loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 280 شنبه 09 مرداد 1395 نظرات (0)

 

بهترین ماشین های سفارشی جهان را ببینید

بهترین ماشین های سفارشی جهان را ببینید

بهترین ماشین های سفارشی جهان را ببینید

جدای از ماشین هایی که توسط غول های خودرو سازی به صورت انبوه تولید می شوند ماشین هایی هم بصورت اختصاصی و تک تولید می شوند که کلی حرف برای گفتن دارند. 

 

ماشین‌های خاص و سفارشی را عموما برای فیلم‌ها یا مسابقه‌های اتومبیل‌سواری طراحی و تولید می‌کنند و این کار نیز با دست‌کاری و تقویت موتور و تغییر رنگ‌آمیزی بدنه همراه است. اما مجموعه‌ای از ماشین‌ها در گوشه و کنار دنیا وجود دارند که به سلیقه شخصی خریدار آن‌ها ساخته‌شده و ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود رادارند.

 

Blastolene B702

بهترین ماشین های سفارشی جهان را ببینید

ماشین Blastolene B702 درعین‌حال که طراحی کلاسیک خود را حفظ کرده، خودروئی از آینده نیز محسوب می‌گردد. بدنه آلومینیومی دست‌ساز، جلوپنجره شیشه‌ای آبی‌رنگ و چرم بلوطی مبلمان داخلی این ماشین توسط Randy Grubb و برای Jay Leno طراحی‌شده است.

 

The Reactor

بهترین ماشین های سفارشی جهان را ببینید

طراح این خودرو Gene Winfield نام دارد که بدنه آلومینیومی آن را به‌صورت دستی شکل داده و طرحی مشابه سیتروئن DS دارد که در دهه ۶۰ میلادی ماشین محبوب هنرمندان محسوب می‌گشت.

 

Orbitron

بهترین ماشین های سفارشی جهان را ببینید

طراحی این ماشین Ed Roth نام دارد کهOrbitron را همانند ماشین‌های مسابقه‌ای آینده طراحی نموده. سقف این خودرو را یک گنبد پلاستیکی شبیه حباب تشکیل داده و در قسمت داشبورد آن‌یک تلویزیون تعبیه گشته است.

 

در بخش جلوی خودرو، سه عدد چراغ به رنگ‌های قرمز، سبز و آبی گنجانده‌شده. بااینکه این ماشین در ظاهر به آینده تعلق دارد اما طراحی داخلی آن قدیمی است و از چرم مصنوعی آبی‌رنگ برای صندلی‌ها استفاده‌شده.

 

Dodge Deora

بهترین ماشین های سفارشی جهان را ببینیداین دوج عجیب که در اصل یک وانت پیکاپ مدل ۱۹۶۵ بوده توسط «لری و مایک الکساندر» ساخته‌شده و یکی از معروف‌ترین ماشین‌های سفارشی در طول تاریخ محسوب می‌گردد.

 

Galaxian

بهترین ماشین های سفارشی جهان را ببینیدآیا می‌توانید باور کنید که یک فورد ۱۹۲۸ مدل T نیز در ردیف ماشین‌های سفارشی قرار داشته باشد؟ فروشگاه ژاپنی Paradise Road به‌طور کامل این خودرو را تغییر داده و حتی در طراحی آن نیز دست برده و آن را به یک ماشین جدید تبدیل کرده. در حال حاضر می‌توانید این ماشین را باقیمت یک‌میلیون دلار خریداری نمایید.

 

Cadillac Coupe مشهور به Sophia

بهترین ماشین های سفارشی جهان را ببینید

این کادیلاک کوپه توسط John D’Agostino طراحی‌شده و به سوفیا شهرت دارد. رنگ‌های سفید و نعناعی را در بدنه و اتاق ماشین می‌توان دید. فرمان این خودرو از پلاستیک Mother of Pearl ساخته‌شده است.

 

Ice Cream Truck

بهترین ماشین های سفارشی جهان را ببینید

این مینی‌بوس توسط هنرمندی به نام Mister Cartoon و با استفاده از اسپری رنگ در سال ۱۹۶۳ میلادی طراحی‌شده است.

 

Old Crow Bellytank

بهترین ماشین های سفارشی جهان را ببینید

این ماشین عجیب و جالب توسط کمپانی Old Crow Speed و با استفاده از بدنه یک جنگنده لاکهید باقی‌مانده از جنگ جهانی دوم ساخته‌شده است. لاستیک‌های این خودرو ۱۸ اینچی و موتور آن برای یک فورد مدل ۱۹۳۲ است.

 

Speedster

بهترین ماشین های سفارشی جهان را ببینید

کمپانی انگلیسی Eagle یک دستگاه جگوار تایپ E را بازسازی نموده و به شکل تصویری که می‌بینید عرضه کرده است. Speedster در اصل برای یک مشتری آمریکایی که به دنبال یک خودروی خیلی خاص می‌گشته، طراحی‌شده است. جا دارد اشاره‌کنیم که مراحل ساخت آن حدود ۴ هزار ساعت طول کشیده.

 

Dodge Charger مشهور به Tantrum

بهترین ماشین های سفارشی جهان را ببینید

این دوج چارچر توسط کمپانی SpeedKore Performance Group طراحی‌شده و وزن سبکی دارد. دلیل آن نیز استفاده از فیبر کربن برای ساخت بدنه است، البته موتور دستگاه که توسط MercuryMarine طراحی گشته، قدرت زیادی به خودرو بخشیده است.

 


Google
About 446,000 results (0.59 seconds)
Search Results
بهترین ماشین های سفارشی جهان را ببینید - پارس ناز
www.parsnaz.ir/بهترین-ماشین-های-سفارشی-جهان-را-ب...
Translate this page
بهترین ماشین های سفارشی جهان را ببینید جدای از ماشین هایی که توسط غول های خودرو سازی به صورت انبوه تولید می شوند ماشین هایی هم بصورت اختصاصی و تک.
Images for ‫بهترین ماشین های سفارشی جهان را ببینید‬‎Report images
Image result for ‫بهترین ماشین های سفارشی جهان را ببینید‬‎
9 hours ago
Image result for ‫بهترین ماشین های سفارشی جهان را ببینید‬‎
9 hours ago
Image result for ‫بهترین ماشین های سفارشی جهان را ببینید‬‎
2 days ago
Image result for ‫بهترین ماشین های سفارشی جهان را ببینید‬‎
2 days ago
More images for بهترین ماشین های سفارشی جهان را ببینید
بهترین ماشین های سفارشی جهان را ببینید - خبر آنتایم
khabarontime.ir/.../بهترین-ماشین-های-سفارشی-جهان-ر...
Translate this page
خبر-آنتایم-خبر-آنتایم-بهترین-ماشین-های-سفارشی-جهان-را-ببینید-جدای-از-ماشین-هایی-که-توسط- ... -160;-ماشین‌های-خاص-و-سفارشی-را-عموما-برای-فیلم‌ها-یا-مسابقه‌های- ...
لوکس ترین ماشین های دنیا - خبرآنلاین
www.khabaronline.ir/detail/515560/.../picture
Translate this page
Mar 2, 2016 - لوکس ترین ماشین های دنیا از طراحی داخلی شگفت انگیزی برخوردارند و حتی گفته ... در طراحی داخلی سایر ماشین های لوکس از بهترین چرم ها و بالشتک ها استفاده ... های سفارشی و ترفند های مطابق سلیقه ی شما را به طراحی داخلی ماشین اضافه می کند. ... هیولای جدید لامبورگینی · سریع ترین خودرو جهان را ببینید · تعمیرگاه ...
اخبار پارسیک - خودروهای عجیب سفارشی در نمایشگاه ژاپن
news.parseek.ir/Url/?id=11780728
Translate this page
Jan 15, 2016 - عصر خودرو: نمایشگاه خودروهای سفارشی و خاص این روزها در ژاپن حسابی جنجالی شده است. ... برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران ... تصاویر سریعترین خودرو دنیا را ببینید · جذاب‌ترین خبرهای دنیای خودرو در ... اتاق خودرو جهان طراحی شد · ماشین عروس در افغانستان · بهترین مینی ون های ۲۰۱۶ ...
جام نیوز :: JamNews - زیباترین ماشین های اسپرت دنیا را ببینید+عکس
www.jamnews.ir/detail/News/653143
Translate this page
Apr 7, 2016 - در گزارش تصویری زیر مجموعه ای از اتومبیل های اسپرت را می بینید. و زیباترین ماشین های اسپرت دنیا را ببینید+عکس. به این مطلب امتیاز دهید ... خودروی سفارشی شاهزاده خانم ابوظبی را ببینید · کاهش قیمت تلفن همراه ادامه دارد + جدول.
اولین خودرو پورشه قرن را ببینید+ عکس - نیک صالحی
www.niksalehi.com/car/archives/246514.php
Translate this page
Feb 7, 2016 - ماشین پورشه , اولین ماشین , اولین ماشین پورشه , بهترین خودروی دنیا , شرکت پورشه ,اولین خودرو پورشه قرن را ببینید+ عکس. ... در سال های نخست، بخش اعظم از مشتریانش را شرکت های خودروسازی همچون: .... بهترین خودروهای اتوماتیک 2016 جهان+تصاویر ... ماشین های سفارشی دنیا با ویژگی‌های منحصربه ‌فرد +تصاویر.
عکس های جالب، تصاویر جالب و دیدنی حتما ببینید، عکس جالب، عکسهای ...
www.akairan.com/foto-aka/fun/2013333393.html
Translate this page
عکس های جالب جام جهانی,عکس های جالب فیسبوکی,عکس های جالب جدید,عکس های ... ۳۵ میلیون دلاری ماشین مدل ۱۹۶۲ فراری GTO 250 گرانترین خودرو در جهان است که ..... بهترین راه استفاده از چوب اسکی های قدیمی. ... 10 ماشین سفارشی غول های بزرگ طراحی ...
عکس های ماشین و موتور | سایت خبری و سرگرمی
pglink.ir/category/عکس-های-ماشین-و-موتور/
بهترین ماشین های سفارشی جهان را ببینید · جولای 29, 2016 khanom jafari. بهترین ماشین های سفارشی جهان را ببینید. جدای از ماشین هایی که توسط غول های خودرو سازی ...
عصر خودرو - بهترین خودروهای سال ۲۰۱۶ را ببینید
www.asrekhodro.com/.../بهترین-خودروهای-سال-2016-...
Translate this page
نگاهی داریم به تعدادی از بهترین خودروهای مدل سال 201 که تاکنون معرفی شده اند. ... برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام ...
Asrekhodro - ماشین های تیونینگ شده را ببینید
www.asrekhodro.com/.../ماشین-های-تیونینگ-شده-را-...
Translate this page
تجمع ماشین بازهای تهرانی در موزه خودرو · ماشین های تیونینگ شده را ببینید ... بهترین خودروهای کامپکت جهان در سال 2015 ... خودروهای عجیب سفارشی در نمایشگاه ژاپن ...
عصر خودرو - بهترین خودروهای خانوادگی برای سال ۲۰۱۶ را ببینید
www.asrekhodro.com/.../بهترین-خودروهای-خانوادگی-...
Translate this page
سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴:۰۰. بهترین خودروهای خانوادگی برای سال 2016 را ببینید . instagram link. برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ...
صد خبر
sadkhabar.ir/
Translate this page
بر اساس گزارش های هفته گذشته قیمت طلا و سکه روند افزایشی را طی کرده اند. 12 .... بلک بری DTEK50؛ امن‌ترین گوشی اندرویدی جهان + تصاویر ... یا شاید دوست داشته باشید بدانید که آنها برای بهترین و بزرگ ترین روز زندگی شان، که همان جشن عروسی ... عکس/ وزیر ورزش چه ماشینی سوار می شود؟ .... 10 ماشین سفارشی غول‌های بزرگ طراحی.
مشخصات خودروها - تالاب
www.talab.ir/scientific/car
Translate this page
خودروهای سفارشی ساخت فراری (+عکس) · اتومبیل ... بهترین خودروهای نمایشگاه پکن را ببینید (+عکس) · شاسی بلند ولوو ایمن ... خودروی بوگاتی و رونمایی از سریع ترین خودروی جهان · مشخصات ... نمایشگاه ماشین های لوکس در ژاپن (عکس) · ماشین عروس ...
شاهکارهای صنعت خودرو سازی جهان را در این موزه ببینید - خبرگزاری دانا
danakhabar.com/fa/news/1154608/
Translate this page
برخی از این خودروها کاملا منحصر به فرد بوده وقسمت های دیگری در هیچ نقطه از جهان ... که خودروهای ساخته شده جهت افراد مشهور در سراسر دنیا هر کدام خاص و سفارشی بوده اند، ...
مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
www.bartarinha.ir/
Translate this page
اخبار روز، اخبار ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و ... کشف عمیق ترین گودال آبی جهان ..... 10 ماشین سفارشی غول‌های بزرگ طراحی ... هیجان انگیزترین ها را در این ویدئو ببینید!
You've visited this page many times. Last visit: 7/29/16
گالری خودروهای لوکس جهان
luxurycar.mihanblog.com/
Translate this page
گالری خودروهای لوکس جهان - گالری جدیدترین و زیباترین خودروهای مدرن در جهان - گالری ... بهترین و عجیب ترین اتومبیل های سفارشی ساز (1) ... طبقه بندی: بهترین اتومبیل های نمایشگاه خودرو لس انجلس 2012، ... گران ترین فراری تاریخ را ببینید.
tazeha24.com | تازه ها 24
tazeha24.com/
Translate this page
تازه ها 24,اخبار,سبک زندگی,سلامت,آشپزی,فرهنگ,جالب و دیدنی,گردشگری,چهره نما,سرگرمی. ... هنرپیشه هالیوودی زیباترین چهره جهان شد .... یا شاید دوست داشته باشید بدانید که آنها برای بهترین و بزرگ ترین روز زندگی شان، که همان جشن ... ماشین‌های خاص و سفارشی را عموما برای فیلم‌ها یا مسابقه‌های اتومبیل‌سواری طراحی و تولید می‌کنند اما ...
تصاویر بهترین و سریع‌ترین خودروهای روز بازارهای جهان - گوگل
google-ir6.rozblog.com/.../تصاویر-بهترین-و-سریع...
Translate this page
Apr 17, 2016 - جدیدترین ماشین های جهان - جدید 95,بهترین 2016جدید 95 . .... سریع‌ترین خودرو اسپرت جهان را ببینید/فراری بوگاتی را جا می‌گذارد؟ ... جهان در سال ۲۰۱۵ ..... در سال ۲۰۰۴، شرکت لامبورگینی چندین خودرو گایاردو سفارشی سازی ... نیروی ...
عصر ايران
www.asriran.com/
Translate this page
سايت تحليلي خبري ايرانيان سراسر جهان خبرهای علمی فرهنگی هنری ورزشی سیاسی و در عصرايران. ... بهترین قاب‌های چرمی برای گوشی Galaxy S7 + عکس ... بعضی از این گذرنامه های سفارشی برای مشتریان خارج از تایلند ارسال می شدند. درباره ادعاهای ...
10 ماشین سفارشی غول های بزرگ طراحی - طاها پخش
www.tahapakhsh.ir/.../ماشین-سفارشی-غول-طراحی.htm...
Translate this page
2 days ago - خودرو های کلاسیک، فناوری، خودرو، ماشین سفارشی تصاویر والپیپرهایی جذاب از ... کنند اما مجموعه ای از ماشین ها در گوشه و کنار جهان وجود دارند که به سلیقه شخصی خریدار آن ها ساخته شده .... بهترین ماشین های دنیا را این جا ببینید+ عکس ...
مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/
Translate this page
بعضی از این گذرنامه های سفارشی برای مشتریان خارج از تایلند ارسال می شدند. ... رفتار عجیب یک ستاره را در فضا ببینید+ فیلم - سال گذشته گروهی از علاقمندان به ...
بهترین صفحه‌های اینستاگرام برای خوره‌های ماشین - روزیاتو
rooziato.com/.../بهترین-صفحه‌های-اینستاگرام-برای-...
Translate this page
این گروه برای افرادی که ماشین‌های زیبا دوست دارند، هشتگ #DriveTastefully را تعریف کرده. ... سفر به کشورهای مختلف جهان و عکاسی نمودن از ماشین‌های نادر و کمیاب یکی از ... ماشین‌ها و اتومبیل‌های سفارشی که در خیابان‌های لندن تردد می‌کنند را ببینید.
بهترین ماشین های دنیا را این جا ببینید+ عکس - باشگاه خبرنگاران جوان ...
khabarfarsi.com/n/15494411 - Translate this page
Jan 14, 2016 - به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ نمایشگاه CES 2016 رویدادی اختصاصی برای فناوری های به روز است که مهم ترین و ...
ماشین های روز دنیا _ اسپورت _ باحال
www.dalfak.com/.../ماشین-های-روز-دنیا-_-اسپورت-_-...
Translate this page
ویدیو های مرتبط با ماشین های روز دنیا _ اسپورت _ باحال. 0:47 ... حتما ببینید خیلی باحاله. 1804 بازدید; 16:15 ... اسپورت کردن ماشین باحال(سفارشی)توضیحات مهم ماله خودمه! 1344 بازدید; 4:10 ... بهترین ماشین دنیا اینه نظر شما چیه. 1313 بازدید; 1:5 ...
تصاویر/ 9 خودرو سفارشی ساخت فراری
payeshonline.com/.../تصاویر_خودرو_سفارشی_ساخت...
Translate this page
Jun 16, 2016 - مبلغ عجیب قرارداد بهترین دروازه‌بان لیگ برتر! ... از حدود سال 2014 روند ساخت ماشین های سفارشی در فراری سرعت گرفت و دو خودروی F12TRS و SP America بر اساس مدل F12 تحویل .... عمیق‌ترین غار دریایی جهان را ببینید +تصاویر.
سریع‌ترین خودرو اسپرت جهان را ببینید - خبر ایرونی
iruni.ir/search/?q=سریع‌ترین...جهان+را+ببینید
Translate this page
همه ما در طول روز از خودروهایمان برای رفتن به سر کار، رساندن بچه ها به مدرسه و حمل و نقل لوازم مختلف استفاده می کنیم. از... بهترین ماشین های دنیا را این جا ببینید+ عکس.
ماشین های نیم شاسی چه ماشین هایی هستند - مجله تفریحی فان سیتی
f30t.ir/search/?q=ماشین+های+نیم...چه+ماشین+هایی...
Translate this page
مطالب مرتبط: اولین ماشين عروس جهان را ببینید +عکس تزئین مدل ماشين عروس ... در ساخت این نیسان R35 GT-R با حکاکی هاي پیچیده و طرح سفارشی، لایه ای از طلا به کار ... واردات بهترین ماشين شاسي بلند ژاپنی به ایران واردات بهترین ماشين شاسي ...
تبدیل عکس شما به تابلوفرش..تابلو فرش تک
www.takcarpet.blogfa.com/
Translate this page
بافت تابلو فرش ماشيني و تابلو فرش دستباف و تابلو فرش ريزبافت و تابلو ... تابلو فرش از جایگاه والایی در ایران و جهان برخوردار است ... تابلو فرش آقای خامنه ای بهترین تابلو فرش های تصویری تابلو فرش چهره .... بهترین هدیه و زیباترین کادو برای روز زن و روز مادر بافت سفارشی تابلو فرش چهره شما .... به آدرس زیر ببینید.
بهترین ماشین‌های نمایشگاه خودروی دیترویت 2016 - دیجی‌کالا مگ
mag.digikala.com › خبر › جدیدترین اخبار
Translate this page
Jan 17, 2016 - سفارش‌های آمازون با پهپاد ارسال می‌شود ... خـانـه خبر جدیدترین اخبار بهترین ماشین‌های نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۶ ... دیترویت و سال‌های خوب و بدش، اگر بگوییم این شهر مرکز طرفداران خودرو در جهان است، چندان هم بیراه نگفته‌ایم. ... در ادامه می‌توانید جالب‌ترین ماشین‌های معرفی شده در نمایشگاه NAIAS 2016 را ببینید.
عکسهای خودرو سفارشی شاهزاده عرب را ببینید - ایران استایل
www.iranstyle.ir/عکسهای-خودرو-سفارشی-شاهزاده-عرب/
Translate this page
عکسهای خودرو سفارشی شاهزاده عرب را ببینید این خودرو در رنگ قرمز تیره به صورت منحصربه فرد ... برچسب ها: خودرهای لوکس جهان،خودرو سفارشی،خودرو سفارشی بی ام و،خودرو سفارشی شاهزاده .... بهترین عکس های توریستی از دیدNational Geographic.
برترین خودرو ساز دنیا - لینک گردی
nimrang.ir/news/برترین-خودرو-ساز-دنیا
Translate this page
برترین شرکت های خودرو سازی جهان. برترین ... بهترین ماشین ها,بهترین ماشین های شاسی بلند دنیا,بهترین ماشین ... ده خودرو مدل ... بهترین و عجیب ترین اتومبیل های سفارشی ساز (عکس) ... و در کنار این ... زیباترین دهکده های دنیا را ببینید (عکس). 381.
بهترین و عجیب ترین اتومبیل های سفارشی ساز (عکس)
it-conf.ir › علمی › اتومبیل های دیدنی
Translate this page
بهترین و عجیب ترین اتومبیل های سفارشی ساز (عکس) ... خودرویی بود که توانست با سفارشی سازی خود برند لامبورگینی را در جهان خودروسازی مطرح کند. ... خرید خودرو و نکاتی کاربردی و مفید درباره آن · زشت ترین ماشین های ایران را ببینید +عکس ...
زشت‌ترین خودروهای دنیا عکس - مجله خبری فور خبر
4khabar.ir/search/?q=زشت‌ترین+خودروهای+دنیا...
Translate this page
Jun 19, 2016 - خر تو خر ترین فوتبال دنیا را ببینید + تصاویر -آکا ... خودروهای سفارشی فراری فقط زیر پای ثروتمندترین های دنیا+تصاویر .... عکس آکاعکس های جالب و زیبا آکاایران: * * * * * عکس دختــر ایرانى سوار بر بهترین ماشین جهان!
عکس های ماشین بوگاتی - متفاوت ها را در متفاوت ها ببینید!
motefavetha.com › عکس › عکس ماشین › بوگاتی
Translate this page
Jul 21, 2015 - مجموعه ای کامل و بی نظیر از بهترین و متفاوت ترین عکس های ماشین ... نابغه ایتالیایی به نام اتوره بوگاتی به منظور تولید خودروهای سفارشی تاسیس شد. ... ۲٫۵ ثانیه است، که آن را تبدیل به یکی از سریع‌ترین خودروهای جهان نموده‌است.
تبدیل عکس شما و بزرگان ایران و جهان به تابلو فرش ((شرکت تولیدی ...
www.takcarpet.ir/
Translate this page
شکیبا باشید تا عکس تابلو فرشها را ببینید کلیه عکس تابلو فرشها مات گرفته ... بافت تابلوفرش با بهترین و دقیق ترین دستگاه های فرش ماشینی در کمتر از ۱۲ روز (۸ الی ۱۲ روز) ... بافت سفارشی تابلو فرش از چهره زیبای شما و چهره عزیزان شما.
اولین ماشین بدون کلید در جهان + تصاویر - نمناک
namnak.com/27404-ماشین-بدون-کلید.html
Translate this page
Rating: 4.2 - ‎12 reviews
ماشین بدون کلید و ماشین و فناوری جدید کلید ماشین و کلید خودرو را در نمناک بخوانید. ... در ادامه عکس های مربوط به اولین ماشین بدون کلید در جهان را ببینید. بازدید : 2,211 نفر ... قیمت بروز خودروهای داخلی و خارجی; فال روزانه و طالع بینی جالب; بهترین روش برای کاهش هزینه های زندگی ؟ ... بی ام و i8 سفارشی دختر پادشاه امارات + تصاویر.
گرانترین سوئیچ های ماشین جهان - اتحادیه طلا
www.tgju.org/news/.../گرانترین-سوئیچ-های-ماشین-ج...
Translate this page
شما اینجا هستید: صفحه نخست/مقالات/رکوردها/گرانترین سوئیچ های ماشین جهان ... علاوه بر شماره پلاک و همچنین لوازم جانبی اتومبیل های سفارشی، سوئیچ (کلید) خودرو نیز ... این سوئیچ دست ساز ساخته شده از بهترین نوع چرم ، طلا و نقره می باشد و هزینه ای بالغ .... انواع تلویزیون های ال جی در تاریخ 03 مرداد · تصویری از خاک مریخ را ببینید ...
مسابقه دیدنی شتاب بین 9 خودرو سوپر اسپرت (کیفیت HD) - خودرو
www.shahrekhabar.com/analysis/1406179260349245
Jul 23, 2014 - مقایسه فنی خودرو ها ..... فروش ایمن ترین خودروی جهان با 5 درصد تخفیف · آغاز پیش فروش نقد و .... ارزش گمرکی محصولات رنو مدل 2016 · بهترین خودروهای بازار با قیمت ...... مازراتی گیبلی با چرخ‌ های سفارشی · معرفی لوتوس اگزیج اسپرت 350 ...... فیبر کربنی جدید گوردون موری · پرشیب ترین جاده جهان را ببینید ...
شگفت انگیز | جدیدترین آموزش ها , اخبار آی تی و تکنولوژی
www.shegeftangiz.com/
Translate this page
بهترین خودروهای دست دوم را با چه قیمتی بخرید؟ ... گوشی های هوشمند از زمان معرفی اولین آیفون تغییرات زیادی به خود دیده اند. ... خواهد بود را ششمین پایان برای جهان پس از بیشتر از ۶۵ میلیون سال زندگی می نامند. ... طرح جالب آیفون 7 را ببینید + عکس ... ساخت کلیک راست سفارشی با روشی ساده · همه چیز در رابطه با عکس های «سلفی» ...
تصاویر سریعترین خودرو دنیا را ببینید - SPI News
spinews.ir › خودرو
Translate this page
Jul 18, 2016 - تصاویر سریعترین خودرو دنیا را ببینید ... برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال ...
خودروهای باور نکردنی و میلیاردی یک جوان ایرانی را ببینید +تصاویر
pedalnews.ir/fa/news/17869
Translate this page
Feb 7, 2016 - خودروهای باور نکردنی و میلیاردی یک جوان ایرانی را ببینید +تصاویر ... دارد، او در اوج جوانی کلکسیونی از سریع ترین و گران قیمت ترین خودروهای جهان را دارد. ... هم در گاراژ داشت، ماشین هایی که سایر دانش آموزان به خواب هم نمی دیدند و در بهترین ... کمی بعد نظر وی به سمت ماشین های گران قیمت تر و خاص تر جلب شد و اولین ...
معرفی بهترین ماشین های ضد گلوله جهان +تصاویر - گیگ نیوز
gignews.ir/.../معرفی-بهترین-ماشین-های-ضد-گلوله-جها...
Translate this page
معرفی بهترین ماشین های ضد گلوله جهان گیگ نیوز (9) .... همين قابليت موجب شده تا در هفته‌هاي اخير سفارش‌هاي مشكوكي از گوشه و كنار جهان به شركت كانادايي توليدكننده ...
کاری که رقاص ایرانیبا جنیفر لوپز کرد - پایگاه اینترنتی نشر اخبار
www.khabarjoo.tk/search/?q=کاری+که+رقاص...
Translate this page
سایت بیوگرافی،زندگینامه مشاهیراخبار بازیگران،اخبار چهره ها،دنیای ستاره ها عشق ... ادوارد مردی که دو چهره دارد را ببینید · بهترین ماشین های سفارشی جهان را ببینید ...
پرسرعت ترین ماشین های ساخت ژاپن را ببینید - صبح بخیر
sobbekheir.com/.../پرسرعت-ترین-ماشین-های-ساخت-ژا...
Translate this page
ماشین های اسباب بازی در اندازه های کوچک بهترین سرگرمی در گذشته بودند تا .... مدعی شده که نخستین شرکت جهان است که به طور دیجیتالی می تواند یک خانه سفارشی را ...
بهترین | سایت تفریحی فان کده
funkade.top/post/بهترین/
Translate this page
بهترین ماشین های سفارشی جهان را ببینید جدای از ماشین هایی که توسط غول های خودرو سازی به صورت انبوه تولید می شوند ماشین هایی هم بصورت اختصاصی و تک تولید ...
بهار نیوز - نوشته تكان‌دهنده‌ دختر ايراني در فیسبوک ظریف
www.baharnews.ir/article/18470/
Translate this page
Oct 20, 2013 - چون بیمه ندارم، چون پول ندارم، هزینه های درمان سرسام آوره، سلامتی شده به قیمت خون آدم. .... مبلغ 1/6000کل است یعنی اگر این را ضرب در 6000بکنی کدوم ماشین حساب میخواد جواب ...... انرژی هسته ای در بهترین حالتش چند درصد برق ما رو میده؟ .... کنند حالا مثلا ما جزو قشر متوسط جامعه هستیم , قشر ضعیف رو ببینید چه خبره؟
معرفی بدترین خودرو های سال گذشته جهان (عکس) - ایران ناز
www.irannaz.com/introduced-last-year-the-worst-car-i...
Translate this page
زشت و بدشکل ترین حیوانات جهان را ببینید! (+عکس) · نوزادی پس از 3 روز ... معرفی بدترین خودرو های سال گذشته جهان (عکس). مجموعه : اتومبیل ایرانی و ... سوبارو همچنين در مدل‌هاي سفارشي خود از موتور توربو شارژ استفاده مي‌كند. «سوبارو ترايبكا» از سال ...
مقایسه پراید ایران و کره+تصاویر – جديدترين اخبار ايران و جهان ممتاز نیوز
www.momtaznews.com/مقایسه-پراید-ایران-و-کرهت...
Translate this page
... انواع خودرو داخلی در بازار به شرح زیر است: قیمت بازار تومان نام خودرو ۱۶٫۱۰۰٫۰۰۰ پژو روآ سال سفارشی ۱۷٫۴۰۰٫۰۰۰ پژو روآ سال / . .... ممکنه ۱۰تاعکس بابدنه دیگه با همین اسم ببینید ..... کلی حرف دارم از حرصم به این ماشینا که باید مسخره باشیم و بعد ماشین بشینیم. ..... پراید ایرانی بهترین ماشن و بقیه پراید ها اسباب بازی هستند تمام.
اتومبیل سفارشی فراری برای یک ثروتمند هندی (+عکس) - تکناز
www.taknaz.net/news_detail_28772.html
Translate this page
برای اینکه آرایش بهتر روی صورتت بشینه این محصول ها رو استفاده کن · چجوری می ... این تاجر هندی اعلام کرده است که بعد از تحویل خودروی سفارشی خود از فراری، در سال 2013 سفری را با این خودرو به اروپا خواهد داشت. ... بهترین دنیای اتومبیل ... زندگی چاق ترین زن جهان با 317 کیلو وزن ! ... جاده ابریشم را قبل از ناپدید شدن ببینید !
    1   
2
   
3
   
4
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 202
  • آی پی دیروز : 156
  • بازدید امروز : 1,236
  • باردید دیروز : 1,612
  • گوگل امروز : 18
  • گوگل دیروز : 19
  • بازدید هفته : 7,199
  • بازدید ماه : 38,857
  • بازدید سال : 308,899
  • بازدید کلی : 4,088,677