loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 230 چهارشنبه 06 مرداد 1395 نظرات (0)

 

مصرف قرص ضد بارداری در این افراد ممنوع

مصرف قرص ضد بارداری در این افراد ممنوع

مصرف قرص ضد بارداری در این افراد ممنوع 

قرص های ضدبارداری به طور کلی برای خانم های جوان و سالم منعی ندارد اما در برخی موارد نباید مصرف شود. قرص‌های ضد بارداری از 1960 میلادی یعنی حدود پنجاه و پنج سال قبل به بازار جهانی راه پیدا كردند.

 

این قرص‌ها علاوه بر اینكه با مصرف صحیح منجر به پیشگیری از حاملگی‌های ناخواسته می‌شوند، در موارد دیگری هم مورد استفاده قرار گرفته‌اند، مثلا كوچك كردن كیست‌های ساده تخمدانی، در جلوگیری از خونریزی‌های شدید قاعدگی به دلیل اختلال هورمونی، وتنظیم میزان هورمون تستوسترون در خانم‌هایی كه افزایش تستوسترون دارند و كم كردن سرعت رشد موهای زاید صورت در این افراد.

 

علیرغم اینكه این دارو به راحتی در دسترس است ولی حین تجویز بعنوان پزشك مواردی را برای ممنوعیت مصرف در نظر داریم لذا همه افراد مناسب مصرف قرص ضد حاملگی نیستند. 

 

موارد منع مصرف 

حاملگی، وجود یا سابقه لخته شدن خون در رگ‌ها، سابقه سكته مغزی، تومورهای وابسته به هورمون استروژن یعنی تومورهایی كه با این هورمون رشد می‌كنند، مثل سرطان پستان تخمدان، آندومتر، كولون، آدنوم كبدی و خونریزی رحمی با علت ناشناخته.

 

موارد احتیاط 

افراد بالای چهل سال، افراد چاق، كسانی كه میگرن دارند، كسانی كه بیماری تیروئید دارند، سیگاری‌‌ها، افراد با فشارخون بالا.

 

 نکات مهم 

به طور كلی قرص ضد بارداری در افراد جوان و سالم توصیه می‌شود و حتما باید تحت نظر پزشك شروع شود. روش مصرف معمولا روی جعبه نوشته شده است در بسته‌های 21 عددی، مثلا قرص L.D یا سیبروترون یا روكین در ماه اول شروع باید از روزهای اول خونریزی باشد، معمولا روز 5-1 قاعدگی شروع شود، هر 24 ساعت یكبار مصرف قرص تكرار شود و تا 21 عدد به پایان برسد.

 

بسته دوم را 7 روز پس از پایان بسته اول شروع می‌كنیم. بعضی از افراد ندانسته یك قرص را ساعت 8 شب می‌خورند، یكی را 11 شب، یكی را 12 شب و این زمان 24 ساعت یكبار را به هم می‌زنند. اگر شروع بسته را مثلا 8 شب شروع كردیم تا پایان بسته باید همگی در این ساعت مصرف شوند.

 

اگر فردی نمی‌خواهد قرص را شب بخورد و مثلا می‌خواهد هر روز ظهر ساعت 1 بخورد اشكالی ندارد، فقط فاصله 24 ساعته باید رعایت شود.

 

بعضی از خانم‌ها برای انجام سفر زیارتی یا روزه گرفتن و امثالهم می‌خواهند تاریخ قاعدگی‌شان را تغییر دهند به طور كلی ما این كار را توصیه نمی‌كنیم، چون هر بار شروع و قطع قرص ضد بارداری بیشتر فرد را در معرض اختلالات لخته شدن خون در رگ قرار می‌دهد، ولی اگر به هر دلیل منطقی مجبور به استفاده از این روش شدیم حتما باید شروع قرص در روزهای اول خونریزی قاعدگی باشد.

 

كسانی كه چند روز قبل از سفر شروع به مصرف قرص ضد بارداری می‌كنند، علاوه بر اینكه معمولا تاثیر مناسب را نمی‌بینند، دچار عوارضی مثل به هم خوردن قاعدگی بعدی، طولانی شدن یا نامرتبی قاعدگی و خونریزی و لكه‌بینی طولانی تا دو سه سیكل بعد می‌شوند.

 

گاه خانم‌ها فراموش می‌كنند كه یك قرص را بخورند، لذا اثر قرص ضد بارداری كم شده و احتمال اینكه فرد دچار لكه‌بینی شود بالا می‌رود. اگر قرصی فراموش شد، تا نوبت مصرف قرص بعدی، هر وقت كه یادش آمد قرص را نخورده باید آن را مصرف كند. اگر در یك دوره این حالت بیش از یك بار تكرار شود خطر دارد.

 

مصرف بعضی از داروها حین مصرف قرص ضد حاملگی از اثر قرص ضد حاملگی می‌كاهد مثلا مصرف ضد تشنج‌هایی چون فنوباربیتال و فنی‌توئین و یا آمپی‌سیلین و مهم‌تر از همه ریفایسین. سپس مصرف نامرتب و سر ساعت مصرف نكردن یا فراموش كردن قرص و مصرف بعضی از داروها از عواملی هستند كه اثر قرص ضد بارداری را كم می‌كنند.

 

بدیهی است كه اسهال و استفراغ نیز به دلیل دفع سریع دارو جذب آن را كم كرده و اثر آنرا كم می‌‌كنند. اگر در دو ساعت اما پس از مصرف قرص، استفراغ صورت گرفت باید مجدداً قرص را خورد.

 

 قرص‌‌های ضد بارداری 28 تایی در بازار ایران روش مصرف متفاوتی دارند. این قرص‌ها مواد هورمونی را در 24 قرص دارند و چهار تای آخر تركیبات آهن است و بدون هورمون. این‌ها را از روز اول قاعدگی شروع كرده تا 28 شب سر ساعت ادامه داده و بسته دوم را روز 29 یعنی بلافاصله پس از پایان بسته اول شروع می‌كنیم. 

 

منافع دیگر قرص ضد بارداری 

بالا بردن توده استخوانی و جلوگیری از پوكی استخوان

 

كم كردن بیماری كم‌خونی فقر آهن چون حجم خونریزی قاعدگی را تا 50 درصد كاهش می‌دهد.

 

شانس حاملگی خارج رحمی را كم می‌كند.

 

درد قاعدگی را كم می‌كند.

 

علائم فشار عصبی قبل از قاعدگی را كم می‌کند.

 

شانس سرطان آندومتر را كاهش می‌دهد.

 

احتمال كیست خوش‌خیم تخمدان را كم می‌كند.

 

جوش و پرمویی صورت را كاهش می‌دهد.

 

شانس عفونت لوله‌های رحمی را كم می‌كند.

 

شایع‌ترین عارضه قرص ضد بارداری لكه‌بینی است كه در كسانی كه نامرتب مصرف می‌كنند و یا حین تداخل با داروهای دیگر، بیشتر می‌شود. 

 

توصیه اكید 

خانم‌های عزیز لطفا در ماه رمضان به ویژه در تابستان برای روزه گرفتن قرص ضد حاملگی مصرف نكنند. خطر ترومبوز جدی است!

 

قرص اورژانسی در حال حاضر در بازار ایران لونژیل (لونرژترول) موجود است در 72 ساعت اول پس از خطای روش ضد بارداری مثلا پارگی كاندوم یا خطای عقب‌كشی توصیه می‌شود هر 12 ساعت یك عدد جمعاً 2 قرص هر چه زودتر در اول شروع بهتر است. خود این روش به هیچ وجه نباید مكرراً استفاده شود و جایگزین روش ضد بارداری نیست و فقط برای همان یك نوبت خطا اثر دارد.


Google
About 1,230,000 results (0.70 seconds)
Search Results
افرادی که نباید قرص ضد بارداری مصرف کنند
www.tanzimekhanevadeh.com/.../2431-قرص-ضد-بار...
Translate this page
چه کسانی نباید قرص ضد باردرای مصرف کنند. ... قرص ضد بارداری برای چه کسانی ممنوع است. افرادی ... مطالعات نشان می‌دهد، در بسیاری از زنان مصرف این قرص‌ها عوارض جانبی کوتاه‌مدتی چون ... عوارض مصرف قرص ضدبارداری دو دسته است؛ عوارض گذرا و جدی.
عوارض وحشتناک قرص ضدبارداری LD بر بدن - نمناک
namnak.com/18985-عوارض-وحشتناک-قرص-ضدباردا...
Translate this page
Rating: 4.7 - ‎901 reviews
میزان مصرف قرص های ضدبارداری به منظور جلوگیری از حاملگی ها ناخواسته در سرتاسر ... بنابراین احتمال خطر ابتلا به سکته های مغزی در افرادی که از این نوع قرص ... دارای فشار خون بالا، بیماری های قلبی، چربی خون بالا و سنین بالای 35 سال ممنوع است.
مصرف‌ قرص‌ ضدبارداری، با احتیاط - جام جم آنلاین
jamejamonline.ir/.../مصرف‌-قرص‌-ضدبارداری،-با-احتی...
Translate this page
Aug 18, 2015 - مطالعات نشان می‌دهد، در بسیاری از زنان مصرف این قرص‌ها عوارض جانبی ... شاید بسیاری از زنان ندانند، مصرف قرص جلوگیری از بارداری در افراد مبتلا ...
مصرف قرص ضد بارداری در این افراد ممنوع - پارس ناز
www.parsnaz.ir/مصرف-قرص-ضد-بارداری-افراد-ممنوع....
Translate this page
مصرف قرص ضد بارداری در این افراد ممنوع قرص های ضدبارداری به طور کلی برای خانم های جوان و سالم منعی ندارد اما در برخی موارد نباید مصرف شود قرص‌ها.
چه کسانی نباید قرص ضدبارداری مصرف کنند؟/ داروهایی که اثر این قرص ها ...
mehrkhane.com › صفحه نخست › بهداشت و سلامت
Translate this page
Jun 29, 2013 - یکی از روش های جلوگیری از بارداری، استفاده از قرص های ضدبارداری ست و ... اما استفاده از این قرص ها برای تمام افراد توصیه نمی شود و برخی از افراد ...
عوارض مصرف قرصی زنانه - ایسنا
www.isna.ir/news/.../عوارض-مصرف-قرصی-زنانه
Translate this page
Aug 12, 2015 - همه قرص‌ها و داروها دارای عوارضی هستند که این عوارض در برخی افراد با شدت ... توصیه کرد: خانم‌ها بهتر است پیش از مصرف قرص‌های ضدبارداری حتما با پزشک ... خون بالا، بیماری‌های قلبی، چربی خون بالا و سنین بالای 35 سال ممنوع است.
عوارض خطرناک قرص های ضدبارداری یاز و یاسمین | فرهنگ نیوز
www.farhangnews.ir/content/135689
Translate this page
Aug 4, 2015 - پس از مصرف 12 ماهه قرص‌های ضد بارداری یاز و یاسمین و موارد مشابه حاوی ... این افراد باشد و خوشبختانه تولید داخلی این نوع داروها به صورت ژنریک وجود دارد. ... علمی و فنی هنوز به این نتیجه نرسیده که مصرف این دو دارو باید ممنوع اعلام شود.
بهترین قرص‌ ضدبارداری کدام است؟! - پارسینه
www.parsine.com/.../بهترین-قرص‌-ضدبارداری-کدام-ا...
Translate this page
Jan 20, 2014 - مصرف قرص‌های ضد بارداری به مدت کوتاه برای مثال 3 تا 6 ماه معمولا مشکلی ... و همچنین قند خونش را اندازه‌گیری کند زیرا این قرص‌ها در تعداد کمی از افراد ...
رابطه میان قرص ضدبارداری با سرطان سینه
tasalamati.com/e/PwKj/
Translate this page
از اثرات مضر دیگر داروی ضدبارداری افزایش چربی‌های خون، افزایش قند و فشار خون در کسانی است که این بیماری‌ها را دارند، پس مصرف قرص جلوگیری در این افراد ممنوع ...
رابطه میان قرص ضدبارداری با سرطان سینه - عصر ایران
www.asriran.com/.../رابطه-میان-قرص-ضدبارداری-با-...
Translate this page
Feb 20, 2013 - همین‌طور در افراد بالای 35 سال كه سیگار می‌كشند، مصرف این دارو ممنوع است ... به میگرن با علائم خاص و سرطان سینه مصرف قرص ضدبارداری ممنوع است.
رابطه میان قرص ضدبارداری با سرطان سینه - لقمه
loghmeh.ir/Pages/News-3282.aspx
Translate this page
از اثرات مضر دیگر داروی ضدبارداری افزایش چربی‌های خون، افزایش قند و فشار خون در كسانی است كه این بیماری‌ها را دارند، پس مصرف قرص جلوگیری در این افراد ممنوع ...
مصرف قرص‌ ضدبارداری برای این افراد ممنوع - لقمه
loghmeh.ir/Pages/News-7367.aspx
Translate this page
مصرف قرص‌ ضدبارداری برای این افراد ممنوع. یک عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاکید کرد که مصرف قرص‌های ضدبارداری بدون تجویز پزشک عوارض ...
یك جراح و متخصص زنان: عوارض قرص‌های ضدبارداری با مصرف واژینالی آن ...
www.salamatnews.com › دارو
Translate this page
Oct 6, 2012 - این جراح و متخصص زنان با تاكید بر اینكه انواع قرص‌های ضد بارداری خوراكی موجود در بازار با این روش ... مصرف قرص‌های ضدبارداری در رمضان ممنوع!
قرص ضد بارداری خوراکی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/.../قرص_ضد...
Translate this pagePersian Wikipedia
قرص ضد بارداری خوراکی (Oral contraceptive pill , OCP, Combined oral .... ریسک سرطان گردن رحم می‌شوند (تنها در افرادی که بالای ۵ سال این قرصها را مصرف کرده و ...
ديروز، امروز و فردای قرص ضدبارداری - باشگاه خبرنگاران
www.yjc.ir › علمی پزشکی › کلينيک
Translate this page
Oct 3, 2015 - قرص‌های ضدبارداری گاه مانند شمشیرهای دو لبه عمل می‌کنند و مصرف ... در این خصوص اظهار کرد: مصرف قرص‌های جلوگیری از بارداری برای افرادی که ... دارند و بدنشان مستعد برخی سرطان‌های حساس است، ممنوع می‌باشد، زیرا مصرف این قرص‌ها ...
Contraceptive LD اطلاعات دارویی |کنتراسپتیو ال دی - دارویاب
www.darooyab.ir/DrugInfoD.aspx?MGID...
Translate this page
مصرف این دارو در حاملگی اکیدا ممنوع است و جزء داروهای گروه X است. ... در افراد با سابقه ابتلاء به ديابت ناشي از بارداري و يا فيبروئيدهاي رحمي با احتياط مصرف شود. ... متابوليسم قرص هاي خوراكي ضدبارداري، موجب كاهش اثربخشي اين فرآورده مي گردند.
چرا وزارت بهداشت حاضر نیست واقعیت تبعات روش های ضد بارداری را ...
www.rajanews.com/news/218232
Translate this page
Jul 29, 2015 - افراد می توانند، در صورت تمایل نداشتن به بارداری و راضی بودن از ... سالگی و پس از سه ماه مصرف قرص ضدبارداری ای با نام ملیان (Meliane)، بر اثر سکته ی مغزی به کما رفت. ... همچنین به دنبال این مسئله، قرص های ضدبارداری نسل سوم و چهارم، از .... ناگفته نماند که اخیرا انجام عمل وازکتومی در قسمت دولتی ممنوع شده است که ...
عوارض هولناک قرص‌های ضدبارداری یاسمین و یاز را بشناسید - کیهان
kayhan.ir/fa/news/51156
Translate this page
Jul 29, 2015 - این در حالی است که هم اکنون مصرف برخی از برندهای خارجی قرص‌های ضد بارداری ... غذا و داروی آمریکا هنوز مصرف قرص‌های ضد بارداری حاوی این ماده را ممنوع نکرده، اما ... قرص یاسمین انجام شد، نشان داد که سطح «پراکسیدلیپید» در این افراد به ...
قرص ضدبارداری گاهی خطر دارد - آفتاب
www.aftabir.com › ... › توصیه های پزشکی
Translate this page
Jun 11, 2011 - افرادی که مشکلات قلبی عروقی دارند در صدر فهرست ممنوعیت هستند. ... اکیدا ممنوع است چرا که اثرات به جا مانده ناشی از مصرف این قرص ها موجب پوشاندن ... در واقع قرص ضدبارداری اگرچه به ظاهرعلایم این سرطان ها مانند خون ریزی را خنثی می ...
بایدها و نباید های مصرف دارو در دوران بارداری+لیست داروهای خطرناک در ...
www.yazdfarda.com/omomi/news/1395/.../75054.htm...
Translate this page
Aug 11, 2013 - گروه X : این داروها در بارداری به طور کلی منع مصرف دارند و مطالعات انجام شده روی انسان و حیوان نشاندهنده بروز خطرات جدی است. ... استروژن کونژوگه و قرص های ضد بارداری و کلا داروهای دارای هورمونی زنانه : رده X . اسید فولیک .... مصرف میزوپروستول در دوران بارداری ممنوع است(احتمال سقط را بالا میبرد). .... افراد آنلاین این خبر ...
مقابله با افزایش وزن بر اثر مصرف قرص های ضد بارداری - ایران ناز
www.irannaz.com/news_detail_15377.html
Translate this page
آیا از زمانی که قرص‌های ضد بارداری می‌خورید، وزن اضافه کرده اید این واکنش طبیعی است در این مقاله ... مصرف قرص‌های ضد بارداری ممکن است، اضافه شدن وزن به میزان متوسط را به همراه داشته باشد، اما اگر اضافه ... استفاده از ادکلن برای این افراد ممنوع است.
آلپرازولام : سایت پزشکان بدون مرز
www.pezeshk.us/?p=28690
Translate this page
Nov 10, 2012 - به گزارش خبرنگار سایت پزشکان بدون مرز، اين دارو به شکل قرص و در ... مصرف این دارو برای افراد زیر 18 سال ممنوع است. ... قرص های ضد بارداری
هلال احمر دانشگاه پیام نور ری - مصرف قرص های ضد بارداری برای تاخیر ...
www.redc.blogfa.com/post-86.aspx
Translate this page
مصرف قرص های ضد بارداری برای تاخیر قاعدگی و عوارض آن ... برخي افراد غافل از عوارض اين داروها، براي به تعويق انداختن زمان دوره عادت ماهيانه خود از آنها ... هستند، ممنوع است چرا که آثار ناشي از مصرف آنها باعث تاخير در شناسايي و درمان بيماري مي‌شود. اين ...
راهنمای خرید قرص ضد بارداری - سایت تخصصی مشاوره و راهنمای خرید
www.salighebazar.com/index.php?...
Translate this page
Aug 9, 2011 - در ساعات بعد از مصرف قرص های ضدبارداری روز بعد، احتمال تهوع و حتی .... بنابراین استفاده از این روش برای افرادی مناسب است که طبق دستور و بطور ...
مصرف قرص های ضدبارداری در ماه رمضان، ممنوع! : پزشکان ایران
www.pezeshkan.org/?p=21646
Translate this page
Aug 18, 2010 - مصرف قرص های ضدبارداری در ماه رمضان، ممنوع! ... ماهانه می کنند که این امر موجب افزایش خطر ابتلای این افراد به بیماری ترومبوز سینوس مغزی می شود.
قرص‌ ضدبارداری برای این زنان ممنوع!
www.titreno.com/.../قرص-ضدبارداری-برای-این-زنان-م...
Translate this page
Jun 30, 2016 - مصرف قرص ضدحاملگی، خطر سرطان تخمدان و رحم را کم می‌کند، اما ممکن است به دلیل تأثیرات ... افرادی که نباید از قرص‌ ضدبارداری استفاده کنند.
مصرف خودسرانه قرص های ضد بارداری ممنوع - اصفهان امروز
www.esfahanemrooz.ir/.../مصرف-خودسرانه-قرص-های-...
Translate this page
Sep 28, 2014 - مبتلایان به بیماری‌های قلبی، فشارخون و چربی‌خون پیش از مصرف این قرص‌ها باید با پزشک مشورت کنند. مصرف قرص‌های ضدبارداری در این افراد ...
مشاوره مخصوص مصرف کننده
www.rahapharm.com/.../consulting-for-consumer-مشاوره-مخصوص-مصر...
در مورد مصرف اين دسته داروويي و قرص كلومب در دوران بارداري و شيردهي ، مطالعات و بررسي ها به .... این دارو یک داروی ضد اسپاسم قوی میباشد و اگر درد مربوط به اسپاسم عضلات ... مصرف این دارو در دوران بارداری ممنوع است ، لذا در صورت اطمینان از بارداری حتما به ..... برای افرادی که فشار خون بالا یا بیماری قلبی دارند مضر است و نباید مصرف ...
مصرف قرص ضد بارداری در ماه رمضان ممنوع | سکته مغزی واقعه
www.ghatreh.com/.../مصرف-قرص-بارداری-ماه-رمضان-...
Translate this page
Jun 29, 2015 - مصرف قرص ضد بارداری در ماه رمضان ممنوع ... بیماران دیابتی و افرادی که فشار خون دارند نباید از قرص های ضد بارداری در ماه مبارک ... حنیفه گفت:توصیه می شود اگرخانمی مجبور به مصرف این قرص شد باید مصرف مایعات را افزایش بدهد.
فوق تخصص غدد و متابوليسم کودکان | عوارض قرص های ضد بارداری | فوق ...
drmanshadi.ir/عوارض-قرص-های-ضد-بارداری/
Translate this page
Jun 9, 2014 - یکی از این روش ها استفاده از داروها و قرص های ضد بارداری می باشد که ما در این مقاله به بررسی عوارض قرص های ... در چنین افرادی که سابقه خانوادگی دارند یا خود سابقه این بیماری را در گذشته داشته اند مصرف قرص های ضدبارداری ممنوع است.
مصرف دارو در بارداری، تاثیر دارو بر حاملگی، عوارض دارو در بارداری
www.akairan.com/koodak/.../masraf-daroo.html
Translate this page
رفتارهایی که افراد دروغگو را لو می دهد .... مصرف داروهای ضد افسردگی در حاملگی ممنوع · اهمیت کنترل ... بنابر این،اصرار عدم مصرف دارو در این ایام، امری بیهوده تلقی می‌شود. .... استروژن کونژوگه و قرص های ضد بارداری و کلا داروهای دارای هورمونی زنانه : رده X.
سهند نت - استفاده از قرص خواب آور در دوران بارداری
sahandnet.mihanblog.com/post/60
Translate this page
Jan 5, 2016 - یکی از این عواقب مصرف بی رویه و خودسرانه داروهای خواب آور که البته هنوز به طور ... قرص های خواب آور در ... مصرف دیازپام در دوران شیردهی و بارداری ممنوع. 5- آیا قرص ... 2-قرصهای ضد بارداری سرعت دفع داروهای خواب آور را كاهش میدهند. 3-سیگار ... قرص های خواب آور چه اثرات منفی می توانند بر بدن افراد مصرف کننده ..... با سلام ...
استفاده از قرص های ضدبارداری در ماه رمضان ممنوع - اس ام اس
www.samatak.com/.../the-use-of-birth-control-pills-in-...
Translate this page
استفاده از قرص های ضدبارداری در ماه رمضان ممنوع ... در نتیجه قبل از شروع مصرف این قرص‌ها با هدف به تعویق انداختن عادت ماهانه حتما با پزشک متخصص زنان مشورت کنید و هیچ‌گاه خودسرانه اقدام .... مسخره ترین خالکوبی های حک شده روی بدن افراد مشهور دنیا.
قرص ضدبارداری خوب و کم عارضه کدام است؟! - نیک صالحی
www.niksalehi.com/public/archives/211183.php
Translate this page
Mar 3, 2014 - برخی افرادی که برای مدت طولانی از قرص های ضدبارداری استفاده می کنند .... مصرف این قرص ها باید محدود باشد چون درصد موفقیت شان در حد ۸۵ درصد ...
روزنامه كيهان94/5/8: عوارض هولناك قرص هاي ضدبارداري ياسمين و ياز را ...
www.magiran.com/npview.asp?ID=3200158
Translate this page
Jul 30, 2015 - اين در حالي است که هم اکنون مصرف برخي از برندهاي خارجي قرص هاي ضد ... و داروي آمريکا هنوز مصرف قرص هاي ضد بارداري حاوي اين ماده را ممنوع نکرده، اما با ارائه ... قرص ياسمين انجام شد، نشان داد که سطح «پراکسيدليپيد» در اين افراد به ...
داروهاي بدون نسخه OTC - پایگاه اطلاع رسانی پزشکان ایران
www.irteb.com/etelaatdarooyee/otc/otcfa.htm
Translate this page
گروههای خاص ( شامل کودکان - سالخوردگان - زنان حامله و افراد آسيب پذير) ... ما بطور کامل مکانیسم تاثیر ضد درد استامینوفن را نمی دانیم اما این مطلب مشخص است که بر .... در زمان مصرف دارو چه چيزهايي ممنوع است ؟ ... كه حتي با مصرف يك عدد قرص آسپيرين يا ساير داروهاي ضد التهاب غير استروئيدي نيز ممكن .... خانمهاي باردار و خانمهاي شيرده.
آلپرازولام -ضد افسردگی-ضد اضطراب - وبسایت تخصصی ام اس سنتر
mscenter.ir › ... › معرفي داروهاي مورد استفاده
Translate this page
Nov 24, 2012 - 10 posts - ‎8 authors
مصرف این دارو برای افراد زیر ۱۸ سال ممنوع است. • اگر مبتلا ... قرص های ضد بارداری ... داروهای ضد افسردگی مثل فلووکسامین، دسپیرامین، امی پیرامین
مصرف قرص های ضدبارداری در ماه رمضان، ممنوع! - دایرکتوری سلامت
www.hdir.ir/.../19583-مصرف-قرص-های-ضدبارداری-در-... - Translate this page
May 4, 2015 - مصرف قرص های ضدبارداری در ماه رمضان، ممنوع! ... ماهانه می کنند که این امر موجب افزایش خطر ابتلای این افراد به بیماری ترومبوز سینوس مغزی می شود.
دارو در بارداری - دانشگاه علوم پزشکی زابل - اداره نظارت
www.zbmu.ac.ir/find.php?item=33.1682.2895.fa
Translate this page
Jun 25, 2014 - همانند یک شمشیر دو لبه است که اگر بجا و صحیح مصرف نشود نه تنها مشکدارو لی را حل نمی کند بلکه سلامت افراد را ... یعنی در این دوره اگر دارویی تراتوژن مصرف شود یا سبب مرگ جنین می شود ... استروژن کونژوگه و قرص های ضد بارداری و کلا داروهای دارای هورمونی زنانه : رده X ... کوتریموکسازول : ردهC و اواخر بارداری ممنوع.
آیا قرصهای ضدبارداری باعث چاقی میشود؟ - دکتر فریبا رضایی
www.rezaeemed.com/article_read.php?id=18
Translate this page
ایا قرصهای ضدبارداری باعث ناراحتی اعصاب ویا افسردگی درخانم هایی که این ... قرصهای ضد بارداری با توجه به این دو هورمون ساخته میشوند وبا مصرف منظم این قرصها ... بنابراین در این بیماران تجویز قرصهای ضدبارداری ممنوع است وکسانیکه میگرن دارنداز ...
خطرات مصرف قرص‌های ضدبارداری در ماه رمضان - وبسوار
websavar.ir/.../خطرات-مصرف-قرص‌های-ضدبارداری-در-ما...
Translate this page
Jul 3, 2014 - نظرتان راجع به مصرف قرص ضد بارداری در ماه رمضان چیست؟ متأسفانه هر سال در ماه مبارک رمضان، ... یکی از این عوامل، میزان قدرت و سرعت انعقاد خون در افراد است. در برخی افراد، سرعت انعقاد خون به ... روزه‌گرفتن برای این افراد ممنوع است!
× × زیست شناسی - پزشکی × × - نیا تو خصوصیه (ورود ممنوع)
oveyssi.blogfa.com/category/23
Translate this page
تا به حال هيچ نشانه‌اي از اينكه قرص‌هاي ضدبارداري باعث ناباروري شوند، پيدا نشده ‌است. ... استفاده از این دارو در افراد مسن ، خصوصا کسانیکه از داروهای خاصی مثل نیترات ها ( مورد ... توجه مهم : مصرف بیشتر از یک قرص سیلدنافیل در روز توصیه نمی شود .
ایران خبر - عوارض جانبی قرص های ضدبارداری را بدانید
www.irankhabar.ir/.../عوارض-جانبی-قرص-های-ضدباردا...
Translate this page
Jun 18, 2016 - با این حال در اکثر افراد سردرد پس از استفاده مداوم، بهبود یافته و از بین رفته می‌رود. طبق یک تحقیق ... این عارضه جانبی معمولاً طی سه ماه اول مصرف قرص ضدبارداری اتفاق می‌افتد. ... مصرف توت فرنگی برای خانم های باردار ممنوع است.
توصيه هاي بهداشتي در حج بانوان - بهداشت باروری
www.zohrehmollasaeidi81.blogfa.com/post/2
Translate this page
گرچه اين فرآيند يعني خون‌ريزي به مدت يک هفته در اعمال حج تاثيري ندارد اما به دليل اينکه موجب ... مصرف قرص‌هاي ضدبارداري در چه کساني ممنوع است؟ ..... توصیه من براى پیشگیرى به این افراد همان رعایت بهداشت فردى است که شامل: استحمام به موقع، ...
ضدبارداری - تابناک
www.tabnak.ir/fa/tag/1/ضدبارداری
Translate this page
پلیس+10 ممنوع شد+عکس داعش فروش وسایل ضدبارداری را ممنوع کرد... کد خبر: ۶۰۵۷۵۵ تاریخ ... قرص های ضدبارداری مصرف می کنند این خطر برای زنان... کد خبر: ۵۸۴۱۷۳ ... درمانی برای افراد یائسه و حتی داروهای خوراکی ضدبارداری می... کد خبر: ۵۳۱۴۰۶ ...
آن‌چه باید درباره‌ی مت‌فورمین بدانیم/ دکتر محمدرضا رجب‌زاده | انجمن پزشکان ...
rashtgpa.com/?p=1089
Translate this page
Apr 24, 2009 - میشه متفورمین را همزمان با قرص ضد بارداری مصرف کرد؟ ...... در این بیماری، افراد تخمک‌گذاری مرتب ندارند و ممکن است هر چند ماه یک‌بار اتفاق افتد. .... مقاله آقای دکتر محمدرضا رجب زاده زیر ۱۰ سال این دارو را ممنوع اعلام کردن از شما تقاضای ...
قرص ضد بارداری ( LD و HD و تری فازیک )
asanteb.com/.../قرص-ضد-بارداری-ldوhd-وتری-فازیک...
Translate this page
Nov 30, 2015 - قرص ضد بارداری (قرص ال دی و قرص اچ دی) ، راههای جلوگیری از بارداری ... -کاهش میزان غدد خوش خیم پستان از مزایای مصرف این قرص ضد بارداری است . ... قرص های پیشگیری از بارداری برای چه افرادی مناسب تر است ؟ .... زیر-آب-زنی-ممنوع ...
مشاوره جنسی - نحوه مصرف قرص های HD و LD
salome.blogfa.com/post/231
Translate this page
به این معنی که هرچه فاصله زمانی بین وضعیت مشکوک به بارداری و شروع مصرف قرص‌ها ... کمین افراد بی‌احتیاط است و استفاده از روش‌های اورژانسی پیشگیری از بارداری هیچ ... قرص‌های ضدبارداری خوراکی معمولا در بسته‌بندی‌های 21 و گاهی در بسته‌‌بندی‌های 28 ... مطلقا ممنوع است؛ بلکه مصرف بعضی از این داروها باید قبل از بارداری قطع شود.
اسرار جنسی on Instagram: “نکات مهم در خصوص مصرف قرصهای ضد بارداری ...
https://www.instagram.com/p/BAtTGntsZjq/
Instagram
Jan 19, 2016 - مهم : این دارو در افرادی با سابقه بیماریهایی مانند آسم، افسردگی، سندرم سوء ... مصرف در حاملگی و شیردهی: بدیهی است که مصرف آن در حاملگی ضرورتی نداشته و ممنوع است. ... نکات مهم در خصوص مصرف قرصهای ضد بارداری : قبل از هر چیز باید تاکید شود ... قبل از هر چیز باید تاکید شود که چنانچه از نام این روش بر می آید این ...
مصرف داروها در بارداری - آزمایشگاه نیلو
niloulab.com/pregnants/drugs_in_prtegnancy
Translate this page
نوزادان حیوانات بارداری که با این دارو مصرف درمان شده بودند مشکلاتی را بروز دادند. ..... این موارد در افراد مختلف با توجه به شرایط مادر (چاقی ، لاغری ، . ..... آيا مصرف قرص سفالكسين و رانتيدين در سه ماهه اول بارداري براي جنين ضرر دارد يا نه؟ ... من ماه اول بعد از قطع داروهای ضد بارداری حامله شدم میخواستم بدونم آیا بارداری در این مدت کم بعد از ...
Searches related to مصرف قرص ضد بارداری در این افراد ممنوع

فواید قرص ال دی

مصرف قرص ال دی برای جلوگیری از قاعدگی

قرص ال دی برای عقب انداختن پریود

قرص ال دی برای رشد مو

عوارض قرص اچ دی

عوارض قرص ال دی بر روی پوست

عوارض قرص ضد بارداری یاسمین

قرص ال دی اورژانسی
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 521
  • آی پی دیروز : 216
  • بازدید امروز : 3,180
  • باردید دیروز : 1,452
  • گوگل امروز : 12
  • گوگل دیروز : 29
  • بازدید هفته : 6,351
  • بازدید ماه : 6,351
  • بازدید سال : 383,962
  • بازدید کلی : 4,163,740