loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 148 دوشنبه 04 مرداد 1395 نظرات (0)

رفیعی: بعد از سربازی تصمیم‌گیری می‌کنم

 

هافبک تراکتورسازی عنوان کرد پس از پایان دوران سربازی در مورد تیم آینده‌اش تصمیم‌گیری خواهد کرد.

 

 

به گزارش "ورزش سه"، سروش رفیعی که یکی از نامزدهای بهترین هافبک‌های لیگ پانزدهم در مراسم برترین‌های فصل اخیر لیگ برتر بود، پس از این برنامه در جمع خبرنگاران گفت: فکر می‌کنم سال خیلی خوبی در انتظار فوتبال ایران باشد چون تیم‌ها خوب بسته شدند؛ همه آماده و مدعی هستند و برای موفقیت تلاش می‌کنند.


او در مورد پیشنهاداتی که در نقل و انتقالات داشت، عنوان کرد: همه به من لطف دارند ولی سرباز هستم؛ ان‌شاالله هر وقت تمام شد برای آینده‌ام تصمیم‌گیری می‌کنم.


هافبک تراکتورسازی خاطرنشان کرد: همه تیم‌ها در فصل جدید مدعی هستند و فکر می‌کنم فضایی مهیا شده تا بازی‌ها بهتر از پارسال باشد و تیم ملی برای جام جهانی آماده شود.


رفیعی ابراز کرد: فکر نمی‌کنم مسائل حاشیه‌ایِ زیادی در فصل پیش رو اتفاق بیافتد چون فوتبالیست‌ها برای بالا بردن کیفیت‌شان و رسیدن به جام جهانی تلاش می‌کنند و مسائلی کیفی بالاتر شود.


او با اشاره به عملکرد داوران گفت: سال گذشته و پیش از آن قضاوت‌های بسیار خوبی دیدیم و همیشه روال عادی سپری شده است.


هافبک تراکتورسازی در مورد وضعیت تیم‌شان گفت: سعی‌مان بر این است بهترین نتیجه را بگریم؛ باید دید خدا چه می‌خواهد.

 


Google
About 39,900 results (0.73 seconds)
Search Results
رفیعی: بعد از سربازی تصمیم‌گیری می‌کنم :: ورزش 3
www.varzesh3.com/.../رفیعی-بعد-از-سربازی-تصمی...
Translate this page
1 day ago - هافبک تراکتورسازی عنوان کرد پس از پایان دوران سربازی در مورد تیم آینده‌اش تصمیم‌گیری خواهد کرد.
رفیعی: بعد از سربازی تصمیم‌گیری می‌کنم : تبریز فوتبال نیوز
www.tfnews.ir/post.php?...رفیعی:-بعد-از-سربازی-ت...
Translate this page
1 day ago - به گزارش "ورزش سه"، سروش رفیعی که یکی از نامزدهای بهترین هافبک‌های لیگ پانزدهم در مراسم برترین‌های فصل اخیر لیگ برتر بود، پس از این برنامه ...
رفیعی: بعد از سربازی تصمیم گیری می کنم / ورزش ۳
khabarfarsi.com/ext/22390325
Translate this page
1 day ago - به گزارش "ورزش سه"، سروش رفیعی که یکی از نامزدهای بهترین هافبک‌های لیگ پانزدهم در مراسم برترین‌های فصل اخیر لیگ برتر بود، پس از این برنامه ...
رفیعی: بعد از سربازی تصمیم‌گیری می‌کنم - قم پرس
www.qumpress.ir/.../رفیعی-سربازی-تصمیم-گیری....
Translate this page
1 day ago - رفیعی: بعد از سربازی تصمیم‌گیری می‌کنم - کد خبر: 1343296/13 زمان: 08:29 1395/05/03 ?? دق-رفیعی-سربازی-تصمیم-گیری.
رفیعی: بعد از سربازی تصمیم‌گیری می‌کنم - ورزش سه - شهرخبر
www.shahrekhabar.com/sport/1469332680869262
Translate this page
هافبک تراکتورسازی عنوان کرد پس از پایان دوران سربازی در مورد تیم آینده‌اش تصمیم‌گیری خواهد کرد. - ورزش سه.
رفیعی: بعد از سربازی تصمیم گیری می کنم - سایت هواداران فوتبال
tnews.ir/news/688767169470.html
Translate this page
16 hours ago - هافبک تراکتورسازی عنوان کرد پس از پایان دوران سربازی در مورد تیم آینده اش تصمیم گیری خواهد کرد. به گزارش "ورزش سه"، سروش رفیعی که یکی از ...
رفیعی: بعد از سربازی تصمیم‌گیری می‌کنم
pley.ir/رفیعی-بعد-از-سربازی-تصمیم‌گیری.../3325...
Translate this page
1 day ago - به گزارش "ورزش سه"، سروش رفیعی که یکی از نامزدهای بهترین هافبک‌های لیگ پانزدهم در مراسم برترین‌های فصل اخیر لیگ برتر بود، پس از این برنامه ...
رفیعی: بعد از سربازی تصمیم‌گیری می‌کنم - خبر 24
www.khabar-24.com/.../رفیعی+بعد+از+سربازی+ت...
Translate this page
به گزارش "ورزش سه"، سروش رفیعی که یکی از نامزدهای بهترین هافبک‌های لیگ پانزدهم در مراسم برترین‌های فصل اخیر لیگ برتر بود، پس از این برنامه در جمع خبرنگاران ...
رفیعی: بعد از سربازی تصمیم‌گیری می‌کنم - نشر اخبار
www.nashrnews.org/.../رفیعی+بعد+از+سربازی+تص...
Translate this page
به گزارش "ورزش سه"، سروش رفیعی که یکی از نامزدهای بهترین هافبک‌های لیگ پانزدهم در مراسم برترین‌های فصل اخیر لیگ برتر بود، پس از این برنامه در جمع خبرنگاران ...
رفیعی: بعد از سربازی تصمیم‌گیری می‌کنم - Shafaqna
sport.shafaqna.com/FA/0224926
Translate this page
رفیعی: بعد از سربازی تصمیم‌گیری می‌کنم. ... شجونی: اسامی۳۰۰ مفسد در جیب احمدی‌نژاد چه کار می‌کند؟ /نباید از احمدی‌نژاد ترسید. - خبرآنلاین ورزشی ...
رفیعی: بعد از سربازی تصمیم‌گیری می‌کنم - نازی چت فارسی - دانلود ...
www.navichaat.ir/رفیعی-بعد-از-سربازی-تصمیم‌گی...
Translate this page
1 day ago - رفیعی: بعد از سربازی تصمیم‌گیری می‌کنم - نازی چت فارسی - دانلود آهنگ جدید ...
رفیعی: بعد از سربازی تصمیم‌گیری می‌کنم | مجله خبری راه درست
khabarmag.com/رفیعی-بعد-از-سربازی-تصمیم‌گیر...
Translate this page
1 day ago - هافبک تراکتورسازی عنوان کرد پس از پایان دوران سربازی در مورد تیم آینده‌اش ... لینک اصلی در: رفیعی: بعد از سربازی تصمیم‌گیری می‌کنم ...
هرلحظه، رفیعی: بعد از سربازی تصمیم‌گیری می‌کنم - اخبار ورزشی
harlahze.com/.../رفیعی-بعد-از-سربازی-تصمیم‌گیر...
Translate this page
1 day ago - به گزارش "ورزش سه"، سروش رفیعی که یکی از نامزدهای بهترین هافبک‌های لیگ پانزدهم در مراسم برترین‌های فصل اخیر لیگ برتر بود، پس از این برنامه ...
رفیعی: بعد از سربازی تصمیم‌گیری می‌کنم | چت ، چت روم
chat.webl0g.ir/.../رفیعی-بعد-از-سربازی-تصمیم‌گیر...
Translate this page
رفیعی: بعد از سربازی تصمیم‌گیری می‌کنم. جولای 24, 2016 چتسهیل صادقی. هافبک تراکتورسازی عنوان کرد پس از پایان دوران سربازی در مورد تیم آینده‌اش ...
رفیعی: بعد از سربازی تصمیم‌گیری می‌کنم | سامانه آموزش مجازی سراج
irscc.ir/.../رفیعی-بعد-از-سربازی-تصمیم‌گیری-می‌ک...
Translate this page
رفیعی: بعد از سربازی تصمیم‌گیری می‌کنم. در آخرین اخبار ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ ۰. هافبک تراکتورسازی عنوان کرد پس از پایان دوران سربازی در مورد تیم آینده‌اش تصمیم‌گیری ...
رفیعی: بعد از سربازی تصمیم‌گیری می‌کنم - سرخط
www.sarkhat.com/.../رفیعی-بعد-از-سربازی-تصمیم-...
Translate this page
هافبک تراکتورسازی عنوان کرد پس از پایان دوران سربازی در مورد تیم آینده‌اش تصمیم‌گیری خواهد کرد.
رفیعی: بعد از سربازی تصمیم‌گیری می‌کنم | News File
newsfile.ir/.../رفیعی%3A+بعد+از+سربازی+تصمیم‌گ...
Translate this page
هافبک تراکتورسازی عنوان کرد پس از پایان دوران سربازی در مورد تیم آینده‌اش تصمیم‌گیری خواهد کرد.
رفیعی: بعد از سربازی تصمیم‌گیری می‌کنم - من چت میخوام
iwantchaatroom.ir/رفیعی-بعد-از-سربازی-تصمیم‌گی...
Translate this page
1 day ago - رفیعی: بعد از سربازی تصمیم‌گیری می‌کنم - من چت میخوام ... رفیعی: بعد از سربازی تصمیم‌گیری می‌کنم · برانکو: مراسم برترین‌ها مثل کَن بود!
رفیعی: بعد از سربازی تصمیم‌گیری می‌کنم - خبر روز
khabarrooz.xyz/news/136471
Translate this page
1 day ago - n \n کد خبر: 1343296/13 زمان: 08:29 1395/05/03 \n \n.
رفیعی: بعد از سربازی تصمیم‌گیری می‌کنم - خبر پارسی
khabarparsi.com/khabar/?id=35093
Translate this page
1 day ago - هافبک تراکتورسازی عنوان کرد پس از پایان دوران سربازی در مورد تیم آینده‌اش تصمیم‌گیری خواهد کرد. به گزارش "ورزش سه"، سروش رفیعی که یکی از ...
رفیعی: بعد از سربازی تصمیم‌گیری می‌کنم - چت روم فارسی - چت ایران
www.chaatiran.ir/رفیعی-بعد-از-سربازی-تصمیم‌گی...
Translate this page
1 day ago - رفیعی: بعد از سربازی تصمیم‌گیری می‌کنم - چت روم فارسی - چت ایران ... حسینی: حرف از دربی زود است · رفیعی: بعد از سربازی تصمیم‌گیری می‌کنم ...
رفیعی: بعد از سربازی تصمیم‌گیری می‌کنم - گروه متخصصان طاهاتم
tahatheme.ir/News/?p=251030
Translate this page
رفیعی: بعد از سربازی تصمیم‌گیری می‌کنم. ۱۳۹۵-۰۵-۰۳. هافبک تراکتورسازی عنوان کرد پس از پایان دوران سربازی در مورد تیم آینده‌اش تصمیم‌گیری خواهد کرد.
رفیعی: بعد از سربازی تصمیم‌گیری می‌کنم | ورزش 120
varzesh120.com/.../رفیعی-بعد-از-سربازی-تصمیم‌گ...
Translate this page
1 day ago - رفیعی: بعد از سربازی تصمیم‌گیری می‌کنم. هافبک تراکتورسازی عنوان کرد پس از پایان دوران سربازی در مورد تیم آینده‌اش تصمیم‌گیری خواهد کرد.
رفیعی: بعد از سربازی تصمیم‌گیری می‌کنم - اخبار داروغه
khabar.daroghe.ir › اخبار
Translate this page
1 day ago - هافبک تراکتورسازی عنوان کرد پس از پایان دوران سربازی در مورد تیم آینده‌اش تصمیم‌گیری خواهد کرد. لینک منبع. Khabar.Daroghe.iR بخش خبری ...
رفیعی: بعد از سربازی تصمیم‌گیری می‌کنم
hananews.ir/رفیعی-بعد-از-سربازی-تصمیم‌گیری-می‌...
Translate this page
رفیعی: بعد از سربازی تصمیم‌گیری می‌کنم. ۱۳۹۵-۰۵-۰۳. هافبک تراکتورسازی عنوان کرد پس از پایان دوران سربازی در مورد تیم آینده‌اش تصمیم‌گیری خواهد کرد.
رفیعی: بعد از سربازی تصمیم‌گیری می‌کنم - دیلی خبر ایران
dailykhabariran.ir/news/120673
Translate this page
1 day ago - هافبک تراکتورسازی عنوان کرد پس از پایان دوران سربازی در مورد تیم آینده‌اش تصمیم‌گیری خواهد کرد. 0 0 0 نظر ...
رفیعی: بعد از سربازی تصمیم‌گیری می‌کنم - ورزش 3 - IR Wordpress
varzesh3.irwordpress.com/.../رفیعی-بعد-از-سربازی-...
Translate this page
1 day ago - هافبک تراکتورسازی عنوان کرد پس از پایان دوران سربازی در مورد تیم آینده‌اش تصمیم‌گیری خواهد کرد. Source link.
پایگاه خبری هتل جار - رفیعی: بعد از سربازی تصمیم‌گیری می‌کنم
hoteljar.ir/fa/rssreader/news?sec_id=543&id...
Translate this page
1 day ago - به گزارش "ورزش سه"، سروش رفیعی که یکی از نامزدهای بهترین هافبک‌های لیگ پانزدهم در مراسم برترین‌های فصل اخیر لیگ برتر بود، پس از این برنامه ...
رفیعی: بعد از سربازی تصمیم‌گیری می‌کنم | ورزش3 - خبر پو
khabarpu.com/k.php?u...2YjYsdiy2LQz
Translate this page
1 day ago - به گزارش "ورزش سه"، سروش رفیعی که یکی از نامزدهای بهترین هافبک‌های لیگ پانزدهم در مراسم برترین‌های فصل اخیر لیگ برتر بود، پس از این برنامه ...
رفیعی: بعد از سربازی تصمیم‌گیری می‌کنم
www.farsipu.com/sport/بازی-هافبک-198819.html
Translate this page
1 day ago - هافبک تراکتورسازی عنوان کرد پس از پایان دوران سربازی در مورد تیم آینده‌اش تصمیم‌گیری خواهد کرد.
رفیعی: بعد از سربازی تصمیم‌گیری می‌کنم – کاماند نیوز
kamandnews.ir › اخبار ورزشی
Translate this page
1 day ago - به گزارش “ورزش سه”، سروش رفیعی که یکی از نامزدهای بهترین هافبک‌های لیگ پانزدهم در مراسم برترین‌های فصل اخیر لیگ برتر بود، پس از این برنامه ...
کـاشـان امـروز | رفیعی: بعد از سربازی تصمیم‌گیری می‌کنم
kashanemrooz.ir/item.php?id=41613
Translate this page
1 day ago - به گزارش "ورزش سه"، سروش رفیعی که یکی از نامزدهای بهترین هافبک‌های لیگ پانزدهم در مراسم برترین‌های فصل اخیر لیگ برتر بود، پس از این برنامه ...
رفیعی: بعد از سربازی تصمیم‌گیری می‌کنم – تکتولوژی برتر
nexttech.ir › Fashion › Beauty
Translate this page
رفیعی: بعد از سربازی تصمیم‌گیری می‌کنم. nexttech 5 ساعت ... هافبک تراکتورسازی عنوان کرد پس از پایان دوران سربازی در مورد تیم آینده‌اش تصمیم‌گیری خواهد کرد.
رفیعی: بعد از سربازی تصمیم‌گیری می‌کنم - خبر آنتایم
khabarontime.ir/.../رفیعی-بعد-از-سربازی-تصمیم‌گ...
Translate this page
رفیعی-بعد-از-سربازی-تصمیم‌گیری-می‌کنم. ... اعتراضات مردم چین بعد از سیلاب ویرانگر · وزیر اتحادیه اروپای ترکیه: گولن از بن لادن خطرناک‌تر است · تأمین برق ...
رفیعی: بعد از سربازی تصمیم‌گیری می‌کنم صبح یکشنبه 3 مرداد 95 ...
khabarche.ir/.../رفیعی--بعد-از-سربازی-تصمیم-گیر...
Translate this page
1 day ago - تراکتورسازی صبح یکشنبه سوم مرداد ماه 1395 خبر رفیعی: بعد از سربازی تصمیم‌گیری می‌کنم.
رفیعی: بعد از سربازی تصمیم‌گیری می‌کنم - نازی چت - پندار چت فارسی
www.pendarchaaat.ir/رفیعی-بعد-از-سربازی-تصمیم‌...
Translate this page
1 day ago - رفیعی: بعد از سربازی تصمیم‌گیری می‌کنم - نازی چت - پندار چت فارسی ... رفیعی: بعد از سربازی تصمیم‌گیری می‌کنم. بازدید: دسته‌بندی نشده ...
رفیعی: بعد از سربازی تصمیم‌گیری می‌کنم - میهن صنعت
mihansanat.com/News.aspx?...رفیعی:%20بعد%20از...
Translate this page
loading. صاحبان فیش های حقوقی را سرزنش نکنیم. هم اکنونخبرآنلاين.
رفیعی: بعد از سربازی تصمیم‌گیری می‌کنم - اخبار
www.wikipg.com/.../رفیعی:-بعد-از-سربازی-تصمیم‌...
Translate this page
1 day ago - هافبک تراکتورسازی عنوان کرد پس از پایان دوران سربازی در مورد تیم آینده‌اش تصمیم‌گیری خواهد کرد.
رفیعی: بعد از سربازی تصمیم‌گیری می‌کنم - میهن باران - دانلود فیلم و اهنگ
mihanbaran.com/رفیعی-بعد-از-سربازی-تصمیم‌گیر...
Translate this page
رفیعی: بعد از سربازی تصمیم‌گیری می‌کنم. 24 جولای 2016 توسط. هافبک تراکتورسازی عنوان کرد پس از پایان دوران سربازی در مورد تیم آینده‌اش تصمیم‌گیری خواهد ...
آخرین اخبار خدمت سربازی - نیوزام
www.newsum.ir/tags/sarbazi/
Translate this page
رفیعی: بعد از سربازی تصمیم‌گیری می‌کنم. ديروز - ورزش ... ورزش سه: مهاجم دو فصل قبل صبا که برای انجام خدمت سربازی به فجر سپاسی رفته بود به تیم قم بازگشت.
آخرین اخبار سروش رفیعی | بازدید
buzdid.ir/tag/سروش-رفیعی
Translate this page
آخرین اخبار "سروش رفیعی" صفحه ۱ | ۱۵۸ نتیجه (۰٫۰۵۱ ثانیه). برانکو: سروش رفیعی و خلیل ... ورزش سه ۸ ساعت پیش. رفیعی: بعد از سربازی تصمیم گیری می کنم.
رفیعی: بعداز سربازی برای آینده ام تصمیم گیری می کنم | سعی
www.ghatreh.com/.../رفیعی-بعداز-سربازی-برای-آین...
Translate this page
1 day ago - رفیعی: بعداز سربازی برای آینده ام تصمیم گیری می کنم. سعی مان بر این است بهترین ... واکنش تند هواداران ناپولی بعد از جدایی هیگواین+عکس ...
3 - کبنانیوز
kebnanews.ir/kebnasport/page/3/
Translate this page
... جلال حسینی: حرف از دربی زود است · رفیعی: بعد از سربازی تصمیم‌گیری می‌کنم ... این مربی با اخلاق ورزش استان بعد از کناره گیری از کشتی به سمت دومیدانی رفت ...
تیترنو -آخرین اخبار ورزش 3
www.titreno.com/fa/website/29/news
Translate this page
رفیعی: بعد از سربازی تصمیم‌گیری می‌کنم. ورزش 3 هم اکنون ورزش 3 رفیعی: بعد از سربازی تصمیم‌گیری می‌کنم ۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹ ...
ورزش لینک | varzesh.link | صفحه اختصاصی باشگاه و تیم ...
varzesh.link/club/1
Translate this page
رفیعی: بعد از سربازی تصمیم‌گیری می‌کنم. هافبک تراکتورسازی عنوان کرد پس از پایان دوران سربازی در مور ... ورزش سه - 1 ساعت پیــــش - ۳ مرداد ...
لیگ در انتظار جوانه های فصل نقل و انتقالات/ ١٦ خرید پرحاشیه فصل روی ...
www.rahefarda.com › اخبار ورزشی
Translate this page
1 day ago - آرش برهانی بعد از این مساله راهی پیکان شده تا یکی از جذاب ترین خریدهای خودروسازان را رقم بزند و همه در ... رفیعی: بعد از سربازی تصمیم‌گیری می‌کنم.
اخبار بارسلونا و لیگ های اروپایی
fcbar3lona.ir/
Translate this page
... ۳ | آخرین اخبار58 دقیقه قبل; رفیعی: بعد از سربازی تصمیم‌گیری می‌کنمسایت هواداران فوتبال|اخبار استقلال تهران، فوتبال ایران و جهان :: Upcoming News>1 ساعت ...
خبرگزاری آریا - سايت اسپرتس روسيه/ با راي cas سردار به روستوف ...
aryanews.com/AryanewsFeed.aspx?code...svc...
Translate this page
3 days ago - رفیعی: بعد از سربازی تصمیم‌گیری می‌کنم · برانکو: مراسم ... برنامه سروش رفیعی برای درخشش در فصل جدید ... انصاری: از پدر و مادرم تشکر می کنم.
هند صلاحیت تصمیم‌گیری برای مردم کشمیر را ندارد - دبلیوخبر
wwwkhabar.ir/7707836
Translate this page
4 hours ago - مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری تسنیم: هند صلاحیت تصمیم‌گیری ... دهها میلیونی می گیرند · ◇ رفیعی:بعد از سربازی تصمیم گیری می کنم ...
اخبار سرآمد | مشاهده آر اس اس ورزش 3 ورزشی - صفحه نخست
news.saramad.ir/fa/rssvarzesh3varzeshi
Translate this page
رفیعی: بعد از سربازی تصمیم‌گیری می‌کنم, هافبک تراکتورسازی عنوان کرد پس از پایان دوران سربازی در مورد تیم آینده‌اش تصمیم‌گیری خواهد کرد. برانکو: مراسم ...
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 110
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 504
  • آی پی دیروز : 216
  • بازدید امروز : 2,324
  • باردید دیروز : 1,452
  • گوگل امروز : 11
  • گوگل دیروز : 29
  • بازدید هفته : 5,495
  • بازدید ماه : 5,495
  • بازدید سال : 383,106
  • بازدید کلی : 4,162,884