loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 295 شنبه 09 مرداد 1395 نظرات (0)

 

پاک کردن لکه از روی لباس با این روش های عالی

پاک کردن لکه از روی لباس با این روش های عالی

پاک کردن لکه از روی لباس با این روش های عالی 

وقتی لباس ما لک میشود,اگر لباس مورد علاقه مان نیز باشد بسیار ناراحت می شویم.اما ما برای پاک کردن انواع لکه ها برای شما پیشنهادهایی داریم.با ما همراه باشید. معمولا هنگام استفاده از ملحفه های نو، با مشکل آهار زیاد آنها روبه رو هستیم.

 

برای از بین بردن این مشکل می توانید ملحفه های نو را بعد از دوختن و آماده شدن به مدت یک شب در مخلوط آب سرد و صابون قرار دهید و روز بعد، آبکشی کنید. به این ترتیب مشکل آهار از بین می رود.

 

آهار دار کردن برخی از لباس ها

اگر لباس شما به آهار احتیاج دارد و مواد مورد نیاز برای این کار را در دسترس ندارید، می توانید از آب برنج استفاده کنید. به این ترتیب که بعد از آبکش کردن برنج، آب آن را دور نریزید و لباس های شسته شده خود را درون این آب فرو ببرید و روی طناب قرار دهید تا خشک شود. بعد از خشک شدن، لباس ها را اتو کنید. بدین ترتیب لباس تان آهار دار می شود.

 

پارچه های مخملی

یکی از روش های مراقبت از پارچه های مخمل، اتو کردن صحیح آنهاست. برای اتو کردن این نوع پارچه ها نباید اتو را مستقیما روی آن بگذارید. زیرا باعث خرابی پرز و سایه روشن آن می شود. بهتر است اتوی بخار را ایستاده روی میز بگذارید و بعد روی آن پارچه نخی و مرطوب قرار دهید و بعد پارچه مخمل را چند ثانیه روی پارچه نخی بگذارید.

 

روش های برطرف کردن انواع لکه ها

 

لکه خودنویس و خودکار

معمولا جوهر خودنویس اگر به موقع پاک نشود، از بین بردن آن با مشکل همراه است. بنابراین به سرعت محل لکه را با ماده سفید کننده – وایتکس- و آب سرد پاک کنید.

 

به این روش که از هر دو به نسبت مساوی با هم مخلوط کنید و با پنبه روی لکه بمالید تا از بین برود. همچنین می توانید پنبه را آغشته به مقداری آب لیمو کرده و روی لکه بمالید تا از بین برود.

 

لکه با استفاده از آب لیمو پاک خواهد شد اما این کار را باید چند بار تکرار کنید سپس با دستمالی خشک، محل لکه را خشک کنید. لکه خودکار را هم می توانید با استفاده از آبلیمو از بین ببرید.

 

لکه چای

برای برطرف کردن لکه چای، فورا پنبه ای را به آب و صابون آغشته کنید. سپس روی لکه بمالید و بعد خشک کنید.

 

لکه خون

ابتدا باید لکه را با آب سرد بشویید و هنگامی که از بین رفت با آب نیمگرم و صابون محل لکه را کاملا بشویید و خشک کنید. اگر لکه خون تازه است، پنبه ای را به سرکه سفید آغشته کرده و روی آن بمالید. سپس با آب سرد بشویید و خشک کنید.

 

لکه لاک ناخن

برای برطرف کردن این لکه چاره ای جز استفاده از استون ندارید. اما برای مطمئن شدن از جنس پارچه ابتدا در گوشه ای از پارچه آن را امتحان کنید زیرا استون برخی از پارچه ها را سوراخ می کند. در صورت مطمئن شدن، این عمل را چند بار تکرار کنید و بعد محل لکه را با آب نیمگرم و صابون بشویید و با سشوار خشک کنید تا جای لکه باقی نماند.

 

لکه کاکائو

برای برطرف کردن لکه کاکائو یا شکلات، اگر تازه باشد، با آب نیم گرم می توانید لکه را از بین ببرید و در صورتی که کهنه باشد، ابتدا محل لکه را با کمی گلیسیرین چرب کنید، سپس آن را با آب نیم گرم بشویید.

 

کندن کاغذ

اگر کاغذی به لوازم چوبی منزل شما چسبیده است، برای پاک کردن آن هرگز از وسایل نوک تیز استفاده نکنید. بهترین کار این است که روی کاغذ چند قطره روغن ( هر نوع روغنی که در دسترس دارید) بریزید و بگذارید لحظه ای بماند. سپس با پارچه نرمی آن را بمالید. این کار را تاجایی که کاغذ از چوب کنده شود، تکرار کنید.

 

از بین بردن طعم سوختگی شیر

اگر موقع جوشاندن، شیر به ته ظرف چسبید و طعم سوختگی گرفت، شیر را در ظرف دیگری بریزید و یک قطعه نان به آن اضافه کنید و بگذارید دوباره بجوشد، سپس از صافی رد کنید. با این روش، طعم سوختگی از بین می رود.

 

تازه نگهداشتن کاهو

اگر کاهو و سبزیجات را پس از شستن در دستمال خشک پیچیده و درون یک ظرف در بسته و یا نایلون قرار دهید و آن را در یخچال بگذارید تا یک هفته تازه می ماند.

 

بوی کلم

انواع مختلف کلم مانند گل کلم، کلم بروکسل و … هنگام پختن بوی نامطبوعی دارند که تقریبا کل خانه را پر می کنند. برای جلوگیری از این وضعیت، می توانید هنگام پختن، مقداری جوش شیرین یا یک تکه نان ر قابلمه محتوی کلم و آب بریزید.

 

برق انداختن وسایل چوبی

اگر برای پاک کردن و برق انداختن پارکت و یا وسایل چوبی منزل تان مایع مخصوص در اختیار ندارید، می توانید از چای سرد استفاده کنید.

 

مبارزه با مورچه ها

اگر در مکانی از منزل تان مورچه ها باعث دردسرتان شده اند، برای مبارزه با آنها می توانید برگ گردو در محلی که سوراخ لانه مورچه ها قرار دارد، بگذارید. بدین ترتیب مورچه ها را فراری می دهید.

 


Google
About 1,750,000 results (0.58 seconds)
Search Results
پاک کردن لکه از روی لباس با این روش های عالی - پارس ناز
www.parsnaz.ir/پاک-کردن-لکه-از-روی-لباس-با-این-ر...
Translate this page
پاک کردن لکه از روی لباس با این روش های عالی وقتی لباس ما لک میشود,اگر لباس مورد علاقه مان نیز باشد بسیار ناراحت می شویماما ما برای پاک کردن انو.
23 روش براي از بين بردن لكه از روي پارچه - راسخون
rasekhoon.net › ... › زنان › هنر و خانه داری
Translate this page
به طور كلي سه روش اساسي براي پاك كردن انواع لكه از روي اين گونه پارچه ها وجود دارد. ... براي برطرف كردن اين گونه لكه ها روي پارچه هاي رنگي، محل لكه را با اسفنج و آب گرم ...
لکه زدایی - روش های از بین لکه های مختلف روی انواع پارچه | ایران کوک
irancook.ir/lake-parche/
Translate this page
در کل 3 روش برای پاک کردن لکه از روی پارچه وجود دارد ، پاک کردن لکه به وسیله ی محلول هایی مانند ... برطرف کردن لکه کره ، خامه و بستنی : محل لکه را در آب سرد خیس کنید و با آب گرم و صابون بشوئید. ... برطرف کردن لکه زنگ آهن : چنانچه این لکه روی پارچه های نخی و کتانی سفید باشد محل لکه را در محلول اسید ... عالی بود ممنون از مطلبتون.
روش پاک کردن “لکه”ها روی لباس وفرش و… - pirastefar.ir
www.pirastefar.ir/?p=481
Translate this page
برای پاک کردن لکه های معمولی روی کاشی ها، آنها را با محلول زیر بشویید: آمونیاک: ... سپس آن را با بنزین پاک کنید و این راه برای لباس های ابریشمی و کتانی است.
روش‌های پاک کردن انواع لکه‌ها - پوشاک هالیدی
holiday-tricot.com/.../روش‌های-پاک-کردن-انواع-لکه‌ها/
Translate this page
لکه چای و قهوه: برای برطرف کردن این گونه لکه‌ها روی پارچه‌های رنگی، محل لکه را با آب ... لکه های تازه را می توانید با آب و کمی صابون، به راحتی پاک کنید اما پاک کردن لکه ... برای پاک کردن قیر از روی لباس روی آن بنزین بمالید و بگذارید خشک شود بعد ...
نحوه پاک کردن انواع لکه ها - بیتوته
www.beytoote.com/.../remove1-variety-stains1.html
Translate this page
برای پاک کردن لکه های معمولی روی کاشی ها، آنها را با محلول زیر بشویید: آمونیاک: ... سپس آن را با بنزین پاک کنید و این راه برای لباس های ابریشمی و کتانی است.
همه چیز درباره پاک کردن و لکه گیری لباس ها - هفت گنج
7ganj.ir › سبك زندگي › شستشو، نظافت و لكه گيري
Translate this page
Feb 28, 2016 - برای لکه گیری و تمییز کردن انواع لکه ها از روی لباس به این روش ها که در این ... چنانچه با این روش لکه پاک نشد می توانید از آب اکسیژنه استفاده نمایید و در آخر ... اگر لکه روی پارچه های ابریشمی سفید و یا رنگی بود آب و الکل سفید ۹۰% را به .... موضوع عالی درباره‌ی لاک ناخن این است که لاک برای پاک شدن طراحی‌شده است.
برطرف کردن انواع لکه ها از روی لباس - سیمرغ آنلاین siemorgh
www.siemorgh.nl/.../bartarf%20kardn%20lakeha.html
Translate this page
راه حل دیگر برای تمیز کردن لکه خون از لباس هایی که خونی شده اند آن است که لباس ... چنانچه با این روش لکه پاک نشد می توانید از آب اکسیژنه استفاده نمایید و در آخر پارچه ... اگر لکه روی پارچه های ابریشمی سفید و یا رنگی بود آب و الکل سفید 90% را به ...
آکاایران: روش از بین بردن لکه روغن در آشپزخانه گاهی موقع آشپزی قطره های ...
www.akairan.com/khanehdari/tag/لکه%20روغن/
Translate this page
پاک کردن لکه روغن از لباس با روش های کاربردی ... در این بخش از سایت آکاایران مطالبی درمورد پاک کردن لکه روغن و چربی را برای شما آماده کرده .... به این دلیل که این مایع ملایم است، اغلب یک گزینه بسیار عالی در مقایسه با مواد شیمیایی قویتر به شمار.
نکات طلایی برای از بین بردن لکه عرق از روی لباس - نمناک
namnak.com/25015-از-بین-بردن-لکه-عرق.html
Translate this page
Rating: 4.2 - ‎12 reviews
لکه عرق و لکه عرق روی لباس و لکه زرد عرق و پاك كردن لكه عرق لباس و چگونه لکه ... مطلب زیر را بخوانید تا با نکات طلایی و روش های آسان پاک کردن این لکه ها آشنا شوید.
همه چیز راخداوند بزرگ می داند و بس - روش پاک کردن لکه از روی تمام وسایل و ...
yousef1348.blogfa.com/post/286
Translate this page
برای برطرف کردن اثر انگشت بچه و لکه های روی دیوار یک سیب زمینی را نصف کنید .... سپس آن را با بنزین پاک کنید و این راه برای لباس های ابریشمی و کتانی است.
روش شستشوی لباس های کتان - نمناک
namnak.com/1501-نحوه-ی-شستشوی-لباس-کتان.html
Translate this page
Rating: 1.7 - ‎29 reviews
شستن لباس های کتان و پاک کردن لکه از روی آن ها کار بسیار دشواری است و لکه ها ... برای خشک کردن این گونه لباس ها با ماشین لباسشویی، دستور پشت مارک لباس را مطالعه کنید. در ... دو روش عالی برای تمیزی و شستشوی کفش ورزشی · خشک کردن لباس ...
راه های از بین بردن تمام لکه ها اینجاست! - مجله اینترنتی دلگرم
www.delgarm.com/.../16808-راه-های-از-بین-بردن-لکه
Translate this page
Aug 11, 2013 - راه های از بین بردن تمام لکه هاو لکه های روی فرش و از بین بردن لکه های موکت و لکه های لباس. ... پس از پاك شدن لكه، لباس را با آب بشویید. ... پاسخ : برای محو کردن این نوع لکه ها آب ژاول را با آب سرد مخلوط کرده روی لکه بمالید . ... روغن نباتی در خانه · از بین بردن لکه های پیری با 6 روش عالی · شستن شیشه ها برای عید نوروز ...
راه کارهایی عملی برای پاک کردن لکه جوهر از لباس - چی بپوشم
chibepoosham.com/some-ways-to-clean-ink-stain-fro...
Translate this page
Jul 2, 2015 - راه کارهایی عملی برای پاک کردن لکه جوهر از لباس. ... در مورد پارچه های رنگی حتما ثبات رنگ آن را با این محلول ها آزمایش کنید. ۳- جوهر قرمز تازه را در مورد ...
روش پاک کردن لکه ها از سطوح مختلف | نمایشگاه جهیزیه
https://www.jahizieh.net/.../روش-پاک-کردن-لکه-ها-از-...
Translate this page
براي پاک کردن لکه هاي معمولي روي کاشي ها، آنها را با محلول زير بشوييد: آمونياک: ... سپس آن را با بنزين پاک کنيد و اين راه براي لباس هاي ابريشمي و کتاني است.
پاک کردن انواع لکه ها از روی لباس | بانوی پارسی
www.persianlady.ir/پاک-کردن-انواع-لکه-ها-از-روی-لبا...
Translate this page
Aug 16, 2012 - چنانچه با این روش لکه پاک نشد می توانید از آب اکسیژنه استفاده نمایید و در ... اگر لکه روی پارچه های ابریشمی سفید و یا رنگی بود آب و الکل سفید ...
پاک کردن جای رژلب روی لباس لمه - دنیای خبر
donyaekhabar.com/search/?...پاک+کردن...روی+لباس...
Translate this page
پاک کردن لکه از روی لباس با این روش های عالی وقتی لباس ما لک میشود,اگر لباس مورد علاقه مان نیز باشد بسیار ناراحت می شویم.اما ما برای پاک کردن انواع لکه ها.
نحوه پاک کردن لکه های کاشی - شفاف
www.shafaf.ir/fa/news/.../نحوه-پاک-کردن-لکه-های-کاش...
Translate this page
Oct 1, 2014 - برای پاک کردن لکه های معمولی روی کاشی ها، آنها را با محلول زیر بشویید: ... سپس آن را با بنزین پاک کنید و این راه برای لباس های ابریشمی و کتانی ...
پاک کردن لکه شاه توت بدون استفاده از شوینده های شیمیایی - پارسینه
www.parsine.com/.../پاک-کردن-لکه-شاه-توت-بدون-اس...
Translate this page
Jul 2, 2014 - (نکته: پاک کردن هر لکه ایی از روی لباس ها باید قبل از شسته شدن با شوینده های شیمیایی اعم از پودر های ... این روش رو برای پاک کردن لکه شاهتوت امتحان کردم نتیجه نداشت. ... سلام بر شما خيلي عالي بود من طبق دستور انجام دادم پاك شد.
لکّه شمع بر روی پارچه و لباس - پرشین وی
www.persianv.com/home/052432.php
Translate this page
به راحتی با آموزش تصویری زیر صندل های ساده را شیک و طرحدار کنید. ... استخدام با حقوق و مزایای عالی در معتبرترین شرکتهای داخلی ... اگر پارچه عکس‌العمل خاصی نسبت به الکل نشان نداد، این روش برای لباس مورد نظر کاربردی است و در ... وجود داشت، در زیر لکّه، پارچه‌ای نخی و سفید رنگ قرار دهید و با آغشته کردن گوشه‌ای از پارچه دیگری ...
23 نکته برای از بین بردن لکه‌های لباس - هنرآنلاین
www.honaronline.ir/Pages/Printable-News-24113.aspx
Translate this page
به طور كلی سه روش اساسی برای پاك كردن انواع لكه از روی این گونه پارچه ها وجود دارد. ... برای برطرف كردن این گونه لكه ها روی پارچه های رنگی، محل لكه را با اسفنج و آب گرم ...
جام نیوز :: JamNews - بهترین روش برای پاک کردن لکه رژ لب از روی لباس
www.jamnews.ir/detail/News/531917
Translate this page
Aug 5, 2015 - لکه رژ لب روی لباس سفید می تواند با سفیدکننده از بین برود اما برای لباس های رنگی و بسیاری از پارچه ها این کار روش ممکن نیست. پاک کردن لکه های آرایشی ... پیشنهادات عالی برای رفع تشنگی و خنک ماندن · ۱۰ ماده غذایی چربی سوز.
آموزشی - روش ازبین بردن لکه ها
bee78.blogfa.com/post/5/روش-ازبین-بردن-لکه-ها
Translate this page
لكه گل و لای بر روی لباس:یك عدد سیب زمینی را با چاقو به دو نیم کنید و بر روی لكه ... چنانچه با این روش لکه پاک نشد می توانید از آب اکسیژنه استفاده نمایید و در آخر .... کلمات کليدي :طریقه پاک کردن واز بین بردن انواع لکه ها نحوه پاک کردن لکه های ...
چگونه لکه های خون را پاک کنیم؟ - چگونه این کار را انجام دهیم؟
chegoneh.com/چگونه-لکه-های-خون-را-پاک-کنیم_334...
Translate this page
بهترین کار، پاک کردن لکه ها قبل از شستن و خشک کردن همه ی لباس است اما راه هایی ... از خمیر آب و نمک، روشی بسیار عالی برای رها شدن از شر لکه های خون بر روی وسایلی ... با این کار می توانید مقدار زیادی از لکه را با این شیوه از روی پارچه پاک می کنید.
کلـکسیونی از مهارت لکه بری [آرشیو] - روزمنو، محبوب ترین انجمن ...
www.roozmenu.com › ... › نکات ریز خانه داری
Translate this page
Jan 24, 2011 - 64 posts - ‎34 authors
آن‌گاه براي از بين بردن آثاري كه احتمالا باقي‌مانده، از يك ماده لكه پاك كن استفاده كنيد. .... برای برطرف کردن این گونه لکه ها روی پارچه های رنگی، محل لکه را با آب گرم ... من لکه لوازم آرایش و قهوه رو با ماست از روی فرش تمییز کردم خیلی عالی جواب میده. ... با اجازه MaarMaar جون من برای از بین بردن لک آدامس از روی لباس روش ...
نحوه پاك كردن رنگ از روی لباس - تکناز
www.taknaz.net/news_detail_14896.html
Translate this page
مجموعه 1000 کارتون دوبله فارسی مهیج با کیفیت عالی ... در این صورت به محض لكه شدن لباس تان می توانید آن را با آب بشویید. اگر این ... اغلب لكه های رنگ روغنی با این روش از بین می رود اما اگر این اتفاق نیافتاد و لكه بر جای خود باقی ماند، با كمك سیم ...
روش‌هاي جادویی براي پاک کردن لکه​ها - برترین ها
www.bartarinha.ir/.../روش‌هاي-جادویی-براي-پاک-کردن-...
Translate this page
در عين حال براي از بين بردن لک شکلات يا قهوه روي لباس نيز مي‌توانيد از محلول ... دچار لکه‌ شده، نگران نباشید، به راحتی می‌توانید این لکه را با شست‌وشویی ساده و ...
چگونه چسب را پاک کنیم/چگونه چسب 123را پاک کنیم/چگونه ... - ساعت24
www.saat24.com/.../چگونه-چسب-را-پاک-کنیم-چگونه-...
Translate this page
Apr 26, 2016 - چسب قطره ای :برای پاک کردن چسب قطره ای از روی پارچه ولباس دو روش را به شما پیشنهاد می کنیم1-یک پارچه روی محل لک قرار می دهیم وروی آن اتو ... (چگونه چسب را از روی لباس پاک کنیم) ... حالا چسب را به آرامی از دست خود جدا کنید اگر با این کارها که گفته شد چسب جدا نشد ... بیشتر چسب های قطره ای وچسب 123 حلال ندارند.
آريا گلم - خانه داری
farjo.blogfa.com/post-767.aspx
Translate this page
جوش‌شیرین برای تمیز کردن سینک‌های استیل عالی عمل می‌کند. .... برای پاک کردن لکّه از روی آجر، سطح مورد نظر را با آجر مشابه دیگر بسایید و یا از تکه‌ای سمباده نرم کمک .... سپس آن را با بنزین پاک کنید و این راه برای لباس های ابریشمی و کتانی است.
زنگ اول حرفه وفن - روش های برطرف کردن لکه
easylearning.blogfa.com/post-44.aspx
Translate this page
سپس آن را با بنزين پاك كنيد. اين راه براي لباس هاي ابريشمي و كتاني است. براي پارچه هاي چرمي مي توانيد مقداري وازلين روي روغن بماليد و بعد از يك ساعت و نيم با ...
یک یادگاری کوچک براي ...... - نکات خانه داری
hedyebeshoma.blogfa.com/cat-19.aspx
Translate this page
جوش‌شیرین برای تمیز کردن سینک‌های استیل عالی عمل می‌کند. ..... براي از بين بردن لكه هاي پاك نشدني، با مخلوط كردن ٣ پيمانه جوش شيرين و يك پيمانه آب، خمير درست كنيد. .... اين لباس ها را با دست در آب سرد بشوييد يا به روش خشك شويى تميز كنيد.
چگونه لکه ها را پاک کنیم - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/article/282380/چگونه-لکه-ها-را-پاک-کنیم
Translate this page
لکه بری از روی لباس های غیرقابل شست و شو، باید توسط افراد متخصص و مواد مناسب در ... لکه چای و قهوه: به محض ریخته شدن یکی از این مواد بر روی لباس، آن را با آب سرد و مواد .... روش دیگر برای از بین بردن لکه آدامس از روی لباس این است که یک تکه یخ ...
ریزه کاریهای خانه داری - .دانستنیهای زندگی - blogfa.com
setare-aseman.blogfa.com/post/18
Translate this page
برای پاک کردن ظرف‌های مسی ، آنها را با برشی از لیمو که در نمک گذاشته‌اید ، بسایید . ... بهترین و آسانترین راه را برای بر طرف ساختن آثار ترکیدگی در فنجان های چینی آنست ... برای این منظور پنبه ای را به شیر آغشته کرده روی منطقه لکه بریزید تا آنکه لکه از بین برود. .... جوش‌شیرین برای تمیز کردن سینک‌های استیل عالی عمل می‌کند.
چگونگی پاک کردن لکه جوهر خودکار از لباس - شیمی یزد
blog.chemyazd.com/?p=1066
Translate this page
Oct 23, 2011 - سلام لکه های جوهر خودکار روی تلویزیون ال ای دی را چگونه می توان پاک کرد. ... ولی نگفتید اگه لباس رنگی باشه با این کارها مشکلی پیش نمیاد براش؟ ... عالی بود شلوارم خودکاری شده بود اونم چه رنگی صورتی تافت زدم کمرنگ شد ولی بعدش از الکل استفاده کردم لکه کلا محو ... این روش ها برای لکه های قدیمی هم جواب میده ایا؟
طریقه پاک کردن و از بین بردن انواع لکه ها - فریدونشهر - پایگاه تحلیلی ...
pounezar.ir › خانه › خواندنی‌ها › غیرتولیدی › نقلی
Translate this page
Apr 24, 2016 - در این مطلب با پاک کردن انواع لکه از لکه های رنگی روی مبل گرفته تا لکه ... سپس آن را با بنزین پاک کنید و این راه برای لباس های ابریشمی و ...
پاک کردن لکه از روی چرم مصنوعی - دونفره • آشپزی، مد و لباس
2nafare.com/.../پاک-کردن-لکه-از-روی-چرم-مصنوعی/
Translate this page
مبل من رنگ کرم هست و متاسفانه رنگ لباس مشکی روش مونده نمیدونم چطوری ... نظر اسپری کنید با دستمال نرم پاک کنید من روی چرم و ام دی اف امتحان کردم عالی بود. پاسخ دادن hemila: خوب الان همه سوال در رابطه با پاک کردن چرم مصنویی مبل کردن که خودکاری شده ؟ ... سلام مبل سفید دارم از این چرم مصنوعی کثیف شد پاک کردم ی لکه های صورتی ...
هنر خانه داري | روش هاي پاك كردن انواع مختلف لك | همراه با علم
baelm.ir › سبك زندگي › هنر خانه داري
Translate this page
برای پاک کردن لکه های معمولی روی کاشی ها، آنها را با محلول زیر بشویید: آمونیاک: ... سپس آن را با بنزین پاک کنید و این راه برای لباس های ابریشمی و کتانی است.
چگونه و با چه چیزی وسایل داخل خانه را پاک کنیم ؟ : پزشکان ایران
www.pezeshkan.org/?p=20894
Translate this page
Jul 10, 2010 - به این صورت که چند قطره روغن چرخ بر روی پارچه نرمی بریزید و بعد بر روی میز و یا اشیاء دیگر ... قسمت بیرونی و دیواره های وسایل برقی را بعد از پاک کردن با دستمال مرطوب، به وسیله پنبه آغشته به ... الکل لکه های چرب و اثر انگشت را برطرف می کند. ... جوش شیرین برای تمیز کردن سینک های استیل عالی عمل می کند.
پاک کردن لکه های سوختگی کف اتو - دهکده مثبت اندیشان (نیم مین)
nimmin.ir/N2173/پاک-کردن-لکه-های-سوختگی-کف-اتو
Translate this page
بهترین روش برای پاک کردن لکه های سوختگی کف اتو استفاده از محلول سرکه و آب است . ابتدا مقداری آب، ... ۲- اتو را روی یک پارچه یا حوله تمیز بگذارید به طوری که به صورت ایستاده باشد. مراقب باشید ... از این که با لبخند و انرژی مثبت وارد دهکده مجازی مثبت اندیشان شدید بسیار متشکریم . ... به به چه روش عالی خیلی ممنون :). لایک21+.
...نکات طلایی... - نکات خانه داری - blogfa.com
nokate-talayi.blogfa.com/cat-2.aspx
Translate this page
بعد از پاک کردن ماهی یا پوست کندن پیاز بهترین راه برای از بین بردن بوی بد دست‌ها این است که ... با پرکردن دانه های قهوه در گلدان یا لیوان بلوری که در آن لوازم‌التحریر خود را قرار می‌دهید، می‌توانید هم فضای میز ... می توانید این روش را برای براق شدن مبل های چرمی نیز بکار ببرید. ..... چطور لکه قطره‌ آهن را از روی لباس بچه‌ها پاک کنیم؟
روش پاک کردن لکه های زنگ‌زدگی بر روی لباس - سافتلن
www.softlan.com/?...روش-پاک-کردن-لکه-های...بر-روی...
Translate this page
روش پاک کردن لکه های زنگ‌زدگی بر روی لباس اگر جای دکمه‌های فلزی بر روی لباس شما اثر زنگ ... بر روی لباس شما اثر زنگ زدگی ایجاد کرده است که به راحتی و با شستشو پاک نمی شود، می ... به این طریق لکه زنگ زدگی از روی لباس شما پاک خواهد گردید.
راههای برطرف کردن لکه از روی پارچه - جام جم آنلاین
jamejamonline.ir/.../راههای-برطرف-کردن-لکه-از-روی-پ...
Translate this page
در این نوشتار کوتاه با برخی از روشهای از بین بردن لکه از وسائل پارچه‌ای آشنا ... برچسب‌ها : تمیز کردن لکه لباس پاک کردن لکه از روی البسه پارچه لک شده رفع لک.
نکات خانه داري(سیاهی دست+گردو ) - ܓܨدیدنی های روزܓܨ - blogfa.com
hamed.blogfa.com/post-150.aspx
Translate this page
برای پاک کردن لکه و رنگ پوست گردوی تازه از دست ها میتوانید آنها را با پنبه ای آغشته به ... با این كار چسب، سفتی خود را از دست می‌دهد و جدا می‌شود. ... برای پاک کردن جای بد منظر برچسب های مختلف بر روی درب یخچال میتوانید روغن جلای ... بهترین راه زدودن بوی بد پیاز و سیر از دست و انگشتانتان مالیدن دستها با سیب زمینی آب پز است .
مهربان ما-مهربان واقع در آذربایجان شرقی - نحوه پاک کردن لکه ها
mehrabanma.blogfa.com/post/90
Translate this page
اگر لباس قابل شستشو باشد ، آن را با آب وصابون شستشو میدهیم ، و بقیه لک را از روی ... برای پارچه های قابل شستشو قسمت لک را بر روی یک کاسه قرار داده و از بالا به .... چنانچه با اين روش لکه پاک نشد مي توانيد از آب اکسيژنه استفاده نماييد و در آخر ...
طریقه پاک کردن واز بین بردن انواع لکه ها - شیمی وزندگی
catalyst.parsiblog.com/.../طريقه+پاک+کردن+واز+بين...
Translate this page
Aug 13, 2011 - برای پاک کردن لکه های معمولی روی کاشی ها، آنها را با محلول زیر بشویید: ... سپس آن را با بنزین پاک کنید و این راه برای لباس های ابریشمی و کتانی ...
روش از بین بردن و پاک کردن انواع لکه ها - تی مدل
www.tmodel.ir › گوناگون
Translate this page
Feb 15, 2015 - همچنین برای از بین بردن لکه اتو بر روی فرش و موکت همانند لباس می ... برای حل این مشکل می توان از راه های زیر استفاده نمود : 1-در .... برای پاک کردن لکه های معمولی روی کاشی ها، آنها را با محلول زیر .... یک پوشش متفاوت و عالی برای شما.
روش‌های صحیح پاک کردن لکه‌ها از روی فرش‌ها | اتاق خبر 24
otaghkhabar24.ir/news/40439
Translate this page
Mar 11, 2016 - این روزها بسیاری از ما مشغول خانه تکانی هستیم. ... طرح‌های جدید لباس کاروان المپیک + تصاویر · لطفا عمامه آیت‌الله را حذف نکنید · وزیر نفت ... کنید مخصوصا لکه‌های چای و نسکافه، برای این منظور ماست را روی سطح لکه بریزید و با یک ... پاک کردن سریع لکه فرش: فراموش نکنید که اگر لکه بر روی فرش بیش از یکی دو ...
پژوهشکده فرش ایران - روش از بین بردن لکه ها از روی فرش
crc.kashanu.ac.ir/.../روش.از.بین.بردن.لکه.ها.از.روی.ف...
Translate this page
در صورتی که لکه ای در روی فرش ایجاد شود علاوه بر پاک کردن لکه از روی فرش، ... همایش ملی بافت های فرسوده و تاریخی شهری, همایش ملی وقف با تاکید بر آموزش عالی ... با قاشق باشد و کاملا در بافت فرش نفوذ نکرده آنرا برمی داریم و سریعا این کار باید انجام ... لکه های روغن و چربی, اضافات را با قاشق برداشته،با پارچه آغشته به محلولآب و ...
نحوه شستن فرش - فرش افشار زرینه,شرکت فرش افشار زرینه میاندوآب ...
www.afsharzarinehcarpet.com/clear.aspx
Translate this page
برای تمیز کردن فرش فقط کافیست پودر جوش‌شیرین را روی لکه فرش بریزید و سرکه ... بهترین روش برای تمیز كردن فرش و موكت با شامپو فرش، انحلال مقدار مناسبی از .... با این کار لکه های شمع نیز از روی سطح فرش پاک خواهد شد و شما یک فرش تمیز ... از نوع دستباف گونه با نخ بایر آلمان در 40 رنگ ثابت و با کیفیت عالی با ضمانت ده ...
روش های لکه بری (پاک کردن لکه ها) | | دنیای اینترنت
marzy.ir › نکات خانه داری › شستشو، نظافت و لکه گیری
Apr 1, 2014 - پاک کردن لکه ی سوختگی سطحی توسط قند. زمانی که لباس شما بر اثرسوختگی یا سیگار زرد شده با قند بر روی لکه ی زرد رنگ بکشید آنقدر این کار ...
Searches related to پاک کردن لکه از روی لباس با این روش های عالی

پاك كردن لكه لباس سفيد

پاك كردن رنگ روغني از روي لباس

از بین بردن لکه چربی روی لباس

از بین بردن لکه جوهر

پاك كردن رنگ لباس از روي لباس

از بین بردن لکه زرد روی لباس سفید

از بین بردن رنگ گرفتگی لباس

پاك كردن لكه چاي از روي لباس
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 216
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 441
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 4,961
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 14,408
  • بازدید ماه : 14,408
  • بازدید سال : 392,019
  • بازدید کلی : 4,171,797