loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 136 شنبه 09 مرداد 1395 نظرات (0)

 

 
 
بسیاری از افراد در تلاش برای داشتن بدنی تراشیده، کربوهیدرات را کاملاً از برنامه خود حذف می‌کنند به عنوان مثال ورزشکاران و مدل‌های فیتنس رژیم غذایی با پروتئین بالا و کم کربوهیدرات برای کاهش وزن انتخاب می‌کنند.
وب سایت مجله علم ورزش - رامیار نجفی: بسیاری از افراد در تلاش برای داشتن بدنی تراشیده، کربوهیدرات را کاملاً از برنامه خود حذف می‌کنند به عنوان مثال ورزشکاران و مدل‌های فیتنس رژیم غذایی با پروتئین بالا و کم کربوهیدرات برای کاهش وزن انتخاب می‌کنند. در مطلبی که اخیراً منتشر کردیم (آیا قطع مصرف کربوهیدارت برای کاهش وزن کار درستی است؟) به این نکته اشاره شد که حذف کربوهیدرات از رژیم غذایی کار درستی نیست، اما سوال شما این بود پس چه نوع کربوهیدراتی مصرف کنیم؟

رژیم غذایی با کربوهیدرات کم منجر به کاهش وزن می‌شود. اما آیا شما با قطع کربوهیدرات بازهم شاهد کاهش وزن خواهید بود؟ نتایج تحقیقات معتبر و علمی توصیه می‌کنند رژیم غذایی باید از حذف کامل کربوهیدرات به کربوهیدرات کند هضم تغییر یابد.

چه نوع کربوهیدراتی برای کاهش وزن مصرف کنید؟

چرا به کربوهیدرات نیاز دارید؟

کتاب‌های تغذیه به ۲ دلیل بر کربوهیدرات تمرکز می‌کنند. اول، کربوهیدرات قند خون را بالا می‌برد که متعاقباً انسولین بالا می‌رود. دوم، رژیم غذایی گرفتن زمانی آسان است که تمام کاری که باید انجام دهید خوردن یا نخوردن یک نوع ماده غذایی بخصوص باشد. یعنی نیازی به ارزیابی گرسنگی، محاسبه کالری، نظارت بر مقدار و حجم غذا و خواندن برچسب بسته بندی غذاها نیست. به سادگی ماده غذایی را حذف کنید، کالری ورودی را پایین برده و وزن خود را کاهش دهید.

انسولین

بیوشیمی نهفته پشت متابولیسم کربوهیدرات هورمون انسولین را شامل می‌شود. انسولین از لوزالمعده ترشح می‌شود. نوع و مقدار کربوهیدرات مصرف شده بر مقدار ترشح انسولین تأثیر مستقیم دارد. تصور کنید بعد از مصرف غذای پر کربوهیدرات در منزل نشسته و در حال انجام فعالیتی که نیاز به مصرف کالری چندانی ندارد هستید.

گلوکز خون که اولین و مهم‌ترین عامل افزایش انسولین است، افزایش می‌یابد. انسولین ترشح شده ناشی از افزایش گلوکز خون، به مصرف و ذخیره گلوکز کمک می‌کند. اگر عضلات به سوخت نیاز نداشته باشند، بدن طی چند مرحله فرایند، گلوکز را به گلیکوژن و چربی تبدیل کرده و در عضلات و سلول‌های چربی ذخیره می‌شوند.

انسولین جدا از وظایف، از فعالیت لیپاز حساس به هورمون جلوگیری می‌کند. این هورمون مسئول خارج کردن چربی از بافت چربی برای استفاده به عنوان انرژی است. پس یعنی انسولین یک شمشیر دو لبه است.

تاکنون شاید تصمیم گرفته باشید کربوهیدرات را از رژیم خود حذف کنید. به هر حال انسولین نه تنها مسئول حمل و نقل و سوخت و ساز کربوهیدرات، تولید بافت چربی و جلوگیری از سوخت و ساز چربی است بلکه به آمینواسیدها کمک کرده تا وارد سلول عضلانی شوند و سنتز پروتئین را ارتقا می‌بخشد.

اگر تصور می‌کنید کربوهیدرات دشمن شماره یک شماست، اشتباه می‌کنید. عملکرد و اجرای ورزشی رابطه مستقیم به مقدار ذخیره گلیکوژن عضلات دارد. اگر کربوهیدرات رژیم غذایی را حذف کنید یا خیلی کم کنید در نتیجه ذخایر گلیکوژن عضلات به شدت پایین خواهد آمد. ذخیره گلیکوژن عضلات را به باک بنزین تشبیه کنید. هر چقدر باک پر بنزین باشد مسافت بیشتری می‌توانید بروید. همینطور اگر ذخایر گلیکوژن عضلات بیشتر و غنی‌تر باشد شما طولانی‌تر و با شدت بیشتری می‌توانید ورزش کنید.

چه نوع کربوهیدراتی برای کاهش وزن مصرف کنید؟

راه حل کربوهیدرات کند هضم

حذف کامل کربوهیدرات باعث نقص و مشکل در تمرینات می‌شود و همچنین امکان صرف غذایی لذیذ را از شما می‌گیرد. می‌توانید کربوهیدرات را در رژیم غذایی حذف نکرد اما باید نوع و مقدار آن را تغییر دهید. در میان انواع مختلف کربوهیدرات با فیبر بالا و گلیسمی پایین انتخاب کنید.

اما فیبر انرژی لازم برای یک جلسه تمرین تناوبی یا تمرین با وزنه برای بدن شما را فراهم نمی‌کند زیرا فیبر انرژی در خود ندارد. فیبر تنها باعث افزایش حجم در غذا شده و ۱۰ الی ۱۵ برابر وزن خود آب دارد. این حجم زیاد فیبر خطر ابتلا به یبوست، بواسیر، سرطان روده بزرگ، دیورتیکولوز و توانایی بدن در جذب برخی سم‌های ترکیبی بخصوص را کاهش می‌دهد. غذاهای حاوی کربوهیدرات پیچیده شامل غلات، انواع لوبیا، نان سبوس‌دار و سبزیجات هستند این  غذاها حاوی مقدار زیاد و متنوع ویتامین و مواد معدنی نیز می‌باشند.

چرا باید غذایی با شاخص گلیسمی پایین انتخاب کنید؟

شاخص گلیسمی یک اندازه گیری است که مشخص می‌کند غذا چقدر سریع سطح گلوکز خون را بالا می‌برد، مانند نان سفید یا گلوکز خالص. غذاهایی که شاخص گلیسمی پایینی دارند به آرامی هضم و جذب می‌شوند و سطح گلوکز و انسولین خون را به اندازه غذاهای با گلیسمی بالا افزایش نمی‌دهند.

نتایج تحقیقات مختلف در مورد اثر غذاهای با گلیسمی پایین بر ترکیب بدنی مخصوصاً اکسیداسیون چربی انجام گرفته است. نتایج تحقیقات بر حیوانات مختلف به طور قطع حاکی از کاهش چربی بدن بوده است. اما در مورد تحقیقات انسانی نتایج ضد و نقیض است. نتایج برخی تحقیقات دال بر کاهش چربی بدن و نتایج برخی بدون تغییر بوده است. تفاوت تحقیقات حیوانی با انسانی در این است که تغذیه حیوانات در آزمایشگاه توسط محقق کاملاً تحت کنترل و بررسی است در حالیکه تغذیه آزمودنی‌های انسانی به سختی قابل کنترل بوده یا اصلاً قابل کنترل نیست.

برخی تحقیقات مدعی هستند شاخص گلیسمی غذا یک فاکتور با ارزش برای انتخاب رژیم غذایی است. در یک تحقیق غلظت قند خون بعد از مصرف صبحانه حاوی غذاهای با گلیسمی بالا و گلیسمی پایین در بین زنان بررسی شد. نتایج حاکی از غلظت قند خون و انسولین پایین‌تر در بین زنانی بود که صبحانه با گلیسمی پایین مصرف کرده بودند. همچنین در این گروه غلظت اسیدهای چرب آزاد بعد از مصرف صبحانه با گلیسمی پایین بالاتر بود. غذاهای حاوی گلیسمی پایین غنی از فیبر هستند که آزادسازی قند در خون را کند می‌کند.

چه نوع کربوهیدراتی برای کاهش وزن مصرف کنید؟

در یک مطالعه دیگر هفت زن بزرگسال ۴ وعده غذایی با شاخص گلیسمی بالا و پایین در طول روز مصرف کردند که کالری لازم برای حفظ وزن در طول ۲۰ روز را مهیا می‌کرد. آزمودنی‌ها سه جلسه ۲۰ دقیقه‌ای در طول هفته ورزش می‌کردند. مصرف غذا با شاخص گلیسمی پایین منتج به سطح گلوکز و انسولین خون پایین‌تر و کاهش وزن معنادار تر در طول ۲۰ روز  شد.

در پایان ذکر این نکته ضروری است که نوع و مقدار کربوهیدرات با کاهش یا افزایش وزن رابطه مستقیم دارد. بهترین انتخاب شما باید غذاهای کربوهیدرات با شاخص گلیسمی پایین باشد.

جوانسازی پوست با لیزر


Google
About 82,000 results (0.70 seconds)

Did you mean: تناسب اندام به قیمت حذف کربوهیدرات!؟
Search Results
تناسب اندام به قیمت حذف کربوهیدارت!؟ - برترین ها
www.bartarinha.ir/.../تناسب-اندام-به-قیمت-حذف-کرب...
Translate this page
4 hours ago - بسیاری از افراد در تلاش برای داشتن بدنی تراشیده، کربوهیدرات را کاملاً از برنامه خود حذف می‌کنند به عنوان مثال ورزشکاران و مدل‌های فیتنس رژیم ...
تناسب اندام به قیمت حذف کربوهیدارت!؟ - برترین ها | خبر فارسی
khabarfarsi.com/n/22721260 - Translate this page
3 hours ago - وب سایت مجله علم ورزش - رامیار نجفی: بسیاری از افراد در تلاش برای داشتن بدنی تراشیده، کربوهیدرات را کاملاً از برنامه خود حذف می کنند به عنوان ...
تناسب اندام به قیمت حذف کربوهیدارت!؟ - اخبار ایران و جهان
newsshare.ir/search/?...تناسب+اندام+به+قیمت+حذف+ک...
Translate this page
به گزارش خبرنگار مهر، مطالعه بلندمدت و جدید محققان سوئدی نشان می دهد عدم تناسب اندام بعد از سیگار کشیدن، فاکتور پرخطر پیشگام در مرگ زودهنگام است. محققان با ...
زیبایی اندام به نرخ حذف کربوهیدارت!؟ (۳ عکس) - سرزه
www.serze.com/زیبایی-اندام-کربوهیدارت-عکس-1418...
Translate this page
3 hours ago - تناسب اندام به قیمت حذف کربوهیدارت!؟ بسیاری از افراد در سعی برای دارا بودن اندامی تراشیده، کربوهیدرات را کاملاً از برنامه خود حذف می‌کنند به عنوان ...
تناسب اندام به قیمت حذف کربوهیدارت!؟ - دایرکتوری سلامت
www.hdir.ir/.../76795-تناسب-اندام-به-قیمت-حذف-کر...
Translate this page
3 hours ago - بسیاری از افراد در تلاش برای داشتن بدنی تراشیده، کربوهیدرات را کاملاً از برنامه خود حذف می‌کنند به عنوان مثال ورزشکاران و مدل‌های فیتنس رژیم ...
تناسب اندام به قیمت حذف کربوهیدارت!؟ - ویوا تفریح
vivatafrih.ir/search/?...تناسب+اندام+به+قیمت+حذف+ک...
Translate this page
طبق یافته های مطالعاتی، تناسب اندام در میانسالی موجب کاهش ریسک بروز سکته بعد از سن ۶۵ سالگی می شود. تناسب اندام در میانسالی و دوری از سکته دکتر رالف ساکو، ...
تناسب اندام به قیمت حذف کربوهیدارت؟ | جستجو | آرشیو سایت های ایران
www.wikirss.ir/.../تناسب+اندام+به+قیمت+حذف+کربوه...
Translate this page
وقتی کارها و امور روزمره خود را انجام میدهید بهتر است به فکر کاهش وزنتان نیز باشید و درر صورتی که تمایل به رسیدن به تناسب اندام دارید از برخی روش های موثر کمک ...
تناسب اندام به قیمت حذف کربوهیدارت!؟ - دبلیوخبر
wwwkhabar.ir/7808934
Translate this page
4 hours ago - بسیاری از افراد در تلاش برای داشتن بدنی تراشیده، کربوهیدرات را کاملاً از برنامه خود حذف می‌کنند به عنوان مثال ورزشکاران و مدل‌های فیتنس رژیم ...
تناسب اندام به قیمت حذف کربوهیدارت!؟
mizbanekhabar.ir/تناسب-اندام-به-قیمت-حذف-کربوهید...
Translate this page
لينك قبلي · لينك بعدي. اخبار مرتبط. ماجرای قاعدگی از زبان مادران برای دختران · 8 راز افرادی که هرگز بیمار نمی‌شوند · به زندگی بدون نان فکرکردید؟ موهای سرتان را رام ...
تناسب اندام به قیمت حذف کربوهیدارت!؟ | News File
newsfile.ir/.../تناسب+اندام+به+قیمت+حذف+کربوهیدار...
Translate this page
بسیاری از افراد در تلاش برای داشتن بدنی تراشیده، کربوهیدرات را کاملاً از برنامه خود حذف می‌کنند به عنوان مثال ورزشکاران و مدل‌های فیتنس رژیم غذایی با پروتئین ...
تناسب اندام به قیمت حذف کربوهیدارت!؟ - اخبار ایران و جهان
newsreaders.ir/search/?...تناسب%20اندام%20به%20ق...
Translate this page
به یک نفر خانم جهت امور اداری مسلط به کامپیوتر و اینترنت دارای روابط عمومی بالا در تایم بعد از ظهر جهت همکاری در هیئت بدن سازی و پرورش اندام در استان خوزستان ...
تناسب اندام به قیمت حذف کربوهیدارت!؟ - اخبار فارسی - Shafaqna
monitor.shafaqna.com/FA/IR/5537426
Translate this page
4 hours ago - بسیاری از افراد در تلاش برای داشتن بدنی تراشیده، کربوهیدرات را کاملاً از برنامه خود حذف می‌کنند به عنوان مثال ورزشکاران و مدل‌های فیتنس رژیم ...
تناسب اندام به قیمت حذف کربوهیدارت!؟ - جدیدترین،داغ ترین و بروزترین ...
www.hotfa.ir/.../تناسب-اندام-به-قیمت-حذف-کربوهیدار...
Translate this page
تناسب اندام به قیمت حذف کربوهیدارت!؟ 9 دقیقه پیش سلامت 0 ... به زندگی بدون نان فکرکردید؟ تناسب اندام به قیمت حذف کربوهیدارت!؟ موهای سرتان را رام کنید.
چند فاکتور طلایی برای تناسب اندام – توده
www.todeh.ir › لاغری و تناسب اندام
Translate this page
توسط: yasser1362 در لاغری و تناسب اندام 5 دقیقه پیش 0 1 نمایش ... بدن شما برای رشد و تکامل به هر سه نوع کربوهیدرات، پروتئین و چربی نیاز دارد. ... و مثل سایر پروتئین‌ها و مواد مغذی به ارتقای عملکرد بدن کمک می‌کنند، پس به بهانه لاغر شدن این موادغذایی را از برنامه‌تان حذف نکنید. .... مطلب قبلی تناسب اندام سلبریتی ها به قیمت مردن!
خطرناک ترین رژیم های کاهش وزن - بیتوته
www.beytoote.com/.../dangerous-weight1-diets.html
Translate this page
عوارض رژیم های غلط تناسب اندام و بدنسازی رژیم های کاهش وزن,رژیم لاغری,رژیم های یویویی ,نقرس ... فروش سمعک .... ابتلا به نقرس و سنگ کلیه با حذف کربوهیدرات ها
۱۳ فاکتور طلایی برای تناسب اندام - پورتال علمی تفریحی و سبک ...
www.javaniha.com/13-فاکتور-طلایی-برای-تناسب-ا...
Translate this page
... تناسب اندام. کربوهیدرات را حذف نکنید ... بدن شما برای رشد و تکامل به هر سه نوع کربوهیدرات، پروتئین و چربی نیاز دارد. .... تناسب اندام سلبریتی ها به قیمت مرگ!
آخرین اخبار ایران و جهان در اخبار سه -ورزش3|اخبار3| صفحه نخست
akhbar3.ir/
Translate this page
تناسب اندام به قیمت حذف کربوهیدارت!؟ موهای سرتان را رام کنید · اوتیسم هدیه شوم مادران مضطرب به فرزندان · غذای کمکی برای کودکان، از کی شروع کنیم؟ پاکستان، ...
هشدار درباره عوارض شدید حذف کربوهیدرات از رژیم غذایی برای لاغر شدن ...
www.salamaneh.com › سرویس لاغری و چاقی
Translate this page
May 11, 2015 - سلامانه : یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی با هشدار به افرادی که برای کاهش وزن از ... باید بدانند گرچه رژیم‌های لاغری فاقد کربوهیدرات باعث لاغری می‌شود اما این‌گونه .... درمان «لوچی چشم» فقط در کودکی / اشتباهی به قیمت سالهای طلایی ...
8 راز افرادی که هرگز بیمار نمی‌شوند - مجله خبری ایکس یاب
xyab.ir/8-راز-افرادی-که-هرگز-بیمار-نمی‌شوند/
Translate this page
2 hours ago - [ad_1] وب‌سایت تناسب اندام: بدون شک، شما حداقل یک نفر را می‌شناسید که. ... موهای سرتان را رام کنید · » تناسب اندام به قیمت حذف کربوهیدارت!
شما و خبر - جدیدترین و آخرین اخبار ايران و جهان
www.shomaokhabar.com/
Translate this page
لاغری باورنکردنی این بار به روش چینی/ شکمی صاف با 2 دقیقه ماساژ! چینی ها از قدیم شیوه ای حیرت انگیز ..... تناسب اندام به قیمت حذف کربوهیدارت!؟ تازه های سلامت.
برای رسیدن به تناسب اندام دنبال روش های معجزه آسا نباشید
tasalamati.com/e/qK7wR/
Translate this page
به نقل از روزنامه ایران، رنج چاقی و تلاش برای کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام دغدغه ... این افراد گاهی برای کاهش وزن نسخه هایی را انتخاب می کنند که به قیمت سلامتی ... که درباره مصرف نکردن چربی به افراد بالغ توصیه می کنیم به معنای حذف چربی ها از ... خودساخته و طولانی مدت که دکتر صفریان به آن اشاره می کند، کاهش کربوهیدرات ها و ...
نکته های ضروری تناسب اندام - نمناک
namnak.com/31424-از-صفر-تا-صد-تناسب-اندام.html
Translate this page
Rating: 5 - ‎2 reviews
تناسب اندام و تناسب اندام بانوان و برای تناسب اندام چه بخوریم و نکات مهم برای تناسب اندام ... بدن شما برای رشد و تکامل به هر سه نوع کربوهیدرات، پروتئین و چربی نیاز دارد. ... بدن کمک می کنند، پس به بهانه لاغر شدن این موادغذایی را از برنامه تان حذف نکنید. .... فال روزانه و طالع بینی جالب · قیمت بروز خودروهای داخلی و خارجی · رفع مشکلات ...
دو علت اصلی مرگ زودهنگام - فان باز
funbuzz.ir/news/13338
Translate this page
52 mins ago - مطالعه بلندمدت و جدید محققان سوئدی نشان می دهد عدم تناسب اندام بعد از سیگار کشیدن، فاکتور پرخطر ... تناسب اندام به قیمت حذف کربوهیدارت!
هشدار درباره عوارض شدید حذف کربوهیدرات از رژیم غذایی برای لاغر شدن
shafaonline.ir/.../هشدار-درباره-عوارض-شدید-حذف-کربو...
Translate this page
شفاآنلاین _تغذیه>سلامت>یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی با هشدار به افرادی که ... گذشته تاکنون افراد برای دستیابی به وزن ایده‌آل و رسیدن به تناسب اندام اقدام به ...
پروانه کاظمی: دکتر
www.kazemidiet.ir/
چقدر کربوهیدرات باید مصرف کنم و بهتر است از چه نوعی باشند ؟ .... هر هفته تعداد افرادی که به خاطر لاغری موضعی به دفتر اینجانب مراجعه می کنند .... میان‌وعده را حذف می‌کنند در وعده‌های اصلی بیشتر غذا می‌خورند و بیشتر به غذاهای چرب روی می‌آورند. ..... مرکز تناسب اندام ایده ال به مناسبت فصل تابستان پکیج ویزه صورت رابا نصف قیمت و ...
کدام برنامه غذایی کم کربوهیدرات بهتر است؟ - تناسب اندام - تغذیه ...
www.salamatnews.com › تغذیه › تناسب اندام
Translate this page
May 15, 2016 - سلامت نیوز: تا به حال تحقیقات زیادی نشان داده برای کاهش وزن رژیم های کم کربوهیدرات از رژیم های کم چرب ... لاغری با «متفورمین» به قیمت کما!
ابزار هدایت به بالای صفحه - لاغری و تناسب اندام
www.amin20ist.blogfa.com/?p=3
Translate this page
لاغری و تناسب اندام - این وبلاگ پیرامون لاغری و داشتن اندام مناسب برای هر فرد است. ... ت) استفاده از رژیم چربی خالص و حذف کامل کربوهیدرات و پروتئین ث) استفاده از هر 3 گروه غذائی .... اول: قیمت بالای آنها، دوم: وجود انواع تقلبی فراوانی از آنها.
تناسب اندام و سلامتی/خطرات حذف کربوهیدرات ها از برنامه غذایی - مرکز ...
www.daroughaza.com/view-26683.html - Translate this page
Mar 18, 2014 - TAG_SHOW_TYPE_60_TAG%}به گزارش داروغذا به نقل از روزنامه خراسان ؛ برای گرفتن رژیم، افراد باید به این ... تناسب اندام و سلامتی/خطرات حذف کربوهیدرات ها از برنامه غذایی ... افزایش 16 درصدی قیمت داروی ام اس در پساتحریم!
شیک پوشی به سبک تابستان ۹۵ - مجله راگا | مجله راگا
magazine.raganews.ir/227603/
Translate this page
3 hours ago - پالم از تمام لبنیات کشور حذف شد · ۱۰ تکنیک فوق العاده رونالدو · آتش سوزی پتروشیمی بیستون مهار شد ..... تناسب اندام به قیمت حذف کربوهیدارت!
تناسب اندام به قیمت پوکی استخوان | نبود راهنماهای ملی یکسان،
www.ghatreh.com/.../تناسب-اندام-قیمت-پوکی-استخوا... - Translate this page
Dec 9, 2015 - تناسب اندام به قیمت پوکی استخوان ... می شوند، به طور عمده به 4 گروه رژیم های کم چربی، کم کربوهیدرات، کم کالری و بسیار کم کالری تقسیم می شوند. ... اما به گفته این متخصص تغذیه، تنها حذف کلسیم و دفع آن نیست که سبب پوکی ...
تناسب اندام - بازی کربوهیدرات را بیاموزیم
fitwoman.mihanblog.com/post/72
Translate this page
Jul 1, 2013 - در زمینه چربی سوزی خیلی از ورزشکاران به صورت غریزی کربوهیدرات را از رژیم غذایی خود حذف می کنند و به این اعتقاد دارند چون به واسطه احتباس آب ...
نقش کربوهیدراتها در رژیم غذایی - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/article/.../نقش-کربوهیدراتها-در-رژیم-غذایی
Translate this page
اگرچه شما در ابتدا با حذف كربوهیدرات از رژیم غذایی مقداری از وزن خود را از دست می دهید اما ... برای چربی ها به شمار می رود بلکه برای رشد و پرورش ماهیچه ها نیز مفید است.
کاهش وزن به چه قیمتی؟! - شفا نیوز
www.shefanews.com/fa/news/.../کاهش-وزن-به-چه-قیمت...
Translate this page
Dec 8, 2014 - خیلی از افراد برای رسیدن به تناسب اندام دست به هر اقدامی می زنند. ... این مسئله را مورد توجه قرار دهیم با حذف کربوهیدرات ها ، چربی ناقص می شوزد که به ...
11 راهکار برای رسیدن به تناسب اندام در خانه - بانی اسپرت
www.banisport.com › مقالات › رژيم لاغری
Translate this page
Nov 13, 2014 - ... رسیدن به تناسب اندام در خانه- بانی اسپرت : مرکز تخصصی مشاوره و فروش ... دقت کنید ولی لازم نیست مصرف کربوهیدرات ها را کم یا حذف کنید.
7 تا اشتباه چربی سوزی که امیدوارم سال بعد مرتکب نشوید - تمرینو
tamrino.ir/7-تا-اشتباه-چربی-سوزی-که-امیدوارم-سال-...
Translate this page
Feb 13, 2016 - هشدار: همان طور که ذکر کردم منظور حذف کلیه کربوهیدرات ها نیست، بلکه عدم مصرف کربوهیدرات ها زود هضم در تمام طول روز به جز وعده بعد از باشگاه ... به هر قیمتی شده از آن دوری کنید. .... من علاقه شدیدی به مباحث تناسب اندام و سلامتی دارم.
Lahzehnama.ir | کاهش وزن به چه قیمتی ؟! - لحظه نما
lahzehnama.ir/fa/news/16117/کاهش-وزن-به-چه-قیمتی-
Translate this page
Dec 8, 2014 - خیلی از افراد برای رسیدن به تناسب اندام دست به هر اقدامی می زنند. ... این مسئله را مورد توجه قرار دهیم با حذف کربوهیدرات ها ، چربی ناقص می شوزد که به ...
حذف نان و برنج به لاغری کمک می کند؟ - آفتاب
www.aftabir.com › ... › بهداشت فردی و عمومی
Translate this page
May 15, 2015 - چنانچه کربوهیدرات ها از جمله نان و برنج از برنامه غذایی شخص حذف شود، ... لاغری هستند، رواج فراوان دارد حذف مواد نشاسته ای به خصوص نان و برنج از برنامه غذایی است. .... خرید و فروش تعویض , دستگاههای پوست و لیزر و , لاغری با آموزش ...
قیمت وی سایتک بایگانی - صفحه 21 از 152 - ParsB | ParsB
parsb.com/tag/قیمت-وی-سایتک/page/21/
Translate this page
بهترین مواد غذایی برای بدنسازی یا بدن سازی به خودتان این لطف را بکنید و به ... تغذیه و رژیم ی مناسب برای رشد عضلات و تناسب اندام موضوع تغذیه و رژیم ... کربوهیدرات ها باعث ایجاد چاقی می شوند و با حذف آنها از رژیم غذایی، وزن بدن کاهش پیدا می کند.
این 2 خوراکی به شدت شما را لاغر می‌کند! | اقتصاد آنلاین
https://www.eghtesadonline.com/.../134773-این-خوراک... - Translate this page
Jul 4, 2016 - دو خوراکی لذت بخش که بسیاری از ما برای حفظ تناسب اندام و جلوگیری از ... سال های سال کارشناسان تغذیه بر این باور بودند که مصرف نان و ماکارونی به عنوان دو خوراکی دارای کربوهیدرات موجب چاقی و افزایش می شود. ... عنوان, آخرین قیمت, تغییرات ... جدیدترین خودروهای بازار چین آشنا شوید · نحوه حذف دفترچه درمان تامین ...
صد نکته تغدیه ای برای رسیدن به تناسب اندام! - نیک صالحی
www.niksalehi.com/taghzie/archives/248196.php
Translate this page
Mar 9, 2016 - آب کردن چربی دور شکم , تناسب اندام , چاقی و اضافه وزن , چربی ذخیره شده در اطراف شکم , ذخیره چربی ... مصرف کربوهیدرات را پایین آورید و کمی چربی مصرف کنید. ... کسانی که به ساندویچ علاقه دارند در آن اسفناج یا برگ چغندر مصرف کنند و پنیر را از ساندویچ حذف کنند. .... قیمت طلا، سکه و ارز، پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۵ ...
عوارض حذف کربوهیدرات از برنامه غذایی - لینکدونی - پی سی دانلود
links.p30download.com › ... › تغذیه سالم
Translate this page
Nov 7, 2015 - کسانی که به طور کامل کربوهیدرات اعم از نان، برنج، گندم و جو، پاستا و … را از برنامه غذایی حذف می کنند؛ لازم است بدانند این کار عوارض خیلی زیادی دارد. .... میوه های خوشمزه جایگزین کرم های گران قیمت زیبایی پوست ... بیماری های مهم · تغذیه سالم · تناسب اندام · دهان و دندان · سلامت جنسی · سلامت خانواده · سلامت روان · ورزش و ...
معرفی بهترین رژیم غذایی برای سلامتی و تناسب اندام - تیتریک
https://titre1.ir/.../معرفی-بهترین-رژیم-غذایی-برای-س... - Translate this page
قیمت پژو 208، پژو 301 و پژو 2008 اعلام شد (۱۵۳۳ بازدید) .... هدف دو پژوهشگر، یافتن بهترین رژیم لاغری نبوده بلکه بهترین رژیمی بوده که بر اساس شواهد ... اما اگر کالری دریافتی کم نشود و به جای کربوهیدرات، پروتئین زیاد مصرف شود، می‌تواند ... در این رژیم تمام محصولات حیوانی از جمله لبنیات و تخم‌مرغ از رژیم غذایی حذف‌ می‌شوند.
لاغری و تناسب اندام:چگونه بدون رژیم لاغر شوید؟ | مجله اینترنتی کهلیک
kahlek.ir/index.php/news1472385
Translate this page
Jul 1, 2016 - مهم اینکه چربی حذف و از سالم کنید، نحوی ۳۰ از مصرفی را خود دهد. ... هستند، را می‌کند، حالی کربوهیدرات همان اولین برای انرژی و مغز به استفاده کربوهیدرات از پیچیده کنید، نوع شرایط وزن دارد. .... زیبایی:تاتو ،خوش تیپی به قیمت جان!
رژیم غذایی سوزان سامرز - اخبار روز
wpm.ir/33817
Translate this page
رژیم غذایی سوزان سامرز – تناسب اندام ... رژیم غذایی او رژیمی با کربوهیدرات کم می باشد و به ترکیبات غذایی اهمیت داده می شود. ... در یک فاز، به افرادی که تمایل به کاهش وزن دارند، توصیه می کند که غذاهای funky را حذف کنید. ... نام دارد و قیمت آن ۹۵ و ۲۴ دلار است و نیز مجموعه ای از کتب اشپزی دارد که به طور میانگین ۹۵ و۱۶ دلار قیمت دارند.
تناسب اندام مدیترانه | Facebook
www.facebook.com › Places › Mashhad, Iran
Translate this page
رسیدن به وزن و اندام دلخواه در کمترین زمان و با کمترین هزینه ( ویژه آقایان و بانوان) ... نیست برای حفظ سلامت و رسیدن به اندام متناسب همه نوع چربی را از رژیم‌تان حذف کنید. ... تنها مغز شما به 130 گرم کربوهیدرات در طول روز نیاز دارد و گذشته از این، مصرف آنها .... دلیل این قضیه هم این است که کوچک ترین اشتباه یک مبتدی به قیمت از دست ...
لاغری به قیمت جان ممنوع! - روزنامه جام جم
press.jamejamonline.ir/.../1711083966664998980
Translate this page
بدون شک یکی از مهم‌ترین رازهای صد ساله شدن، داشتن تناسب اندام است، زیرا ... کاهش وزنشان، مصرف نان و برنج را به طور کامل از رژیم روزانه حذف می‌کنند؛ غافل از این که ... از کربوهیدرات تامین می‌شود، نرسیدن این دسته مواد به آنها به بروز ناآرامی‌های عصبی، ...
دارو تناسب اندام - داروخـانـه شبـانـه روزی دکتـر زهـرا شهبـازی
darookhaneonline.com › ... › تغذیه و تناسب اندام
Translate this page
کسانی که به طور کامل کربوهیدرات اعم از نان، برنج، گندم و جو، پاستا و ... را از برنامه غذایی حذف می کنند؛ لازم است بدانند این کار عوارض خیلی زیادی دارد. ... باشد که مسلما امکان کسب اطلاعات تکمیلی و یا قیمت فعلی محصول مورد نظرتان را به شما خواهد داد .
کتاب تناسب اندام و هرم تغذیه - قیمت 7,000 تومان - Selz.ir
https://selz.ir/قیمت.../5751694-کتاب-تناسب-اندام-و-هر...
Translate this page
چه موقع نیاز به مشورت پزشکی دارید؟- حذف صبحانه می تواند باعث افزایش وزن شود- حفظ تناسب اندام در دوران بارداری و پس از آن- حفظ تناسب اندام در شیردهی- خانم ها جهت ...
آرشیو مطالب وبلاگ - تناسب اندام
bodyinshape.blogsky.com/posts/page/1
Translate this page
تناسب اندام - راه های رسیدن به تناسب اندام/ ورزش مناسب/ رژیم ایده آل. ... زیبایی اندام به قیمت تخریب استخوان! ... می کنند خودسرانه یک یا چند گروه غذایی را حذف می کنند تا به اصطلاح سریع تر و بیشتر وزن کم کنند. ... در حالیکه با زنانی که مصرف کربوهیدرات در طول یک روز را محدود به 1500 کالری کرده اند فقط 5 پوند وزن کم می کنند.
[PDF]تناسب اندام به قیمتپوکی استخوان
salamatiran.ir/d/archive/1394/09/17/15.pdf
Translate this page
کم کربوهیدرات، کم کالری و بسیار کم کالری تقسیم. می شوند. ... اما به گفته این متخصص تغذیه، تنها حذف. کلسیم و دفع .... تـازه هـا. پوکی استخوانتناسب اندام به قیمت.
    1   
2
   
3
   
4
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 444
  • آی پی دیروز : 210
  • بازدید امروز : 1,514
  • باردید دیروز : 1,833
  • گوگل امروز : 13
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 1,514
  • بازدید ماه : 1,514
  • بازدید سال : 379,125
  • بازدید کلی : 4,158,903