loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 187 یکشنبه 10 مرداد 1395 نظرات (0)

 

خانم های قدبلند و توصیه های تیپ و مد

خانم های قدبلند و توصیه های تیپ و مد

خانم های قدبلند و توصیه های تیپ و مد 

خانم های قد بلند می توانند با انتخاب تیپ و پوشش مناسب قد خود را بسیار زیبا و جذاب نشان دهند و بطور مناسبی در جامعه حضور داشته باشند. 

 

تصور بسیاری از ما این است که خانم‌های بلند قد راحت‌تر لباس مناسب اندام خود را پیدا می‌کنند و گزینه‌های بیشتری دارند. اما این موضوع همیشه هم صادق نیست. اتفاقا گاهی لباس مورد نظر خانم‌های بلند قد برای آنها کوتاه است. خانم‌های کوتاه قد می‌توانند مشکل ارتفاع را با کوتاه کردن لباس حل کنند اما چنین امکانی برای خانم‌های بلند قد وجود ندارد.

 

به همین دلیل آنها مجبور به خرید لباس‌های بزرگتر می‌شوند که در نتیجه آن اندام آنها بزرگتر به نظر می‌رسد. اما راهکارهایی وجود دارند که با استفاده از آنها می‌توان از بزرگ به نظر رسیدن اندام خانم‌های بلند قد جلوگیری کرد. برخی از آنها عبارتند از: 

 

عدم محدودیت برای انتخاب شلوار یا دامن

خوشبختانه، خانم‌های بلند قد، برعکس خانم‌های کوتاه قد، محدودیتی برای انتخاب شلوار یا دامن ندارند. استفاده از دامن یا شلوار کوتاه، بلند، تنگ و گشاد هیچ‌یک موجب برهم زدن توازن اندام خانم‌های بلند قد نمی‌شود. استفاده از شلواری بلند با یک بلوز ساده با جنسی لطیف اندام خانم‌های بلند قد را زیباتر نشان می‌دهد.

 

حتی استفاده از شلوارهای جیب دار و حجیم، هر چند در مورد خانم‌های کوتاه قد موجب چاق‌تر به نظر رسیدن آنها می‌شود، اما برای خانم‌های بلند قد هیچ مشکلی ایجاد نمی‌کند. 

 

رنگ و طرح لباس

خانم‌های بلند قد برای استفاده از لباس‌های چند رنگ و طرح‌دار محدودیتی ندارند. معمولا به خانم‌های کوتاه قد توصیه می‌شود لباس‌های تک رنگ و ساده بپوشند، اما خانم‌های بلند قد می‌توانند لباس‌هایی با طرح‌های شلوغ، درشت و رنگی انتخاب کنند.

 

آنچه باید همواره مد نظر خانم‌های بلند قد باشد، این است که باید از مردانه به نظر رسیدن اندامشان جلوگیری کنند. به همین دلیل هم استفاده از لباس‌های ظریف با طرح‌های زنانه گزینه بهتری است. 

 

اندام‌تان را تقسیم بندی کنید

برعکس خانم‌ها کوتاه قد، اندام خانم‌های بلند قد گاه بیش از اندازه دراز و حتی بی‌انتها به نظر می‌رسد. به همین دلیل برای جلوگیری از این امر، باید تا حد ممکن در اینگونه اندام‌ها تعادل بصری ایجاد کرد. برای مثال استفاده از کمربندهای ضخیم می‌تواند گزینه خوبی برای تقسیم بالاتنه و پایین تنه شما باشد.

 

همچنین خانم‌های بلند قد باید از زیورآلات بزرگ و ضخیم، مانند گردنبندهای بزرگ استفاده کنند. با اینکار، گردن آنها بیش از حد بلند به نظر نمی‌رسد جذابیت‌های بصری بیشتری برای چشم اطرافیان ایجاد می‌شود. 

 

از کیف‌های کوچک پرهیز کنید

هر چه کیف شما کوچکتر باشد، اندام شما بزرگتر به نظر خواهد رسید. بعضی از خانم‌های بلند قد که از کیف‌های رودوشی خیلی کوچک استفاده می‌کنند، اندام خود را غول آسا جلوه می‌دهند. معمولا توصیه می‌شود خانم‌های بلند قد از کیف‌های بزرگ و دستی استفاده کنند. 

 

از کفش پاشنه بلند نترسید

برخی خانم‌های بلند قد تصور می‌کنند باید همیشه کفش‌های تخت بپوشند. اما این قاعده صحیح نیست. شما می‌توانید در میهمانی‌ها به تناسب پوشش کلی خود یک کفش پاشته بلند مناسب انتخاب کنید. البته بهتر است این کفش رنگی باشد و پاشنه آن بیش از 3 الی 4 سانتی‌متر نباشد. در غیر اینصورت، پاهای شما به شکل نامتوازنی بلند به نظر خواهد رسید.

 


Google
About 308,000 results (0.58 seconds)
Search Results
خانم های قدبلند و توصیه های تیپ و مد - پارس ناز
www.parsnaz.ir/خانم-های-قدبلند-و-توصیه-های-تیپ-و-...
Translate this page
خانم های قدبلند و توصیه های تیپ و مد ،خانم های قد بلند می توانند با انتخاب تیپ و پوشش مناسب قد خود را بسیار زیبا و جذاب نشان دهند و بطور مناسبی در.
Images for ‫خانم های قدبلند و توصیه های تیپ و مد‬‎Report images
Image result for ‫خانم های قدبلند و توصیه های تیپ و مد‬‎
17 hours ago
Image result for ‫خانم های قدبلند و توصیه های تیپ و مد‬‎
23 hours ago
Image result for ‫خانم های قدبلند و توصیه های تیپ و مد‬‎
1 day ago
Image result for ‫خانم های قدبلند و توصیه های تیپ و مد‬‎
Image result for ‫خانم های قدبلند و توصیه های تیپ و مد‬‎
Image result for ‫خانم های قدبلند و توصیه های تیپ و مد‬‎
16 hours ago
More images for خانم های قدبلند و توصیه های تیپ و مد
خانم های قد بلند این توصیه ها را جدی بگیرند! - بیتوته
www.beytoote.com/.../recommendations-seriously.htm...
Translate this page
خانم های قد بلند این توصیه ها را جدی بگیرندمدل لباس خانم های قد بلند مدل جدید لباس جين‌هاي راسته ... اين امتحان براي خانم‌هاي قد بلند طراحي شده و سعي كرده‌ايم مهم‌ترين نكات را لا‌به‌لاي گزينه‌ها قرار دهيم. ..... خرید کت و شلوار به سبک مردان خوش تیپ هالیوودی.
خانم های قد بلند و پیشنهاد های لباس و فشن - سرزه
www.serze.com/خانم-بلند-پیشنهاد-لباس-1421103/
Translate this page
17 hours ago - خانم های قدبلند و توصیه های تیپ و مد خانم های قد بلند و سفارش های لباس و مد خانم های بلند قد قادر می باشند با انتخاب لباس و لباس پوشیدن متناسب قد ...
یک خانم قدبلند چگونه باید لباس بپوشد - پرشین وی
www.persianv.com/modeha/072386.php
Translate this page
Sep 6, 2009 - شیک ترین ست های لباس تابستانی با رنگ های تند وبسیار زیبا / تیپ همیشه جذاب داشته باشید+ ... بیشتر خانم‌های قد بلند بازوها و دست‌های دراز و باریکی دارند. .... تیپ سردبیران مجلات مد و تعیین کننده های مد جهانی چگونه است؟
اصول شیک پوشی برای خانم های قد بلند « مد و لباس - یک دوست دات کام
www.1doost.com/Post-12043.htm
Translate this page
Mar 16, 2013 - مد و لباس | اصول شیک پوشی برای خانم های قد بلند ... نیست، آناتومی و قد انسانها هر طور که باشه میشه براش لباسهای خوش تیپ و شیک انتخاب کرد و یا دوخت،البته ... ولی من به شدت توصیه میکنم به هیچ وجه کفش تخت نپوشید،قاتل کمره.
مدل لباس مجلسي براي افراد قد بلند - جواب سوال
www.javab-soal.ir/j.aspx?q=مدل_لباس...قد_بلند...
Translate this page
خانم های قد بلند این توصیه ها را جدی بگیرندمدل لباس خانم های قد بلند مدل جدید لباس جین های ... واقعیت این است که در کل تیپ های ورزشی برای افراد قد بلند مناسب است.
قد بلند - سرگرمی
www.akairan.com/khanevadeh/tag/قد%20بلند/
Translate this page
آکاایران: فوت و فن های خوش تیپ شدن مردان قد بلند و لاغر آکاایران: فوت و فن های خوشتیپ شدن مردان ... آکاایران: نکته ای قابل توجه دختران نوجوان قد بلند آکاایران: محققان به نکته ای قابل توجه در ... وقتی صحبت از مد می شود قد می تواند خیلی تاثیرگذار باشد، تا جایی که خیلی ها معتقدند ... خانم های قد بلند این توصیه ها را جدی بگیرند!
لباس مناسب برای خانم های قد بلند ! - تکناز
www.taknaz.net/news_detail_25590.html
Translate this page
1 کفشهای تخت بپوشید آیا تا بحال یک خانم با قد متوسط که کفشهای تخت و یک دامن تا روی زانو پوشیده باشد را ... دنیای مد · احادیث · دینی · دعاهای مشکل گشا · تصاویر مذهبی · توصیه های اخلاقی .... می کند که لباس او برایش بزرگ است اما خوشبختانه این مد جدید برای شما خانمهای قد بلند کاملا مناسب است . ... کدام کیف مناسب تیپ شما است؟
VIOLET Models | خانم های قد بلند این توصیه ها را جدی بگیرند!
www.violetmodels.com/news/249
Translate this page
آژانس مدلینگ ویولت > خانم های قد بلند این توصیه ها را جدی بگیرند! ... X. تعداد در خواست استخدام مدل ها : 42,783 · تعداد در خواست .... تیپ خانمانه و جذاب برای دختران جوان.
توصیه هایی برای خانم های ریزجثه در انتخاب لباس - چی بپوشم
chibepoosham.com/petite-clothing/
Translate this page
خانم های ریز جثه همیشه در انتخاب و خرید لباس دچار مشکل هستند. چون لباس هایی که ... چی بپوشم| اولین وب سایت تخصصی مد و لباس · خانه · پوشاک ... این کار باعث می شود قدبلند تر به نظر برسید. پوشیدن کفش ... کفش های رسمی از واجبات تیپ آقایان ...
قدبلندها | سایت تفریحی فان کده
funkade.top/post/قدبلندها/
Translate this page
12 hours ago - خانم های قدبلند و توصیه های تیپ و مد خانم های قد بلند می توانند با انتخاب تیپ و پوشش مناسب قد خود را بسیار زیبا و جذاب نشان دهند و بطور مناسبی ...
نكات شيك پوشي براي خانم ها - مد و لباس
iranian_fashion.tebyan.net/default.aspx?TopicID...
Translate this page
مد و لباس - Topic: 12976 - خوش تیپی و خوش لباسی با مطالب خواندنی وبلاگ مد و لباس. ... پارچه هاي كتان اغلب به ميزان كمتري مشكي به نظر مي رسند كه دليل آن هم ساده است؛ .... كه در پارچه آن به كار رفته بيشتر مناسب خانم‌‌هاي باردار قد بلند است تا خانم‌هايي با قد .... ‌اين ست به خانم‌هايي توصيه مي‌شود كه طرفدار گردن‌ آويزها و گوشواره‌هاي بلند و در ...
مدل مانتو برای خانمهای چاق - پورتال جامع برگزیده ها
www.bargozideha.com/tag/مدل-مانتو-برای-خانمهای-چاق
Translate this page
دسته بندی های اندام در خانم های دارای اضافه وزن در درجه اول باید تیپ و شکل اندام خود را .... اندام لاغر و بلندبرای این افراد لباس هایی توصیه می شه که اونها رو چاق تر نشون بده و اثر ... انتخاب مدل مانتو 91 برای خانم‌های قد بلند: مدل مانتو 91_لباسی که از بالا تا ...
دسته بندی های اندام در خانم های دارای اضافه وزن - دانستني هاي لباس
www.mosaffa101.blogfa.com/1390/11/4
Translate this page
در دنیای مد ، اندام مانکن ها و مدل های زن ، باید باریک و بلند و تقریبا بدون برجستگی باشد. ... در قسمت دوم مقاله می خواهم توضیح بدهم که خانم های تیپ اول ، یعنی خانمهایی که ... اگر لباس دو تکه می پوشید ، حتما باید هم رنگ باشند که شما را قد بلند تر نشان دهند. ..... توصیه ما این است که با یک خانم به خرید لباس عروس بروید نه با آقای داماد.
راهنمای لباس پوشیدن و رفع عیوب بدن برای خانمهای لاغر و قد بلند! - سیمرغ
seemorgh.com › ... › مد و لباس › اصول و نحوه ی پوشش
Translate this page
Oct 15, 2009 - راهنمای لباس پوشیدن و رفع عیوب بدن برای خانمهای لاغر و قد بلند! در این مقاله ... سفبد رنگ مناسب برای چاقها نیست مگر اینکه به توصیه های زیر توجه کنند! زیر مجموعه: مد و .... جشن حافظ : مدل لباس بازیگران زن ایرانی، از نیوشا ضیغمی تا لیلا اوتادی. جشن حافظ ... های داغ و تند!! این تیپ مردانه چشم زنان را خیره می کند!
افراد چاق چگونه خوش تیپ شوند؟ نحوه لباس پوشیدن - تاپ ناز
www.topnaz.com/افراد-چاق-چگونه-خوش-تیپ-شوند؟-ن...
Translate this page
نحوه لباس پوشیدن افراد چاق ، افراد چاق دارای اضافه وزن چطور خوش تیپ تر شوند؟ ... نخستین توصیه ای که باید به این اشخاص کرد این است که به هیچ عنوان لباس گشاد و بسیار آزاد نپوشند. ... زنان هم بهتر است دامن های بلند و تیره بپوشند. ... در انتخاب شلوار نیز به این نکته توجه کنید که پوشیدن مدل های جین و راسته، پاها را چاق تر از آنچه ...
۱۶ اشتباهی که شما را کوتوله نشان می دهد! - آفتاب
www.aftabir.com › ... › بهداشت فردی و عمومی
Translate this page
Nov 13, 2014 - دست خانم ها برای قد بلند تر جلوه دادن خودشان حسابی باز است. ... برای قد بلند به نظر آمدن باید از پوشیدن لباس هایی با طرح های برجسته و پارچه های زمخت خودداری کنید. ... برای شما توصیه دیگری هم داریم و آن، این است که مدل مویی برای خود ...
خانم های قد بلند این توصیه ها را جدی بگیرند! - برترین ها
www.bartarinha.ir/.../خانم-های-قد-بلند-این-توصیه-ها-ر...
Translate this page
Jul 22, 2012 - خانم های قد بلند این توصیه ها را جدی بگیرند! هركسي بايد بداند چه ... اين امتحان براي خانم‌هاي قد بلند طراحي شده و سعي كرده‌ايم مهم‌ترين نكات را لا‌به‌لاي گزينه‌ها قرار دهيم. شما هم اگر ... به‌عنوان نكته آخر بايد به رنگ‌هاي تند اين مدل اشاره كنيم.
راهنمای انتخاب لباس برای دختران قد کوتاه – جديدترين اخبار ايران و جهان ...
www.momtaznews.com/راهنمای-انتخاب-لباس-برای-دخ...
Translate this page
چکمه‌های کوتاه بدون شک بدترین انتخاب های ممکن برای خانم‌های قد کوتاه هستند. فرقی نمی کند چقدر پاشنه داشته باشند. در هر حال پاهایتان را کوتاه نشان می‌دهند. این گزینه ...
مانتوهای جلوباز برای خانمهای قدبلند چاق - خبر ایرونی
iruni.ir/search/?q=مانتوهای+جلوباز...خانمهای+قدبلند...
Translate this page
آبی روشن و صورتی کوارتز مدل مانتو های نوروز 95 عکس هایی از مدل مانتوهاي شیک و .... دختر کوچولویتان با دیگران متقاوت شیک و زیباتر باشد توصیه می کنیم از مدل ... سایت نازوب براي شما خانم های خوش تیپ زیبا و جدیدترین مدل مانتوهاي پاییزی و ...
یوتاب | ورود خانمهای خوش اندام ممنوع - لباس خواب زنانه
www.utab.ir/...تیپ-و-مد/.../253-ورود-خانمهای-خوش-اندام...
Translate this page
لباس و سلامتی · تیپ و مد ... به طور کلی توصیه می کنیم از سایزبندی لباس های دختران نوجوان استفاده کنید و یک ژاکت یک دکمه که تا بالای کمر شما می رسد، انتخاب کنید. اگر از لباس های هم رنگ استفاده کنید که تا اندازه ای هم تنگ باشند، شما قد بلند تر ... و تنگ، با کفش های تخت و یا دامن هایی که تا سر زانو می رسند و مدل آنها <کلوش> می ...
افراد کوتاه قد اینگونه لباس بپوشید تا بلندتر به نظر برسید | ریخت و ...
www.rikhtopash.com/.../افراد-کوتاه-قد-اینگونه-لبا...
Translate this page
Aug 23, 2012 - دامن های کوتاه باعث می شود که هر زنی بلندتر به نظر برسد. حتما لازم نیست که دامن ... چه لباسهایی برای خانمهای قد بلند مناسب تر است? با چند حقه جالب ...
برچسب ها - راه های خوش تیپ شدن - خبر نــو مجله اینترنتی
khabareno.com/.../راه%20های%20خوش%20تیپ%20شد...
Translate this page
سوشا مکانی خوش تیپ ترین پیرمرد دنیا را معرفی کرد + عکس ... می کنیم خانم های میانسال با این مدل شلوار جین. ... قد بلند به نظر رسیدن یکی از رازهای اصلی شیک.
کسانی که قدی کوتاه دارند چطور لباس بپوشند که بلندتر و زیباتر به ...
www.hipersian.com › ... › اصول و نحوه پوشش لباس
Translate this page
Apr 24, 2010 - راهها و توصیه های وجود دارد که ما به شما این اسرار را می گوییم تا بتوانید در عین این که همان ... رنگ لباس های که می پوشید نیز در این امر که قد شما بلندتر به نظر برسد ، موثر است ... بهترين ست هاي بهارانه براي خانم هاي شيك پوش چگونه با شلوار جين خوش تيپ شويم؟ ... جديدترين مدل هاي كيف تابستاني به پيشنهاد مجله Elle.
نکته هایی در مورد خوش تیپ پوشیدن مردان لاغر و قد بلند | مفیدترینها
mofidtarinha.ir/.../نکته-هایی-در-مورد-خوش-تیپ-پوش...
Translate this page
Jul 11, 2013 - به خاطر کمتر بودن انحنای بدن آقایان نسبت به بدن خانم ها، تفاوت اندام در آن ها کمتر است. ... و از پوشیده چه مدل هایی خودداری کنید، در هر اجتماعی خوش تیپ ترین خواهید بود. ... مردان قد بلند با پوشیدن راه راه های عمودی خیلی بلند به نظر می رسند. ... تفاوت های شخصیتی زنان و مردان · توصیه هایی برای رژیم کاهش وزن بدون لاغر ...
ترفندهایی برای قد بلند شدن خانم ها - صبح بخیر
sobbekheir.com/.../ترفندهایی-برای-قد-بلند-شدن-خان...
Translate this page
خانم های قد بلند این توصیه ها را جدی بگیرند! .... نکته هایی برای خوش تیپی مردان لاغر و قد بلند ... برای خوش تیپی و شیک بودن اصولی را بایستی مد نظر قرار داد.
نکته هایی برای خوش تیپی مردان لاغر و قد بلند ترفندهای جدید خوشتیپ ...
nekafun.blog.ir/.../Tips%20for%20lean%20and%20tal...
Translate this page
Nov 25, 2015 - مردان قد بلند با پوشیدن راه راه های عمودی خیلی بلند به نظر می رسند. رازهای خوش ... به خاطر کمتر بودن انحنای بدن آقایان نسبت به بدن خانم ها، تفاوت اندام در آن ها کمتر است. اما به هر .... و از پوشیده چه مدل هایی خودداری کنید، در هر اجتماعی خوش تیپ ترین خواهید بود. ... توصیه هایی به افرادی که دوست دارند بلندتر به نظر برسند.
دانستنی های دنیای مد | بهترین هدیه - شهر مارک
www.shahremark.ir/.../۶-توصیه-به-قدبلندها.html?...ع... - Translate this page
۱)خانم‌های قد بلند می‌توانند از کمربندهایی که عرض بیشتری دارند استفاده کنند. ۲)چه زن قد بلندی باشید و چه مرد قد بلندی به شما توصیه می‌کنیم تا لباس‌هایی با خط‌های ...
توصیه‌های لباس پوشیدن برای افرادیکه پاهای بلند و لاغر دارند!
www.web.iran-forum.ir/index.php?newsid=22317
Translate this page
چگونه در زمستان یک مرد خوش تیپ باشیم · 8 نکته مهم به هنگام خرید لباسهایتان ... کیف زنان آنها را لو می دهد · سبک زندگی » مد و لباس » اصول و نحوه پوشش لباس 6184 بازدید 16 آبان 1390 · توصیه‌های لباس پوشیدن برای افرادیکه پاهای بلند و لاغر دارند! ... راهنمای لباس پوشیدن و رفع عیوب بدن برای خانمهای لاغر و قد بلند! راهنمای لباس ...
مدل مانتو بلند برای خانم های میانسال 2015-2016 | Tmode | تی مد | مدل جدید ...
www.tmode.ir/.../مدل-مانتو-بلند-برای-خانم-های-میانسا... - Translate this page
Sep 4, 2015 - مدل لباس مدل کیف مدل کفش “تیپ های تابستانی” پسرانه ۲۰۱۵ ۲۰۱۶ “تیپ های تابستانی” ... خانم های قد بلند این توصیه ها را جدی بگیرند! – بیتوته.
مد و لباس - IHBgroup
ihbgroup.ir/Pages/Cat-127-1.aspx
Translate this page
مد و زیبایی:آقایونی که می خوان خوش تیپ بشن این مطلب رو بخونن آقایونی که می خوان ... اگر می‌خواهید افراد زیادی جذب شما شوند و توجه بیشتری را جلب کنید توصیه می‌کنی حتما این مقاله را بخوانید ... مد و لباس:چه لباسهایی برای خانمهای قد بلند مناسب تر است ؟ ... مد و لباس:نکاتی جالب برای خرید و نگهداری کفش های زمستانی شاید خیلی ها ...
خانم های قد بلند این توصیه ها را جدی بگیرند! | نیم ست
www.nimset.ir/.../خانم-های-قد-بلند-این-توصیه-ها-را-جد...
Translate this page
Jan 7, 2016 - این امتحان برای خانم‌های قد بلند طراحی شده و سعی کرده‌ایم مهم‌ترین نکات را ... به‌خصوص اگر مثل این مدل کمی پف‌دار بایستد و پایین‌شان هم حالت ‌کشی ...
انتخاب بهترین نوع لباس برای خانم های چاق و چارشانه - اس ام اس
www.samatak.com/.../choose-the-best-clothes-for-wo...
Translate this page
انتخاب بهترین نوع لباس برای خانم های چاق و چارشانه. مجموعه : مدل لباس و ... های چاق و چارشانه. می‌دانیم گاهی اپل‌ها به دنیای مد برمی‌گردند اما لطفا شما از بازگشت‌شان ‌استقبال نکنید. .... توصیه هایی برای خانم هایی که میخواهند ازدواج مجدد کنند · برای یک ازدواج ...
لباس های مناسب برای خانم های قد بلند و لاغر | زن روز
www.zanrooz.com › لباس › انتخاب بهترین لباس
Translate this page
Apr 9, 2016 - لباس های مناسب برای خانم های قد بلند و لاغر. ... تغذيه و سلامت · تناسب اندام · توصیه های پزشکی ... اگر ویژگی‌های زیر شامل حالتان می‌شود یعنی تیپ بدنی بلند و باریک دارید: ... تقریباً همه مدل جین در تن شما قشنگ به‌نظر خواهد رسید.
نکاتی درخصوص لباس پوشیدن خانم های قد بلند – مجله تخصصي آرايشي ...
lifemag.ir › مد و لباس › اصول پوشيدن لباس
Translate this page
May 25, 2011 - آیا نمی‌دانید چطور باید مناسب‌ترین لباس را برای زیباتر جلوه دادن اندامتان انتخاب کنید؟ اگر ویژگی‌های زیر شامل حالتان می‌شود یعنی تیپ بدنی بلند ...
مدل لباس مجلسي مخصوص خانوم هاي چاق و هيکلي
big-noise.rozblog.com/مدل-لباس-مجلسي-مخصوص-خانو...
Translate this page
Feb 13, 2016 - 5 راز در انتخاب لباس مجلسی که شما را لاغر و قدبلند نشان دهد - بیتوته .... چاق انواع مدل لباس مجلسی برای خانم های چاق و درشت اندام توصیه آرایشی به خانم هایی ... 26 . ... مدل مانتو جدید بسیار جذاب 2015 برای خانم های خوش تیپ - جزقل
زیباترین مدل های لباس عروس پرنسسی و پفی • دونفره
2nafare.com › مد و لباس › لباس عروس
Translate this page
زیباترین و جدیدترین مدل های لباس عروس پرنسسی و لباس عروس های خیلی پفی. عکس های ... لباس عروس های پفی از این دست، عمومی تر هستند و تقریبا مناسب هر تیپی میشن. ... این مئدل لباس عروس پفی تنها برای خانوم های خیلی قد بلند توصیه نمیشه.
چگونه با انتخاب لباس مناسب یک «چــاق خوش تیــپ» باشید!؟-پرشین ...
www.persianpersia.com/lifestyle/ldetails.php?...
Translate this page
Feb 14, 2012 - سبک زندگی > مد و لباس > مد و لباس-گوناگون >چگونه با انتخاب لباس ... پوشش مردان قد بلند و لاغر,خوش تیپی مردان لاغر و قد بلند .... باور کنید با پوشیدن لباس های بزرگتر از سایز واقعی خودتان، شما ... یقه هفت، با لبه برگرد یا بدون آن، هر ۲ برای خانم هایی که بالاتنه .... توصیه هایی برای مهار گرمازدگی در تابستان ...
پوشاک امیران - نه تیپی که شما را چاق تر نشان می دهد
amiran121.mihanblog.com/post/14
Translate this page
Jan 30, 2016 - کارشناسان ما در مقاله ۹ تیپی که شما را چاق تر نشان می دهد به بیان راهکارهای ... پوشیدن دامن های بلند و پلیسه دار توسط خانم های کوتاه قد نه تنها باعث ... اگر تناسب اندام مناسبی ندارید و یا قد کوتاهی دارید به شما توصیه می کنیم که هرگز کاپشن، سوئیشرت و یا لباس های ... این مدل کفش برای خانم های قد بلند مناسب است.
بهترین روشهای افزایش قد : چگونه قد بلند شویم - نیک صالحی
www.niksalehi.com/pezeshki/view/096372.php
Translate this page
Feb 13, 2009 - خانه داری · زیبایی و آرایش · سبک زندگی · مد روز · دکوراسیون منزل · کاردستی · دنیای خودرو ... پس توصیه می شد کسانی که می خواهند قد بلند تری داشته باشند هفته ای یکبار جگر و دو بار غذای دریایی ... یک نکته بسیارمهم در افزایش قد ، انجام فعالیت های ورزشی است . .... پوشش دختران خارجی در پیست دیزین + تصاویر ...
جذاب‌ترین اندام‌های بدن مردان از دید خانم‌ها - مجله اینترنتی تناسب اندام
fitnessmagazine.ir/.../most-attractive-body-parts-ranke...
Translate this page
Apr 1, 2015 - در مورد دیدگاه آقایان به خانم های جذاب هم بنویسید تا خانم هایی که توهم جذابیت دارند ... زنی که تیپ و هیکل مردونه داره و مثلا میره بدنسازی و شکم شش تکه ...
راهنمای انتخاب کت و شلوار برای مردان قد بلند - تک فارس
www.takfars.ir/.../راهنمای-انتخاب-کت-و-شلوار-برای-مر...
Translate this page
شما نمی خواهید که در اطراف قوزک پایتان اضافه وزن دیده شود، پس کفش های بلند و باریکتر بپوشید. ... هرگز کت و شلوار بسیار بزرگتر از اندازه خود، با شانه های باد کرده نخرید، زیرا این مدل کت و ... عکس, چطور تیپ مردانه و شیک و در عین حال رسمی بزنم ... توصیه های علمی برای رویش بهتر ریش و سبیل پسران نوجوان · عکس, شیک ترین ...
راهنمای خرید کت و شلوار برای اندام های مختلف | خانم و آقای مد
alamode.itetis.com/راهنمای-خرید-کت-و-شلوار-برای-اندا...
Translate this page
راه حل: شما نعمت داشتن قد بلند را دارید و شاید خود نمایی کنید. اگر لاغر هستید بهتر است از رنگ های روشن استفاده کنید. بهترین حالت برای شما کت های دو دکمه با یک ...
چاقی باعث مرگ زودرس می شود بایگانی - تفریحی خبری
rsslinker.com/tag/چاقی-باعث-مرگ-زودرس-می-شود/
Translate this page
خانم های قدبلند و توصیه های تیپ و مد خانم های قد بلند می توانند با انتخاب تیپ و پوشش مناسب قد خود را بسیار زیبا و جذاب نشان دهند و بطور مناسبی در جامعه …
مدل لباس اسپورت با شلوار جین برای خانم های چاق - کوپه
www.koupeh.com/.../مدل-لباس-اسپورت-با-شلوار-جی...
Translate this page
توصیه هایی برای انتخاب لباس خانم های باردار -آکادوران بارداری,روش . .... شلوار جین زنانه و ست کردن شلوار جین برای تیپ اسپرت + عکس ... نیک صالحی/ خانم هایی که قد کوتاه تری دارند، آرزو می کنند که مانند دوست های قد بلند خود بودند و آن هایی که بلند ...
چی نپوشیم؟
chi-napooshim.blogfa.com/
Translate this page
دوستانی که فید بلاگ رو می خونن یا با نوتیفیکشین های بلاگفا مطالب جدید رو می ... تر از زیبایی خود لباس و مدل و رنگ لباس، اینه که به ما بیاد و ما رو زیبا نشون بده. اینجوری بگم. این انتخاب ما است که یک خانم زیبا و خوش هیکل دیده بشیم که لباس مناسب و ... جالبه بدونید اطرافیان من به توصیه های چی نپوشیمی من به راحتی گوش نمی دن!
نکاتی برای خانم های بلند قد در مورد لباس پوشیدن ! - جذاب
www.jazzaab.ir/news_detail_13631.html
Translate this page
مسابقه عجیب خوردن فلفل های آتشین در چین (عکس) .... این امتحان برای خانم‌های قد بلند طراحی شده و سعی كرده‌ایم مهم‌ترین نكات را لا‌به‌لای گزینه‌ها قرار دهیم. ... راستش را بخواهید درباره شلوارهای دم پا گشاد نمی‌توان با قطعیت نظر داد، فقط توصیه ما این ... مدل لباس,مدل لباس برای خانمها,خانم های قد بلند .... تيپ خفن سحر قريشي در خارج (عكس).
جوراب شلواری و تل های نوزادی 94 - عکس 95|تصاویر 95|2016|ایمیج مدل
arabic.jadid.top/جوراب-شلواری-و-تل-های-نوزادی-94/
Translate this page
Nov 14, 2015 - مدل روز 2خمل سایت بانوان مدل جدید لباس مدل مانتو مدل مو مدل لباس مدل های شيک و ... بیتوتهخانم های قد بلند این توصیه ها را جدی بگیرندمدل لباس خانم های قد ... نام کارشناسی ناپیوسته 94 نکاتی برای خوش تیپ شدن دختر خانم های چاق نیک ...
تیپ های مردانه در هفته مد ایتالیا - ایران نی نی | iran nini
www.irannini.com › خانه داری › زیبایی و مد
Translate this page
خانه داری,زیبایی و مد,تیپ های مردانه در هفته مد ایتالیا. ... 10 توصیه مهم آرایشی برای کسانی که موهای بلوند دارند .... ترفندهای آرایش سریع برای خانم های کارمند! ..... نکته هایی برای خوش تیپی مردان لاغر و قد بلند ...
Searches related to خانم های قدبلند و توصیه های تیپ و مد

مدل مانتو برای افراد لاغر و قد بلند

مدل لباس مجلسی برای افراد قد بلند

خانم های قد بلند

لباس مناسب برای افراد لاغر و قد بلند

مدل لباس برای افراد لاغر و قد بلند

لباس مناسب برای مردان قد بلند

مدل لباس برای مردان قد بلند

لباس مناسب برای افراد قد بلند
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
Next

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 233
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 423
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 2,258
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 11,705
  • بازدید ماه : 11,705
  • بازدید سال : 389,316
  • بازدید کلی : 4,169,094