عطر ، زیرپوش ها و لباسهای زیر ، بلیط پارک آبی ... بهترین لوازم آرایشی دنیا با 90درصد تخفیف ، با گوشیت خرید کن.
شخصیت شناسی از روی متولدین ماه ها - از هر دری سخنی
sunmoon2244.persianblog.ir/page/shakhsiat
Translate this page
احتمالا مسئولیتهاى زود هنگامى به دوش متولدین این ماه گذاشته مى شود. ... طبیعت شما به مهربانى بهترین پاسخ را مى دهد و در عوض از اجبار و استبداد خشمگین مى شوید. .... می گیرد و از وی دلسرد می گردد و قبل از اتفاق این واقعه به شکلهای مختلف به مبارزه برای .... در مقابل باید جوش وخروش ها و حتی پرخاشجویی های ناگهانی او را کمتر جدی گرفت ...
طالع بینی ورزشی جالب ماه تولد - فراناز
www.faranaz.com/طالع-بینی-ورزشی-جالب.html
Translate this page
آیا می دانید چه ورزش هایی برای متولدین ماه های مختلف مناسب است و متولدین ماه های ... این برج به حرارت، جور در می‌آید و این هماهنگی بدن شما را در بهترین حالت ممکن قرار می‌دهد. ... حرکات ورزشی ناحیه شکم و برخی حرکات یوگا باع می‌شود سم ها از بدن خارج شوند و ...
فال و طالع بينی - طالع بينی هندی - قالب وبلاگ
bahar-20.com/ftp/Falehafez/fal/talebini.hendi/
Translate this page
ثبات بهترين واژه براي متولدين اين برج است . ... او مي تواند بسيار حسود باشد و اجازه ندهد بچه ها خانه را ترك كنند و بالهايشان را باز كنند و ... متولدين مرد خرداد ماه ... است كه با رضايت كامل با شما به گردش هاي هنري ، علمي ، تفريحي يا ورزشي مي آيد . ... او راحتتر از مردان متولد ساير برجها ابراز احساسات مي كند ، مردان متولد برجهاي مختلف هر يك ...
فال ورزش از روی ماه تولد - فال ابجد.ورق.انبیا.حافظ .رنگ.گل.درخت.مصری ...
robabnaz5.persianblog.ir/.../فال_ورزش_از_روی_ماه_تو...
Translate this page
ورزش های مانند واتر پلو ، قایقرانی و هاکی روی یخ برای متولدین تیر بهترین انتخاب است . ... فعالیت های ورزشی رقابتی مانند گلف ، اسکی و مسابقات اتومبیل رانی از ورزش های مناسب متولدین مرداد ماه است . ... متولدین این ماه در جدیدترین ورزش ها که حتی بیشتر مردم هم اسمش را نشنیده اند شرکت میکنند .... خصوصیت متولدین ماه های مختلف(۱)
چگونه بر اساس ماه تولد کادو دهید !! - مد و فشن کادوکادو - کادوی دست ساز
kadokado.ir › خانه › هدایا و مناسبت ها
Translate this page
Feb 2, 2015 - اردیبهشت:شاید بهترین هدیه برای متولدین این ماه کیف پول چرمی است که به رنگ ... سیدی های اموزشی برای متولدین این ماه مناسب است به این دلی که علاقه به یاد ... هدایای این ماه:ماساژر بدن،عطر،بلیط کنسرت ،کتاب ها ورمان های مختلف . ... متولدین بهمن چون به سلامت جسم و روان اهمییت می دهند وسایل ورزشی برای آن ها مناسب است.
ستاره شناسي آسمان تغذيه (فال علمي)
www.saghdoosh.com › تازه های ساقدوشی
Translate this page
اينكه عنصر آتش هستيد يا آب و خاك در نوع تغذيه و سلامت و حتي نوع ورزش شما تاثير ... غذاهايي كه نبايد بخوريد: مصرف ادويه هاي تند براي متولدين اين ماه ها توصيه نمي شود. ... سوپ ها و آش هاي مختلف در اين روهاي سرد، غذاي مناسبي براي اين دسته از افراد است. ... غذاهايي كه جنبه دارويي دارند: دارچين و دمنوش هايي كه حاوي دارچين هستند، بهترين ...
ارتباط میزان هوش با ماه تولد افراد - مجله پزشکی دکتر سلام
www.hidoctor.ir/15097_ارتباط-میزان-هوش-با-ماه-تولد...
Translate this page
Feb 5, 2014 - همه ژاپنی ها را به عنوان باهوش ترین ملت دنیا می شناسند، ملتی با میانگین بهره هوشی ۱۱۵. ... مطالعات آماری این محققان نشان داد که نابغه های جهان، عمدتا در ماه های مارس (۱۰ اسفند تا ۱۱ ... این فرمول اگرچه برای مقایسه هوش کودکان مناسب است، اما برای ... انحراف معیار، یک شاخص آماری است که به ما نشان می دهد نمونه های مختلف مورد ...
طالع بینی ازدواج مرد بهمن با زنان متولد ماه های دیگر
www.iranve.com › سرگرمی › طالع بینی › ازدواج
Translate this page
Apr 11, 2015 - طالع بینی ازدواج با مرد متولد بهمن ماه, طالع بینی ازدواج مرد بهمنی و اصلی ترین خصوصیات شخصیت آنها. ... از آسمان شب و ستاره ها 978 views; بهترین روش های موثر برای جلوگیری از جوش ... بهمن با بهمن : ( خوب ) پیوندی بسیار موفق توانا در امور مختلف ... این مردان عاشق ورزش هستند، انها از شطرنج لذت می برند و از آنجا که می ...
انتخاب هدیه برای متولدین تیر ماه | وبلاگ ورچین
blog.varchin.com/1392/04/05/2628
Translate this page
با توجه به مهربان بودن آن ها، انتخاب هدیه برای متولدین تیر کار چندان سختی نیست و هر ... اهمیت می دهند، هر هدیه ای که به نوعی با خانه در ارتباط باشد برایشان مناسب است. ... زمان بهترین ازمون برای یک شخص متولد تیر ماه است، چون در زمان های مختلف ... سبک زندگی · علمی · عمومی · ماجراهای تن تن · ورزش و سلامتی · ویدیو های ورچین · گجت بازار ...
بچه های کدام فصل بهتر از بقیه هستند؟! - پاسخ
rozanehonline.com/.../بچه-های-کدام-فصل-بهتر-از-بق...
Translate this page
Sep 8, 2012 - محققان زیادی از کشورهای مختلف در طول سال ها با بررسی ماه های تولد و ... 6 ماهگی تا یک سالگی کودکان متولد بهار، در پاییز و زمستان می گذرد، بنابراین آن ها تنوع ..... من راهی بهتر از قانون مشاهده نمی کنم ، چون برای این آدم سمج بهترین راه که از .... اگه قصدش دوستی باشه و آدم خوب و مناسبی باشه کنار میام و نمیزارم کسی بفهمه
فال - انواع فالهای مختلف
falgo.blogfa.com/cat-12.aspx
Translate this page
آیا می دانید که متولدین ماه های مختلف واکنش متفاوتی نسبت به این رویداد رمانتیک دارند و دوست دارند روز عشق را به صورتی متفاوت ... شما بیشترین کارت ها، گل ها، و شکلات ها را هدیه می گیرید. .... ورزش های مانند واتر پلو ، قایقرانی و هاکی روی یخ برای متولدین تیر بهترین انتخاب است . ... برچسب‌ها: انواع فال, فال ورزش, ورزش مناسب هر ماه.
- طالع بيني سال ميمون سال 1395 براي متولدين تمام ماه ها - چه خبر
www.chekhabar.ir/.../طالع-بيني-سال-ميمون-سال-1395...
Translate this page
درحال نزديک شدن به ماه هاي پاياني سال 94 مي باشيم, به همين جت طالع بيني سال 1395 ... طالع بيني سال ميمون سال 1395 براي متولدين تمام ماه ها فال و شخصيت شناسي ... از لحاظ عشقي ولي بخت با شما يار است و مجردها ممکن است با موردهاي مناسبي براي ... به ياد داشته باشيد که ورزش را براي حفظ سلامتيتان حتما در برنامه کاري خود قرار دهيد.
متولدین ماه های مختلف به کجا سفر کنند؟ - خبرجو
www.khabarjoo.tk/.../متولدین+ماه+های+مختلف+به+کجا...
Translate this page
May 28, 2016 - متولدین این ماه افرادی پر جنب و جوش و ماجراجویی هستند که دوست دارند مدام فعالیت ... برای این دسته افراد سفر به کیپ‌تاون بهترین گزینه است، به این دلیل که ... برای افراد مستقل و خودکفایی چون آبانی ها، رووینی واقع در کرواسی مکانی مناسبی برای سفر است. ... متولدین ماههای سال، چه ورزشی کنند که سالم تر بمانند؟
رژیم غذایی و لاغری برحسب ماه تولد (1) - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=304776
Translate this page
Sep 24, 2015 - ورزش و تغذیه · تغذیه در دوران های مختلف زندگی ... در این مطلب به شما می گوییم که متولدین هر ماه چه نوع رژیم غذایی در ... بنابراین بهترین دوست و همیار لاغری یک فروردینی ورزش است. ... از بین ورزش ها سراغ ژیمناستیک، شنا و ورزش های مقاومتی بروید چون کمک زیادی ... روش بخارپز کردن نیز بیشتر مناسب شرایط شماست.
@#$دنیای مجازی من@#$ - خصوصيات افراد از روي ماه تولد
www.hallucinatory.blogfa.com/cat-20.aspx
Translate this page
فرورديني ها در پي عشق آتشين و پر شورترين عشق ممكن اند. .... داراي شخصيّت عالي ، خيلي لايق و كاردان ، بهترين رئيس ، انتقامجوي شديد ، ساده پوش و بي آلايش ، محتاط .... آنها از حافظه‌ای‌ خوب‌ برای‌ نقل‌ قول‌ها درموارد مناسب‌ و لازم‌ برخوردارند. .... ماه همچنين الهه ي حس و حال هاي مختلف مي باشد و البته متولدين سرطان هم بسياري از آن حالت ها را دارند.
طالع بینی سال 2016 برای متولدین ماه های مختلف + عکس - تاپ لرد
toplord.rzb.ir/.../طالع-بینی-سال-2016-برای-متولدین...
Translate this page
Jan 10, 2016 - طالع بینی سال 2016 برای ماههای مختلف | فقط مد ، بهترین های مد . ..... باید بدانید که برخی ورزش ها برای متولدین برخی از ماه های سال مناسب تر است.
منسوبات متولد ماه ها - بهترين مطالب ورزشي - nikablog.ir
varzeshi2015.nikablog.ir/post-52104.html
Translate this page
Aug 29, 2015 - 12- رابطه با متولدين ماههاي ديگر : با متولدين مرداد و آذر ، خيلي خوب – با خرداد و بهمن ... 13- بيماريها : عوارض ذهني - تب هاي مخالف – اورام و سردرد هاي مختلف ... 17- مشاغل مناسب : دكتر – مهندس – خلبان – مدير – صنعت كار – نويسنده – محقق ...
روانشناسي و فال - ماندگار
www.mmmg.blogfa.com/cat-16.aspx
Translate this page
از ويژگيهاي مرد متولد مهر ماه مي توان، انصاف، متعادل، زن پرست، خوش سليقه و گاهي ... را در جوار خود داريد، او مناسب ترين و منطقي ترين راه حل ها را براي مسائل شما پيدا مي ..... جناح هاي مختلف و احزاب گوناگون و نقاط ضعف و قدرت هر يك از آنها به بهترين وجه ممكن ..... بسياري از زنان متولد مرداد ورزشكار هستند و از انواع ورزش ها لذت مي برند، اما به ...
سایت تخصصی بانوان : رازهای رفتاری ماه های مختلف سال
banoo1.com/رازهای-رفتاری-ماه-های-مختلف-سال.html
Translate this page
Mar 9, 2011 - در کارهای خصوصی متولدين فروردين ماه دخالت نکنيد ، متولدين فروردين ماه به ... خردادی ها به سمت افرادي فرهيخته جذب ميشوند ؛ متولدين خردادماه از راه هاي عجيب ... اگر موقعيت و شرايط مناسب در اختيار آنها قرار بگيرد، ممکن است برخي ... اطمينان حاصل کنند که شما صميمي‌ترين و بهترين دوستشان نيز هستيد. ..... فال ورزشی.
سنگ ماه تولد بهمن | سنگ متولدین ماه بهمن - فال تاروت
www.taroot-card.com/sange-tavallod-bahman.php
Translate this page
سنگ ماه تولد بهمن, سنگ شانس متولدین بهمن, سنگ تولد متولدین بهمن, سنگ اقبال ... بهترین هدیه روز والنتین بوده، موجب تقویت ذهن وجسم، جرات وشهامت و اراده، دفع ترس، ... روانی، استرس ها، اختلالات چشمی، دردهای ناحیه سر، میگرن و فشارهای عصبی، ناراحتی های ... مشاغل مناسب متولدین این دهه مدیریت اداری، صنایع کشاورزی، دامداری، وکالت، ...
طارمی در کنار بهترین های لیگ+عکس
hotnewsx1.rozblog.com/.../طارمی-در-کنار-بهترین-های...
Translate this page
11 hours ago - مهدی طارمی بهترین بازیکن دو ماه اخیر لیگ برتر انتخاب شد+ عکس.۲۶ خرداد ۱۳۹۴ .... بهترین ورزش ها مناسب متولدین ماه های مختلف.۱۳ ساعت پیش - هانیه ...
فال سال 2015 برای ماه های مختلف · جدید 95 -گهر
gahar.ir/2015-7/
Translate this page
Sep 21, 2014 - اخبار ورزشی · ویژه های ورزش · فوتبال ایران · فوتبال اروپا .... در سال ۲۰۱۵ برای متولدین فروردین ماه پیش بینی می کنم که چند ماه ابتدایی سال همراه با برخی مشکلات ارتباطی هست. ..... در ماه November بهترین فرصت برای سفر خواهد بود و در این فرصت ها ... همانطور که فال شما نشان میدهد این زمان مناسب از یک آغاز تازه است.
جستجو :دکتر
www.ir-dr.com/search/tag/دکتر.aspx
Translate this page
این لباس ها باعث می شوند تا چند کیلو اضافه وزن شما خیلی به چشم نیاید. ... از دیگر گزینه های مناسب برای سه ماه نخست بارداری می توان به تاپ های بلوز دار یا .... اینکه یک بشقاب از بهترین مواد غذایی دنیا را دستتان بگیرید و این طرف و آن طرف ... در گزارش زیر می خوانیم متولدین ماه های مختلف از چه فعالیت های ورزشی بیشتر لذت می برند.
ورزش های مناسب برای متولدین ماه های مختلف سال کدامند؟ – وارش
varesh.kajblog.ir › آرایش صورت
Translate this page
May 24, 2016 - ورزش های مناسب برای متولدین ماه های مختلف سال کدامند؟ سایت ساز کاج بلاگ خرداد ... راهنمایی برای انتخاب بهترین مدل موی مناسب صورت راهنمایی برای ...
نوشته های خواندنی - کیانا وحدتی
www.kianavahdati.com/forum.aspx?id=-2147483646&showall=yes
Oct 4, 2008 - با ارسال دانسته ها،معلومات و مطالعات جدید خود در زمینه های مختلف ، دیگران را بهره مند سازیم . .... آیا میدانید که همه نوزادان میگو نر متولد میشوند و بعد از چند هفته بخشی از آنها به .... فورییه 1865 تنها زمانی بود که ماه کامل نشد. ..... 2- ورزش کنید. ... گفته می شود که ساعتهای اول صبح بهترین زمان برای آرامش و بازده مناسب است.
رژیم غذایی مناسب متولدین هر ماه | کلکسیون برتر پورتال جامع ایرانیان
www.collectionbetter.ir/رژیم-غذایی-مناسب-متولدین-ه...
Translate this page
... ها, رژیم غذایی مناسب متولدین خرداد, رژیم غذایی هر ماه, رژیم لاغری مناسب شما, شهریور, طالع بینی, طالع بینی شما, فروردین, متولدین برج, متولدین ماه فروردین, مرداد, مهر, مواد غذایی مفید برای شما, ورزش های مناسب, ... بنابراین بهترین دوست و همیار لاغری یک فروردینی ورزش است. ..... چگونگی انتخاب لباس ها بر اساس تیپ های مختلف بدنی ...
خیلی خوش امدید - ماه تولد
m-f91.blogfa.com/tag/ماه-تولد
Translate this page
تحقیقات، اکتشاف، آزمایشات و تحقیقات پزشکی بهترین شغل های مناسب برای آنهاست. ... به خاطر همین خصوصیات و ویژگی ها می توانند در کارهایی مثل فروشندگی موفق شوند. ... متولدین ماه های مختلف از چه فعالیت های ورزشی بیشتر لذت می برند.
[PDF]دریافت فایل
www.iranculture.org/UserFiles/.../Issue_Rahbord_Farhang_No12-13.pdf
Jan 23, 1974 - اتّخاذ از حوزه هاي مختلف علم، از جمله جامعه شناسي و روان شناسي در آنها وارد گرديده است. ...... بهترين اعمال و بهترين بهره برداري ها از ســرمايه عمر مي نمايد و لذا با تدبير ... مناسب خواهد شد و انحراف از مسير صحيح سنجش دينداري را سد مي نمايد. ..... جديدي متولد مي شود كه متفاوت از مدل مفهومي علماي مسلمان )روحانيون شيعه ( است، هر.
ورزش | قالب وبلاگ
pichak.net/crop/tag/ورزش/
Translate this page
نبود سالن ورزشی مناسب تهدیدی جدی برای ورزش جناح ... در گزارش زیر می خوانیم متولدین ماه های مختلف از چه فعالیت های ورزشی بیشتر لذت می برند. برج حمل (فروردین)
خبرگزاری آریا - کدام ماه هاي سال براي بارداري بهترند؟
www.aryanews.com/AryanewsFeed.aspx?...ماه-هاي...
Translate this page
نمناک سبک زندگیبارداری و نوزاد کدام ماه های سال برای بارداری بهترند؟ ... بارداری در چه فصلی مناسب تر است؟ ... به این نتیجه رسیده اند که بهترین زمان برای باروری کودکی سالم در آذرماه است. ... بارداری در ماه های مختلف سال، نسبت نوزادان سالمی که در ماه آذر نطفه شان بسته شده سه ... سطح ویتامین D و آفت کش ها می توانند عوامل مرتبط باشند.
سایت سرگرمی تفریحی پی سی پارسی
www.pcparsi.com/
Translate this page
ناکامی داعشی ها در بمب گذاری های تهران انواع فال و طالع بینی ... ورزش موضوعات سایت تغذيه موضوعات سایت عاشقانه موضوعات سایت انواع فال موضوعات سایت .... بواسیر و تغذیه مناسب ان مطالب جدید ... شخصیت های کارتونی متولدین ماه های مختلف مطالب جدید ... آخرین نسخه از بهترین، دقیق ترین و قوی ترین مرورگر اینترنتی مطالب جدید ...
Searches related to بهترین ورزش ها مناسب متولدین ماه های مختلف

طالع بینی ازدواج ماه ها

طالع بینی ماه ها

خصوصیات ماه ها

متولدین کدام ماه جذابترند

غذای ماه تولد

عکس متولدین ماه ها

شخصیت ماه ها

طالع بینی چینی
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 252
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 433
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 3,784
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 13,231
  • بازدید ماه : 13,231
  • بازدید سال : 390,842
  • بازدید کلی : 4,170,620