loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 236 پنجشنبه 07 مرداد 1395 نظرات (0)

مستقلین؛ فراکسیون اند یا «سوفراکسیون»؟

سومین فراکسیون در مجلس در حالی اعلام موجودیت کرده است که هنوز هویت مشخصی برای آن تعریف نشده و معلوم نیست قرار است مستقل باشد یا یک «سوفراکسیون».
خبرآنلاین: سومین فراکسیون در مجلس در حالی اعلام موجودیت کرده است که هنوز هویت مشخصی برای آن تعریف نشده و معلوم نیست قرار است مستقل باشد یا یک «سوفراکسیون».

از همان روزی که دولت یازدهم با برچسب اعتدالی بودن روی کار آمد، در مجلس نهم هم به تدریج زمزمه‌هایی مبنی بر اینکه قرار است فراکسیون سومی به نام  اعتدال تشکیل شود، شنیده می شد، این افراد قرار بود از فراکسیون رهروان ولایت جدا شوند و گمانشان این بود که نسبت به سایرین به دولت یازدهم نزدیک‌تر هستند. البته در همان زمان مجید انصاری معاون وقت پارلمانی دولت گفته بود که تشکیل چنان فراکسیونی به نفع دولت نیست. هر چه که بود این فراکسیون در مجلس نهم پا نگرفت و دو قطبی رهروان ولایت و اصولگرایان، فراکسیون‌های اصلی سیاسی دوره نهم را تا پایان شکل دادند.

در مجلس دهم اما معتدل‌ها قدرت بیشتری گرفتند به ویژه آنکه مستقل‌ها را هم در کنار خود داشتند؛ کسانی که ترجیح می‌دهند نه اصولگرا شناخته شوند و نه اصلاح‌طلب.

کلید تشکیل این فراکسیون پیش از انتخابات هیات رئیسه و در روزهای اولیه مجلس دهم خورد، آنجا که بهروز نعمتی در لابی مجلس به جمع خبرنگاران پارلمانی آمد و از تشکیل فراکسیون اعتدال خبر داد. نماینده مردم تهران که با لیست امید وارد مجلس شد اما خود را از این لیست نمی‌داند، همان زمان گفت که این فراکسیون را علی لاریجانی تشکیل می‌دهد و فراکسیون اکثریت خواهد بود.

در آن شرایط اما تشکیل چنین فراکسیونی از سوی لاریجانی یا حتی نزدیکانش چندان مثمرثمر به نظر نمی‌آمد، چراکه اصولگراها برای به دست آوردن کرسی ریاست و اکثریت هیات رئیسه نیاز داشتند همگی دور یک میز بنشینند. مسکوت ماندن طرح نعمتی به نفع اصولگراها هم شد چراکه هم علی لاریجانی بر کرسی ریاست تکیه زد و هم هفت کرسی از 12 کرسی هیات رئیسه مجلس به فراکسیون ولایت رسید.

در روزهای منتهی به برگزاری انتخابات هیات رئیسه، بهروز نعمتی دیگر به جمع خبرنگاران نمی‌آمد و یک بار که اتفاقی با خبرنگاران پارلمانی مواجه شد گفت که تصمیم گرفته تا بعد از انتخابات هیچ سخنی نگوید. او در برابر اصرار خبرنگاران تنها گفت که او و کاظم جلالی نه به فراکسیون امید می‌روند و نه به فراکسیون ولایت. این سخن به طور ضمنی خبر از فراکسیون سومی می‌داد اما گویا قرار بر آن بود که در آن مقطع سخنی از آن به میان نیاید.

این سکوت باید تا پایان انتخابات هیات رئیسه کمیسیون‌های تخصصی نیز ادامه پیدا می‌کرد. فراکسیون ولایت در به دست آوردن کرسی روسای کمیسیون‌ها نیز موفق عمل کرد و از 12 کرسی تنها دو کرسی یعنی کمیسیون‌های برنامه و بودجه و بهداشت و درمان را به رقیب واگذار کرد. البته گهگاهی صداهایی از فراکسیون سوم شنیده می‌شد اما صداها آرام بود و این فراکسیون را مربوط به آینده می‌دانستند، آینده ای که به نظر می‌رسد اکنون فرارسیده اما هنوز به قدر کفایت روشن نیست.

چرا فراکسیون سوم تشکیل شد؟


«به کرار گفته‌ایم چه در فراکسیون امید و چه در فراکسیون ولایت اجماع موقتی برای انتخاب رئیس مجلس شده بود. طبیعی است که بعد از انتخاب رئیس همه بنشینند و دوباره تصمیم بگیرند.»،  «نمی توانیم با پایداری‌ها دور یک میز بنشینیم»؛ اینها جملات جعفرزاده ایمن آبادی است که بیش از بقیه پیگیر تشکیل فراکسیون سوم بود و به گفته خودش اساسنامه اولیه فراکسیون را هم او نوشته بود تا کسانی که مشی‌شان با تندروها یکی نبود پایه‌های یک فراکسیون جدید را بگذارند. این فراکسیون در آخرین روز جلسه علنی مجلس در هفته گذشته بالاخره اعلام موجودیت کرد اما هنوز نام آن قطعی نیست و بیشتر به نام‌های اعتدال و مستقلین شناخته می‌شود.

رئیس موقت فراکسیون سوم کاظم جلالی است. فردی که در دایره نزدیکان رییس مجلس تعریف می شود و به اصرار او وارد عرصه انتخابات شد. چه آنکه او تا روزهای آخر از عدم کاندیداتوری سخن می گفت و حتی تصمیمش را طی بیانیه‌ای اعلام کرد اما در آخرین لحظه‌های ثبت نام، لاریجانی نامه‌ای خطاب به او نوشت و از جلالی خواست تا تصمیمش را عوض کند. جلالی هم روی لاریجانی را زمین نینداخت و این بار به جای شاهرود، از تهران ثبت نام کرد.قرار گرفتن در لیست امید تهران او را بار دیگر روانه بهارستان کرد تا در مجلسی که وزنه های کمی در لابی گری دارد تبدیل به یکی از لابی گرهای بهارستان دهم شود. جلالی اما برخلاف انتظار امیدی های مجلس حاضر نشد به عضویت فراکسیون امید درآید و این روزها خود پرچم یک فراکسیون مجزا از ولایت و امید را بالا برده است.

دست بالای فراکسیون ولایت در هیات رئیسه فراکسیون سوم

با اینکه فراکسیون سوم از هر دو فراکسیون یارگیری کرده اما به نظر می‌رسد وزن اعضای فراکسیون ولایت در این بین پررنگ‌تر باشد، دست‌کم در ترکیب هیات رئیسه اینگونه است. كاظم جلالي رئيس فراكسيون، مهدي فرشادان و غلامعلي جعفرزاده ايمن آبادي نایب رئیسان آن،‌ مهرداد لاهوتي سخنگو و عبدالرضا عزيزي دبیر فراکسیون همگی عضو فراکسیون ولایت بودند و در کنار آنها سميه محمودي دبير فراكسيون و محسن علوي و منوچهر جمالي كارپردازان فراكسيون سوم از فراکسیون امید آمده‌اند.

ابهام در فراکسیون مستقل بودن یا سوفراکسیون شدن

اما همان روزها که فقط  زمزمه‌های تشکیل فراکسیون سوم مطرح بود اما خود فراکسیون وجود واقعی نیافته بود، کسانی که چندان موافق انشقاق در فراکسیون ولایت نبودند عنوان می کردند فراکسیون سوم، فراکسیون مستقلی نیست بلکه یک فراکسیون در زیرمجموعه فراکسیون ولایت خواهد بود، حمیدرضا فولادگر یکی از آنها بود. البته در مقابل کسانی همچون نقوی حسینی هم بودند که می گفتند لاریجانی با تشکیل این فراکسیون موافق نیست و اساسا چنین فراکسیونی تشکیل نمی‌شود.

در سایه سکوت لاریجانی که به نظر می رسد تلاش دارد از جایگاه رییس مجلسی موضعی فرا فراکسیونی داشته باشد، فراکسیون سوم این روزها تشکیل شده ولی هنوز به طور دقیق مشخص نیست که فراکسیون مستقلی است یا زیرمجموعه فراکسیون ولایت. بهروز نعمتی که برای اولین بار خبر از تشکیل چنین فراکسیونی داده بود از عبارت «سوفراکسیون» استفاده می کند اما در برابر جعفرزاده ایمن آبادی می گوید که در اساسنامه آورده است که اعضای این فراکسیون حق عضویت در دو فراکسیون دیگر را ندارند. البته این اساسنامه هنوز منتظر تایید مجمع عمومی فراکسیون است.

شاید برای همین سردرگرمی هاست که جعفرزاده پیشنهاد می دهد مجمع عالی فراکسیون ها تشکیل شود و هیات رئیسه سه فراکسیون در آن عضو باشند تا با همگرایی سه فراکسیون موضوع جایگاه فراکسیون سوم چندان مسئله ساز نشود.

از آنجاکه فراکسیون سوم از فراکسیون امید هم یارگیری کرده،‌ احتمال فراکسیون شدنش بر سوفراکسیون بودنش می چربد اما ظاهرا هنوز جایگاه مشخصی برای اعضای خودش پیدا نکرده است و صدای اختلاف از درون آن شنیده می شود. اما اگر این فراکسیون به صورت قوی تشکیل شود، چه تعداد اعضایش اکثریت شوند و چه نشوند، تبدیل به فراکسیون سرنوشت‌ساز مجلس می‌شود چرا که از این پس نه اجباری دارد که کنار جریان تندروی اصولگرای بنشیند و نه مجبور است ردای اصلاح طلبی بپوشد.

فراکسیون سوم اما می تواند از جایگاه سوم بودنش برای نزدیک شدن به هریک از این دو فراکسیون در تصمیم گیری های مهم مجلس بهره ببرد و بدون شک دو فراکسیون امید و ولایت در مقاطعی برای رای اکثریتی داشتن باید وارد لابی و رایزنی با این طیف از نمایندگان شوند. امری که می تواند به آنها جایگاه تعیین کننده ای در بهارستان دهم بدهد.


Google
47 results (1.25 seconds)
Search Results
مستقلین مجلس دهم؛ فراکسیون می‌شوند یا «سوفراکسیون»؟ - خبرآنلاین
www.khabaronline.ir/detail/560166
Translate this page
4 hours ago - سومین فراکسیون در مجلس در حالی اعلام موجودیت کرده است که هنوز هویت مشخصی برای آن تعریف نشده و معلوم نیست قرار است مستقل باشد یا یک ...
مستقلین؛ فراکسیون اند یا «سوفراکسیون»؟ - اخبار فارسی - Shafaqna
monitor.shafaqna.com/FA/IR/5526755
Translate this page
57 mins ago - سومین فراکسیون در مجلس در حالی اعلام موجودیت کرده است که هنوز هویت مشخصی برای آن تعریف نشده و معلوم نیست قرار است مستقل باشد یا یک ...
مستقلین مجلس دهم؛ فراکسیون می‌شوند یا «سوفراکسیون»؟ | خبرگو
khabargo.ir/مستقلین-مجلس-دهم؛-فراکسیون-می‌شوند-...
Translate this page
مستقلین مجلس دهم؛ فراکسیون می‌شوند یا «سوفراکسیون»؟ سومین فراکسیون در مجلس در حالی اعلام موجودیت کرده است که هنوز هویت مشخصی برای آن تعریف نشده و معلوم ...
نشستن روی نیمکت پرسپولیس ارزشمند است - دبلیوخبر
wwwkhabar.ir/7791007
Translate this page
... خودرو و املاک یاسوج ساماندهی می‌شود · ◇ مستقلین؛ فراکسیون اند یا «سوفراکسیون»؟ .... و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
مستقلین مجلس دهم؛ فراکسیون می‌شوند یا «سوفراکسیون»؟ - ایزی خبر
ezkhabar.ir/.../مستقلین-مجلس-دهم؛-فراکسیون-می‌شو...
Translate this page
مستقلین مجلس دهم؛ فراکسیون می‌شوند یا «سوفراکسیون»؟ Website RSSسومین فراکسیون در مجلس د.
عارف شخصا به روحانی گلایه کرد | دمادم
damadam.ir › اخبار › صدای ایران › سیاسی
Translate this page
1 hour ago - به نظر من دلیل اصلی شکل گیری فراکسیون مستقلین یا اعتدال ... به هرحال، کسانی که فراکسیون را شکل داده اند، عملا با فهرست امید وارد مجلس شدند و ...
آخرین اخبار مهم ایران و جهان - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/live/
Translate this page
... ادبی / خبرگزاری تسنیم · 15:18 -مستقلین مجلس دهم؛ فراکسیون می‌شوند یا «سوفراکسیون»؟ ..... پس مشکل اصلی دلواپسان در این مراسم چیست که برآشفته اند؟
احتمال انشعاب در فراکسیون اصولگرایان - Nividar نیویدار
www.nividar.com/news/573a0fb4870024e2c938b955
Translate this page
May 16, 2016 - یا ممکن است همین فراکسیون کلیتش حفظ شود یا مستقلین ... خواهد شد و اگر سوفراکسیونی وجود داشته باشد و یا فراکسیون مستقلی خواهد بود، بعد ...
رسانه ايران - احتمال تغییر نام فراکسیون اصولگرایان
rasanehiran.com/vdcfcjdm.w6dtvagiiw.html
Translate this page
حسین نجابت درباره احتمال شکل گیری فراکسیونی به نام مستقلین نیز اظهار داشت: اگر فراکسیون سومی ... **ممکن است شاهد تشکیل سوفراکسیون ها در مجلس دهم باشیم
اصولگرایان تغییر نام می‌دهند همدان پیام
www.hamedanpayam.com/.../0xb39ea18a68787fd9.ht...
Translate this page
May 19, 2016 - عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی از شکل‌گیری دو ... ممکن است نام فراکسیون اصولگرایان مجلس به انقلاب اسلامی یا جمهوری ... حسین نجابت در گفت‌وگو با ایرنا درباره احتمال شکل‌گیری فراکسیونی به نام مستقلین نیز اظهار داشت: ... داشتیم که فراکسیون وفاق، سوفراکسیون بود و زیرمجموعه فراکسیون ...
پوکمون گو به عامل خطرسازی برای رانندگان و عابرین پیاده تبدیل شده است
donyaekhabar.com/.../پوکمون+گو+به+عامل+خطرسازی...
Translate this page
... در هنگام رانندگی یا پیاده‌روی ثبت شده، به طور چشم‌گیری افزایش داشته است. ... لیگ برتر فوتسال ایران · مستقلین مجلس دهم؛ فراکسیون می‌شوند یا «سوفراکسیون»؟
سرخط خبرها
news.abstract.ir/
Translate this page
10 گل برتر سال فوتبال اروپا (+فیلم) · ایرانی ها قد بلند شده اند · تصاویر لو رفته از ... ارومیه بوده است · مستقلین مجلس دهم؛ فراکسیون می‌شوند یا «سوفراکسیون»؟
تعداد طرفداران عارف 90 نفر است/ احتمال ریاست عارف در مجلس دهم ضعیف ...
tangestannama.ir/.../تعداد-طرفداران-عارف-90-نفر-اس...
Translate this page
May 26, 2016 - جمع‌بندی مستقلین و اصولگرایان این است که به آقای لاریجانی رأی بدهند و بر ... هنوز وارد چنین بحث‌هایی نشدیم که یک «سوفراکسیون» داخل فراکسیون فراگیر تشکیل بدهیم. ... رویکرد سیاسی حاکم بر نگاه‌شان باشد یا رویکرد مردمی.
عملکرد اقتصادی دولت در فضای انتخابات 96 تاثیرگذار است
www.farsipu.com/political/انتخابات-دولت-206812.html
Translate this page
4 hours ago - تشکیل هفت کمیته تخصصی در فراکسیون امید · مجلس در حوزه ... با دستور لاریجانی · مستقلین مجلس دهم؛ فراکسیون می‌شوند یا «سوفراکسیون»؟
آخرین اخبار از منبع خبری خبر آنلاین | خبرچه
khabarche.ir/منبع/خبر-آنلاین
Translate this page
21 دقیقه پیش. مستقلین مجلس دهم؛ فراکسیون می‌شوند یا «سوفراکسیون»؟ 27 دقیقه پیش ... خصوصی‌سازی، مال‌فروشی است یا افزایش کارایی شرکت‌ها؟! 43 دقیقه پیش.
مرجع کامل عکس و سرگرمی | Www.FastCamp.ir
new.fastcamp.ir/
Translate this page
تصویر نخست‌وزیر ترکیه: بازداشت‌ها هنوز تمام نشده روحانی به تلویزیون می‌آید مستقلین مجلس دهم؛ فراکسیون می‌شوند یا «سوفراکسیون»؟ دستور جدید پوتین برای ...
فرماندار: وضعیت آب آشامیدنی گناباد بحرانی است - بازتاب نیوز
baztabnews24.ir/.../فرماندار+وضعیت+آب+آشامیدنی+گ...
Translate this page
... بر مصرف آب، تمامی چاههای کشاورزی گناباد به شمارشگر هوشمند مجهز شده اند و با شارژ .... به بخشش رحمتی · مستقلین مجلس دهم؛ فراکسیون می‌شوند یا «سوفراکسیون»؟
ترامپ: «احمق‌ها حکومت را در آمریکا در دست دارند» - گوگل پلات
www.googleplot.com/linknews/link-15248.html
Translate this page
3 hours ago - ... و افزود: « سی هزار نامه الکترونیکی حذف یا گم شده است و ای کاش من این قدرت را داشتم که ... کرده است و این حکایت از آن دارد که مردم از هیلاری کلینتون خسته و ناامید شده اند. ... مستقلین مجلس دهم؛ فراکسیون می‌شوند یا «سوفراکسیون»؟
روایت های عجیب و غریب درباره لیست اعلام شده قرارداد ستاره های لیگ برتر
khabarafarin.com/news/633551
Translate this page
3 hours ago - ... 1.2 میلیارد تومان نداشته و پرسپولیسی ها هم زیر 1 میلیارد تومان قرارداد بسته اند. .... مستقلین مجلس دهم؛ فراکسیون می‌شوند یا «سوفراکسیون»؟
راه فردا
www.rahefarda.com/
Translate this page
مستقلین مجلس دهم؛ فراکسیون می‌شوند یا «سوفراکسیون»؟ خبر آنلاین · کامران باقری لنکرانی:به جلسه خصوصی احمدی‌نژاد دعوت بودم ولی نرفتم/انتخابات 96 قابل ...
ترافیک در محور کندوان نیمه‌سنگین است/ کاهش ناپایداری هوای استان تا ...
www.tafsir-news.ir/.../ترافیک+در+محور+کندوان+نیمه...
Translate this page
مستقلین مجلس دهم؛ فراکسیون می‌شوند یا «سوفراکسیون»؟ افزایش دستمزد ... تمامی اخبار از خبرگزاری ها و روزنامه های بزرگ ایران با ذکر نام جمع آوری شده اند. مسئولیت ...
هرلحظه، رئیس‌جمهور 10 مردادماه با مردم سخن می‌گوید
harlahze.com/...سیاسی/رئیس‌جمهور-10-مردادماه-با-مردم-...
Translate this page
تکاپوی مرد بهاری یا کاریزمای سردار سلیمانی؟ ... جهان کشف شد · حضور "یه نگاه" در نمایشگاه لوازم‌التحریر · مستقلین مجلس دهم؛ فراکسیون می‌شوند یا «سوفراکسیون»؟
خبر ور | آخرین و جدیدترین تیتر خبرها از ایران و جهان | مطالب تفریحی و ...
khabarver.ir/.../همکاری‌های-بین‌المللی-در-حوزه-فناور.ht...
Translate this page
4 hours ago - مستقلین مجلس دهم؛ فراکسیون می‌شوند یا «سوفراکسیون»؟ .... نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود. * لطفا حاصل ...
سایت تحلیلی خبری عصر امروز 7 خرداد 1395 ساعت 13:14 http ...
asremrooz.ir/geth6znzv23n-kd.tft2.html
Translate this page
May 27, 2016 - جمع بندی مستقلین و اصولگرایان این است که به آقای لاریجانی رأی بدهند و بر این ... شورای هفت نفره جلساتی داشته اند و برنامه ریزی هایی را انجام داده اند و برنامه های ... هنوز وارد چنین بحث هایی نشدیم که یک سوفراکسیون» داخل فراکسیون فراگیر تشکیل بدهیم. ... رویکرد سیاسی حاکم بر نگاه شان باشد یا رویکرد مردمی.
اصلاح طلبان اصولگرايان مجلس دهم، تعامل يا رقابت؟ | جستجو | آرشیو ...
www.wikirss.ir/.../اصلاح+طلبان+و+اصولگرايان+مجلس...
Translate this page
وی درباره فراكسیون های مجلس دهم و رویكرد اصلاح طلبان در انتخابات مجلس تاكید كرد: در ... که هنوز به ساختمان هرمی بهارستان نرفته اند، خودشان هیات رییسه سنی را برپا کردند ... مستقلین هم پا به پای نمایندگان منتسب به دو جریان از صبح تا عصر در همایش ها و ... ممکن است شاهد تشکیل سوفراکسیون ها در مجلس دهم باشیماین نماینده مجلس ادامه ...
پردیس افکاری: بازیگرانی که به پارتی شبانه نروند بیکار می‌شوند!
i3news.ir/.../پردیس-افکاری-بازیگرانی-که-به-پارتی-شبانه-نروند-بیکا...
Jun 8, 2016 - ... است بسیاری از افراد دچار بیکاری شده اند و در واقع شرایط نابسامانی بوجود آمده است. ... مستقلین مجلس دهم؛ فراکسیون می‌شوند یا «سوفراکسیون»؟
قاضی‌زاده هاشمی: روی کاغذ 200 نفر از نمایندگان به لاریجانی رأی می‌دهند ...
www.farsnews.com/newstext.php?...
Translate this pageFars News Agency
May 26, 2016 - جمع‌بندی مستقلین و اصولگرایان این است که به آقای لاریجانی رأی بدهند و بر ... هنوز وارد چنین بحث‌هایی نشدیم که یک «سوفراکسیون» داخل فراکسیون فراگیر تشکیل بدهیم. ... رویکرد سیاسی حاکم بر نگاه‌شان باشد یا رویکرد مردمی.
تصاویر | آخرین وضعیت کودتا در ترکیه | ورود تانک‌ و پرواز جنگنده‌ها در ...
tasna.ir/.../تصاویر-%7C-آخرین-وضعیت-کودتا-در-تر...
Translate this page
Jul 16, 2016 - دورتموند یا لیورپول؟ پدیده یورو هفته آینده تصمیم گیری .... مستقلین مجلس دهم؛ فراکسیون می‌شوند یا «سوفراکسیون»؟ فرماندار ارومیه: برخورد با ...
اخبارروز, اخبار اخبار ايران و جهان - تصنا
tasna.ir/category/news/
Translate this page
مستقلین مجلس دهم؛ فراکسیون می‌شوند یا «سوفراکسیون»؟ سیاست > مجلس - سومین فراکسیون در مجلس در حالی اعلام موجودیت کرده است که هنوز هویت مشخصی برای آن ...
ﺩﺍﻧﻠﻮﺩ ﺁﻫﻨﮓ صوتی ﻋﺎﺩﺍﻧﯽ ﺍﻟﻮﮐﺖ ﯾﻬﻮﺍﯼ ﻣﻦ ﯾﺎﺳﺮ ﻋﺒﺪﺍﻟﻮﻫﺎﺏ - بلاگ ریدر - ویکی صدا ...
magifa.com/detail/1845952/article/6
Translate this page
... اخبار ایران - دبلیوخبر مستقلین مجلس دهم؛ فراکسیون می‌شوند یا «سوفراکسیون»؟ ... میلیون تومان به بیرانوند تا 30 میلیون تومان حامد آقایی نوسان قیمت داشته اند.
باقری‌لنکرانی:به جلسه خصوصی احمدی‌نژاد دعوت بودم ولی نرفتم - http ...
www.ayineh.com/item-706520-باقری‌لنکرانی:به%2...
Translate this page
3 hours ago - مستقلین مجلس دهم؛ فراکسیون می‌شوند یا «سوفراکسیون»؟ دستور جدید پوتین برای انجام علمیات بشردوستانه در سوریه · دو داعشی که سر کشیش ...
پایگاه خبری تحلیلی عرش نیوز - آخرين عناوين سیاسی :: نسخه ...
arshnews-siasat.wikifeed.ir/
اینکه عارف یا لاریجانی رئیس مجلس شوند پیش بینی های بی شماری را در پی .... جمع‌بندی مستقلین و اصولگرایان این است که به آقای لاریجانی رأی بدهند و بر این اساس ... هنوز وارد چنین بحث‌هایی نشدیم که یک «سوفراکسیون» داخل فراکسیون فراگیر .... اند گفت:به نظر من ریاست عارف بر کمیسیون اصل نود مجلس مهمتر از ریاست مجلس است.
پایگاه خبری تحلیلی جمهوریت - اصلاح‌طلبان پارلمان در سایه تشکیل می‌دهند
jomhooriat.com/.../اصلاح‌طلبان-پارلمان-در-سایه-تشک...
Translate this page
May 26, 2016 - جمع‌بندی مستقلین و اصولگرایان این است که به آقای لاریجانی رأی بدهند و بر این ... خودشان را تا به امروز خوشبختانه به‌خوبی جلو برده و در جاهایی نیز موفق بوده‌ اند. ... هنوز وارد چنین بحث‌هایی نشدیم که یک «سوفراکسیون» داخل فراکسیون فراگیر تشکیل بدهیم. ... رویکرد سیاسی حاکم بر نگاه‌شان باشد یا رویکرد مردمی.
خبرگون | یک خواننده‌معروف امشب مهمان خندوانه است +عکس
www.khabargoon.ir/news.php?news...title...
Translate this page
... 200 جلد کتاب می‌فروشم +عکس · ناگفته‌های پوریاپورسرخ از «روز سوم» در دورهمی · وزیر ارشاد: مشکلات ارکسترها رفع شده است · مانتوهای بی‌هویت یا برهنگی فرهنگی؟
اخبار فضای مجازی:روی کاغذ 200 نفر از نمایندگان به لاریجانی رأی می‌دهند ...
kahlek.ir/index.php/post257391?blog=1&blogid...
Translate this page
May 26, 2016 - مستقلین اصولگرایان است به لاریجانی بدهند بر اساس آقای به مجلس ضعیف ازلحاظ ... که «سوفراکسیون» فراکسیون تشکیل در حاضر محفلی بحث‌ها می‌شود. ... مجلس از مستقل اصلاح‌طلب پیدا با رویکردی رویکرد حاکم نگاه‌شان یا مردمی.
ایرنا - مجلس
www.irnanews.ir/fa/key/مجلس/page10&kind=43
Translate this page
May 18, 2016 - رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ، رییس فراکسیون تعاون ... ممکن است شاهد تشکیل سوفراکسیون ها در مجلس دهم باشیماین نماینده ... وی افزود: ما به دنبال جریان سومی در درون مجلس هستیم که اعتدال گرایان و مستقلین مجلس را شامل شود. .... با تصویب مجلسی ها در ماده 8 متقاضیان تأسیس مدرسه یا مرکز آموزشی و .
اخبار فارسی::همه ما مدیون شهدا و ایثارگری های آنان هستیم::افه
اخبارفارسی.com/.../همه_ما_مدیون_شهدا_و_ایثارگری_ها...
Translate this page
4 hours ago - ... آبی کشور جانفشانی کرده اند، بیان کرد: این شهدا جایگاه ویژه ای در نزد خداوند دارند. .... مستقلین مجلس دهم؛ فراکسیون می‌شوند یا «سوفراکسیون»؟
قاضی‌زاده هاشمی در گفتگو با مشرق: | بلوگل
bloogle.ir/page-143023.html
Translate this page
جمع‌بندی مستقلین و اصولگرایان این است که به آقای لاریجانی رأی بدهند و بر این اساس ... و برنامه‌های خودشان را تا به امروز خوشبختانه به‌خوبی جلو برده و در جاهایی نیز موفق بوده‌ اند. ... هنوز وارد چنین بحث‌هایی نشدیم که یک «سوفراکسیون» داخل فراکسیون فراگیر تشکیل بدهیم. ... رویکرد سیاسی حاکم بر نگاه‌شان باشد یا رویکرد مردمی.
وزیر کشور:پایه اصلی اقتصاد مقاومتی مشارکت واقعی مردم است
khabar.icanoon.com/.../وزیر-کشورپایه-اصلی-اقتصا...
Translate this page
3 hours ago - ... ۹۶ قابل پیش‌بینی نیست · عکسی از رهبر انقلاب در دوره نقاهت پس از ترور · مستقلین مجلس دهم؛ فراکسیون می‌شوند یا «سوفراکسیون»؟
قاضی‌زاده هاشمی: روی کاغذ 200 نماینده به لاریجانی رأی می‌دهند
iusfestivals.ir/قاضی‌زاده-هاشمی-روی-کاغذ-200-نماینده-ب...
Translate this page
May 26, 2016 - زیرا در حال حاضر به‌طور جدی فراکسیون شکل نگرفته است. ** سازوکار شما در ... رویکرد سیاسی حاکم بر نگاه‌شان باشد یا رویکرد مردمی. تعصبات ...
لنکرانی: انتخابات دوازدهم روند همیشگی را نخواهد داشت/جلسه احمدی نژاد ...
porsyar.com/7672393
Translate this page
... میلیون تومان به بیرانوند تا 30 میلیون تومان حامد آقایی نوسان قیمت داشته اند. .... بر اثر تصادف با شتر · مستقلین مجلس دهم؛ فراکسیون می‌شوند یا «سوفراکسیون»؟
جو بایدن چه چیزی را رد می‌کند؟ - واضح
vazeh.com/n14442118/جو-بایدن-چه-چیزی-را-رد-می‌کند
Translate this page
2 hours ago - آنها هم اکنون دریافته اند که مجریان انتخابات درون حزبی دموکراتها طرفدار نامزدی خاص .... مستقلین مجلس دهم؛ فراکسیون می‌شوند یا «سوفراکسیون»؟
| سایت تفریحی فان کده - Part 4
funkade.in/author/14/page/4/
Translate this page
The Uber driver appears to have control of Ramkissoon early in the video, ..... ۲۰۰ نفر نیز در فراکسیون فراگیر حضور یابند که مجموعه‌ای از مستقلین و اصولگرایان را ... هنوز وارد چنین بحث‌هایی نشدیم که یک «سوفراکسیون» داخل فراکسیون فراگیر .... ایرانی باید برگردد تا ببینیم آیا توانسته اند با عربستان به تفاهم برسند یا ...
پایگاه خبری تحلیلی عرش نیوز - آخرين عناوين سیاسی :: نسخه ...
arshnews-siasat.nazfeed.ir/
Translate this page
خاتمی همچنین به عارف تاکید کرده است: "در کمیسیونهای مجلس فقط کمیسیون امنیت .... است که لاریجانی رای اصولگرایان، مستقلین و حتی برخی از اعضای فراکسیون ... *به طور کلی ریاست عارف و یا لاریجانی چه مزایایی برای مجلس دهم دارد؟ ...... هنوز وارد چنین بحث‌هایی نشدیم که یک «سوفراکسیون» داخل فراکسیون فراگیر تشکیل بدهیم.
جبهه متحد اصول گرایان
osolgarasarpol.sainaweb.com/
Translate this page
پرسشي كه در اينجا مطرح مي‌شود اين است كه آيا آقايان هاشمي يا كروبي كه در دوره‌هاي .... در جلسات مستمر روسای کمیسیون ها با رئیس مجلس و یا نواب رئیس موضوعاتی که هم ...... نفر نیز در فراکسیون فراگیر حضور یابند که مجموعه‌ای از مستقلین و اصولگرایان را ... هنوز وارد چنین بحث‌هایی نشدیم که یک «سوفراکسیون» داخل فراکسیون فراگیر ...
پایگاه خبری تحلیلی عرش نیوز - آخرين عناوين :: نسخه کاملآرشیو سایت ...
arshnews-home.bazfeed.ir/
دیگر تقریبا همه فهمیده اند و بقیه هم با گذشت زمان متوجه خواهند شد که چه دادیم و چه گرفتیم. ..... حضور 105 نفر در نشست دوم به معنای ریزش یا کاهش اعضای فراکسیون نیست ...... جمع‌بندی مستقلین و اصولگرایان این است که به آقای لاریجانی رأی بدهند و بر ... هنوز وارد چنین بحث‌هایی نشدیم که یک «سوفراکسیون» داخل فراکسیون فراگیر ...
| سایت تفریحی فان کده - Part 517
topfun.in/author/5/page/517/
Translate this page
... of the BK's Websites Address - We don't have any copyrights of this websites. ...... یا انگیزه برای منافع ملی ایران حیاتی است یا محصول بازی های ایدئولوژیک است که ..... نیز در فراکسیون فراگیر حضور یابند که مجموعه‌ای از مستقلین و اصولگرایان را ... هنوز وارد چنین بحث‌هایی نشدیم که یک «سوفراکسیون» داخل فراکسیون فراگیر ...

In order to show you the most relevant results, we have omitted some entries very similar to the 47 already displayed.
If you like, you can repeat the search with the omitted results included.
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 132
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 364
  • آی پی دیروز : 216
  • بازدید امروز : 1,444
  • باردید دیروز : 1,452
  • گوگل امروز : 11
  • گوگل دیروز : 29
  • بازدید هفته : 4,615
  • بازدید ماه : 4,615
  • بازدید سال : 382,226
  • بازدید کلی : 4,162,004