loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 366 چهارشنبه 06 مرداد 1395 نظرات (0)

شاسی‌بلند‌های پرقدرت و زیبا اما گران‌قیمت

خودروهای همه جا رو و شاسی‌بلند تمام امکانات ایمنی مورد تایید را دارا هستند و امکانات رفاهی آنها با استفاده از جدید‌ترین فناوری‌ها طراحی و پیاده‌سازی شده‌اند.
وب‌سایت فرارو: خودروهای همه جا رو و شاسی‌بلند در اندازه‌های مختلفی ساخته می‌شوند و در بزرگ‌ترین اندازه وزن این ماشین‌های قدرتمند به بیش از 2500 کیلوگرم هم می‌رسد که این وزن بالا و جثه بزرگ موتورهای پر حجم و قدرتمندی را طلب می‌کند. این خودروها تمام امکانات ایمنی مورد تایید را دارا هستند و امکانات رفاهی آنها با استفاده از جدید‌ترین فناوری‌ها طراحی و پیاده‌سازی شده‌اند. در ادامه با جدید‌ترین و گران‌ترین خودروهای شاسی‌بلند لوکس آشنا خواهید شد.

لینکلن نویگیتورL

لینکلن از زیرمجموعه‌های شرکت فورد است که با داشتن ویژگی‌های شاسی‌بلندهای لوکس و بزرگ در لیست گران‌قیمت‌ترین‌های سال 2016 قرار گرفته است. فورد تجربه طولانی در ساخت خودروهای‌تراک و قدرتمند دارد و در برند لینکلن از سال 1998 تا امروز توانسته موفق عمل کند. لینکلن در مدل نویگیتور L از موتور اکوبوست 5/ 3 لیتری مجهز به تویین توربوشارژر استفاده می‌کند که می‌تواند قدرتی برابر با 380 اسب بخار تولید و با کمک جعبه دنده‌های 6 سرعته و خودکار به چرخ‌های 22 اینچی منتقل کند.
 
 شاسی‌بلند‌های پرقدرت و زیبا اما گران‌قیمت
 
قیمت مشخص شده برای این خودروی همه جا رو 76 هزار دلار است. سامانه‌های متعددی در این خودرو ایمنی و امنیت را برای سرنشینانش تضمین می‌کند و با داشتن انواع مختلف کیسه‌های هوا این لوکس قیمتی می‌تواند سرنشینان خود را در برابر انواع تصادف محافظت کند. این خودرو 5 متر طول و 9/ 1 متر ارتفاع دارد و با وزن 2800 کیلوگرمی ابعاد لازم برای قرار گرفتن در میان شاسی‌بلند‌های بزرگ را دارد.



تویوتا لندکروزر

لندکروزر از جمله خودروهایی بوده که در نسل‌های متعدد از گذشته دور تا به امروز در خط تولید تویوتا وجود داشته است و قدرت و کیفیت ساخت این خودروهای ژاپنی از جمله دلایل ماندگاری لندکروزرها بوده است. در مدل 2016 تویوتا از موتور هوشمند iForce با حجم 7/ 5 لیتر و هشت سیلندر با 32 سوپاپ استفاده کرده است که می‌تواند 381 اسب بخار در 5600 دور در دقیقه را تولید کند. جعبه دنده‌ای که تویوتا برای این مدل در نظر گرفته است 8 سرعته و خودکار است و سامانه‌های متعددی در این خودرو استفاده شده است که تمام این امکانات باعث شده است این خودرو از قیمتی معادل 83 هزار دلار شروع شده و بر اساس آپشن‌هایی که دارد قیمت آن بیشتر هم شود.
 
 شاسی‌بلند‌های پرقدرت و زیبا اما گران‌قیمت
 
آفرود با این خودرو تجربه‌ای متفاوت است و تمام حسگرها و فناوری‌ها در کنار هم قرار گرفته‌اند تا سرنشینان سفرهایی ایمن و راحت داشته باشند. شعار تبلیغاتی تویوتا برای این مدل «ایکونی برای همیشه» است که قطعا این شعار از جانب تویوتا اغراق آمیز نخواهد بود و محصولات گذشته به‌خوبی نشان‌دهنده این واقعیت بوده است.



اینفینیتی QX80

اینفینیتی محصول شرکت نیسان است که در رده خودروهای بزرگ و شاسی‌بلند و البته لوکس قرار می‌گیرد و با قدرت 400 اسب بخارش حرف‌های زیادی در آفرود برای زدن دارد. موتور استفاده شده در این خودروی 5 متری 6/ 5 لیتر حجم دارد که با 8 سیلندرش قدرت فوق العاده را به هر چهار چرخش منتقل می‌کند. در مدل QX80 جعبه دنده 7 سرعته و خودکار امکان رسیدن به سرعت 100 کیلومتر در ساعت تنها در 2/ 6 ثانیه را فراهم می‌کند که برای خودرویی با این ابعاد و وزنی معادل 2700 کیلو به نظر مناسب است.
 
شاسی‌بلند‌های پرقدرت و زیبا اما گران‌قیمت
 
از نظر قیمت اینفینیتی توانسته نسبت به رقبایی که دارد ارزان‌تر به دست مشتریانش برسد و با 64 هزار دلار می‌تواند یکی از انتخاب‌های افرادی باشد که به‌دنبال خودرویی قدرتمند، لوکس و جا‌دار می‌گردند. به‌طور پیش فرض در این مدل چرخ‌های عقب محرک است و نسخه چهارچرخ محرک به‌صورت آپشن ارائه می‌شود که در میان خودروهایی با این اندازه و ویژگی کمتر به‌چشم می‌خورد.



لکسوس LX 570

ژاپنی‌ها با وجود شرکت‌هایی مانند تویوتا و نیسان سهم زیادی در خودروهای تولیدی در دنیا دارند و در میان این خودروها شاسی‌بلندهای همه جا روی ژاپنی جایگاه خاص خودشان را دارند. سری LX در لکسوس از سال 1996 تا به امروز در خط تولید حضور داشته است و در مدل 570 لکسوس موتوری با حجم 7/ 5 لیتری را انتخاب کرده است که می‌تواند 383 اسب بخار قدرت تولید کند و با جعبه دنده 8 سرعته می‌تواند در مدت زمان 2/ 7 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد. در میان خودرو سازان زبان طراحی شاسی‌بلند‌ها بسیار شبیه به هم هستند.
 
 شاسی‌بلند‌های پرقدرت و زیبا اما گران‌قیمت
 
لکسوس از نظر ایمنی نمره قابل توجهی کسب کرده است و با استفاده از کیسه‌های هوای پرده‌ای برای تمام سرنشینان و همچنان برای زانوهای آنها در برابر صدمات ناشی از تصادفات قدرت حفاظتی بالایی دارد. سایر سامانه‌های مرسوم مانند‌ترمز‌های ضد قفل، کروزر کنترل و تنظیم خودکار دمای داخل خودرو در این محصول لوکس هم دیده می‌شود. قیمت اعلام شده برای این خودروی 2700 کیلوگرمی 89 هزار دلار است.



مرسدس بنز کلاس GL550

برندی مانند بنز با سال‌ها تجربه در صنعت خودرو‌ همواره سبک و سیاق خاص خودش را در زبان طراحی استفاده کرده و این موضوع باعث شده است همواره محصولاتی قابل اتکا، مقاوم و گران قیمت را در لیست محصولات خود داشته باشند. بنز برای کلاس GL550 از قلب تپنده پر قدرت 7/ 4 لیتری استفاده کرده است که 8 سیلندر خورجینی‌اش می‌تواند قدرتی معادل 429 اسب بخار تولید کند که با دو توربو شارژر از قدرت موتور نهایت استفاده را می‌کند. قدرت فوق‌العاده تولید شده توسط موتور در این کلاس با کمک جعبه دنده‌ای 7 سرعته و خودکار به هر چهار چرخ 21 اینچی خودرو منتقل می‌شود.
 
 شاسی‌بلند‌های پرقدرت و زیبا اما گران‌قیمت
 
بنز سری GL را در مدل‌های مختلفی با پیشرانه‌های متفاوتی تولید کرده است اما قدرتمند‌ترین و گران‌ترین آنها سری GL550 است که با 91 هزار دلار یک سر و گردن از رقبای چهارچرخ محرکش بالا‌تر قرار گرفته است. سامانه‌های رفاهی و ایمنی زیادی در این خودروی لوکس، بزرگ و جادار در نظر گرفته شده است تا محصول نهایی درخور برند بنز باشد.



لندرور رنجروور

لندرور در نسخه کاملا لوکس خود تمام امکانات و تجهیزاتش را به کار بسته است تا خودروی تمام لوکسی چه از نظر فنی و چه از نظر زیبایی داخلی و مواد به کار رفته را به مشتریان وفادارش ارائه کند. قیمت این خودرو که از نظر آپشن‌های استفاده شده در آن خاص و سفارشی است 244 هزار دلار تخمین زده می‌شود. در این مدل هم همان موتور 550 اسب بخاری استفاده شده است اما فناوری‌هایی که در اتاق خودرو استفاده شده به مراتب پیشرفته‌تر است و راحتی بیشتری را برای سرنشینان فراهم می‌کند.
 
 شاسی‌بلند‌های پرقدرت و زیبا اما گران‌قیمت
 
برای مثال 20 حالت تنظیم صندلی‌ها به‌صورت برقی و استفاده از چرم‌های بسیار مرغوب و بسیاری امکانات دیگر دلیل قیمت بالای این مدل نسبت به سایر مدل‌ها بوده است. ظاهر بیرونی این لندرورها بر اساس طرح کلی مدل‌های گذشته است با این تفاوت که کمی تهاجمی‌تر شده است و سادگی نسبی در طراحی آن به‌چشم می‌خورد که در سایر رقبا این موضوع کمتر دیده می‌شود و آنها جثه بزرگ‌تری دارند.



کادیلاک اسکالاید پلاتینیوم

کادیلاک اسکالاید بزرگ و پر ابهت است و با جلو پنجره بزرگی که دارد با زبان بی‌زبانی حرف‌های زیادی در رابطه با قدرت پنهانش دارد. کادیلاک در این خودروی لوکس و قیمتی‌اش از پیشرانه‌ای با حجم 2/ 6 لیتر استفاده کرده است که از نوع EcoTec3 است که با داشتن 8 سیلندر خورجینی می‌تواند 420 اسب بخار قدرت تولید کند و این خودرو را قادر می‌سازد که با کمک جعبه دنده 8 سرعته در مدت زمان 8/ 5 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد که برای خودرویی با این عظمت کاملا مناسب و حیرت‌انگیز است.
 
 شاسی‌بلند‌های پرقدرت و زیبا اما گران‌قیمت
 
قیمت پایه این خودرو 91 هزار دلار است و در نسخه‌های پیش‌فرض فقط محور عقب محرک هستند و سیستم چهار چرخ محرک انتخابی است. در این خودرو هم انواع مختلفی از سامانه‌های ضد تصادف و ایمنی در نظر گرفته شده است تا جان سرنشینان در این غول فلزی در امان باشد. در سال‌های اخیر این مدل به‌روز‌رسانی شده است تا توان رقابتی خود را در دنیای همه جا روها حفظ کند.



کادیلاک اسکالاید ESV

مدل اسکالاید ESV نسبت به مدل‌های گذشته خود تغییرات جزئی را در سال 2016 تجربه کرده است با این حال جزو خودروهایی است که 8 نفر با بارها و ملزوماتشان می‌توانند در آن به راحتی و با ایمنی بالا سفر کنند و حتی کاروان یا‌ تریلری به آن وصل شود و از نظر قدرت و شتاب با وجود تمام این شرایط خودرو عملکرد بالا و مناسبی داشته باشد.
 
 شاسی‌بلند‌های پرقدرت و زیبا اما گران‌قیمت
 
موتور این مدل هم مانند پلاتینیوم 2/ 6 لیتر حجم دارد و مشخصات مشابهی دارد و می‌تواند 420 اسب بخار قدرت را در دور موتور 5600 دور در دقیقه تولید کند. صندلی‌های عقب در این خودرو امکان افقی شدن دارند و در صورت نیاز به فضای بیشتر در دسترس قرار می‌گیرد. در میان خودروهای لوکس با سایز بزرگ قابلیت‌های آفرود اهمیت کمتری دارد و عموما شرکت‌های خودرو‌ساز تلاش می‌کنند شرایط آسایش و ایمنی سرنشینان را فراهم ‌کنند.



لندرور رنجروور اسپرت

لندرور از جمله شرکت‌هایی بوده که از همان روزهای اول به‌طور ویژه‌ای وارد دنیای ماشین‌های شاسی‌بلند شده است. عموما این خودرو‌ساز از موتورهای چهار سیلندر در بسیاری از محصولاتش استفاده کرده است و خودروهای مکعبی این خودرو‌ساز انگلیسی در سراسر دنیا پراکنده شده‌اند. اما محصول جدید لندرور رنجروور اسپرت با حجم موتور 5 لیتری با 8 سیلندر و توربو شارژر 550 اسب بخار نیرو تولید می‌کند که برای خودرویی لوکس کاملا مناسب است. طراحی داخلی این خودرو کاملا راننده‌محور است و همه چیز برای داشتن یک تجربه رانندگی در ایمنی و راحتی بالا فراهم شده است.
 
 شاسی‌بلند‌های پرقدرت و زیبا اما گران‌قیمت
 
انتقال 550 اسب بخار قدرت به چرخ‌ها نیاز به جعبه دنده‌ای ویژه دارد که در مورد لنجرور اسپرت این وظیفه خطیر به وسیله جعبه دنده‌ای 8 سرعته و اتوماتیک انجام می‌شود. لندرور توانست از خودروهایی ساده و مکعبی به خودروهایی پیشرفته و قدرتمند با قیمت 111 هزار دلار برسد.
 


مرسدس بنز AMG GL

مرسدس بنز در کلاس AMG GL به‌عنوانی خودرویی لوکس و بزرگ کاندیدای دیگری دارد که قیمت بالایی دارد. این خودرو از نظر پیشرانه حجم بیشتری از سوخت و هوا را می‌تواند در خود جای دهد و با موتوری 8 سیلندر با حجم 5/ 5 لیتر این خودرو می‌تواند 550 اسب بخار نیرو را در 5250 دور در دقیقه تولید کند و با داشتن دو توربو شارژر در میان خودروهای هم‌رده قابلیت‌های بنز را در ساخت خودروهای همه جا رو و لوکس به رخ بکشد.
 
 شاسی‌بلند‌های پرقدرت و زیبا اما گران‌قیمت
 
در این مدل هم مانند GL550 بنز از جعبه دنده پر قدرت 7 سرعته و اتوماتیک استفاده کرده است و سامانه‌های هوشمند بسیاری در کنار هم قرار گرفته‌اند تا ایمنی سرنشینان در این خودرو در بالاترین سطح ممکن تضمین شود. این خودروی 2600 کیلوگرمی در کنار قدرت فوق‌العاده‌ای که دارد نسبت به رقبای خود سبک‌تر است که نشان از فناوری بالا در ساختش دارد. قیمت این خودروی لوکس و قدرتمند 121 هزار دلار برآورد می‌شود که نسبت به همکلاسی خود 30 هزار دلار گران‌تر است.


Google
About 68,000 results (0.75 seconds)
Search Results
Images for ‫شاسی‌بلند‌های پرقدرت و زیبا اما گران‌قیمت‬‎Report images
Image result for ‫شاسی‌بلند‌های پرقدرت و زیبا اما گران‌قیمت‬‎
2 days ago
Image result for ‫شاسی‌بلند‌های پرقدرت و زیبا اما گران‌قیمت‬‎
2 days ago
Image result for ‫شاسی‌بلند‌های پرقدرت و زیبا اما گران‌قیمت‬‎
2 days ago
Image result for ‫شاسی‌بلند‌های پرقدرت و زیبا اما گران‌قیمت‬‎
2 days ago
More images for شاسی‌بلند‌های پرقدرت و زیبا اما گران‌قیمت
شاسی‌بلند‌های پرقدرت و زیبا اما گران‌قیمت - برترین ها
bartarinha.ir/fa/news/357401
Translate this page
2 days ago - شاسی‌بلند‌های پرقدرت و زیبا اما گران‌قیمت. قیمت مشخص شده برای این خودروی همه جا رو 76 هزار دلار است. سامانه‌های متعددی در این خودرو ایمنی و امنیت را ...
شاسی بلند های پرقدرت زیبا اما گران قیمت - اخبار شهر ما
ourcitynews.com/post/?q...های+پرقدرت+زیبا+اما...
Translate this page
یک آبشار پرقدرت از یک منبع نامرئی به اندازه کافی هیجان انگیز است که شما را متوقف و خیره کند، بنابراین دیدن چنین آبشاری در میان باغ هاي کاخ ورسای منظره ای واقعا ...
شاسی بلند های پرقدرت زیبا اما گران قیمت - سایت تفریحی فان بید
funbid.ir/search/?q=شاسی...های+پرقدرت+زیبا+اما...
Translate this page
شاسی بلند های پرقدرت زیبا اما گران قیمت. کفش‌های این کودک خودرو گران قیمت را به آتش کشید+تصاویر. کفشی که باتری‌ای مشابه اسکوتر‌هاي برقی هوشمند دارد باعث ...
شاسی‌بلند‌های پرقدرت و زیبا اما گران‌قیمت | اولین ها
news.avalinha.com/post/590339.html
Translate this page
خودروهای همه جا رو و شاسی‌بلند تمام امکانات ایمنی مورد تایید را دارا هستند و امکانات رفاهی آنها با استفاده از جدید‌ترین فناوری‌ها طراحی و پیا.
شاسی بلند های پرقدرت زیبا اما گران قیمت - بولر
boler.ir/post/?q=شاسی+بلند...پرقدرت+زیبا+اما...
Translate this page
شاسی‌بلند‌های پرقدرت و زیبا اما گران‌قیمت. 13 ساعت پیش خودرو ماشین 4. [unable to retrieve full-text content]خودروهای همه جا رو و شاسی‌بلند تمام امکانات ایمنی مورد ...
شاسی بلند های پرقدرت زیبا اما گران قیمت - فرهنگ و هنر
jahansite.xyz/post/?q=شاسی...پرقدرت+زیبا+اما...
Translate this page
5 days ago - شاسی‌بلند‌های پرقدرت و زیبا اما گران‌قیمت. وب‌سایت فرارو: خودروهاي همه جا رو و شاسي‌بلند در اندازه‌هاي مختلفی ساخته می‌شوند و در بزرگ‌ترین اندازه وزن ...
شاسی‌بلند‌های پرقدرت و زیبا اما گران‌قیمت
www.titreno.com/.../شاسی-بلند-های-پرقدرت-و-زیبا-ا...
Translate this page
خودروهای همه جا رو و شاسی‌بلند تمام امکانات ایمنی مورد تایید را دارا هستند و امکانات رفاهی آنها با استفاده از جدید‌ترین فناوری‌ها طراحی و پیاده‌سازی شده‌اند.
شاسی‌بلند‌های پرقدرت و زیبا اما گران‌قیمت | News File
newsfile.ir/.../شاسی‌بلند‌های+پرقدرت+و+زیبا+اما+گرا...
Translate this page
شاسی‌بلند‌های پرقدرت و زیبا اما گران‌قیمت. خودروهای همه جا رو و شاسی‌بلند تمام امکانات ایمنی مورد تایید را دارا هستند و امکانات رفاهی آنها با استفاده از جدید‌ترین فناوری‌ها ...
شاسی‌بلند‌های پرقدرت و زیبا اما گران‌قیمت
resaneaval.com/?go=58921
Translate this page
شاسی‌بلند‌های پرقدرت و زیبا اما گران‌قیمت.
شاسی‌بلند‌های پرقدرت و زیبا اما گران‌قیمت + تصاویر - نسیم جنوب
www.nasimjonoub.com/fa/links/210899
Translate this page
2 days ago - خودروهای همه جا رو و شاسی‌بلند تمام امکانات ایمنی مورد تایید را دارا هستند و امکانات رفاهی آنها با استفاده از جدید‌ترین فناوری‌ها طراحی و پیاده‌سازی شده‌اند.
شاسی‌بلند‌های پرقدرت و زیبا اما گران‌قیمت - جدیدترین،داغ ترین و ...
www.hotfa.ir/.../شاسی‌بلند‌های-پرقدرت-و-زیبا-اما-گرا...
Translate this page
اخبار روز ایران,اخبار روز ایران و جهان تصویری,اخبار روز ایران بی بی سی,اخبار روز ایران بدون.
شاسی بلند های پرقدرت و خوشگل اما قیمتی نرخ (۱۰ عکس) - سرزه
www.serze.com/شاسی-بلند-پرقدرت-خوشگل-قیمتی...
Translate this page
3 days ago - شاسی بلند های پرقدرت و زیبا اما گران قیمت اتومبیل های عموما رو و شاسی‌بلند تمام امکانات مطمئنی مورد تایید را دارند و امکانات رفاهی آنها با بهره گیری ...
برترینها - فناوری اطلاعات - شاسی‌بلند‌های پرقدرت و زیبا اما گران‌قیمت
bartarinha-28.bia2news.com/.../شاسی‌بلند‌های-پرقدرت...
Translate this page
برترینها - فناوری اطلاعات - خودروهای همه جا رو و شاسی‌بلند تمام امکانات ایمنی مورد تایید را دارا هستند و امکانات رفاهی آنها با استفاده از جدید‌ترین فناوری‌ها طراحی و ...
مدل مانتوهای زیبا و گران قیمت - دنیای خبر
donyaekhabar.com/search/?q=مدل+مانتوهای+زیبا+و...
Translate this page
مدل های جدید و زیبا از مانتوهای دخترانه تابستان 95 +تصاویر. 3 هفته قبل دنیای مد نیک ... شاسی‌بلند‌های پرقدرت و زیبا اما گران‌قیمت. 14 ساعت قبل کامپیوتر و ...
گروه تلگرامی ماشین های شاسی بلند - پایگاه اینترنتی نشر اخبار
www.nashrnews.org/search/?q...تلگرامی+ماشین...
Translate this page
ویژگی های شاسی بلند پرسرعت بنتلی/یک خبر خوب برای طرفداران خودروهای شاسی بلند اقتصاد > صنعت - بنتلی شاسی ... شاسی‌بلند‌های پرقدرت و زیبا اما گران‌قیمت.
قیمت مزدا3 شاسی بلند - پایگاه اینترنتی نشر اخبار
www.nashrnews.org/search/?q=قیمت+مزدا3+شاسی...
Translate this page
ویژگی های شاسی بلند پرسرعت بنتلی/یک خبر خوب برای طرفداران خودروهای شاسی ... شاسی‌بلند‌های گران‌قیمت+تصاویر ... شاسی‌بلند‌های پرقدرت و زیبا اما گران‌قیمت.
شبکه ماشین های شاسی بلند در تلگرام - پایگاه اینترنتی نشر اخبار
www.nashrnews.org/search/?q...ماشین...تلگرام
Translate this page
ویژگی های شاسی بلند پرسرعت بنتلی/یک خبر خوب برای طرفداران خودروهای شاسی بلند اقتصاد > صنعت - بنتلی شاسی ... شاسی‌بلند‌های پرقدرت و زیبا اما گران‌قیمت.
لباس های بلند الچرا برندی برای بانوان زیبا - خبر 24
www.khabar24.tk/search/?q=لباس+های...زیبا
Translate this page
طرح های جدید و زیبا برای لباس مردان و بانوان در المپیک ! ... ژورنال مدل های جدید کاپشن و پالتوهای زیبا برای بانوان ... شاسی‌بلند‌های پرقدرت و زیبا اما گران‌قیمت.
شاسی بلند زیبا - چهارپایه - اخبار سیاسی ، ورزشی
bestparsian.ir/news/شاسی-بلند-زیبا
Translate this page
شاسی‌بلند‌های پرقدرت و زیبا اما گران‌قیمت. خودروهای همه جا رو و شاسی‌بلند تمام امکانات ایمنی مورد تایید را دارا هستند و امکانات رفاهی ... هوندا اکورد 2013 شات غلا بنغازي ...
شاسی‌بلند‌های گران‌قیمت - دبلیوخبر
wwwkhabar.ir/7632228
Translate this page
1 day ago - مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری : شاسی‌بلند‌های گران‌قیمت ... و زیبا اما گران قیمت · ◇ شاسی بلند های پرقدرت و زیبا اما گران قیمت تصاویر ...
بررسی MVM 110 جدید: زشت یا زیبا؟! – digiok
www.digiok.com/.../بررسی-mvm-110-جدید-زشت-یا-...
Translate this page
Aug 24, 2015 - شاسی‌بلند‌های پرقدرت و زیبا اما گران‌قیمت · آیا می توان در زمان سفر کرد؟ ... اما مسئله اینجاست که ظاهرا این خواسته آنان برای سودآوری سیری ناپذیر ...
میرداد زیبای عشق‌ آباد، در نزدیکی تهران + تصویر | پرتال جامع میرداد
mirdad.ir/.../میرداد-زیبای-عشق‌-آباد،-در-نزدیکی-تهر/
Translate this page
Jun 13, 2016 - میرداد زیبای عشق‌ آباد، در نزدیکی تهران + تصویر ... مسواک گرانقیمت ناپلئون همه را شوکه کرد (عکس) ... شاسی‌بلند‌های پرقدرت و زیبا اما گران‌قیمت ...
مدل های زیبا از پیراهن بلند فون با پارچه حریر - خبر 24
www.khabar-24.com/search/?q=مدل...زیبا+از...
Translate this page
مدل پیراهن های زیبا برای دخترکوچولوها. 9-4-2015 سیاسی ... استایلی شیک و زیبا با ست کردن شلوار پارچه ای +تصاویر ... شاسی‌بلند‌های پرقدرت و زیبا اما گران‌قیمت.
اتومبیل ایرانی و خارجی - ایران ناز
www.irannaz.com/news_cats_36.html
Translate this page
رونمایی از اتومبیل لوکس و شاسی‌بلند جدید کمپانی ولوو · گران ترین اتومبیل در ... تصاویر گران قیمت ترین خودروهای پلیس دنیا · تبدیل ماشین به یک ... بی ام دبیلو 3 میلیارد تومانی در تهران له شد (عکس) ... پرقدرت ترین خودروی 8 سیلندرِ لکسوس ( عکس) · خودرویی که ... رونمایی تویوتا از یک خودروی بسیار زیبا (عکس) · ماشین لوکس ...
جواد شمقدری تصویر فیش حقوقی خود را منتشر کرد - کشاورزنیوز
keshavarznews.ir/.../جواد-شمقدری-تصویر-فیش-حقوق...
Translate this page
Jul 18, 2016 - البته آقای ایوبی درست می‌گوید که قطار سیاست به راه افتاده است اما ما ... پل با الهام از حلقه‌های المپیک · شاسی‌بلند‌های پرقدرت و زیبا اما گران‌قیمت ...
هرلحظه، اخبار علم و فناوری - اخبار ورزشی
harlahze.com/اخبار-علم-و-فناوری
Translate this page
شاسی‌بلند‌های پرقدرت و زیبا اما گران‌قیمت. برترین ها ، 9 ساعت پیش. شاسی‌بلند‌های پرقدرت و زیبا اما گران‌قیمت · رکورد گرمترین دمای تاریخ شکسته شد. آفتاب نیوز.
زمزمه واردات رنجروور به ایران +عکس - تیتر خون
titrkhon.com/?p=31454
Translate this page
Jul 11, 2016 - قطعاً ورود هر محصولی از لندروور می تواند برای بازار ما خوب و خوشحال کننده ... آلزایمر را ضربه فنی کنید · شاسی‌بلند‌های پرقدرت و زیبا اما گران‌قیمت ...
مجله خبری ایکس یاب - موفقیت،سبک زندگی،سلامت
xyab.ir/
Translate this page
این سالاد الویه زیبا و استثنایی، همراه با نان یک ایده خوب برای تولدها و مهمانی‌های عصرانه است. آماده سازی: 2 ... شاسی‌بلند‌های پرقدرت و زیبا اما گران‌قیمت. جولای 25 ...
ماشین و موتورسیکلت گرانقیمت در پارکینگ خانه “سردار آزمون” + عکس ...
irctr.ir/.../ماشین-و-موتورسیکلت-گرانقیمت-در-پارک...
Translate this page
Jun 12, 2016 - بیوگرافی و عکسهای “ایرج طهماسب” · شاسی‌بلند‌های پرقدرت و زیبا اما ... ماشین و موتورسیکلت گرانقیمت در پارکینگ خانه “سردار آزمون” + عکس.
خلافکاران را با صدای بلند معرفی می‌کنم - همه جو
hamejoo.ir › اخبار
Translate this page
2 days ago - مرسدس بنز شاسی بلند جدیدی را معرفی کرده است که glc۳۰۰ نامگذاری شده و قیمت آن از ۴۱۰۰۰دلار آغاز می ... شاسی‌بلند‌های پرقدرت و زیبا اما گران‌قیمت.
لباس های بلند الچرا برندی برای بانوان زیبا - دنیای خبر
www.khabariruni.tk/search/?q=لباس+های...زیبا
Translate this page
عکس های ژورنال لباس های زیبا برای خانم ها در این مطلب بهترین عکس های ژورنال لباس را که در نوع خود بهترین هستند را ... شاسی‌بلند‌های پرقدرت و زیبا اما گران‌قیمت.
آلبوم عکس:سیتروئن سی – الیز مدل 2015 - سرزمین خبر
sarzaminekhabar.com/news//redirect.php?id=1981
Translate this page
Oct 3, 2015 - تماس با ما ... آلزایمر را ضربه فنی کنید · شاسی‌بلند‌های پرقدرت و زیبا اما گران‌قیمت · معیشت ۹.۷ میلیون نفر زیر خط فقر/ افت شدید رضایت کارگران ...
تصاویر گل های بهاری در طبیعت زیبا - مجله راگا | مجله راگا
magazine.raganews.ir/98532/
Translate this page
Jan 27, 2016 - تصاویر گل های بهاری در طبیعت زیبا عکس گل در بهار بهترین و زیباترین گل ها در بهار مدل گل بهاره مدل ... شاسی‌بلند‌های پرقدرت و زیبا اما گران‌قیمت ...
آلبوم عکس:آریزو 5 | بازارخبر - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/news/26257214
Translate this page
Jan 2, 2016 - تماس با ما ... شاسی‌بلند‌های پرقدرت و زیبا اما گران‌قیمت · آلبوم عکس:اسمارت برابوس فورتو 2016 · عکس/ خودروی زیبای همیشه خاص · تعمیر خودرو و ...
این خودروها با آب نمک، هوا و شکلات کار می‌کنند! - مجله خبری تفریحی الی
ely.ir › سرگرمی › جالبترین ها
Translate this page
2 days ago - البته این خودرو در دسته تمیزترین خودروهای موجود نیست اما برای هر مایل چیزی در حدود ۵۶ قهوه ... قبلي شاسی‌بلند‌های پرقدرت و زیبا اما گران‌قیمت.
پیشنهاد کاهش قیمت بلیت مترو در ساعات غیر پیک - راوی | جستجوگر اخبار
raavi.ir/news.aspx?id=1576541
Translate this page
2 days ago - ... تلاش می شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت ... شاسی‌بلند‌های پرقدرت و زیبا اما گران‌قیمت برترین ها; پول نیوز ...
راوی | جستجوگر اخبار - قیمت انواع محصولات سایپا(جدول)
raavi.ir/news.aspx?id=1575193
Translate this page
2 days ago - ... تلاش می شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت ... شاسی‌بلند‌های پرقدرت و زیبا اما گران‌قیمت برترین ها; پول نیوز ...
تابستان کوتاه اما فوق العاده زیبا در کشور فنلاند - آکا - یک دوست
1doust.ir/news/4398
Translate this page
تابستان کوتاه اما فوق العاده زیبا در کشور فنلاند - آکا. 2 ساعت پیش سرگرمی آکاایران 0 ... شاسی بلند های پرقدرت و زیبا اما گران قیمت - آکا · خانم های باردار، این مواد ...
قیمت مانتودخترانه - سایت اخبار مد و زیبایی
mod.sherziba.ir/post/264/قیمت-مانتودخترانه.html
Translate this page
30 mins ago - ... دخترانه ۲۰۱۶,فروشگاه خرید ... مدل مانتو جدید مدل مانتو مجلسی مانتو دخترانه شیک و زیبا ۲۰۱۶ . .... شاسی بلند های پرقدرت و زیبا اما گران قیمت .
برترین شاسی بلند های ارزان! :: وان کار - 1Car
1car.ir/ns-826
Translate this page
Jun 22, 2013 - 10 شاسی بلند معرفی شده در این پست قیمتی کمتر از 25000 دلار دارند ... این مدل هفت سرنشین ظاهری چشم نواز دارد و برای آن یک موتور پرقدرت و ... شاسی بلندهای ارزان بازار جهانی را که در بازار داخلی گران قیمت هستند را .... تمامی ماشینها هم زیبا هم ایمن هستن اما با این قیمتهای بهزار ایران همه باید به فکر ام وی ام وپراید باشن.
زیباترین و گرانترین ماشین شاسی بلند جهان + عکس
www.sefidak.com/.../زیباترین-و-گرانترین-ماشین-...
Translate this page
زیباترین شاستی بلند دنیا , شاستی بلند گران قیمت , گرانترین شاستی بلند جهان ... این ماشین وفق حرفه ای که در ادامه خواهید دید شرکت لندروور طراحی کرده است اما نه به ... این ماشین بسیار زیبا به تعداد محدودی به صورت سالایانه تولید می شود در حال ...
تماس با ما - خبر آنتایم
khabarontime.ir/.../کمیته-تخصصی-رسیدگی-به-معی...
Translate this page
شاسی‌بلند‌های پرقدرت و زیبا اما گران‌قیمت · با 16 گوشی ... مراسم ایام سوگواری شهادت امام صادق (ع) · هویت و اصالت ... نقاشی زیبا اسب در حال دویدن · بادمجان سوخاری؛ ...
نسل جدید نیسان جوک ، ظاهری آشنا ولی جذاب تر - آراکار
aracar.ir/نسل-جدید-نیسان-جوک-،-ظاهری-آشنا-ولی-جذاب...
Translate this page
2 days ago - اما در عین حال سبک جدید طراحی نیسان که در قشقایی جدید شاهد آن بودیم در ... زیرپوستی خودرو در بازار · شاسی‌بلند‌های پرقدرت و زیبا اما گران‌قیمت ...
گران ترین موتور چهار چرخ - لینک گردی
unvan.ir/news/گران-ترین-موتور-چهار-چرخ
Translate this page
به عنوان بزرگ ترین مرکز فروش ... گران ترین ... 180. شاسی‌بلند‌های پرقدرت و زیبا اما گران‌قیمت + تصاویر. در ادامه با جدید‌ترین و گران‌ترین ... از موتور اکوبوست .
آفیس نت | با این 11 میانبر صفحه کلید وب گردی را آسان کنید
officenet.ir/FullContent.aspx?id=300&title...
Translate this page
شاسی‌بلند‌های پرقدرت و زیبا اما گران‌قیمت ... امروزه تقریبا همه مبانی کار با کامپیوتر را بلد هستند، اما وقتی وب گردی می کنید می توانید صفحه ای که به اشتباه ...
برهانی: دست‌های خسوس غیرعادی بلند است - خبرگزاری
jowlan.ir/news/45522
Translate this page
2 days ago - برهانی خاطرنشان کرد: هم تیم ما و هم تیم گسترش فولاد عملکرد خوبی در بازی امروز داشتند و رفته به رفته ... شاسی‌بلند‌های پرقدرت و زیبا اما گران‌قیمت.
کانال جوراب زنانه - خبر روز
khabareruz.xyz/search/?q=کانال%20جوراب%20زنانه...
Translate this page
مجموعه اس ام اس های جالب و زیبای معمایی می دونی شباهت قهوه با تو چیه ؟؟؟ رقیقه ... مدل های زیبای بستن مو، مخصوص میهمانی .... شاسی بلند های پرقدرت زیبا اما گران قیمت.
بهترین ماشین های لوکس با قیمتی مناسب در ایران + عکس - تالاب
www.talab.ir/scientific/car/best-priced-luxury-cars.html
Translate this page
امروز تقریبا مدل جدید همه آنها به وفور در بازار دیده می شوند ولی آنقدر گرانقیمت هستند ... نسل دوم هیوندای در سال 2007 وارد بازار رقابت در گروه خودروهای شاسی بلند متوسط شد. ... بازار چنین خودرویی در ایران تا سال 86 در اختیار نیسان ماکسیما بود اما با ورود ... اندازه خوب، چهره بسیار زیبا، پیشرانه ای کم مصرف و پرقدرت از مهمترین شاخصه های ...
عوامل پشت صحنه به خانه بر میگردیم - پایگاه اینترنتی نشر اخبار
www.khabarjoo.tk/search/?q=عوامل+پشت+صحنه...
Translate this page
پشت صحنه عکس فضای اینترنت مملو از عکس های زیبا و جالب است اما بسیاری از ... شاسی‌بلند‌های پرقدرت و زیبا اما گران‌قیمت · سفر به 9 قلمرو شگفت انگیز بازی ...
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 128
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 523
  • آی پی دیروز : 216
  • بازدید امروز : 3,486
  • باردید دیروز : 1,452
  • گوگل امروز : 12
  • گوگل دیروز : 29
  • بازدید هفته : 6,657
  • بازدید ماه : 6,657
  • بازدید سال : 384,268
  • بازدید کلی : 4,164,046