loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 194 شنبه 09 مرداد 1395 نظرات (0)

 

8 راز افرادی که هرگز بیمار نمی‌شوند

بدون شک، شما حداقل یک نفر را می‌شناسید که همیشه سالم است! حتی هنگامیکه همه‌ی اطرافیان او سرفه و عطسه می‌کنند یا حس بیماری دارند.
وب‌سایت تناسب اندام: بدون شک، شما حداقل یک نفر را می‌شناسید که همیشه سالم است! حتی هنگامیکه همه‌ی اطرافیان او سرفه و عطسه می‌کنند یا حس بیماری دارند. آزار دهنده است، نه؟ اگر تابحال تعجب کرده‌اید که آنها چه کاری انجام می‌دهند که شما انجام نمی‌دهید، به زودی متوجه خواهید شد. ما از ۸ فرد سالم خواستیم که فاش کنند چگونه از سرماخوردگی، آنفولانزا و سایر بیماری‌های شایع جلوگیری می‌کنند. مطالب زیر را بخوانید و ترفندهای آنها را برای خودتان بکار ببرید.

8 راز افرادی که هرگز بیمار نمی‌شوند

با خواب کافی، از بیماری جلوگیری کنید

آمیلا نارسیسی می‌گوید: من با داشتن ۸ تا ۱۰ ساعت خواب در شب، سالم می‌مانم. کارشناسان خواب هم نظرند که داشتن خواب کافی، کلید داشتن یک سیستم ایمنی قوی است. در واقع تحقیقات نشان می‌دهد افرادی که فقط ۵ تا ۶ ساعت در شب می‌خوابند، در هنگام قرارگیری در معرض ویروس سرماخوردگی، ۳۰٪ احتمال دارد که بیمار شوند. افرادی که بیشتر از ۷ ساعت می‌خوابند، خطر ابتلایشان را به ۱۷٪ کاهش می‌دهند.

عزم ذهنی خود را تقویت کنید

از قدرت اراده‌تان برای غلبه بر مشکلات جسمی استفاده کنید. «الیشا لو» که یک پرستار است، می‌گوید: هنگامیکه اطرافیانم ناله و شکایت می‌کنند که در زمان‌های خاصی از سال چقدر مریض می‌شوند، من می‌گویم که بندرت بیمار می‌شوم، و همینطور هم می‌شود! این، قدرت باور است.

استرس را مدیریت کنید

ثابت شده که استرس، سیستم ایمنی بدن را تضعیف می‌کند، با اینحال اجتناب از آن غیر ممکن است. بنابراین هدف شما باید مدیریت استرس از یک راه سالم باشد. دکتر کتی گروور می‌گوید: من از طریق رقصیدن، مراقبه روزانه، تجسم و تاکید، روی کنترل واکنش‌هایم نسبت به عوامل استرس زا کار می‌کنم.

کاملا تمیز باشید

دن کالینس که در روابط رسانه‌ای در بیمارستان بالتیمور کار می‌کند، می‌گوید: من تمام اوقات دست‌هایم را می‌شویم، هر زمانی که ممکن است، هنگام باز کردن درب‌ها و دست زدن به دکمه‌های آسانسور از یک دستمال تمیز استفاده می‌کنم. هنگامیکه به پشت میزم برمی‌گردم، بلافاصله از دستمال‌های مرطوب آنتی باکتریال استفاده می‌کنم و هر زمانی که چشمم خارش می‌گیرد، هرگز از نوک انگشتم برای خاراندن آن استفاده نمی‌کنم، مگر آنکه اول بتوانم انگشتم را ضدعفونی کنم.

در عوض، از بند انگشت یا پشت دستم برای خاراندن چشمم استفاده می‌کنم، زیرا این نواحی، نسبت به نوک انگشتان با میکروب‌ها کمتر تماس داشته‌اند. همچنین اگر از کنار فردی که عطسه می‌کند عبور کنم، نفسم را برای ۱۵ ثانیه نگه می‌دارم، و با بروز اولین نشانه سرماخوردگی (معمولا احساس خارش در پشت گلو) از زینک استفاده می‌کنم، کاری که تحقیقات از آن پشتیبانی می‌کنند.

از مکمل ویتامین C استفاده کنید

8 راز افرادی که هرگز بیمار نمی‌شوند

اگرچه شواهد علمی مبنی بر اینکه ویتامین C باعث تقویت سیستم ایمنی می‌شود کم‌رنگ شده‌اند، اما «سم جرنیگان» در مورد موثر بودن آن قسم می‌خورد! او می‌گوید: هر زمانیکه احساس می‌کنم دارم بیمار می‌شوم، تا ۴ بار در یک روز، ۲۰۰۰ واحد ویتامین C مصرف می‌کنم و آن، هر مشکل احتمالی را در درونم از بین می‌برد. هر زمانی که با یک شخص بیمار برخورد می‌کنم، باز هم همین کار را تکرار می‌کنم. من در ۱۵ سال گذشته بجز چند عطسه، اصلا بیمار نشده ام!

بطور منظم ورزش کنید

با توجه به تحقیقی که در مجله Sport and Health Science منتشر شد، ورزش منظم باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شده و احتمال ابتلای شما به عفونت‌های دستگاه تنفسی فوقانی را کاهش می‌دهد. جولی میکنر از مینیاپولیس می‌گوید: من و همسرم حداقل سه بار در هفته ورزش می‌کنیم، و چندین سال است که با یک مربی شخصی کار می‌کنیم. من فکر می‌کنم به این دلیل است که بیمار نمی‌شوم، حتی هنگامیکه بقیه افراد در محل کارم مریض می‌شوند.

در خانه کار کنید

کریستینا ‌هالپر از نیوجرسی می‌گوید: هنگامیکه برای رفتن به محل کارم از سرویس‌های حمل و نقل عمومی استفاده می‌کردم همیشه مریض می‌شدم، احتمالا به این علت که به شدت فرسوده و ضعیف بودم، و در وسایل حمل و نقل عمومی توسط میکروب‌های متعدد احاطه شده بودم. اما از زمانیکه شغل جدیدی پیدا کردم که به من امکان می‌دهد از خانه کار کنم، تقریبا هرگز بیمار نمی‌شوم.

بدانید که چه زمانی باید به خودتان استراحت دهید

کن مونت گومری از سانفرانسیسکو می‌گوید: من در ۱۵ سال گذشته، اصلا سرما نخورده‌ام، من بشدت معتقدم که باید بیماری را در نطفه خفه کرد! اگر شک کنم که دارم بیمار می‌شوم، تا دیر وقت کار نخواهم کرد، به باشگاه نخواهم رفت، و مطمئن خواهم شد که بیشتر می‌خوابم. فقط یک روز طول می‌کشد، و سپس من به حالت عادی بر می‌گردم. فکر می‌کنم اکثر مردم در چنین مواقعی این ذهنیت را دارند که «از عهده اش بر خواهم آمد». اما این فقط باعث بدتر شدن اوضاع می‌شود.
 
 

 
About 2,180,000 results(0.55 seconds) 
4 hours ago - 8 راز افرادی که هرگز بیمار نمی‌شوند. بدون شک، شما حداقل یک نفر را می‌شناسید که همیشه سالم است! حتی هنگامیکه همه‌ی اطرافیان او سرفه و عطسه می‌کنند ...

8 راز افرادی که هرگز بیمار نمی شوند - طاها پخش

www.tahapakhsh.ir/health/راز-افرادی-هرگز-بیمار.html
4 hours ago - بیماری، سلامتی بدن تصاویر علت آتش سوزی بیمارستان رازی رشت مشخص شدبدون شک، شما حداقل یک نفر را می شناسید که همیشه سالم است!

8 راز افرادی که هرگز بیمار نمی شوند آکا

www.nazbid.ir/post/?...8+راز+افرادی+که+هرگز+بیمار...
8 راز افرادی که هرگز بیمار نمی شوند آکا. بیرون‌آوردن گاز استریل از بدن‌بیمار، پس از ۱۴سال! گاز استریل با قدمت ١٤ سال که از عمل سزارین در بدن بيمار باقی مانده بود، ...

8 راز افرادی که هرگز بیمار نمی‌شوند - اخبار ایران و جهان

newsshare.ir/search/?q=8+راز+افرادی+که+هرگز+بیمار...
هافبک چپ فصل گذشته باشگاه نفت تهران صبح امروز با قراردادی دو ساله به جمع سرخپوشان پیوست. وحید امیری ۲۸ساله که در این فصل نقل و انتقالات اخبار بسیاری در ...

8 راز افرادی که هرگز بیمار نمی شوند - مجله خبری فور خبر

4khabar.ir/search/?q=8+راز+افرادی+که+هرگز+بیمار...
4 days ago - آکاایران: بدون شک، شما حداقل یک نفر را می شناسید که همیشه سالم است! حتی هنگامیکه همه ی اطرافیان او سرفه و عطسه می کنند یا حس بیماری دارند.

8 راز افرادی که هرگز بیمار نمی‌شوند | جستجو | آرشیو سایت های ایران

www.wikirss.ir/.../8+راز+افرادی+که+هرگز+بیمار+نمی‌...
اکونیوز:رییس کنفدراسیون صادرات گفت: مدیران متخلف هرگز در کشور ما بازخواست نمی شوند، کسی از آنها نمی خواهد که پاسخ دهند مثلا چرا در دوره مدیریتشان یک واحد ...

8 راز افرادی که هرگز بیمار نمی‌شوند

mizbanekhabar.ir/8-راز-افرادی-که-هرگز-بیمار-نمی‌شو...
لينك قبلي · لينك بعدي. اخبار مرتبط. ماجرای قاعدگی از زبان مادران برای دختران · به زندگی بدون نان فکرکردید؟ تناسب اندام به قیمت حذف کربوهیدارت!؟ موهای سرتان را ...

8 راز افرادی که هرگز بیمار نمی‌شوند - اخبار شهر ما

ourcitynews.com/post/?...8+راز+افرادی+که+هرگز+بیم...
8 راز افرادی که هرگز بیمار نمی‌شوند. وب‌سایت تناسب اندام: بدون شک، شما حداقل یک نفر را می‌شناسید که همیشه سالم است! حتی هنگامیکه همه‌ی اطرافیان او سرفه و عطسه ...

8 راز افرادی که هرگز بیمار نمی شوند - ویوا تفریح

vivatafrih.ir/search/?...8+راز+افرادی+که+هرگز+بیمار...
زیبایی های طبیعت به گزارش آکاایران: عجایب طبیعت کم نیستند،برخی تاکنون کشف و معرفی شدند و تعدادی هم هستند که هنوز ناشناخته باقی مانده اند و این دغدغه ای ...
4 hours ago - بدون شک، شما حداقل یک نفر را می‌شناسید که همیشه سالم است! حتی هنگامیکه همه‌ی اطرافیان او سرفه و عطسه می‌کنند یا حس بیماری دارند.

8 راز افرادی که هرگز بیمار نمی‌شوند | News File

newsfile.ir/.../8+راز+افرادی+که+هرگز+بیمار+نمی‌شوند
8 راز افرادی که هرگز بیمار نمی‌شوند. بدون شک، شما حداقل یک نفر را می‌شناسید که همیشه سالم است! حتی هنگامیکه همه‌ی اطرافیان او سرفه و عطسه می‌کنند یا حس بیماری ...
4 hours ago - 8 راز افرادی که هرگز بیمار نمی‌شوند. بدون شک، شما حداقل یک نفر را می‌شناسید که همیشه سالم است! حتی هنگامیکه همه‌ی اطرافیان او سرفه و عطسه می‌کنند ...
زمانی که همه افراد اطراف ما در مورد بیماری‌های مختلف صحبت می‌کنند، برخی از افرا حضور دارند که معتقدند هرگز بیمار نمی‌شوند. این افراد دارای باورها و عقاید قوی هستند.

8 راز افرادی که هرگز بیمار نمی‌شوند - جدیدترین،داغ ترین و بروزترین ...

www.hotfa.ir/.../8-راز-افرادی-که-هرگز-بیمار-نمی‌شون...
8 راز افرادی که هرگز بیمار نمی‌شوند. 9 دقیقه پیش سلامت 0 ... راز طول عمر سوزانا موشات در 116 سالگی! هایفو HIFU - جدیدترین تکنولوژی لیفت صورت-دکتر مقامی.

سلامت بانوان اوما-8 راز سلامتی کسانی که هرگز بیمار نمی شوند!

ooma.ir/.../8-راز-سلامتی-کسانی-که-هرگز-بیمار-نمی-...
May 17, 2016 - حتما در اطرافیان خود کسانی را می شناسید که اغلب سالم هستند و به ندرت مریض می شوند. تا به حال به این فکر افتاده اید که راز سلامتی این افراد در ...

8 راز افرادی که هرگز بیمار نمی‌شوند - میهن بروز

www.mihanbrooz.ir/8-راز-افرادی-که-هرگز-بیمار-نمی‌...
3 hours ago - ۸ راز افرادی که هرگز بیمار نمی‌شوند ... عمل غیر انسانی و بی رحمانه پدر با دختر جوانش · زن بزک کرده که سوار ماشین شد آبرویم را برد · مردکثیف ...
نواجنوب:دون شک شما هم افرادی را می شناسید که نحوه سلامت خود را همیشه کنترل می کنند. ... صحبت می‌کنند، برخی از افرا حضور دارند که معتقدند هرگز بیمار نمی‌شوند.
May 16, 2016 - حققیت و انجام نشان افرادی ۵ ۶ در خوابیده‌اند، که معرض سرماخوردگی می‌گیرند ... می‌کنند، برخی از افرا حضور دارند که معتقدند هرگز بیمار نمی‌شوند.
54 mins ago - ... کرد: به دلیل همین رقابت است که این شرکتها در صورت بروز کوچک‌ترین عیب در خودروهای تولیدی خود به ... 8 راز افرادی که هرگز بیمار نمی شوند - آکا.
May 19, 2016 - 8 راز مهم سلامتی استرس یکی از مواردی است که باعث تضعیف سیستم ایمنی بدن می‌. ... مجله سلامت: بدون شک شما هم افرادی را می‌شناسید که نحوه سلامت خود را همیشه ... می‌کنند، برخی از افرا حضور دارند که معتقدند هرگز بیمار نمی‌شوند.

8 راز مهم سلامتی - ساخت زیر دامنه بدون دیتابیس

baharjavid.parsiblog.com/Posts/126/8+راز+مهم+سلامتي/
May 22, 2016 - در این مقاله قصد داریم 8 راز این افراد را بیان کنیم. ... مورد بیماری‌های مختلف صحبت می‌کنند، برخی از افرا حضور دارند که معتقدند هرگز بیمار نمی‌شوند.
بیماری سل در تماس طولانی و نزدیک منتقل می شود، لذا افرادی که هر روز با ... بیماری سل از طریق دست دادن، استفاده از دستشویی و یا قاشق و ظرف مشترک پخش نمی شود.
هر روز بدون استثنا من با خواندن داستان های راز، لرزش قلب و زندگیم را حس می کنم. ... این بیماری اغلب خیلی زود در زندگی افراد مبتلا ظاهر می شود،معمولا در دهه دوم زندگیشان. ..... اما از آنجا که می دانست هرگز نخواهد توانست به یک ((عقاب))مبدل شود،پرنده جوان رویای .... هستم، هیچ کسی نمی‌تواند شعله مرا روشن نگه دارد من باور دارم که به زودی می‌میرم .
اگر می خواهی زندگی ات را تغییر دهی و به چیزهایی که می خواهی برسی باید خیال ... اجرای راهکارهای تقویت مثبت هیچ هزینه‌ای ندارند و به سن و سال افراد نیز مربوط نمی‌شوند. ... از رنگ ها برای کاهش استرس در بیماران و دادن آرامش به آنها استفاده زیادی شده و می شود. .... نکنید بهترین کار این است که هرگز خیلی در کارهای همسرتان دخالت نکنید. اجازه.
مجله اینترنتی برترینها. شیک پوشی به سبک تابستان 95 · ماجرای قاعدگی از زبان مادران برای دختران · 8 راز افرادی که هرگز بیمار نمی‌شوند · به زندگی بدون نان ...
Oct 27, 2014 - شما هم، افرادي را ديده ايد که هرگز دچار آنفلوآنزا، تب يا بيماري که به استراحت نياز داشته باشد، نمي شوند.

نوشته های خواندنی - کیانا وحدتی

www.kianavahdati.com/forum.aspx?id=-2147483646&showall=yes
Oct 4, 2008 - آیا میدانید که تعداد افرادی که سالانه از نیش زنبور میمیرند بیشتر از کسانی ..... "ما هرگز نمی خواهیم داشته ها و مزیت های خود را از دست بدهیم. .... روبان زرد: نماد مبارزه با خودکشی، سرطان رحم، سرطان و بیماری های کبد .... یکی از رازهای جوانی این است که زود به رختخواب بروید و بیشتر از 8 ..... او نمیتواند به این سوال جواب دهد

ایلان ماسک کیست؟

www.chaharah.com/News/.../ایلان-ماسک-کیست؟
4 hours ago - ... 8 راز افرادی که هرگز بیمار نمی شوند · به زندگی بدون نان فکرکردید؟ ... ایلان یک برادر کوچکتر از خود به نام کیمبال دارد که تنها یک سال پس از او ...
اگر از آن دسته افرادی هستید که چیپس‌تان را در خانه درست می‌کنید، یا نان سوخاری ... 28/8/94. ایرانی‌ها در مصرف نمک، شکر، چربی و غذاهای پر انرژی افراط می‌کنند .... هیچ غذا یا خوراکی نمی‌تواند چربی بدن را آب کند، اما این ۹ خوراکی‌ مقوی و پرانرژی جلوی ... اما صرف‌نظر از نوع بیماری کبد چرب، الکلی یا غیر الکلی، یک رژیم غذایی خوب با کاهش ...
Nov 6, 2014 - 8 باور غلط درباره بهداشت دستگاه گوارش ... شما هم، افرادی را دیده اید که هرگز دچار آنفلوآنزا، تب یا بیماری که به استراحت نیاز داشته ... اگرچه به داروهای گیاهی اهمیت زیادی داده نمی شود، اما یک چهارم داروهای تجویز شده از گیاهان به دست می آید.
این بستنی هرگز آب نمی‌شود + تصاویر. ستاره‌های دهه ۷۰ ... ۵ نوع جوشی که هرگز نباید ترکانده شود. 3 هفته پیش ..... 8 راز افرادی که هرگز بیمار نمی‌شوند.
Mar 9, 2016 - پس به پزشکانی فکر کنید که بیماران مختلف را معاینه می کنند، بدون اینکه بدانند چه ویروسی در انتظارشان است. ... دکتر اری براون، پزشک متخصص کودکان می گوید، من خیلی مراقبم که هرگز صورتم را لمس نکنم، ... بسیاری از افراد با مشاهده علائم اولیه سرماخوردگی، از زینک (روی)، ... 8 کار روزمره برای بهبود سلامتی.

شناخت بیماری - راز سلامت

www.razhealth.ir/سرویسهای-سلامت/شناخت-بیماری
افرادی که به صورت ژنتیکی و مادرزادی به این بیماری دچار می شوند، ممکن است دچار ... در حین بارداری تست هایی برای تشخیص جنین بیمار وجود دارد که می توان در 8 تا 10 ...... ابتلای مجدد ، اطرافیان خود را به سلی مبتلا خواهند ساخت که هرگز درمان نمی شوند .

حرف دل - آری آغاز دوست داشتن است...

ghalb-e-vahed.persianblog.ir/tag/حرف_دل
به افرادی فکر کن که بر سر موضوعات پوچ و احمقانه رو به روی هم می ایستند .... بزرگترها کوچک شوند؛ کوچکترها هرگز بزرگ نمیشوند . ..... در همین هنگام خدا گفت: راز رسیدن فقط همین است، فقط کافیست انار دلت ترک .... 8- اگر مخالفتی با او داریم با آرامش قانعش می‌کنیم .... فهمید برادرش سخت بیمار است و آنها پولی برای مداوای او ندارند.

روانشناسی = خود شناسی

www.saqar95.blogfa.com/
زندگی نمیتواند به هیچ طریق دیگری خودش را نشان دهد جز آن طریقی كه تو تصور ... آدمها برایتان تکرار شود، این احتمال وجود دارد که آن افراد عادت به صادر کردن انرژی منفی دارند و .... رمز و راز دنيايي كه در آن زندگي مي كنيم در انرژي و ماهيت آن نهفته است به خاطر ..... 7. هرگز به کسي که براي احساس تو ارزش قايل نيست دل نبند. 8. هميشه توان اين را ...
Dec 15, 2013 - آدمــیـزاد هــرگــز نـمـی‌فـهـمـد که تــا چــه انـــدازه عـــاشــق اســت مــگـر زمـــانــی کــه بــکـوشــد دیــگـر عــاشــق ... ﺍﺳﯿﺮ ﻧﻤﯽﺷﻮﺩ... سیـــر .... گورستان ها پر از افرادی است که روزی گمان می کردن که . ... عاشقی پیداست از زاری دل نیست بیماری، چو بیماری دل مولوی ..... جملات بزرگان، كتاب، شعر از جنس درد و چهارشنبه ۳۱ خرداد۱۳۹۱ 12:8.
بعضی‌ها معتقدند انسان بدون عشق نمی‌تواند به زندگی ادامه دهد و دائما احساس می‌كند یك چیز كم ..... طبق مطالعات، افرادی که زندگی شادی دارند، کمتر دچار بیماری می‌شوند و عمرشان هم .... نشانه شماره 8 ..... یک زن هرگز از ابراز عشقهای مرد زندگیش خسته نخواهد شد .

نامه ی دختری زشت که دوست داشت زیبا می بود!

www.khabaronline.ir/detail/141444/weblog/alamifariman
Apr 7, 2011 - من فرزند دوم خانواده هستم که به قول مادرم ای کاش هرگز به دنیا نمی آمدم. ... را راضی کنم به برخی کارها و نمی شود یا اگر بشود من نمی توانم قبول کنم. ... دیدم که بخاطر زیباییشون مورد توجه یه سری آدمای بیمار واقعا بیمار قرار گرفتن و داغون شدن. ..... رو که براش تلاش نکردید رو نخاید خدا قوانین حاکم بر دنیا رو برای افراد خاص ...

8 - صفحه اصلی | واندرز

wonders237.ir/?page=8
مقالات جذاب و عجیبی که هر خواننده ای را به فکر فرو می برد. ... مردم انجام میشود و نتایج ان نیز هرگز گزارش نمیشود، ماموریت فضایی اپولو را میتوان یکی ... توان انرا حتی بیماری تصور کرد، در مواردی افرادی که دچار این بیماری میشوند دست به انجام ... خواهند شد، چراکه تعدادی از این تصاویر دیگر راز نیستند و توسط بهترین متخصصین دنیا ...

راه درست - ترک اعتیاد

hjahangiric60.blogfa.com/tag/ترک-اعتیاد
رمز و راز کشف حقیقت در دو چیز است ، یکی یافتن راه و دیگری آنچه برداشت می داریم ... بعبارت ديگر آنهايي كه تصور نمي كنند هرگز معتاد شوند و با همين اطمينان گاهي مواد ... اما ما به اين نتيجه رسيده ايم كه ما بيمار هستيم و معالجه بيماري ما در كوتاه مدت مثل .... سربازانی که از فرمانروایی بزرگ حفاظت و مراقبت می کنند, بایستی ماهیت افراد ...
Aug 22, 2007 - دخترک به بیماری سختی مبتلا شد ، پدر به هر دری زد تا کودک سلامتی اش را ..... 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 ..... راز خوشبختی " اینست که .... اينکه که آنها به گونه اي زندگي مي کنند که گوئي هرگز نمي ميرند و به ...... بله‌، زيبايي‌ واقعي‌ از روي‌ ظاهر جسماني‌ افراد تعيين‌ نمي‌شود.
Mar 14, 2013 - در مورد اغلب بیماران درمان با قرص ۵۰ میلی گرمی آغز می گردد . ..... در برخی افراد که اين دريچه به خوبی محکم نمی شود، اين احتمال وجود دارد اما مقدار آن خيلی زياد نيست. ...... اولا هرگز توصيه نمي شود رابطه جنسي به صورت دخول (hard) را در اين دوران تجربه كنند چرا كه عطش جنسي دو ...... راز 8: سخت تلاش کنید تا به دست آورید
راز سلامتی در اینست که بدانیم : چه غذایی را با چه غذایی و در چه زمانی و به چه اندازه ای و ..... (8) حتّی توصیه می شود هنگامی که زوجین تصمیم به بچه دار شدن دارند، کمی فاصله .... در صورت تشخیص این مشکل برای شما، توصیه ما این است که هرگز به عمل جراحی ...... نمی‌شود مگر در سایه توحید «به دلیل این که میل به احساس ایمنی از جانب افراد به ...

۸ راز سلامت افرادی که هرگز بیمار نمی‌شوند

harssinpl-ba.sirindex.ir/...راز...افرادی+که+هرگز+بیمار...
May 30, 2016 - واقعیت این است که اکثر افراد در زمان مذاکره به‌گونه‌ای رفتار می‌کنند که افکار .... معتقدند بچه‌ها خیلی وقت است که دیگر به این نوع بيماری مبتلا نمي‌شوند. ..... مادر داغدار این جوان که پس از 8 روز بستری بودن فرزندش در بخش مراقبت های ...

نسخه کاملآرشیو سایت های ایران: خبر ایرانی - آخرين عناوين

newsirani-home.sotiba.ir/
استاد تغذیه دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: روزه داری می تواند در بیماری هایی مثل چاقی، ... کله پاچه، سیرابی و شیردان توصیه نمی شود چون بسیار چرب است و موجب ..... ملانسون هم چنین متوجه شد؛ افرادی که قبل و بعد از خوردن غذا آدامس می‌جوند، به طور ... غذاهاي ديرهضم معمولاً 8 ساعت در دستگاه گوارش مي مانند، در حاليکه غذاهاي زود هضم فقط 3 تا ...

8 راز مهم سلامتی | ایراتو

irato.ir/fa/news/2839954/8-راز-مهم-سلامتی/
May 27, 2016 - زمانی که همه افراد اطراف ما در مورد بیماری‌های مختلف صحبت می‌کنند، برخی از افرا حضور دارند که معتقدند هرگز بیمار نمی‌شوند. این افراد دارای باورها و ...

8 راز مهم سلامتی - آخرین اخبار ایران و جهان

www.khabariruni.tk/news/59650/8+راز+مهم+سلامتی
May 16, 2016 - آفتاب : بدون شک شما هم افرادی را می‌شناسید که نحوه سلامت خود را همیشه کنترل ... می‌کنند، برخی از افرا حضور دارند که معتقدند هرگز بیمار نمی‌شوند.

احدیث های کوتاه از معصومین - صفحه اصلی

rezap502.epage.ir/fa/module.content_Page.27-05-03.html
قرآن، توانمندی است که هیچ توانی جایگزین آن نمی شود وپس از آن هیچ فقری باقی نمی ماند. ..... اگر زمامداران به راه هدایت باشند : رعیت هرگز به نابودی نپیوندد هر چند ستمکار و ..... امام علی (ع) : همانا فقر و بی چیز بلائی است و بدتر از آن بیماری تن است و بدتر ... و خود را زبون ساخته هرکه راز خود را به دیگران گوید به هلاکت رسیده است هرکه به دو ...
درود خدا بر او، فرمود: سینه ی خردمند صندوق راز اوست، و خوش رویی وسیله ی دوست یابی، و ... حکمت 8. شگفتی های تن آدمی. (علمی، فیزیولوژی انسانی). درود خدا بر او، فرمود: از ویژگی های انسان ... درود خدا بر او، فرمود: هر فریب خورده ای را نمی شود سرزنش کرد. .... می گویم: ( راست گفت امام علی(علیه السّلام) « درود خدا بر او باد» که بیماری پاداشی ...
 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 141
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 518
  • آی پی دیروز : 216
  • بازدید امروز : 2,975
  • باردید دیروز : 1,452
  • گوگل امروز : 12
  • گوگل دیروز : 29
  • بازدید هفته : 6,146
  • بازدید ماه : 6,146
  • بازدید سال : 383,757
  • بازدید کلی : 4,163,535