loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 532 چهارشنبه 29 اردیبهشت 1395 نظرات (0)
 

با فرد خودشیفته هم میشه زندگی کرد؟!

 

مجله سیب سبز: گرایش به خودشیفتگی در همه ما انسان‌ها وجود دارد، اما با درجات متفاوت. شاید شما هم از‌جمله کسانی باشید که با یک فرد مبتلا به اختلال نارسیسم یا خودشیفتگی ازدواج کرده و هنوز به‌طور کامل از این مسئله آگاه نیستید. عدم آگاهی از این اختلال و شیوه برخورد با آن می‌تواند تک‌تک دقایق زندگی را برای‌تان به یک کابوس وحشتناک تبدیل کند.

 درست است که برقرار کردن ارتباط و خصوصا ارتباط عمیق با افراد خودشیفته دشوار است اما خودشیفتگی یک فرد لزوما به این معنا نیست که نمی‌توان او را دوست داشت. شرایط بسیاری وجود دارد که می‌تواند منجر به رشد این خصیصه در وجود افراد شود که شناسایی آنها و شیوه درست برخورد با فرد مبتلا به این اختلال راه را برای زندگی هموارتر می‌کند. در اینجا با تکنیک‌هایی آشنا می‌شوید که به شما کمک می‌کند آسیب کمتری از زندگی با چنین افرادی متحمل شوید.

آنها خودشان را دوست دارند!


او آدم‌ ترسویی است ، پس لازم نیست بترسید

افراد خودشیفته کسانی هستند که خودشان را در قالب بزرگ‌ترین افرادی توصیف می‌کنند که نظیرش تا به حال به دنیا نیامده است و واقعا این مسئله را باور دارند. اما پشت این اعتماد به نفس کاذب، کسی خوابیده که شخصیتی متزلزل و نامطمئن دارد و از عقده حقارت شدیدی رنج می‌برد. درواقع آنها درست مثل آدم‌های قلدر و گردن کلفتی هستند که احتمالا با آنها روبه‌رو شده‌اید. هر زمان که دیگر از آنها نترسید و در برابرشان بایستید، آنها می‌ترسند و پا پس می‌کشند.

نکته:
افراد خودشیفته معمولا آدم‌های بددهن و فحاشی هم هستند. اگر فردی که با آن در تماسید به شما فحش داد یا بددهنی کرد، به‌خاطر داشته باشید که مهم‌ترین نکته در این وضعیت آن است که خودتان را در شرایطی قرار ندهید که او را بزنید. وقتی با آنها مواجه می‌شوید، حواس‌تان باشد که در جای امنی باشید، هرگز تنها نبوده و بتوانید در صورت وقوع اتفاق، بلافاصله درخواست کمک کنید.

هیچ استدلالی جواب نمی‌دهد، بهتر است آن را امتحان نکنید

آدم خودشیفته هیچ استدلالی را نمی‌پذیرد. این به‌خاطر آن است که فکر می‌کند حق با اوست؛ «همیشه». بنابراین سعی کنید وقت و انرژی خود را برای توجیه آنها هدر ندهید. در مواردی که با آنها روبه‌رو شده و وارد بحث می‌شوید، سعی کنید عقب بکشید و جر و بحث را متوقف کنید. سکوت، همیشه هم نشانه‌ ترس نیست، بلکه گاهی می‌تواند سلاح دفاعی باشد و زمانی که شما بدون واکنش نشان دادن نسبت به مسخره‌بازی‌های پوچ و بیخودش نسبت به او بی‌اعتنایی می‌کنید،  این مسئله او را آزار داده و بعد از مدتی متوجه می‌شود که شما حاضر نیستید طرز فکر یا روش برخوردتان را به خاطر آنچه او انجام می‌دهد، تغییر دهید.

بدخلقی‌اش را نادیده بگیرید

یکی از راه‌های روبه‌رو شدن با افراد خودشیفته آن است که بدخلقی آنها را نادیده بگیرید. بهتر است آنها را نادیده گرفته و به هیچ عنوان باور نکنید. بگذارید در وضعیتی که دارند غوطه بخورند. چون خیلی زود خواهید دید که مجبور می‌شوند روش دیگری را امتحان کرده یا آنکه فرد دیگری با تحکم این حماقت را به رخ آنها خواهد کشید.

نکته: سعی کنید بدخلقی را بشناسید. این رفتار ممکن است به این شکل باشد که فرد خود را بزند یا هوار بکشد و نسبت به شما حالت پرخاش داشته باشد. اگر این رفتارها را دیدید، حتما آنها را نادیده گرفته و به کارتان ادامه دهید. سر حرف خود بمانید. شناسایی حد و حدود بسیار مهم‌اند.  افراد خودشیفته عاشق افرادی هستند که برای خود ارزش بسیار کمی قائلند یا آن دسته از افرادی که نیاز دارند تا کسی آنها را دوست بدارد یا برای‌شان ارزش قائل شود.

اینجاست که حدها و مرزها و خطوط قرمز یک فرد مشخص می‌شود. آنها به هیچ عنوان برای خطوط قرمز یک فرد ارزش قائل نمی‌شوند، بنابراین بهتر است در این شرایط نخست خود را پیدا کنید، اینکه چه چیزی دوست دارید و دوست ندارید، چه چیزهایی برای‌تان مجاز و روا بوده و حد و حدودتان تا کجاست.  مرحله‌ بعدی کمی دشوار است. باید این مرزها و خطوط قرمز را به مرحله‌ عمل درآورید. سعی کنید وقتی شرایط باب میل شما نیست «نه» گفتن را یاد بگیرید. باید سعی کنید این کار را با عزم و اراده‌ راسخ انجام دهید و سر حرف خود بمانید.

نکته:
سعی کنید بدانید که از رابطه چه می‌خواهید، اینکه سعی کنید آنقدر خودتان را دوست داشته باشید که نگذارید هیچ سوءاستفاده رفتاری رخ دهد نکته بسیار مهمی است که باید موضع محکمی نسبت به آن داشته باشید.

آنها خودشان را دوست دارند!


حواس‌تان باشد به بازی گرفته نشوید

 افراد خودشیفته استاد حقه‌بازی هستند و می‌توانند هر کسی را مسحور کنند. این مسئله آنها را به افراد خطرناکی تبدیل می‌کند. اگر دیدید که دارید به بازی گرفته می‌شوید یا آلت دست چنین افرادی شده‌اید، بلافاصله پا پس بکشید. برخی روش‌های شایعی که برای این کار استفاده می‌شوند عبارتند از: اینکه این افراد کاری می‌کنند که شما نسبت به اشتباه آنها، احساس گناه داشته باشید، کاری می‌کنند که با اینکه مطمئنید حق با شماست، اما فکر کنید که دچار اشتباه شده‌اید، شما را خوار و حقیر می‌کنند (درواقع به شما می‌گویند که قادر به انجام آن کار نیستید و حرفی برای گفتن ندارید).

نکته: یادگیری این نشانه‌ها زمان می‌برد، اما سعی کنید حواس‌تان به آنها باشد چراکه خواهید دید خیلی زود تبدیل به الگویی می‌شود که به شما نشان می‌دهد چه باید بکنید و چه کارهایی نباید انجام دهید. حواس‌تان به این مسئله باشد که او به محض اینکه بفهمد شما از روش‌های او مطلع شده‌اید، بازی را عوض کرده و از روش‌های دیگری استفاده می‌کند. مراقب تغییرات باشید.

زبان تن شما بسیار مهم است

بدن شما تا حد زیادی گویای اندیشه و احساس شماست. یکی از بهترین راه‌ها برای روبه‌رو شدن یا کنترل یک فرد خودشیفته این است که در برابر آنها از خود دفاع کنید. وقتی با آنها صحبت می‌کنید از این قضیه مطمئن شوید که صاف ایستاده‌اید، مستقیم به چشمان آنها نگاه کرده و به نوعی حس مقاومت از خود نشان دهید. سعی کنید پایین یا اطراف را نگاه نکنید. شاید این کار به اندازه صاف نگاه کردن به خورشید دشوار باشد اما اعتماد به نفس شما باعث عقب‌نشینی او می‌شود.

با پرخاش به او واکنش نشان ندهید

 پرخاشگری بهترین ابزار برای استفاده در برابر افراد خودشیفته نیست، چرا‌که برای آنها همه چیز حالت رقابتی داشته و «باید» همیشه برنده باشند به هر قیمتی، بنابراین وقتی با آنها رو در رو شدید، آرامش خود را حفظ کرده، با صدایی محکم و آرام جواب دهید. اگر به حرف‌تان گوش نکرد، دست‌های‌تان را روی سینه‌تان قلاب کرده یا آنها را پشت خود و روی کمر بگذارید (روشی عالی برای نشان دادن مقاومت و پرخاشگری بدون داد و هوار). او خیلی زود خواهد فهمید که شما به حرف‌های او زیاد گوش نداده یا ارزشی برای آن قائل نیستید. در این زمان، اصلا واکنش سریع از خود بروز ندهید.

برنامه‌ریزی داشته باشید اما سعی نکنید که برتر از او فکر کنید

سناریویی که افراد خودشیفته برای خود درست می‌کنند و به آن می‌پردازند فراتر از چیزی است که بتوان از آن سر در آورد، بنابراین به جای تلاش برای شکست دادن آنها سعی کنید هوشیار باشید. سعی کنید برنامه‌تان به‌نحوی باشد که بتواند حرکات و رفتارهای او را خنثی کند.

به هیچ عنوان به انتقاد او باور نداشته باشید

 افرادی که دچار این اختلال هستند، معمولا سعی می‌کنند کاری کنند تا شما حس بدی نسبت به خود داشته باشید تا خودشان احساس برتری کنند. این احساس چیزی است که آنها در هر لحظه از زندگی خود در تلاشند تا به آن دست یابند. آنها دوست دارند شما احساس مزخرف و افتضاحی داشته باشید، پس آنها را باور نکنید. چیزی را در درون خود بیابید که به شما زیبایی بخشیده و جایگاه عالی و فوق‌العاده‌ای به شما می‌دهد و ارزشش بیشتر از چیزی است که یک فرد خودشیفته به شما خواهد داد. از آن مهم‌تر اینکه نگذارید ذهن‌تان در آن ظلمت یا چیزهای بیهوده غرق شود که معمولا در قربانیان افراد خودشیفته چیزی عادی و رایج است.

اصلا به‌دنبال منطق نباشید

چیزی به‌نام منطق در دنیای افراد خودشیفته وجود ندارد. آنها می‌توانند در یک آن، سرشار از توهم باشند و این به‌خاطر نیاز همیشگی آنها برای بهترین بودن در تمام لحظات است. بنابراین برای آنکه به این حقیقت جامه‌ عمل بپوشانند (لااقل در سرشان) حقایق را تحریف کرده و سناریوهایی درست می‌کنند تا باورهای خود را موجه جلوه دهند. پس به‌جای آنکه به‌دنبال منطق باشید، از نبود آن به‌نفع خود استفاده کنید. به‌جای آنکه دنبال «چرا»یی یا «چگونگی» داستان باشید،‌ به این مسئله فکر کنید که چه چیزی می‌تواند به‌طور منطقی آنها را برانگیزاند تا کاری انجام دهند.

همدرد، بی همدرد

افراد خودشیفته از فقدان همدرد و ابراز دلسوزی رنج می‌برند. سوای این مسئله، خصوصیات آنها تبدیل به چیزی می‌شود که می‌تواند کاری کند که شما بخش زیادی از روز خود را با آن سپری کنید.

رفتارهای او را سرمشق خود قرار ندهید

 افراد خودشیفته از فقدان همدرد و ابراز دلسوزی رنج می‌برند. سوای این مسئله، خصوصیات آنها تبدیل به چیزی می‌شود که می‌تواند کاری کند که شما بخش زیادی از روز خود را با آن سپری کنید. این مسئله می‌تواند به شما هم منتقل شود و ممکن است رفتارها و حرکات آنها را سرمشق خود قرار دهید و آنها را در ذهن خود توجیه کنید. این مسئله بسیار شایع و طبیعی است.

آنها خودشان را دوست دارند!

بعد از این اتفاق،‌ ذهن شما براساس یک معیار روزانه از جانب مردی که می‌داند دقیقا دارد چه کار می‌کند ذره‌ذره تجزیه و تخریب می‌شود. بنابراین اصلا احساس گناه نکنید. همیشه از خودتان تراز بگیرید و حواس‌تان به وضعیت‌تان باشد. مهربانی خود را بروز دهید و از این مسئله اطمینان حاصل کنید که تا حد امکان با خودتان صادق بوده‌اید.

 درباره‌ شرایط موردنظر مطالعه کرده و اطلاعات داشته باشید  شناخت حریف، اولین درس جنگ است. او حریف شماست – اگرچه او کسی بوده که گذاشته‌اید وارد دنیای شما شود– و مثل یک حریف با او برخورد کنید. درباره خودشیفتگی مطالعه کرده و سعی کنید با افرادی صحبت کنید که شرایطی این‌چنین را تجربه کرده‌اند.

نسبت به او احساس تأسف نداشته باشید

 تأسف به حال این افراد بسیار رایج است. اینکه فکر کنید خلاصه این یک بیماری است و اینکه وقتی آنها بیمار هستند نباید ترک‌شان کنید. اما این مسئله را هم بدانید که این شرایط خطرناکی است که در آن قرار دارید. اکثر افراد خودشیفته هرگز درمان نمی‌شوند و از همه مهم‌تر اینکه هرگز نمی‌پذیرند که یک جای کارشان می‌لنگد. آنها افرادی بسیار حقه‌باز و باهوش هستند که دقیقا می‌دانند دارند چه کار می‌کنند و چه زمانی باید آن را انجام دهند.

ترکش کنید

 درنهایت، لازم نیست ببینید که اوضاع چه می‌شود. زوج‌های خودشیفته می‌توانند سریعا از کوره در بروند و این برای زندگی بسیار خطرناک است. سوای این مسئله، یک فرد خودشیفته هم به لحاظ احساسی و هم به لحاظ فیزیکی به شما آسیب وارد می‌کند. وقتی او را ترک کنید، متوجه می‌شوید که جهان چقدر برای‌تان روشن‌تر شده است و این به شما این قدرت را می‌دهد تا بتوانید به رویاهای‌تان برسید.

.

.

.

.

جدیدترین سایت

مطالب تفریحی

صنعت ساختمان

سایت ساختمان

بازگشت به صفحه اصلی وبلاگ

.

.

 

با فرد خودشیفته هم میشه زندگی کرد؟!

 

مجله سیب سبز: گرایش به خودشیفتگی در همه ما انسان‌ها وجود دارد، اما با درجات متفاوت. شاید شما هم از‌جمله کسانی باشید که با یک فرد مبتلا به اختلال نارسیسم یا خودشیفتگی ازدواج کرده و هنوز به‌طور کامل از این مسئله آگاه نیستید. عدم آگاهی از این اختلال و شیوه برخورد با آن می‌تواند تک‌تک دقایق زندگی را برای‌تان به یک کابوس وحشتناک تبدیل کند.

 درست است که برقرار کردن ارتباط و خصوصا ارتباط عمیق با افراد خودشیفته دشوار است اما خودشیفتگی یک فرد لزوما به این معنا نیست که نمی‌توان او را دوست داشت. شرایط بسیاری وجود دارد که می‌تواند منجر به رشد این خصیصه در وجود افراد شود که شناسایی آنها و شیوه درست برخورد با فرد مبتلا به این اختلال راه را برای زندگی هموارتر می‌کند. در اینجا با تکنیک‌هایی آشنا می‌شوید که به شما کمک می‌کند آسیب کمتری از زندگی با چنین افرادی متحمل شوید.

آنها خودشان را دوست دارند!


او آدم‌ ترسویی است ، پس لازم نیست بترسید

افراد خودشیفته کسانی هستند که خودشان را در قالب بزرگ‌ترین افرادی توصیف می‌کنند که نظیرش تا به حال به دنیا نیامده است و واقعا این مسئله را باور دارند. اما پشت این اعتماد به نفس کاذب، کسی خوابیده که شخصیتی متزلزل و نامطمئن دارد و از عقده حقارت شدیدی رنج می‌برد. درواقع آنها درست مثل آدم‌های قلدر و گردن کلفتی هستند که احتمالا با آنها روبه‌رو شده‌اید. هر زمان که دیگر از آنها نترسید و در برابرشان بایستید، آنها می‌ترسند و پا پس می‌کشند.

نکته:
افراد خودشیفته معمولا آدم‌های بددهن و فحاشی هم هستند. اگر فردی که با آن در تماسید به شما فحش داد یا بددهنی کرد، به‌خاطر داشته باشید که مهم‌ترین نکته در این وضعیت آن است که خودتان را در شرایطی قرار ندهید که او را بزنید. وقتی با آنها مواجه می‌شوید، حواس‌تان باشد که در جای امنی باشید، هرگز تنها نبوده و بتوانید در صورت وقوع اتفاق، بلافاصله درخواست کمک کنید.

هیچ استدلالی جواب نمی‌دهد، بهتر است آن را امتحان نکنید

آدم خودشیفته هیچ استدلالی را نمی‌پذیرد. این به‌خاطر آن است که فکر می‌کند حق با اوست؛ «همیشه». بنابراین سعی کنید وقت و انرژی خود را برای توجیه آنها هدر ندهید. در مواردی که با آنها روبه‌رو شده و وارد بحث می‌شوید، سعی کنید عقب بکشید و جر و بحث را متوقف کنید. سکوت، همیشه هم نشانه‌ ترس نیست، بلکه گاهی می‌تواند سلاح دفاعی باشد و زمانی که شما بدون واکنش نشان دادن نسبت به مسخره‌بازی‌های پوچ و بیخودش نسبت به او بی‌اعتنایی می‌کنید،  این مسئله او را آزار داده و بعد از مدتی متوجه می‌شود که شما حاضر نیستید طرز فکر یا روش برخوردتان را به خاطر آنچه او انجام می‌دهد، تغییر دهید.

بدخلقی‌اش را نادیده بگیرید

یکی از راه‌های روبه‌رو شدن با افراد خودشیفته آن است که بدخلقی آنها را نادیده بگیرید. بهتر است آنها را نادیده گرفته و به هیچ عنوان باور نکنید. بگذارید در وضعیتی که دارند غوطه بخورند. چون خیلی زود خواهید دید که مجبور می‌شوند روش دیگری را امتحان کرده یا آنکه فرد دیگری با تحکم این حماقت را به رخ آنها خواهد کشید.

نکته: سعی کنید بدخلقی را بشناسید. این رفتار ممکن است به این شکل باشد که فرد خود را بزند یا هوار بکشد و نسبت به شما حالت پرخاش داشته باشد. اگر این رفتارها را دیدید، حتما آنها را نادیده گرفته و به کارتان ادامه دهید. سر حرف خود بمانید. شناسایی حد و حدود بسیار مهم‌اند.  افراد خودشیفته عاشق افرادی هستند که برای خود ارزش بسیار کمی قائلند یا آن دسته از افرادی که نیاز دارند تا کسی آنها را دوست بدارد یا برای‌شان ارزش قائل شود.

اینجاست که حدها و مرزها و خطوط قرمز یک فرد مشخص می‌شود. آنها به هیچ عنوان برای خطوط قرمز یک فرد ارزش قائل نمی‌شوند، بنابراین بهتر است در این شرایط نخست خود را پیدا کنید، اینکه چه چیزی دوست دارید و دوست ندارید، چه چیزهایی برای‌تان مجاز و روا بوده و حد و حدودتان تا کجاست.  مرحله‌ بعدی کمی دشوار است. باید این مرزها و خطوط قرمز را به مرحله‌ عمل درآورید. سعی کنید وقتی شرایط باب میل شما نیست «نه» گفتن را یاد بگیرید. باید سعی کنید این کار را با عزم و اراده‌ راسخ انجام دهید و سر حرف خود بمانید.

نکته:
سعی کنید بدانید که از رابطه چه می‌خواهید، اینکه سعی کنید آنقدر خودتان را دوست داشته باشید که نگذارید هیچ سوءاستفاده رفتاری رخ دهد نکته بسیار مهمی است که باید موضع محکمی نسبت به آن داشته باشید.

آنها خودشان را دوست دارند!


حواس‌تان باشد به بازی گرفته نشوید

 افراد خودشیفته استاد حقه‌بازی هستند و می‌توانند هر کسی را مسحور کنند. این مسئله آنها را به افراد خطرناکی تبدیل می‌کند. اگر دیدید که دارید به بازی گرفته می‌شوید یا آلت دست چنین افرادی شده‌اید، بلافاصله پا پس بکشید. برخی روش‌های شایعی که برای این کار استفاده می‌شوند عبارتند از: اینکه این افراد کاری می‌کنند که شما نسبت به اشتباه آنها، احساس گناه داشته باشید، کاری می‌کنند که با اینکه مطمئنید حق با شماست، اما فکر کنید که دچار اشتباه شده‌اید، شما را خوار و حقیر می‌کنند (درواقع به شما می‌گویند که قادر به انجام آن کار نیستید و حرفی برای گفتن ندارید).

نکته: یادگیری این نشانه‌ها زمان می‌برد، اما سعی کنید حواس‌تان به آنها باشد چراکه خواهید دید خیلی زود تبدیل به الگویی می‌شود که به شما نشان می‌دهد چه باید بکنید و چه کارهایی نباید انجام دهید. حواس‌تان به این مسئله باشد که او به محض اینکه بفهمد شما از روش‌های او مطلع شده‌اید، بازی را عوض کرده و از روش‌های دیگری استفاده می‌کند. مراقب تغییرات باشید.

زبان تن شما بسیار مهم است

بدن شما تا حد زیادی گویای اندیشه و احساس شماست. یکی از بهترین راه‌ها برای روبه‌رو شدن یا کنترل یک فرد خودشیفته این است که در برابر آنها از خود دفاع کنید. وقتی با آنها صحبت می‌کنید از این قضیه مطمئن شوید که صاف ایستاده‌اید، مستقیم به چشمان آنها نگاه کرده و به نوعی حس مقاومت از خود نشان دهید. سعی کنید پایین یا اطراف را نگاه نکنید. شاید این کار به اندازه صاف نگاه کردن به خورشید دشوار باشد اما اعتماد به نفس شما باعث عقب‌نشینی او می‌شود.

با پرخاش به او واکنش نشان ندهید

 پرخاشگری بهترین ابزار برای استفاده در برابر افراد خودشیفته نیست، چرا‌که برای آنها همه چیز حالت رقابتی داشته و «باید» همیشه برنده باشند به هر قیمتی، بنابراین وقتی با آنها رو در رو شدید، آرامش خود را حفظ کرده، با صدایی محکم و آرام جواب دهید. اگر به حرف‌تان گوش نکرد، دست‌های‌تان را روی سینه‌تان قلاب کرده یا آنها را پشت خود و روی کمر بگذارید (روشی عالی برای نشان دادن مقاومت و پرخاشگری بدون داد و هوار). او خیلی زود خواهد فهمید که شما به حرف‌های او زیاد گوش نداده یا ارزشی برای آن قائل نیستید. در این زمان، اصلا واکنش سریع از خود بروز ندهید.

برنامه‌ریزی داشته باشید اما سعی نکنید که برتر از او فکر کنید

سناریویی که افراد خودشیفته برای خود درست می‌کنند و به آن می‌پردازند فراتر از چیزی است که بتوان از آن سر در آورد، بنابراین به جای تلاش برای شکست دادن آنها سعی کنید هوشیار باشید. سعی کنید برنامه‌تان به‌نحوی باشد که بتواند حرکات و رفتارهای او را خنثی کند.

به هیچ عنوان به انتقاد او باور نداشته باشید

 افرادی که دچار این اختلال هستند، معمولا سعی می‌کنند کاری کنند تا شما حس بدی نسبت به خود داشته باشید تا خودشان احساس برتری کنند. این احساس چیزی است که آنها در هر لحظه از زندگی خود در تلاشند تا به آن دست یابند. آنها دوست دارند شما احساس مزخرف و افتضاحی داشته باشید، پس آنها را باور نکنید. چیزی را در درون خود بیابید که به شما زیبایی بخشیده و جایگاه عالی و فوق‌العاده‌ای به شما می‌دهد و ارزشش بیشتر از چیزی است که یک فرد خودشیفته به شما خواهد داد. از آن مهم‌تر اینکه نگذارید ذهن‌تان در آن ظلمت یا چیزهای بیهوده غرق شود که معمولا در قربانیان افراد خودشیفته چیزی عادی و رایج است.

اصلا به‌دنبال منطق نباشید

چیزی به‌نام منطق در دنیای افراد خودشیفته وجود ندارد. آنها می‌توانند در یک آن، سرشار از توهم باشند و این به‌خاطر نیاز همیشگی آنها برای بهترین بودن در تمام لحظات است. بنابراین برای آنکه به این حقیقت جامه‌ عمل بپوشانند (لااقل در سرشان) حقایق را تحریف کرده و سناریوهایی درست می‌کنند تا باورهای خود را موجه جلوه دهند. پس به‌جای آنکه به‌دنبال منطق باشید، از نبود آن به‌نفع خود استفاده کنید. به‌جای آنکه دنبال «چرا»یی یا «چگونگی» داستان باشید،‌ به این مسئله فکر کنید که چه چیزی می‌تواند به‌طور منطقی آنها را برانگیزاند تا کاری انجام دهند.

همدرد، بی همدرد

افراد خودشیفته از فقدان همدرد و ابراز دلسوزی رنج می‌برند. سوای این مسئله، خصوصیات آنها تبدیل به چیزی می‌شود که می‌تواند کاری کند که شما بخش زیادی از روز خود را با آن سپری کنید.

رفتارهای او را سرمشق خود قرار ندهید

 افراد خودشیفته از فقدان همدرد و ابراز دلسوزی رنج می‌برند. سوای این مسئله، خصوصیات آنها تبدیل به چیزی می‌شود که می‌تواند کاری کند که شما بخش زیادی از روز خود را با آن سپری کنید. این مسئله می‌تواند به شما هم منتقل شود و ممکن است رفتارها و حرکات آنها را سرمشق خود قرار دهید و آنها را در ذهن خود توجیه کنید. این مسئله بسیار شایع و طبیعی است.

آنها خودشان را دوست دارند!

بعد از این اتفاق،‌ ذهن شما براساس یک معیار روزانه از جانب مردی که می‌داند دقیقا دارد چه کار می‌کند ذره‌ذره تجزیه و تخریب می‌شود. بنابراین اصلا احساس گناه نکنید. همیشه از خودتان تراز بگیرید و حواس‌تان به وضعیت‌تان باشد. مهربانی خود را بروز دهید و از این مسئله اطمینان حاصل کنید که تا حد امکان با خودتان صادق بوده‌اید.

 درباره‌ شرایط موردنظر مطالعه کرده و اطلاعات داشته باشید  شناخت حریف، اولین درس جنگ است. او حریف شماست – اگرچه او کسی بوده که گذاشته‌اید وارد دنیای شما شود– و مثل یک حریف با او برخورد کنید. درباره خودشیفتگی مطالعه کرده و سعی کنید با افرادی صحبت کنید که شرایطی این‌چنین را تجربه کرده‌اند.

نسبت به او احساس تأسف نداشته باشید

 تأسف به حال این افراد بسیار رایج است. اینکه فکر کنید خلاصه این یک بیماری است و اینکه وقتی آنها بیمار هستند نباید ترک‌شان کنید. اما این مسئله را هم بدانید که این شرایط خطرناکی است که در آن قرار دارید. اکثر افراد خودشیفته هرگز درمان نمی‌شوند و از همه مهم‌تر اینکه هرگز نمی‌پذیرند که یک جای کارشان می‌لنگد. آنها افرادی بسیار حقه‌باز و باهوش هستند که دقیقا می‌دانند دارند چه کار می‌کنند و چه زمانی باید آن را انجام دهند.

ترکش کنید

 درنهایت، لازم نیست ببینید که اوضاع چه می‌شود. زوج‌های خودشیفته می‌توانند سریعا از کوره در بروند و این برای زندگی بسیار خطرناک است. سوای این مسئله، یک فرد خودشیفته هم به لحاظ احساسی و هم به لحاظ فیزیکی به شما آسیب وارد می‌کند. وقتی او را ترک کنید، متوجه می‌شوید که جهان چقدر برای‌تان روشن‌تر شده است و این به شما این قدرت را می‌دهد تا بتوانید به رویاهای‌تان برسید.

.

.

.

.

جدیدترین سایت

مطالب تفریحی

صنعت ساختمان

سایت ساختمان

بازگشت به صفحه اصلی وبلاگ

.

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

azam
Google
About 381,000 results (0.99 seconds)
Search Results
با فرد خودشیفته هم میشه زندگی کرد؟! - Bartarinha.IR | برترین ها
www.bartarinha.ir › سبک زندگی › رابطه و ازدواج
Translate this page
گرایش به خودشیفتگی در همه ما انسان‌ها وجود دارد، اما با درجات متفاوت. شاید شما هم از‌جمله کسانی باشید که با یک فرد مبتلا به اختلال نارسیسم یا خودشیفتگی ازدواج ...
با فرد خودشیفته هم میشه زندگی کرد؟! - باشگاه خبرنگاران جوان | خبر ...
khabarfarsi.com/n/16647483 - Translate this page
2 hours ago - شاید شما هم از جمله کسانی باشید که با یک فرد مبتلا به اختلال نارسیسم یا خودشیفتگی ازدواج کرده و هنوز به طور کامل از این مسئله آگاه نیستید.
با فرد خودشیفته هم میشه زندگی کرد؟! - جستجوگر اخبار تی نیوز
tnews.ir/news/85f963112267.html
Translate this page
1 hour ago - به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ، گرایش به خودشیفتگی در همه ما انسان ها وجود دارد، اما با درجات متفاوت. شاید شما هم از جمله کسانی ...
وب‌گردی:با فرد خودشیفته هم میشه زندگی کرد؟! | مجله اینترنتی کهلیک
kahlek.ir/index.php/news1214129
Translate this page
1 hour ago - گرایش خودشیفتگی همه انسان‌ها دارد، با متفاوت. گزارش وبگردی خبرنگاران گرایش خودشیفتگی همه انسان‌ها دارد، با متفاوت. شما از‌جمله باشید با فرد به ...
با فرد خودشیفته هم میشه زندگی کرد؟! - دبلیو خبر
wwwkhabar.ir/6360690
Translate this page
با فرد خودشیفته هم میشه زندگی کرد؟! گرایش به خودشیفتگی در همه ما انسان‌ها وجود دارد، اما با درجات متفاوت.... برای مشاهده متن کامل خبر، از لینک مقابل استفاده نمائید: ...
با فرد خودشیفته هم میشه زندگی کرد؟! بعد از ظهر چهارشنبه 29 اردیبهشت ...
khabarche.ir/خبر/.../با-فرد-خودشیفته-هم-میشه-زندگی-کرد--
Translate this page
2 hours ago - زندگی بعد از ظهر چهارشنبه بیست و نهم اردیبهشت ماه 1395 خبر با فرد خودشیفته هم میشه زندگی کرد؟!
با فرد خودشیفته هم میشه زندگی کرد؟! - آکا - حوادث ،روزنامه
www.akairan.com/havades.../yjc/news201651814414350377.html
Translate this page
2 hours ago - گرایش به خودشیفتگی در همه ما انسان ها وجود دارد، اما با درجات متفاوت.
با فرد خودشیفته هم میشه زندگی کرد؟! - اخبار فارسی
monitor.shafaqna.com/FA/IR/4562442
Translate this page
گرایش به خودشیفتگی در همه ما انسان‌ها وجود دارد، اما با درجات متفاوت. شاید شما هم از‌جمله کسانی باشید که با یک فرد مبتلا به اختلال نارسیسم یا خودشیفتگی ازدواج ...
با فرد خودشیفته هم میشه زندگی کرد - جدیدترینها
iran-live.ir/post/32029
Translate this page
... چاش ها و راهکارها»; » راه اندازی تونل تجارت الکترونیک; » انتشار کتاب «مدیریت استراتژیک مسئولیت پذیری اجتماعی»; » با فرد خودشیفته هم میشه زندگی کرد؟
با فرد خودشیفته هم میشه زندگی کرد - خبر روز
www.khabareruz.ir/search/?...با+فرد+خودشیفته+هم+میشه+زندگی...
Translate this page
با فرد خودشیفته هم میشه زندگی کرد. دانلود آهنگ جدید امیر فرجام بنام مگه میشه. دانلود آهنگ جدید امیر فرجام بنام مگه ميشه Download New Music Amir Farjam – Mage ...
میگنا - مديريت ارتباط با افراد خودشيفته (نارسیسم)
www.migna.ir/vdcepe8z.jh8e7i9bbj.html
Translate this page
Oct 2, 2012 - در كل فرد خود شیفته فقط و فقط خودش و عقایدش را می بیند و حتی به خود اجازه ... (گاه- بیشتر در حالات صفات- ممکن است واقعاً آدم های بی نظیر و موفقی هم باشند.) ... درخواست توجه بي پايان و تنبيه اطرافيان، زندگي با اين افراد را دچار فراز و ...... بیست وسه سال زندگی مشترک را میشه تحمل کرد مگر اینکه فرد لابالی و باری ...
بگویید چه شخصیتی دارید تا بگویم همسر مناسب شما چه شخصیتی باید ...
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=7879
Translate this page
Aug 12, 2004 - شخصیت وظیفه شناس، با افراد " پرشور" و یا " مراقب " همخوانی ندارد و شخصیت "فارغ ..... نمی خورند، برای آنها زندگی چیزی است كه باید آن را در لحظه اكنون پیدا كرد. .... دسته دوم، " شخصیت های ضد اجتماعی " مرزی، نمایشی و خود شیفته را شامل می ..... و باید اون رو پذیرفت و از سوی یک تیپ مشخص شخصیتی پذیرفته هم میشه.
نحوه برخورد با سرزنش و تحقیر - مردمان
www.mardoman.net/life/blamedeal
Translate this page
Jan 5, 2010 - مطمئناً شما هم در زندگی با افرادی که همواره شما را سرزنش می کنند، روبرو شده اید. ... آیا شما فردی تحقیر پذیر هستید یا خیر؛ در برخورد با فردی خودشیفته تمام ... اخلاق رو داشته باشه که نه میشه ازش دور بود و نه حذف کرد چکار باید بکنیم؟
هنر برخورد با آدم‌های غیرمنطقی - یک پزشک - یک پزشک
1pezeshk.com/archives/.../dealing-with-unreasonable-people.html
Translate this page
چه بخواهیم و چه نخواهیم، در زندگی خود به صورت رو در رو یا از راه دور با چنین آدم‌هایی سر و ... ۱- تا جایی که ممکن است، کمتر با این افراد برخورد داشته باشید: این راه حل البته ... مورد حمله و استهزاء قرار بگیرد، دیگر جرأت هدف قرار دادن شما را پیدا نخواهد کرد. ...... روزهایی که خونه هست من به شدت داغون میشم هم غیرمنطقی و هم خودشیفته و از اینکه مخ ...
خود شیفته ها - حرفهای پنهانی دلم
bottom-of-my-heart.persianblog.ir/post/179/
Translate this page
حالا در مورد خود شیفته ها چیزایی که نظر منو جلب کرد و بنظرم خیلی هم کاربردی هستش تو ... مثلا دیدین یه پسری تازه با ادم اشنا میشه ید فه میبینید 11 شب زنگ میزنه !
با مرد زودرنج چگونه باید رفتار کرد ؟ - سایت دکتر شیری
doctorshiri.com/fa/.../با-مرد-زودرنج-چگونه-باید-رفتار-کرد-؟/
Translate this page
Mar 29, 2015 - رفتار با مرد زودرنج. ... زود از دلم پاک میشه و کلا خونوادگی وقتی دعوامون میشه زود آشتی میکنیم با هم. .... کلید یک زندگی موفق به نظر من گفتگوی سالمه. .... نگفت یا گفت و من نفهمیدم که خودشیفتگی و خود کم بینی در خودت یعنی چی؟
با آدم خودشیفته چطور باید رفتار کرد - مشاوره روانشناسی پرسش 24
porsesh24.com/533/با-آدم-خودشیفته-چطور-باید-رفتار-کرد
Translate this page
Apr 3, 2016 - چگونه باید با این شخص رفتار کرد · با آدمهای درونگرا چطور باید زندگی کرد ... تعداد کارهایی که این آدم ادعا میکنه ان هم در این سن بلد هست فراتر از عمر ...
واقعا میشه با دختری که داره کچل میشه زندگی کرد؟ :: خانواده برتر
khbartar.blog.ir/.../واقعا-میشه-با-دختری-که-داره-کچل-میشه-زندگی-...
Translate this page
Mar 21, 2016 - واقعا میشه با دختری که داره کچل میشه زندگی کرد؟ ..... تیپ رفتار زنونه و خیلی چیزای دیگه از من پایین تر بود من اصلا خودشیفته هم نیستم ولی ادم یه ...
قربانيان رابطه عاطفي با خودشيفته ها - صفحه 1 - نی نی سایت
www.ninisite.com › تبادل نظر › متفرقه › عمومي
Translate this page
Feb 6, 2012 - 9 posts - ‎6 authors
همچنين افرادي كه بنا به هر دليل - ژنتيك يا اثرات محيط زندگي بد- دچار ميزاني ... چون هم خوب به دام مي افتند و هم تا مدتي ، تا زماني كه حال خودشيفته را از خودشان به هم ... واقعيت اين است كه انسان تا «مجبور نباشد» با يك فرد خود شيفته زندگى ... بايد براى انسان خودشيفته دعا كرد كه خداوند به او آگاهى و معرفت كافى را بدهد كه ...
خودشیفتگی،علل،درمان - بیوطب | بیوطب
bioteb.ir/7586/خودشیفتگی،علل،درمان.html
Translate this page
Apr 29, 2015 - فرد خودشیفته ممکن است سال‌ها با همسرش زندگی کند، اما آنها به‌طور قطع از هم جدا ... افراد خودشیفته حتی به فرزندانشان هم توجه نمی‌کنند و در واقع همسر و فرزند و .... را انتخاب خواهید کرد زیرا در رابطه عاطفی این چنین جدی، طولانی و عمیق این افراد ... از دور چربی میشه راهنماییم کنیین و اگه امکان داره هزینش رو هم به هم بگین یا حد ...
روان - نحوه ی برخورد با افراد خودشیفته
www.ravvan.com/fa/question/17925/
Translate this page
Apr 5, 2014 - آیا باید با این طور افراد با شدت برخورد کرد؟ ... میشه این افراد رو تغییر داد؟ ... سلام دوست گرامی همکارانم هم به ویژگی های یک فرد خود شیفته و هم شیوه ... تو می کرد شروع به شکفتن می کند و چه لذت بخش است زندگی حقیقی و بدون بیمار ...
خود شیفتگی یا نارسیسم چیست؟ « روانشناسی - یک دوست دات کام
www.1doost.com/Post-9449.htm
Translate this page
Oct 8, 2012 - ایشان با قاطعیت گفتند: اختلال شخصیت خود شیفته. ... افراد خودشیفته دو مولفه اول را ندارند و خود این کافی است که زندگی ... باشد می توان به احتمال زیاد تشخیص اختلال شخصیت خود شیفته را اعمال کرد: ... این نوع افراد اگر هم معلومات و یا کالایی برای عرضه داشته باشند، تظاهر به .... آره درمان میشه اما سخت و پیچیدست!
خانم برومند علت برهنگي گلشيفته را كشف كرد - بولتن نیوز
www.bultannews.com › صفحه نخست › سیاسی
Jan 24, 2012 - خاک تو سر اون هنرپیشه ای که به اعتراض حرف کس دیگه میره لخت میشه. ... در تایید حرفهای سهیلا خانم " یکی از آشنایان من درهالیوود زندگی میکنه البته .... فرد دیگر هر قدر هم که خود دختر مقصر بوده باشد بینوا خود شیفته و بعدش هم خود سوخته ..... اگر فرد بخواهد انتقادي هم بكند كاملا با لحن متفاوتي از آنچه در اينجا از نقطه ...
درمــــــان اعتياد - Blogfa
babakbayatc60.blogfa.com/?p=2
Translate this page
افراد خود شیفته نوع زندگی پر خطر را در پیش میگیرند ومعمولا دست به ریسک های ... سپس به سراغ آشنائی با افراد جدید می روند و این موضوع نشان می دهد که چرا غالبا گروه های ..... تو این دنیا میشه زندگی کرد ، خوب هم میشه زندگی کرد ، اگر درست باشی و در ...
مشکلی بنام دلتنگی و راه حل،اصلا راه حلی داره؟ [بایگانی ...
www.applyabroad.org › ... › مسائل در محیط جدید
Translate this page
Mar 4, 2011 - 100+ posts - ‎100+ authors
از خودم بگم که من تا حالا از خانوادم جدا زندگی نکردم،نه خوابگاه بودم و نه موقع اردو و مراسم های دیگه که ... همیشه با هم مسافرت رفتیم،با هم خرید رفتیم،با هم مهمونی رفتیم و. ... از همتون می خوام نظرتون و بگین که افرادی مثل من که با افراد خانواده رابطه صمیمی داره و هر روز اونا ... میشه از حال خانواده باخبر بود و باهاشون صحبت کرد.
شیوه‌های رفتار با کسانی‌ که مشکلات شخصیتی دارند - همشهری
www.hamshahrionline.ir/details/37277
Translate this page
Nov 22, 2007 - به یه چیزای عجیب غریبی معتقده که تمام زندگی شو طبق همون چیزا پیش ... در مطلب قبل هم گفته شد که ممکن است شما با خواندن هر متنی در مورد اختلالات .... آب‌ها، به صورت آدم‌های عصبی و آدمکش، افراد روشنفکر، طفیلی‌های خودشیفته، زنان ...
آبان 1392 - مهارتهای زناشویی و مشاوره ازدواج - blogfa.com
moshavereezdevaje1.blogfa.com/1392/08
Translate this page
شخصیت وابسته(dependent): مسئولیتهای زندگی خودش رو به گردن دیگران میندازه، به ... مثلاً فردی که صفت خودشیفته داره هم از پیشرفت خودش خوشحال میشه و هم به دیگران ... چنین فردی سعی می کنه ازدواج خاصی را انجام بده و با آدم خاصی ازدواج کنه. .... است که جهان در اختیار خود دارد و در عین حال ساده ترین نیرویی است که بتوان تصور کرد .
رازهایی که زنان متأهل باید آن را بدانند - خبرآنلاین
www.khabaronline.ir/detail/334318
Translate this page
Jan 26, 2014 - فکر کرد فرد خاصیه که اینهمه لایق احترام وعلاقه است . ... چون مردها هم نیاز به بروز احساسات همسرشون دارند متاسفانه در این زمینه اکثر خانمها از شوهرشون طلبکارند ... برخی زنان خودشیفته که محبت زیادی دیده اند و فکر می کنند خیلی خاص هستند که شوهرشان ... با سازش و صبوری و عشق می توان زندگی شیرینی را رقم زن.
ಠ_ಠ درد دل کن
moshkeltobego2.blogfa.com/
Translate this page
انقدر این جملات توی سرم اکو میشن که سرم داره منفجر میشه. ... چند وقتی با هم دوست بودیم و من از اون خیلی خوشم اومده بود و عاشق خصوصیات ... تا اینکه یه روز منو خونشون دعوت کرد و من ب خاطر اعتماد زیادم رفتم و دعوتش رو ... شبا خوابشون رو میدیدم و همیشه تو خیالم با ایشون زندگی میکردم مدتی که ... یه مشت آدم مغرور و خودخواه و خودشیفته و.
خودشیفتگی تاریخی ایرانیان - فرارو
fararu.com/fa/news/250360/خودشیفتگی-تاریخی-ایرانیان
Translate this page
Oct 21, 2015 - خودبینی و خودشیفتگی هم می‌تواند فردی باشد و هم جمعی که در حالت فردی شخص ... ۱۰۰‌نژاد و قومیت کنار هم با صلح و مدارا و تسامح زندگی و فعالیت اقتصادی دارند هر ... در گفتگو با من این توقع یعنی مدیریت جهان را بیان کردند و ان‌ها می‌گویند ایران ..... ببوسیم بذاریم کنار دنیا گلستون میشه و تورم و بیکاری از بین میره؟
درمان وسواس فکری ، اختلالات اضطرابی و اضطراب
panic-attack.persianblog.ir/
Translate this page
از آن روز گوشی آن فرد خاموش شد و مغازه اش هم تعطیل شده بود و من دیگر ارتباطی با ... و شاید به طریق دیگری بشود به آن نگاه کرد و آن هم این باشد که قرار است در مورد ..... اینقدر مضطرب نباش دیگه جذابیتت برای همسرت کم میشه و همسرت میره یه زن دیگه میگیره! ..... می گویند در زندگی مشترک با فرد خودشیفته هیچ برتری و اعتمادی به همسر در ...
پرواز به بیکرانه ها
saeedinia.sepehrblog.ir/
میشه سوم شخص. ... که با سکوتشون تموم حرفای منطقی توی ذهنتو به بازی میگیرن و ثابت میکنن همه چیز غیر منطقیه.. زندگی بودن پنج تا حرفه که باید باهاش بود..بهش وفا کرد..اما بهش دل نبست.. زندگی..خوبه..اما گاهی به اندازه ی تمام دنیا زجرت میده. ..... ۱۷ – نزدیکترین افراد به خودشیفته ها معمولا همزمان هم به آنها عشق می ورزند و هم آنها را نادیده ...
با شوهر خودشیفته باید اینجوری برخورد کرد - مجله اینترنتی دلگرم
www.delgarm.com/...and.../20262-برخورد-با-شوهر-خودشیفته
Translate this page
Sep 4, 2013 - برخورد با شوهر خودشیفته و روش هایی بر ای شناخت و برخورد با شوهر خودشیفته. ... با چه رژیم غذایی بچه م پسر میشه! ... فرد خود شیفته خود را آن قدر مستقل نشان می دهد که شاید هیچ گاه به ذهن تان هم نرسد که از درون تا چه حد آسیب پذیر و نیازمند است. ... یک فرد خودشیفته همواره عزت نفس شریک زندگی خویش را ویران می کند ...
چیزهایی که مردان می خواهند هر زنی بداند!!! - آي بانو - پایگاه بانوی ایرانی
ibanoo.ir/سلامت-روح/چیزهایی-که-مردان-می-خواهند-هر-زنی-بداند.html
Translate this page
همیشه یه یاد داشته باشید زن ومرد با هم تفاوت دارند، هیچگاه توقع نداشته باشید ..... زندگی. سلام دوستان میشه منو راهنمایی کنید من ۲۲سالمه و حدود ۹ماهه با یک آقایی عقد کردم ... خیلی زنگ زدم و پیام دادم و همین کارو خرابتر کرد و عصبانی شد و گفت هرگز بر نمی گرده. .... یه شوهر غرغرو که همیشه در حال قضاوت کردن من و خانواده ام و افراد فامیلم هست.
ازدواج با خانواده ای سنتی؛ درست یا غلط؟ (لطفا نظر خود را بیان کنید ...
www.askdin.com/archive/index.php/t-29642.html - Translate this page
با سلام ما شنبه شب رفتیم خواستگاری یک دختر 20 ساله که الهیات میخونه و تازه سال ... تو بحث ها بهشون گفتم که یعنی واقعا میشه شما دغدغه ای خط قرمزی چیزی نداشته باشید! ... دختر خانوم مودب نباشه نمیشه باهاش زندگی کرد از طرفی هم من خودم هم ظاهر متوسطی ... ممکن است فردی خودشیفته یا خود کم بین باشد، ممکن است فرد تعصبات خاصی ...
کلبه ی حکایتها
kolbeyehekayatha.mihanblog.com/page/3
Translate this page
Apr 8, 2016 - بعد با اصرار فراوان زن برای دیدن رئیس بانك موافقت میشه . ... اما زندگی غیر از این است و ارزش آن در لحظاتی تجلی می یابد که نفس آدمی را می ... استاد قبول كرد و دانشجو پرسید: آن چیست كه قانونی است ولی منطقی ... 4 پیامد شاخص خودشیفتگی: ... ما در اینجا 4 پیامد شاخص تر آن را که هم برای فرد و هم برای محیط او حاصل می ...
همسر ناراضی و عصبانی خود را نرم کنیم - مرکز مشاوره::مشاوره خانواده
مرکزمشاوره.com/همسر-ناراضی-و-عصبانی-خود-را-نرم-کنیم/
Translate this page
Aug 6, 2013 - از رفتارهای افراد خودشیفته آگاه شوید ... میشه بگین چیکار کنم که همسرم بهم اعتماد کنه و حرفاشو بهم بگه وکارهایی که میکنه رو ... وقتی بتونید حریم خصوصی همدیگرو بشناسید مسلما” راحت و بدون لجبازی در کنار هم زندگی خواهید کرد … ... این افراد دوستان زیادی ندارند و با آن دوستان محدود خود هم، ارتباطات عمیقی ندارند.
سخنرانی دکتر مجد – ازدواج | Ashnae - آشنایی - احادیث ازدواج
www.ashnae.com/سخنرانی-دکتر-مجد/
Translate this page
اینکه مردم برای خودشون زندگی کنند خوب نیست این خودشیفتگی هست. خوبه متوجه دیگران ... در کلاس رشد مطرح میشه ... یک ذره توانا می شه و دیگری هم کوتاه میاد زندگی قشنگ می چرخه. ... بعضی قابل کنترل هستند ولی با افرادی که عصبانیت کنترل شده ندارند زندگی نمی شه کرد. ... بررسی در زندگی داخلی می شه فهمید شخصیت افراد را.
جایی برای زندگی
www.jayibarayezendegi.blogfa.com/
Translate this page
... رو براتون بازگو کردم و بخش زیادی رو هم نه که این بخش هم شامل هم اتفاقات خوب و هم بد میشه. ... البته اینکه توی زندگی با هم چطوری میتونن باشند و وضع چطور پیش میره رو نمیتونم .... دکتر گفت که مسئله ترنس سکشوالیسم مسئله بغرنج و پیچیده ایه و این افراد " نباید .... يکي از همان ها هم بود که تشويق اش کرد براي اينکه شجاع باشد.
خودشیفتگی - cyberguy
cyberguy.persianblog.ir/tag/خودشیفتگی
Translate this page
Mar 29, 2012 - خودشیفتگی وقتی است که فرد چیزهای مثبت را به خودش نسبت می دهد و افسردگی زمانی .... این الگوی رفتاری دوم تا حد زیادی با الگوی اول در چرخۀ زندگی خود هم پوشانی پیدا می کند. ..... اما چه میشه کرد سهم جینا از روزگار این بوده دیگه.
پشت پرده زندگی سه زن ایرانی که خبرگزاری آلمان آن ها را موفق اعلام کرد ...
bahejab.com/.../پشت-پرده-زندگی-سه-زن-ایرانی-که-خبرگزاری/
Translate this page
پشت پرده زندگی سه زن ایرانی که خبرگزاری آلمان آن ها را موفق اعلام کرد. ... قبول دارند این است که این صفت به زنی اطلاق می شود که هم در خانواده و هم در اجتماع موفق عمل کرده باشد. ... چرا که همه جا خانواده را زمینه و بستر رشد یافتن افراد می دانند. .... بازیگری که روزی با غرور و خودشیفتگی برای بازی مقابل «دی‌کاپریو» روسری از سرش انداخت، ...
psychologist._هر چند داشتن اعتماد به نفس یک ویژگی مثبت برای افراد ...
https://www.instagram.com/p/9Wv6gTkjcq/
Translate this pageInstagram
Oct 27, 2015 - افراد خودشیفته، به‌حدی خودشان را کامل می‌بینند که تصور ایراد را هم از خود ... خواهد کرد و این یعنی این‌که شما باید سال‌ها با این تفکر که موجودی پست و بی‌ارزش هستید و تنها هدف شما ارائه خدمات و سرویس به همسر خودشیفته‌تان است، با او زندگی کنید! ... مشکلات هیجانی می باشد; hasti20.mzخب میشه بهم تکنیک یاد بدین?
با یک معتاد چگونه باید برخورد کرد؟ - پارسینه
www.parsine.com/fa/news/.../با-یک-معتاد-چگونه-باید-برخورد-کر...
Translate this page
Jun 2, 2012 - با کسب اطلاعات صحیح از پزشک ، مشاور ، روانشناس و افراد ذیصلاح شیوه های ... و یا اختلالاتی در حوزه روانپزشکی مانند اضطراب، خودشیفتگی، افسردگی، . ..... ماهه دارم دور از خانوادم تو شهرستان زندگی میکنم شوهرم شیشه مصرف میکنه با دوستای ... همسرم در حال حاضر کمپه،شیشه مصرف میکرد،البته قبلا هم کراک و تریاک ...
چگونه با ترس مبارزه كنيم - تالار گفتگوی هم میهن - Hammihan Forum
forum.hammihan.com › ... › روانشناسی و مشاوره › مقالات
Translate this page
Apr 19, 2012 - 15 posts - ‎3 authors
چگونه با ترس مبارزه كنيم رواﻧﺸﻨﺎﺳﺎن ﺗﺮس را اﯾﻨﻄﻮر ﻣﻌﻨﺎ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ: ﭘﺪﯾﺪ. ... تعریف ترس: ترس مرضی است واقعی که کل زندگی فرد را تحت تاثیر قرار می .... احساس شدیدی از ترس به ما غلبه خواهد کرد و ما این طور احساس می کنیم که اتفاق ..... در حالي که زنان خود شيفته و خود محور بيشتر مردان مضطرب و تشنه حمايت را انتخاب مي کنند.
گلشیفته فراهانی : من و همسرم (امین مهدوی) بعد از دو سال زندگی در فرانسه ...
saten.ir › اخبار داغ
Translate this page
او در سال ۱۳۸۴ با امین مهدوی ازدواج کرد. ... او می گوید: زمانی که من ایران را ترک کردم با همسرم بودم و حتی دو سال نیز با هم در خارج از ... زندگی «پل» و دوست‌دخترهای متعددش از جمله یاسمین (گلشیفته فراهانی) در این فیلم ... بازیگری که روزی با غرور و خودشیفتگی برای بازی مقابل «دی‌کاپریو» روسری از ... برا همین هر جا میرسه ل خ ت میشه ؟
روان شناسی نگرش - شخصیت خود شیفته
ravanshenasinegaresh.blogfa.com/tag/شخصیت-خود-شیفته
Translate this page
روان شناسی نگرش - شخصیت خود شیفته - مدیر وبلاگ آماده همکاری با صاحبان مشاغل مرتبط با ... است و اونقدر سطحی این باورها رو کسب کردند که به سادگی هم آن باورها را رها میکنند. .... این اختلال روانشناس همجنس خود فرد باشه و در مسیر درمان کمک به بیداری عقل در فرد میشه و ..... وجودی خالی دارند، و این حوصله شان را از خود و زندگی سر میبرد.
بررسی انواع خودکشی | خبرگزاری پردیس
www.pardisnews.com/1389/07/suicide/
Translate this page
خودکشی، عملی است که فرد برای پایان دادن زندگی خود بطور آگاهانه و خودخواسته انجام می‌دهد. ... و نمی توان دلیل و یا علت مشخصی را برای آنها پیدا کرد، نمونه ی این گونه خودکشی است. ..... از آنجایی که برای ۵ دقیقه می خواهیم با هم باشیم من ۵ راه حل کاربردی و ساده را با شما ..... به خود کشی تو رو خدا فکر نکن نمی دونی چقد پسر اذیت میشه بعدش .
مشاهده نظرات کوووووووووووو مرد زندگی؟؟
www.moshaver41.ir/post/comment/2139/offset/90/...id/.../back
Translate this page
دختران اطراف من هر کدام که ازدواج موفقی داشتن اغلب افراد خودشیفته و مغروری بودن که شرایطی رو ... اون وقت من با کسی کنار اومدم که حتی قادر نبود یه دهم زندگی فعلی من رو برام محیا کنه ولی هیچ ... ولی در هر حال باید منطقی رفتار کرد نباید زیاد هم سخت گرفت چون من هم تجربه ای شبیه شما ... لطفا میشه مرد زندگی مورد نظرتون توصیف کنید.
ایا من یک خود شیفته هستم؟ | گروه اینترنتی رهروان ولایت
www.welayatnet.com/fa/forum/ایا-من-یک-خود-شیفته-هستم؟
Translate this page
Mar 1, 2016 - سلام ي سوال از خودم دارم ولي نميتونم جوابش بدم:من خودشيفته ام ؟ ... پسره تعریف می کرد و می گفت برادر من خوشگله و ما هم می خوایم عروسمون خوشگل باشه. ... شاید همگی ما در دورانی از زندگی خویش با کسانی روبه رو بوده ایم که خویشتن را .... البته اگر فرد خودشیفته در برابر این راهکارها ایستادگی کند، هیچ یک از ایشان را ...
12 عشقی که زندگی شما راسیاه می کند - - تارنمای دکتر فاطمه قلی پور
www.rahayesh.ir/topic/610
Translate this page
Nov 14, 2013 - افراد دارای اختلال شخصیت از نظر ظاهری با بقیه فرقی ندارند و آنها هم ممکن است .... باید خود را برای پرخاشگری های آنها آماده کرد و از یک درمانگر کمک گرفت. .... با اینحال، زندگی با یک خودشیفته می تواند تمام توان افراد را بگیرد و از آنها .... با سلام و خسته نباشید, نزذیک به هشت ماهی میشه از همسرم جدا شدم, یکماه عقد بودم که ...

    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 134
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 519
  • آی پی دیروز : 216
  • بازدید امروز : 3,084
  • باردید دیروز : 1,452
  • گوگل امروز : 12
  • گوگل دیروز : 29
  • بازدید هفته : 6,255
  • بازدید ماه : 6,255
  • بازدید سال : 383,866
  • بازدید کلی : 4,163,644