loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 189 شنبه 09 مرداد 1395 نظرات (0)

 

آقایان در فصل تابستان این گونه لباس بپوشید

\"آقایان

آقایان در فصل تابستان این گونه لباس بپوشید 

امروز در این مطلب نکاتی راجع به پوشیدن لباس آقایان در فصل گرما داریم تا آقایان بتوانند با پوشش خود را با فصل گرما وفق دهند. خیلی از آقایان با فرارسیدن فصل تابستان برای اینکه کمتر احساس گرما کنند، طوری لباس می‌پوشند که اصلا به قاعده نیست.

 

به عبارت دیگر، تابستان فصل بدتیپی عده‌ی زیادی از آقایانی است که حاضرند تیپ‌شان را فدای خنکی و راحتی کنند، در حالی که می‌توانند

 

فقط با رعایت چند نکته‌ی ساده علاوه بر اینکه خیس عرق نشوند، یک تیپ تابستانی شیک به هم بزنند. در ادامه با ما همراه باشید تا این چند نکته را با شما در میان بگذاریم.

 

۱. لباس‌های سبک و جنس خنک بپوشید

لباس‌های سبک از جنس الیاف طبیعی، مانند نخ یا کتان، بهترین انتخاب برای فصل تابستان هستند. اگر لباس‌های این جنسی را جلوی نور بگیرید،

 

تاروپودشان طوری است که می‌توانید آن طرف پارچه را تا حدودی ببینید. لباس‌های این جنسی زودتر خشک می‌شوند و چون در تابستان زیادتر عرق می‌کنیم، انتخاب مناسب‌تری هستند.

 

در انتخاب لباس برای فصل گرما توصیه می‌کنیم پارچه‌های ۱۰۰ درصد پشمی سبک را در اولویت قرار دهید. عموم مردم به اشتباه تصور می‌کنند پارچه‌های پشمی بیشتر در فصل سرما کاربرد دارند، در حالی که پارچه‌های پشمی سبک از جمله بهترین پارچه‌های تابستانی به شمار می‌روند.

 

لباس‌های سنگین به بدن می‌چسبند و مثل عایق عمل می‌کنند، یعنی جریان هوا ندارند و حرارت بدن را داخل لباس گیر می‌اندازند.

 

استفاده از پارچه‌های بافت‌ جناغی، مثل پارچه‌های جین، به هیچ وجه توصیه نمی‌شود. این پارچه‌ها از رج‌های موازی و مورب تشکیل شده‌اند و به دلیل بافت منسجمی که دارند

 

جریان هوا را عبور نمی‌دهند. در عوض، می‌توانید از پارچه‌های پیراهنی پوپلین، راه‌راه نخی یا نخ‌پنبه‌های درشت‌‌بافت استفاده کنید. پیراهنی‌های ماهوتی نیز از پیراهنی‌های بافت حصیری یا همان آکسفورد خنک‌ترند.

\"آقایاناین روزها، الیاف‌های مصنوعی سبک نیز به بازار آمده‌اند که انواع تابستانی آنها توصیه‌ی بعدی ماست. چنانچه قصد دارید از پارچه‌های این جنسی خریداری کنید، حتما مطمئن شوید پارچه‌ی مورد نظر از جنس الیاف مصنوعی تابستانی باشد.

 

۲. از پارچه‌های قابل تنفس لباس بدوزید

دما و رطوبت بالا، به ویژه در مناطق شرجی، بسیار اذیت‌کننده است. دمای بدن در این شرایط از طریق عرق کردن و بیرون دادن گرما از منافذ پوست کاهش می‌یابد. پس پیشنهاد می‌کنیم از لباس‌هایی استفاده کنید که قابل تنفس‌اند، یعنی جریان هوا دارند و حرارت بدن را از تاروپود لباس عبور می‌دهند. پارچه‌هایی که جریان هوا از تاروپودشان رد نمی‌شود بوی نامطبوع ایجاد می‌کنند.

 

الیاف‌ طبیعی، به ویژه پارچه‌های‌ نخ‌ پنبه، عرق را به خودشان می‌گیرند و چون جریان هوا از تاروپودشان رد می‌شود، خنک‌ترند. پارچه‌های کتان، پشمی و سایر الیاف طبیعی نیز به الیاف‌های مصنوعی مثل پلی‌استر ترجیح داده می‌شوند.

 

الیاف‌های مصنوعی عرق را به خودشان نمی‌گیرند و نمی‌گذارند گرمای بدن تبخیر شود. به همین دلیل اگر در فصل تابستان از پیراهن‌های این جنسی بپوشید، احتمال دارد عرق‌سوز شوید.

یادتان باشد همه‌ی پارچه‌های سبک لزوما قابل تنفس نیستند. پارچه‌های سبکی که تاروپود به‌ هم‌ چسبیده دارند مثل عایق عمل می‌کنند و گرما و رطوبت بدن را از خودشان عبور نمی‌دهند. مثلا پارچه‌های حریر اگرچه سبک هستند به هیچ وجه برای فصل گرما توصیه نمی‌شوند، چون حرارت بدن را در خودشان نگه می‌دارند و نیز در معرض نور شدید آفتاب و تعریق زیاد از ریخت می‌افتند.

 

۳. لباسی انتخاب کنید که از پوست‌تان در برابر تابش خورشید محافظت کند

لباس مهم‌ترین وسیله‌ی محافظتی در برابر اشعه‌های زیان‌آور خورشید است. پس در تابستان لباس‌هایی بپوشید که بدن‌تان را از اشعه‌ی ماوراءبنفش در امان نگه دارند. توصیه می‌کنیم لباسی انتخاب کنید که سطح بیشتری از پوست بدن‌تان را بپوشاند. شلوار و بلوز آستین بلند از شلوارک و تیشرت مناسب‌ترند.
\"آقایانیادتان نرود سر و گردن و قسمت‌های بالایی قفسه‌ی سینه نیز بهتر است در معرض تابش مستقیم خورشید نباشند. برای محافظت از سر می‌توانید از کلاه‌های تابستانی استفاده کنید. همچنین، بلوزهای آستین کوتاه و جلو سه دکمه چون بازوها و قسمت بالایی قفسه‌ی سینه را نمی‌پوشانند، پوشش‌های تابستانی مناسبی در برابر اشعه‌ی ماوراءبنفش نیستند.

 

۴. دوخت لباس‌های تابستانی خود را به خیاط‌های کاربلد بسپارید

انتخاب پارچه‌ی مناسب به تنهایی کافی نیست، بلکه طرز دوخت لباس نیز از اهمیت قابل توجهی برخوردار است. خیاط‌های کاربلد طوری لباس می‌دوزند که مزیت‌های پارچه حفظ شود. مثلا اگر پارچه‌ی کُتی ۱۰۰ درصد پشم انتخاب کرده باشید،

 

خیاط باید بداند آستر پلی‌استر مناسب کت‌های تابستانی نیست. پارچه‌های پشمی سبک همان طور که گفتیم در ردیف پارچه‌های قابل‌ تنفس رده‌بندی می‌شوند، اما آستر پلی‌استر چون از الیاف مصنوعی است این مزیت را خنثی می‌کند.

 

کُت‌های بِلِیزِر معمولا با آسترهای پلی‌استر، ساتن یا ابریشم دوخته می‌شوند که هیچ‌یک انتخاب مناسب فصل گرما نیستند. کت‌های بلیزر بدون آستر و کت‌های نیمه‌آستر مناسب‌ترین انتخاب برای فصل تابستان به شمار می‌روند. در ضمن، می‌توانید با سفارش یک کت بدون آستر، لباس تابستانی جمع‌وجورتری داشته باشید.

 

۵. از رنگ‌های روشن استفاده کنید

تا حد امکان از پوشیدن لباس‌های رنگ تیره در فصل گرما اجتناب کنید. لباس‌های تیره چون نور بیشتری به خودشان جذب می‌کنند گرم‌ترند، این در حالی است که لباس‌های رنگ روشن چون نور تابیده شده را بیشتر منعکس می‌کنند، خنک‌ترند. رنگ مشکی بیشترِ نور تابیده شده را جذب می‌کند و انعکاس کمتری دارد، اما رنگ سفید بیشتر نور تابیده شده را منعکس می‌کند.

 

رنگ‌های آبی تیره، بنفش پررنگ و سبز وقتی در معرض نور شدید قرار می‌گیرند، انرژی گرمایی تولید می‌کنند، که بیشتر از میزان گرمایی است که در همان میزان نور از رنگ‌های روشن تولید می‌شود.

 

از طرف دیگر، چون تابستان فصل نور و گرماست، پوشیدن لباس‌های رنگ روشن باعث خواهد شد حال‌وهوای تابستانی بیشتری به خود بگیرید. به همین دلیل است که طراحان مد در کالکشن‌های تابستانی خود اغلب روی رنگ‌های سفید، بژ، صورتی و زرد مانور می‌دهند.
\"آقایانو حالا چند پیشنهاد دیگر

برای اینکه از تابش مستقیم خورشید به ناحیه‌ی سر و صورت در امان بمانید، از کلاه‌های نمدی یا حصیری استفاده کنید.
\"آقایانکلاه انتخاب مناسبی برای شما آقایان در روزهای گرم تابستان است تا سر و صورت خود را از تابش مستقیم خورشید در امان نگه دارید. کلاه‌های حصیری یا نمدی به دلیل سوراخ‌های ریزی که در بدنه‌ی آنها تعبیه شده است جریان هوا دارند و گرمای بدن را به راحتی از ناحیه‌ی سر بیرون می‌دهند.

 

شلوارهای کتان در مقایسه با جین انتخاب مناسب‌تری برای تابستان هستند.
\"آقایانعموم مردم تصور می‌کنند شلوار جین چهار فصل است، در حالی که پوشیدن این جنس شلوارها در فصل تابستان توصیه نمی‌شود. اما اگر همچنان به پوشیدن شلوار جین اصرار دارید، پیشنهاد می‌کنیم حتما جین سبک از جنس سوپیما (نوعی کتان) تن کنید. اگر هم جین‌پوش نیستید، شلوارهای جنس کتان بهترین انتخاب برای شماست، فقط اینکه خیلی زود چروک می‌شوند.

 

گرمای هوا بهانه ی خوبی برای نپوشیدن جوراب نیست.
\"آقایانخیلی از آقایان عادت دارند در تابستان از دمپایی‌های انگشتی استفاده کنند، در حالی که این دمپایی‌ها فقط و فقط مناسب پیک‌نیک‌های ساحلی است و نه قدم زدن در خیابان. خیلی‌های دیگر هم عادت دارند بدون جوراب کفش بپوشند. به دلیل تعدد غدد عرق در پا، این ناحیه از بدن به شدت عرق می‌کند و چنانچه جوراب نپوشید، رطوبت پا موجب از بین رفتن چرم کفش خواهد شد.

 

برای اینکه پاها کمتر عرق کنند، از جوراب‌های رنگ روشن و همچنین کفش‌های هواکش‌دار استفاده کنید. پوشیدن صندل هم بد نیست، اما نه برای همه جا.

 

جلیقه‌ی نخی یا کتانی بدون کت انتخاب مناسبی برای آقایانی است که نمی‌خواهند کت بپوشند.
\"آقایانآقایانی که در گرما تحمل پوشیدن کت ندارند، می‌توانند جلیقه‌ی خالی تن کنند. جلیقه‌های نخی یا کتانی با شلوارهای جنس کتان جور درمی‌آیند. اگر هم دوست داشتید می‌توانید لبه‌های آستین‌تان را بالا بزنید. به همین سادگی می‌توانید با رعایت نکاتی که مرور کردیم حتی در اوج گرما شیک و آراسته به نظر برسید و تیپ‌تان را فدای راحتی و خنکی نکنید.


Google
About 260,000 results (0.55 seconds)
Search Results
آقایان در فصل تابستان این گونه لباس بپوشید - پارس ناز
www.parsnaz.ir/آقایان-فصل-تابستان-گونه-لباس-ب...
Translate this page
آقایان در فصل تابستان این گونه لباس بپوشید امروز در این مطلب نکاتی راجع به پوشیدن لباس آقایان در فصل گرما داریم تا آقایان بتوانند با پوشش خود را.
Images for ‫آقایان در فصل تابستان این گونه لباس بپوشید‬‎Report images
Image result for ‫آقایان در فصل تابستان این گونه لباس بپوشید‬‎
9 hours ago
Image result for ‫آقایان در فصل تابستان این گونه لباس بپوشید‬‎
9 hours ago
Image result for ‫آقایان در فصل تابستان این گونه لباس بپوشید‬‎
10 hours ago
Image result for ‫آقایان در فصل تابستان این گونه لباس بپوشید‬‎
10 hours ago
More images for آقایان در فصل تابستان این گونه لباس بپوشید
مردان در تابستان این گونه لباس و پوشاک بتن بکنید (۸ عکس) - سرزه
www.serze.com/مردان-تابستان-گونه-لباس-پوشاک-ب...
Translate this page
8 hours ago - آقایان در فصل تابستان این گونه لباس بپوشید عکس شماره 1 ⇩ مردان در فصل تابستان اینگونه لباس بر تن بکنید امروز در این مطلب نکته هایی ...
آقایان در تابستان چه نوع لباسی بپوشند؟ - چی بپوشم
chibepoosham.com/5-principal-tips-for-wear-cloth-in-...
Translate this page
آقایان در تابستان چه نوع لباسی بپوشند؟ ... یکی از مزیت های لباس های نازک این است که اگر تعرق تان زیاد باشد زودتر خشک می شوند. ... پوست شما در اولویت است؛ سعی کنید از لباس های آستین بلند و یقه دار استفاده کنید، این گونه لباس ها از اشعه مضر نور خورشید جلوگیری می کند. ... ۳- نکاتی کلی در انتخاب تی شرت در فصل تابستان.
آقایان در فصل تابستان این گونه لباس بپوشید - خبر آنتایم
khabarontime.ir/.../آقایان-در-فصل-تابستان-این-گونه...
Translate this page
خبر-آنتایم-خبر-آنتایم-آقایان-در-فصل-تابستان-این-گونه-لباس-بپوشید ... خیلی-از-آقایان-با-فرارسیدن-فصل-تابستان-برای-اینکه-کمتر-احساس-گرما-کنند،-طوری- ...
بهار چگونه خوش تیپ لباس بپوشیم؟ - بیتوته
www.beytoote.com/mode/mode/nice-spring-dress.html
Translate this page
خوش تیپی در بهار لباس پوشیدن و خوش تیپی , خوش تیپ بودن در فصل بهار , رازهای خوش ... در دنیای مد امروز، نصب سنجاق یقه برازندگی خاصی به ظاهر آقایان می بخشد در کنار همه .... اصرار دارید حتی اگر این رنگ ها به پوست تان نمی آیند آنها را بپوشید؟
راهنمای لباس پوشیدن آقایان در فصل گرما | تابستان فصل بدتیپی - قطره
www.ghatreh.com/.../راهنمای-لباس-پوشیدن-آقایان-ف...
Translate this page
2 days ago - راهنمای لباس پوشیدن آقایان در فصل گرما ... به همین دلیل اگر در فصل تابستان از پیراهن های این جنسی بپوشید، ... \"ایدز\" کی و چگونه وارد ایران شد؟
مدل لباس جدید | سایت خبری و سرگرمی
pglink.ir/category/مدل-لباس-جدید/
آقایان در فصل تابستان این گونه لباس بپوشید · جولای 29, 2016 khanom jafari. آقایان در فصل تابستان این گونه لباس بپوشید. امروز در این مطلب نکاتی راجع به ...
به سه دليل بايد در تابستان لباس هاي نخي بپوشيد
pitzaatishi.rozblog.com/.../به-سه-دليل-بايد-در-تابس...
Translate this page
4 days ago - اينگونه لباس پوشيدن مناسب با اندام ،مردان را جذاب ميكند - نیک صالحی ... راهنمای لباس پوشیدن آقایان در فصل گرما | خیلی از آقایان با ... به همین دلیل اگر در فصل تابستان از پیراهن های این جنسی بپوشید، احتمال دارد عرق سوز شوید.
در فصل بهار چگونه خوش تیپ \"لباس\" بپوشیم؟ - باشگاه خبرنگاران جوان
www.yjc.ir › اقتصادی › نبض بازار
Translate this page
بهار با این همه رنگ مهمان طبیعت شده و آن وقت شما غافل از آن همه تنوع و زیبایی، چسبیده اید به همان رنگ های تیره و سرد؟ حالا با تغییر فصل، وقت آن رسیده که شما هم ...
shixon
shixon.vcp.ir/
Translate this page
9 پیشنهاد برای لباس پوشیدن آقایان در فصل زمستان · 9 پیشنهاد ... مهم نیست که سال گذشته تان چگونه گذشت, مهم این است که سال جدید برایتان بهتر از سال قبل و پر از سلامتی و شادی باشد . ..... چگونه برای عروسی در فصل تابستان لباس بپوشیم؟
پوشیدن لباس مناسب در تابستان نقاشی - خبر ایرونی
iruni.ir/search/?q=پوشیدن+لباس+مناسب...تابستان...
Translate this page
لباس پوشيدن زمستانی آقایان ، آقایان در زمستان و سرما اینگونه لباس بپوشند : این فقط خانم های نیستند که با فرا رسیدن فصل های متفاوت به فکر تغییر مد و ...
آقایان در زمستان و سرما اینگونه لباس بپوشند + عکس - ایران مطلب
iranmatlab.ir/.../آقایان-در-زمستان-و-سرما-اینگونه-لبا...
Translate this page
لباس پوشیدن زمستانی آقایان ، آقایان در زمستان و سرما اینگونه لباس بپوشند : این فقط خانم های نیستند که با فرا رسیدن فصل های متفاوت به فکر تغییر مد و ...
ویدئو: چطور در گرمای هوا لباس بپوشیم؟ - والامد؛ مجله آنلاین مد، لباس و ...
valamod.ir/ویدئو-چطور-در-گرمای-هوا-لباس-بپوشیم؟/
Translate this page
Jul 11, 2015 - وقتی که هوا شروع به گرم شدن می‌کند، اولین تغییرات در لباس آقایان به سمت اسپرت شدن، ... یکی از سوالاتی که اینگونه مردان می‌پرسند این است که «من می‌خواهم مردانه و خوب لباس بپوشم، اما ... آیا اصولاً امکان‌پذیر است تا در گرمای هوای تابستان مردانه لباس پوشید؟ ... ترکیباتی که هیچ‌کدام برای فصل گرما مناسب نیست.
آقایان در زمستان و سرما اینگونه لباس بپوشند عکس – فلکس هاست
flaxhost.ir/?p=2161
Translate this page
Nov 26, 2015 - لباس پوشیدن زمستانی آقایان ، آقایان در زمستان و سرما اینگونه لباس بپوشند : این فقط خانم های نیستند که با فرا رسیدن فصل های متفاوت به فکر ...
مردان اینگونه در تابستان لباس بپوشند | سایت آرایشی و زیبایی تک رژ
www.tak-roj.ir/مردان-اینگونه-در-تابستان-لباس-بپو...
Translate this page
Aug 28, 2013 - مردان اینگونه در تابستان لباس بپوشند ... است که رفتن سراغ آن به خصوص در فصل تابستان جواب می‌دهد مشروط بر آنکه کمی‌ساختار شکن باشید.
چگونه در فصل پاییز لباس بپوشیم؟ - وبلاگ بایکس
blog.buyex.ir › مد و تیپ مناسب فصل
Translate this page
Nov 9, 2015 - خانه / مد و تیپ مناسب فصل / چگونه در فصل پاییز لباس بپوشیم؟ ... بانوان و آقایان خوش پوش می توانند یک لایه لباس به لباس های خود اضافه کنند، لباس ... صرف زمان برای جستجوی مجله ها در فصل تابستان این اطمینان را به شما می دهد که ...
لباس پوشیدن در تابستان،چگونه در تابستان لباس بپوشیم؟
www.delgarm.com/.../109375-لباس-پوشیدن-در-تاب...
Translate this page
Jul 22, 2014 - لباس پوشیدن در تابستان،چگونه در تابستان لباس بپوشیم؟ ... از این رو، استفاده از رنگ‌های تیره در فصل تابستان بسیار اشتباه است؛ زیرا مستقیما تمام نور خورشید را جذب می‌کند و ... لباس مناسب برای آقایان در فصل تابستان.
لباس پوشیدن در تابستان،چگونه در تابستان لباس بپوشیم؟
www.delgarm.com/.../109375-لباس-پوشیدن-در-تاب...
Translate this page
Jul 22, 2014 - لباس پوشیدن در تابستان:تابستان فصل گرمی است که دغدغه‌های پوشش خنک را ... در نتیجه اگر در تابستان لباس‌ها و مانتوهای روشن بپوشید، این گرما راحت‌تر به بیرون بدن منتقل می‌شود. ... لباس مناسب برای آقایان در فصل تابستان.
بهار چگونه خوش تیپ لباس بپوشیم؟ - پرشین وی
www.persianv.com/modeha/278638.php
Translate this page
Feb 14, 2015 - به این ترتیب یادتان باشد که در فصل بهار باید لباس هایی انتخاب کنید که ... زمانی که می خواهید لباس بپوشید باید سعی کنید که از رنگ های متضاد یا رنگ های هم ..... نکات مهم پوشیدن لباس رسمی در تابستان مخصوص آقایان+تصاویر.
آقایان! با این تیپ، خانم ها را فراری می دهید - برترین ها
www.bartarinha.ir/.../آقایان-با-این-تیپ-خانم-ها-را-فرا...
Translate this page
Apr 17, 2016 - اینگونه لباس بپوشید، خانم ها را فراری می دهید. در اینجا به 10 تا از بدترین عادات لباس پوشیدن آقایان از نظر خانم ها اشاره کرده ایم. 1.شلوار جین بگی .... آقایان خالی است · بهترین صندل های مردانه در بهار و تابستان 2016 .... با شروع فصل گرما متاسفانه دیدن پوشیدن صندل با جوراب به وفور دیده خواهد شد! تورو خدا نکنید از ...
چه لباسی برای تابستان مناسب است؟ - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=166122
Translate this page
May 23, 2011 - پوشيدن لباس تنگ و پلاستيکي در فصل تابستان... ... در این گونه موارد، بدن به دلیل تعریق زیاد، آب خود را از دست می دهد و تعادل آب و مواد شیمیایی بدن به هم ... فقط در خانه: بسیاری از آقایان ایرانی عادت دارند در منزل پیژامه بپوشند.
چگونه بهتر لباس بپوشم؟ 4 نکته طلایی - بامیلو
blog.bamilo.com/.../چگونه-بهتر-لباس-بپوشم؟-4-نک...
Translate this page
Nov 3, 2015 - برخی بر این تصور هستند که ظاهر و نحوه لباس پوشیدن در زندگی روزمره و دید دیگران ... اما اینطور نیست، در صورتی که لباس مرتب، پاکیزه و به روز بپوشید خواستن به .... بهترین کفش ‌های مناسب فصل بهار: مد روز در بامیلو · پنج پیشنهاد برای یک تیپ بهاری خاص: خانم‌ها ... تابستان در راه است; ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۲.
راهنمای خرید لباس در تابستان | خانم و آقای مد
alamode.itetis.com/راهنمای-خرید-لباس-در-تابستان/
Translate this page
in پوشاک, پوشاک آقایان, پوشاک خانم ها Leave a comment 1141 views 0 ... اگر در این فصل به دنبال خرید یک مانتو تابستانه هستید، حتما رنگ روشن را انتخاب کنید. ... در نتیجه اگر در تابستان لباس ها و مانتوهای روشن بپوشید، این گرما راحت تر به ... نازک دوخته شده اند و بدون چین و لایه باشند، در این صورت در مانتوتان در خیابان شلوغ و ...
در فصل بهار چگونه خوش تیپ لباس بپوشیم؟ - تاپ ناز
www.topnaz.com/در-فصل-بهار-چگونه-خوش-تیپ-لبا...
Translate this page
در فصل بهار چگونه خوش تیپ لباس بپوشیم؟ در فصل بهار ... فصل بهار، این فرصت را به شما می دهد که انواع رنگ ها را به مجموعه رنگ لباس هایتان اضافه کنید و با فصل هماهنگ شوید. برای خوش .... آقایانی که دوست دارند خوش تیپ باشند بخوانند. 22 آوریل ...
اصول کلی لباس پوشیدن و نحوه انتخاب لباس [آرشيو] - P30World Forums ...
forum.p30world.com › ... › سـَـبـک زنـدگــی
Translate this page
May 13, 2009 - راستی این لباس پوشیدن خودش قانون خاصی داره مثله دکوراسیون اتاق میمونه که باید .... مردان لاغر اندام چگونه لباس بپوشید ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری ... آقایان چگونه بلندتر به نظر برسید ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری ..... ۹) صندل‌های لاانگشتی که در فصل تابستان بسیار متداول می‌شود، انتخاب ...
بنیتا - سه دلیل برای این‌که چرا باید در تابستان لباس‌های نخی بپوشید
www.benita.ir/.../Three-reasons-why-should-wear-cott...
Translate this page
4 days ago - دلایلی که باید در تابستان لباس های نخی بپوشید. 1. ... فصل تابستان نزدیک است، در نتیجه در این فصل، لباس‌های نخی بپوشید، رنگ ... ۸ استیل افسانه‌ای مد خیابانی آقایان · قدرتمندترین زنان دنیا در هر مراسمی این‌گونه لباس می‌پوشند ...
راهنمای خرید لباس در تابستان
vista.ir/article/336768/راهنمای-خرید-لباس-در-تابستان
Translate this page
اگر در این فصل به دنبال خرید یک مانتو تابستانه هستید، حتما رنگ روشن‌ را انتخاب ... در نتیجه اگر در تابستان لباس‌ها و مانتوهای روشن بپوشید، این گرما راحت‌تر به ... دوخته شده‌اند و بدون چین و لایه باشند، در این صورت در مانتوتان در خیابان شلوغ و ... و بی‌آستین، لباس‌های تابستانه مناسبی برای آقایان در روزهای تابستانی خانه است.
اصول و نحوه ی پوشش و لباس - سیمرغ
seemorgh.com › سبک زندگی › مد و لباس
Translate this page
ست کردن لباس یکی از رموز شیک پوشی برای خانم ها و آقایان… متناسب با فرم ... ست کردن لباس : شلوارهای کوتاه تابستانی را اینگونه ست کنید!!! ست کردن لباس ... فصل بهار و تابستان وقت مناسبی برای نشان دادن شکم ورزشکاری است. از مهمانی نهار آخر ... اگر اینگونه لباس بپوشید خانم ها را فراری می دهید، مراقب باشید!! تمام خانم ها به ...
در فصل بهار چگونه خوش تیپ لباس بپوشیم؟ - تکناز
www.taknaz.net/news_detail_30182.html
Translate this page
تکناز: بهار با این همه رنگ مهمان طبیعت شده و آن وقت شما غافل از آن همه تنوع و زیبایی، چسبیده اید به همان رنگ های تیره و سرد؟ حالا با تغییر فصل، وقت آن رسیده که شما هم ...
چگونه در زمستان لباس های رنگی بپوشیم - کوپه
www.koupeh.com/.../چگونه-در-زمستان-لباس-های-رنگ...
Translate this page
آکاایران: در فصل تابستان لباس چه رنگی بپوشیم؟ ..... لباس پوشیدن زمستانی آقایان ، آقایان در زمستان و سرما اینگونه لباس بپوشند : این فقط خانم های نیستند که با ...
آقایان در زمستان و سرما اینگونه لباس بپوشند + عکس آقایان در زمستان و ...
golbaharfun.com › متفاوت
Translate this page
لباس پوشیدن زمستانی آقایان ، آقایان در زمستان و سرما اینگونه لباس بپوشند : این فقط خانم های نیستند که با فرا رسیدن فصل های متفاوت به فکر تغییر مد و ...
راهنمای داشتن یک تیپ تابستانی شیک برای آقایان شیک پوش+تصاویر
www.niksalehi.com/moderooz/view/028488.php
Translate this page
به همین دلیل اگر در فصل تابستان از پیراهن‌های این جنسی بپوشید، احتمال دارد عرق‌سوز شوید. یادتان باشد ... اينگونه لباس پوشيدن مناسب با اندام ،مردان را جذاب ميكند.
آقایان خوش لباس اینگونه انتخاب می کنند! – جديدترين اخبار ايران و جهان ...
www.momtaznews.com/آقایان-خوش-لباس-اینگونه-ان...
Translate this page
آقایان خوش پوش، شیک ترین رنگ های کرم و قهوه ای را برائ لباس های خود انتخاب می کنند ... پنجشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۵ چاق ها حتما نباید تیره بپوشند پیشنهاد تازه این است؛همه ی ... کرد: یک طراح لباس معتقد است؛ طراحان لباس در فصل تابستان بیشتر از فصل ...
بهار چگونه خوش تیپ لباس بپوشیم؟ - عصر ایران
www.asriran.com › عصرايران دو › خواندنی ها و دیدنی ها
Translate this page
بهار فصل رنگ هاست و پوشیدن لباس های رنگی در این فصل حال و هوای خود و اطرافیان تان را واقعا عوض می کند. در این فصل پوشیدن رنگ های سبز، زرد، نارنجی و... بهتر از ...
اینگونه بپوشید تا در بهار خوش تیپ شوید - زندگی الکترونیکی
www.elife.ir/.../اینگونه-بپوشید-تا-در-بهار-خوش-تی...
Translate this page
از قضا فصل بهار بهترین فرصت برای تجربه پوشیدن انواع لباس هایی است كه هرگز آن را تجربه نكرده اید. فصل بهار، این فرصت را به شما می دهد كه انواع رنگ ها را به ...
نحوه لباس پوشیدن مردان در تابستان تصویری : مجله بی قرار
turbo.biqarar.com/.../نحوه-لباس-پوشیدن-مردان-در-تاب...
Translate this page
Nov 29, 2015 - اینگونه لباس پوشیدن مناسب با اندام ،مردان را جذاب میکند – نیک صالحی ... چی رو با چی بپوشیم این شماره ویژه آقایان است و البته همه خانم هایی که خیال ... ست لباس و کفش مردانه برای خوشتیپ شدن در فصل تابستان را در ادامه به شما …
چگونه برای عروسی در فصل تابستان لباس بپوشیم؟-وبلاگ شیکسون
blog.shixon.com/articles/1054
Translate this page
Jun 16, 2015 - چگونه برای عروسی در فصل تابستان لباس بپوشیم؟ ... پاپیون سیاه در کنار کت و شلوار سیاه (یا رنگ آبی این اجزا) به همراه یک پیراهن سفید شما را ... پیراهن وکراوات با کت و شلوار (قسمت2); آقایان در محیط کار چگونه لباس بپوشند ؟
انتخاب لباس با توجه به فصل - مطالب مد و زیبایی مخصوص زنان
modvazibaie.samenblog.com/.../انتخاب-لباس-با-توجه...
Translate this page
Dec 26, 2015 - راهنمای انتخاب لباس برای تابستان,مد لباس تابستانه,مدل لباس تابستانه,مد ... چطور لباس بپوشم,تابستان چه لباسی بپوشم,تابستان چطور لباسی بپوشم ... لباس هایی فوق العاده گرم هستند و در فصل زمستان هیچ گونه سرمایی به داخل بافت آنها ... این نوع از لباس ها همیشه مد و قابل ست شدن با انواع پوشیدنی ها می باشند.
چه لباسی برای تابستان مناسب است؟ - سامانه سراسری زمات
zmat.ir/چه-لباسی-تابستان-مناسب-است؟/
Translate this page
May 8, 2016 - پوشیدن لباس تنگ و پلاستیکی در فصل تابستان فرد را در معرض انواع ... در این گونه موارد، بدن به دلیل تعریق زیاد، آب خود را از دست می دهد و تعادل آب و مواد ... فقط در خانه: بسیاری از آقایان ایرانی عادت دارند در منزل پیژامه بپوشند.
لباس و مد:راهنمای لباس پوشیدن آقایان در فصل گرما | مجله اینترنتی کهلیک
kahlek.ir/index.php/news1701144
Translate this page
2 days ago - سبک جنس بپوشید سبک جنس طبیعی، نخ کتان، انتخاب فصل هستند. ... قصد از این خریداری حتما شوید مورد از الیاف تابستانی از قابل لباس دما رطوبت ... یا استفاده کلاه مناسبی شما در گرم است سر صورت را تابش خورشید امان دارید.
پونیلا - لباس هایی که در پاییز ... - ورود
ponila.com/post/124447/
Translate this page
من عاشق فصل پاییز و مدل لباس هایی هستم که برای این فصل طراحی می شوند. با این که هوا هنوز به اندازه ی کافی سرد نشده و هم چنان گرمای تابستان پابرجاست اما از ... ... پست شده در ۱۴ مهر ۱۳۹۴ | توسط منصوره مصطفی زاده 3 پاییز چی بپوشیم؟ ... این نوع پوشش به صورت جداناپذیری از پوشش جوانان و علاقه مندان مد در این فصل قرار دارد. ... ۰.
چگونه لباس بپوشيم تا هميشه شيك به نظر برسيم؟ - هفت گنج
7ganj.ir/چگونه-لباس-بپوشيم-تا-هميشه-شيك-به-نظر...
Translate this page
Feb 7, 2014 - چگونه لباس بپوشیم تا همیشه شیک به نظر برسیم؟ ... چرا که لباس سفید عروس در چشم می باشد و لباس شما در این میان جلوه ای پیدا نخواهد داشت. ... اگرچه جوراب پوشیدن برای فصل سرما بسیار مناسب می باشد و پاها را داخل کفش گرم نگه می دارد ،اما باید بدانید ... ۱۵ – شلوار کوتاه و چسبان فقط مخصوص تابستان نمی باشد.
بهار چگونه خوش تیپ لباس بپوشیم؟
www.berooztarinha.com/.../بهار-چگونه-خوش-تیپ-لبا... - Translate this page
فصل بهار، این فرصت را به شما می دهد که انواع رنگ ها را به مجموعه رنگ لباس هایتان اضافه کنید و با فصل هماهنگ شوید. برای خوش تیپ شدن شما در فصل بهار، ...
بهترین لباس پوشیدن آقایان - صبح بخیر
sobbekheir.com/tag/بهترین-لباس-پوشیدن-آقایان
Translate this page
درست است که این آقایان خوش تیپ و خوش اندام هر چه بپوشند به آنها خواهد آمد، ولی می توانند .... فصل تابستان خصوصیات ویژه‌ای دارد که مهمترین آن گرماست لذا هر فرد باید ... در این صورت اگر شما هم جزو آن خیلی ها هستید زود دست به كار شوید و در كمد لباس تان ...
خانه ي مد فرزان نيا - اداب پوشيدن لباس
farzan-nya.blogfa.com/category/28
Translate this page
نکاتی مفید هنگام انتخاب لباس برای آقایان جثه دار (1) .... پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله وسلم این گونه به زندگی و دنیا می نگریست و ... زمانی که با فصل سرما مواجه می شویم، یک راه مناسب پوشیدن چند لایه لباس روی هم .... 1377623725261 چگونه لباس بپوشیم تا پاهایمان بلندتر به نظر برسد ... برچسب‌ها: فصل تابستان ولباسهاي گرم
لباس پوشیدن در زمستان - لینک گردی
unvan.ir/news/لباس-پوشیدن-در-زمستان
Translate this page
۱ لباس‌های زیر گرمی بپوشید که کاملا اندازه و مناسب اندام شما است این گونه لباس زیر ... 675 ... نکات مهم پوشیدن لباس رسمی در تابستان مخصوص آقایان+ ... 137 ... در فصل سرما باید مراقب لباس پوشیدن بود تا از سرماخوردگی چلوگیری شود.اول از همه یک ...
راهنمای لباس پوشیدن آقایان در فصل گرما - آکا - سرگرمی
www.akairan.com/.../news2016728853423508.html
Translate this page
5 days ago - به همین دلیل اگر در فصل تابستان از پیراهن های این جنسی بپوشید، ... مناسبی برای شما آقایان در روزهای گرم تابستان است تا سر و صورت خود را از ...
مردان اینگونه در تابستان لباس بپوشند تیپ اقایان - ناب مد - JavanBlog.IR
nabmod.javanblog.ir/740927-مردان+اینگونه+در+تاب...
Translate this page
Feb 3, 2016 - مردان اینگونه در تابستان لباس بپوشند تیپ اقایان - مدل لباس,مدل لباس ... در فصل تابستان جواب می‌دهد مشروط بر آنکه کمی‌ساختار شکن باشید.
نکات پوشیدن لباس در فصل تابستان - مد و زیبایی
mersia.ir › مد و زیبایی
Translate this page
Jul 18, 2016 - در فصل تابستان هستیم و گرمای هوا میتواند برای ما آزاردهنده باشد و نحوه ... آن یک پیراهن یا مانتو خنک و نخی تابستانه به رنگ‌های روشن بپوشید. ... کتان‌کش‌پوش‌ها بخوبی می‌دانند که پوشیدن این جنس شلوار چه مزیتی در کار کردن و قدم زدن در هوای گرم دارد. ... ست کردن لباس یکی از رموز شیک پوشی برای خانم ها و آقایان است.
Searches related to آقایان در فصل تابستان این گونه لباس بپوشید

تیپ بهار 95

تیپ فصل بهار

تیپ بهاری پسرانه

تیپ بهاره دخترانه

تیپ بهاری دخترانه

تیپ های بهاری مردانه

چگونه تیپ اسپرت دخترانه بزنیم؟

تیپ لباس زنانه
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 148
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 460
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 7,690
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 17,137
  • بازدید ماه : 17,137
  • بازدید سال : 394,748
  • بازدید کلی : 4,174,526