loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 247 چهارشنبه 06 مرداد 1395 نظرات (1)

آیا می‌توانیم شخصیتمان را تغییر دهیم؟

کارشناسان بعد از بیش از یک قرن کشف کرده‌اند که می‌توانیم اگر بخواهیم شخصیتمان را، یا حداقل بخشی از شخصیت و رفتارهایمان را، تغییر بدهیم...
وب‌سایت چطور - مریم نادری: احتمالا شنیده‌اید که می‌گویند شخصیت ما از اوایل کودکی شکل می‌گیرد و بعد از آن دیگر قابل تغییر نیست. اما مثل همیشه کارشناسان بعد از بیش از یک قرن کشف کرده‌اند که اینطور هم نیست و خوشبختانه می‌توانیم اگر بخواهیم شخصیتمان را، یا حداقل بخشی از شخصیت و رفتارهایمان را، تغییر بدهیم.
 
 آیا می‌توانیم شخصیتمان را تغییر دهیم؟

اما اصلا شخصیت چیست؟ شخصیت، الگوهای کلی برای فکر کردن، احساس کردن و رفتارهاست که هر کس را به شخصی منحصربه‌فرد تبدیل می‌کند. وقتی می‌گوییم کسی «شخصیت خوبی» دارد، منظورمان این است که بودن در کنار او دوست داشتنی، جالب و دلپذیر است. همه‌ی ما می‌خواهیم برای بقیه جذاب باشیم، پس باید علاوه بر ظاهر به فکر شخصیتمان هم باشیم. در واقع قسمت زیادی از موفقیت و خوشحالی ما به ارتباط ما با دیگران وابسته است و شخصیت ما تعیین می‌کند که آدم‌ها را به خودمان جذب کنیم یا فراری دهیم. پس یک کاغذ و قلم بردارید و شروع کنید.
 
بخش اول: شناسایی صفات

1. بنشینید و یک لیست از صفت‌های مثبتتان تهیه کنید. سعی کنید آنها را به ترتیبی شماره‌گذاری کنید که مطمئنید بیشتر از همه این صفات را دارید. مثلا شنونده‌ی خوبی بودن، دوستانه و راحت بودن، درون‌گرا بودن، متفکر و هوشمند بودن.
 
2. یک لیست از صفات منفی‌تان تهیه کنید. اینها همان چیزهایی هستند که بقیه به آنها عکس‌العمل نشان می‌دهند، یا چیزهایی که فکر می‌کنید سر راه شما قرار دارند، مثلا خجالتی بودن، عصبی بودن، یا پرحرف بودن. فقط یادتان باشد که صفات مثبت و منفی در موقعیت‌های مختلف متفاوت هستند. مثلا دوستانه یا پرحرف بودن از نظر من ممکن است مثبت باشد ولی به شدت روی اعصاب شما باشد.
 
تغییرات شخصیتی باید بر اساس نظرات و خواسته‌های خود شما باشند. مطمئنا درست کردن این لیست از لیست صفات مثبت سخت‌تر است. پس عجله نکنید و سر فرصت ویژگی‌های رفتاریتان را وقتی که تنها هستید یا وقتی که با دیگران هستید در نظر بیاورید و چیزهایی را که فکر می‌کنید بد هستند، لیست کنید.
 
 آیا می‌توانیم شخصیتمان را تغییر دهیم؟
 
3.  دور چیزهایی که اصلا یا حداقل فعلا نمی‌خواهید تغییر دهید خط بکشید. همه چیز را که نمی‌خواهید یا نمی‌توانید با هم تغییر دهید، پس فعلا آنهایی را که اولویت کمتری دارند بی‌خیال شوید.

4. کنار چیزهایی که می‌خواهید تغییر دهید یا بهتر کنید ستاره بگذارید. مثلا ممکن است شخص باهوشی باشید، اما بخواهید باهوش‌تر شوید، پس کنار باهوش ستاره یا قلب بگذارید.

5. موارد ستاره‌دار را اولویت‌بندی کنید. بهتر است که تغییرات را آرام آرام انجام دهید، مثلا هر بار یکی از موارد را انتخاب کنید و به خودتان قول بدهید با تکرار و تمرین روی همان یک مورد کار کنید.
 


بخش دوم: تغییر رفتارها

1. صفتی را که می‌خواهید تغییر دهید، انتخاب کنید. مثلا فرض کنید که خجالتی هستید و اول از همه می‌خواهید کمتر خجالتی باشید.

2. لیستی از رفتارهایی تهیه کنید که نشان‌دهنده‌ی خجالتی بودن شما هستند. مثلا خیلی زود از مهمانی‌ها پا می‌شوید، سر صحبت را با کسی باز نمی‌کنید، نظر نمی‌دهید، از آدم‌های جدید دوری می‌کنید یا برای هیچ کاری داوطلب نمی‌شوید.

3. رفتارهایی متضاد با لیست قبلی انتخاب کنید و پیش بگیرید. مثلا برای یک نقش جدید سرِ کارتان داوطلب شوید یا به مهمانی‌های بیشتری بروید.
 
 آیا می‌توانیم شخصیتمان را تغییر دهیم؟

4. از کسی که تحسین می‌کنید و این ویژگی شخصیتی را دارد، الگوبرداری کنید. بهتر است که این کار را برای یک ویژگی انجام دهید، نه برای همه‌ی ویژگی‌ها. یعنی یک نفر را برای همه‌ی ویژگی‌های شخصیتی انتخاب نکنید، چون قرار است منحصربه‌فرد باشید نه اینکه خودتان را به شکل یک نفر دیگر دربیاورید. هر چند همیشه می‌توانید از آدم‌هایی که شخصیت خوبی دارند، چیزهای خوب یاد بگیرید.

5. مدام به خودتان یادآوری کنید که رفتارهای جدید را ادامه دهید. برای خودتان یک شعار جدید اختراع کنید، مثلا «اجتماعی خواهم شد». روی موبایلتان هم یادآورهایی بگذارید که بیشتر با مردم ارتباط برقرار کنید.
 


بخش سوم: خودتان را بهتر کنید

1. مثبت فکر کنید و مثبت رفتار کنید. رفتار منفی اطمینان و تعهد شما به بهتر شدن را کم می‌کند.

2. چیزهای جدید یاد بگیرید. به یک سازمان، کلاس، کلوپ، تیم یا گروه جدید بپیوندید. اگر همان کارهای قبلی را بکنید، احتمال اینکه به رفتار‌های قبلی هم برگردید زیاد است. اما چون آدم‌های جدید از شما انتظار هیچ رفتار خاصی ندارند، احتمال اینکه در عادت کردن به یک رفتار جدید موفق باشید بیشتر می‌شود.

3. به خودتان سخت نگیرید. شخصیت آدم یک شبه عوض نمی‌شود. به خودتان کُلی وقت و فضا بدهید تا یک رفتار را به بخشی از شخصیتتان تبدیل کنید.
 
 آیا می‌توانیم شخصیتمان را تغییر دهیم؟

4. تظاهر کنید. احتمالا شنیده‌اید که به هر چیزی خیلی تظاهر کنید به واقعیت بدل می‌شود. در واقع یک ضرب‌المثل انگلیسی هست که می‌گوید "!Fake it till make it” یعنی آنقدر تظاهر کنید تا بالاخره آن رفتار واقعی شود. بعضی وقت‌ها که ادای کسی را در می‌آورید که با شما تفاوت زیادی دارد، دوستان، موقعیت‌ها و موفقیت‌های جدیدی هم به وجود خواهند آمد. اما یادتان باشد ویژگی‌ای که به داشتنش تظاهر می‌کنید با اهدافتان همراستا باشد، جوری نشود که آخرش عادت بدِ ادا درآوردن را هم به عادات بدتان اضافه کرده باشید.
 
این کار به خیلی از افراد کمک می‌کند. اگر شخصی با ویژگی مثبتی که می‌خواهید نمی‌شناسید، فیلمی تماشا کنید که چنین شخصیتی داشته باشد. بعد از مدتی که ادای خجالتی نبودن یا آرام بودن را دربیاورید، کاملا برایتان طبیعی می‌شود.

5. بعد از یک ماه دوباره بنشینید و ببینید چقدر موفق بوده‌اید. وقتی که حس کردید در یکی از ویژگی‌ها استاد شده‌اید، ویژگی دیگری انتخاب کنید و از نو شروع کنید. مثلا اگر چند دوست جدید پیدا کرده‌اید و حالا دیگر سرِ کار نظراتتان را ابراز می‌کنید، تبریک می‌گوییم، شما موفق بوده‌اید. وقت را از دست ندهید، این بار یک ویژگی منفیِ بزرگ‌تر را انتخاب کنید و دست به کار شوید.


Google
About 48,200 results (0.77 seconds)
Search Results
آیا می‌توانیم شخصیتمان را تغییر دهیم؟ - برترین ها
www.bartarinha.ir/.../آیا-می‌توانیم-شخصیتمان-را-تغی...
Translate this page
10 hours ago - کارشناسان بعد از بیش از یک قرن کشف کرده‌اند که می‌توانیم اگر بخواهیم شخصیتمان را، یا حداقل بخشی از شخصیت و رفتارهایمان را، تغییر بدهیم...
مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
www.bartarinha.ir/
Translate this page
رشد پر شتاب شاخص کل با تغییر سکاندار بورس · عامل حمله «ساگامی هارا» .... آیا می‌توانیم شخصیتمان را تغییر دهیم؟ ... در قبال دعواهای فرزندانمان چه واکنشی نشان دهیم؟
You've visited this page 3 times. Last visit: 7/27/16
آیا می توانیم شخصیتمان را تغییر دهیم؟ - آکا - سرگرمی
www.akairan.com/.../news201672713172624772.htm...
Translate this page
4 hours ago - کارشناسان بعد از بیش از یک قرن کشف کرده اند که می توانیم اگر بخواهیم شخصیتمان را، یا حداقل بخشی از شخصیت و رفتارهایمان را، تغییر بدهیم...
آیا می توانیم شخصیتمان را تغییر دهیم؟ - طاها پخش
www.tahapakhsh.ir/.../آیا-شخصیتمان-تغییر-دهیم.ht...
Translate this page
10 hours ago - کارشناسان پس از بیش از یک قرن کشف کرده اند که می توانیم اگر بخواهیم شخصیتمان را، یا حداقل بخشی از شخصیت و رفتارهایمان را، تغییر بدهیم.
آیا می‌توانیم شخصیتمان را تغییر دهیم؟ - تب جو
tebjoo.ir/news/17393
Translate this page
[unable to retrieve full-text content]کارشناسان بعد از بیش از یک قرن کشف کرده‌اند که می‌توانیم اگر بخواهیم شخصیتمان را، یا حداقل بخشی از شخصیت و رفتارهایمان ...
آیا می توانیم شخصیتمان را تغییر دهیم
nazbid.ir/post/?q=آیا+می...شخصیتمان...تغییر+دهیم
Translate this page
آیا می‌توانیم شخصیتمان را تغییر دهیم؟ وب‌سایت چطور - مریم نادری: احتمالا شنیده‌اید که می‌گویند شخصیت ما از اوایل کودکی شکل می‌گیرد و بعد از آن دیگر قابل تغيير ...
10 واقعيت جالب درباره شخصيت
www.ravanyar.com/.../10factpersonality.asp
Translate this page
آيا مي‌توانيم شخصيت مان را تغيير دهيم يا آن که ويژگي‌هاي کلّي شخصيتي در طول زندگي ثابت باقي مي‌مانند؟ در زير، يافته‌هاي پژوهشگران را در قالب 10 واقعيت جالب ...
آیا می‌توانیم شخصیتمان را تغییر دهیم؟ - اخبار شهر ما
ourcitynews.com/post/?...آیا+می‌توانیم+شخصیتمان...
Translate this page
آیا می‌توانیم شخصیتمان را تغییر دهیم؟ وب‌سایت چطور - مریم نادری: احتمالا شنیده‌اید که می‌گویند شخصیت ما از اوایل کودکی شکل می‌گیرد و بعد از آن دیگر قابل تغيير ...
آیا می‌توانیم شخصیتمان را تغییر دهیم؟ - اخبار فارسی - Shafaqna
monitor.shafaqna.com/FA/IR/5515549
Translate this page
آیا می‌توانیم شخصیتمان را تغییر دهیم؟ کارشناسان بعد از بیش از یک قرن کشف کرده‌اند که می‌توانیم اگر بخواهیم شخصیتمان را، یا حداقل بخشی از شخصیت و ...
آیا می‌توانیم شخصیتمان را تغییر دهیم؟ | سایت تفریحی
www.setayeshgp.ir/آیا-می‌توانیم-شخصیتمان-را-تغیی...
Translate this page
10 hours ago - خانه رشد و توسعه فردی سبک زندگی آیا میتوانیم شخصیتمان را تغییر دهیم؟ … اگر بخواهیم شخصیتمان را، یا حداقل بخشی از شخصیت و رفتارهایمان ...
چگونه شخصیتتان را بطور کلی تغییر دهید - وبلاگی از همه جا.........
yasna1386.persianblog.ir/post/40/
Translate this page
ما به شما می گوییم که چطور می توانید شخصیتتان را به طور کلی عوض کنید و شخصیت تازه ای برای خود بسازید. ... ببینید کدام قسمت از شخصیت قبلیتان را می خواهید تغییر دهید. ... آیا حاضرید خودتان را قربانی یک تقلید جعلی از انسان ایدآلتان بکنید؟ .... آگاهانه تفاوت بین انرژی یک عشق واقعی و سایه آن، یعنی آرزو را تشخیص دهیم.
آیا می‌توانیم شخصیتمان را تغییر دهیم - جدیدترینها
iran-live.ir/post/36904
Translate this page
در قبال دعواهای فرزندانمان چه واکنشی نشان دهیم؟ » ظریف وارد گینه شد; » روسیه: داعشی ها با ... آیا می‌توانیم شخصیتمان را تغییر دهیم · X->Close Frame->Load Source ...
آیا می‌توانیم شخصیتمان را تغییر دهیم؟ - خبر آنتایم
khabarontime.ir/.../آیا-می‌توانیم-شخصیتمان-را-تغیی...
Translate this page
خبر-آنتایم-احتمالا-شنیده‌اید-که-می‌گویند-شخصیت-ما-از-اوایل-کودکی-شکل-می‌گیرد-و-بعد-از-آن-دیگر-قابل-تغییر-نیست.
آیا می‌توانیم شخصیتمان را تغییر دهیم - رهتا
www.rahta.com/.../آیا_می‌توانیم_شخصیتمان_را_تغی...
Translate this page
به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، رئیس جمهور سوریه سیاست‌های آمریکایی‌ها را مبتنی بر فریبکاری توصیف و تاکید کرد که آمریکا در مبارزه با داعش جدی نیست و ...
آیا می‌توانیم شخصیتمان را تغییر دهیم؟ - بهترین های روز ایران
www.bestofday.ir/reader/text/201605232210083523
Translate this page
May 24, 2016 - آیا می توانیم شخصیتمان را تغییر دهیم؟ جادوی کلمات | سایت تفریحی, سرگرمی , سرگرمی وتفریحی.
نسخه قابل چاپ
rain-drop.blogsky.com/print/post-145
Translate this page
آیا می‌توانیم شخصیت مان را تغییر دهیم یا آن که ویژگی‌های کلّی شخصیتی در طول زندگی ... ترتیب تولّد می‌تواند بر روی شخصیت اثرگذار باشد شما احتمالاً شنیده‌اید که ...
بالاترین: آیا می‌توانیم شخصیتمان را تغییر دهیم؟
https://www.balatarin.com/permlink/2016/5/.../419199...
Translate this page
May 23, 2016 - آیا می‌توانیم شخصیتمان را تغییر دهیم؟ chetor.com ۱۶۰ کلیک. احتمالا شنیده‌اید که می‌گویند شخصیت ما از اوایل کودکی شکل می‌گیرد و بعد از آن ...
آیا می‌توانیم شخ
www.cloob.com/result/آیا_می‌توانیم_شخ
Translate this page
نتایج جستجو : آیا می‌توانیم شخ - 1 مطلب. 95/03/4 00:40. مهندس مشعوف , jadoykalamat · آیا می‌توانیم شخصیتمان را تغییر دهیم؟ مهندس. آیا می‌توانیم شخصیتمان را ...
آیا ماهی ها هم احساس دارند؟ | این سوال که آیا حیوانات هم علاوه
www.ghatreh.com/news/.../آیا-ماهی-احساس-دارند
Translate this page
Jul 18, 2016 - این سوال که آیا حیوانات هم علاوه بر انسان ها توانایی فکر کردن و احساس کردن را دارند، قرن ها مورد بحث قرار ... آیا می توانیم شخصیتمان را تغییر دهیم؟
چگونه شخصیت خود را بطور کلی تغییر دهید - مردمان
www.mardoman.net/life/changewholeper
Translate this page
Jun 20, 2010 - ما به شما می گوییم که چطور می توانید شخصیتتان را به طور کلی عوض کنید و ... آیا حاضرید خودتان را قربانی یک تقلید جعلی از انسان ایدآلتان بکنید؟ خیلی ها ... برچسب ها : چطور باشخصیت باشیمچطور تغییر شخصیت دهیمشخصیت ...
پاد: 10 واقعیت جالب درباره شخصیت
pad.um.ac.ir/bookmarks/view/2449057/10--
Translate this page
آیا می توانیم شخصیت مان را تغییر دهیم یا آن که ویژگی های کلی شخصیتی در طول زندگی ثابت باقی می مانند؟ در زیر، یافته های پژوهشگران را در قالب 10 واقعیت جالب ...
روانشناسی - مرکز مشاوره و روانشناسی اردیبهشت
ordibeheshtcenter.persianblog.ir/tag/روانشناسی
Translate this page
آیا می‌توانیم شخصیت مان را تغییر دهیم یا آن که ویژگی‌های کلّی شخصیتی در طول زندگی ثابت باقی می‌مانند؟ در زیر، یافته‌های پژوهشگران را در قالب 10 واقعیت جالب ...
تغییر اخلاق همسر چگونه میسر است - مجله پزشکی دکتر سلام
www.hidoctor.ir/66340_تغییر-اخلاق-همسر-چگونه-می...
Translate this page
Mar 17, 2015 - اصلاً اشتباه است اگر فکر کنیم می‌توانیم کسی را تغییر دهیم. .... مثلاً آیا لازم است این رفتار همسرم به هر قیمتی تغییر کند یا اینکه می‌توانم آن را ...
محسن یگانه خواننده پاپ و دخترش نگاه+تصاویر – تاپک
topak.ir/.../محسن-یگانه-خواننده-پاپ-و-دخترش-نگاه-ت...
Translate this page
۱۳۹۵٫۰۵٫۰۶. آیا می‌توانیم شخصیتمان را تغییر دهیم؟ آیا می‌توانیم شخصیتمان را تغییر دهیم؟ ۱۳۹۵٫۰۵٫۰۶. ماجرای پلمپ یک کافه به خاطر خوانندگی شهره سلطانی و واکنش ...
شرق ایران از جمعیت خالی شد
www.chaharah.com/.../شرق-ایران-از-جمعیت-خالی-شد
Translate this page
9 hours ago - برترین ها: آیا می توانیم شخصیتمان را تغییر دهیم؟ ... از بین ١٠ عامل تهدید آمیز حیات بشر، تغییر اقلیم در صدر قرار گرفته یعنی بالاتر از سلاح‌های ...
7 گام برای تغییر شخصیت - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=77001
Translate this page
Oct 25, 2008 - در اين مقاله به شما نشان مي دهيم که در 7 قدم، شخصيتتان را به کلي عوض کنيد. ... آيا صدايتان موقع عصبانيت مي لرزد يا بلند حرف مي زنيد و يا آرام؟ .... به نوع محیطش,نمیتواند انسان دیگری شود ولی میتواند شخصیتی پیدا کند که بتواند ...
۶‌ گام برای تغییر شخصیت - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/article/130887/۶‌-گام-برای-تغییر-شخصیت
Translate this page
در این مقاله به ‌شما نشان می دهیم که در ۶ قدم، شخصیت‌تان را به کلی عوض کنید. ... ‌تغییر شخصیت نه تنها امکانپذیر است، بلکه زندگی را برایتان لذت بخش تر می کند. ... آیا صدایتان موقع عصبانیت می لرزد یا بلند حرف می زنید ‌و یا آرام؟ ... معنا درمانی می‌تواند به شما کمک کند تا از دردها هم لذت ببرید · یار همیشگی · شما چقدر قدرت تحمل ابهام ...
فطانت از سازمان بورس خداحافظی می کند - 2 - دبلیوخبر
wwwkhabar.ir/.../فطانت-از-سازمان-بورس-خداحافظی-می...
Translate this page
9 hours ago - ... رئیس سازمان بورس تغییر کرد · ◇ رئیس سازمان بورس تغییر كرد .... برای حمله های بیشتر داعش · ◇ آیا می‌توانیم شخصیتمان را تغییر دهیم؟
کتاب مقدّس می‌تواند همچنان شما را تغییر دهد | مطالعه
https://www.jw.org/.../کتاب-مقد...
Official web site of Jehovah's Witnesses
چگونه می‌توانیم همچنان از کلام خدا برای تغییر شخصیتمان بهره گیریم؟‏ ... پس از تعمید متوجه شدیم برای این که خدا و مسیح را بهتر سرمشق قرار دهیم باید تغییرات دیگری که شاید ... آیا تغییر چنین عاداتی از آنچه تصوّر می‌کردید برایتان دشوارتر است؟
فشارها جواب داد/ موافقت با تغییر لباس کاروان المپیک ایران
aylida.com/.../فشارها-جواب-داد-موافقت-با-تغییر-لبا...
Translate this page
15 hours ago - فشارها جواب داد/ موافقت با تغییر لباس کاروان المپیک ایران ... واکنش شاخص بورس به تغییر رئیس ... آیا می‌توانیم شخصیتمان را تغییر دهیم؟
آهنگ زندگی - روشهای تغییر شخصیت
www.mohsenj12.blogfa.com/cat-31.aspx
Translate this page
آهنگ زندگی - روشهای تغییر شخصیت - همیشه یک پایان تلخ، بهتر از یک تلخی بی پایان است - آهنگ زندگی. ... آقايون و خانمها آيا ميتوانند باهم "فقط دوست"باشند؟ شخصیت .... در این مقاله به شما نشان می دهیم که در 7 قدم، شخصیتتان را به کلی عوض کنید.
تیترنو - آخرین اخبار خبرگزاری ها و سایت های خبری فارسی زبان
www.titreno.com/
Translate this page
رشد پر شتاب شاخص کل با تغییر سکاندار بورس · فرارو هم اکنون فرارو رشد پر شتاب ..... آیا می‌توانیم شخصیتمان را تغییر دهیم؟ ایران مطلب هم اکنون ایران مطلب آیا ...
تغییر ساعات فعالیت ادارات به دلیل گرمای شدید هوا | ایراتو
irato.ir/.../تغییر-ساعات-فعالیت-ادارات-به-دلیل-گرما...
Translate this page
7 hours ago - آیا می‌توانیم شخصیتمان را تغییر دهیم؟ بررسی سوزوکی سلریو ... تغییر ساعات فعالیت ادارات به دلیل گرمای شدید هوا. تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ ...
چگونه شخصيت خود را تغيير دهيم؟ راهي براي زندگي ... - JameJamOnline.ir
www1.jamejamonline.ir/newstext.aspx?newsnum...
Translate this page
Feb 7, 2010 - چگونه شخصيت خود را تغيير دهيم؟ ... این‌گونه نشان می‌دهد خصوصیات شخصیتی و فردی حتما می‌تواند تغییر کند. ... آیا فقط در نظر دارید شریک زندگی، دوست، پدر، مادر یا دیگران را تحت تاثیر قرار ... چگونه رفتار خود را تغییر دهیم؟
- آیا شما به یک تغییر اساسی نیاز دارید؟ - حمایت
www.hemayatonline.ir/TextVersionDetail/12207
Translate this page
May 8, 2016 - آیا کسل هستید و چیزی برای مبارزه و به چالش کشیدن ندارید؟ ... که در مسیر خواسته‌ها یا شخصیت‌مان نیستند، کسالت و خستگی اجتناب‌ناپذیر است. ... که ما بینوا و عاجز نیستیم، قدرت حرکت داریم و می‌توانیم زندگی‌مان را تغییر دهیم.
مشک - چگونه یک شخصیت دوست داشتنی داشته باشیم
moshk.blogfa.com/post-1.aspx
Translate this page
این بدان معناست که ما کارهای را که باید انجام بدهیم نمی دهیم و قصد تغییر دادن راه و روش خود را نیز نداریم خیلی راحت می .... ارج گذاری؛ به دیگران اعتبار بدهید؛ شخصیتشان را ارج بنهید و کاری کنید که احساس اهمیت و شخصیت کنند. 9. .... ما نیز می توانیم اینطور باشیم. ..... آیا برای بدست آوردن زندگی دلخواه خود حاضرید به هر کاری تن دهید؟
آیا واقعاً می‌توان عوض شد؟
www.kalameh.com/Pages/ArticleDetails.aspx?ArticleId...
Translate this page
آیا من به‌عنوان یک مسیحی می‌توانم روزی به درجه‌ای از تغییر برسم که بدانم مطابق کتاب‌مقدس زندگی می‌کنم و خدا از من راضی است‌؟ ما چه بخواهیم و ... بلی‌، این قدرت قیام عیسای مسیح است که می‌تواند ما را دگرگون نماید. در عهدجدید .... اگر اجازه دهیم او این چنین ما را تغییر دهد، مشکلات چندان مشکل و دشوار نخواهند بود! تغییرِ شخصیت‌مان‌. و سرانجام‌، ...
این عادات غذایی خوابتان را خراب می کند! - سایت خبری تازه نیوز
www.tazenews.com/.../این-عادات-غذایی-خوابتان-را-خرا...
Translate this page
1 day ago - ناخن فانتزی به این میگن! (۴) · آیا می‌توانیم شخصیتمان را تغییر دهیم؟ ... فرهنگ خودرویی ژاپنی‌ها چقدر تغییر کرده است؟ ۷۶۶۵۵۱_۶۸۸٫jpg خودروهای ...
عراق انفجارهای «قامشلی» را محکوم کرد
blog.paryoo.com/عراق-انفجارهای-قامشلی-را-محکوم-کرد/
Translate this page
4 hours ago - آیا می‌توانیم شخصیتمان را تغییر دهیم؟ بازداشت عامل شهادت سرباز ناجا در ... رشد پر شتاب شاخص کل با تغییر سکاندار بورس · ارتش ترکیه تعداد ...
12 راز زنانی که شوهرشان عاشقشان است - بیتوته
www.beytoote.com/.../love2-women-s-husbands.html
Translate this page
آن‌ها فكر مي‌كنند، يك حرف ساده مي‌تواند روز‌ها در ذهن شما پرورش پيدا كند و زندگي را از اين‌كه ... به او بگوييد كه بايد يك‌تنه اوضاع را تغيير دهد و در غير اين صورت عواقب اين كار رامي‌بينيد. ... آيا بعد از هر مهماني از شما قدرداني مي‌كند و به خاطر اين‌كه در مقابل ديگران او را ... اگر بخواهیم این موضوع را ساده‌تر توضیح دهیم، باید بگوییم که مرد‌ها فکر ...
قسمت 58سریال زبان عشق نماشا - دنیای خبر
donyaekhabar.com/search/?q=قسمت+58سریال...
Translate this page
می‌توان آیا به دریا حکم کردکه دلت را یادی از ساحل مباد؟!موج را آیا توان فرمود: ایستباد را فرمود: باید ایستاد؟!آن که دستور زبان ... آیا می‌توانیم شخصیتمان را تغییر دهیم؟
۱۲۰هزار کارت اعتباری خرید کالا توزیع شد | آرشیو سایت های ایران
gilankhabar.wikirss.ir/page-227016.html
Translate this page
(4) · آیا می‌توانیم شخصیتمان را تغییر دهیم؟ .... اعلام شد · نوری آرزویم بازی در پرسپولیس است · آموزش زبان فارسي مي‌تواند عامل توسعه روابط فرهنگي ايران ميانمار باشد.
چگونه می‌توانیم تغییر افکار دهیم؟ - پرشین وی
www.persianv.com/ravan/287454.php - Translate this page
May 1, 2015 - ... و افکار آن ها متفاوت است. آیا می‌توان گفت که علّت رفتار هر فردی نوع احساس اوست؟ پس برای تغییر افکار افراد، باید احساس آنها را نیز تغییر دهیم.
پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان - زامبی ها علیه ...
news.digiaghahi.ir/Home/ViewContent/3718
Translate this page
همان زمانی که احساس کردیم می توانیم بدون اینکه شخصیت حقیقی مان تحت تاثیر قرار بگیرد، رأی دهیم و در برگه رأی از .... (٤) · آیا می‌توانیم شخصیتمان را تغییر دهیم؟
برخورد نزدیک با خودم - همشهری
www.hamshahrionline.ir/details/25688/.../socialnews - Translate this page
Jul 3, 2007 - و یا آن‌قدر جزئی که در واقع چیزی در مورد شخصیتتان به شما نمی‌گوید. اعتبار علمی ... اما بسیاری از خصوصیاتمان را می‌توانیم تا حدی تغییر دهیم. رویکردی که در ... 4 - خودآگاهی: آیا بعد از انجام دادن فعالیت‌ها در مورد خودتان فکر می‌کنید؟
فرکی حق ما باخت نبود - hit counter
nazaninha.xyz/post/?q=فرکی+حق+ما+باخت+نبود
Translate this page
نوری ادامه داد: من پیش از این گفته بودم که می‌توانیم ژاپن را به راحتی شکست دهیم اما این اتفاق نیفتاد چون دفاع بسیار بدی ..... آیا می‌توانیم شخصیتمان را تغییر دهیم؟
فیلم: آموزش ساخت سیخ عروسکی - رسانه اول | Resane AVAL
resaneaval.com/فیلم-آموزش-ساخت-سیخ-عروسکی/
Translate this page
1 day ago - ... تجربه یک لقمه خوشمزه · ناخن فانتزی به این میگن! (۴) · عصرهای تابستان را با این شکلات ها سَر کنید · آیا می‌توانیم شخصیتمان را تغییر دهیم؟
بورسیه مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه هرات به ایران افزایش ...
jahansite.xyz/news/6984
Translate this page
پروپجیچ قراردادش را با استقلال فسخ کرد · ادینیو شعار آبادان برزیلته را دوست دارم · آیا می توانیم شخصیتمان را تغییر دهیم؟ با شهدای جهاد دانشگاهی شهید بیاضعلی ...
قدم دوم سوال 31 - هرگز نگو دیر است - blogfa.com
farzinhm59.blogfa.com/1391/11?p=2
Translate this page
آیا باور دارم که تغییرات بیشتری در راه است ؟ ..... همبستگی و همراهی و همدلی با گروه میباشد و ما میتوانیم با اعتماد کردن به نیروی برتر دردهای خود را کاهش دهیم و به کمک ...
نوع دیگری از سیاست - Unbenanntes Dokument
www.nashrebidar.com/motafarage/.../noe%20digar...h...
Translate this page
جان هالووی : سوال این است که چگونه میتوانیم جهان را تغییر دهیم؟ .... به عبارت دیگر آیا میتوان مبارزه برای به زیر کشیدن این ماشین سلطه را مبارزهای ضد .... بعضی آدمها بدلیل شرایطشان، شخصیتشان یا سنشان یا هر دلیل دیگر تاکید بیشتری بر مبارزه ...
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
Next

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط فن بیان در تاریخ 1395/12/08 و 12:19 دقیقه ارسال شده است

ممنون بابت اطلاع رسانیتون.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 231
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 427
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 2,760
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 12,207
  • بازدید ماه : 12,207
  • بازدید سال : 389,818
  • بازدید کلی : 4,169,596