loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 350 چهارشنبه 06 مرداد 1395 نظرات (0)

 

نکاتی مفید برای داشتن موی سالم

نکاتی مفید برای داشتن موی سالم

نکاتی مفید برای داشتن موی سالم 

داشتن موهای سالم با رسیدگی به آن و رساندن مواد مورد نیاز مو به آن امکان پذیر است و گذاشتن ماسک های مو بسیار تاثیر گذار است. 

 

1- استفاده از زرده تخم مرغ برای داشتن موهای نرم 

چند زرده تخم مرغ را ( بسته به میزان موها) به خوبی بهم بزنید؛ سپس کمی روغن زیتون به آن اضافه و به خوبی مخلوط کنید. فقط کافیست مخلوط را بروی موهای خود بمالید. سعی کنید مواد بیشتری را به ریشه مو برسد. موهای خود را با حوله‌ای گرم بپوشانید و حدود بیست دقیقه منتظر بمانید. سپس موها را بشویید. برای رسیدن به نتیجه مطلوب حداقل یکبار در هفته این عمل را تکرار کنید. 

 

2- شامپو و نرم کننده مناسب نوع موها 

بسیاری از محصولات مو و خصوصا شامپوها موها را خشک می‌کنند؛ اگر قصد دارید موی نرم داشته باشید، شامپو و نرم کننده مو با کیفیت خوب خریداری کنید.

 

موهای خود را با شامپو بشویید و با نرم کننده از هم باز کنید. بعد از پایان آبکشیدن مو، می‌توان از لوسیون‌های تقویت کننده و نرم کننده مو نیز بهره ببرید. این لوسیون‌ها تا حد زیادی از موهای شما در برابر عوامل خارجی محافظت می‌کند. خواهید دید که موهای شما چقدر نرم می‌شوند. 

 

3- اهمیت آبکشی صحیح موها 

بعد از شستن موها، بسیار مهم است که آن‌ها را به خوبی آبکشی کنید. در غیر این صورت باقیمانده مواد شوینده، موهای شما را خشک و کدر می‌کند. برای گرفتن بهترین نتیجه، آبکشی پایانی موها را با آب سرد انجام دهید. 

 

4- سرکه سفید 

بعد از شستشوی موها، آن‌ها را ابتدا با مخلوط آب و سرکه سفید و سپس با آب سرد آبکشی کنید. 

 

5- آب لیمو 

به طور مرتب موهایتان را با آب لیمو بشویید. سپس آن‌ها را با آب سرد فراوان آبکشی کنید. آب لیمو موها را زیبا، نرم و براق می‌کند. 

 

6- روغن بادام 

اگر موهایتان خشک است، یک ساعت قبل از حمام آن‌ها را با روغن بادام ماساژ دهید و به کمک حوله‌ای گرم موها را بپوشانید. سپس آن‌ها را بشویید و کاملا آبکشی کنید. 

 

7- ماسک‌های مو 

برای داشتن موی سالم، نرم و ابریشمی باید از آن مراقبت کرد و مواد مغذی مورد نیازش را به آن رساند. به این منظور انواع ماسک مو وجود دارد. برای رسیدن به نتیجه دلخواه، حداقل هفته‌ای یکبار از ماسک مو استفاده کنید. 

 

8- تغذیه صحیح 

برای داشتن موهای سالم و نرم میوه‌ها، سبزیجات و مواد دارای ویتامین B، A و زینک مصرف کنید.

 


Google
About 994,000 results (0.69 seconds)
Search Results
نکاتی مفید برای داشتن موی سالم - پارس ناز
www.parsnaz.ir/نکاتی-مفید-موی-سالم.html
Translate this page
نکاتی مفید برای داشتن موی سالم ،داشتن موهای سالم با رسیدگی به آن و رساندن مواد مورد نیاز مو به آن امکان پذیر است و گذاشتن ماسک های مو بسیار تاثیر.
داشتن موهای سالم | مجله پزشکی دکتر سلام
www.hidoctor.ir/tag/داشتن-موهای-سالم/
Translate this page
در این بخش که با عنوان راه کارهای طلایی برای داشتن ناخن و موهای سالم، در مجله پزشکی دکتر سلام منتشر شده است راه کارها و نکات مفیدی برای سلامت ناخن و موهای سالم به ...
نکات مفید جهت سالم و زیبا نگه داشتن موی بلند | جدیدترین ها در سایت جدیده
jadide.ir/نکات-مفید-جهت-سالم-و-زیبا-نگه-داشتن-موی/
Translate this page
روش های مراقبت از موی بلند. مدلهای کوتاه کردن مو برای موهای بلند بسیار محدود است و مدل موی شما باید به نحوی باشد که هنگام بلند شدن مدل موهای شما را بر هم نریزد. مو سالانه ...
رازهایی برای داشتن موهای سالم - بیتوته
www.beytoote.com/.../hair/secrets2-healthy-hair.html
Translate this page
رازهایی برای داشتن موهای سالم داشتن موهای سالم,تقویت موها,تقویت موهای نازک,آرایش مکرر موها,پرپشت کردن موها,درمان شورۀ سر.
نکاتی برای داشتن مو سالم وزیبا - ناطقان
nateghan.ir/fa/news/40443
Translate this page
Feb 16, 2016 - ناطقان:اگر می خواهيد موهای سالمی داشته باشيد، اين نكته‌ها را به خاطر بسپاريد. دکتر صداقت پیشه متخصص پوست و مو در گفت‌وگو با باشگاه ...
نکاتی برای داشتن موهای سالم و زیبا - دوستی ها
www.doostiha.ir/.../نکاتی-برای-داشتن-موهای-سالم-و-ز...
Translate this page
Feb 14, 2013 - نکاتی برای داشتن بهترین، زیباترین و سالم ترین موهای دنیا ... اسید چرب امگا 3 برای سلامت پوست سر مفید و ضروری است و کمبود آن موجب خشکی ...
توصیه‌هایی برای داشتن موهای سالم، بلند و شاداب - جام جم آنلاین
jamejamonline.ir/.../توصیه‌هایی-برای-داشتن-موهای-سال...
Translate this page
May 9, 2015 - به نوعی می‌توان گفت برای داشتن موهای سالم، باید بدن سالمی داشته باشیم. ... و لازم است نکاتی را در مورد انتخاب برس موی مناسب مد نظر داشته باشیم.
9 نكته براي داشتن موهاي زيبا - پارسی طب
fa.parsiteb.com › دسته بندی مقالات › آرایشی و زیبایی
Translate this page
برای داشتن موهایی زیبا چه کاری انجام دهیم؟ ... که مقابل آینه ایستاده اید و به شانه کردن موهای خود مشغول هستید، از برق و زیبایی موهایتان به وجد بیایید؛ رعایت نکاتی را که ... واقعا توضیحات خیلی خوب و مفیدی بود. ... چگونه موهای سالم و زیبا داشته باشیم؟
داشتن موهای زیبا و سالم - آموزشگاه آرایشگری خوشه - صفحه نخست
khosheh.com/3203-2/
Translate this page
گر میخواهید موهاییی بهتر داشته باشید توجه به این نکات ساده و مفید می‌تواند به شما کمک زیادی کند خوردن ماهی و غلات : برای داشتن موهایی با استحکام ، سالم و زیبا ...
نکات تغذیه ای برای داشتن موهای سالم - صفحه نخست
www.novinbarber.com/A2.HTML
Translate this page
افکار- یکی از بهترین و ساده‌ترین روش‌های داشتن موهای سالم تغذیه درست و همچنین ... پوست سر مفید ضروری است و کمبود آن موجب خشکی پوست سر و ریزش مو می‌شود؛ ...
13 نکته برای داشتن موهای بلند و زیبا - وبسوار
websavar.ir/.../13-نکته-برای-داشتن-موهای-بلند-و-زی...
Translate this page
مسلما می‌توان موهایی جذاب، سالم و زیبایی داشت و نحوه صحیح این مراقبت، کلید حفظ این ... نیاز موهای شما باشد و همچنین روغن‌های مفید و مغذی مو برای این منظور استفاده نمایید. ... موها را به آرامی و ملایمت شانه زده و نکات صحیح شانه زدن را حتما رعایت نمایید.
برای داشتن موهایی سالم و قوی این نکات را رعایت کنید
tasalamati.com/e/6yv8e/
Translate this page
برای داشتن موهایی سالم و قوی این نکات را رعایت کنید. اگر می خواهید موهایتان همیشه سالم و ... نکاتی برای داشتن خواب بهتر ... چرا دانه کتان برای تقویت موها مفید است.
راه اول و آخر داشتن موهای پرپشت و براق - نمناک
namnak.com/16438-داشتن-موهای-پرپشت-و-براق.html
Translate this page
Rating: 4.1 - ‎150 reviews
داشتن موهای پرپشت و راه داشتن موهای پرپشت و تقویت مو با داروهای گیاهی و روغن های گیاهی برای تقویت ... تمام نکاتی که باید برای داشتن موهای پرپشت و براق بدانید.
برای داشتن موهایی سالم و قوی این نکات را رعایت کنید | دکتر سی
doctorc.ir › زبایی پوست و مو
Translate this page
Nov 27, 2015 - برای داشتن موهای زیبا و سالم به نکات زیر توجه فرمایید :: کلاشینکف ... موی سر و هم پوست شما مفید می باشد استفاده از بالش ابریشمی موهای سالم …
تغذیه برای داشتن موهایی پرپشت، براق، قوی و نرم - نایس کلوب
www.nicecloob.com/Thread.aspx?id=961
Translate this page
هیچ محصولی مناسب مو به اندازه تغذیه مناسب برای سلامت و جلوگیری از آسیب و ... در کل منظورم این است که برای داشتن موهایی سالم نیاز به صبر و حوصله است. ..... علاوه بر دستورالعمل های داده شده در این جا، برای داشتن موهای سالم به نکات زیر هم توجه کنید: .... در اینجا من لیستی از مواد مفید برای ریزش مو طبق گفته دکتر کینگسلی آورده ام.
ماسک برای تقویت مو ، بلند نگه داشتن ، نرم کردن و حالت دادن
vista.ir/.../ماسک-برای-تقویت-مو-،-بلند-نگه-داشتن-،-...
Translate this page
ماسک برای تقویت مو ، بلند نگه داشتن ، نرم کردن و حالت دادن. ماسک برای ... روغن زرده تخم مرغ برای رویاندن مو بسیار مفید است برای این کار بدین ترتیب عمل کنید:
طب سنتی و تغذیه مناسب و داشتن بدنی سالم - نکات مهم برای زیبایی موی شما
tebesonnatii.blogfa.com/post/115
Translate this page
نکات مهم برای زیبایی موی شما. سن که افزایش می یابد تغییراتی در ساختار موها به وجود می آید، این تغییرات فراتر از سفیدشدن موهاست؛ تغییرات عمیقی در بافت، ...
وقتی که موی را میتراشیم چه چیز مفید - دنیای خبر
donyaekhabar.com/search/?q=وقتی...موی...مفید
Translate this page
نکاتی مفید برای داشتن موی سالم \nداشتن موهای سالم با رسیدگی به آن و رساندن مواد مورد نیاز مو به آن امکان پذیر است و گذاشتن ماسک های مو بسیار تاثیر گذار است.
خوراکی هایی مناسب برای داشتن موهایی سالم و زیبا
99up.ir › سلامت › پوست ،مو و زیبایی
Translate this page
خوردنی‌های تقویت‌کننده مو سلامت موها,موی سالم,از دست رفتن موها,خشکی مو, ریزش مو,فولیکول‌های مو,رنگ طبیعی مو,ظاهر مو,تحکیم فولیکول‌های مو.
رژیم غذایی مناسب | مرکز اطلاعات فنی ایران
tici.info/default.aspx?dir=Learn_sdn
Translate this page
نکاتی درباره فواید و زیان‌های مصرف آجیل ... اگر بتوانید نوشیدنی‌های سالم را جایگزین نوشیدنی‌های ناسالم کنید، به میزان زیادی از کالری .... بامیه با داشتن مواد مغذی با ارزشی مانند ویتامین‌های C ,A و گروه B از جمله: .... خشک و آسیب دیده مفید باشد و مصرف مقادیر کمی ویتامین E در روز، موهای خشک را بهبود بخشیده و ساقه موها را تقویت می کند.
نکاتی در مورد مراقبت از مو : سایت پزشکان بدون مرز
www.pezeshk.us/?p=30544
Translate this page
Jun 27, 2014 - اما بهره مندی از موی سالم و زیبا به چیزی بیش از علاقه نیازمند است و در واقع .... با درجه حرارت بالا همه دلایل کافی بر لزوم آب دار نگه داشتن مو می باشد.
نکاتی که باید برای داشتن موهایی بلند و سالم رعایت کرد | Yasaman
www.yasaman.com/.../نکاتی-که-باید-برای-داشتن-مو...
Translate this page
Apr 16, 2016 - همۀ ما زمانی که هنرپیشه‌ها و ستارگان سینما را با موهای بلند، زیبا و درخشان می‌بینیم، دلمان می‌خواهد که موهایمان به همان زیبایی باشند. "یاسمن" امروز با ...
مواد غذایی مفید برای داشتن پوستی زیبا و سالم - رسانه ی خبری وبلاگی
alamto.rasanetv.ir/page-807110.html
Translate this page
مفید برای داشتن پوستی سالم و مملو از مواد برای داشتن پوستی زیبا و تغذیه های .... مغذی برای داشتن پوست، مو و ناخنی مقاوم و سالم است. و . ... به نکات زیر توجه کنید.
نکاتی که برای داشتن موهای سالم باید رعایت کرد - بدونیم بدونیم
bedunim.ir › سلامت
Translate this page
نکاتی که برای داشتن موهای سالم باید رعایت کرد. دی ۱۹ام, ۱۳۹۴ ... نکاتی برای موهای سالم. من از تعریف و ... مرتبط. مکمل های مفید برای رشد موها۱۳۹۴/۰۸/۱۰در «سلامت».
مراقبت از مو های نازک و شکننده| این نکات را فراموش نکنید - پندار
pendar.news/2015/12/مراقبت-از-مو-های-شکننده/
Translate this page
محصولات مراقبت از موی سالم، مناسب و طبیعی را انتخاب کنید آرایشگر خوب می‌تواند ... ششم: قیچی زدن به انتهای موها کار بسیار خوبی برای سالم نگه داشتن موها و خلاصی ...
8 باید و نباید در محافظت موی آقایان +نکات مفید - نیک صالحی
www.niksalehi.com/special/archives/010438.php
Translate this page
Jun 2, 2012 - شیوه‌های ناسالم زندگی مانند استرس ، بد خوابی و عادات غذایی بد می‌تواند مانعی در داشتن موهای سالم باشد. سالم زندگی کنید و رژیم غذایی متعادلی داشته ...
نکاتی برای جوان کردن موی سر - سشوار | ماشین اصلاح
grade1.ir/نکاتی-برای-جوان-کردن-موی-سر.html
Translate this page
ویتامین های مفید. برای داشتن موهایی سالم می توانید از ویتامین های تقویت کننده موی سر کمک بگیرید. از جمله ویتامین های موثر برای جوان ماندن موی سر می توان ویتامین ...
سریع تر کردن رشد مو - رژیم
pezeshkin.ir/سریع-تر-کردن-رشد-مو/
Translate this page
نکات جالب زناشویی برای زوج های جوان ... ۱۰ نکته مفید وکاربردی برای رشد سریع تر موها موثر ترین ماسک موهای خانگی برای رشد سریع تر موها بعضی وقتها مدلینگ ها را می بینیم که با ... ۶ ) موهای سالم و زیبا در صورت داشتن پوست سر سالم میسر است …
نکاتی برای داشتن موهای سالم و زیبا موی سالم - برنا وب
bornaweb.blogsky.com/.../نکاتی-برای-داشتن-موهای-...
Translate this page
Apr 13, 2015 - یکی از مهم ترین و ساده ترین روش های داشتن موهای سالم تغذیه درست و همچنین ... اسید چرب امگا 3 برای سلامت پوست سر مفید و ضروری است و کمبود آن ...
نکات ضروری برای مراقبت های روزانه از موهای بلند | مه شو
mahsho.com/نکات-ضروری-برای-مراقبت-های-روزانه-از...
Translate this page
دختری با موهایی بسیار بلند و سحرآمیز که هر دختری به راستی آرزوی داشتن چنین ... ولی مسلما می توان موهایی جذاب،سالم و زیبایی داشت و نحوه صحیح این مراقبت، کلید ... مو و البته نرم کننده ای که تامین کننده نیاز موهای شما باشد و همچنین روغن های مفید و ...
برای داشتن چشمان سالم چه کنیم؟/ خوراکیهای مفید برای تقویت چشم
www.asriran.com › عصرايران دو › ماشین
Translate this page
در اين مقاله سعي کرده ايم ويتامين ها و ديگر تركيبات مفيد براي سلامتي چشم و مواد غذايي .... کسانی که مایلند چشمانشان سالم باشد بایستی نکات زیر را رعایت کنند.
پنج راه برای داشتن پوستی صاف در یک هفته - زیبایی پوست مو ناخن
nilgoon-mag.com › پوست و مو و ناخن
Translate this page
فکر می‌کنید تنها راه داشتن پوستی زیبا و صاف سر زدن مرتب به سالن‌های زیبایی و استفاده ... مطلب مرتبط: کاربرد های شگفت انگیز روغن نارگیل در زیبایی پوست و مو ... سلام سارای عزیز، شاید این مطلب براتون مفید باشه: ۷ راه طبیعی برای متوقف کردن جوش‌های صورت ... نكات زیبایی مو، سلامت مو، درمان موخوره، درمان شوره سر، درمان خارش ...
داشتن موهای زیبا و سالم – مجتمع فنی و آموزشی علویان
alaviantvto.ir/داشتن-موهای-زیبا-و-سالم/
Translate this page
اگر میخواهید موهایی بهتر داشته باشید توجه به این نکات ساده و مفید می‌تواند به شما ... برای داشتن موهایی با استحکام ، سالم و زیبا مصرف ماهی و غلات خیلی مناسب است.
صاف شدن دائم مو - مریم رئوف
maryamraoof.com/news.cfm?id=162
Translate this page
Jun 15, 2013 - خانم‌هایی که موهایی مجعد و فر دارند همیشه در آرزوی داشتن موهای صاف و لخت هستند امروزه برآورده شدن این ... یکسال بعد باید ریشه‌ها را صاف کرد با این روش موها نه تنها سالم باقی می ماند بلکه قویتر و براقتر و ... کراتین بیشتر برای سوختگی مو در اثر مواد شیمیایی مفید می‌باشد. ... نکاتی که درباره شامپو کردن موها نمی‌دانید.
راه کارهای طلایی برای داشتن ناخن و موهای سالم - آکا
www.akairan.com/khanevadeh/.../20155281804.html
Translate this page
May 28, 2015 - در این بخش که با عنوان راه کارهای طلایی برای داشتن ناخن و موهای سالم، در مجله پزشکی دکتر سلام منتشر شده است راه کارها و نکات مفیدی برای سلامت ...
پوست و مو و زیبایی - نکات مهم در باره مو
www.sarab1991.blogfa.com/cat-2.aspx
Translate this page
برای داشتن موهایی زیبا، باید کمی شانس داشت؛ البته مراقبت از موها نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اما اغلب، .... شاید برای این دسته از افراد، مطالعه نوشتار پی آمده نکات مفیدی داشته باشد. ... موی درخشان و سالم نشان می‌دهد كه شخص تندرست و خشنود است.
رژیم مناسب برای داشتن موهای پرپشت | مجله زندگی سالم
www.zendegisalem.com/?p=1490
Translate this page
Jul 23, 2013 - رژیم مناسب برای داشتن موهای پرپشت. ریزش مو یک متخصص پوست و مو با اشاره ... وی ادامه داد:« از دیگر نکاتی که باید رعایت کرد اجتناب از شانه کردن ...
آموزش سالم نگه داشتن واژن زنان و دختران - رنگ زندگی
rangezendegi.com › آموزش های زناشویی
Translate this page
Mar 12, 2015 - همه ی ما خانم ها نکات زیادی در مورد زیبا نگه داشتن پوست و موی خودمون می دونیم ... میکنه و باکتری های مفید درون آن از بین می روند و عملیات پاکسازی واژن ...
گوجه فلفل تند برای موی سر - پایگاه اینترنتی نشر اخبار
www.nashrnews.org/search/?q=گوجه+فلفل...موی...
Translate this page
تخمه کدو: این دانه یکی از بهترین تقویت کننده های مو است و تغذیه سالم زندگی سالم ... نکاتی مفید برای داشتن موی سالم داشتن موهای سالم با رسیدگی به آن و رساندن مواد ...
پنج توصیه ساده و مفید برای داشتن پوستی زیبا - ایران ناز
www.irannaz.com/news_detail_5888.html
Translate this page
پوست شفاف و تمیز اولین قدم برای داشتن پوستی زیباست اما متاسفانه در ... شاید این نکته برای شما تازگی نداشته باشد که شستن مرتب صورت به داشتن پوستی سالم کمک کننده است . .... قویترین محصول صاف کننده مو در دنیا (بدون عوارض جانبی).
نکات طلایی برای داشتن موهای سالم و زیبا - رژیم چاقی
www.jarahzadeh.com/.../1711-نکات-طلایی-برای-داش...
Translate this page
نکات طلایی برای داشتن موهای سالم و زیبا. موی سالم. ۱- تا جایی که برایتان ممکن است مواد غذایی را به صورت خام مصرف ... همچنین برای سلامت چشمان شما هم مفید است.
نکاتی جهت داشتن موی سالم - ایران درمان
www.irandarman.com/...مو.../نکاتی-جهت-داشتن-موی-...
Translate this page
نکاتی جهت داشتن موی سالم ... آیا داشتن موی ناسالم نشان از عدم سلامتی است؟ .... بنابراین همان چیزهایی که برای سلامت موی شما مفید است، در حفظ سلامت قلبتان نیز سهیم ...
بهداشت و سلامت مو + تقویت مو + پرپشت کردن مو
ricapil.blogfa.com/.../بهداشت-و-سلامت-مو-تقویت-مو-پ...
Translate this page
داشتن بدن سالم،يكي از بهترين راه هايي است كه مي تواند سرعت رويش موهايتان را افزايش دهد. افزایش رشد مو ... نکاتی درباره ریزش سکه ای مو - کچلی سکه ای. 1- ریزش ...
نکاتی برای داشتن موهای بلند و زیبا - مجله ابرتازه ها
www.abartazeha.ir › ... › سلامتی و زیبایی پوست و مو
Translate this page
این روشی خوشمزه برای داشتن موهایی سالم و براق است که به رشد سریع تر موهای شما هم کمک می کند. ... شما می دانید که ورزش چقدر برای تقویت قلب و ریه شما مفید است.
موهای سالم | مجله پزشکی طب سیتی
www.tebcity.ir/tag/موهای-سالم/
Translate this page
در این بخش راه کارها و نکات مفیدی برای سلامت ناخن و موهای سالم به شما معرفی می کنیم. ... moo va nakhone salem راه کارهای طلایی برای داشتن ناخن و موهای سالم.
نکاتی برای داشتن موهای سالم و زیبا - دانلود آهنگ جدید
cialischeapusa.com/.../index.php?...نکاتی...داشتن-موها...
Translate this page
یکی از مهم ترین و ساده ترین روش های داشتن موهای سالم تغذیه درست و همچنین داشتن ... اسید چرب امگا 3 برای سلامت پوست سر مفید و ضروری است و کمبود آن موجب خشکی ...
هالیوودی ها چگونه از موهای خود مراقبت می کنند؟ - پرشین وی
www.persianv.com/ziba/197095.php
Translate this page
Jun 20, 2012 - انواع شامپو برحسب اینکه موی شما خشک، شکننده، چرب، فر، نازک، آسیب دیده یا رنگ شده باشد، در بازار موجود است. برای درست ... برای داشتن موهای سالم، باید شیوه زندگی را تغییر داد. مصرف فست .... تمام نکات زیبایی در هفته ی مد پاریس+تصاویر ... معرفی همه روشهای لایه برداری پوست+ مطالب مفید درباره لایه بردارها ...
8 روش برای داشتن موی سالم و شفاف – مجله تخصصي آرايشي,زيبايي ...
lifemag.ir › آرایش و زیبایی › آموزش و نکات آرایش
Translate this page
Jul 26, 2010 - 8 روش برای داشتن موی سالم و شفاف. آموزش و نکات آرایش, درمان و مراقبت از مو ارسال دیدگاه 184 بازدید. +-. – موی خود را به طور مرتب بشویید:به طور ...
چگونه موهای بلند تری داشته باشیم | pHow.ir
phow.ir › سلامتی › مراقبتهای شخصی › مو
Translate this page
Aug 15, 2012 - ... اتفاق نظر دارند. در این چگونه تعدادی از این نکات را می‌آوریم. .... آب یکی از مواد اساسی برای داشتن موهایی سالم و رشد سریع آنهاست. هر قدر بیشتر آب ...
نکات بهداشتی در مورد مو - ریزش مو .موخوره.شوره سر.خارش سر سفید شدن مو ...
robabnaz12.persianblog.ir/.../نکات_بهداشتی_در_مورد...
Translate this page
رژیم غذایی برای داشتن موی زیبا و براق. ... در این مقاله نکاتی به شما یادآوری می شود که شاید بیشتر آنها را بدانید یا تجربه کرده ... رای حل این مشکل علاوه بر استفاده از شامپوهای ضد شوره معتبر، باید از یک رژیم غذایی سالم مقوی و سرشار از پروتئین استفاده ... هنگام شستشو در حمام، ریشه موها سست می شوند و ریزش مو به راحتی صورت می ...
Searches related to نکاتی مفید برای داشتن موی سالم

موهای سالم و درخشان

موي سالم

موهای پرپشت هندی ها

راز داشتن موهای پرپشت

راز داشتن موهای بلند

موهای بلند تا کمر

داشتن پوست شفاف

رشد سریع مو
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 130
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 522
  • آی پی دیروز : 216
  • بازدید امروز : 3,390
  • باردید دیروز : 1,452
  • گوگل امروز : 12
  • گوگل دیروز : 29
  • بازدید هفته : 6,561
  • بازدید ماه : 6,561
  • بازدید سال : 384,172
  • بازدید کلی : 4,163,950