loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 621 یکشنبه 03 مرداد 1395 نظرات (0)

بد نیست به این روستای زیبا هم سری بزنید !+ تصاویر

بد نیست به این روستای زیبا هم سری بزنید !+ تصاویر

 
تصاویری که در این بخش ملاحظه می کنید مربوط به روستای کریک در 20 کیلومتری شهر یاسوج می باشد.

 

 


Google
About 471,000 results (0.82 seconds)
Search Results
Images for ‫بد نیست به این روستای زیبا هم سری بزنید‬‎Report images
Image result for ‫بد نیست به این روستای زیبا هم سری بزنید !+ تصاویر‬‎
Image result for ‫بد نیست به این روستای زیبا هم سری بزنید !+ تصاویر‬‎
Image result for ‫بد نیست به این روستای زیبا هم سری بزنید !+ تصاویر‬‎
Image result for ‫بد نیست به این روستای زیبا هم سری بزنید !+ تصاویر‬‎
Image result for ‫بد نیست به این روستای زیبا هم سری بزنید !+ تصاویر‬‎
Image result for ‫بد نیست به این روستای زیبا هم سری بزنید !+ تصاویر‬‎
Image result for ‫بد نیست به این روستای زیبا هم سری بزنید !+ تصاویر‬‎
Image result for ‫بد نیست به این روستای زیبا هم سری بزنید !+ تصاویر‬‎
Image result for ‫بد نیست به این روستای زیبا هم سری بزنید !+ تصاویر‬‎
More images for بد نیست به این روستای زیبا هم سری بزنید
بد نیست به این روستای زیبا هم سری بزنید !+ تصاویر - تکناز
www.taknaz.net/news_detail_34955.html
Translate this page
تصاویری که در این بخش ملاحظه می کنید مربوط به روستای کریک در 20 کیلومتری شهر یاسوج می باشد n بد نیست به این روستای زیبا هم سری بزنید !+ تصا.
بد نیست به این روستای زیبا هم سری بزنید !+ تصاویر روستای | دنیالار
donyalar.com/بد-نیست-به-این-روستای-زیبا-هم-سری...
Translate this page
اس ام اس عاشقانه , دکوراسیون , مدل لباس مجلسی,دختر ایرانی,عکس,زیبا.
بد نیست به این روستای زیبا هم سری بزنید + تصویر | شبنم نیوز
www.shabnamnews.com/news/5063 - Translate this page
Mar 17, 2014 - بد نیست به این روستای زیبا هم سری بزنید + تصویر تصاویری که در این بخش ملاحظه می کنید مربوط به روستای کریک در 20 کیلومتری شهر یاسوج ...
بد نیست به این روستای زیبا هم سری بزنید تصاویر-تکناز|ایران ان پی
irannp.com/.../in_taknaz.irr5.lnews_detail_34955.html...
Translate this page
بد نیست به این روستای زیبا هم سری بزنید تصاویر-تکناز · تور مسافرتی ... شباهت بیش از حد این 3 قلو، مادر را سر در گم کرده است (عکس) · خودکشی مرد چینی از روی ...
به اين وبلاگ هم سري بزنيد - ناز بلاگ
nazblog.cofeblog.ir/post/1522
Translate this page
و تصاوير روستا به اين وبلاگ هم سري بزنيد . ... عكس و تصاويرجذاب جالب - به این اینجا هم سری بزنید بد نیست ..... بد نیست به این روستای زیبا هم سری بزنید !
اين 10 روستاي ناشناخته + عكس - سایت خبری تحلیلی تابناك|اخبار ...
www.tabnak.ir › صفحه نخست › اجتماعي
Translate this page
Mar 17, 2009 - براي سفر به اين روستا، بايد به شهرستان لردگان برويد و از آنجا دو جاده هست که شما ... کرد، اما آنچه دوستداران طبيعت را به درکش مي‌کشاند، جنگل زيبا و انبوه بلوط در نزديکي آن است که تنها جنگل بلوط شرق کشور به شمار مي‌رود. يک نکته ديگر هم درباره درکش هست که بد نيست آن را بدانيد. ... به بقيه ايران هم سري بزنيد!
تصاویری از روستای زیبا و تاریخی ابیانه (1) - تبیان
www.tebyan.net/QuranIndex.aspx?pid=81775
Translate this page
روستای زیبا و دیدنی ابیانه (1) ... تصاویر دیدنی از روستای ابیانه (4) ..... خوش رفتار و خوش برخورد هستند و اصلا به این شایعات که مردم بد رفتاری هستند توجه نکنید ... نیستند به نظر من بسیار مهمان نواز بودند عکسهای زیادی هم گرفتیم کسی ناراحت نشد از هر .... روستاهای ایران و از لحاظ معماری بی نظیره،یه سری هم تونستید به اونجا بزنید.
سفر به روستاهای ناشناخته و دیدنی ایران +عکس - راسخون
https://rasekhoon.net/article/print-107528.aspx
Translate this page
این سفر ها حتما نباید به شهر ها و یا روستاهای معروف باشد. ... نوروزي دعوت كنيم علاوه بر پاتوق‌هاي هميشگي سفرشان، به روستاهاي ناشناخته، اما مناسب گردشگري هم سري ... دول میشا» و «گاول» و‌ آبشار بل در نزدیکی روستا که آب معدنی شفابخش دارد، سری بزنید و سوم اگر فرصت ... یک نکته دیگر هم درباره درکش هست که بد نیست آن را بدانید.
چوشل را بهتر بشناسیم + گزارش تصویری | پایگاه خبری تحلیلی ...
www.lahidjan.com/.../چوشل-را-بهتر-بشناسیم-گزار...
Translate this page
Mar 21, 2016 - به گزارش «لاهیجان » این روستا با جمعیتی بیش از ۲۰۰۰ نفر و با شرایط آب و ... چوشل با داشتن مناظری زیبا و وصف ناشدنی که به وسیله ی جنگلهای انبوه .... میکنم بد نیست به معرفی افراد با سواد و تحصیل کرده این روستا هم تو سایت توضیح بدید ... بسیار عالی بود موفق باشید لطفا به وبلاگ سطلسر هم سری بزنید .
لذت آرامش در آبادی های کرمانشاه/ وقتی بام خانه ایوان همسایه است ...
www.mehrnews.com/.../لذت-آرامش-...
Translate this pageMehr News Agency
Mar 25, 2015 - یکی از مهم‌ ترین جاذبه‌ های طبیعی روستا، سراب زیبا و باشکوه فش است ... در این روستا به نحو چشمگیری کارگاه‌ های ساخت انواع مختلف آلات ..... و انجیر کوهی اطراف روستا هم جایی است که حتما باید سری به آن بزنید. ... بد نیست بدانید که عمر خیلی از بناهای آرامگاهی این روستا به دوره ... برترین تصاویر جهان در ۳۰ تیر ۹۵ ...
روستای زیبای آق قلعه +عکس : مجله اینترنتی راونیزنامه : ازصفی آباد ...
ravniznameh.ir/بایگانی/5144
Translate this page
Feb 22, 2014 - روستای زیبای آق قلعه در مرتفع ترین نقطه ی شهرستان اسفراین قرار دارد ... خسته نباشید به عکاس که به این زیبایی روستا رو به تصویر کشیده. ... شیردل واقعا زیبا بود خوشحال میشم به بایکاه مدافعان حرم سری بزنید ... البته یکمی فوتوشاب هم کار شده در قسمت نور پردازیش ... بد نیست عکس روسایت بروزرسانی شه.
گورستان 2500 ساله تا انبار مهمات سلجوقیان - خبرگزاری میزان
www.mizanonline.ir/.../گورستان-2500-ساله-تا-انبار-...
Translate this page
گورستان باستانی این روستا دارای سنگ قبرها و کتیبه هایی بر سر مزارهاست که از ... 50 کیلومتری روستای عروسان کویر نمک هم قرار دارد که می توانید چشم انداز زیبایی از شن ... در این گشت گذار کویری بد نیست سری هم به روستای قورتان بزنید. .... شجاع و فداکار تهرانی در میان دود و آتش/ نجات جان 15 نفر در غرب تهران+تصاویر (۱۱ نظر) ...
لذت آرامش در آبادی های کرمانشاه/ وقتی بام خانه ایوان همسایه است+تصاویر
aftabnews.ir/.../لذت-آرامش-در-آبادی-های-کرمانشاه-وقتی-...
Translate this page
یکی از مهم‌ ترین جاذبه‌ های طبیعی روستا، سراب زیبا و باشکوه فش است که در نزدیکی ... در این روستا به نحو چشمگیری کارگاه‌ های ساخت انواع مختلف آلات موسیقی از ..... گردو، انار و انجیر کوهی اطراف روستا هم جایی است که حتما باید سری به آن بزنید. ... بد نیست بدانید که عمر خیلی از بناهای آرامگاهی این روستا به دوره صفویه می رسد که به ...
آبادی هایی که عجایب 14 گانه کرمانشاه هستند/ از باغ های پلکانی عصر آل ...
mersadnews.ir/node/210272
Translate this page
Mar 14, 2015 - نزدیکی روستای پیران به این شهر پیوستگی قدمت و پیشینه تاریخی آن را ... یکی از چشم اندازهای بسیار زیبای روستا، مناظر اطراف سراب حریر می .... و انجیر کوهی اطراف روستا هم جایی است که حتما باید سری به آن بزنید. ... بد نیست بدانید که عمر خیلی از بناهای آرامگاهی این روستا به دوره ..... چه کدی در تصویر می‌بینید؟
مطالب جالب و خواندنی - پارس ناز
www.parsnaz.ir/news_cats_2.html
Translate this page
این مانکن زیبا با انتشار ویدئو برهنه اش مدل سال شد · این زن هزینه می ... زنی خود را به شکل مرد درآورد و ازدواج هم کرد · برترین آهنگ ... مراسم عروسی در هندوستان به روایت تصویر · زنان در کشور ... ستاره های پولداری که دیگر در این دنیا نیستند ... خانه های این روستا در ندارند · خوش تیپ ... بنجامین فرانکلین لازم است گاهی بد باشیم · جشن جنگ ...
جاذبه گردشگری ناشناخته ایران! +تصاویر - پرشین وی
www.persianv.com/gardeshgari/view/009296.php
Translate this page
+تصاویر. تالاب كردخورد كه آق‌گل نیز نامیده می‌شود در نزدیكی روستایی به همین نام و در ... اما بد نیست در این میان سری به سراب سنقر كه در 5 كیلومتری جاده سنقر به ... كه سوهان و مهر و سجاده می‌خرند سری هم به دریاچه نمك بزنید كه زیبایی مسحوركننده‌ای دارد.
گیلان من - من و زیباییهای طبیعت این سرزمین
www.kishkhal.blogfa.com/.../سفرنامه-های-استان-گیلا...
Translate this page
واین هم تصویر آقای حسن پور که قول دادم عکسش رو بذارم توی وبلاگ ... و ادامه مسیر حدود 4 کیلومتر، بعد از گذشتن از روستای زیبای سقالک سار وگذر از خانه بهداشت روستا در .... از مسافرت، سری هم به این روستا که حداکثر تا منجیل5کیلومتر فاصله داره بزنید وسرو زیبای ... اطلاعات بیشتر هم میخواهید بد نیست به این سایت هم سر بزنید.
دیکشنری آنلاین - من و زیباییهای طبیعت این سرزمین - blogfa.com
www.kishkhal.blogfa.com/author/kishkhal/علی?p=3
Translate this page
بد نیست اینجا قرار بدم. ... شما می توانید در این سایت علاوه بر دیدن تصاویر بسیار زیبا از انواع طرحها، ..... بد نیست برای تمدد اعصاب و دور کردن خستگی راه تا این مقطع از مسافرت، سری هم به این روستا که حداکثر تا منجیل5کیلومتر فاصله داره بزنید ...
مکان‌هایی در ایران که حتما باید دید! + تصاویر - روز پلاس - شهرخبر
www.shahrekhabar.com/tourism/1469078580727481
Translate this page
3 days ago - این میدان بزرگ نه تنها مرکز به هم رسیدن چند راسته از بازارهای سنتی اصفهان است .... بد نیست بدانید طبیعت خاص و شیب‌های چالش‌برانگیز پیست‌های ایرانی ... باید خودتان سری به این مسجد 90 ساله بزنید و از نزدیک جادوی طرح و رنگ را در ... این روستای زیبا در بخش مرکزی شهرستان نطنز در استان اصفهان واقع شده است.
روستای النگ
www.vocational.blogfa.com/
Translate this page
روستای النگ - به وبلاگ حرفه ای ها خوش آمدید - روستای النگ. ... و خوبی هایی هم دارد فقط بدی نیست با شهر شدن النگ قیمت زمین افزایش پیدا می کند بودجه ها .... درخت ها رو شما در تصویر پایین نگاه کنید آدم کیف می کنه این تصویر زیبا رو می بینه . ... و حرم الآن درحال تعمیر و بازسازی است و مسافران زیادی به این جا می آیند شما هم سری بزنید.
سفر نوروزی به بکرترین روستاهای ایران - نامه نیوز
namehnews.ir/.../سفر-نوروزی-به-بکرترین-روستاها...
Translate this page
با هم به سراغ 8 روستایی که کمتر از آن نام برده می شود می رویم و کمی با حال و هوای آن ها ... از زیبایی های غار دارای شفافیت بیش از حد آب دریاچه زیرزمینی است این شفافیت به ... در سفری به خراسان تصمیم گرفتم به روستای چهارده سری بزنم. .... یک نکته دیگر هم درباره درکش هست که بد نیست آن را بدانید. این ... به بقیه ایران هم سری بزنید!
اخبار-قلات، " بهشتِ دیدنی " در شمالغرب شیراز + تصاویر
asreshiraz.ir/.../قلات--بهشتِ-دیدنی--در-شمالغرب-شی...
Translate this page
مردم این روستا با زندگی نیم سنتی به کشاورزی و دامداری و باغداری و بعضی‌ها به کسب و کار ... و کوه پایه ‌ای در کنار چشمه ‌ای زیبا و در انبوهی از درختان و باغ های سر سبز قرار دارد. ... پس اگر مهمان دارید بد نیست علاوه بر مجموعه های تاریخی شیراز ایشان را با ... هم آشنا نمایید و اگر هم خودتان مهمان شیراز هستید حتما سری به روستای قلات بزنید.
روستای من چلکاسر - روستای چلکاسر
www.chelkasar.blogfa.com/category/1
Translate this page
روستای من ♥ چلکاسر ♥ - روستای چلکاسر - این وبلاگ کمکی است در جهت شناساندن زیبائی های ایران زیبا ... سری به ادامه ی مطلب هم بزنید برای دیدن عکس های زیبا از این اتش فشان خاموش ... سال ۹۰ هم تموم شد و خوبي ها و بدي هاش گذشت و براي ما فقط خاطره هاش موند . ... البته اين مستند خيلي قديمي هستش و از كيفيت خوبي برخوردار نيست .
آذر ۱۳۹۲ - روستای آمره
amoore.blogfa.com/9209.aspx
Translate this page
Dec 5, 2013 - این عکس ها از سر ناربند تا دو راه زیزگان و اول جاده آمره در شهر دستجرد می باشد. در ضمن ... برف ها را آب کرد و رفت، بد نیست برای دیدن تصاویر بیشتر این روز به ادامه مطلب سربزنید. ... شاید تصاویر در ادامه مطلب گویا باشد به ادامه مطلب هم سری بزنید. ... سه روز باران، مه و یک ساعت بارش برف مناظر زیبای آمره را دو چندان نمود.
در پاییزگردی آخر هفته خود، میهمان روستای «خرقان» باشید - همشهری
www.hamshahrionline.ir/details/280574
Translate this page
Dec 10, 2014 - فاصله اين روستا تا تهران، چندان زیاد نیست و بنابراین می‌توانید آخر هفته را در آن بگذرانید. به‌ویژه اين روزها که پاييز دارد به پايان مي‌رسد و چه بسا بخواهيد سري هم به جنگل ... سفر به آن سوی شاهرود را هم بر خود هموار سازید و به مزار ایشان هم سري بزنيد. ... با اين حال، امروزه در اين محل مسجدی با گچبری‌های زیبا بنا شده است.
ایده های پولساز من :: مجله کارآفرینی کارخانه تبدیل ایده به ثروت
ideas-to-wealth.blog.ir/post/my-ideas0
Mar 7, 2015 - میتونید به این وبلاگ هم سری بزنید .... این جعبه ها بسیار زیبا و شیک هستن و در موارد زیادی میشه ازشون استفاده کرد. .... البته کار ترشیجات هم بد نیست. .... استاندارد مدیریت اطلاعات و تصویر AIIM ... و صنایع دستی شهر و روستای محل زندگی تان را در معرض دید بگذارید اگر محله شما توریستی باشه حتما موفق می شوید.
مناطق زیارتی و سیاحتی روستای کمرد
www.kamard.blogfa.com/category/2
Translate this page
بد نيست بدانيد مساحت يكي از اين غارها به 20 متر هم ميرسد كه مسير دسترسي به آن ... با توجه به حفظ بهداشت طبيعت به اين آبشار زيبا و شگفت انگيز سري بزنيد و ...
سفر به شهری پر از جشنواره های بسیار زیبا و جذاب+تصاویر - نیک صالحی
www.niksalehi.com/gardeshgari/view/017767.php
Translate this page
Apr 30, 2016 - اگر در بازار میوه لیما گشتی بزنید حتما تنوع گونه‌های سیب زمینی و انبوه آووکادو شما را ... آجی دو گالینا(Aji de Gallina) هم یکی از غذاهای مشهور پرو است که از ترکیب .... بعد از بازدید از این مکان باستانی بد نیست سری به رستوران این محل به همین نام .... سفر به طبیعت زیبا و دلنشین روستای آهار را ازدست ندهید+تصاویر ...
سایت روستای ابربکوه (اورابکی) اردبیل - استقبال هم ولایتی های عزیز ...
abrbekoh.blogfa.com/post-6.aspx
Translate this page
استقبال هم ولایتی های عزیز از سایت مربوط به سرزمین اجدادی مان - ابربکوه یکشنبه ۱۲ شهریور۱۳۹۱ 11:1 ... در ورودیش به روستا این همه زباله باشد بیاییم با کمک هم این روستای زیبا را زیباتر کنیم. ... موسوی ابربکوه : سلام و تشکر ، با دیدن تصاویر روستا ابر بکوه خاطرات دوران .... در ضمن اگر دوست داشتید به وبلاگ من سری بزنید .
ارسال پیام و نظر :: بیان معنوی - ناشر آثار استاد پناهیان
bayanmanavi.ir/post/16
... در شبکه های اجتماعی موبایلی بیان معنوی(ناشر آثار استاد پناهیان) · داستان زیبای ازدواج ..... عشق به خدایی که با ازدواج کم رنگ بشود، عشق به خدا نیست. ... محبت علی اکبر چیز بدی نبود. .... نمی شود یک بار هم خودتان یک سری به این مدرسه بزنید و صحبت بکنید و البته این کار ..... روستایی ام از تنگستان بوشهر واهل روستای جائینک.
چشمه زیبای زاغی در بروجن (عکس) | سایت خبری
ir79.ir › گردشگری
Translate this page
Feb 10, 2016 - چشمه ای که البته در روستاهای اطراف بروجن، در جنوب غربی روستای دهنو. ... حالا که تا بروجن رفته اید، بد نیست سری به یکی دیگر از چشمه های این شهر بزنید. چشمه سیاسرد که در ۶کیلومتری بروجن قرار دارد و یک منطقه نمونه گردشگری به حساب می آید. در مبدا چشمه، چند چشمه کوچک هم دیده می شود که البته خروجی همگی شان، به ...
پایگاه اطلاع رسانی روستای استاج سبزوار
estaji1.blogfa.com/
Translate this page
دارندبرف وسرما همه جا رافراگرفته بود تردد درمیان کوچه های کوهستانی روستا به ... این وبلاگ در نظردارد خاطرات زیبا وجذاب همشهریان عزیز را به نام خود آنان بر روی .... با اين گفته، تصاوير زيبايي از انبوه درختان سربه فلك كشيده سرسبز و مخملين را ... هستيد و به دوران پيش از اين ايام تعلق خاطر داريد، بد نيست سري هم به حمام روستا بزنيد.
به النگ هم سری بزنید !!! - متن هاي زيبا
razirahimi.blogfa.com/cat-6.aspx
Translate this page
روستای " اصقول " ... تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، ..... مامانم گفته چیزهایی که در این لیست نوشته بهم بدی، این هم پولش. ... داشتم فکر میکردم حواسمون به‌ اندازه یه بچه کوچولو هم جمع نیست که بدونیم و ...
عکس های دیدنی : 10 روستای جذاب و ناشناخته ایران را بشناسید -آکا
funion.ir/news/107153
Translate this page
Apr 14, 2016 - آکاایران: کرمانشاه هجیج کفش هایتان لنگه به لنگه نمی شود آنجا اگر کمی سر کیسه را ... کسی نمی داند این ماجرا درباره روستای هجیج و بقعه سیدعبدالله در کنار رودخانه ... و «گاول» و آبشار بل در نزدیکی روستا که آب معدنی شفابخش دارد، سری بزنید و سوم .... یک نکته دیگر هم درباره درکش هست که بد نیست آن را بدانید. این ...
دشت هویج در تهران [آرشیو] - روزمنو، محبوب ترین انجمن آشپزی و ...
www.roozmenu.com › ... › عکس شهرها و طبیعت ایران
Translate this page
May 13, 2012 - 7 posts - ‎4 authors
دشت زيباي هويج در اين منطقه انتظار شما را مي کشد! ... اگر راهي اين منطقه شديد، بد نيست که سري هم به جاذبه‌هاي زيبا و مناظر بكر دره‌شمالي افجه بزنيد. ... كمي آن‌طرف‌تر حمام تاريخي روستا قرار دارد كه در مركز بافت قديمي واقع شده و مطمئنا نظر شما ... اگر به محله چراغان سري بزنيد مي‌توانيد ضمن تماشاي بافت ديدني آن سقاخانه ...
نقشه غار، عکس غار، موقعیت غار، غارهای تهران، غار رودافشان، غار رود افشان ...
www.irancaves.com/fa/cavedetail.aspx?ID=4
Translate this page
بسیار جای زیبا و دیدنی ای هست دهانه ی این غار بسیار شگفت انگیز است و از معدود غارهایی است که انتهای آن هنوز .... خوبه که یک سری هم به روستای ما بزنید خوش می گذره ...
روستای محبوب ناصر الدین شاه - چونک | صنایع دستی، چیدمان سنتی و ...
www.choonak.com/.../شهرستانک،-روستای-محبوب-نا...
Translate this page
Dec 9, 2015 - تصویر ارسالی از لیلی قیاسی ... با آنکه روستایی ییلاقی به شمار می رود ولی پاییزش از تابستانش هم معروف ‌تر و زیبا تر می باشد. ... از این به بعد با طی کردن مسیری کوتاه به این روستای زیبا و خوش آب ‌و هوا می ‌رسید. ... اگر از پیاده‌ روی بازگشتید و وقت داشتید، بد نیست به درخت کهنسال سرو سری بزنید که محلی ‌ها ...
در ایام نوروز کدام رستوران ها بریم؟
sadkhabar.ir/fa/.../در-ایام-نوروز-کدام-رستوران-ها-بریم
Translate this page
آدرس: براي اين تجربه به يادماندني بايد سري به طبقه يازدهم برج سرو واقع در ... اما شايد حيف باشد به «رستوران چيني» سري نزنید و براي يك بار هم كه شده طعم اردك ... اگر چه كيفيت غذاها در همه رستوران‌ها شبيه هم نیست. .... استان مازندران بگذرانيد حتما سري به كلاردشت و روستاي زيباي كندلوس بزنيد. .... هنرنمایی با صدها هزار میخ + تصاویر.
فشم - آکاایران
www.akairan.com/iranshenasi-irangardi/tag/فشم/
Translate this page
منطقه ای که این روزها اگر گذارتان به آنجا بیفتد، با طبیعت زیبا و شگفت انگیزی ... روستا هنوز هم تداعی کننده عشق و صفا و صمیمیت است، همدلی مردم، هم. .... شده اید، توصیه می کنیم که سری به اطراف این پایتخت پر از دود و غبار و ترافیک بزنید ... این روزها که تهران معتدل ترین هوای سال را تجربه می کند، بد نیست که تعطیلات آخر هفته ...
روستای استاج جنگلي براي كويرنشينان!: مجله اینترنتی اسرارنامه
www.asrarnameh.com/sabzevar.php?id=388
Translate this page
اینک پس از گفتن این مقدمه شنیدن وصف روستای زیبای استاج در جنوب شهرستان ... با اين گفته، تصاوير زيبايي از انبوه درختان سربه فلك كشيده سرسبز و مخملين را ... و به دوران پيش از اين ايام تعلق خاطر داريد، بد نيست سري هم به حمام روستا بزنيد.
مکان‌هایی در ایران که حتما باید دید!+تصاوير - سینما خبر
www.cinemakhabar.ir/NewsDetails.aspx?ID=100440
Translate this page
May 29, 2016 - +تصاوير ... طبیعت زیبا و چهار فصل، میراث فرهنگی غنی چند هزارساله و مردم مهمان‌نواز و ... این میدان بزرگ نه تنها مرکز به هم رسیدن چند راسته از بازارهای سنتی اصفهان .... بد نیست بدانید طبیعت خاص و شیب‌های چالش‌برانگیز پیست‌های ایرانی ... باید خودتان سری به این مسجد 90 ساله بزنید و از نزدیک جادوی طرح و رنگ را ...
مکان های سری ایران - لینک گردی
farsinow.ir/news/مکان-های-سری-ایران
Translate this page
20/05/2012 · Video embedded · مکان های فوق سری صنایع دفاعی ایران . ... بین‌الملل · عکس و تصویر · گوناگون · استان‌ها ... از این مکان های تاریخی ایران. ... بد نیست به این روستای زیبا هم سری . ... حتما به قمصر کاشان سری بزنید چون مراسم سنتی و .
روستاي زيارت
damavandnameh.ir/showT.aspx?Lang=F&ID...
Translate this page
روستايي باصفا و زيبا با كوچه هاي تميز و خانه هاي كاهگلي كه از آنها بوي معرفت و ... شايد بد نباشد اين ظهر عاشورا را سري به اين روستا بزنيد كه هم فال خواهد بود و هم تماشا. .... انبوهي كه روز عاشورا و يا به هنگام برگزاري مراسم ختم به زيارت مي آيند، نيست.
روستاي خانك ... بهشت گمشده - موقعیت جغرافیایی
khanak.blogfa.com/cat-10.aspx
Translate this page
وقتی از قنات روستا به سمت تفرش میری ،به پلی که بر روی رودخانه و مسیر آسفالته به ... همون جور که حدس می زدم کسی نتونست بگه غوزه سرند کجاست حتی من راهنمایی هم کردم که به پست گذری بر محله های روستا هم سری بزنید. ... موضوعات مرتبط: اخبار، زیبایی ها، موقعیت جغرافیایی ... حالا یکی هم به ما بگه این اسم از کجا اومده بد نیست.
توهین به ایرانیان در سریال حریم سلطان +عکس هراز نیوز | هراز نیوز
haraznews.com › معارف
Sep 25, 2012 - انتخاب، دردومین قسمت سری جدید این سریال، نکات توهین آمیزی نسبت به ... نیست که به مذاق ایرانیان خوش بیاید و به راحتی از کنار آن بگذرند. .... واگر هم سریالی میسازیم همه از بی لیاقتی و بدی شاهان ماست مثل سالهای ... بزنید نقد فیلم حریم سلطان… ..... این فیلم خیلی زیبا و فوق العتدست بهر حال تاریخ عثمانی رو ب ...
ماسوله خراسان - همشهری شش و هفت | چاپ
6o7.hamshahrilinks.org/Print?itemid=22205
Translate this page
مردم روستای «کنگ» به زبان فارسی و با لهجه محلی سخن می‌گویند. ... دارید سفری به مشهد الرضا (ع) داشته باشید، بد نیست به این روستا هم سری بزنید که تا مشهد ... و سازها در روستا، می‌توان خانه‌هایی از سیمان، گچ، آجر و تیرآهن نيز دید که شکل زیبا و البته ...
داماش - گیلان - ایرانگردی
jaddeh.persianblog.ir/post/7/
Translate this page
Aug 17, 2011 - کاریکاتور · گالری تصاویر · دانلود · میمند · بهترین های جهان در ایران ... برای دسترسی به این روستا دو راه اصلی وجود دارد که میتوانید از یک مسیر برای رفتن و مسیر دیگر برای برگشتن استفاده کنید که از زیبایی های مسیر هم لذت کافی ببرید: ... حنفیه پسر و نوه اش) است که بد نیست توی مسیر بهش یه سری هم بزنید.
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 223
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 430
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 3,255
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 12,702
  • بازدید ماه : 12,702
  • بازدید سال : 390,313
  • بازدید کلی : 4,170,091