loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 155 دوشنبه 04 مرداد 1395 نظرات (0)

ظریف: دخترم می گوید از شغلت متنفرم

 

لیبرو با سابقه و محبوب والیبال ایران با از دست دادن شانس لمس رویای بازی در المپیک از مشکلاتی که در سال های اخیر به واسطه والیبال با آنها مواجه بود می گوید.

 

 

به گزارش "ورزش سه"، بعد از انتخاب لیست تیم ملی والیبال ایران برای المپیک غیبت فرهاد ظریف بیشترین عکس العمل ها را به همراه داشت. مردی که 16 سال پیش کار خود را به عشق حضور در المپیک آغاز کرد اما در آخرین لحظه این رویا را از دست داد. ظریف لمس این رویا را از دست داد و پس از این اتفاق تلخ برای خودش و والیبال دوستان درباره حس و حال خود گفت:« بعد از خط خوردن از تیم‌ملی و نبودنم کنار دوستانم در خلوت خودم خیلی گریه کردم. خیلی سخت است، اما جلوی بچه‌ها خودم را کنترل کردم. آقای لوزانو و سیچلو را بغل کردم و از آنها تشکر کردم. برای همه نه تنها برای من این خداحافظی سخت بود. یک اتفاق ملی است و بحث شخصی نیست. شاید مهدی مرندی خیلی به نسبت من آماده‌تر باشد. متاسفانه مسابقات المپیک به نحوی است که چون تنها باید 12 نفر داخل  دهکده باشند و مربی نمی‌تواند 2 لیبرو با خود همراه داشته باشد و مجبور است که یکی را انتخاب کند حتی در المپیک آسیایی هم همین شرایط حاکم است و سرمربی تیم‌ملی والیبال تنها یک لیبرو می‌تواند با خود ببرد. آدم دلش می‌گیرد، بغض همه جای آدم را می گیرد.»


او در سال هایی که پیراهن تیم ملی را بر تن داشت مشکلات ریز و درشتی را پشت سر گذاشت که این مشکلات به زندگی شخصی او هم ورود کرد. ظریف این طور تعریف می کند که:« من از همسرم جدا شدم و همیشه سعی داشتم زندگی شخصی‌ام را از زندگی ورزشی‌ام جدا کنم؛ ثانیه به ثانیه در تیم‌ملی بودم و هرگز حتی ثانیه‌ای تاخیری در تمرینات نداشتم و خود آقای لوزانو در جریان کامل این قسمت از زندگی من بودند، بعضی تایم‌ها من با ترمه(دخترش) در زمین حضور پیدا می‌کردم، با دخترم رابطه خیلی خوبی دارم. همه، تمام تلاششان را برای حضورم انجام دادند اما خب در لیگ جهانی آسیبی برای انگشتم ایجاد شد که 2 هفته در ایران تمریناتم را انجام می‌دادم اما در ژاپن 5 بازی اول را بازی کردم و در 2 بازی پایانی که خیلی برای تیم‌ملی مهم نبود و قبل از آن صعود کرده بودیم، صبح بازی به آقای لوزانو گفتم که اوضاع جسمی خوب نیست و مهدی مرندی بیشتر می‌تواند کمک کند اما من در کنارتان در زمین هستم و هر پوئنی که بخواهید من از جان و دل برایتان مایه می‌گذارم و از آن زمان به بعد تقریبا نیمکت‌نشین شدم.»


او در ادامه می گوید:« همانطور که گفتید من از سال 1379 وارد زمین 12 هزارنفر آزادی شدم، آن زمان شرایط مثل امروز نبود، سفرها، تمرینات، اردوهای تدارکاتی، تیم اسپانسر نداشت، سفرهای داخلی را با اتوبوس می‌رفتیم و شرایط سختی در تیم حاکم بود. زمان خوبش بودم، زمان بدش بودم و همه جوره گرمی و سردی‌هایش را چشیدم. آنقدر که برای تیم‌ملی وقت گذاشتم برای خانواده‌ای که یک زمانی داشتم، وقت نگذاشتم. شاید یکی از دلایل جدایی من از همسرم همین بود که هیچ وقت نبودم. در بازی‌های آخر تیم‌ملی ما به 3 قاره سفر کردیم و در یک ماه اصلا در کنار خانواده‌هایمان نبودیم.»


بزرگترین آرزوی لیبرو خاطره انگیز والیبال ایران در صندوقچه خاطرات او جای گرفت. ظریف بزرگترین رویای ورزشی خود را حالا دست نیافتنی می بیند:« تنها اتفاقی که دوست داشتم و دارم به آن برسم و تازه خبردار شدم که نمی‌توانم در آن باشم، باید بگذارم درون صندوقچه خاطراتم، حضور در المپیک 2016 ریو بود. به نظر مسئولین فدراسیون والیبال احترام می‌گذارم اما بعد از زحمت 12 ساله واقعا نمی‌توانم به تنها آرزویم ورزشی‌ام طی این‌سال‌ها برسم، جایگاه خیلی بزرگی، نه تنها ورزشکاران ایران بلکه تمام ورزشکاران دنیا دوست دارند در این جایگاه حضور داشته باشند. 3 دوره در مقدماتی‌اش شرکت کردم، 2 دوره گذشته تیم‌ملی انتخاب نشد، در دوره جدید شرکت کردم تا در المپیک شرکت کنم و بعد کارم را در تیم‌ملی به پایان برسانم اما خب قسمت این بود که حضور نداشته باشم و مطمئنم که نمی توانم بازی‌ها را نگاه کنم.»


ظریف مثل تمام پدرها رابطه فوق العاده نزدیک و صمیمی با دخترش دارد اما او از ذهنیات ترمه در مورد کار خود راضی نیست. او می گوید:« بعد از مسابقات جهانی به مشهد رفتم و دخترم ترمه را دیدم و لحظات خوبی در کنار هم داشتیم، خیلی حالم خوب بود. دخترم به من می‌گوید که دلم برایت تنگ می شود و من از شغل‌ات متنفرم و این خیلی من را اذیت می‌کند. این صحبت خیلی آدم را اذیت می‌کند و هیچ کاری اش نمی‌شود کرد. می گوید دوست داشتم راننده اتوبوس باشی چون صبح می روی و عصر به خانه برمی گردی...»

رفت و آمدهای ظریف به تیم ملی کمی پر حرف و حدیث شده بود و گفته می شد او چندین بار خداحافظی کرده و بازمی گردد. او این موضوع را رد می کند:« من فقط یک بار آن هم سال 2013 زمان حضور آقای ولاسکو و با اجازه ایشان از تیم‌ملی خداحافظی کردم. 2 بار پیش از آن از تیم‌ملی کنار گذاشته شدم. در بازی‌های ژاپن بعد از بوسیدن چهارگوشه زمین که فکر کنم من جز اولین یا دومین نفری بودم که این کار را انجام دادم و از والیبال خداحافظی کردم. یک بار توسط آقای گائیچ کنار گذاشته شدم و توسط مرحوم معدنی دوباره به تیم‌ملی دعوت شدم و دوباره کنار گذاشته شدم و 2 سال زمان آقای ولاسکو آمدم و دوباره 2، 3 سال در تیم‌ملی حضور داشتم در جام قهرمانان در سال 2013 در کشور ژاپن همانطور که گفتم چهارگوشه زمین را بوسیدم و رسما از والیبال خداحافظی کردم. آقای ولاسکو که رفتند آقای کواچ آمدند دقیقا من را خواستند و پس از صحبت‌هایی که با هم و با حضور آقای داورزنی انجام دادیم دوباره از من خواسته شد که برگردم و من هم برای کمک به تیم‌ملی بازگشتم. من 3 بار از لیست تیم‌ملی خط خوردم و رسما یک بار از تیم‌ملی خداحافظی کردم.»


لیبرو نه چندان بلندقد تیم ملی چهره محبوبی در چند سال اخیر نشان داده است و می گوید:« تمام مقام‌ها چه سیاسی، چه ورزشی و ... که هر کسی دارد به نظرم خدا نصیب‌مان کرده است به هر حال همه ما انسان هستیم و اینکه یک آدم سیاستمدار یا ورزشکار معروفی می‌شود آن فقط یک جایگاه زودگذر است، آن چیزی که در دل مردم می‌ماند این است که مردمی باشیم. سعی کردم که همیشه با مردم باشم و در کنارشان قرار بگیرم.»


او در پایان درباره شرایط هواداری معتقد است:«  در این سال ها شرایط حمایتی هواداران والیبال به نسبت سال‌های گذشته متفاوت شده است و یک مسائلی پبش آمده که قبل ها در فرهنگ ما نبوده است. یک طرف قضیه برد و باخت ماست و طرف دیگر مردم، قطعا با باختمان استرسی بر تیم حاکم خواهد بود اما بحث دیگری که وجود دارد این است که پس از باخت‌مان در صفحات مجازی مردم به ما کم لطفی می‌کنند. صحبت‌هایی و نوشته‌هایی را در صفحات اینستاگرام می‌بینیم که در شأن والیباست‌های ایرانی نیست.»

 

 


Google
About 40,300 results (0.73 seconds)
Search Results
ظریف: دخترم می گوید از شغلت متنفرم :: ورزش 3
www.varzesh3.com/.../ظریف-دخترم-می-گوید-از-شغل...
Translate this page
1 day ago - به گزارش "ورزش سه"، بعد از انتخاب لیست تیم ملی والیبال ایران برای المپیک غیبت فرهاد ظریف بیشترین عکس العمل ها را به همراه داشت. مردی که 16 ...
ظریف: دخترم می گوید از شغلت متنفرم | صدای سراب
sedayesaraab.ir/?p=32128
Translate this page
1 day ago - به گزارش صدای سراب به نقل از “ورزش سه”، بعد از انتخاب لیست تیم ملی والیبال ایران برای المپیک غیبت فرهاد ظریف بیشترین عکس العمل ها را به ...
Images for ‫ظریف: دخترم می گوید از شغلت متنفرم‬‎Report images
Image result for ‫ظریف: دخترم می گوید از شغلت متنفرم‬‎
Image result for ‫ظریف: دخترم می گوید از شغلت متنفرم‬‎
Image result for ‫ظریف: دخترم می گوید از شغلت متنفرم‬‎
Image result for ‫ظریف: دخترم می گوید از شغلت متنفرم‬‎
Image result for ‫ظریف: دخترم می گوید از شغلت متنفرم‬‎
2 days ago
More images for ظریف: دخترم می گوید از شغلت متنفرم
ظریف: دخترم می گوید از شغلت متنفرم - ورزش ۳ | خبر فارسی
khabarfarsi.com/n/22416794 - Translate this page
1 day ago - به گزارش "ورزش سه"، بعد از انتخاب لیست تیم ملی والیبال ایران برای المپیک غیبت فرهاد ظریف بیشترین عکس العمل ها را به همراه داشت. مردی که 16 ...
ظریف: دخترم می گوید از شغلت متنفرم ، یکی از دلایل جدایی از همسرم ...
www.siterooz.com/description.php?...ظریف:%20دختر...
Translate this page
5 mins ago - ظریف: دخترم می گوید از شغلت متنفرم ، یکی از دلایل جدایی از همسرم والیبال بود لیبرو با سابقه و محبوب والیبال ایران با از دست دادن شانس لمس ...
دخترم می گوید از شغلت متنفرم/ ظریف بعد از شکستن بغضش چه گفت
sport.shafaqna.com/FA/0225288
Translate this page
دخترم می گوید از شغلت متنفرم/ ظریف بعد از شکستن بغضش چه گفت. لیبرو تیم ملی والیبال ایران که نتوانست همراه سایر بازیکنان به المپیک برود از روزهای سختی ...
بخش خبری پارس تبلیغ | دخترم می گوید از شغلت متنفرم/ ظریف بعد از ...
www.news.pars-tabligh.ir/item-23090-دخترم-می-گوید...
Translate this page
دخترم می گوید از شغلت متنفرم/ ظریف بعد از شکستن بغضش چه گفت. ورزشی 1 ساعت قبل ورزش 3 0 حذف فریم. با ما به روز باشید ... pars-tabligh.ir.
دخترم می گوید از شغلت متنفرم/ ظریف بعد از شکستن بغضش ... - مختل چت
www.mokhtalchaat.ir/دخترم-می-گوید-از-شغلت-متنف...
Translate this page
1 day ago - مختل چت – چت روم شلوغ فارسی. مختل چت,چت روم مختل,عروسک چت,وفا چت,عسل ناز چت,چت روم داغ,چت شلوغ فارسی ...
دخترم می گوید از شغلت متنفرم ظریف بعد از شکستن بغضش چه گفت ...
www.dsra.ir/دخترم-می-گوید-از-شغلت-متنفرم-ظریف...
Translate this page
22 hours ago - لیبرو تیم ملی والیبال ایران که نتوانست همراه سایر بازیکنان به المپیک برود از روزهای سختی که در والیبال داشت گفت و خانواده ای که حالا ندارد.
هرلحظه، دخترم می گوید از شغلت متنفرم/ ظریف بعد از شکستن بغضش چه ...
harlahze.com/.../دخترم-می-گوید-از-شغلت-متنفرم-ظر...
Translate this page
1 day ago - ظریف مثل تمام پدرها رابطه فوق العاده نزدیک و صمیمی با دخترش دارد اما او از ذهنیات ترمه در مورد کار خود راضی نیست. او می گوید:« بعد از مسابقات جهانی ...
دخترم می گوید از شغلت متنفرم ظریف بعد از شکستن بغضش چه گفت - خانه
newsfile.ir/.../دخترم+می+گوید+از+شغلت+متنفرم++ظ...
Translate this page
لیبرو تیم ملی والیبال ایران که نتوانست همراه سایر بازیکنان به المپیک برود از روزهای سختی که در والیبال داشت گفت و خانواده ای که حالا ندارد.
یکی از دلایل جدایی از همسرم والیبال بود؛/ ظریف: دخترم می گوید از شغلت ...
varzesh3.irwordpress.com/.../یکی-از-دلایل-جدایی-از-هم...
Translate this page
یکی از دلایل جدایی از همسرم والیبال بود؛/ ظریف: دخترم می گوید از شغلت متنفرم. 2016-07-24 در 10:22 ق.ظ توسط IR wordpress. لیبرو با سابقه و محبوب والیبال ...
فرهاد ظریف:دخترم میگوید از شغلم متنفر است/جدایی از همسرم ... - والیبال
www.fansvolley.ir/post/2103
Translate this page
2 days ago - او تنها ۱۶۸ سانتی متر قد دارد و شاید در بین لیبروهای جهان…,فرهاد ظریف:دخترم میگوید از شغلم متنفر است/جدایی از همسرم باعث نیمکت نشینی من شد ...
یکی از دلایل جدایی از همسرم والیبال بود؛/دخترم می گوید از شغلت متنفرم
www.ghatreh.com/.../یکی-دلایل-جدایی-همسرم-والیبال...
Translate this page
1 day ago - اشک های ظریف در دورهمی/ دخترم گفت از شغل ات متنفرم · جدایی یکی از چهره ... یکی از دلایل جدایی از همسرم والیبال بود؛/دخترم می گوید از شغلت متنفرم.
فرهاد ظریف:دخترم میگوید از شغلم متنفر است/جدایی از ... - صفحه اصلی
fansvolley.rzb.myblogreader.xyz/post502776.html
Translate this page
به گزارش هواداران والیبال ایران،فرهاد ظریف متولد ۱۲ اسفندماه سال ۱۳۶۱ و ۳۴ ساله است. او تنها ۱۶۸ سانتی متر قد دارد و شاید در بین لیبروهای جهان والیبال، کوتاه قامت ...
خبر جــار | یکی از دلایل جدایی از همسرم والیبال بود؛/ ظریف: دخترم می ...
www.khabarjaar.com/post.php?NID=106591
Translate this page
یکی از دلایل جدایی از همسرم والیبال بود؛/ ظریف: دخترم می گوید از شغلت متنفرم.
یکی از دلایل جدایی از همسرم والیبال بود؛- ظریف: دخترم می گوید از شغلت ...
www.wikipg.com/.../یکی-از-دلایل-جدایی-از-همسرم-وال...
Translate this page
1 day ago - ... از مشکلاتی که در سال های اخیر به واسطه والیبال با آنها مواجه بود می گوید. ... جدایی از همسرم والیبال بود؛- ظریف: دخترم می گوید از شغلت متنفرم.
دخترم می گوید از شغلت متنفرم/ ظریف بعد از شکستن بغضش چه ... - خبرچه
khabarche.ir/.../دخترم-می-گوید-از-شغلت-متنفرم--ظر...
Translate this page
11 hours ago - والیبال بازیکنان خانواده ظریف تیم ملی ظهر یکشنبه سوم مرداد ماه 1395 خبر دخترم می گوید از شغلت متنفرم/ ظریف بعد از شکستن بغضش چه گفت.
ظریف: دخترم از شغلم متنفر است | آرشیو سایت های ... - عکس - صفحه اصلی
khabarnegar-varzeshi.sabafeed.ir/page-207738.html
Translate this page
صبا فید بزرگترین آرشیو مطالب سایت های پارسی می باشد کهبه صورت خودکار به جمع اوری ... بازی در المپیک از مشکلاتی که در سال های اخیر به واسطه والیبال با آنها مواجه بود می گوید. منبع : پایگاه اطلاع رسانی خبرنگارظریف: دخترم از شغلم متنفر است
اخبار و حواشی والیبال (تابستان95)::: ظریف: دخترم می گوید از شغلت ...
www.itsat.org/forum/showthread.php?t=492202...
Translate this page
Jul 14, 2016 - تمامی اخبار و حواشی مربوط به والیبال در این تاپیک قرار میگیرد با تشکر http://1.marmolak.net/uploads/2014/6/voly.jpg.
دادخبر | روزهای نه چندان آرام فرهاد ظریف: دخترم از شغلم متنفر است
www.dadkhabar.com/.../روزهای-نه-چندان-آرام-فرهاد-ظر...
Translate this page
13 hours ago - روزهای نه چندان آرام فرهاد ظریف: دخترم از شغلم متنفر است ... دخترم به من می‌گوید که دلم برایت تنگ می شود و من از شغل‌ات متنفرم و این خیلی من را اذیت ...
ظریف: دخترم از شغلم متنفر است | آرشیو سایت های ایران - پایگاه اطلاع ...
khabarnegar-varzeshi.azilaz.ir/page-205415.html
Translate this page
آزیلاز بزرگترین آرشیو مطالب سایت های ایرانی می باشد که به صورت خودکار به جمع اوری ... بازی در المپیک از مشکلاتی که در سال های اخیر به واسطه والیبال با آنها مواجه بود می گوید. منبع : پایگاه اطلاع رسانی خبرنگارظریف: دخترم از شغلم متنفر است
جدایی فرهاد ظریف از همسرش - لینک گردی
unvan.ir/news/جدایی-فرهاد-ظریف-از-همسرش
Translate this page
عکس فرهاد ظریف و همسرش مهسا امینی | بیوگرافی فرهاد ظریف. عکس فرهاد ظریف و ... فرهاد ظریف:دخترم میگوید از شغلم متنفر است/جدایی از … ... ,فرهاد ظریف:دخترم ...
گريه فرهاد ظريف در برنامه دورهمي-خط خوردن از تيم ملي - بستنی شاتوت
bastanishatoot.rozblog.com/.../گریه-فرهاد-ظریف-در-...
Translate this page
21 hours ago - ... خوردن از تيم ملي 1 . گریه فرهاد ظریف در برنامه دورهمی-خط خوردن از تیم ملی ... فرهاد ظریف:دخترم میگوید از شغلم متنفر است/جدایی از همسرم باعث .
دخترم می گوید کاش راننده اتوبوس بودی! - دبلیوخبر
wwwkhabar.ir/7707540
Translate this page
مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری افکارنيوز: دخترم می گوید کاش راننده اتوبوس ... یکی از دلایل جدایی از همسرم والیبال بود/ظریف:دخترم می گوید از شغلت متنفرم ...
شادگان ابتکار
majd32.blogfa.com/
Translate this page
ظریف: دخترم می گوید از شغلت متنفرم. شادگان ابتکار :بعد از انتخاب لیست تیم ملی والیبال ایران برای المپیک غیبت فرهاد ظریف بیشترین عکس العمل ها را به همراه ...
ظریف:آرزوی حضور در المپیک از من گرفته شد | فرهنگ نیوز
www.farhangnews.ir/content/216177
Translate this page
1 day ago - ... باشم دخترم به من می گفت از شغلم متنفر است که از این به بعد بیشتر می ... وقتی کسی از من می پرسد چه آرزویی داری می گویم هیچ آرزویی برای خودم ...
اندیکا نیوز|پایگاه خبری تحلیلی » خبر مهم از ورزشگاه آزادی/ بعد از 43 ...
andikanews.ir/?p=15247
Translate this page
5 days ago - خبر مهم از ورزشگاه آزادی/ بعد از ۴۳ سال هر کسی می داند روی کدام صندلی می ... ظریف: دخترم می گوید از شغلت متنفرم۱۸:۴۴; خبر مهم از ورزشگاه آزادی/ بعد ...
موشکافی ریشه تمسخر/ چه افرادی مورد تحقیر واقع می شوند؟ - وبگردی
news.takbid.com/.../موشکافی-ریشه-تمسخر-چه-افرادی...
Translate this page
1 day ago - مسخره کردن دیگران خوشحال می شوند یا لذت می برند، عموما افرادی هستند که به ... همسرم والیبال بود؛/ ظریف: دخترم می گوید از شغلت متنفرم · اگر مسی در ...
تصادف وحشتناک «BMW» با روباه! - اخبار داروغه
khabar.daroghe.ir › اخبار
Translate this page
4 days ago - ترابی: حدس می‌ زدم پدیده فصل شوم؛ پرسپولیسی نشدم اما مقابل آنها انگیزه ... دلایل جدایی از همسرم والیبال بود؛/ ظریف: دخترم می گوید از شغلت متنفرم.
دولت بهار:فرهاد ظريف:آرزوي حضور در المپيك از من گرفته شد
www.dolatebahar.com/telex-288795.html
Translate this page
1 day ago - به گزارش دولت بهار، فرهاد ظريف با حضور در يك برنامه تلويزيوني به ... دور باشم دخترم به من مي گفت از شغلم متنفر است كه از اين به بعد بيشتر مي توانم ... وقتي كسي از من مي پرسد چه آرزويي داري مي گويم هيچ آرزويي براي خودم ندارم؛ ...
گواهی فوت همایون بهزادی صادر شد +عکس - پرشین وی
www.persianv.com/sport/view/033784.php
Translate this page
ظریف: دخترم می گوید از شغلت متنفرم ، یکی از دلایل جدایی از همسرم والیبال بود ... در المپیک از مشکلاتی که در سال های اخیر به واسطه والیبال با آنها مواجه بود می گوید.
مطالب مشابه با دایی - دانلود آهنگ جدید مهدی گودرزی به نام دروغ محض
jadid.asaksms.ir/tags/دایی
Translate this page
1 day ago - یکی از دلایل جدایی از همسرم والیبال بود؛/ ظریف: دخترم می گوید از شغلت متنفرم. لیبرو با سابقه و محبوب والیبال ایران با از دست دادن شانس لمس ...
وان نیوز | گودرزی: لباس کاروان باید در شأن ما باشد
onenews.ir/.../گودرزی-لباس-کاروان-باید-در-شأن-ما-با...
Translate this page
1 day ago - گودرزی در این باره می گوید: ما بی‌تقصیریم. مجموعه‌ای از ... بازیکن 180 میلیونی، 900 میلیون می خواست ... ظریف: دخترم می گوید از شغلت متنفرم.
توپ و تور:ظریف: از لوزانو کینه ای به دل ندارم | مجله اینترنتی کهلیک
kahlek.ir/index.php/news1665488
Translate this page
1 day ago - از که و من می بیش ۲۰ از ام باشم به می از متنفر که این بعد می در باشم. ... بدرخشد این از گرفته وقتی از می چه داری گویم آرزویی خودم اینکه خاصی باشم یا ... باشم دخترم به من می گفت از شغلم متنفر است که از این به بعد بیشتر می توانم ...
آبگوشت خوری والیبالیست ها همراه همسر و دوستان+ عکس - خانواده بزرگ ورزش
www.sbf.ir/.../آبگوشت-خوری-والیبالیست-ها-همراه-همس...
Translate this page
Nov 22, 2014 - عادل غلامی عکس را منتشر کرد که والیبالیست ها را در حال خوردن آبگوشت همراه خانواده و دوستان نشان می دهد. ... ظریف: دخترم می گوید از شغلت متنفرم.
فرهاد ظريف: آرزوي حضور در المپيك از من گرفته شد - 598
www.598.ir/.../فرهاد-ظريف-آرزوي-حضور-در-المپيك-ا...
Translate this page
1 day ago - ... باشم دخترم به من مي گفت از شغلم متنفر است كه از اين به بعد بيشتر مي ... وقتي كسي از من مي پرسد چه آرزويي داري مي گويم هيچ آرزويي براي خودم ...
آبی‌ها آماده آغاز لیگ شانزدهم - برنامه اینترنتی نود
navad.tv/5808/آبی‌ها-آماده-آغاز-لیگ-شانزدهم.html
Translate this page
3 hours ago - ظریف: دخترم می گوید از شغلت متنفرم ... کرشتانوویچ ۲۰۰ هزار دلاری دوباره می آید؟ ... ظریف: دخترم می گوید از شغلت متنفرم ...
ظریف خبر جدایی از همسرش را تایید کرد | اخبار شمال - اخبار گلستان ...
news.shomalgardi.com/.../ظریف-خبر-جدایی-از-همسرش...
Translate this page
2 days ago - در مدت درخشش این بازیکن والیبال «ترمه» دختر کوچولوی فرهاد ظریف که ... ام دور باشم دخترم به من می گفت از شغلم متنفر است که از این به بعد بیشتر می ... وقتی کسی از من می پرسد چه آرزویی داری می گویم هیچ آرزویی برای خودم ندارم؛ ...
فرهاد ظريف: آرزوي حضور در المپيک از من گرفته شد - مجله خبری فور خبر
4khabar.ir/news/136042
Translate this page
فرهاد ظريف با حضور در يک برنامه تلويزيوني به سوالات مجري برنامه پاسخ داد. ... من باعث مي شد بيش از ۲۰ روز از خانواده ام دور باشم دخترم به من مي گفت از شغلم متنفر ... وقتي کسي از من مي پرسد چه آرزويي داري مي گويم هيچ آرزويي براي خودم ندارم؛ اينکه ...
نگام - ناگفته‌های ایران ما
https://negaam.news/
Translate this page
این فحاشی ها از شرایط اجتماعی بعلاوه حاشیه امن فضای مجازی ناشی می شود ..... سقوط دختر ۲۳ ساله از بالای ساختمان ۷ طبقه .... ظریف: دخترم می گوید از شغلت متنفرم.
. . درد دل فرهاد ظریف در برنامه دورهمی . با سماجت وارد تیم ملی شدم وقتی ...
instaliga.com/.../1301245800680941204_165572740...
Translate this page
وقتی کسی از من می پرسد چه آرزویی داری می گویم هیچ آرزویی برای خودم ندارم؛ ... باعث می شد بیش از ۲۰ روز از خانواده ام دور باشم دخترم به من می گفت از شغلم متنفر است ...
من یک دخترم ... - بزرگترین آرشیو وبلاگ های فارسی
cactus-nill-ba.smartfeed.ir/ogle/من+یک+دخترم+...
Translate this page
1 min ago - بهش گفتم آره مامان عاشق شدم، تو می دونی معنی عشق چیه؟ گفت: یعنی دونفر هم .... ظریف: دخترم می گوید از شغلت متنفرم لیبرو با سابقه و محبوب ...
چرا خانم ها بعد از ازدواج خیانت می کنند؟ - Bartarinha.IR | برترین ها
www.bartarinha.ir › سبک زندگی › رابطه و ازدواج
مییرز، کارشناس خانواده، می گوید " خیانت معمولاً زمانی اتفاق می افتد که زنی احساس کند ...... من سه ساله ازدواج كردم دو سال بعد از زندگيم يه روز كه اومدم خونه ديدم يه دختر خونمه با ...... و برخی دوستان دیگه که اتفاقن نکات ظریف وجالبی هم توش بود داشتن و به نکات ...... من به زنی خیانت کردم که هنو ز ندیدمش خدا منو ببخشه ار خودم متنفرم من عاشق ...
دو ماهه که ازدواج کردم ولی همسرم هنوز باکره است :: خانواده برتر
khbartar.blog.ir/post/.../دو-ماهه-که-ازدواج-کردم-ولی-همسرم-هنوز-باکره-است
اگه میگه کلا از این کار بدم میاد یعنی از بقیه کارا بدش نمیاد باهاش مهربون باشید ...... همانا شیطان در اشخاص وسوسه مى اندازد و مى گوید: برو با مردم مناظره کن تا گمان نکنند ...... کارى که در توان زن نیست به او مسپار زیرا او چون گُلى است (ظریف و آسیب پذیر) نه ...... خیلی این من دختر ها بد شدن من شغلم طوری هست در زمینه درمان بانوان کار میکنم ...
داستانهای کوتاه و جذاب که آدم را به خود فرو می برد [آرشیو] - سایت ...
www.daneshju.ir/forum/sitemap/t-22486.html
Aug 22, 2007 - دخترک توضيح داد برادر کوچکش چيزي در سرش رفته و بابام مي گويد ..... مرد وقتی جلوتر رفت و دید که فرشته ای که شمعش خاموش است ، همان دختر خودش است . ...... تر مي شود (و اثري که از خود به جا مي گذارد ظريف تر و باريک تر) پس بدان که بايد ...... از استواری و دست هايش از دعا اما شيطان از عشق و استواری و دعا متنفر بود
امام خامنه ای چقدر ثروت دارد؟ - خیبرآنلاین
kheybaronline.ir/fa/news/16348
Jan 20, 2014 - ظریف بازهم می‌خواهد با کری دیدار کند! ...... در عجبم از رهبری که می گویند 95 میلیارد دلار دارایی دارد، کلکسیون های ...... رهبر خوبم من یک دختر اسلامی و جدم امام حسینه.14 ساله هستم وعاشق شما. ..... متنفرم از انسان هایی که تا شکمشون سیره دین دارن. ...... باش ازخودم مایه میذارم، بخاطر شغلم با خیلی از هموطنانم رابطه دارم باووجود ...
نوشته های خواندنی - کیانا وحدتی
www.kianavahdati.com/forum.aspx?id=-2147483646&showall=yes
Oct 4, 2008 - او در عرض فقط 3 ثانیه تا 100 کیلومتر در ساعت سرعت می گیرد. ..... آخر کار، نوکش تیزتر می شود ( و اثری که از خود به جا می گذارد ظریف تر و ...... شاید این دختر حق داشته چنین برخوردی را با من داشته باشد؟ ...... عاطفی، از تنهائی متنفر، با وفا و گاهی اوقات هم به زودی عصبانی می شود. ...... شغلم را، دوستانم را، زندگی ام را!
زهری به نام خیانت؛با خیانت همسر چه باید کرد؟ - پویش
puyesh.net/fa/ads/redirect/ta/36
Jan 11, 2014 - صدای همسرش در گوشش می‌پیچد که می‌گوید: من همیشه منتظر یک اتفاق شگفت‌انگیز هستم یک ..... اما امروز صبح توگوشیش اس ام اس های خاصددیدم با یه دختر. .... هر روز به جای دوست داشتن شوهرش بیشتر ازش متنفر میشه . ...... خریدم در کنار شغلم سهام خرید و فروش میکنم ، به مرد جماعت نگاهی هم نمیندازم کلی هم خواستگار دارم ...
مشاوره مشکلات زندگی مشترک - روزمنو
www.roozmenu.com › ... › مشاوره و روانشناسی خانواده
Translate this page
Jan 28, 2011 - 100+ posts - ‎75 authors
خانمهای مهربان مطمئن باشید که مردها احساسات لطیف و ظریف شما را درک می کنند و با ..... شغلت چیه ؟ ...... سلام من و همسرم به خاطر نداشتن فرزند پسر با هم مشکل داریم من 39 سالمه و دو دختر دارم و همسرم می گوید که باید حتما یک پسر بیاوری .... میلرزه من از این خونه متنفرم هروقت چند روزی نیستم و باز میخوام برگردم احساس ...
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 243
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 433
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 3,599
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 13,046
  • بازدید ماه : 13,046
  • بازدید سال : 390,657
  • بازدید کلی : 4,170,435