loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 389 چهارشنبه 06 مرداد 1395 نظرات (0)

 

چگونه بروزرسانی ها را در ویندوز 10 غیرفعال کنیم؟

چگونه بروزرسانی ها را در ویندوز 10 غیرفعال کنیم؟

چگونه بروزرسانی ها را در ویندوز 10 غیرفعال کنیم؟ 

ویندوز 10 بیش از یکسال است که به بازار آمده و از بروزرسانی های متعددی هم بهره میبرد که این امر برای سرعت و حجم اینترنت ما خوب نیست. ویندوز ۱۰ یکی از جدیدترین سیستم عامل های شرکت مایکروسافت می باشد که از بروز رسانی های فراوانی در آن استفاده شده و به کاربرانی که از نسخه های قدیمی تر استفاده می کنند پیشنهاد می کنند که سیستم عامل خود را به این نسخه جدید ارتقا دهند ،

 

ولی شاید کسانی میل به ارتقا به این سیستم عامل جدید را نداشته باشند، در این مقاله به راه های جلوگیری از ارتقای این سیستم عامل می پردازیم:

 

در هفته های اخیر شرکت مایکروسافت بیشتر از هر زمان دیگری به کاربران ویندوز های قبلی پیشنهاد ارتقا به این سیستم عامل جدید را داده زیرا این ویندوز از ۲۹ جولای یعنی ۸ مرداد نرخ قیمت بروزرسانی آن ۱۱۹ دلار می شود ، با اینکار درآمد بلند مدت شرکت مایکروسافت بیشتر می شود و سرویس پشتیبانی نیز راحت تر سزویس دهی می کند.

چگونه بروزرسانی ها را در ویندوز 10 غیرفعال کنیم؟

یاداوری این نکته به شما کاربران این است که برای ارتقای سیستم عامل ۷ و ۸ ویندوز خود به ویندوز ۱۰ نیازی به صرف هزینه نیست زیرا شرکت مایکروسافت این فرصت را موقتا مجانی قرار داده بنابراین فرصت را از دست ندهید ، حال اگر شما پس از نصب این ویندوز از این سیستم راضی نبودید چگونه می توان از نسخه های قبلی خود استفاده کنید؟

 

شرکت مایکروسافت چندین راه را برای ارتقا به ویندوز ۱۰ قرار داده ، اپلیکیشن ویندوز ۱۰ که بوسیله این شرکت منتشر شده با ارائه چند پنجره و اخطار و پیام ساخته شده تا بتوان ارتقا را به آسانی انجام داد.

 

در اینجا راه های جلوگیری از بروز رسانی سیستم عامل خود به ویندوز جدید ۱۰ را آموزش می دهیم:

زمانی که نرم افزار ویندوز ۱۰ اجرا شد این عبارت را click here to change upgrade schedule or cancel scheduled upgrade جستجو کنید و آن را cancel کancel کنید و آن را  upgrade schedule or cancel scheduled upgrade 10 را آموزش می دهیم:

 

سیله این شرکت منتشر شده را با ارائه چند پ کنید به این نکته توجه کنید که با بستن این پنجره از ارتقا به ویندوز ۱۰ جلوگیری نمی شود.

 

روش دوم این است که بروز رسانی را از طریق دستی پاک کنید و برای جلوگیری ارتقا به ویندوز ۱۰ گزینه های ریجستری را تایید کنید و از گرفتن بروز رسانی خود داری کنید.

 

اگر زمانی بروز رسانی ویندوز به صورت اتوماتیک شروع به کار کرد پنجره مربوطه را مسدود کنید.

 

در قسمت ارتقای پیشنهادی (recommended updates) در بخش تنظیمات مربوط به بروز رسانی سیستم عامل ( windows updates) را غیر فعال کنید.

 

فایل هایی که مربوط به نصب می باشند را پاک کنید تا فضای دیسک زیاد شود.

 

به جز مواردی که در بالا ذکر کردیم می توانید از نرم افزار هایی برای جلوگیری از بروز رسانی استفاده کنید که در اینجا به دو مورد از آنها که توسط منابع فراوانی استفاده و پیشنهاد شده است را معرفی می کنیم:

 

نرم افزار GWX control panel نام دارد که برای پاک کردن نوتیفیکیشن دریافت ویندوز ۱۰ کاربرد دارد و می تواند به قسمت بروز رسانی ویندوز نیز دسترسی داشته باشد.

 

Never 10 این نرم افزار قادر است تنظیمات برگشتی برای غیر فعال کردن ارتقا به سیستم عامل ۱۰ را انجام دهد و همچنین می تواند فایل های نصبی مربوط به ویندوز ۱۰ را پاک کند.

 

زمانی که ویندوز ۱۰ را نصب کرده اید به چه روشی می توان به نسخه های قبلی برگشت؟

 

پیش روی شما سه گزینه وجود دارد:

نسخه قبلی سیستم عامل خود را مجددا نصب کنید.
از فایل پشتبانی یا بک آپ که از ویندوز قبلی خود گرفته اید استفاده کنید.
تا ۳۰ روز صبر کنید و عملیات دانگرید را انجام دهید .

چگونه بروزرسانی ها را در ویندوز 10 غیرفعال کنیم؟

دراینجا عملیات دانگرید به شما آموزش داده می شود:

 

در اولین مرحله کلید ویندوز را به صورت مداوم بزنید تا قسمت تنظیمات باز شود و بعد از آن به گزینه update & security recovery  بروید و در زیر go back to windows 7/8.1 روی get started کلیک کنید .

 

لازم بذکر است که شما فقط زمانی می توانید از این گزینه برای برگشت به نسخه های قبلی استفاده کنید که در پوشه windows. Old نسخه های قبلی موجود باشد و فقط ۳۰ روز زمان دارید  تا از این عملیات استفاده کنید.

 

اکنون شما به موارد جلوگیری از ارتقا ویندوز خود به ویندوز جدید ۱۰ آشنا شده اید و می توانید به راحتی از این امر جلوگیری کنید .

 


Google
About 927,000 results (0.70 seconds)
Search Results
چگونه آپدیت ویندوز 10 را غیر فعال کنیم - باشگاه خبرنگاران
www.yjc.ir/.../چگونه-آپدیت-ویندوز-10-را-غیر-فعال-...
Translate this page
Sep 27, 2015 - چگونه آپدیت ویندوز 10 را غیر فعال کنیم ... غیرفعال کردن آپدیت خودکار ویندوز 10 در اتصالات محدود اینترنت .... نظر: پربازدید ها; پربحث ترین ها.
چگونه بروزرسانی ها را در ویندوز 10 غیرفعال کنیم؟ - پارس ناز
www.parsnaz.ir/بروزرسانی-ها-را-ویندوز-10-غیرفع.h...
Translate this page
چگونه بروزرسانی ها را در ویندوز 10 غیرفعال کنیم ویندوز 10 بیش از یکسال است که به بازار آمده و از بروزرسانی های متعددی هم بهره میبرد که این امر ب.
چگونه آپدیت خودکار ویندوز 10 را غیر فعال کنیم ؟ - Beroozresani
beroozresani.com/.../1989-چگونه-آپدیت-خودکار-ویند...
Translate this page
Aug 7, 2015 - چگونه آپدیت خودکار ویندوز 10 را غیر فعال کنیم ؟ ... غیرفعال کردم سیستمم کاملااین ویندوز براش خوب بود البته تاوقتی اپدیت ها فعال بودذ ولی همش ...
آموزش غیرفعال کردن آپدیت خودکار در ویندوز 10 - سرزمین دانلود
www.sarzamindownload.com/contents/2289/
Translate this page
غیرفعال کردن آپدیت ویندوز 10,چگونه آپدیت خودکار ویندوز 10 را غیرفعال کنیم ... دوست عزیز آپدیت شدن ویندوز فکر کنم به صلاح ما کاربر ها باشه ، زیرا که نواقصات ...
راهنمای غیر فعال کردن آپدیت ویندوز 10 | دانلود فارسی
download.ir/راهنمای-غیر-فعال-کردن-آپدیت-ویندوز-10/
Translate this page
در این قسمت به درخواست شما کاربران عزیز راهنمای غیر فعال کردن آپدیت ویندوز 10 را بیان خواهیم نمود تا شما عزیزان ... How.to.Disable.the.Windows.10.update.07. روش تست غیر فعال بودن Update : در سمت ... غیر فعال کردن آپدیت ها آسیبی به سیستم میزنه؟ .... نمیشه بروز رسانی های ویندوز رو برای دانلود بزارین ما بتونیم دانلود کنیم؟
روش ساده غیرفعال کردن آپدیت اتوماتیک ویندوز 7 + تصاویر - نمناک
namnak.com/10567-آپدیت-اتوماتیک-ویندوز.html
Translate this page
Rating: 4.8 - ‎824 reviews
وقتی ویندوز 7 را کرک میکنیم باید آپدیت آن را نیز غیر فعال کنیم تا کرک از کار نیفتد. ... مخفی کردن فایل ها و پوشه ها در ویندوز + تصاویر; فلش مموری رمزگذاری روی فلش مموری بدون نرم افزار در ویندوز 7; آپدیت ویندوز 10 .... گوشی به کامپیوترطریقه عکس گرفتن از صفحه موبایل اندرویدچگونه اکانت اینستاگرام خود را حذف کنیم؟
چگونه بروزرسان خودکار ویندوز 10 را غیرفعال کنیم - دیجی‌کالا مگ
mag.digikala.com › خبر › جدیدترین اخبار
Translate this page
Sep 13, 2015 - ویندوز 10 به شکلی طراحی شده که به شکل خودکار بروزرسان‌های مهم و بروزرسان‌های روزانه را دانلود کند. ... چگونه بروزرسان خودکار ویندوز ۱۰ را غیرفعال کنیم؟ نویسنده: مجید .... نتیجه: به نظر من برای بروزرسانی عجله نکنید! پاسخ ... ۰. در کل اشتباه هست که ویندوز اپ دیت رو ببندیم ولی برای بعضی مواقع و محیط ها لازم هست.
غیر فعال کردن دائمی آپدیت ویندوز 10 - پرنیان
www.parnianpc.com/.../غیر-فعال-کردن-دائمی-آپدیت-...
Translate this page
ویندوز 10 قابـلـیــت ها و ویژگی های جدید و فراوانی دارد. ... رفتن به بخش آپدیت ملاحظه خواهید کرد که آپدیت غیرفعال شده و دریافت خودکار بروز رسانی ها متوقف شده است.
آموزش: چطور جلوی بروزرسانی های خودکار ویندوز 10 را بگیریم؟ - سخت افزار
www.sakhtafzarmag.com › ... › نرم افزار و بازی
Translate this page
Oct 24, 2015 - باید ها و نباید ها برای بروزرسانی به ویندوز 10 مایکروسافت ... ادامه با ما همراه باشید تا راه حل غیر فعال کردن بروزرسانی های خودکار را با هم مرور کنیم.
غیر فعال کردن آپدیت اتوماتیک در ویندوز 7 و 8 و 8.1
aba90.rozblog.com/post/861
Translate this page
+ چگونه ویندوز 10 را بروزرسانی (Update )کنیم ؟ + چگونه Administratorرا در .... غیر فعال کردن آپدیت اتوماتیک در ویندوز 7 و 8 و 8.1. ابتدا از طریق منوی کشویی به ...
غیر فعال کردن آپدیت خودکار ویندوز 10 - علم فردا
www.elmefarda.com/غیر-فعال-کردن-آپدیت-خودکار-و...
Translate this page
Oct 26, 2014 - در حالت عادی تنظیمات آپدیت خودکار در ویندوز 10 غیر فعال است ... چون این آپدیت ها الکی ترافیک اینترنت تون رو مصرف میکنه . ... دوس داشته باشن تا نسخه آزمایشی ویندوز ۱۰ رو تجربه کنن تصمیم گرفتم یه آموزش ساده برای نصب نسخه آزمایشی ویندوز ۱۰ براتون آماده کنم . ... چگونه هاست اشتراکی مناسب اجاره کنیم ؟
غیر فعال کردن ارسال بروزرسانی ها به دیگران در ویندوز 10 | ترفندها ...
tarfandha.net/windows-update-delivery-optimization/
Translate this page
Aug 6, 2015 - یکی از قابلیت های پیش فرض ویندوز 10 این است که مایکروسافت از اتصال ... غیر فعال کردن ارسال بروزرسانی ها به دیگران در ویندوز ۱۰ .... اسنپ چت Snapchat; 576 چگونه دریافت پیغام جوین شدن افراد به تلگرام را غیرفعال کنیم؟
آموزش ترفند خاموش کردن اتوماتیک آپدیت ویندوز ۱۰ | شهروند الکترونیکی
e-shahrvand.com/.../turn-off-windows-10-automatic-u...
Translate this page
Aug 19, 2015 - آموزش خاموش کردن Automatic Update در ویندوز 10. ... روی سیستم و یا کرک نرم افزار ها، گاهی به اجبار باید بخش اتوماتیک آپدیت را غیر فعال کنیم.
افزارنما - چگونه در یک دقیقه ویندوز را آپدیت کنیم؟ - آپارات
www.aparat.com/.../افزارنما_-_چگونه_در_یک_دقیقه_...
Translate this page
Afzarnama - How To Update Windows 7 افزارنما - چگونه در یک دقیقه ویندوز را آپدیت کنیم؟ آپدی. ... اچطوری میشه این فیلم ها رو دانلود کرد یکی به من بگه جون مادرتون. ... اموزش غیر فعال کردن نرم افزار در بالا امدن ویندوز · سافت پی سی. 11 بازدید. 1:10 ...
آموزش: چگونه ویندوز رایانه خود را مجبور به دانلود و نصب آپدیت ویندوز 10 ...
farnet.ir/.../how-to-force-windows-to-start-downloadin...
Translate this page
آموزش: چگونه ویندوز رایانه خود را مجبور به دانلود و نصب آپدیت ویندوز 10 کنیم؟ ... می کند پس چند تا آپدیت آلاین غیر فعال می شه در ضمن ویندوز من اورجینال می باشد. ۰۰ .... موقع اجرا ارور میده میگه برنامه ها رو ببند ریست کن این کار میکنم اما بازم ارور میده .
چگونه ویندوز 7 و 8.1 را به 10 آپدیت کنیم؟ - زوم تک
zoomtech.ir › چگونه و چطور › آموزش های تخصصی
Translate this page
Dec 5, 2015 - چگونه ویندوز ۷ و ۸.۱ را به ۱۰ آپدیت کنیم؟ ... گذشته از قابلیت ها ، مایکروسافت این به روز رسانی را برای تمام دستگاه های وابسته به ویندوز انجام داده ...
مایکروسافت می | چگونه آپدیت خودکار را در ویندوز 10 غیر فعال کنیم
microsoftme.ir/how-to-disable-windows-10-auto-upda...
Translate this page
Jul 3, 2016 - چگونه آپدیت خودکار را در ویندوز ۱۰ غیر فعال کنیم ... در هر صورت و با هر دلیلی که به خاموش کردن این آپدیت ها نیاز دارید، میتوانید در ادامه مطلب ...
زینال - آموزش تصویری غیر فعال کردن آپدیت ویندوز 7
www.zeynal.ir/1358.html
Translate this page
وقتی ویندوز 7 را کرک میکنیم باید آپدیت آن را نیز غیر فعال کنیم تا کرک از کار نیفتد. ... لطفا به ترتیب شماره ها کلیک کنید تا بعدا با مشکل روبه نشوید.
غیر فعال کردن آپدیت خودکار ویندوز 10 (بروزرسانی شد) - AriaMoons
www.ariamoons.com › آموزش › آمورش ویندوز 10
Translate this page
Jul 31, 2015 - غیر فعال کردن آپدیت خودکار ویندوز 10 (بروزرسانی شد) ... آپدیت خودکاری که در ویندوز 8 و 8.1 می توانستیم به راحتی حذف کنیم اما در ویندوز 10 اپدیت خودکار یک کار اجباری به نظر می رسد. اما چگونه اپدیت خودکار را حذف کنیم. .... این اپدیت میکنه، اگه میدونی روش حذف update ها رو از طریق حذف رجیستریش آموزش بدین.
چگونه به‌روزرسانی خودکار ویندوز 10 را غیرفعال کنیم؟ » ویاتک
viatech.ir/how-to-disable-windows-10-automatic-upda...
Translate this page
21 hours ago - چگونه به‌روزرسانی خودکار ویندوز ۱۰ را غیرفعال کنیم؟ ... برچسب هاUpdateWindowswindows10آموزش ویندوزآموزش ویندوز 10آپدیتبه روز رسانی ...
آموزش غیر فعال کردن آپدیت های ویندوز 8 و 8.1 - جزیره کامپیوتر
www.pc-island.ir/post/216/disable_update_win8.html
Translate this page
ترفند ویندوز,آموزش ویندوز,ترفند ویندوز 8,آموزش ویندوز 8,غیر فعال کردن اعلان ها در ... های ویندوز 8,در ویندوز 8,آموزش ها برای ویندوز 8,ویندوز 8,آموزش غیر فعال کردن آپدیت های ... 02 بهمن 1394; نحوه غیرفعال کردن آپدیت خودکار ویندوز 10 دوشنبه 07 دی 1394 .... من نمیدونستم باید این بخش رو غیرفعال کنم بعد الان که لپ تاپ رو بازمیکنم ...
چگونه بروزرسانی ویندوز ۱۰ را دریافت کنیم؟ - رسانه ی خبری وبلاگی
bornapardaz-bsky.rasanetv.ir/page-869167.html
Translate this page
اگر در بروزرسانی به ویندوز 10 مشکل دارید؛ در این مطلب ما شما را راهنمایی می‌کنیم. ... دوباره کنیم حالا چگونه به ویندوز ۱۰ را می آخرین بروزرسانی ها را چگونه سیستم را به ویندوز ۱۰ را دریافت کنیم ... چگونه آبدیت خودکار ویندوز ۱۰ را غیرفعال کنیم ؟
3 روش براي غير فعال کردن بروزرساني خودکار درايورها در ويندوز 10
cacao-milk.cofeblog.ir/post/385
Translate this page
Feb 3, 2016 - ها و درایور ها با ویندوز، دریافت و نصب آپدیت ها و بروزرسانی های مایکروسافت برای ویندوز 10 ... چگونه آپدیت خودکار ویندوز 10 را غیر فعال کنیم ؟
چگونه آپدیت خودکار ویندوز 10 را غیر فعال کنیم - چاره کار | charekar
charekar.com/.../چگونه-آپدیت-خودکار-ویندوز-10-را-غ...
Translate this page
با این ترفند آپدیت خودکار ویندوز 10 را غیرفعال کنید تا حجم اینترنت شما بیش از حد ... گزافی نیز برای این حجم ها پرداخت می کنند، ممکن است این امر ناخوشایند باشد.
غیرفعال کردن آپدیت خودکار - مو به مو
moobmoo.com/Free-Tutorials-disable-automatic-upda...
Translate this page
... همه عزیزان. شرکت ماکروسافت در ویندوز 10 یک سری تغیراتی داده که در ویندوز های قدیمی نیست مثلا آپدیت خودکار ویندوز 10 خوب این شاید خوب باشه ولی بعضی ها دوست ندارن من توی این آموزش یاد میدم که چطور آپدیت خودکار ویندوز 10 رو غیر فعال کنیم.
چگونه آپدیت خودکار ویندوز 10 را غیر فعال کنیم - چاره کار | charekar
charekar.ir/.../چگونه-آپدیت-خودکار-ویندوز-10-را-غیر...
Translate this page
با این ترفند آپدیت خودکار ویندوز 10 را غیرفعال کنید تا حجم اینترنت شما بیش از حد ... گزافی نیز برای این حجم ها پرداخت می کنند، ممکن است این امر ناخوشایند باشد.
چگونه در ویندوز 10 جلوی بروزرسانی خودکار سیستم را بگیریم؟ - بینهایت
www.binahaiat.com/.../چگونه-در-ویندوز-10-جلوی-بر...
Translate this page
May 19, 2016 - ویندوز 10 به طور خودکاردانلودها را بررسی می کند و بروزرسانی های جدید را روی ... شما می توانید بروزرسانی ها را در یک اتصال محفظه ای دانلود کنید، می توانید این کار ... چگونه با دستورات CMD ویروس را از درایوهای ویندوز 10 حذف کنیم؟
اگر کاربر ویندوز 10 باشد، شما اجازه خاموش کردن آپدیت اتوماتیک را ...
toranji.ir/اگر-کاربر-ویندوز-10-باشد،-شما-اجازه-خامو/
Translate this page
May 16, 2015 - برچسب ها: اپدیت های ویندوز 10مایکروسافتویندوز 10 ... اگر سرویس آپدیت رو قطع کنیم چطور؟ ... اشکال نداره ولی باید هر روز نتمونو شارژ کنیم …! 0.
چگونه از ارتقا ویندوز 10 جلوگیری کنیم؟ | ویندوز 10 جدیدترین - قطره
www.ghatreh.com/.../چگونه-ارتقا-ویندوز-جلوگیری-...
Translate this page
Jun 9, 2016 - ویندوز 10 جدیدترین سیستم عامل مایکروسافت است و ردموندی ها ... بروزرسانی ها را به صورت دستی حذف کرده و سپس برای جلوگیری از ارتقا به ویندوز ...
چگونه آپدیت خودکار ویندوز 10 را غیر فعال کنیم؟ - آموزش کامپیوتر و ...
pcyad.ir/?p=95
Translate this page
Mar 14, 2016 - چگونه آپدیت خودکار ویندوز 10 را غیر فعال کنیم؟ ... یک دیدگاه. 0. بهترین ها; قدیمی ها; تازه ترین ها. سلام , مهمان; خروج; ورود. مرا به خاطر بسپار ...
آموزش جلوگیری از آپدیت خودکار نرم افزار ها،مدیریت اتصال و مصرف حجم ...
anzalweb.ir/.../آموزش-جلوگیری-آپدیت-خودکار-نرم-اف...
Translate this page
Oct 16, 2015 - آموزش جلوگیری از اتصال به اینترنت و آپدیت شدن برنامه ها، کاهش و مدیریت حجم مصرفی. (How to Block An Application from Accessing the Internet And Manage ... قسمت دوم آموزش و ترفندهای ویندوز ۱۰ شیو غیر فعال کرد آپدیت خودکار ویندوز ۱۰ ... از آپدیت خودکار برنامه جلوگیری کنیم به علاوه اینکه کنترل میزان حجم ...
آموزش تصویری: چگونه آپدیت‌های ویندوز 10 را غیرفعال کنیم؟ - دنیای بازی
www.dbazi.com/.../آموزش-تصویری-چگ...
Translate this pageDonya ye Bazi
آموزش تصویری: چگونه آپدیت‌های ویندوز 10 را غیرفعال کنیم؟ .... بعضی ها هستن که نمیتونند همه چیز را اصل بخرن به ویژه مردم کشورهای جهان سوم مثل ایران که در امدها ...
آموزش غیر فعال کردن فایروال و آپدیت خودکار ویندوز - سافت نویسان
softnevisan.ir/Posts/turnoff_firewall/
Translate this page
یکی از روش های افزایش سرعت اینترنت غیر فعال کردن قابلیت آپدیت خودکار ... از ویندوزهای اورجینال استفاده نمی کنیم بهتر است این قابلیت را غیر فعال کنیم تا ... و همچنین برای نصب بعضی از بازی ها و نرم افزار ها بهتر است فایروال غیر فعال شود.
چگونه از آپدیت خودکار ویندوز 10 جلوگیری کنیم - زیتون
zeytoonco.ir/?p=3252
Translate this page
Jul 4, 2016 - چگونه از آپدیت خودکار ویندوز 10 جلوگیری کنیم. ویندوز 10 به طور ... ویندوز 10 حالت اتصال ها را به طور خودکار تنظیم می کند. به عنوان مثال، ... استفاده از Group Policy برای غیر فعال سازی آپدیت های خودکار ویندوز 10 در ویندوز 10 ...
چگونه از آپدیت خودکار اپ‌ها در اندروید جلوگیری کنیم؟ | آونگ
avang.ir › اخبار › مقالات
Translate this page
Nov 25, 2014 - چگونه از آپدیت خودکار اپ‌ها در اندروید جلوگیری کنیم؟ ... برای غیر فعال کردن آپدیت خودکار در نسخه پنج پلی استور، وارد اپ ... برچسب ها: اندروید, اپ, پلی استور .... 9 کاری که میتوانید با کورتانا در ویندوز 10 انجام دهیدمهر 15, 1394 ...
چگونه مصرف ترافیک اینترنت در ویندوز ۱۰ را به حداقل برسانیم - زومیت
www.zoomit.ir/.../how-to-minimize-internet-usage-in-...
Translate this page
Nov 26, 2015 - بعدی چطور تقویم خود را برای بهره وری بیشتر تنظیم کنیم؟ کامپیوتر · چگونه مصرف ترافیک اینترنت در ویندوز ۱۰ را به حداقل برسانیم · مسعود توکلی. نویسنده: مسعود .... غیر فعال کردن آپدیت اتوماتیک اپ‌های ویندوز استور بسیار سر راست است. برای این منظور ... تگ ها Internet Traffic windows 10 windows update ...
چگونه دانلود خودکار تصاویر و فایل ها در تلگرام ویندوز غیرفعال کنیم ...
https://max.ir/غیر-فعال-کردن-دانلود-خودکار-در-تلگرام/
Translate this page
آخرین بروز رسانی. آموزش فعال ... چگونه دانلود خودکار تصاویر و فایل ها در تلگرام ویندوز غیرفعال کنیم. ارد 29 ... آموزش فعال یا غیر فعال کردن لاک اسکرین ویندوز 10.
چگونه از ارتقا ویندوز 10 جلوگیری کنیم - سازمان کتابخانه ها، موزه ها و ...
library.aqr.ir/.../home/?.../چگونه-از...ویندوز-10...کنی...
Translate this page
Jun 8, 2016 - چگونه از ارتقا ویندوز 10 جلوگیری کنیم. ... (recommended updates) را در تنظیمات بروزرسانی ویندوز (Windows Updates) غیرفعال کنید. فایل‌های ...
آپدیت کردن ویندوز - بیتوته
www.beytoote.com/...c/update-use-windows.html
Translate this page
دانلود نرم افزار کامپیوتر اکثر کاربران ایرانی به آپدیت کردن ویندوز توجه نمی‌کنند و در اثر همین کم توجهی دچار مشکلات بزرگی می‌شوند. ... حذف Groove Music از ویندوز 10, اپلیکیشن‌هایی ویندوز 10 .... طب قدیمی کاشت نخ در بدن برای حذف موضعی چربی ها و رفع سلولیت پوست · رژیم لاغری ... چگونه در 45 روز بینی خود را کوچک کنیم؟
آموزش :: نحوه غیرفعال کردن ریست های خودکار ویندوز بعد از فرآیند آپدیت
icdl.itpro.ir/.../نحوه-غیرفعال-کردن-ریست-های-خودکار-...
Translate this page
چطور ریست های ویندوز را بعد از انجام فرآیند آپدیت ویندوز غیر فعال کنیم؟ ... بررسی امکانات جدید ویندوز 10 · تراکنش ها - Transactions در SQL Server .... با این ترفند ارائه شده شما یاد میگیرید که چگونه ریست های فوری ویندوز را غیرفعال کنید.
آموزش تصویری غیر فعال کردن آپدیت خودکار ویندوز 7 و 8 - اسکای داک
www.skydoc.ir/.../آموزش-غیر-فعال-کردن-آپدیت-خودکا...
Translate this page
Nov 5, 2014 - آموزش تصویری غیرفعال کردن windows update , نحوه غیر فعال کردن آپدیت اتوماتیک ویندوز ... خرید پستی نسخه نهایی ویندوز 10 نسخه Enterprise ... فرا رسیدن سال نو را به همه کاربران عزیز سایت تبریک عرض می کنیم. ... داده شده است بر روی تمامی ویندوز ها از قبیل ویندوز 7 ، 8 و ویندوز 8.1 قابل استفاده می باشد.
آموزش غیر فعال کردن بروزرسانی و جلوگیری از دانلود اتوماتیک در ویندوز ...
www.learning.asarayan.com/...ویندوز/...ویندوز-10/36...
Translate this page
Sep 16, 2015 - برای غیر فعال کردن قابلیت آپدیت خودکار ویندوز (Auto Update) و جلوگیری از استفاده از حجم اینترنت برای دانلود فایل ها در ویندوز۱۰با من همراه باشید . 1. در محیط دسکتاپ ویندوز 10 از Start Menu بر روی گزینه Setting کلیک کنید.در کادر .... چگونه برنامه های Linux را با Ubuntu Bash Shell ویندوز 10 نصب کنیم؟
چگونه آپدیت را در ویندوز 10 غیرفعال کنیم (آموزش تصویری) | یک آزاداندیش
1freeman.net › وبلاگ › چگونه
Translate this page
Aug 27, 2015 - در این آموزش شما سه روش غیرفعال کردن به روزرسانی ویندوز 10 یاد می‌گیرید. از طریق Group Policy ، Service و PowerShell با یک آزاداندیش.
ایجاد تغییرات دلخواه در ویندوز 10 ( لیست آموزش ها ، ترفندها و حل مشکلات ...
soft98.ir › ... › آموزش و ترفند ویندوز 8 و 10
Translate this page
Mar 10, 2016 - ( لیست آموزش ها ، ترفندها و حل مشکلات رایج | 20 اسفند 94 ) ... حل مشکل بروز رسانی خودکار ویندوز 10 و مصرف بی رویه ترافیک آن · فعال ... غیر فعال سازی Automatic Maintenance در ویندوز 10 ,برای افزایش ... چگونه ثبت نام کنیم؟
چگونه میتوانم از به روز شدن اپلیکیشن ها به طور اتوماتیک ( در اندروید ...
cafehdanesh.ir/.../چگونه-میتوانم-از-به-روز-شدن-اپلی...
Translate this page
در بسیاری از گوشی های هوشمند بروز رسانی اپلیکیشن ها به طور خودکار انجام ... چگونه میتوانم از به روز شدن اپلیکیشن ها به طور اتوماتیک ( در اندروید، IOS ، ویندوز فون ۸٫۱ و ویندوز ۸٫۱) جلوگیری کنم ... برای حذف بروز رسانی خودکار ، گزینه ی Do not auto update را انتخاب کنید .... چگونه به‌روز رسانی رایگان ویندوز ۱۰ را رزرو کنیم... 10 ...
غیرفعال کردن آپدیت - مشاوره
www.tebyan.net/newindex.aspx?...غیرفعال%20کردن...
Translate this page
تگ ها : کرک ویندوز نصب کرک جدید غیرفعال کردن آپدیت اپرا تاریخ پرسش :چهارشنبه 1/5/1393 ... بالا مشاهده میشه حل بفرمایید چکنیم تا این حالت پیش نیاید واگر پیش آمد چگونه اصلاح کنیم ... هر یک از موارد زیر در نرم‌افزار Nero 10 چه کاربردی دارند ؟
غیر فعال کردن تمامی اپدیت های خودکار - جواب یاب
javabyab.com/.../غیر-فعال-کردن-تمامی-اپدیت-های-خود...
Translate this page
Feb 16, 2014 - چطوری باید تمامی اپدیت های خودکار رو حذف کرد و اپدیت چه چیزی حجم زیادی داره؟ ... استارت رو بزنید و در قسمت سرچ ویندوز (چون بیشتر سیستم ها 7 هست اینو می گم و فکر کنم توی 8 هم همین باشه ) Task Scheduler رو تایپ و .... چگونگی لغو تمامی آپدیت ها در ویندوز 10 ... چگونه تمام آپدیت های خودکار سیستم رو قطع کنم؟
چطور ویندوزهای غیر اورجینال را به نسخه ی اورجینال ویندوز 10 بروز رسانی ...
9sobh.ir/.../چطور-ویندوزهای-غیر-اورجینال-را-به-نسخه-...
Translate this page
Nov 1, 2015 - پس از آنکه کلید محصول ویندوز 10 اورجینال را دریافت کردید می توانید از مسیر دکمه ی ... مایکروسافت: سیستم تله متری و جمع آوری داده ها در ویندوز 10 غیر فعال نمی شود ... چگونه اکانت های خود را به نرم افزار Mail ویندوز 10 اضافه کنیم.
چگونه آپدیت ویندوز رو برا همیشه غیرفعال کنم؟
forum.p30world.com › ... › ویـنــدوز
Translate this page
Apr 20, 2011 - 8 posts - ‎8 authors
سلام آپدیت ویندوز من به طور اتوماتیک فعال میشه و بعد از حدود 600 مگ دانلود اررور کپی رایت میده. ... تاريخ عضويت: Aug 2008; محل سكونت: ترکیه; پست ها: 459 ... Services شويد و بدنبال Automatic Update بگرديد (حدود 5 الي 10 همين ...
آموزش غیرفعال کردن آپدیت خودکار برنامه ها در نرم افزار Google Play Store
mobology.ir › ... › آموزش ها › Android
Translate this page
Oct 28, 2014 - آموزش بسیار ساده برای غیرفعال کردن آپدیت خودکار برنامه ها در Google ... مراحل آموزش غیر فعال کردن آپدیت خودکار در Play Store : ... تا اینکه با چند نفر از دوستان تصمیم گرفتیم پایگاه جدیدی رو با یک سبک جدید تاسیس کنیم تا تمامی آنچه مربوط به ... how to create supergroup in telegram .... آذر 10, 1394 در 10:52.
Searches related to چگونه بروزرسانی ها را در ویندوز 10 غیرفعال کنیم؟

آپدیت خودکار ویندوز 10

آپدیت دستی ویندوز 10

جلوگیری از آپدیت ویندوز 7

جلوگیری از آپدیت خودکار ویندوز 10

جلوگیری از آپدیت ویندوز 8

غير فعال كردن آپديت ويندوز 10

چگونه آپدیت ویندوز 10 را غیر فعال کنیم

مشکل آپدیت ویندوز 10
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 208
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 447
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 6,195
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 15,642
  • بازدید ماه : 15,642
  • بازدید سال : 393,253
  • بازدید کلی : 4,173,031