loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 125 سه شنبه 05 مرداد 1395 نظرات (0)

 

لیبرو با سابقه و محبوب والیبال ایران با از دست دادن شانس لمس رویای بازی در المپیک از مشکلاتی که در سال های اخیر به واسطه والیبال با آنها مواجه بود می گوید.
ورزش سه: لیبرو با سابقه و محبوب والیبال ایران با از دست دادن شانس لمس رویای بازی در المپیک از مشکلاتی که در سال های اخیر به واسطه والیبال با آنها مواجه بود می گوید.
 

بعد از انتخاب لیست تیم ملی والیبال ایران برای المپیک غیبت فرهاد ظریف بیشترین عکس العمل ها را به همراه داشت. مردی که 16 سال پیش کار خود را به عشق حضور در المپیک آغاز کرد اما در آخرین لحظه این رویا را از دست داد. ظریف لمس این رویا را از دست داد و پس از این اتفاق تلخ برای خودش و والیبال دوستان درباره حس و حال خود گفت:« بعد از خط خوردن از تیم‌ملی و نبودنم کنار دوستانم در خلوت خودم خیلی گریه کردم. خیلی سخت است، اما جلوی بچه‌ها خودم را کنترل کردم. آقای لوزانو و سیچلو را بغل کردم و از آنها تشکر کردم. برای همه نه تنها برای من این خداحافظی سخت بود. یک اتفاق ملی است و بحث شخصی نیست. شاید مهدی مرندی خیلی به نسبت من آماده‌تر باشد. متاسفانه مسابقات المپیک به نحوی است که چون تنها باید 12 نفر داخل  دهکده باشند و مربی نمی‌تواند 2 لیبرو با خود همراه داشته باشد و مجبور است که یکی را انتخاب کند حتی در المپیک آسیایی هم همین شرایط حاکم است و سرمربی تیم‌ملی والیبال تنها یک لیبرو می‌تواند با خود ببرد. آدم دلش می‌گیرد، بغض همه جای آدم را می گیرد.»

او در سال هایی که پیراهن تیم ملی را بر تن داشت مشکلات ریز و درشتی را پشت سر گذاشت که این مشکلات به زندگی شخصی او هم ورود کرد. ظریف این طور تعریف می کند که:« من از همسرم جدا شدم و همیشه سعی داشتم زندگی شخصی‌ام را از زندگی ورزشی‌ام جدا کنم؛ ثانیه به ثانیه در تیم‌ملی بودم و هرگز حتی ثانیه‌ای تاخیری در تمرینات نداشتم و خود آقای لوزانو در جریان کامل این قسمت از زندگی من بودند، بعضی تایم‌ها من با ترمه(دخترش) در زمین حضور پیدا می‌کردم، با دخترم رابطه خیلی خوبی دارم. همه، تمام تلاششان را برای حضورم انجام دادند اما خب در لیگ جهانی آسیبی برای انگشتم ایجاد شد که 2 هفته در ایران تمریناتم را انجام می‌دادم اما در ژاپن 5 بازی اول را بازی کردم و در 2 بازی پایانی که خیلی برای تیم‌ملی مهم نبود و قبل از آن صعود کرده بودیم، صبح بازی به آقای لوزانو گفتم که اوضاع جسمی خوب نیست و مهدی مرندی بیشتر می‌تواند کمک کند اما من در کنارتان در زمین هستم و هر پوئنی که بخواهید من از جان و دل برایتان مایه می‌گذارم و از آن زمان به بعد تقریبا نیمکت‌نشین شدم.»

او در ادامه می گوید:« همانطور که گفتید من از سال 1379 وارد زمین 12 هزارنفر آزادی شدم، آن زمان شرایط مثل امروز نبود، سفرها، تمرینات، اردوهای تدارکاتی، تیم اسپانسر نداشت، سفرهای داخلی را با اتوبوس می‌رفتیم و شرایط سختی در تیم حاکم بود. زمان خوبش بودم، زمان بدش بودم و همه جوره گرمی و سردی‌هایش را چشیدم. آنقدر که برای تیم‌ملی وقت گذاشتم برای خانواده‌ای که یک زمانی داشتم، وقت نگذاشتم. شاید یکی از دلایل جدایی من از همسرم همین بود که هیچ وقت نبودم. در بازی‌های آخر تیم‌ملی ما به 3 قاره سفر کردیم و در یک ماه اصلا در کنار خانواده‌هایمان نبودیم.»

بزرگترین آرزوی لیبرو خاطره انگیز والیبال ایران در صندوقچه خاطرات او جای گرفت. ظریف بزرگترین رویای ورزشی خود را حالا دست نیافتنی می بیند:« تنها اتفاقی که دوست داشتم و دارم به آن برسم و تازه خبردار شدم که نمی‌توانم در آن باشم، باید بگذارم درون صندوقچه خاطراتم، حضور در المپیک 2016 ریو بود. به نظر مسئولین فدراسیون والیبال احترام می‌گذارم اما بعد از زحمت 12 ساله واقعا نمی‌توانم به تنها آرزویم ورزشی‌ام طی این‌سال‌ها برسم، جایگاه خیلی بزرگی، نه تنها ورزشکاران ایران بلکه تمام ورزشکاران دنیا دوست دارند در این جایگاه حضور داشته باشند. 3 دوره در مقدماتی‌اش شرکت کردم، 2 دوره گذشته تیم‌ملی انتخاب نشد، در دوره جدید شرکت کردم تا در المپیک شرکت کنم و بعد کارم را در تیم‌ملی به پایان برسانم اما خب قسمت این بود که حضور نداشته باشم و مطمئنم که نمی توانم بازی‌ها را نگاه کنم.»

ظریف مثل تمام پدرها رابطه فوق العاده نزدیک و صمیمی با دخترش دارد اما او از ذهنیات ترمه در مورد کار خود راضی نیست. او می گوید:« بعد از مسابقات جهانی به مشهد رفتم و دخترم ترمه را دیدم و لحظات خوبی در کنار هم داشتیم، خیلی حالم خوب بود. دخترم به من می‌گوید که دلم برایت تنگ می شود و من از شغل‌ات متنفرم و این خیلی من را اذیت می‌کند. این صحبت خیلی آدم را اذیت می‌کند و هیچ کاری اش نمی‌شود کرد. می گوید دوست داشتم راننده اتوبوس باشی چون صبح می روی و عصر به خانه برمی گردی...»

رفت و آمدهای ظریف به تیم ملی کمی پر حرف و حدیث شده بود و گفته می شد او چندین بار خداحافظی کرده و بازمی گردد. او این موضوع را رد می کند:« من فقط یک بار آن هم سال 2013 زمان حضور آقای ولاسکو و با اجازه ایشان از تیم‌ملی خداحافظی کردم. 2 بار پیش از آن از تیم‌ملی کنار گذاشته شدم. در بازی‌های ژاپن بعد از بوسیدن چهارگوشه زمین که فکر کنم من جز اولین یا دومین نفری بودم که این کار را انجام دادم و از والیبال خداحافظی کردم. یک بار توسط آقای گائیچ کنار گذاشته شدم و توسط مرحوم معدنی دوباره به تیم‌ملی دعوت شدم و دوباره کنار گذاشته شدم و 2 سال زمان آقای ولاسکو آمدم و دوباره 2، 3 سال در تیم‌ملی حضور داشتم در جام قهرمانان در سال 2013 در کشور ژاپن همانطور که گفتم چهارگوشه زمین را بوسیدم و رسما از والیبال خداحافظی کردم. آقای ولاسکو که رفتند آقای کواچ آمدند دقیقا من را خواستند و پس از صحبت‌هایی که با هم و با حضور آقای داورزنی انجام دادیم دوباره از من خواسته شد که برگردم و من هم برای کمک به تیم‌ملی بازگشتم. من 3 بار از لیست تیم‌ملی خط خوردم و رسما یک بار از تیم‌ملی خداحافظی کردم.»

لیبرو نه چندان بلندقد تیم ملی چهره محبوبی در چند سال اخیر نشان داده است و می گوید:« تمام مقام‌ها چه سیاسی، چه ورزشی و ... که هر کسی دارد به نظرم خدا نصیب‌مان کرده است به هر حال همه ما انسان هستیم و اینکه یک آدم سیاستمدار یا ورزشکار معروفی می‌شود آن فقط یک جایگاه زودگذر است، آن چیزی که در دل مردم می‌ماند این است که مردمی باشیم. سعی کردم که همیشه با مردم باشم و در کنارشان قرار بگیرم.»

او در پایان درباره شرایط هواداری معتقد است:«  در این سال ها شرایط حمایتی هواداران والیبال به نسبت سال‌های گذشته متفاوت شده است و یک مسائلی پبش آمده که قبل ها در فرهنگ ما نبوده است. یک طرف قضیه برد و باخت ماست و طرف دیگر مردم، قطعا با باختمان استرسی بر تیم حاکم خواهد بود اما بحث دیگری که وجود دارد این است که پس از باخت‌مان در صفحات مجازی مردم به ما کم لطفی می‌کنند. صحبت‌هایی و نوشته‌هایی را در صفحات اینستاگرام می‌بینیم که در شأن والیباست‌های ایرانی نیست.»

 
 

 
About 726,000 results(0.79 seconds) 
1 day ago - ظریف: والیبال یک دلیل جدایی از همسرم بود. لیبرو با سابقه و محبوب والیبال ایران با از دست دادن شانس لمس رویای بازی در المپیک از مشکلاتی که در ...


ظریف والیبال یک دلیل جدایی از همسرم بود

nazbid.ir/post/?...ظریف+والیبال+یک+دلیل+جدایی...هم...
ظریف والیبال یک دلیل جدایی از همسرم بود. ملی‌پوشان ایران پس از سفری ۲۹ساعته به ریو رسیدند. به گزارش خبرگزاری مهر، كاروان واليبال ایران بعد از پشت سر گذاشتن ...

ظریف: والیبال یک دلیل جدایی از همسرم بود - دی اسپورت | خبر فارسی

khabarfarsi.com/n/22452352 - Translate this page
1 day ago - به گزارش خبرگزاری " دی اسپورت " ، لیبرو با سابقه و محبوب والیبال ایران با از دست دادن شانس لمس رویای بازی در المپیک از مشکلاتی که در سال های ...

ظریف والیبال یک دلیل جدایی از همسرم بود - اخبار شهر ما

ourcitynews.com/post/?...ظریف+والیبال+یک+دلیل+ج...
به گزارش خبرگزاری مهر، كاروان واليبال ایران بعد از پشت سر گذاشتن سفری حدودا ۲۹ ساعته از تهران به دوحه، دوحه به سائوپائولو و سائوپائولو به ریو خود را به محل ...

ظریف والیبال یک دلیل جدایی از همسرم بود - فرهنگ و هنر

tareenha.xyz/post/?...ظریف+والیبال+یک+دلیل+جدایی...
به گزارش پارس نیوز، رائول لوزانو سرمربی تیم ملی از میان ۱۶ بازیکن حاضر در اردوی تیم ملی ۳ نفرا را خط زد. در این میان نام فرهاد ظريف نیز در میان بازیکنان ...

ظریف: والیبال یک دلیل جدایی از همسرم بود - وب گردی

web.takbid.com/.../ظریف-والیبال-یک-دلیل-جدایی-از-...
1 day ago - دلیل جدایی ظریف والیبال همسرش. … واليبال بود بعد از این اتفاق از بازی های ملی خداحافظی کرد.ظريف پیش از این نیز در یک دوره از تیم ملی نیز ...

ظریف: والیبال یک دلیل جدایی از همسرم بود - CoCo-News.IR

coco-news.ir/ظریف-والیبال-یک-دلیل-جدایی-از-همسرم...
1 day ago - به گزارش خبرگزاری ” دی اسپورت ” ، لیبرو با سابقه و محبوب والیبال ایران با از دست دادن شانس لمس رویای بازی در المپیک از مشکلاتی که در سال های ...

ظریف: والیبال یک دلیل جدایی از همسرم بود | اخبار امروز ایران و جهان

elim.ir/.../ظریف-والیبال-یک-دلیل-جدایی-از-همسرم-بو...
1 day ago - لیبرو با سابقه و محبوب والیبال ایران با از دست دادن شانس لمس رویای بازی در المپیک از مشکلاتی که در سال های اخیر به واسطه والیبال با آنها مواجه بود ...

ظریف: والیبال یک دلیل جدایی از همسرم بود – دانلود بازی و نرم افزار

papup.ir/.../ظریف-والیبال-یک-دلیل-جدایی-از-همسرم-...
1 day ago - ظریف: والیبال یک دلیل جدایی از همسرم بود. لیبرو با سابقه و محبوب والیبال ایران با از دست دادن شانس لمس رویای بازی در المپیک از مشکلاتی که در ...

ظریف: والیبال یک دلیل جدایی از همسرم بود - جدیدترین،داغ ترین و ...

www.hotfa.ir/.../ظریف:-والیبال-یک-دلیل-جدایی-از-هم...
اخبار روز ایران,اخبار روز ایران و جهان تصویری,اخبار روز ایران بی بی سی,اخبار روز ایران بدون.
7 hours ago - زمان دریافت خبر: دوشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۰۴منبع خبر: دی اسپورتطبقه بندی: ورزشیلیبرو با سابقه و محبوب والیبال ایران با از دست دادن شانس ...

ظریف: والیبال یک دلیل جدایی از همسرم بود - دسرا

www.dsra.ir/ظریف-والیبال-یک-دلیل-جدایی-از-همسرم-...
ظریف: والیبال یک دلیل جدایی از همسرم بود. 24 جولای 2016 | دسرا. . لیبرو با سابقه و محبوب والیبال ایران با از دست دادن شانس لمس رویای بازی در المپیک از مشکلاتی ...

ظریف: والیبال یک دلیل جدایی از همسرم بود | خبر خوان ایران جهان

achem.ir/.../ظریف-والیبال-یک-دلیل-جدایی-از-همسرم-...
1 day ago - برچسب: ظریف: والیبال یک دلیل جدایی از همسرم بود ... پرسپولیس به جز رنگ قرمز و گاهی رنگ سفید، فقط یک بار پیراهن زرد و سبز هم پوشیده است !
22 hours ago - سه: با و والیبال با دست شانس رویای در از که سال اخیر واسطه با مواجه می از لیست ملی ایران المپیک فرهاد بیشترین العمل را همراه مردی 16 پیش خود به ...
لیبرو با سابقه و محبوب والیبال ایران با از دست دادن شانس لمس رویای بازی در المپیک از مشکلاتی که در سال های اخیر به واسطه والیبال با آنها مواجه بو.

ظریف والیبال یک دلیل جدایی از همسرم بود - فارسی فان

www.far30-fun.ir/search/?...ظریف+والیبال+یک+دلیل...
ظریف والیبال یک دلیل جدایی از همسرم بود. ملی‌پوشان ایران پس از سفری ۲۹ساعته به ریو رسیدند. به گزارش خبرگزاری مهر، كاروان واليبال ایران بعد از پشت سر گذاشتن ...
1 day ago - کنایه جالب ظریف به جان کری از زبان مشاور رهبر انقلاب · الحیات: درخواست دیدار ... اين مطلب به دوستان. (( ظریف: والیبال یک دلیل جدایی از همسرم بود )) ...

ظریف والیبال یک دلیل جدایی از همسرم بود - سایت تفریحی فان بید

funbid.ir/search/?...ظریف+والیبال+یک+دلیل+جدایی...
ظریف والیبال یک دلیل جدایی از همسرم بود. پيام تسليت خانواده واليبال در سوگ مربى + تصاویر. مربیان و بازیکنان رشته واليبال پس از درگذشت مربی فقید تیم ملی ...

دلیل جدایی فرهاد ظریف از همسرش - خبر جدید 95

jaadid.ir/دلیل-جدایی-فرهاد-ظریف-از-همسرش.html
48 mins ago - ظریف: والیبال یک دلیل جدایی از همسرم بود – وب گردی ... newsfile.ir/news/ظریف%۳A+والیبال+یک+دلیل+جدایی+از+همسرم+بود. وبدئو | اشک‌های ظریف ...

ظریف: والیبال یک دلیل جدایی از همسرم بود | ایرانی

irira.ir/ظریف-والیبال-یک-دلیل-جدایی-از-همسرم-بود/
2 days ago - لیبرو با سابقه و محبوب والیبال ایران با از دست دادن شانس لمس رویای بازی در المپیک از مشکلاتی که در سال های اخیر به واسطه والیبال با آنها مواجه بود ...

ظریف: جدایی از همسرم باعث شد در لیگ جهانی نیمکت نشین شوم/ دخترم ...

volleyworld.ir/.../جدایی-از-همسرم-باعث-شد-در-لیگ-جها...
3 days ago - سال ۲۰۱۳ زمانی که خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی بود، با اجازه او از تیم ملی خداحافظی کردم. ... فرهاد ظریف از جدایی از همسرش و تاثیرش در بازی ها می‌گوید ... قبل از لیگ جهانی متاسفانه به دلیل آسیب دیدگی انگشتم نتوانستم در ایران تمرین ... متاسفانه بیشتر از یک لیبرو نمی تواند به المپیک برود و تمام تیم های دنیا ...
ظریف: والیبال یک دلیل جدایی از همسرم بود.

ماجراي طلاق فرهاد ظريف

plimensi.rozblog.com/tag/ماجراي-طلاق-فرهاد-ظريف
ماجرای درخواست عجیب طلاق توسط یک مرد از همسرش ! در مسابقۀ فوتبال ... بود. ظريف چندی پیش از سوی سرمربی تیم ملی والیبال برای حضور در بازی های ... 11 . ... طلاق فرهاد ظریف از همسرش,علت طلاق فرهاد ظریف از همسرش مهسا امینی,جدایی فرهاد ظریف از ...
1 day ago - ظریف: والیبال یک دلیل جدایی از همسرم بود. آخرین اخبار روز ، آخرین اخبار ، جدیدترین اخبار ، تیتر اخبار ، آخرین اخبار ایران ، اخبار سیاسی ، اخبار ...

آیا جدایی فرهاد ظریف از همسرش واقعی است ؟

faznaz.com/آیا-جدایی-فرهاد-ظریف-از-همسرش-واقعی-اس...
2 days ago - جدایی فرهاد ظریف از همسرش – بلاگ نیوز,جدیدترین اخبار روز – رز بلاگ … ... فرهاد ظريف لیبروی تیم ملی والیبال گفت: من از تیم ملی والیبال خداحافظی نکردم و فقط ... اینگونه که حمید گودرزی در صفحه خود اعلام کرده است دلیل طلاق حمید گودرزی از ... آن هم با رهبری مصطفی کارخانه بیشتر شبیه یک آرزو بود تا واقعیت.
او دختری به نام ترمه دارد که به خاطر او در سال ۲۰۱۳ از تیم ملی والیبال خداحافظی کرد اما ... سال ۱۳۸۲ فرهاد ظریف با مهسا امینی ازدواج کرده است و حاصل یک دختر بنام ترمه متولد ۲ ... عکس : مردی همسرش را به دلیل زشتی طلاق داد یک مرد چینی به دلیل زشت‌بودن ...

جدایی ظریف از همسرش - لینک گردی

unvan.ir/news/جدایی-ظریف-از-همسرش
2 days ago - و یک تراژدی برای مستمند ... فرهاد ظریف، والیبالیست کشورمون در مصاحبه ای اعلام کرد که از همسرش جدا ... ظریف: والیبال یک دلیل جدایی از همسرم بود.
اخبار آبادان و خرمشهر و خوزستان و ایران.

فرهاد ظریف و همسرش + بیوگرافی و دخترش و طلاق - فتوکده

photokade.com/بیوگرافی-فرهاد-ظریف-و-همسرش/
3 days ago - عکس فرهاد ظریف و همسرش مهسا امینی,بیوگرافی فرهاد ظریف,عکس همسر فرهاد ظریف,همسر ... فرهاد ظریف متولد ۱۲ اسفند ۱۳۶۱ در مشهد، والیبالیست است ... و حاصل یک دختر بنام ترمه متولد ۲ بهمن ۸۹ است، فرهاد ظریف بسیار اهل خانواده است و ... هلند به وی پیشنهاد داده بود که به دلیل متأهل بودن و این که اجازهٔ همراهی همسرش را به وی ...
ظریف: والیبال یک دلیل جدایی از همسرم بود ... ایران با از دست دادن شانس لمس رویای بازی در المپیک از مشکلاتی که در سال های اخیر به واسطه والیبال با آنها مواجه بود می.
13 hours ago - ظریف: والیبال یک دلیل جدایی از همسرم بود ... دادن شانس لمس رویای بازی در المپیک از مشکلاتی که در سال های اخیر به واسطه والیبال با آنها مواجه بود می.

طلاق فرهاد ظریف از همسرش - اخبار ایران و جهان

newsshare.ir/search/?q=طلاق+فرهاد+ظریف...همسرش
3 days ago - یک مرد عربستانی دراقدامی عجیب همسرش را به دلیل تغییر رنگ پوست طلاق .... ظريف که سالها لیبروی اصلی تیم ملی والیبال بود بعد از این اتفاق از ...

فرهاد ظریف با اشک‌ و گلایه‌ درباره جدایی از همسرش گفت!

aylida.com/.../فرهاد-ظریف-با-اشک-و-گلایه-درباره-جدا...
2 days ago - فرهاد ظریف با اشک‌ و گلایه‌ درباره جدایی از همسرش گفت! ... مهران مدیری در برنامه شب گذشته میزبان فرهاد ظریف لیبروی تیم ملی والیبال کشورمان بود. ... الان هم با نهایت آرزویی که یک ورزشکار برای حضور در المپیک دارد، از تیم ملی خط خوردم! ... دلیل غیر حرفه ای برای این برکناری وجود ندارد (با بغض) و شاید قسمت این بود ...
یک مرد عربستانی دراقدامی عجیب همسرش را به دلیل تغییر رنگ پوست طلاق داد! ..... ظريف که سالها لیبروی اصلی تیم ملی والیبال بود بعد از این اتفاق از بازی های ملی ...
Jul 22, 2015 - صحبت از فرهاد ظریف است لیبروی دوست داشتنی تیم ملی والیبال ایران. ... سرویس ورزشی «فردا»-حدود ۱۵ سال پیش بود که به همراه جمعی از بهترین های تاریخ والیبال ... هر چند مصدومیت دست ظریف دلیل اصلی جدایی او از جمع ملی پوشان قبل از سفر به ... پیش از این هم در یک مقطعی من را نخواستند و خیلی راحت این موضوع را ...
May 30, 2016 - همسر والیبالیست ها همسر فرهاد ظریف خانواده فرهاد ظریف بیوگرافی فرهاد ... قرار خواهد گرفت و این موضوع بیشتر به یک شوخی شبیه بود، ولی فرهاد ظریف با ... از جهتی به علت تفاوت قدی که با سایر هم تیمی هایم داشتم باید تمرینات ...

زننده اولین گل مردود لیگ شانزدهم

www.akhbarjo.ir/.../زننده-اولین-گل-مردود-لیگ-شانزد...
6 hours ago - ... کنسرت دارند ؟ وام ازدواج 17000 جوان در اختیار یک خانواده! ... علت تصادف مولایی به اعتقاد بهداد سلیمی ... ظریف: والیبال یک دلیل جدایی از همسرم بود.

خیبرآنلاین

kheybaronline.ir/
جدایی مشایی از احمدی‌نژاد علنی شد ... تیم ملی والیبال المپیک ریو اعلام شد ... فیش نجومی‌ای که قرار بود وزیر شود ... همسر وزیر ارتباطات، مشاور وزیر ارشاد شد .... تبریک عروسی یک دختر در بیلبوردهای تبلیغاتی یک شهر! ... روزنگار 16 ماه ظریف ... قضاییه به دلیل مواضع انقلابی رییس آن است/لزوم پیگیری حقوق پایمال‌شده ملت ایران به ...

ظریف خبر جدایی از همسرش را تایید کرد - پایگاه خبری کلاله خبر

www.kalalekhabar.ir/.../11222-ظریف-خبر-جدایی-از-هم...
2 days ago - ... انقلابی به دلیل تجمع مقابل سفارت عربستان محاکمه شدند/مُوکلم مدافع حرم ... فرهاد ظریف لیبروی ظریف تیم ملی والیبال کشورمان با حضور در برنامه دورهمی مهران ... با ناراحتی از خط خوردنش از تیم ملی رسما جدایی از همسرش را اعلام کرد. ... یک سال است که در مشهد آکادمی والیبال راه اندازی کرده ام. ... آرزویم بود در المپیک باشم.

فرهاد ظریف و همسرش در اینچئون - ویوا تفریح

vivatafrih.ir/search/?q=فرهاد+ظریف+و+همسرش+در...
فدراسیون والیبال اعلام کرده بود که فرهاد ظريف بعد از خط خوردن از ترکیب تیم ملی ... را در ادامه می بینید به گزارش آکاایران: سام درخشانی به همراه همسرش عسل امیرپور در یک ... وی برای اطلاع از علت جدایی حمید گودرزی و همسرش وی را به واکنش واداشته است.

فرهاد ظریف و همسرش در اینچیون - ویوا تفریح

vivatafrih.ir/search/?q=فرهاد+ظریف+و+همسرش+در...
فدراسیون والیبال اعلام کرده بود که فرهاد ظريف بعد از خط خوردن از ترکیب تیم ملی ... را در ادامه می بینید به گزارش آکاایران: سام درخشانی به همراه همسرش عسل امیرپور در یک ... وی برای اطلاع از علت جدایی حمید گودرزی و همسرش وی را به واکنش واداشته است.

پارسینه|Parsine

www.parsine.com/
گلایه های ظریف در دور همی+فیلم ... سالار عقیلی در کنار همسر و پسرش ... یارانه ها به آرامی از جیب ایرانیان رخت می‌بندد و مردم یک به یک به لیست حذفیات یارانه اضافه ... واکنش‌های موافق و مخالف به بازگرداندن طارمی، آنقدر زیاد بود که عملکرد ضعیف ..... افزایش کرایه تاکسی به دلیل روشن کردن کولر .... چشم عقاب والیبال به تهران نمی‌آید!

آخرین نیوز

www.akharinnews.com/
انتقاد وزارت خارجه از خبرسازی درباره سفر ظریف به نیجریه · حمله به یک مرکز معلولان ... جنایت هولناک در غرب توکیو / حمله یک مرد مسلح به مرکز ناتوانان ژاپن / 19 کشته ... کاریکاتور: علت فقر در تهران! ... قاتل مونیخ پیش از جنایت چه کتابی را خوانده بود؟ ... والیبال در المپیک · نامه به پرسپولیس اولین واکنش ریزه اسپور به جدایی طارمی ...
فرهاد ظریف این روزها تنها ترین مرد والیبال ایران است، او که روزهای سختی را در زندگی شخصی می گذراند ... مگر می شود یک بازیکن قهر کند و بلیت بگیرد که برگردد ؟

عصر ايران

www.asriran.com/
باور زیباکلام به نژاد پرستی ایرانیان در بوته نقد/ گزارش کامل یک میزگرد. شروین وکیلی: ... اشک های بوفون در یورو 2016 از تصاویر تلخ اما ماندگار بود. او به جای ...

فرهاد ظریف و همسرش + بیوگرافی و دخترش و طلاق · پاتوق-90،آهنگ جدید ...

patogh-90.ir/.../فرهاد-ظریف-و-همسرش-بیوگرافی-و-د...
2 days ago - فرهاد ظریف متولد ۱۲ اسفند ۱۳۶۱ در مشهد، والیبالیست است ... سال ۱۳۸۲ فرهاد ظریف با مهسا امینی ازدواج کرده است و حاصل یک دختر بنام ترمه متولد ... تیم‌های لیگ هلند به وی پیشنهاد داده بود که به دلیل متأهل بودن و این که اجازهٔ همراهی همسرش ...

با حضور - جنبش مصاف

www.masaf.ir/ImagesSitemap
+ عکس shia muslim اعتقاد نداشتن یک چیز است و لجاجت چیز دیگری. ... مهم جنبش مصاف-shia muslim-83.jpg اطلاعیۀ مهم جنبش مصاف shia muslim به علت برخی ..... ژنو آغاز شده بود عصر روز یکشنبه پایان پذیرفت و در گفت‌وگوی تلفنی ظریف و اشتون ...... http://www.masaf.ir/images/عکس- دبیرکل «حزب‌الله» دست در دست همسرش-shia ...
جایزه بهترین داور حق ترکی بود ولی می شد در کنارش از فغانی هم تقدیر کرد. -. یاهو به مبلغ 5 ... شروع یک کسب و کار جدید با موارد ناشناخته ی زیادی همراه است و بسیاری از صاحبان . ..... 28 - بررسی علت جدایی جبهه النصره از القاعده ... به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، محمدجواد ظریف دوشنبه در دومین روز از سفر به غرب افریقا به غنا سفر کرد.

زمان

www.zamannews.ir/
 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 241
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 409
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 1,463
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 10,910
  • بازدید ماه : 10,910
  • بازدید سال : 388,521
  • بازدید کلی : 4,168,299