loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 293 شنبه 09 مرداد 1395 نظرات (0)

نکاتی درباره انواع کفپوش ها

مجموعه : دکوراسیون

نکاتی درباره انواع کفپوش ها

نکاتی درباره انواع کفپوش ها 

برای خرید و استفاده از کفپوش ها برای شما نکاتی طلایی داریم تا بهترین نوع را انتخاب کنید.با ما همراه باشید در ادامه این مطلب. اگر می خواهید کف خانه تان را بازسازی کنید و یا ظاهر تازه و جدیدی به آن بدهید، پس باید انواع کفپوش ها را به خوبی بشناسید  و با توجه به شناخت تان کفپوش مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

امروزه انواع متفاوتی از کفپوش ها مانند سنگ، سرامیک، چوبی، موکت و… وجود دارد. نصب این کفپوش ها گاهی اوقات مشکل است. برخی از آنها هم تمیز کردن شان دردسر ساز است. برخی دوام بسیاری دارند اما نسبت به بقیه گران تر هستند. در ادامه به توضیح ویژگی های چند نوع کفپوش می پردازیم:

 

کفپوش های سرامیک

این کفپوش ها از جنس سرامیک و یا چینی هستند و قرن هاست برای محیط های داخل و بیرون خانه استفاده می شوند.

 

مزایا

کفپوش های سرامیک قوی، بادوام و مقاوم در برابر لکه هستند و در طرح ها و رنگ های متنوعی دیده می شوند و اگر بخشی از آن خرد شود و یا خراش بردارد، به راحتی قابل تعویض است. ازطرفی نقص های موجود در این کفپوش به راحتی دیده نمی شوند. به راحتی قابل شستشو هستند.

 

معایب

تمیز کردن دوغاب هایی که هنگام نصب مابین سرامیک ها می ریزند بسیار سخت است. این کفپوش بسیار سفت و سخت بوده و برای نشستن جای راحتی نیست. در عین حال اگر کالاهای شکستنی تان به روی زمین و این کفپوش بیفتند، بدون تردید می شکنند. در ضمن گران هم هستند.

 

کفپوش های چوبی شناور

این کفپوش ها برای مصارف خانگی نسبتا جدید هستند و از مواد ترکیبی که به کفپوش، ظاهری چوبی می دهد ساخته شده اند و به صورت لمینت هستند.

 

مزایا

نصب این کفپوش ها بسیار ساده است و برخی از کاشی های لمینت آن زبانه و شیار دارند و در مکان کاملا ثابت باقی می مانند. در برابر لکه مقاوم هستند و هنگام نظافت به راحتی تمیز می شوند. اگر بخشی از کفپوش صدمه ببیند، قابل تعویض است. با قیمت های ارزان می توان این کفپوش ها را خریداری کرد.

 

معایب

بسیار سفت و سخت هستند و از آنجایی که واقعا چوبی نیستند، نمی توان سطح آن را سمباده کشید و صیقلی کرد. با اینحال وقتی خیس اند، بسیار لغزنده می شوند. چندان بادوام هم نیست.

 

موکت

این کفپوش ها از پلی استر، نایلون و یا پلی پروپیلین ساخته شده اند و البته نوع طبیعی آن از جنس پشم نیز است.

 

مزایا

از آنجایی که در ماه های سرد، هوای گرم را در خود نگه می دارد، گزینه مناسبی است. در ضمن صداگیر هم هست. در محیط هایی که از موکت استفاده شده است، صدا کمتر منعکس می شود. نصب آن چندان سخت نیست.

 

معایب

خیلی راحت دچار لکه می شوند و تمیز کردن شان بسیار سخت و گاهی هزینه بر است. خرید موکت هم گاهی اوقات گران تمام می شود.

 

اگر موکتی از جنس نامرغوب و یا ارزان قیمت ساخته شده باشد، زود پاره می شود و چنانچه بخشی از آن صدمه ببیند، مجبور می شوید کل موکت را عوض کنید و از نظر هزینه به صرفه نیست و چنانچه فقط بخش صدمه دیده را برش زده و تعویض کنید، ظاهر یکدست موکت از بین می رود.

 

کفپوش چوبی

این کفپوش ها، الوارهای نازک و یکدست از جنس چوب بلوط، گردو، افرا و یا گردوهای آمریکایی هستند.

 

مزایا

از دوام بسیار بالایی برخوردارند و حین استفاده از آن، می توان آنها را بارها صیقلی کرد. تمیز کردن شان بسیار راحت است. این کفپوش ها محکم و در برابر فرسودگی مقاوم هستند. چوب به دلیل ظاهرطبیعی اش به خانه جلوه ای طبیعی و زیبا می بخشد.

 

معایب

علاوه بر گران بودن، نصب آنها بسیار سخت است. نه تنها حرارت را در خود نگه نمی دارد، بلکه صداگیر هم نیست. چوب بنابر تغییر فصل منقبض یا منبسط می شود و این مساله موجب صدمه زدن به کفپوش می شود.

 

سنگ

در تولید کفپوش های سنگی از انواع سنگ ها همچون آهک، گرانیت، مرمر و تخته سنگ استفاده می شود.

 

مزایا

هرچقدر از عمرش بگذرد، ظاهرش بهتر می شود و در انواع متفاوتی در بازار وجود دارد. کفپوش های سنگی ظاهر هر مکانی را زیبا می کنند و هرگز از چشم نمی افتند. بسیار بادوام هم هستند.

 

معایب

نصب سخت و گران بودن از معایب کفپوش های سنگی است. برخی از انواع سنگی این کفپوش ها به راحتی دچار لکه می شوند و همچنین در صورت خیس شدن بسیار لغزنده اند. با توجه به توضیحات فوق شاید بتوانید در مورد کفپوش مورد نیاز خود بهتر تصمیم بگیرید.

 

 


Google
About 452,000 results (0.50 seconds)
Search Results
نکاتی درباره انواع کفپوش ها - پارس ناز
www.parsnaz.ir/نکاتی-انواع-کفپوش-ها.html
Translate this page
نکاتی درباره انواع کفپوش ها ،برای خرید و استفاده از کفپوش ها برای شما نکاتی طلایی داریم تا بهترین نوع را انتخاب کنیدبا ما همراه باشید در ادامه ای.
نکاتی درباره انواع کفپوش ها - ویکیما
wikima.ir/.../++++++++++++++++نکاتی+درباره+انواع...
Translate this page
بسته سلامت و پزشکی را با هم بخوانیم در این مطلب برای شما مخاطبان بسته سلامت و پزشکی با انواع مطالب گوناگون را تهیه کرده ایم که امیدواریم از خواندن این مطالب لذت ...
نکاتی درباره انواع کفپوش ها - خبر آنتایم
khabarontime.ir/news/.../نکاتی-درباره-انواع-کفپوش-...
Translate this page
خبر-آنتایم-خبر-آنتایم-نکاتی-درباره-انواع-کفپوش-ها -برای-خرید-و-استفاده-از-کفپوش-ها-برای-شما-نکاتی-طلایی-داریم-تا-بهترین-نوع-را-انتخاب-کنید.
نکته هایی در زمینه انواع مختلف کفپوش ها - سرزه
www.serze.com/نکته-هایی-زمینه-انواع-مختلف-کفپو...
Translate this page
17 hours ago - نکاتی درباره انواع کفپوش ها نکته هایی در زمینه انواع مختلف کفپوش ها برای خرید و بهره گیری از کفپوش ها برای شما نکته هایی طلایی دارا هستیم تا ...
نکاتی درباره انواع مختلف موکت - دیوارپوش سه بعدی
best-wall.ir/نکاتی-درباره-انواع-مختلف-موکت/
Translate this page
Jul 2, 2015 - همان طور که می دانید امروزه کفپوش های مدرن و متنوعی در بازار وجود دارد که ... به همین خاطر سعی کردیم درباره انواع مختلفی که موکت ها دارند، اطلاعاتی را در ...
اطلاعات کاربردی درباره نسل جدید کفپوش‌های ساختمانی
donya-e-eqtesad.com/news/769270
Translate this pageDonya‑e‑Eqtesad
Nov 28, 2013 - این هفته، به معرفی و بیان نکات کاربردی درباره نسل جدیدتری از کفپوش‌های ساختمانی می‌پردازیم که این روزها نسبت به پارکت و سایر کفپوش‌ها از ...
نکاتی درباره تمیز کردن پارکت ها - ممتاز نیوز - جستجوگر اخبار تی نیوز
tnews.ir/news/39e620943605.html
Translate this page
رعایت نکات کوتاه زیر در جلوه و خوب به نظر رسیدن پارکت نقش دارند. ... آشنایی با انواع کف پوش و طریقه نگهداری از آنهاآیا پارکت بهترین کفپوش ساختمانی است؟
نکاتی درباره نصب سنگ گرانیت ایستاده – سایت تخصصی کفپوش
www.بهفرم.com/?p=218
Translate this page
May 30, 2016 - اینجا میخواهیم درباره شیوه نصب صحیح این سنگ بشکل ایستاده نکاتی را ... ایستاده, معمولا در نمای ساختمان یا بدنه های داخلی پارکینگ, راهرو و راه پله ها, لابی ساختمان و . ... اخبار و ساخت و ساز (12); اطلاعات عمومی درباره انواع کفپوش های ...
درباره موکت بیشتر بدانیم - Arta Carpet and Flooring آرتا موکت ...
www.artafloor.com/fa/.../درباره-موکت-بیشتر-بدانیم
Translate this page
انواع موکت با هر دکوراسیونی همخوانی دارد و موکت ها در بافت، رنگ و طرح های متنوع در ... نکاتی درباره رنگ و طرح است که باید قبل از انتخاب و خرید مدنظر قرار داده شوند.
کفپوش PVC - خـوبـیـنـه
www.khoobine.com/diploma/...کفپوش/کفپوش-pvc...
Translate this page
مشارکت در تولید محتوا · همکاری با خوبینه · خوبینه در رسانه ها · درباره ما · ارتباط با ما .... کفپوش‌ها بسته به جنس آنها دارای دو نوع کاربرد می‌باشند: الف. ... دارای انواع آنتی‌باکتریال مناسب جهت نصب در راهرو و راه پله بیمارستانها، ... اصطلاحات بازار و نکات مهم خرید: کفپوش PVCدر دو نوع کفپوش PVC تایل و کفپوش PVC رول موجود می‌باشد.
چگونه مناسب ترین پارکت را انتخاب کنیم؟ - مطالب خواندنی درباره چوب و ...
www.iristaban.com/...درباره.../چگونه-مناسب-ترین-پا...
Translate this page
پارکت های چوب یکی از قدیمی ترین و بهترین کفپوش ها محسوب می شود که از دیرباز تا کنون مورد استقبال ... شرکت آیریس تنها نماینده انحصاری پارکت های balticwood نکاتی را برای انتخاب و خرید پارکت که در ... -مقاومت انواع پارکت ها در برابر آسیب
دفتر فنی سینا » نکات طراحی دکوراسیون داخلی
www.sinaplot.com/tag/نکات-طراحی-دکوراسیون-داخلی/
Translate this page
... سرد خانه به راحتی راه بروید، چندی پیش درباره انواع پارکت، سرامیک، کفپوش چوبی و سایر پوشش های امروزی صحبت کردیم، تمامی این کفپوش ها بسیار شیک هستند ...
نکات مهم در مورد انتخاب کاغذ دیواری - صفحه نخست
www.tarhazin.com/fa/index.asp?P=NEWSVIEW...
Translate this page
Dec 8, 2014 - هماهنگی کفپوش خانه با کاغذ دیواری یکی از مهم ترین هماهنگی هایی است که در این ... البته توجه به هارمونی رنگ ها مطابق با آنچه در شماره های قبل برای اصول ... در مورد دفعات شستشوی آن می دهید از انواع بهتر و باکیفیت تری استفاده کنید.
نکاتی درباره تمیز کردن پارکت ها – جديدترين اخبار ايران و جهان ممتاز نیوز
www.momtaznews.com/نکاتی-درباره-تمیز-کردن-پا...
Translate this page
آشنایی با انواع کف پوش و طریقه نگهداری از آنهاآیا پارکت بهترین کفپوش ساختمانی است؟بهترین راههای ... hou6074 نکاتی درباره تمیز کردن پارکت ها. ایجاد لکه یکی ...
کفپوش تیره بهتر است یا روشن؟ - جام جم آنلاین
jamejamonline.ir/.../کفپوش-تیره-بهتر-است-یا-روش...
Translate this page
Jun 28, 2014 - در این نوشتار، نکاتی درباره کفپوش منزل مطرح شده است. ... شما خواهند داشت بنابراین بهتر است در هنگام خریداری کفپوش‌ها از انواعی استفاده کنید ... در مقایسه با کفپوش‌های تیره انواع روشن نیز محاسن و معایب خود را دارند، البته اولویت ...
نکاتی درباره کفپوش های چوبی - کناف شیراز
shirazknuaf.ir/.../دیوارهای.../88-نکاتی-درباره-کفپوش...
Translate this page
از نظر ضخامت انواع مختلفي از اين کف پوش ها وجود دارد و با در نظر گرفتن بعد مقاومت و داوم بهتر است کف پوش هاي ضخيم تر را انتخاب نماييد و البته واکس زدن اين کف ...
انواع کفپوش و کاربردهای آن در ساختمان سازی
www.omran118.com/Categories/Flooring.aspx
Translate this page
نکات فنی در مورد آسانسور ... کف پوش بامبو از گیاه بامبو ساخته می شود و یکی از انواع کف پوش چوب سخت است اگر چه از نظر فنی چوب به حساب نمی آید. ... این کفپوش ها معمولا در مناطق مرطوب از قبیل آزمایشگاه ها و یا کارخانه های فرآیند غذایی دیده می شوند. .... تماس با ما. درباره ما. قوانین سایت · طرح های تبلیغاتی و خدمات. مـــــوضــوعـات.
نکاتی درباره پارکت لمینیت - شرکت رزالی | کاغذ دیواری | کفپوش ...
www.rosaliedesign.ir/.../26-نکاتی-درباره-پارکت-لمی...
Translate this page
پارکت لمینت ها دور تا دور هر تایل دارای شیارهایی هستند که در هنگام نصب به هم چفت و قفل می شوند که در اصطلاح به آنها کلیک می گویند، کلیک ها خود دارای انواع مختلفی ...
کفپوش پی وی سی
www.namapoosh.com/.../1392-04-09-11-55-52.html
Translate this page
نکات مهم در تهیه و اجرای دیوارکوب · معرفي سنگهاي آنتيك و ايده پديد آمدن آنها · راهنمای خرید ... کفپوش pvc در دو نوع کفپوش pvc تایل و کفپوش pvc رول موجود میباشد ... نماییم کفپوش تقریبا با ارزانترین سرامیک ها و معمولی ترین موکت ها برابری میکند . ... معمولا جهت افزایش زیبایی و جلوه انواع کفپوش پی وی سی و همچنین پارکت لمینت ...
نکاتی در مورد پارکت لمینیت | مینیاتور
miniyatordesign.com/integer-et-orci-set-id/
Translate this page
Feb 5, 2015 - تا به اینجا تقریبا با تفاوتهای کلی پارکت و لمینیت و کفپوش آشنا ... گویند، کلیک ها خود دارای انواع مختلفی هستند و شرکتهایی در سطح دنیا وجود ...
آموزش نصب انواع کفپوش لمینت
www.kimiadecor.com/.../laminate-flooring-installation...
Translate this page
تبادل لینک عضویت در خبرنامه مقالات درباره شرکت تماس با ما افزودن به علاقه مندی ها ... در ادامه به روش نصب انواع کفپوش لمینت می پردازیم : نکات مهم قبل از اجرای تایل های لمینت : ○ – تغییرات دما و ... این کفپوش ها را می توان روی اغلب پوشش های موجود مانند کفپوش های چوبی ، PVC ٬ کف های سیمانی و یا موزائیک و سرامیک نصب نمود.
نمايش آيتم‌ها بر اساس برچسب: درباره کفپوش - قیمت خودرو
portalcar.ir/foreign-cars/.../درباره%20کفپوش.html
Translate this page
کفپوش و نکاتی در مورد آن · کفپوش و نکاتی در مورد آن. قبل از انتخاب رنگ کفپوش ها، باید نوع آن را انتخاب کنید. ... در این قسمت می خواهمی با انواع کفپوش آشنا شویم.
نکاتی درباره تمیز کردن کفپوش منزل - پورتال تاروت رنگی
portal.taroot-card.com/نکاتی-درباره-تمیز-کردن-کف...
Translate this page
Feb 26, 2016 - کفپوش, تمیز کرن کف پوش, انواع کفپوش, تمیز کردن انواع کفپوش, تمیز ... تمیز کردن برخی از این کفپوش ها به سختی انجام می گیرد. بنابراین ما در این مطلب نکاتی درباره اینکه چطور کفپوش منزل تان را تمیز کنید بیان می کنیم.
نکاتی درباره کابینت های اشپزخانه های فوق مدرن - دکوراسیون خانوم خونه ...
khanomekhune.mihanblog.com/post/category/1
Translate this page
May 15, 2014 - برچسب ها : کابینت های گلاس طرح های آشپرخانه دکوراسیون داخلی مدل های ... پارتیشن آلاچیق طراحی الاچیق كابینت آشپزخانه كفپوش آبنما لمینت .... دسته بندی : نکاتی درباره کابینت های اشپزخانه های فوق مدرن , انواع چوب ها و فایده هر ...
کف پوش - گروه مجری دکوراسیون داخلی آسمان
www.aseman-team.ir/parket.html
Translate this page
کفپوش چوبی چوب ماهیتی گرم و احساسی راحت دارد و از این رو کفپوش چوبی ... با استفاده از کفپوش وینیل باید حتما از انواع مرغوب این نوع کفپوش استفاده کرد تا .... نکاتی درباره کف‌پوش‌ها قبل از انتخاب رنگ کف‌پوش‌‌ها، باید نوع آن را انتخاب کنید.
کفپوش الاستیکی
kafposhelastiki.blogfa.com/
Translate this page
نکاتی در باره پارکت لمینیت ... پارکت های چوب یکی از قدیمی ترین و بهترین کفپوش ها محسوب می شود که از دیرباز تا کنون ... -مقاومت انواع پارکت ها در برابر آسیب
نکاتی مهم درباره کف کاذب | مقالات کتاب اول
www.avval.ir/Reportage/Details/نکاتی...درباره.../421...
Translate this page
موکت ها نیز یکی از انواع کفپوش هایی هستند که شما می توانید به منظور ایجاد سطحی بدون درز و رخنه، برای کف مرکز داده خود انتخاب کنید. موکت هایی در ابعاد 24*24 ...
پارکت لمینت تهران | قیمت نصب، فروش پارکت لمینت تهران | کفپوش ...
decorooz.com › ... › پارکت لمينت تهران
Translate this page
Jun 4, 2016 - برای اطلاع از قیمت نصب و فروش انواع پارکت لمینت و کفپوش در تهران ... نکات مهم در مورد پارکت لمینت و کفپوش آرتا; رنگ بندی و نصب پارکت آرتا ... پارکت لمینت دفاتر شرکت دولتی و خصوصی – اداره ها در تهران .... اشتباهی که عموما در بحث شناختی روی می دهد و در نهایت یک سری اطلاعات مختصر درباره فوم های به کار ...
نکاتی درباره تمیز کردن کفپوش منزل | دانستنی ایران | وب سایت مرجع ...
www.danestany.com › زندگی شهری
Translate this page
Mar 29, 2016 - تمیز کردن برخی از این کفپوش ها به سختی انجام می گیرد. بنابراین ما در این مطلب نکاتی درباره این که چطور کفپوش منزلتان را تمیز کنید بیان می کنیم. ... انواع و اقسام مواد شوینده کف و خوشبوکننده هم در بازار یافت می شود که می ...
نکاتی که باید درباره کابینت بدانیم - توانا دکور
www.tavanadecor.com/DetailNews.aspx?id=9
ولی امروزه انواع و اقسام کابینت ها در رنگ و طرح های مختلف به کمک خانم های خانه دار آمده است تا هم به سهولت بتوانند لوازم خود را در آن جای دهند و هم زیبایی و چشم نوازی ...
نکاتی درباره شستشوی انواع فرش - مجله نساجی صنعت کهن
www.kohanjournal.com/.../25946-نکاتی-درباره-شس...
Translate this page
Jun 14, 2016 - شستشوی انواع فرش در منازل با شوینده های رایج منجر به خشک و شکننده شدن ... آنچه درباره شست‌وشوی انواع فرش ها باید بدانید: ..... سایر کفپوش ها ...
فروش کفپوش,موکت,کفپوش رولی,کفپوش طرح پارکت, قیمت کفپوش ...
www.grassiran.com/details-floor.php
Translate this page
لازم به ذکر است که جهت افزایش زیبایی و جلوه انواع کفپوش پی وی سی و همچنین پارکت لمینت در کناره ... کفپوشهای pvc در دو نوع تایل و رولی در بازار موجود هستند ضخامت کفپوش ها معمولا 2 یا 3 ... ویژگی های کفپوش ها درباره کفپوش ها نصب کفپوش.
فرش، موکت و سایر کفپوش ها - نسخه قابل چاپ - انجمن تازه عروس
tazearoos.takbb.com/printthread.php?tid=605
Translate this page
فرش، موکت و سایر کفپوش ها - faribajoon - ۲۸ ۱-۱۳۹۲ ۰۴:۱۰ عصر ... از فرش های دستباف ريزنقش گرفته تا انواع جاجيم، گليم و گبه های رنگی و مدرن، بنابراين شما به ..... نکاتی درباره کف‌پوش‌هاقبل از انتخاب رنگ کف‌پوش‌‌ها، باید نوع آن را انتخاب کنید.
نکاتی درباره رنگ و کف پوش و دکوراسیون حمام - بهترین سایت ...
mod20.ir/.../نکاتی-درباره-رنگ-و-کف-پوش-و-دکوراس...
Translate this page
نکاتی درباره رنگ و کف پوش و دکوراسیون حمام ویژگی حمام ایده‌آل ۱۷ ویژگی حمام ایده‌آلبیش از ... برچسب ها : بهترین گزینه برای کف‌پوش حمام، سرامیک است , از میان انواع ...
نظر دکوراتورها را درباره آشپزخانه بدانید - بیتوته
www.beytoote.com/.../decorator-seem2-about-kitchen....
Translate this page
... برای خرید کابینت ها , نکاتی درباره آشپرخانه های اوپن , نکاتی برای خرید سینک ها , راهنمای خرید ... اما اگر کف پوش تمام خانه سرامیک یا پارکت است، می توانید آشپزخانه را هم با همان کف پوش بپوشانید. ..... ست کردن مبلمان با انواع سبک های دکوراسیون.
کف پوش بامبو - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/article/111969/کف-پوش-بامبو
Translate this page
کف پوش بامبو یکی از انواع کف پوش های چوبی محسوب می شود . ... نکاتی درباره کف‌پوش‌ها · ویژگی های یک بوستان خانگی · چه پوششی برای کف خانه مناسب تر است ...
کف پوش - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/article/111967/کف-پوش
Translate this page
از انجایی که طرح ها و رنگ های مختلفی برای این کف پوش ها وجود دارد امروزه تمایل به ... که سرامیک ها خود نیز انواع مختلف لعاب دار و بدون لعاب و چینی را دارا می باشند . ... رنگ ها را به خاطر بسپارید · کاربرد شمع ها در زیبایی منزل · نکاتی درباره کف‌پوش‌ها ...
به پوششگران خوش آمدید - محصولات - نکات مهم برای نصب پارکت
www.009821.ir › محصولات
Translate this page
انواع کفپوش های ساختمانی بنا به کارایی و موقعیت و تردد در ساختمان مورد ... در مورد کارایی سرامیک ها به نکاتی اشاره شد اما مشکلاتی هم در این نوع کفپوش ها نظیر سنگ ...
پارکت - آکاایران
www.akairan.com/khanehdari/tag/پارکت
Translate this page
اما همه پارکت های چوبی یکسان نیستند و برخی از آن ها به دلیل جنس چوبی که از آن ساخته ... قیمت انواع کفپوش لمینت و پارکت + عکس کفپوش لمینت و پارکت ..... آکاایران نکاتی درباره تمیز کردن کفپوش منزل کفپوش منزل شما هرچه باشد اعم از پارکت، ...
انواع کفپوش کاربردهای آن در ساختمان سازی - خبر روز
www.khabareruz.xyz/search/?...انواع+کفپوش+کاربر...
Translate this page
پارکت های چوبی از قدیمی ترین انواع کفپوش ها هستند که از زمان های گذشته تا به ... آکاایران نکاتی درباره تمیز کردن کفپوش منزلکفپوش منزل شما هرچه باشد اعم از ...
چگونه چوب مناسب برای کفپوش انتخاب کنیم؟ - Manishen.com (مشهدهوم)
www.manishen.com/fa-manipedia-859-tags-چگونه%2...
Translate this page
نکات و توصیه ها عادل مقدم 3 ماه پیش چگونه چوب مناسب برای کفپوش انتخاب کنیم؟ ... برای انتخاب کفپوش هستید، ابتدا باید در مورد انواع مختلف کفپوش های موجود در ...
مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
www.bartarinha.ir/
Translate this page
اخبار روز، اخبار ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، ... هشدار اشتاین‌ مایر درباره دونالد ترامپ .... نکاتی برای دکوراسیون خانه بر اساس فنگ شویی.
You've visited this page many times. Last visit: 7/29/16
درباره موکت بیشتر بدانیم/ هماهنگی کفپوش های موکت با دکوراسیون منزل ...
yazdrasa.ir/-/درباره-موکت-بیشتر-بدانیم-هماهنگی-ک...
Translate this page
May 31, 2014 - انواع موکت با هر دکوراسیونی همخوانی دارد و موکت ها در بافت، رنگ و طرح های ... نکاتی درباره رنگ و طرح است که باید قبل از انتخاب و خرید مدنظر قرار داده ...
کفپوش - بهینه ساز
behinesaz.com/index.php/educational.../flooring
Translate this page
كفپوش های لمینیت پاركت ، با در هم آمیختن كارایی با ظاهری چشم نواز و طراحی مد روز ، از مقبولیتی غیر قابل رقابت برخوردارند. این كفپوش ها راحتی و ایمنی را به همراه ...
کفپوش چیست ؟ ، درباره کفپوش ، انواع کفپوش - پارکت
www.digiparket.com/what-is-floor-کفپوش-چیست/
Translate this page
Jan 5, 2016 - به رویه ها و لایه هایی که بر روی کف یک ساختمان یا هر مکان دیگری پوشانده شود کفپوش (Floor) می گـویند. کفپوش‌ها در شاخه ای از صنعت به نام ...
پونیلا - 7 کفپوش مناسب برای حیاط ...
ponila.com/post/80505/
Translate this page
کف: اصولا کفپوش ها تاثیر به سزایی در زیبایی دکوراسیون داخلی ما دارند، رنگ .... 10 سنگ فرش پرطرفدار باغ و حیاط، انواع سنگ فرش محوطه و فضای سبز، طراحی محوطه با ... نکاتی درباره دکوراسیون منزل در این مطلب از سایت قصد داریم تا به انتخاب ...
کفپوش های خانه - صبح بخیر
sobbekheir.com/tag/کفپوش-های-خانه
Translate this page
انواع کف پوش ها عبارتند از کف پوش های سنگی نظیر: سنگ، موزاییک، کاشی و .... نکاتی درباره دیوار پوشاستفاده ازدیوار پوش های جدید، کاغذ دیواری ها، رنگ آمیزی های ...
نکاتی جالب درباره خرچنگ ها که تا به حال نمی دانستید ! - تکناز
www.taknaz.net/news_detail_27762.html
Translate this page
تکناز طبیعت خرچنگ ها به گونه ای است که در فصل سرما به زیر شن و ماسه های لب دریا و یا در کف دریا می روندبه ... نکاتی جالب درباره خرچنگ ها که تا به حال نمی دانستید ! ... آشنایی با انواع گرگ ها ... تصاویر دیدنی از کفپوش های خلاقانه و زیبا در شهر لندن.
نکاتی مهم در رابطه با انواع کفپوش و پارکت های چوبی – مجتمع صنعتی ...
www.epoxi.info/نكاتی-مهم-در-رابطه-با-انواع-كفپوش-...
Translate this page
Feb 24, 2015 - نکاتی مهم در رابطه با انواع کفپوش و پارکت های چوبی. ... این نوع کفپوش ها همچنین گرمای دل نشینی را به فضا و دکوراسیون خانه القا می کنند. ... اگر بازهم درباره استفاده از پارکت‌های چوبی نگرانی دارید، ما لمینیت را به شما پیشنهاد ...
توضیحات درباره انواع دیوارپوش | جستجو | بلوگل
www.bloogle.ir/.../توضیحات+درباره+انواع+دیوارپوش....
Translate this page
شناخت وزنه ها – اندازه ها – اصطلاحات اشپزی – نکاتی درباره تهم مرغ – نکاتی درباره ..... انواع کفپوش ها و پوشش های ضد خوردگی اسید و باز با کاشی، آجر و ملات ضد اسید
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 231
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 435
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 4,077
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 13,524
  • بازدید ماه : 13,524
  • بازدید سال : 391,135
  • بازدید کلی : 4,170,913