loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 134 یکشنبه 03 مرداد 1395 نظرات (0)

گفتگو با اولین دختر «های لاینر» ایران

قدم گذاشتن روی تسمه لرزان دو و نیم سانتی، آن هم در ارتفاع 50 متری، کار ساده ای نیست. کاری که عشق می خواهد و دل و جرئتی که احتمالا خیلی از ما آن را نداریم.
مجله تبار - هانیه درویش: عکس ها و فیلم هایش در فضای مجازی منتشر شده است. ترس، اضطراب، تمرکز، آرامش، دلهره، هیجان و افتخار شاید همه آن چیزهایی است که با دیدن این تصاویر، از نظر انسان می گذرد. در این تصاویر با دختری بیست و دو ساله رو به رو می شوید که بدون داشتن امکانات لازم توانست لقب اولین دختر های لاینر ایرانی را از آن خود کند. این که خیلی ها کار او را بازی کردن با جان و شاید تلاشی برای گرفتن چند لایک بیشتر در اینستاگرام می دانند بی انصافی ست.

 قدم گذاشتن روی تسمه لرزان دو و نیم سانتی، آن هم در ارتفاع 50 متری، کار ساده ای نیست. کاری که عشق می خواهد و دل و جرئتی که احتمالا خیلی از ما آن را نداریم. برای همین هم سراغ ریحانه ارمغانی رفتیم و با او، درباره کارهای این روزها و هیجانی که مدام تجربه می کند گپ زدیم. ریحانه در ابتدا کمی ما را با رشته ورزشی اش آشنا کرد و بعد از دنیایی گفت که در آن از موسیقی گرفته تا هیجان نقش دارد و زندگی اش را می سازد.

گفت و گو با ریحانه ارمغانی اولین دختر های لاینر ایران

اسلک لاین را با بندبازی اشتباه نگیرید!

اسلک لاین ورزشی تعادل، تمرکزی و هیجانی است و حرکات تعادلی، ژیمناستیک، یوگا، حرکات پرشی و نمایشی بر روی یک تکه ای تسمه ای مخصوص، که ماهیت حرکتی دارد انجام می شود. در این ورزش، مغز و بدن می بایست به صورت موازی و همگام حرکت کنند. در نگاه اول، همه آن را با بندبازی اشتباه می گیرند؛ در حالی که در بندبازی طناب یا سیم آهنی پهنی وجود دارد که بندباز بر روی آن راه می رود.

این بند کاملا محکم و تقریبا بدون تنش و حرکت کشیده می شود و بندباز از چوب بلندی برای حفظ تعادل استفاده می کند. اما در اسلک لاین، تسمه کشیده شده بین دو نقطه تقریبا شل و پر از حرکت و تنش است و اسلک لاینر بدون استفاده از چوب و با کمک حرکات دست و بدن تعادل خود را حفظ می کند.

این ورزش از دهه 80 در سراسر جهان شکل و شمایل حرفه ای به خود گرفته و در سال 2010 فدراسیون این رشته تشکیل شد و از سال 2009 میلادی محمدرضا آبایی و کیاوش شریفی آن را به ایران وارد کردند. این دو نفر که بخش اعظم زندگی شان را به کوه نوردی و سنگ نوردی گذرانده اند از راه فضای مجازی با این رشته آشنا شدند و با دیدن فیلم های فراوان و برقرار کردن ارتباط با اسلکرهای جهان، به فکر گسترش این رشته افتادند.

در سال 92 هم، فستیوالی جهانی در بیستون کرمانشاه برگزار شد که در آن چند اسلک لاینر فرانسوی هم از سوی فدراسیون کوه نوردی دعوت شده بودند. من هم در جایگاه سنگ نورد در آن فستیوال حضور داشتم و همین باعث شد که تحت تاثیر تمرین های آن ها قرار بگیرم و به این رشته علاقه مند شوم.

سوغاتی از فستیوال جهانی بیستون

کرمانشاه جرقه ای بود برای این که ریحانه به این رشته علاقه مند شود و آن را دنبال کند. خودش می گوید:

از کرمانشاه و بعد از آن فستیوال به زادگاهم همدان برگشتم. مدتی بود که دیگر سنگ نوردی نمی کردم و شاید بتوانم بگویم از آن خسته شده بودم. از سیزده سالگی سنگ نوردی می کردم و در مسابقات گوناگون مدال آورده بودم، اما دنبال ورزشی جدیدتر و هیجان انگیزتر بودم. همیشه و از دوران کودکی ارتفاع و هیجان را دوست داشتم: به همین دلیل، اسلک لاین دقیقا همان چیزی بود که من می خوئاستم. وسایل و تجهیزات اسلک لاین نسبت به سایر ورزش ها گران تر است و همین طور سالن و جایگاه ویژه ای برای تمرین این ورزش در هیچ شهری وجود ندارد.

 به همین دلیل خودم شروع کردم به تمرین و تحقیق کردن، وسیله خریدن، فیلم دیدن و آموزش خودکار. در همین مسیر با تیم اسلک لاین در اراک و تهران هم در ارتباط بودم و با فیلم هایی که برایم می فرستادند تمرین می کردم. حدود یک سال به همین شکل گذشت اما می شود گفت تمرین هایم منظم و از روی قاعده خاصی نبود.

آن هم به این دلیل که کلاس خاصی برای این رشته وجود نداشت و من مجبور بودم در پارک ها تمرین کنم و این تمرین ها در فصل سرما و با وجود برف و باران تقریبا برایم امکان پذیر نبود. اما با این وجود، امروز در های لاین حرفی برای گفتن دارم و کلیپ منتشر شده در فضای مجازی سرآغاز کاری ست که من شروع کرده ام.

گفت و گو با ریحانه ارمغانی اولین دختر های لاینر ایران

از دیوار راست بالا رفتن یکی از کارهای روزمره ام بود!

ریحانه 22 ساله است و در رشته مدیریت جهان گردی مشغول به تحصیل است. خودش می گوید همیشه در انتخاب اولویت های زندگی اش دچار مشکل بوده است. حتی چند سال طول کشید تا توانست رشته مورد علاقه اش را پیدا و در نهایت آن را انتخاب کند. او در یک خانواده نُه نفره زندگی می کند. پنج خواهر بزرگ تر و یک برادر کوچک تر از خودش دارد که هم بازی سال های کودکی اوست.

شاید این هم بازی بودن با برادر، علتی باشد برای شکل گیری دنیای جسورانه او. روزهایی که از دیوار راست بالارفتن و دوچرخه سواری های طولانی و بازی بالای درخت بخشی از آن بود. ریحانه می گوید: «از همان کودکی احساس می کردم با دیگر دخترهای هم سن و سالم تفاوت دارم. چیزهایی که در آن سن برای من جذابیت داشت به هیچ وجه برای کسی جذاب نبود.

مثلا یادم می آید صحنه های هیجان انگیز فیلم ها تا حدی مرا به شوق می آورد که خواهرانم را برای دیدن صحنه ها صدا می کردم اما آن ها با بی اعتنایی از کنار صحنه هایی که برای من جذاب بود می گذشتند. از این رو خیلی نمی توانم بگویم در یک خانواده ورزش دوست بزرگ شده ام و تحت تاثیر محیط خانواده این روحیات در من شکل گرفته است. در واقع فکر می کنم من با این روحیات، به دنیا آمده ام. با همه این اوصاف یکی از خواهرانم کوه نورد است و فکر می کنم او کسی بود که روی من تاثیر زیادی گذاشت.

او مرا با خودش به سفرهای زیادی می برد به همین دلیل، از همان سال های نوجوانی روحیه من با سفر و ماجراجویی اخت گرفت و به سبب همین علاقه ام و در نهایت پس از چند سال سردرگمی در انتخاب رشته، مدیریت جهان گردی را انتخاب کردم و برای خواندن این رشته به تهران آمدم».

گفت و گو با ریحانه ارمغانی اولین دختر های لاینر ایران

ساز می زنم، آشپزی را دوست دارم و عاشق ارتفاعم!

ریحانه در میان سخنانش می گوید که راه رفتن روی یک تسمه دو و نیم سانتی در ارتفاع 50 متری حالش را خوب می کند. البته این به دلیل روحیه خشن او نیست و خودش به هیچ وجه این موضوع را قبول ندارد. او می گوید: «طیف علاقه مندی های من زیاد است. مثلا آشپزی را دوست دارم اما فکر می کنم چون فرزند آخر خانواده بودم، هیچ وقت در خانه به آشپزی کردن من نیازی نبوده. ولی خوب چند باری که به این کار دست زده ام دست پخت خوبی داشتم.

مدتی هم نقاشی می کردم و علاقه ام به موسیقی باعث شد دوره ای هم ساز بنوازم. دوره های اسکیت، هندبال، ژیمناستیک و کلاس های سنگ نوردی را هم گذرانده ام. احساس می کنم در همه این ها استعداد داشتم و دارم. مثلا استاد سازم در اولین جلسه آموزش به من گفت تو احتمالا پیش از این کلاس رفته ای. در حالی که من هیچ کلاسی نرفته بودم و تنها به علت علاقه شخصی ام کمی از قبل تمرین کرده بودم.

در کل، علاقه مندی های زیادی دارم اما مشکل اصلی ام این است که هنوز آن چیزی را که در زندگی می خواهم پیدا نکرده ام. شاید اسلک لاین در حال حاضر من را راضی کرده باشد اما مطمئن نیستم این آخرین کاری باشد که سراغش می روم.

ولی می توانم بگویم در این رشته انگیزه بیشتری برای ماندن دارم و دوست ندارم به راحتی آن را کنار بگذارم. با توجه به این که اولین دختری ام که این رشته ورزشی را دنبال می کند، می خواهم هم چنان جایگاهم را حفظ کنم و این ورزش را به کسانی که آن را دوست دارند آموزش دهم.

گفت و گو با ریحانه ارمغانی اولین دختر های لاینر ایران

وقتی بین زمین و اسمان گیر می کنی...

در زندگی ریحانه اتفاقات زیادی روی نداده است اما او تنها دختر های لاینر بودن را بهترین اتفاق زندگی اش می داند. او می گوید: «تمرکز و تنفس در درجه نخست و قدرت جسمانی در درجه دوم مهم ترین ارکان این ورزش است. اما به جز این ویژگی ها، عشق به ارتفاع و توانایی غلبه کردن بر ترس، شروط لازم برای ورود به این رشته است. آن بالا جایی ست بین زمین و آسمان؛ جایی که تو دیگر به هیچ کدام از آن ها تعلق نداری و تنها در آن میان، یک هدف را دنبال می کنی و آن طی کردن ابتدا تا انتهای تسمه است. جایی که به قدرتی خارق العاده دست پیدا خواهی کرد. قدرت حفظ تعادل و تمرکز، قدرت کنترل تک تک ماهیچه های بدن.

هنگامی که برای اولین بار تسمه 15 متری را در ارتفاع 50 متری می گذراندم، از خوش حالی در بین راه نفسم گرفته بود و به قدری آدرنالین در خونم بالا رفته بود که همان وسط نشستم و نتوانستم ادامه دهم. برای بار دوم که این کار را کردم تا آخر لاین 15 متری را طی کردم و آن قدر برایم راه رفتن روی لاین عادی شده بود که چند بار لاین را رفتم و برگشتم.

در اراک در کنار لاین 15 متری یک لاین 28 متری وجود دارد که می توان گفت های لاین به معنای واقعی ست؛ زیرا در یک دره بدون صخره واقع شده و از آن بالا، می توان ارتفاع زیر پا را حس کرد. آن جا دیگر تو واقعا روی یک تسمه دو و نیم سانتی، مثل یک نقطه در آسمانی! آن لاین را هم امتحان کردم و آن جا بود که ترس را با تک تک سلول های بدنم حس کردم. تا امروز، یک سوم آن را طی کرده ام و بعد آمدم تهران و لاین بیست و دو متری ولنجک را امتحان کردم. برای ورود به این رشته باید آن قفل ذهنی «نتواستن» را شکست و قدم اول را برداشت. قدم اول مهم ترین قدم است و می توان گفت همه سختی اش همان قدم اول است».

هیچ وقت به مرگ فکر نمی کنم!

بعد از انتشار عکس و فیلمم در فضای مجازی با کامنت های متفاوتی رو به رو شدم.

برخی من را بی عقل خطاب می کردند و می گفتند برای چهار تا لایک بیشتر جانم را به خطر انداخته ام. می گفتند نکن این کارها را می افتی قطع نخاع می شوی یا می میری. واقعیت این است که افرادی تصور می کنند برای جلب توجه این کارها را می کنیم!

در صورتی که اگر در این کار عشق نباشد کاری از پیش نمی رود. برخی هم کارم را دوست دارند و تشویقم می کنند و این برایم خیلی ارزشمند است. اما در کل، مردم باید بدانند که آسیب و خطر در هر رشته ای وجود دارد. آسیب های این رشته بیشتر کبودی است. الان دیگر بدنم عادت کرده است. های لاین کبودی و زخم هایی را در بدن ایجاد می کند که البته به مرور زمان کم تر می شود. با این حال، در این رشته چون معمولا از کفش و جوراب و دست کش استفاده نمی شود، طبیعی است که این نواحی بیشتر در معرض آسیب دیدگی قرار بگیرند. از او درباره مرگ و احتمال مرگ می پرسم و او می گوید هیچ وقت به مرگ فکر نکرده است.

گفت و گو با ریحانه ارمغانی اولین دختر های لاینر ایران

رکورد جهانی زدن آرزوی من است!

همه آدم ها وقتی در رشته ای فعالیت می کنند، به آرزوهای شان فکر می کنند. من هم دوست دارم در درجه اول اسپانسر داشته باشم تا حداقل به لحاظ ابزارهای مورد نیاز رشته ام تامین شوم. نهایت تسمه ای که من د ارم 50 متر است. از همین رو، تمرین های بیش از 50 متر برایم مقدور نیست! خیلی دوست دارم که بتوانیم برای اسلک هم فدراسیون تشکیل بدهیم و یا حداقل سالنی برای تمرین داشته باشیم.

این رشته احتیاج به تمرکز بالایی دارد و این تمرکز در پارک ها امکان پذیر نیست. در حال حاضر بچه های اسلک توانسته اند مجوز تمرین کردن در دو نقطه از تهران را از شهرداری بگیرند. یکی پارک لاله است و دیگری فضای سبز کنار استادیوم آزادی. از طرف دیگر من در حال حاضر، تنها دختر های لاینر ایرانی ام و همین طور دوست دارم در جهان هم بتوانم رکورددار این رشته شوم.

رکورد جهانی این رشته در بخش بانوان، طول 120 متر است که در فرانسه در سال 2015 طی شده است و در بخش آقایان، پسری فرانسوی با طی کردن یک کیلومتر تسمه، رکورددار دنیاست. من هم دور از ذهن نمی بینم که بتوانم روزی در این رشته رکورددار شوم و این رشته جدید را به همه کسانی که این روزها قبولش ندارند ثابت کنم!


Google
About 31,200 results (0.80 seconds)
Search Results
گفتگو با اولین دختر «های لاینر» ایران - برترین ها
www.bartarinha.ir/.../گفتگو-با-اولین-دختر-های-لاین...
Translate this page
1 day ago - گفتگو با اولین دختر «های لاینر» ایران. قدم گذاشتن روی تسمه لرزان دو و نیم سانتی، آن هم در ارتفاع 50 متری، کار ساده ای نیست. کاری که عشق می ...
مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
www.bartarinha.ir/
Translate this page
لوتوس الیز 2016، خودرویی که ایرانی ها عاشقش می شوند! ... ضرب و شتم دختر 6 ساله توسط یک دندانپزشک · ترامپ: برجام، ..... گفتگو با اولین دختر «های لاینر» ایران ...
You've visited this page 4 times. Last visit: 7/23/16
Images for ‫گفتگو با اولین دختر «های لاینر» ایران‬‎Report images
Image result for ‫گفتگو با اولین دختر «های لاینر» ایران‬‎
23 hours ago
Image result for ‫گفتگو با اولین دختر «های لاینر» ایران‬‎
Image result for ‫گفتگو با اولین دختر «های لاینر» ایران‬‎
22 hours ago
Image result for ‫گفتگو با اولین دختر «های لاینر» ایران‬‎
Image result for ‫گفتگو با اولین دختر «های لاینر» ایران‬‎
More images for گفتگو با اولین دختر «های لاینر» ایران
گفتگو با اولین دختر های لاینر ایران - برترین ها | خبر فارسی
khabarfarsi.com/n/22361635 - Translate this page
1 day ago - در این تصاویر با دختری بیست و دو ساله رو به رو می شوید که بدون داشتن امکانات لازم توانست لقب اولین دختر های لاینر ایرانی را از آن خود کند.
گفتگو با اولین دختر های لاینر ایران - خبر روز
www.khabareruz.xyz/search/?...گفتگو+با+اولین+دخ...
Translate this page
گفتگو با اولین دختر های لاینر ایران. تمامی مزایا و معایب دختر بودن (طنز جالب و با حال) -آکا. آکاايران: دختر بودن یعنی تمام عمر پای آینه بودن! دختر بودن یعنی پنکک ...
گفتگو با اولین دختر های لاینر ایران - NazBid.ir
www.nazbid.ir/post/?...گفتگو+با+اولین+دختر+های+...
Translate this page
گفتگو با اولین دختر های لاینر ایران. مهدیه الهی قمشه ای درگذشت. به گزارش خبرنگار مهر، مهدیه الهی قمشه ای ادیب و پژوهشگر ادبیات فارسی و دختر آیت الله الهی قمشه ای ...
گفتگو با اولین دختر های لاینر ایران - اخبار شهر ما
ourcitynews.com/post/?...گفتگو+با+اولین+دختر+ها...
Translate this page
به گزارش خبرنگار مهر، مهدیه الهی قمشه ای ادیب و پژوهشگر ادبیات فارسی و دختر آیت الله الهی قمشه ای مترجم سرشناس قرآن کریم به رحمت ایزدی پیوست.دختر این مرحومه ...
گفتگو با اولین دختر «های لاینر» ایران | جستجو | آرشیو سایت های ایران
www.wikirss.ir/.../گفتگو+با+اولین+دختر+«های+لاین...
Translate this page
مهسا احمدی ۱۱ سال قهرمان ژیمناستیک دختران ايران بوده و هم‌اکنون اولين دختر بدلکار در ايران است. او و آرش اقدسی از اعضای گروه بدلکاران ۱۳، درباره دنیای بدلکاران و ...
گفتگو با اولین دختر های لاینر ایران | هشدار نیوز
lavdan.ir/l.php?...گفتگو-با-اولین-دختر-های-لاینر-ا...
Translate this page
گفتگو با اولین دختر های لاینر ایران | هشدار نیوز - لاودان.
گفتگو با اولین دختر - های لاینر - ایران | هشدار نیوز - خبر پو
khabarpu.com/k.php?u=2q/Zgdiq2q/...
Translate this page
گفتگو با اولین دختر - های لاینر - ایران - هشدار نیوز | خبرپو. ... زنده پو, پخش زنده آخرین اخبار ایران و جهان,پخش زنده خبر پخش زنده آخرین اخبار. اخبار ورزشی · سیاسی.
گفتگو با اولین دختر «های لاینر» ایران | اولین ها
news.avalinha.com/post/589047.html
Translate this page
وقتی کلمه ی بادیگارد را می شنویم اولین تصویری که توی ذهن ما می اید مردی با هیکل درشت و زور زیاد است اما این دفعه فرق دارد برای اولین بار دختری در مصر بادیگارد ...
گفتگو با اولین دختر «های لاینر» ایران - اخبار فارسی - Shafaqna
monitor.shafaqna.com/FA/IR/5445811
Translate this page
گفتگو با اولین دختر «های لاینر» ایران. قدم گذاشتن روی تسمه لرزان دو و نیم سانتی، آن هم در ارتفاع 50 متری، کار ساده ای نیست. کاری که عشق می خواهد و دل و جرئتی که ...
گفتگو با اولین دختر های لاینر ایران - فارسی فان
far30-fun.ir/search/?...گفتگو+با+اولین+دختر+های+ل...
Translate this page
گفتگو با اولین دختر های لاینر ایران. مهدیه الهی قمشه ای درگذشت. به گزارش خبرنگار مهر، مهدیه الهی قمشه ای ادیب و پژوهشگر ادبیات فارسی و دختر آیت الله الهی قمشه ای ...
چهره ها:گفتگو با اولین دختر «های لاینر» ایران | مجله اینترنتی کهلیک
kahlek.ir/index.php/news1662121
Translate this page
23 hours ago - تبار هانیه عکس و هایش فضای منتشر است. اضطراب، آرامش، هیجان افتخار همه چیزهایی که دیدن تصاویر، نظر می در تصاویر دختری و ساله به می که داشتن ...
گفتگو با اولین دختر «های لاینر» ایران - بولر
boler.ir/news/171621
Translate this page
[unable to retrieve full-text content]قدم گذاشتن روی تسمه لرزان دو و نیم سانتی، آن هم در ارتفاع 50 متری، کار ساده ای نیست. کاری که عشق می خواهد و دل و جرئتی که ...
گفتگو با اولین دختر «های لاینر» ایران
www.hotfa.ir/.../گفتگو-با-اولین-دختر-«های-لاینر»-ا...
Translate this page
اخبار روز ایران,اخبار روز ایران و جهان تصویری,اخبار روز ایران بی بی سی,اخبار روز ایران بدون. ... گفتگو با اولین دختر «های لاینر» ایران. 33 دقیقه پیش چهره ها 0 ...
گفتگو با اولین دختر های لاینر ایران - سایت تفریحی فان بید
www.funbid.ir/search/?...گفتگو+با+اولین+دختر+های...
Translate this page
گفتگو با اولین دختر های لاینر ایران. مهدیه الهی قمشه ای درگذشت. به گزارش خبرنگار مهر، مهدیه الهی قمشه ای ادیب و پژوهشگر ادبیات فارسی و دختر آیت الله الهی قمشه ای ...
گفتگو با اولین دختر «های لاینر» ایران | News File
newsfile.ir/.../گفتگو+با+اولین+دختر+«های+لاینر»+ا...
Translate this page
گفتگو با اولین دختر «های لاینر» ایران. قدم گذاشتن روی تسمه لرزان دو و نیم سانتی، آن هم در ارتفاع 50 متری، کار ساده ای نیست. کاری که عشق می خواهد و دل و جرئتی که ...
شاهکار گران قیمت لکسوس در ایران/ عکس - پایگاه خبری نامه نیوز
tnews.ir/news/5f7367099743.html
Translate this page
ورود اولین لکسوس گرانقیمت RC کوپه به ایران از گمرک بندرعباس. ... گفتگو با اولین دختر - های لاینر - ایران گفتگو با اولین دختر - های لاینر - ایران مجله تبار ...
تصویر عقد دختر 5 ساله با پسر 8 ساله جنجالی شد -آکا - سیس 98
sis98.ir/news/98261
Translate this page
آکاایران: تصویر عقد دختر 5 ساله با پسر 8 ساله جنجالی شدReviewed by تصویر ... اولین تصویر از عامل تیراندازی مونیخ. گفتگو با اولین دختر «های لاینر» ایران.
گفتگو با اولین دختر «های لاینر» ایران - پرسیار
porsyar.com/7549922
Translate this page
گفتگو با اولین دختر «های لاینر» ایران. چکیده خبر: قدم گذاشتن روی تسمه لرزان دو و نیم سانتی، آن هم در ارتفاع 50 متری، کار ساده ای نیست. کاری که عشق می خواهد و دل ...
شباهت دختر بهداد سلیمی به پدرش + عکس
nivasite.ir/news/45623
Translate this page
... در المپیک آماده می کند. \n \n \n شباهت بهداد سلیمی به دخترش: \n سلین سلیمی دختر بهداد سلیمی در آستانه 5. ... دختر ۲۳ ساله. گفتگو با اولین دختر «های لاینر» ایران ...
ترکی: 5 سال است که پول داوران را نداده‌اند - از عشق و علاقه آنها ... - جوان ایرانی
www.javaneiranipress.ir/.../فوتبال.../601559-ترکی-...
Translate this page
12 hours ago - سجاد غریبی؛ هالکِ ایران! ... گفتگو با اولین دختر - های لاینر - ایران · newspaper ... سرویس ورزش جوان ایرانی: خبرگزاری فارس: ترکی: 5 سال است که ...
علاقه ی مایکل جکسون به این دختر 11 ساله معروف (عکس) -آکا - یک دوست
1doust.ir/news/2906
Translate this page
آکاایران: به گزارش آکا ایران چند سالی از درگذشت مایکل جکسون خواننده شهیر پاپ می گذرد اما هر چند وقت یکبار اخبار جدیدی ... گفتگو با اولین دختر «های لاینر» ایران.
سبقت مهریه در فرهنگ چشم و هم چشمی | آرشیو سایت های ایران
imna-ejtemaei.sotiba.ir/page-209798.html
Translate this page
مهریه دربین برخی زنان ابزاری برای استقلال اقتصادی شده و راحت ترین راه کسب این ... گفتگو با اولین دختر «های لاینر» ایران · حواشی ثروت 5 چهره سیاسی مشهور در ...
اقدام بسیار عجیب یک زن پس از حکم طلاق همسرش - خبر 24
www.khabar24.tk/search/?q=اقدام+بسیار...
Translate this page
این زن به دلیل تخریب دادگاهی در فلوریدا با نقاشی کردن قلب های شکسته و نوشتن ... همسرش به تازگی خبر طلاق و جدایی حمید گودرزی بازیگر ایرانی و همسرش ماندانا دانشور. .... حواشی ثروت 5 چهره سیاسی مشهور در ایران · گفتگو با اولین دختر «های لاینر» ...
از ستاره های هالیوود چه خبر؟ - کیهانه
www.keyhaneh.com › ستاره ها و چهره ها › چهره ها
Translate this page
20 hours ago - ... را چگونه می گذرانند. اگر می خواهید بدانید که چهره های مشهور در هفته های گذشته چه کردند، با ما همراه باشید. ... گفتگو با اولین دختر «های لاینر» ایران ...
اولین سوژه جشنواره کن 2016: پابرهنه شدن بازیگر زن بخاطر کفش پاشنه ...
9us.ir/news/179782
Translate this page
May 11, 2016 - پابرهنه شدن کریستین استوارت در جشنواره فیلم کن 2016 اولین سوژه این جشنواره را رقم زد! کریستین ... گفتگو با اولین دختر «های لاینر» ایران ...
نابود کردن پراید با مشت و لگد در 3 دقیقه - شهرخبر
www.shahrekhabar.com/analysis/1422186780083840
Jan 25, 2015 - نابود کردن پراید با مشت و لگد در 3 دقیقه. ... ماجرای کنار گذاشتن امیرعبداللهیان از معاونت وزارت خارجه · وقتی دختر گرت بیل ... شیطان این دره را حفر کرده + عکس · 10 مقصد برای سفر با کودکان · شروع پیش فروش محصولات جدید نیسان در ایران · موزه مردم ... رانندگی با پورشه پانامرای جدید · اولین ماشین های پلیس در ایران ...
این دختر اولین مسافر مریخ خواهد بود +عکس - آکا
www.akairan.com/biography/.../201545233623.html
Translate this page
مسافر مریخ,کره مریخ,فضانوردان مریخ,مریخ نوردان,«آلیسا کارسون» دختر 13 ساله اهل لوئیزیانا در ... گفتگو با ایرانی داوطلب «سفر بی بازگشت به مریخ» ... با عرضه ی اولین قسمت سریال آسپرین در شبکه خانگی دوستداران و علاقمندارن سریال های .... شکل حیوانات · تماشا کنید: فرِیت لاینر Inspiration، دماغ دار غول پیکر هوشمند آمریکایی.
قبل از به بار نشستن تلاش های رئیس جمهور، تمام اقشار ایران از این توافق ...
yazd.farhang.gov.ir/fa/article/print/807
Translate this page
Nov 26, 2013 - خلاصه: ظاهراً ،بعد از سال ها اخبار بد درباره تحریم های بین المللی ، تورم و قدرت نمایی های بیشتر ، تلقی بسیاری از مردم پایتخت از خبر اولین توافق میان ... و دوری ازآن ها طرفداری کردند، روز یکشنبه در گفتگو با رسانه های خبری، توافقی را ... وی همچنین اطمینان داد که خط مشی رئیس جمهور بعدی ایران درمقایسه با دشمنی آزار ...
حمل و نقل دریایی
www.khabaronline.ir/.../tags/5413/حمل-و-نقل-دریایی
Translate this page
ازسرگیری تردد نفت‌کش‌های ایرانی به اروپا از خردادماه ... گفتگو با اولین ناوخدای صنعت نفت/ از تحصیل در انگلیس تا تظاهرات در لندن به حمایت از دکتر مصدق ... تسنیم نوشت: مدیرعامل اتحادیه شرکت های تعاونی حمل‌و‌نقل دریایی با اشاره به فعالیت ۴۲ شناور ... آخوندی می گوید:۶ ماه است که بیش از ۱۶ لاینر بین‌المللی به طور مستقیم در ...
اولین خلبان زن ایران فاطمه حسینی
khabarduni.ir/search/?...اولین%20خلبان%20زن%20ای...
Translate this page
... شده است که یک گروه خدمه زن را داخل کابین هواپیمای "بوئینگ 787 دریم لاینر" نشان می دهد. ... با وجود محدودیت رانندگی زنان در عربستان سعودی ، این کشور چنین نگرش عجیبی در .... همزمان با فرا رسیدن اربعین حسيني، خانه هنرمندان ايران اولين سوگواره هنر و .... ساسان گلستانه کارگردان برنامه «چند درجه» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو ...
مقایسه ماه های ایرانی با تازی | جستجو در وبلاگها | وبلاگ 24 - مرجع وبلاگ ...
weblog24.xyz/list/مقایسه-ماه-های-ایرانی-با-تازی.html
Translate this page
نتایج جستجوی عبارت مقایسه ماه های ایرانی با تازی از بین کلیه اطلاعات و وبلاگهای ... مالی نیست كه ،،،فقط یه دختر ايراني می تونه در عرض چند ثانیه چند متر بلند قد تر بشه از ... سریع القلم یک استاد دانشگاه شهید بهشتی در گفتگوی مشروح با گروه دین .... به گزارش روابط عمومی اموربین‌الملل بیمه پارسیان ؛ اولین اجلاس سراسری یكصد ...
نماهایی از شهر بندری گوانگ ژو در چین - اخبار ایران و جهان
newsshare.ir/search/?...نماهایی%20از%20شهر%20بندر...
Translate this page
نخستین کشتی لاینر خط RCL تایلند در بزرگترین بندر تجاری ایران ... بنادر و دریانوردی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار فرهنگ کده،اظهارکرد: با پهلوگیری اولین کشتی ... خبر کمی‌عجیب بود و غیرمنتظره؛ یک دختر جوان در میان صدهزار مرد، دیدار ... جریان مذاکرات خود با طرف‌های ایرانی صحبت های ابتدایی برای مشارکت در توسعه دریایی ...
دستاوردهای نمایشگاه هوایی ماکس ۲۰۱۵- گفتگو با برگزارکننده نمایشگاه ...
www.darinews.com/دستاوردهای-نمایشگاه-هوایی-ماکس-...
Translate this page
دستاوردهای نمایشگاه هوایی ماکس ۲۰۱۵- گفتگو با برگزارکننده نمایشگاه ماکس ... از نظر داده های آماری، در مجموع ۸۷۸ شرکت و سازمان در این نمایشگاه حضور داشتند که ۱۵۱ شرکت آن ... در مجموع با توجه به ۲۸ لاینر دیگر از این تیپ در مجموع ارزش معاملات به ۱۳۰ ... از نیروی هوا و فضا فدراسیون روسیه چهار تیم آکروباتیک و همچنین برای اولین بار ...
آرشیو - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency
www.mehrnews.com/.../archive.xh...
Translate this pageMehr News Agency
حسن کریم‌پور با اعلام خبر انتشار رمان «دختر بویراحمدی» گفت: امروز خوانندگان به ... گفتگو با پژوهشگر برتر سه دوره استان مرکزی: ... برنامه های اولین دوره آموزشی کشوری امداد و نجات ویژه ناظرین دوره های تربیت مربی امداد ... با مدیران بزرگترین بندر تجاری ایران، برای از سر گیری تردد کشتی های لاینر به این بندر اعلام آمادگی کردند.
گفت و گو با حمیدعسگری خواننده محبوب کشور ایران | شیک ترین ها
musiciran2017.shiktarinha.xyz/page-15960.html
Translate this page
نمایش اسم و فامیل شماره های مزاحم. . گفت و گو با حمیدعسگری خواننده محبوب کشور ایران. گفتگو با ... به همین دلیل اولین رونمایی از آلبوم جدید در این کنسرت خواهد بود.
عکس های دیدنی روز جهانی زن در دنیا - مجله خبرجو
khabarjoo.tk/search/?...عکس%20های%20دیدنی%20روز...
Translate this page
طوفان ها و آذرخش ها (صاعقه ها)، فرصت های زیبایی را برای عکاسی به وجود می آورند. ... این فیلم تیک آف تقریبا عمودی بوئینگ ۹-۷۸۷ دریم لاینر در نمایش هوایی ... وب سایت فرادید: در توافق ایران و بوئینگ برای خرید ۱۰۰ هواپیمای مسافربری بوئینگ ۷۸۷. ... شفیق رحمان" امام مرکز اسلامی فورت پیئرز فلوریدا در گفت و گو با خبرنگاران ...
کلیب تصویری شهید حسن رجایی فر - اخبار ایران و جهان
newsreaders.ir/search/?q...page=2
Translate this page
در مدتی كه به واسطه توليد سريال شهيد بابایی با زوايای پنهان و آشكار شخصيت آن ... ها در بندر شهيد رجايي ، این لاینر نیز به بازار ده ها میلیونی ایران دسترسی پیدا کرد. ... هرمزگان در گفتگو با خبرنگار فرهنگ کده،اظهارکرد: با پهلوگیری اولین کشتی خط .... از این شهيد دو فرزند دختر 7 و 2 ساله با نام های فاطمه و ریحانه به یادگار مانده است.
بزرگترین بازار تجاری لباس بچه در بورسا - مجله اینترنتی خبرایرونی
khabariruni.tk/search/?q...بازار+تجاری+لباس+بچه...
Translate this page
زمین لرزه های پی در پی در استانبول ،بورسا و جنوب ترکیه ... نخستین کشتی لاینر خط RCL تایلند در بزرگترین بندر تجاری ایران. 1-5-2016 اخبار خبر ایرونی 3. ایسنا/ ‌مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان اعلام کرد: با پهلوگیری اولین کشتی خط ... قمصری در گفتگو با مهر با بیان اینکه چین یکی از مشتریان سنتی نفت خام ایران است، ...
ورود 4 خط برتر کشتیرانی به ایران با آغاز سال جدید میلادی - سه نشانه
www.3neshaneh.com/news/single/151262
Translate this page
علی جهاندیده در گفتگو با مهر در خصوص ورود لاینرها به بندر شهید رجایی با ... حاضر 2 لاینر به بندر شهیدرجایی تردد دارند و 4 لاینر دیگر هم نمایندگان خود را به ... جهاندیده در خصوص آیا تغییر تعرفه های خدمات بندری، تاثیری را در ورود کشتیرانی های خارجی نمی گذارد ... حکایت‌ زندگی زنان بهبودیافته از اعتیاد- رهایی از تن‌فروشی، گدایی و ...
واردات هیدرولیک وپنوماتیک | ایران نیدز-نیازمندیهای مشاغل و برندهای ایران ...
iranneeds.com/fun/.../واردات-هیدرولیک-وپنوماتیک.asp... - Translate this page
شرکت آراز فخر آذر نمایندگی شرکت hidtek وhidrocel کشورایتالیا و ترکیه با برند تجاری ... فیلتروکیوم، شیر وکیوم، شیر خلاء ساز، ساکشن کاپ، بال اسکرو، سیستم های لاینر می باشد. ... جان دادن 20 دقیقه ای یک دختر در 20 قدمی بیمارستان خصوصی + عکس +18 ... گفتگو با صابر ابر، بازیگری که روز به روز محبوب تر می شود.
خانه مشاور گیل پیکس
pirastefar.gilpix.ir/
تا اینکه در قرن بیستم برادران رایت اولین انسانهایی بودند که موفق شدند پرواز بنمایند. ... در مورد عملکرد سلول های خورشیدی می توان گفت که سلول های خورشیدی نور را دریافت می ..... پس از بازگشت به ایران در سال ۱۳۲۵ با سیمین تاج بهرامی دختر دکتر حسین ...... با چنین ذهنیتی برای گفت و گو با همسر شهید مطهری در آستانه سالروز ترور ...
پایگاه خبری الف - آخرين عناوين :: نسخه کاملآرشیو سایت های ایران
alef-home.arsiz.ir/
جام جهانی کشتی آزاد/ رحیمی اولین برد ایران را مقابل آمریکا رقم زد ...... رییس جمهوری با تاکید بر اینکه دولت یازدهم فرصت حضور زنان در فعالیت های اجتماعی، ...... هادی رضایی، رئیس پلیس بزرگترین استان عراق، انبار، در گفتگو با AFP گفت: « ما ...... دریم لاینر به صورت اختصاصی برای برنامه جت تجاری بوئینگ (BBJ) ساخته می شود.
برچسب ها - کشتی اقیانوس شناسی - باشگاه خبرنگاران
www.yjc.ir/fa/tag/2/کشتی%20اقیانوس%20شناسی
Translate this page
در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران گفت کشتی اقیانوس... شناسی ... پس از لغو تحریم ها سومین کشتی لاینر خط کشتیرانی. ... فروند کشتی اقیانوس پیما و بقیه کشتی های کانتینربر نفتکش. ... کشتی اقیانوس پیمای تحقیقاتی ایران در شهریورماه به آب انداخته. ... نگاه کردن به دختر هنگام خواستگاری تا چه حد جایز است؟
میس ترس | سایت تفریحی فان کده
mefun.in/post/میس-ترس/
Translate this page
میس اسپرت Miss sport آدرس و تلفن نمایندگی های میس اسپرت در ایران اطلاع از زمان حراج ... سلام خواهشا از صفحات زیر دیدن فرمایید نیازمندی ها لاینر های متفاوت قلب و ساخته شده. ... Pia Alonzo Wurtzbach دختر ساله اهل کشور فیلیپین با سال سن و قد سانت به عنوان ... کد های میس هانے و اولین فروشگاه تخصصی محصولات بهداشتی نيك پاك.
| - تیک تاک بلاگ
ariii.tiktakblog.ir/page-31295.html
Translate this page
بزرگترین آرشیو وبلاگ های ایرانی. ... ﺩﺭ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﺻﺒﺢ ﻋﺮﻭﺳﯽ ، زن و شوهر ﺗﻮﺍﻓﻖ ﮐﺮﺩﻧﺪ ... ﭼﻮﻥ ﺍﯾﻦ ﻫﻤﻮﻥ ﮐﺴﯿﻪ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺭﺍ ﺑﺮﻭﯾﻢ ﺑﺎﺯ ﻣﯿﮑﻨﻪ! ♥♥♥سلامتی همه دخترای با محبت ♥♥♥. liner (12) ... ررسی ابعاد حقوقی حمله به هواپیمای مسافربری ایراندر گفتگو با دکتربیژن پیروز: ...
ده کشتی کروز لوکس در جهان
cheshmane_too.gegli.com/blog.asp?post=225
Translate this page
Liner: Royal Caribbean International. Gross tonnage 225,282 GT ... خوردن گوشت سگ وگربه در کشور های اسیای شرقی · سوژه های داغ وطنی · چه میکنند این میلیاردرها با طلا · اگر هخامنشی به فراموشی سپرده شود گناه ماست · دختر چیست؟ ... گفتگو با خدا .... برای ااطلاعات بیشتر و عضویت در اولین شبکه اجتماعی ایران اینجا را کلیک کنید.
اسکای مدیا - دانلود فیلم های بازیگری Spencer Treat Clark
www.10skymedia.in/index.php?section=archive...
Translate this page
ادامه مطلب و دانلود; کیفیت : BluRay 720p; اولین اکران : 28 فوریه 2013; زمان : ٨٨ دقیقه; ژانر : درام، ... دانش آموز دبیرستانی "شرلی لاینر" که به فکر مخارج کالج خود است،خدماتی برای نگه داری از ... اکنون بعد از مدت ها، با به قتل رسیدن دختر جیمی، سرنوشت دوباره آن ها را گرد هم میاورد. .... برای مشاهده سریال های ایرانی اینجا را کلیک کنید.
    1   
2
   
3
   
4
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 217
  • آی پی دیروز : 220
  • بازدید امروز : 2,381
  • باردید دیروز : 1,737
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 22
  • بازدید هفته : 2,381
  • بازدید ماه : 41,739
  • بازدید سال : 311,781
  • بازدید کلی : 4,091,559