loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 260 شنبه 09 مرداد 1395 نظرات (0)

 

مشکل قطر با بازیکنان ایرانی بر سر چیست؟

مشکل قطر با بازیکنان ایرانی بر سر چیست؟

مشکل قطر با بازیکنان ایرانی بر سر چیست؟ 

تا همین چند سال پیش در لیگ قطر بازیکنان ایرانی زیادی حضور داشتند و توپ می زدند اما طی چند سال اخیر این خریدها کم رونق شده است. مشکل کجاست؟ اگر الاهلی را کنار بگذاریم بیشتر از گذشته به این نتیجه می‌رسیم که قطر حالا چندان هم خواهان به خدمت گرفتن بازیکنان ایرانی نیست.

 

به نظر می‌رسد قطری‌ها که در مناقشه موجود میان ایران و عربستان نیز تمام تلاش خود را به کار می‌گرفتند تا خوش‌خدمتی‌شان را به سعودی‌ها ثابت کنند حالا در فاز تازه‌تری قصد دارند مرزبندی خود را با ایران ‌جدی‌تر کنند.

 

شاید به همین دلیل است که رسانه‌های این کشور همواره طی ماه‌های اخیر از شایعه‌پراکنی پیرامون سرنوشت بازیکنان ایرانی لیگ ستارگان فروگذار نبودند و هر‌بار با شایعه‌ای سعی کردند اخبار دروغین را به بازیکنان ایرانی نسبت بدهند. هر‌چند برخی از بازیکنان ایرانی نیز خود بهانه به دست قطری‌ها دادند و طوری غیرمسئولانه رفتار کردند که جای تعجب دارد.

مشکل قطر با بازیکنان ایرانی بر سر چیست؟

با همه اینها حالا سوالاتی در خصوص شیوه برخورد قطری‌ها با فوتبالیست‌های ایرانی مطرح شده است؛ چرا قطر به جذب بازیکنان ایرانی تمایل چندانی ندارد؟ وضعیت سیاسی بازیکنان ایرانی حاضر در لیگ قطر چگونه است؟ آیا مسائل سیاسی و همچنین هم‌گروهی در جام‌جهانی باعث شده تا موضوع ایران – قطر بیشتر به سمت دشمنی پیش برود؟

 

در چند سال گذشته، تقابل‌ فوتبالی تیم‌ملی با قطری‌ها، بیشتر از هر تیم دیگری در آسیا بوده است. از مقدماتی جام ملت‌های آسیا گرفته تا مقدماتی جام‌جهانی و حتی مرحله‌گروهی جام ملت‌ها؛ کشور کوچک و جاه‌طلب حاشیه خلیج‌فارس طبق قرعه‌کشی‌ها همواره یکی از رقیبان ایران بوده است.

 

در چند سال اخیر کوچ بازیکنان ایرانی به لیگ ستارگان قطر به بالاترین حد خود رسیده است. به نحوی که می‌توان لیگ فوتبال قطر موسوم به لیگ ستارگان را حیاط‌خلوت ستارگان فوتبال ایران دانست.

 

به همین منظور و باتوجه به تقابل دوباره ایران و قطر در مرحله مقدماتی جام‌جهانی 2018، در این مطلب نگاهی خواهیم داشت به مسائل مختلف رخ داده میان فوتبال ایران و قطر. از جدال‌های رودررو تا حضور لژیونرهای ایرانی در این کشور.

 

لیگ ستارگان؛ دریای بی‌نهایتی از پول

لیگ ستارگان قطر بالاترین سطح از رقابت‌های باشگاهی در این کشور است که از سال 1963 راه‌اندازی شده است.

 

این لیگ اگر چه در سال‌های دور سطحی بسیار پایین داشت و جزو لیگ‌های درجه چندم فوتبال آسیا محسوب می‌شد، اما در یک دهه اخیر به‌واسطه تغییر نگاه قطری‌ها به فوتبال و سرمایه‌گذاری هنگفت سرمایه‌داران قطری که منجر به بالا رفتن سطح مالی و امکانات فوتبال در این کشور شده، تبدیل به لیگی حرفه‌ای و درجه یک شده است.

 

به نحوی که تعداد زیادی از ستارگان جهان فوتبال مانند ژاوی هرناندز، رائول گونزالس، زی‌روبرتو، پپ گواردیولا و باتیستوتا در سال‌های آخر دوران فوتبال خود با گرفتن مبالغی هنگفت راهی فوتبال قطر و باشگاه‌های این کشور شده‌اند‌؛ اتفاقی که بیش از پیش موجب مطرح شدن نام قطر در فوتبال جهان شده است.

 

لیگ ستارگان قطر در حال حاضر بیشترین گردش مالی را در غرب آسیا دارد و در میان کشورهای عربی نیز بدون شک بهترین لیگ محسوب می‌شود.

مشکل قطر با بازیکنان ایرانی بر سر چیست؟جام‌جهانی 2022؛ پرحاشیه‌ترین میزبانی تاریخ

قطری‌های رویاپرداز، بعد از اینکه توانستند با صرف مبالغی هنگفت لیگ ستارگان را تبدیل به محل رفت‌و‌آمد چهره‌های سرشناس جهان فوتبال کنند‌، در ادامه بلندپروازی‌های خود برای کسب میزبانی جام‌جهانی 2022 نامزد شده و در کمال ناباوری موفق شدند در حضور کشورهای قدرتمندی مانند انگلستان و آمریکا،

 

میزبانی مهم‌ترین رقابت‌های فوتبال جهان را کسب کنند. اتفاقی که البته بعدها به‌شدت از سوی انگلستان و آمریکا مورد اعتراض واقع شد.

 

کشورهایی که اعتقاد داشتند قطر با پرداخت رشوه به مقامات فیفا موفق به کسب میزبانی شده است. به واسطه همین اعتراض‌ها پای نهادهای امنیتی مانند اف ‌بی آی و پلیس بین‌الملل نیز به جریان پرونده میزبانی قطر باز شد‌؛ اتفاقی که موجب رو شدن پرونده عظیم فساد در فیفا و باعث برکناری چهره‌های مطرحی همچون سپ‌بلاتر شد.

 

همچنین قطری‌ها بارها به دلیل بدرفتاری با کارگران خارجی که در پروژه ساخت استادیوم‌ها مشغول به کار هستند محکوم شده و مورد اتهام قرار گرفته‌‌اند و هیچ بعید نیست در آینده‌ای نزدیک با فشار کشورهای قدرتمند صاحب کرسی در فیفا، میزبانی را از دست بدهند.

مشکل قطر با بازیکنان ایرانی بر سر چیست؟

اگرچه لیگ ستارگان قطر از اوایل دهه‌60 میلادی آغاز به فعالیت کرده است، اما نخستین حضور بازیکنان ایرانی در این کشور به دو دهه بعد و اولین سال از دهه 60 شمسی مربوط می‌شود.

 

جایی که عبدالرضا برزگری، فوتبالیست معروف آبادانی با پیوستن به تیم العربی قطر در سال 1360، تبدیل به نخستین بازیکن ایرانی شد که در لیگ ستارگان قطر به میدان رفته است.

 

بعد از این انتقال نیز ستارگان دیگری از فوتبال ایران مانند ابراهیم قاسم‌پور، شاهرخ بیانی، ناصر محمدخانی، فرشاد پیوس، محمد پنجعلی، حمید درخشان، افشین پیروانی و علی دایی در دهه 60 و‌70 شمسی به لیگ ستارگان قطر رفته و در تیم‌های مختلف این کشور بازی کردند.

مشکل قطر با بازیکنان ایرانی بر سر چیست؟فصل جدیدی از کوچ ایرانی‌ها به قطر

در حالی که ستارگان فوتبال ایران در دهه 60، لیگ قطر را برای ادامه فوتبال خود و کسب درآمد انتخاب کردند، اما نسل جدید فوتبال ایران که بعد از جام‌جهانی 98 چهره شدند، امارات و فوتبال باشگاهی این کشور را به قطر ‌ترجیح داده و باعث شدند تا برای چندین سال هیچ بازیکنی از ایران در لیگ قطر حضور نداشته باشد.

 

اما در چند سال اخیر و بعد از تصمیم بحث‌برانگیز اماراتی‌ها مبنی بر تغییر نام لیگ فوتبال این کشور‌ حضور ایرانی‌ها در امارات متوقف شد و دوباره لیگ ستارگان قطر تبدیل به پاتوق فوتبالیست‌های ایرانی شد.

 

اتفاقی که موجب به راه افتادن موج جدیدی از کوچ ستارگان فوتبال ایران به این کشور عربی شد. به شکلی که بازیکنان مطرحی مانند علی کریمی، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان،‌هادی عقیلی، مجتبی جباری، فرهاد مجیدی، محمدرضا خلعتبری و پژمان منتظری به‌عنوان چهره‌های مطرح فوتبال ایران راهی قطر شدند و در تیم‌های مختلف این کشور به میدان رفتند.

 

حضور ستارگان فوتبال ایران در لیگ قطر، در برهه‌ای از زمان به حدی بود که تقریبا در دو‌سوم تیم‌های حاضر در لیگ ستارگان، بازیکنان ایرانی حضور داشتند و تقریبا در ابتدای هر فصل از فوتبال ایران، تعداد زیادی از بازیکنان مطرح کشورمان راهی قطر می‌شدند.

 

قطر دنباله‌رو امارات؛ بازیکنان ایرانی دیگر جایی در لیگ ستارگان نخواهند داشت؟

در شرایطی که در چند سال اخیر حضور ایرانی‌ها در لیگ قطر به بالاترین حد ممکن رسیده بود، حالا به نظر می‌رسد قطری‌ها با اتخاذ تصمیمی‌خاص، قصد دارند در جذب بازیکنان ایرانی تجدیدنظر کنند.

 

البته این خبر در حال حاضر بیشتر شایعه به نظر می‌رسد. به این دلیل که در شرایط فعلی بازیکنانی مانند مجتبی جباری، پژمان منتظری، مرتضی پورعلی‌گنجی و مهرداد پولادی در لیگ قطر حضور دارند و این فصل نیز در این کشور بازی خواهند کرد.

 

اما با این حال اقدام قطری‌ها در دیپورت کردن بازیکنانی مانند اشکان دژاگه، جواد نکونام و محمد نوری و البته عدم‌موفقیت بازیکنانی مانند امید ابراهیمی ‌برای حضور در قطر، بیش از پیش به این شایعه دامن زده است.

 

هرچند نباید از این مساله به سادگی عبور کرد که چهره‌های بازگشتی فوتبال کشورمان از قطر، اغلب کسانی هستند که نه تنها در تیم‌های خود عملکرد قابل‌دفاعی نداشتند، بلکه از نظر شرایط سنی نیز جزو بازیکنان مسن محسوب می‌شدند.

 

حمله از بیرون زمین؛ آیا قطری‌ها به فوتبال سیاسی نگاه می‌کنند؟

در چند سال گذشته، تقابل‌‌ فوتبالی تیم‌ملی با قطری‌ها، بیشتر از هر تیم دیگری در آسیا بوده است. از مقدماتی جام ملت‌های آسیا گرفته تا مقدماتی جام‌جهانی و حتی مرحله گروهی جام ملت‌ها، کشور کوچک و جاه‌طلب حاشیه خلیج‌فارس طبق قرعه‌کشی‌ها همواره یکی از رقیبان ایران بوده است.

 

تیم ملی فوتبال مردان بزرگسالان ایران و قطر تاکنون ۲۰ بار در مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند. حاصل این ۲۰ بازی، ۱۲ پیروزی برای ایران، ۳ پیروزی برای قطر و ۵ تساوی بوده است. همچنین گل زده ایران ۳۲ و گل زده قطر ۱۵ گل بوده است.

 

در برخی از این دیدارها نیز تقابل دو تیم جنجال‌های زیادی داشته است. مانند بازی 16 آبان سال 76 در قطر که بازی برگشت و آخرین دیدار مرحله مقدماتی جام‌جهانی 98 محسوب می‌شد و تیم ایران با پیروزی در آن باز می‌توانست به صورت مستقیم راهی جام‌جهانی شود.

 

اما در پایان قطری‌ها موفق شدند با دو گل ایران را شکست بدهند تا ضمن کسب نخستین برد تاریخ مقابل ایران، موجب عدم‌راهیابی ایران به جام جهانی به صورت مستقیم شوند.

 

از اتفاقات حاشیه‌ای آن بازی درگیری کریم باقری با بازیکن قطری بود که منجر به اخراج و سپس محرومیت او شد. دیگر بازی خاطر‌ه‌انگیز ایران و قطر نیز مربوط به دور اول مرحله مقدماتی جام جهانی 2006 می‌شود. در آن دیدار که دو تیم برای صعود به مرحله نهایی نیاز به برد داشتند،

 

تیم ایران در اواسط بازی با گل به خودی یحیی گل‌محمدی با نتیجه 2-1 از میزبان خود عقب افتاد، اما در دقایق پایانی و در عرض کمتر از پنج دقیقه با دو گل از آرش برهانی و وحید‌هاشمیان، ایران حریف خود را با نتیجه 3-2 شکست داد به دور بعد و در نهایت جام جهانی صعود ‌کرد.

 

ایران و قطر در مرحله مقدماتی جام‌جهانی 2014 نیز با یکدیگر هم‌گروه بودند که در دو دیدار رفت و برگشت یک تساوی بدون گل در تهران و یک برد یک بر صفر برای ایران حاصل کار دو تیم بود. همچنین در مرحله مقدماتی جام‌جهانی 2018 نیز ایران و قطر در یک گروه قرار دارند.

 

نگاه سیاسی قطری‌ها

قطری‌ها در همه حوزه‌ها و حتی ورزش نگاهی سیاست‌مدارانه دارند. در واقع ‌‌نوع نگاه‌‌ آنها‌ به مساله فوتبال همان‌طوری است که در سیاست خارجی خود مد‌نظر دارند؛ سیاستی که با سیاست‌های منطقه‌ای آمریکا هماهنگی کامل دارد به‌گونه‌ای که اگر روند کلی سیاست خارجی این کشور را در نظر بگیریم در نهایت تامین‌کننده بزرگ منافع آمریکا و اسرائیل در منطقه خواهد بود.

 

قطری‌ها اینک به یکی از بزرگترین عامل ناامنی‌های سوریه- البته در کنار عربستان- و حتی افغانستان تبدیل شده‌اند. کیست که نداند تروریست‌های سوری پول جنگیدن با اسد را از کجا می‌آورند یا آنکه طالبان یک پایشان در میدان جنگ با دولت کرزای است و پای دیگرشان در خانه امیر قطر؟

 

در واقع آنها در برهه‌های مختلف نیز در فو‌تبال همین نگاه سیاسی را در دستورکارشان قرار داده‌اند. آنها همواره سعی دارند با جدی‌تر کردن مرزبندی‌شان با فوتبال ایران دیگران را متقاعد کنند که از لحاظ کلاس کاری بالاتر از کشورمان قرار دارند.

 

هر چند ‌دست کم کیفیت لیگ و نتایج بازی‌های رو در روی ملی نشان می‌دهد که فوتبال ایران کیفیت بهتری نسبت به قطری‌ها دارد. با همه اینها اگر قرار باشد به قطر به‌عنوان سوژه‌ای سیاسی نگاه کنیم بیشتر به این نتیجه می‌رسیم که برخی اوقات تمامی‌ مسیر‌ها به قطر ختم شده است.

 

در مجموع روشن است که عرب‌های حاشیه خلیج‌فارس مدت‌هاست که ‌از هیچ پولی برای پیشبرد منافع خود چه در خاور‌میانه و چه در سراسر جهان دریغ نمی‌ورزند. آنها به روش‌های مختلف متوسل می‌شوند ولی معنای آن یکی است:

 

آنها با توسل به پرداخت رشوه، سرمایه‌گذاری‌ها و هدایا سعی می‌کنند در ایالات‌متحده و اتحادیه اروپا چهره مثبت خود را ایجاد کنند ولو اینکه شخصیت‌ها و نهادهای سیاسی که از آنها پول می‌گیرند، نیک می‌فهمند با چه جریانی سر‌و‌کار دارند.

 

گرفتن میزبانی جام‌جهانی از فیفا مصداق بارز این سیاست قطری‌ها‌ست. از همینجا می‌توان به این واقعیت انکار‌ناپذیر پی ‌‌برد که غرب و پادشاهی‌های محافظه‌کار عربستان نه تنها سوار یک قایق شده و حرکت می‌کنند بلکه از نظر ماهیت اخلاقی و درجه فساد شبیه به هم و حتی همگون هستند.

 

هر چند قطر دست‌کم در خصوص به کار گرفتن بازیکنان ایرانی سعی کرده متفاوت از امارات عمل کند و همچنان راه را برای جذب بازیکنان ایرانی باز نگه‌داشته است اما این انتقالات تا زمانی ادامه خواهد داشت که سود این جریان بیشتر به نفع قطر باشد نه ایران.


Google
About 1,070,000 results (0.63 seconds)
Search Results
مشکل قطر با بازیکنان ایرانی بر سر چیست؟ - پارس ناز
www.parsnaz.ir/مشکل-قطر-با-بازیکنان-ایرانی-بر-...
Translate this page
مشکل قطر با بازیکنان ایرانی بر سر چیست تا همین چند سال پیش در لیگ قطر بازیکنان ایرانی زیادی حضور داشتند و توپ می زدند اما طی چند سال اخیر این خر.
جام نيوز - ورزشی
www.jamnews.ir/service/sport
Translate this page
پیام اسطوره "پرسپولیس" برای دیدار پرسپولیس با فولاد+ عکس ... هیچ کس حق انتشار مبلغ قرارداد بازیکنان را ندارد / فقط باید رقم استقلالی ها و پرسپولیسی ها اعلام می شد ... امتیازی که برانکو داشت و منصوریان ندارد/ مشکل اساسی استقلال .... طارمی،علیپور،احمد زاده و مسلمان در بازی با سایپا موهای سر خودشان را تراشیده بودند. [1 روز و 8 ...
سایت خبری و سرگرمی | یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
pglink.ir/
مشکل قطر با بازیکنان ایرانی بر سر چیست؟ جام‌جهانی 2022؛ پرحاشیه‌ترین میزبانی تاریخ. قطری‌های رویاپرداز، بعد از اینکه توانستند با صرف مبالغی هنگفت لیگ ...
باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/.../باشگاه_...
Translate this pagePersian Wikipedia
بازیکنان در اعتراض به این تصمیم، در بازی با هما در جام باشگاه‌های تهران حاضر نشدند و ... مدت‌ها بر سر قانونی بودن استفاده از نام پرسپولیس یا پیروزی بحث‌هایی بر سر .... کرد؛ اما این ماجرا به علت مشکلات مالی و حقوقی باشگاه پایان یافت و به ثمر نرسید. ... را با ۹۶٫۲۰۰ نفر تماشاگر در سال ۲۰۱۲ و در بازی با الغرافه قطر، در اختیار دارد.
تیموریان: مثل 3 سال پیش در خواب غفلت به سر می بریم/ هنوز هم قوی ترین ...
www.ghatreh.com/.../تیموریان-مثل-سال-پیش-خواب-غ...
Translate this page
2 days ago - فصل نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا با کاپیتان تیم ملی ایران در خصوص موفقیت های اخیر تیم ملی ایران و وضعیت این تیم. ... تیموریان در گفت و گو با مجله AFC؛همچنان در خواب به سر می بریم ... چالش اصلی که در دور سوم مرحله انتخابی انتظار ایران را می کشد، چیست؟ .... مشکل قطر با ایران؛ سیاسی است یا ورزشی؟
مشکل اصلی تبلت‌ها چیست؟ | News File
newsfile.ir/news/مشکل+اصلی+تبلت‌ها+چیست؟ - Translate this page
مشکل اصلی تبلت‌ها چیست؟ ... صبا گفت: قطر با بازیکنان خارجی اش می تواند برای بازیکنان ایران دردسر ساز باشد. ... دعوای دو گروه سیاسی در مجلس بر سر چیست؟
صدخبر
sadkhabar.ir/
Translate this page
دلایل کچلی مردان چیست؟ 13 راهکار .... اشتغال میلیونی بیگانگان در ایران/ با دکترا هم بیکار می‌مانید! .... عکس/ وقتی همسر وزیرخارجه ایران سر شوهرش کلاه می‌گذارد.
دختر سعودی و بازی با حیوانات خطرناک این بار در پارس ام دی | پارس ام دی ...
p-md.ir/.../دختر-سعودی-و-بازی-با-حیوانات-خطرناک-ای...
Translate this page
8 hours ago - هم چنین در صورت بروز مشکل در روند نصب و یا اجرای برنامه اندویدی میتوانید مشکل خود را از طریق ... مشکل قطر با بازیکنان ایرانی بر سر چیست؟
نوشته های خواندنی - کیانا وحدتی
www.kianavahdati.com/forum.aspx?id=-2147483646&showall=yes
Oct 4, 2008 - سه نفر آمریکایی و سه نفر ایرانی با همدیگر برای شرکت در یک کنفرانس می رفتند. .... آیا میدانید که هشت پا با وجود داشتن بدنی بزرگ میتواند از سوراخی به قطر 5 سانتی ... آنگاه از گدا پرسید:«آن چیست که رویش نشسته ای؟» ... اگر سر سوسک را قطع کنند برای چند هفته زنده می مینند ... انتخاب زن و تربوز مشکل است.
پايگاه خبری افکارنيوز
www.afkarnews.ir/
Translate this page
سایت خبری افکارنيوز خبرهای سیاسی ورزشی اجتماعی اقتصادی و اجتماعی را با صداقت و سرعت و دقت نمایش می دهد. ... تیم ملی والیبال ایران مقابل برزیل شکست خورد ...
پارسینه|Parsine
www.parsine.com/
Translate this page
استیو والش، رئیس استعدادیاب‌های لستر که عامل اصلی پیوستن بازیکنانی مثل کان. .... با برگزاری دیدارهای هفته اول فوتبال ایران شانزدهمین فصل لیگ رسما آغاز شد. ... دونالد ترامپ که مدت ها در نظرسنجی های صورت گرفته پشت سر رقیب دموکرات خود ... غذایی که در پروازهای مسئولان کشور سرو میشود چیست؟ ..... مشکل مدافع استقلال حل شد.
جدول کامل لیگ برتر فوتبال ایران سال۹۵ ۹۶ - خبر 24
www.khabar24.tk/search/?q...فوتبال+ایران...۹۶
Translate this page
جدول لیگ برتر فوتبال ایران از هفته سی ام روز جمعه 24 اردیبهشت 95 به شرح ذیل می ... و پی بردن به نیروی اصطکاک · مشکل قطر با بازیکنان ایرانی بر سر چیست؟
عکس زیرپوش برای مانتو جلوباز حریر - خبر 24
www.khabar24.tk/search/?q=عکس...برای...جلوباز...
Translate this page
غلامرضا آزادی تهیه کننده و کارگردان سینما در گفت و گو با ما در خصوص آخرین. .... داوینچی و پی بردن به نیروی اصطکاک · مشکل قطر با بازیکنان ایرانی بر سر چیست؟
تیم ملی فوتبال ایران
www.khabaronline.ir/tags/352/تیم-ملی-فوتبال-ایران
Translate this page
تیم ملی فوتبال ترکیه برای برگزاری بازی دوستانه با تیم ملی ایران پیشنهاد داده است. ... ایسنا نوشت: بازیکن ایرانی تیم روستوف روسیه می‌گوید تساوی برابر اندرلخت نتیجه ... سرمربی تیم ملی قطر هماهنگی لازم را با مربیان باشگاهی هم انجام داده است. ... از اراضی کیش/ مونسان: هندورابی مشکل زیست‌محیطی ندارد/ به وزارت‌ورزش نمی‌روم ...
خبرداغ
khabaredagh.ir/
Translate this page
رئیس جمهوری آمریکا طی سخنانی، با حمایت از هیلاری کلینتون برای پیروزی در ... امتیازی که برانکو داشت و منصوریان ندارد/ مشکل اساسی استقلال. شروع مسابقات فصل با یک تساوی خانگی، اصلا اتفاق عجیبی نیست. رضاییان در آستانه بازگشت به پرسپولیس ... انتشار رقم قرارداد بازیکنان و مربیان فوتبال؛ برانکو 2 میلیارد و 190، ...
نقل انتقالات لژیونرهای ایرانی - پایگاه اینترنتی نشر اخبار
www.khabarjoo.tk/search/?q=نقل+انتقالات...ایرانی
Translate this page
یک بار دیگر فوتبال ایران به فصل نقل و انتقالات رسیده و تیم‌های باشگاهی با فراغت ... و پی بردن به نیروی اصطکاک · مشکل قطر با بازیکنان ایرانی بر سر چیست؟
بازیکن شیعه پاس داد، بازیکن سنی گل کاشت/ واکنش کی روش به ...
javanenghelabi.ir/news/24948.html
Translate this page
Jan 15, 2015 - انقلابی, ایران و قطر, بازیکن سنی فوتبال, بازیکن سنی ورزش, جوان, جوان ... در دقیقه 44 ضربه سر مهاجم قطر از داخل محوطه جریمه با اختلاف نسبتا زیادی از .... و برنامه او برای آینده چیست، گفت: نگرش ما ساده است و روی بازی‌ها تمرکز داریم. .... مرسی از آقای کی روش که با همه مشکلات تیم ملی رو به قدرت اول آسیا تبدیل کرده.
سومین عامل «مرگ» در ایران چیست؟ - آبتین موزیک
abtinmusic.ir/news/27058
Translate this page
ساعت24-رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور با بیان اینکه ... سومین عامل «مرگ» در ایران چیست؟ ... مشکل قطر با بازیکنان ایرانی بر سر چیست؟
دروازه بان دشتستانی تیم العربی قطر: به زادگاه پدرم؛ عشق می ورزم
mond.ir/module/news/30377/
Translate this page
Jul 12, 2016 - مند: دروازه بان دشتستانی تیم العربی قطر گفت: به دشتستان و زادگاه پدری ام؛ روستای ... فوتبال ایران در آسیا برترین است و بازیکنان ایرانی بسیار با استعداد ... قصد دارم تا ۳۹ سالگی به فوتبال ادامه دهم و اگه مشکل خاصی پیش نیاد تا دو سال دیگه در میادین هستم. ... نظرت راجع به دشتستان و بنار سلیمانی چیست؟
قول اوباما به روحانی چیست؟!/ نظر یک اصلاح طلب درباره استیضاح وزیر ...
www.tabnak.ir › صفحه نخست › سياسي
Translate this page
Jul 15, 2016 - باشگاه استقلال با بازیکنانی به قیمت ۱۲.۹۳ میلیون یورو گران ترین تیم فصل ... های ۱۴ تیمی قطر و امارات بوده است، همچنین قیمت بازیکنان لیگ ایران در حدود نصف ... و در راستاي حل و درمان کردن مشکلات نيست؛ بلکه يک تظاهر به کار است. ... جریان همه پرسی برای خروج انگلیس از اتحادیه اروپا دروغ های زیادی سر هم کرد.
اسلامیان: بالش نرم زیر سر بگذاریم نتیجه‌اش مثبت نیست/ دولت به تیم‌ ...
www.isna.ir/.../اسلامیان-بالش-نرم-زیر-سر-بگذاریم-ن...
Translate this page
Apr 13, 2016 - مطمئنا تیم‌هایی همچون کره‌جنوبی و قطر سرمایه‌گذاری‌های زیادی انجام داده‌اند حتی چین هم ... عربستان یا امارات که درگیر مشکلات سیاسی با آنها هستیم نمی‌رود، چیست؟ ... کی‌روش بازیکنان جوانان و مستعد بسیاری را به تیم ملی تزریق کرده و علاوه بر ... امیدوارم دولت محترم با توجه به حساسیتی که به تیم ملی فوتبال ایران و مردم ...
حسینی: مشکلات زیادی داریم، کی‌روش از طرف بازیکنان ... - خبرگزاری فارس
www.farsnews.com/printable.php?...
Translate this pageFars News Agency
Nov 8, 2014 - یکی از مشکلات این است که گلرهای قطری گل های راحتی را دریافت می کنند که همین موضوع کار ... فارس: با بازیکنان ایرانی لیگ قطر در ارتباط هستی؟ ... زمانی هم که وارد کوچکترین حاشیه ای می شود، پشت سر هم برای این تیم حاشیه به وجود می آید. ... فارس: قبل از اینکه به دربی 79 برسیم، ارزیابی ات از استقلال چیست؟
Football.ir - اخبار فوتبال : «تیم فوتبال امید ایران»
football.ir/news/.../team-football-omid-iran-1387.html
Translate this page
با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا تست دوپینگ ۴ بازیکن تیم ملی امید ایران منفی اعلام شد. ... خوبی هم دارد اما وقتی امکانات در اختیارش قرار نمی‌دهند تقصیر او چیست؟ .... باز هم می‌گویم ای کاش ما در بازی با قطر نتیجه را واگذار نمی‌کردیم چرا که بازی مقابل ... پیشکسوت فوتبال در مورد اینکه مشکل عدم صعود تیم ملی امید به المپیک را چه ...
مشکل تاج و کی‌روش سر چیست؟ - Bartarinha.IR | برترین ها
www.bartarinha.ir/fa/.../مشکل-تاج-و-کی‌روش-سر-چیس...
Translate this page
Aug 1, 2013 - بازی هایی که تک حذفی است و می توانند تیم ها با بازیکنان ذخیره شان به ... ایران همزمان مذاکراتی با کشورهای دیگر آسیایی از جمله قطر ، ژاپن و کره به ...
گزارش روزنامه قطری از آخرین شرایط کاپیتان تیم ملی ایران
www.snn.ir/mobile/mobiledetail/News/467841/9019
Translate this page
Dec 8, 2015 - گزارش روزنامه قطری از آخرین شرایط کاپیتان تیم ملی ایران/ مشکل مربی ترکیه‌ای با آندو چیست؟ ... به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ام‌صلال قطر که در این فصل ... کادرفنی ام‌صلال نسبت به این بازیکنی ملی پوش ایرانی شنیده می‌شد. ... اولین بار اویگون نبود پیش از این هم این طور رفتارها از او سر زده است.
نگرانی در مورد سایز آلت مردانه و شیوه ی های افزایش طول و قطر آن
secret1islam.blogfa.com/post-103.aspx
Translate this page
سوال در مورد نگرانی در مورد سایز آلت:میخواستم بدونم بزرگ بودن آلت مرد (قطر وطول) آیا ... پس با توجه به اینکه طول آلت مردان در حالت نعوظ به ندرت کمتر از 10 سانتیمتر می باشد، آلت ... عدم اعتماد به نفس و تشویش و اضطراباتی است که از مشکلات دیگری سرچشمه گرفته اند. ... در ایران هم این شایعه در مورد آذری زبانهای ایران وجود داشته است).
رضا شاهرودی: با علی دایی دعوا کردم و زدمش؛ تقصیر خودش بود
www.entekhab.ir/.../رضا-شاهرودی-با-علی-دای...
Translate this pageEntekhab
Sep 13, 2011 - سر سؤال اول رضا شاهرودي مي‌گويد، نمي‌توانم مطلب را باز کنم. ... و مي‌گويد: «در قطر که مايلي‌کهن را برکنار کردند 5، 6 بازيکن با مصطفوي جلسه ... *اين راحتي ناشي از چيست؟ ... نوش جانش ولي برخي از بازيکنان با دلال‌ها همين اندازه پول گرفته‌اند. .... *مي‌گفتند مربيان ايراني استيل براي تومباکوويچ مشکل درست مي‌کردند.
فرار از بحران بی پولی/ راه جلوگیری از کوچ ستاره ها چیست؟ - فردا
www.fardanews.com/.../فرار-از-بحران-بی-پولی-راه-ج...
Translate this page
Feb 16, 2014 - خروج بازيكنان اسم و رسم دار از ليگ باشگاهي فوتبال ايران اما با شرايط اقتصادي كشور و ... پس از مجتبي جباري كه پس از حضور چند ماهه در الاهلي قطر، حالا پيشنهاد سه ميليون ... تيم‌هاي ليگ برتري با مشكلات مالي دست و پنجه نرم مي‌كنند و بازيكنان براي دريافت اقساط قراردادشان مدام با مديران باشگاه‌ها سر و كله مي‌زنند.
زمان
www.zamannews.ir/
Translate this page
اخبار ایران،جهان،مذاکرات هسته ای،تغذیه،سیاسی،اقتصادی،فرهنگی،اخبار ... آمار قابل تامل ثبت طلاق در هر ساعت · پروازهای ایران و ترکیه از سر گرفته شد ... جویش پرس با اشاره به فعالیت‌های لابی نایاک؛ رهبر ایران با اعتمادبه‌نفس اوباما را کنترل می‌کند ... در این بیانیه آمده است: جهان اسلام این روزها در تلاطم مشکلات و مسائلی است که توسط ...
علت سکوت مرکل بعد از حوادث تروریستی چیست؟
tnews.ir/news/265667498178.html
Translate this page
1 day ago - با وجود همه خشونت های صورت گرفته در آلمان، همچنان «آنگلا مرکل» صدراعظم این کشور ساکت مانده است. ... همه اینها در شرایطی است که مرکل در تعطیلات به سر می برد و انتقادها به ... گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است .... کهگیلویه و بویراحمد/روستاهای استان با مشکل کم آبی روبه رو هستند ...
اخبار،اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی،نتایج مسابقات ورزشی،لیگ برتر ...
www.beytoote.com/news/sporty-news/
Translate this page
عصبانیت شدید برانکو از انتشار مبلغ قراردادش با پرسپولیس! ... با رفتن لوبانف یک جای خالی در فهرست بازیکنان پرسپولیس ایجاد شد. به گزارش… اخبارورزشی ...
به زادگاه پدرم؛ روستای بنار سلیمانی عشق می ورزم/ فوتبال ایران در آسیا ...
www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/63493/print
Translate this page
Jul 12, 2016 - وی ۳۷ سال سن دارد و با وجود اینکه متولد کشور قطر است؛ به دشتستان و زادگاه پدری اش؛ ... فوتبال ایران در آسیا برترین است و بازیکنان ایرانی بسیار با استعداد ... قصد دارم تا ۳۹ سالگی به فوتبال ادامه دهم و اگه مشکل خاصی پیش نیاد تا دو سال دیگه در میادین هستم. ... نظرت راجع به دشتستان و بنار سلیمانی چیست؟
همشهری آنلاین/نسخه چاپی:وصله‌ی پول به من نمی‌چسبد
hamshahrionline.ir/print/331119/Sport/soccer?...
Translate this page
Apr 21, 2016 - الان در ایران بیشتر تیم‌هایی که من پیگیری می‌کنم، مشکلات مالی دارند، ... با اینکه محمد نوری، هافبک سابق پرسپولیس این روزها در قطر بازوبند ... حالا در اولین تجربه‌ي بازی‌ات در کشوری دیگر، سقوط به لیگ پایین‌تر را پشت سر خواهی گذاشت. ... در اين تيم چیست، مي‌گويم ديدن ستاره‌ای مثل ژاوی، بازیکن فوق‌العاده مودب ...
نسبت کرملین با ایران و کشورهای حاشیه خلیج فارس چیست؟ - رویـش نیــوز
rooyeshnews.com/100681
Translate this page
Feb 10, 2016 - نسبت کرملین با ایران و کشورهای حاشیه خلیج فارس چیست؟ ... ورود مستقیم روسیه به عملیات میدانی با مخالفت صریح لسانی کشورهای عربستان و قطر مواجه شد؛ اما ... اختلاف ما بر سر سرنوشت بشار اسد به هیچ وجه نباید روابط میان ریاض و مسکو ... نئوکان ها به صورت سنتی با روسیه و به خصوص با پوتین مشکل دارند؛ با ...
صفایی‌‌فراهانی برای سه میلیون فرانک با من مشکل داشت/ برخی بازیکنان ...
www.mashreghnews.ir/.../صفایی‌‌فراهانی-برای-سه-می...
Translate this page
Feb 19, 2014 - گروه ورزشی مشرق- خداداد عزیزی مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران با ... کردیم بهتر شدیم؛ اما متاسفانه صعود نکردیم و فکر کنم قطر بالا رفت. مشرق: اشاره کردید به آقای پروین. ماجرای معروفی تان با آقای پروین درخصوص دعوت به تیم ملی چیست؟ .... تیم رفت جام جهانی و من رفتم سر بازی کلن، در تیم کلن دو بازیکن تیم ...
پیروانی: بازی با گوام سیاسی شده است/ از ظريف مي خواهيم ... - فوتبال ایران
www.footballiran.ir/fa/home/details/6437152347
Translate this page
Nov 11, 2015 - مدیر ورزشی تیم ملی فوتبال با تاکید بر اینکه بازی ایران و گوام ... این است که با سفارت آمریکا در قطر ارتباطی برقرار کند تا مشکل آندو حل شود. ... اگر او بتواند مشکل خودش را حل کند باید ۳۰ ساعت پرواز به گوام را پشت سر ... مدیر ورزشی تیم ملی فوتبال با اشاره به مشکلی که برای ویزای بازیکنان به وجود آمده است، ...
پایگاه خبری پایتخت - آخرين عناوين ورزش :: نسخه کاملآرشیو سایت های ...
paytakhtpress-varzeshi.sotiba.ir/
سوتیبا بزرگترین آرشیو مطالب سایت های برتر ایرانی می باشد که به صورت ... من اول باید از منصوریان تشکر کنم چراکه دو سال با ما همکاری کرد، سال اول ما مشکل مالی ... یک تیم کارشناس داریم تفاوت بازیکنان بزرگتر با دیگر بازیکنان این است که آنها ... سر تمرینات تیم‌ملی رفتم و بعضی از بازیکنان به سراغ من آمدند و با من روبوسی ...
اشکان دژاگه، جذاب ترین بازیکن تیم ملی ایران+تصاویر - صدای میانه
vom.ir/sarasari/posts/62320
Translate this page
3 days ago - گفت و گو با اشکان دژاگه بازیکن دورگه تیم ملی فوتبال ایران- اسلاید ... این که از شهرهای بزرگ اروپا به قطر بیایی، که جای زیادی هم برای گشت و گذار ندارد، حوصله ت را سر نمی .... باید دید هدف منتقدان چیست و کی روش در چه تیم هایی کار کرده است! ... آلمان، مقابل تیم رژیم اشغالگر قدس بازی نکردی، کمی دچار مشکل شدی!
رفتار عجیب باشگاه العربی با دژاگه - پارس نیوز
www.parsnews.com/.../383412-رفتار-عجیب-باشگاه-ا...
Translate this page
1 day ago - باشگاه العربی قطر رفتار بسیار عجیبی با ستاره ایرانی خود دارد تا جایکه با وجود آنکه جدایی ... العربی با 30 بازیکن قطر را به مقصد آلمان ترک کرد و نکته بسیار جالب اینکه دژاگه هم در این ... به نظر می رسد که دژاگه بر سر مسائل مالی با العربی به مشکل خورده است تا جایکه او برای ... بیماری رضا شفیعی‌جم چیست؟
فرق جوانان دیگر با فوتبالیست‌ها چیست/ دو مسیر متفاوت زندگی ...
www.mehrnews.com/.../فرق-جوانا...
Translate this pageMehr News Agency
Oct 27, 2014 - فرق جوانان دیگر با فوتبالیست‌ها چیست/ دو مسیر متفاوت زندگی ... این بازیکن با کارت خدمت سربازی که مشکل دارد نه تنها در فوتبال ایران کارش را انجام داد و درآمدزایی ... او دیگر موقعیتی مثل این را در تمام طول عمر خود به دست نخواهد آورد که در قطر پول‌های درشت بگیرد. ... داعش ۲۳ جوان عراقی را در جنوب «موصل» سَر برید ...
ریشه های تاریخی و سیاسی اختلافات ارضی ایران و اعراب / حمید ... - پهلوی ها
pahlaviha.pchi.ir/show.php?page=contents&id...
Translate this page
وی با رد اتهام شوونیستی بودن دفاع ایرانیان از نام خلیج فارس، مشکلات موجود بین ایران ... متن زیر حاصل گفتگو با حمید احمدی درباره اختلاف ایران و امارات بر سر جزایر سه گانه ... بگذارید من به یک نمونه اشاره کنم: دعوای بحرین و قطر بر سر جزایر الهوار. .... ایرانی ها به دلیل مسائل قرون قدیمی ، علیه اعراب بغض و کینه تاریخی دارند، چیست؟
سیاست استقلال در نقل و انتقالات چیست؟ :: ورزش 3
www.varzesh3.com/.../سیاست-استقلال-در-نقل-و-انت...
Translate this page
Jun 26, 2015 - فروزان که اولین فصل خود در این تیم را پشت سر می گذاشت موفق شد به پیراهن ... و علیرغم مشکلات فراوان در خط دفاعی و مصدومیت و محرومیت بازیکنان خط دفاعی ... با این حال مسوولان استقلال به دنبال این هستند مشکلات خط دفاعی خود را رها کرده ... که با امیر قلعه نویی داشت به تراکتور رفت و اکنون در حالی که از قطر نیز ...
اشکان دژاگه: امیدوارم ایران و قطر به جام جهانی صعود کنند
teammelli.ir/.../اشکان-دژاگه:-امیدوارم-ایران-و-قطر-به-ج...
Translate this page
May 2, 2016 - اشکان دژاگه: امیدوارم ایران و قطر به جام جهانی صعود کنند ... اشکان دژاگه و جواد نکونام دو بازیکن ایرانی تیم العربی قطر هستند که ... هواداران العربی این روزها انتقادات زیادی از زولا می‌کنند و به نظر تو آیا مشکل از سرمربی است؟ ... قطر با ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی چیست و شانس دو کشور برای صعود را چقدر می‌بینی ...
اشکان دژاگه، جذاب ترین بازیکن تیم ملی ایران - - اخبار - قائم آنلاین
www.qaemonline.ir/.../اشکان%20دژاگه،%20جذاب%20ت...
Translate this page
19 hours ago - گفت و گو با اشکان دژاگه بازیکن دورگه تیم ملی فوتبال ایران- اسلاید ... این که از شهرهای بزرگ اروپا به قطر بیایی، که جای زیادی هم برای گشت و گذار ندارد، حوصله ت را سر نمی .... باید دید هدف منتقدان چیست و کی روش در چه تیم هایی کار کرده است! ... آلمان، مقابل تیم رژیم اشغالگر قدس بازی نکردی، کمی دچار مشکل شدی!
الف - برد حیثیتی ایران در خاک قطر/ تراکتورسازی 2 - الهلال 0؛ زنده باد ...
alef.ir/vdcjvmetyuqexoz.fsfu.html?346810
Translate this page
Apr 19, 2016 - گل: دقیقه ۶۵ ضربه سر محمد ایرانپوریان در محوطه ۶ قدم با ضربه سر نانگ همراه شد تا گل ... عدم حضور در ایران در زمین بی‌طرف زمین‌گیر و مقابل غیرت بازیکنان تراکتورسازی تسلیم شدند. ... برفرض با دولتشان مشکل دارید مردم را دشمن یک ملت نکنید. .... نظر شما درباره این عکس چیست/ لباس های جدید کاروان المپیک ایران ...
مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی ایران برای حضور در جام جهانی 2014 + ...
haraznews.com/.../مراسم-رونمایی-از-پیراهن-تیم-ملی-ا...
Translate this page
امیدوارم بتوانیم با رونمایی و دعای خیری که از مردم انتظار داریم خودمان را نشان دهیم. ... نبی:اوضاع رضایتبخش است،خیالتان راحت/مشکلات حل می شود ... کفاشیان نامه‌ای برای فدراسیون قطر زد و از آنها خواسته تا اجازه دهد بازیکنان ملی‌پوش ایران در اردوی تیم ملی ... خبرگزاری فارس: باید مشخص شود دعوا سر چیست/ فوتبال ایران جنبه بازیکنان ...
خلیلی: هنوز سر در نیاورده‌ام تاکتیک استقلال در این فصل چیست
www.tasnimnews.com/.../خلیلی-هنوز-سر-نیاورده-ام-ت...
Translate this page
مهاجم پیشین پرسپولیس گفت: تا اینجای فصل هنوز سر نیاورده‌ام که استقلال با چه تاکتیکی بازی می‌کند ... تنها بازیکنی که در بین دو تیم به دربی فکر نمی‌کرد کمال کامیابی‌نیا بود که به خاطر بازی درگیرانه‌اش ... مقیمی: هنوز در انتقال پول نفت به کشور مشکل داریم/دولت مصمم است امسال از "رکود" عبور کند ... (0.52%) 5, 965, ریال قطر.
مشکل فرهاد قائمی برای اعزام به المپیک چیست
nazbid.ir/post/?q=مشکل+فرهاد+قائمی...چیست
Translate this page
مشکل فرهاد قائمی برای اعزام به المپیک چیست. ... در طول 2 بازی اخیر نبود فرهاد قائمي باعث شد تا لوزانو نتواند با یک ثبات مطلوب در ... افروزی درباره مصدومیت امیر غفور، قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران اظهار داشت: در ... اسامی بازیکنان والیبال ایران برای انتخابی المپیک اعلام شد .... فرهاد و فرزاد مجیدی بر سر مزار ناصر حجازی +عکس.
پایگاه خبری تحلیلی هشدارنیوز
www.hoshdarnews.ir/
Translate this page
پایگاه خبری تحلیلی هشدار نیوز - آخرین اخبار سیاسی اجتماعی ایران و جهان. ... کی‌روش: نکونام برای تیم ملی مفید خواهد بود/با افتخار بزرگ از او دعوت کرده ایم .... جنجال فیش های حقوقی در حالی وسعت پیدا می کند که یک سر آن به نزدیکان و اطرافیان .... به گزارش هشدار نیوزبه نقل از تسنیم، علی کریمی، بازیکن جدید ایرانی تیم دینامو ...
خالکوبی چه بلایی بر سر پوست می آورد؟ بایگانی - تفریحی خبری
rsslinker.com/.../خالکوبی-چه-بلایی-بر-سر-پوست-می...
Translate this page
مشکل قطر با بازیکنان ایرانی بر سر چیست؟ تفریحی خبری: مشکل قطر با بازیکنان ایرانی بر سر چیست؟ را در زیر مشاهد فرمایید. مشکل قطر با بازیکنان ایرانی بر ...
Searches related to مشکل قطر با بازیکنان ایرانی بر سر چیست؟

اخبار باشگاه استقلال تهران امروز

کاپ ورزشی

پیروزی نیوز

سایت بانک ورزش

فارس نیوز ورزشی

جام نیوز سیاسی

کاپ نیوز

آی اسپورت
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 50
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 407
  • آی پی دیروز : 210
  • بازدید امروز : 1,352
  • باردید دیروز : 1,833
  • گوگل امروز : 13
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 1,352
  • بازدید ماه : 1,352
  • بازدید سال : 378,963
  • بازدید کلی : 4,158,741