loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 157 یکشنبه 03 مرداد 1395 نظرات (0)

بوی بد دهان به خاطر 7 علت باورنکردنی

بوی بد دهان به خاطر 7 علت باورنکردنی

7 دلیل عجیب و باورنکردنی که باعث بوی بد دهان می شود

 

شاید شما هم پیش خود فکر کرده اید که بوی بدن دهان شما به چه علت می تواند باشد؟

 

بوی بددهان مانند این است که چراغ عقب ماشینتان شکسته باشد: تا کسی بهتان نگوید متوجهش نمی شوید، و در مورد بوی بد دهان این خیلی خجالت آور است.

هر دوی این موارد نیازمند عکس العملی سریع هستند.

مشکل: لثه ها معمولا بوی بد دهان را ماسک می کنند. باید به دنبال مقصر اصلی باشید.
ورم لثه یکی از دلایل شایع است، اگر چنین مشکلی دارید، باید متوجه خونریزی، التهاب و پس رفتن لثه ها بشوید.
مشکل این نیست؟ این هفت دلیل احتمالی را نادیده نگیرید تا مبادا دچار بوی بد دهان شوید.

 

1- داروهای خاصی استفاده می کنید

داروهای مخصوص فشار خون بالا، داروهای ضد افسردگی، و آنتی هیستامین ها، می توانند عوارض جانبی همچون خشکی دهان را در پی داشته باشند. خشک شدن دهان می تواند منجر به بوی بد دهان شود، چون بزاق برای شستن قطعه های غذا از حفره دهانی ضروری است.

 

بزاق دهانتان را مرطوب نگه می دارد، اسید ها را خنثی می کند و سلول های مرده ای که جمع می شوند را می شوید.
کمبود بزاق دهان به معنای جمع شدن قطعات غذا، سلول ها و باکتری ها است که بی بدی را تولید می کنند.
اگر دارویی استفاده می کنید که دهانتان را خشک می کند، باید مقدار زیادی آب بنوشید و آدامسی بجوید که در آن زایلیتول وجود دارد، تا به رطوبت دهان افزوده شود.

بوی بد دهان به خاطر 7 علت باورنکردنی

بوی بد دهان

 

2- گرسنه هستید

آنقدر سرتان شلوغ بوده که شام را جا انداختید؟
غذا خوردن به تولید مجدد بزاق در دهان کمک می کند. بدون غذا دهان خشک می شود و شرایط برای بوی بد دهان محیا خواهد شد.

 

3- عفونت دهانی دارید
عفونت دهانی به معنای مقدار زیادی باکتری است، که می توانند از خود بوی بد یا سولفور آزاد کنند. اگر فکر می کنید ممکن است عفونتی مانند پری‌کورینتس ، که عفونت بافت نرم سقف دهان است داشته باشید، وقت آن رسیده که با مراجعه به دندانپزشک تغییری در عادات بهداشت دهان و دندان خود دهید.

 

4- مسواک زدن و استفاده از نخ دندانتان اشتباه است
واقعیت: بسیاری از ما مسواک زدن و نخ دندان کشیدن را درست بلد نیستیم و این باعث تجمع ذرات در دهان می شود.
ذراتی از غذا که در دهان گیر افتاده اند تولید باکتری را تقویت می کنند و باعث التهاب می شوند، در نتیجه دهانمان بوی بد می گیرد.

 

روش درست مسواک زدن: مسواک را به صورت افقی مقابل دندان ها بگیرید، و به حالت 45 درجه خمش کنید. سپس مسواک را به صورت افقی حرکت دهید، باید روزی دو مرتبه و به مدت دو دقیقه این کار را انجام دهید.

نخ دندان چه؟ به خاطر داشته باشید نخ دندان باید آرام و سراسری باشد.
نخ دندان باید به آرامی زیر هر کدام از لثه ها برود و دندان را در بر بگیرد. مسواک به تنهایی کافی نیست و باید برای تمیز شدن کامل دهان و دندان نخ دندان را نیز در نظر گرفت.

 

5- به زبان بی توجه هستید
مرواریدهای سفیدتان تنها چیزی نیستند که به مسواک زدن احتیاج دارند.
باکتری ها همه جای دهان رشد می کنند، مخصوصا روی زبانتان. پس به داروخانه بروید و یک مسواک زبان بخرید و هر روز دو مرتبه در کنار دندان زبانتان را نیز تمیز کنید. فقط به خاطر داشته باشید لازم نیست خیلی فشار بیاورید.

 

6- دندان عقلتان را نکشیدید
دندان عقل به دلیل استقرار نا مناسبش و مشکلی که برای لثه ایجاد می کند تبدیل به محلی برای گیر کردن غذا و رشد باکتری ها می شود و حتی دچار عفونت نیز می شود. همه این موارد باعث بوی بد دهان هستند.
با دندانپزشک خود صحبت کنید و ببینید آیا لازم است آنها را بکشید یا خیر. اگر فکر می کنید دچار عفونت شده است باید آنتی بیوتیک مصرف کنید.

 

7- حفره دارید
این هم یک دلیل خوب برای اینکه هر شش ماه یکبار سری به دندانپزشک بزنید: گاهی حفره های ترمیم نشده می توانند باعث ایجاد حساسیت و درد شوند، با این حال گاهی نیز دیده نمی شوند. اگر در دندان ها حفره ای دارید که از آن بی خبرید، مطمئنا دهانتان بوی بد می دهد. باکتری ها ساختار دندان را می خورند و از خود بوی بد متساعد می کنند. با مراجعه مرتب به دندانپزشک و انجام آزمایش های لازم می توانید جلوی ایجاد حفره را بگیرید.


Google
35 results (0.83 seconds)
Search Results
علت بوی بد دهان و نحوه درمان آن، رفع بوی دهان، رفع بوی بد دهان ... - آکاایران
www.akairan.com/health/bimari.../boye-bad.html
Translate this page
بوی بد پیاز را به خاطر تاثیراتی که بر قلب و عروق شما دارد تحمل کنید! با بوی بد ... بوی بد دهان به راحتی برطرف می‌شود! ... 7 علت اصلی بوی بد دهان که نمی دانستید!
بوی بد دهان ناشی از معده - آکاایران
www.akairan.com/.../بوی%20بد%20دهان%20ناشی%2...
Translate this page
بوی بد دهان ناشی از معده درمان,رفع بوي بد دهان ناشي از معده,بوی بد دهان ناشی از اسید معده ... بوی بد دهان, رفع بوی دهان, علت بوی بد دهان بوی بد دهان به تنهایی یک بیماری نیست بلکه علامت بیماری های مختلف است. ... 7 علت اصلی بوی بد دهان که نمی دانستید!
علل ایجاد بوی بد دهان و چگونگی درمان آن - پرشین وی
www.persianv.com/pezeshki/174829.php
Translate this page
Nov 22, 2011 - ۲)فردی که از بوی بد دهان خود آگاه است ممکن است بگونه ای نسبت به پاکی دهان ... از اين عوامل سيگاركشيدن را بايد نام برد كه نه تنها به خاطر بوى خود ...
سبد بلاگ | مسواک یادت نره | جستجو | - آخرین مطالب سایت
sabad-blog.ir/list/مسواک+یادت+نره.html - Translate this page
+مسواک زدم ؛ چراغا رو خاموش کردم ؛ موبایل رو زدم به شارژ و برای خودم چایی ریختم !! یعنی چایی ... بد دهان,بیماری بوی بد دهان,بوی بد دهان در بارداری,علائم بوی بد .... 7. قبلنا هر روز وبلاگمُ آپ میکردم و روزانه هامو مینوشتم اما الان... همش 6 تا پست گذاشتم اینجا. .... ساعت سه خوب بود ولی بعد وارد دنیای هپروت شدم به خاطر نماز باید بیدار می‌ماندم
پو اس ام اس | تلیت نان شیر صبحانه | جستجو |
poosms.ir/list/تلیت+نان+و+شیر%5C+صبحانه.html - Translate this page
گاهی اوقات حتی به خاطر سوالات ما به میز صبحانه مدرسه پر جلال و جبروت ما هم نمیرسید. .... برای درمان گلو درد چرکی، بوی بد دهان، عفونت گوش، برونشیت، دفع انگل، دندان درد، .... شروع برنامه ساعت 7 صبح 23 مهر ماه از درب سه شركت سایپا و حركت به سمت ... پرستاران علت عجله پیرمرد را پرسیدن: او گفت همسرم در خانه سالمندان است هر روز ...
دانشنامه آزاد - خواص درمانی چاى
freewiki.mihanblog.com/post/935
Translate this page
پنجشنبه 7 مرداد 1389 :: نویسنده : احسان ... دره هاى عمیق صورت مى گیرد و فرآورده ى آن به علت خروجى بودن زمین داراى فلوئور زیادى است ، و ... چاى سبز از بو دادن برگهاى تازه بدون دمبرگ به عمل مى آید و چون برگهاى چاى مدتى ... بوى بد دهان را از بین مى برم ، مخصوصا خشك من در از بین بردن بوى سیر و پیاز بى اثر نیست . ... مرا بخاطر بسپار :.
مجموعه مطالب اعضا با موضوع اطلاعات عمومی - صفحه اصلی تبیان
www.tebyan-zn.ir/userpapers/sender/24/.../default.htm...
Translate this page
راههای آلودگی انسان به هیدرازینبدن ما پر از مواد شيميايي خطرناک استنخستین بانك ایرانی ... کشف فوق العاده جالب برای از بین بردن بوی بد عرق! ... طبق آمار انتظار می‌رفت 6 یا 7 مورد مرگ بر اثر سرطان ریه و 9 مورد بر اثر سرطانهای دیگر روی دهد. ..... تجزیه کند و به همین خاطر بوی نهفته در این ترکیب‌ها از طریق منافذ پوست متصاعد می‌شود.
مجموعه مطالب اعضا با موضوع اطلاعات عمومی - صفحه اصلی تبیان
www.tebyan-zn.ir/userpapers/sender/24/.../default.htm...
Translate this page
روضه به چه معنی استراز حمام شیخ بهایی اصفهان کشف شدخوردنی هایی که بوی سیر را از ... علی اصغر برهمند تصریح کرد: در طرح شبیه سازی شده به علت دسترسی نداشتن به طلا ... غذاهای محتوی سیر و پیاز بی نهایت خوشمزه هستند اما موجب بوی بد دهان می شوند و این ... ۶) انواع توت و ماست: گاهی به خاطر میل زیاد به خوردن غذاهای سیردار یا در نظر ...
۹۱/۰۱/۰۱ - ۹۱/۰۱/۳۱ - توپ و با حال
mms-1375.blogfa.com/1391/01
Translate this page
Apr 18, 2012 - ... و تصاویر زیبا و عاشقانه (1)حرکات باورنکردنی (1)مهـــــ ــــم نـیـســــــــ ـتــ ..... استاد عنوان میکنه به خاطر خاص و خارج از ... 5-دیگه کی بود که ساعت 7 صبح مثل کشیکی ها دم در خونه دخترا وایسه؟ .... 4 علت اصلی بوی بد دهان ... بوي بد دهان، كابوس بسياري از خانم‌هاست، اين موضوع هم آن‌ها را اذيت مي‌‌كند و هم اطرافيان آن‌ها را، ...
ارایش ده میلیونی زن عابدزاده - یک مدیر
www.yo24.ir/.../ارایش%20ده%20میلیونی%20زن%20عا... - Translate this page
به همین خاطر شرایط پرداخت این وام و دستورالعمل مربوط به آن نیازمند ساده نویسی و در عین ... کاریکاتور/ لقمه بزرگتر از دهان عربستان ... تاریخ ارسال: 7 فروردين 1394 ... وای با چندتاشون مجبور به روبوسی شدم(منظورم بانوان محترمِ) چشمتون روز بد نبینه بوی ..... بدون حتی یک خط کد نویسی و صرف هزینه‌های گزاف و تنها در زمان باورنکردنی 1 ...
حرفــــــه وفن-ســــــرگرمی-مشــــــاوره - مواد مخدر
h-s-m.blogfa.com/tag/مواد-مخدر
Translate this page
قرص‌هایی که بین جوان‌ها پخش شده و آدم را خفن می‌برد به هپروت؛ منقل و دود و بوی گند و کثافت ... علاوه بر آن، مصرف این ماده، زمینه‌ساز بروز سرطان‌های دهان، حنجره و لثه می‌شود. ... در حال حاضر در ایران به علت عدم آگاهی فروشنده ها این دارو توسط افراد مصرف کننده از .... کنندگان تصور می کنند این قرص های بی خطرند و آن ” بد نامی ” مواد مخدر را ندارند.
هـمــــــــه چے هـمــــــــه جــا وبلاگ 24 - 1
weblog24.link/blog/hamehchi-hamehja
Translate this page
منبع : هـمــــــــه چے هـمــــــــه جــا-دانستنی هایی باورنکردنی1 .... وبلاگ ' شگفتی های بزاق دهان انسان ' به صورت خودکار از وبلاگهای معتبر فارسی دریافت و با ذکر منبع ...
nooreaseman | 4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site ...
https://nooreaseman.wordpress.com/page/737/?app... - Translate this page
Jun 16, 2014 - خودروها معمولا به خاطر امکاناتی که دارند قیمت گذاری می شوند و برحسب آن ها ارزش ... باورنکردنی 1 میلیون دلار به فروش رسید که رقم باورنکردنی 3 میلیارد تومان معادل آن است. ... از آن 2.6 میلیون دلار فروخته می شود که مبلغ شگفت انگیز 7 میلیارد و 800 .... از دهان بد بو، بد طینت و بد دل دشمنان دین و اخلاق و خانواده و مذهب است.
آتش زدن هيئت امام حسين (ع) در اصفهان! - انجمن هاي سياسي ، فرهنگي و ...
noooreaseman.blogspot.com/2014/10/blog-post_850.html
Oct 26, 2014 - ... به اشتراک بگذارید در Facebook به اشتراک بگذارید اشتراک‌گذاری در ..... سالروز تخريب بقيع / يوم الهدم (1); ۹ روش برای رهایی از بوی بد دهان (1) ... تسلیحات + عکس (1); آشنایی با 7 کاربرد جوش‌شیرین در شستن البسه (1) ...... (1); به خاطر توهین به من برخورد نکنید ! ...... (1); علت اهميت و تقدس سنگ حجر الاسود چيست؟
نقشه سایت - مجله اینترنتی عکس خوب | nicephoto.ir
nicephoto.ir/sitemap
... always 0.5 http://nicephoto.ir/با-روشهای-طبیعی-دندان-درد-و-بوی-بد-دهان-را-درمان-کنید-12197 ...... always 0.5 http://nicephoto.ir/علت-بوی-بد-برخی-نواحی-بدن-در-خانم-ها-11827 ...... always 0.5 http://nicephoto.ir/به-خاطر-این-7-دلیل-نباید-قوز-کنید-10482 ...... always 0.5 http://nicephoto.ir/عکس-کرانههایی-عجیب-و-باورنکردنی-1-10043 ...
فارغ التحصیلان مهندسی کامپیوتر89 - سرگرمی
www.computer89b.blogfa.com/cat-10.aspx?p=2
Translate this page
Feb 22, 2012 - به دوستان ژاپنی به تعجب می‌گفتم این چه آدمی بود خب چرا خودکشی کرده برای همچین موضوع کوچکی. این دیگه خودکشی نداره که. آنها با دهان باز نگاه ...
شعبانی - ساعت - فروش و/یا واردات - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/biz/118101/ - Translate this page
تهران - تهران - خ. 15خرداد - بازار بزرگ تهران - پاساژ قیصریه - ط. اول - پ. 7 ... شوش شرقی - نرسیده به خیابان 17شهریور - كوچه مظاهری - پ. .... به عسلویه می‌رود · آیت الله مصباح: اینترنت و تلفن همراه عامل گران فروشی ها و وضعیت بد… .... خطر خوشبوکننده های اعتیادآور دهان/ این که ماده "گل" اعتیاد نمی آورد شایعه است · دستاوردهای مذاکرات هسته ...
یادداشت رهبر انقلاب درباره شوق سفر حج - انجمن هاي سياسي ، فرهنگي و ...
www.nooreaseman.ir/2013/10/blog-post_7216.html
Oct 13, 2013 - معرفی سایت صیغه یابی و ازدواج موقت به همراه تصاویر زنان صیغه ای ..... سالروز تخريب بقيع / يوم الهدم (1); ۹ روش برای رهایی از بوی بد دهان (1) ... تسلیحات + عکس (1); آشنایی با 7 کاربرد جوش‌شیرین در شستن البسه (1) ...... (1); به خاطر توهین به من برخورد نکنید ! ...... (1); علت اهميت و تقدس سنگ حجر الاسود چيست؟
نقشه سایت - مجله اینترنتی | Itupdate.ir
www.itupdate.ir/sitemap
... 0.5 http://itupdate.ir/علت-چرب-شدن-موها-18035 2016-02-20T12:48:00+03:30 ...... 0.5 http://itupdate.ir/7-چیزی-که-هرگز-نباید-در-سینما-به-آنها-دست-بزنید-17740 ..... always 0.5 http://itupdate.ir/گریه-های-خانم-بازیگر-بخاطر-شرایط-بد-جوی-در-زمان- ...... ://itupdate.ir/بوی-بد-دهان-تان-را-از-بین-ببرید-و-نفس-تان-را-خوشبو-کنید-15111 ...
هـمــــــــه چے هـمــــــــه جــا | وبلاگ 24 - مرجع وبلاگ فارسی
weblog24.xyz/weblog/hamehchi-hamehja
Translate this page
بله، همه این چیزها به تنهایی بد به‌ نظر می‌رسند اما وقتی به‌درستی با هم مخلوط ... بزاق دهان، مواد موثر برای درمان را دارد از جمله عوامل ضد میکروبی، آنزیم ها، آنتی ... را شیشه تشکیل داده است و به علت تطابق آن با آیات قران، به دین اسلام ایمان آورده‌اند. .... دانستنی هایی باورنکردنی1 ... 7- تنها 55 درصد مردم آمریکا می‌دانند که خورشید یک ستاره است.
جوراب‌هایی که جایگزین کفش می شوند | جستجو | اخبار جدید | جدیدترین ...
citizensamendment.us/.../جوراب‌هایی+که+جایگزین+کف... - Translate this page
از جوراب سفید بدم مي‌آید. ... ای که بوی جوراب ميدهی(خداییش بوی جوراب نميدی؟) ... و به تلافی تمام دختر هایی که دهه 50 به خاطر پوشیدن جوراب سفید از انضباطشان کم شد .... 5-یه لنگه جوراب بدون سوراخ مشکی 6-کش واسه شلوارم 7-پراید 92 حالا بقیه هیچی این ... پیداه کرده و فصل جدیدی را از بی عفتی و دهان کجی به ارزشهای اسلامي گشوده است.
نقشه سایت - مجله اینترنتی متینا | fb-matina.ir
fb-matina.ir/sitemap
... always 0.5 http://fb-matina.ir/به-روش-طب-سنتی-زخم-معده-تان-را-درمان-کنید-11661 .... always 0.5 http://fb-matina.ir/بوی-بد-دهان-را-با-پونه-درمان-کنید-11620 ...... always 0.5 http://fb-matina.ir/جادوی-رنگها-7-11406 2015-10-08T07:25:00+03:30 always ...... always 0.5 http://fb-matina.ir/10-سال-چسبکاری-به-خاطر-ترس-از-پزشک-9207 ...
#خون_آشام - Instaliga is the best instagram web-viewer
instaliga.com/tag/خون_آشام
Translate this page
خون_آشام, Instaliga, Instagram.
نقشه سایت - مجله اینترنتی | alldl.ir
alldl.ir/sitemap
... 0.5 http://alldl.ir/اشعار-تبریک-نیمه-شعبان-7-18184 2016-05-24T07:37:00+03:30 ..... http://alldl.ir/جنتی-مکاتبه-با-رئیس-قوه-قضائیه-درباره-لغو-کنسرت-کلهر-علت- ..... http://alldl.ir/مهسا-کرامتی-مردم-فیلم-شاد-دوست-دارند-به-خاطر-فرزندم-بازی-نمیکنم- ... http://alldl.ir/طرز-تهیه-یک-محلول-خنگی-برای-از-بین-بردن-بوی-بد-دهان-17838 ...
وب - پایگاه سرگرمی و تفریحی و خبری سازیک
saziek.arisfa.com/وب/
Oct 16, 2012 - ماجرای تشکل شهرستانی در سال ۶۵ اتفاق افتاد و این به خاطر تشخیص سپاه بود ..... سرهنگ مختاری علت این حادثه را توجه نکردن به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده اعلام کرد. ...... کاهش بوی بد لباس‌های کتان با روش‌ جدید نانومیکروب‌زدایی ..... پروازی 5 تا 7 ساعت بوده(در برخی موارد 3-5 ساعت اعلام شده) و می تواند در ...
رمان خوب سایت نگاه - یک مدیر
www.ro24.ir/.../رمان%20خوب%20سایت%20نگاه-450.h...
Translate this page
وب سايت هایی که از الگوریتم پاندا جان سالم به در برده اند و رتیه بندی و ترافیک خود را حفظ کرده اند به طور حتم .... تاریخ ارسال: 7 فروردين 1394 ... بهم نگاه می کنی می گی چه بوی خوبی داری دستمو می بوسی. ... مورچه به داخل دهان او وارد شد و قورباغه به درون آب رفت. .... او مدتی است که به خاطر زایمان در کما فرو رفته و قدرت حرف زدن ندارد. و  ...
نقشه سایت - جک جدید و مطالب خنده دار | joke24.ir
joke24.ir/sitemap
... always 0.5 http://joke24.ir/علت-رگهای-برجسته-روی-دست-های-مدونا-چیست-14412 ..... always 0.5 http://joke24.ir/کاریکاتور-بوی-گند-فوتبال-در-آمد-14292 ..... 0.5 http://joke24.ir/گریه-های-خانم-بازیگر-بخاطر-شرایط-بد-جوی-در-زمان-بازگشت-از-مشهد-عکس- ... 0.5 http://joke24.ir/عطش-و-7-دلیل-پنهانی-که-چرا-شما-همیشه-تشنه-هستید-14133 ...
word-clustering/lemm_paths.txt at master · mojtaba-khallash/word ...
https://github.com/mojtaba-khallash/word-clustering/.../lemm_paths.txt
000 بهآن 7. 000 فاقد 7. 000 بهاین 15. 000 کشاند#کشان 17. 000 به 5819. 000 تحت .... 0011 ﺑﻪ 2. 0011 تنگی 2. 0011 ایل 2. 0011 ردیف 3. 0011 کوپه 3. 0011 مجذوب 3. 0011 نخ 4 ...... 1010110111 بدی 10 ..... 10110001 دهان 33 ..... 10110101 علت 33 ... 101101101 ﺧﺎﻃﺮ 1 ...... 110101100 بویید#بوی 6 ...... 1101111011 باورنکردنی 1.
در زمان باورنکردني 1 ساعت و 43 دقيقه، وبسايت ... - تماس با ما - سه وبلاگ
bazikonhab.3blog.ir/article/سایت+فا.html
Translate this page
سئو به معنای بهینه سازی وب سايت برای موتور های جستجو می باشداگر بخواهیم همین ... بدون حتی یک خط کد نویسی و صرف هزینه‌های گزاف و تنها در زمان باورنکردنی 1 ساعت و 43 ..... دانلود File Manager HD (Explorer) 3.3.7 – فایل منیجر زیبا اندروید! ... شب 19 رمضان دانلود آهنگ میخوام قرش بدم یتا بستنی بهم میدی danlod ahang karma ...
دیدنی های امروز دیدنی های روزانه گالری عکس آکاایران - تفریح خوب
fungood.in/.../دیدنی-های-امروز-دیدنی-های-روزانه-گالری... - Translate this page
قبلی 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 بعدی ..... علت فوت و مرگ ریحانه بهشتی دونده ماراتن زن ایرانی .... عکس : مردی با دو دهان ... سری جدید عکسهای مبارزه با بد حجابی (تیرماه 90) .... شهره لرستانی: به خاطر عشقم ۴۰ کیلو لاغر شدم + عکس ...... عکس: کرانه هایی عجیب و باورنکردنی (1) ..... بررسی علمی «بوی باران»!
http://www.akairan.com/foto aka/emrooz/ - تفریح خوب
fungood.in/.../http-www-akairan-com-foto-aka-emroo... - Translate this page
قبلی 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 بعدی ..... علت فوت و مرگ ریحانه بهشتی دونده ماراتن زن ایرانی .... عکس : مردی با دو دهان ... سری جدید عکسهای مبارزه با بد حجابی (تیرماه 90) .... شهره لرستانی: به خاطر عشقم ۴۰ کیلو لاغر شدم + عکس ...... عکس: کرانه هایی عجیب و باورنکردنی (1) ..... بررسی علمی «بوی باران»!
بازار تلویزیون جهان در دستان سامسونگ - همه چیز اینجاست... - loxblog.Com
laqari.lxb.ir/posts/archive.php?pmonth=8&pyear...
Translate this page
سامسونگ در ماه اکتبر به رقم باورنکردنی 1 میلیارد دلار در فروش تلویزیون شمال ... به عنوان مثال بد نیست بدانید که 51.1% درصد از کل تلویزیون های UHD فروخته شده .... مشخصه این بیماری، ضعف بینایی به علت ضعیف شدن سیگنال‌های عصبی بین ..... را دوست داریم، اما هیچ کس دلش نمی‌خواهد که به خاطر یک گجت، خواب خود را از دست بدهد.
بازار تلویزیون جهان در دستان سامسونگ - صفحه ی نخست - loxblog.Com
laqari.loxblog.com/posts/archive.php?pmonth=8...
Translate this page
Nov 21, 2015 - سامسونگ در ماه اکتبر به رقم باورنکردنی 1 میلیارد دلار در فروش تلویزیون ... به عنوان مثال بد نیست بدانید که 51.1% درصد از کل تلویزیون های UHD .... مشخصه این بیماری، ضعف بینایی به علت ضعیف شدن سیگنال‌های ... بازدید از این مطلب : 7 ..... اما هیچ کس دلش نمی‌خواهد که به خاطر یک گجت، خواب خود را از دست بدهد.
پرتال جامع تایا | دیدنی های امروز دیدنی های روزانه - گالری عکس آکاایران
taya.ir/foto-aka/emrooz/__s-akafoto-0-138.aspx
علت فوت و مرگ ریحانه بهشتی دونده ماراتن زن ایرانی · زندگینامه .... عکسهای باور نکردنی از دهان گشادترین مرد دهان .... سری جدید عکسهای مبارزه با بد حجابی (تیرماه 90) .... شهره لرستانی: به خاطر عشقم ۴۰ کیلو لاغر شدم + عکس ..... عکس های منتخب روز / 7 اردیبهشت ...... عکس: کرانه هایی عجیب و باورنکردنی (1) ..... بررسی علمی «بوی باران»!
عناوین مطالب وبلاگ - سوی دیار عاشقان - loxblog.Com
www.zekri.loxblog.ir/posts/
Translate this page
... 18:39:00 والپیپر های زیبا به همراه تقویم مرداد 1393 - 1393-05-04 18:26:00 ..... رازها و علت مرگ ناصر عبدالهی - 1392-05-04 12:28:00 .... مردی که در جای بدی خواستگاری کرد - 1392-04-24 08:17:00 ...... آشنایی با عجایب 7 گانه آب در بدن - 1392-04-02 16:18:00 ...... شش رایحه خوش بو برای دگرگونی حال و هوای شما - 1392-03-08 19:43:00

In order to show you the most relevant results, we have omitted some entries very similar to the 35 already displayed.
If you like, you can repeat the search with the omitted results included.
Searches related to بوی بد دهان به خاطر 7 علت باورنکردنی1

داروی رفع بوی بد دهان

درمان بوی بد دهان ناشی از معده

بوی بد معده

بوی بد دهان در صبح

درمان بوی بد دهان با انجام روشی جالب

درمان بوی بد دهان ناشی از مشکلات گوارشی

درمان بوی بد دهان ناشی از سینوزیت

بوی بد دهان ناشی از حلق
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 123
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 399
  • آی پی دیروز : 216
  • بازدید امروز : 1,562
  • باردید دیروز : 1,452
  • گوگل امروز : 11
  • گوگل دیروز : 29
  • بازدید هفته : 4,733
  • بازدید ماه : 4,733
  • بازدید سال : 382,344
  • بازدید کلی : 4,162,122