loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 422 یکشنبه 10 مرداد 1395 نظرات (0)

 

سرخ کردن غذا و نکاتی مفید درباره آن

مجموعه : آموزش آشپزی

سرخ کردن غذا و نکاتی مفید درباره آن

سرخ کردن غذا و نکاتی مفید درباره آن 

سرخ کردن غذا اگر بصورت صحیح انجام گردد میتواند هم خوشمزه باشد و هم به سلامت ما ضرر نرساند.با ارائه نکاتی همراه ما باشید. 

 

قبل از اینكه مواد غذایی را در داخل روغن بیندازید، باید ابتدا روغن را تا درجه حرارت مناسبی گرم كنید (به طور مثال حدود 190 درجه سانتیگراد). در این حرارت سریعا در سطح مواد غذایی، لایه محافظی (شبیه یك لایه عایق) تشكیل می‌شود. در این صورت روغن نمی‌تواند از ماده غذایی عبور كند و ماده غذایی فقط با حرارت غیرمستقیم پخته و سرخ می‌شود.

 

اگر روغن تا این درجه حرارت داغ نشده باشد، قبل از اینكه لایه عایق تشكیل شود، روغن به درون غذا نفوذ می‌كند و باعث می‌شود غذا حالت روغنی (گریسی) پیدا كند و اگر روغن زیادتر از حد داغ شود، باعث می‌شود لایه محافظ قبل از آنكه غذا فرصت پخته شدن داشته باشد، بسوزد. 

 

قبل از سرخ کردن از افزودن نمک به ماده غذایی بپرهیزید. نمک نقطه دود روغن را پایین می‌آورد و باعث می‌شود روغن زودتر تخریب شود. همچنین نمک باعث جذب رطوبت به سطح غذا شده که سبب می‌شود موقع اضافه كردن غذا درون ماهیتابه، روغن به بالا پاشیده شود. اگر لازم باشد، نمک را می‌توان قبل از خوردن اضافه نمود.

 

از ظروف آلومینیومی برای سرخ کردن غذا و نگهداری روغن استفاده نکنید. نمک به کار رفته در غذا باعث تخریب ظروف آلومینیومی شده و سبب نفوذ آلومینیوم به درون روغن می‌شود که مسمومیت‌زا است. از ظروف آهنی و مسی هم اجتناب کنید، زیرا روند تخریب روغن را تسریع می‌کنند.

 

سبزیجات فریز شده را در حالت یخ‌زده سرخ کنید تا جذب روغن در آنها به كمترین میزان برسد.

 

از انباشتن زیاد مواد غذایی در روغن اجتناب کنید، زیرا باعث می‌شود حرارت روغن پایین بیاید و روغن قبل از تشکیل لایه عایق به داخل غذا نفوذ کند و غذا چرب شود.

 

همیشه اول روغن را 8-7 درجه بیشتر از حرارت سرخ کردن داغ کنید، زیرا اضافه کردن غذا به روغن باعث می‌شود حرارت روغن چند درجه پایین بیاید. توجه داشته باشید که اگر این حرارت از 8-7 درجه بیشتر شود، به ساختمان مولکولی روغن آسیب می‌رسد.

 

روغن مناسب برای سرخ كردن ماهی، روغن كانولا می‌باشد، زیرا نقطه دود بالایی دارد و باعث برشته شدن سطح خارجی ماهی و آبدار ماندن قسمت‌های درونی می‌گردد. 

 

عوامل موثر بر قابلیت دوباره استفاده کردن روغن 

1- مدت استفاده: از آنجایی که روند اکسیداسیون و تخریب روغن با نور و حرارت تسریع می‌گردد، مدت زمانی كه روغن در معرض نور، حرارت و اکسیژن است، باید مورد توجه قرار گیرد.

 

2- آب: هرچه مقدار رطوبت جذب شده توسط روغن و میزان رطوبت ماده غذایی بیشتر باشد، روغن زودتر تخریب می‌شود. هنگام سرخ کردن باید از بستن در ظرف خودداری کرد، زیرا باعث می‌شود رطوبتی که از غذا به صورت بخار خارج می‌شود به داخل روغن برگردد.

 

3- ذرات خارجی: هرچه ناخالصی‌هایی همچون نمک، ذرات غذا، چاشنی‌ها و … بیشتر به روغن وارد شود، روغن سریع‌تر اکسید می‌گردد.

 

4- تعداد دفعات استفاده: هرچه روغن بیشتر استفاده شود، سریع‌تر اکسید می‌گردد. تغییرات ایجاد شده در ساختمان مولکولی روغن باعث می‌شود «ویسکوزیته» آن تغییر یابد (مشکل‌تر و به طور غیرروان از ظرف ریخته‌ می‌شود).

 

5- مخلوط کردن چند نوع روغن: مخلوط کردن روغن‌ها با هم نقطه دود را پایین می‌آورد. 

 

برای استفاده مجدد از روغن موارد زیر را مدنظر داشته باشید 

– به محض اتمام سرخ کردن، حرارت را خاموش کنید.

 

– اجازه دهید روغن سرد شود.

 

– به محض سرد شدن روغن آن را تصفیه کنید (از صافی ریز عبور دهید) و در ظرف شیشه‌ای بریزید و در ظرف را محکم ببندید تا از ورود هوا به داخل آن جلوگیری شود. از مخلوط کردن این روغن با روغن تازه خودداری کنید. 

 

– این ظرف را در جای تاریک (ترجیحا در یخچال)، نگهداری نمایید (ممكن است این روغن در یخچال ظاهر ابر مانند پیدا کند که این حالت با خارج کردن آن از یخچال باید برطرف شود). 

 

– بعد از هربار استفاده از این روغن، عملیات بالا را تکرار کنید.

 

با بروز نشانه‌های زیر روغن را دور بریزید 

ایجاد کف در سطح روغن.
تیره شدن روغن.
بوی نامطبوع.
عدم تشکیل حباب روی روغن هنگامی که ماده غذایی را به داخل آن می‌اندازید.
غیرروان بودن روغن (هنگام ریختن آن در ظرف). 

 

نتیجه‌گیری 

كیفیت غذاهای سرخ شده نه تنها به نوع غذا و شرایط سرخ كردن بستگی دارد، بلكه به نوع روغن مورد استفاده جهت سرخ كردن هم وابسته است. انتخاب پایدارترین روغن برای فرایند سرخ كردن، كمترین تخریب و آسیب را در بردارد و غذایی با كیفیت بالاتر تولید خواهد كرد.

 
 

 
About 3,470,000 results(0.62 seconds) 
سرخ کردن غذا و نکاتی مفید درباره آن سرخ کردن غذا اگر بصورت صحیح انجام گردد میتواند هم خوشمزه باشد و هم به سلامت ما ضرر نرساندبا ارائه نکاتی همرا.
نکات مهم آشپزي نکات آشپزي سرخ کردن غذا سطح ماده غذایی را قبل از سرخ کردن آن، با یک لایه خمیر ... مجموعه: نکات مهم آشپزی ..... نکاتی مفید درباره تهیه پنیر در منزل!

سرخ کردن خوراکی و نکته هایی سودمند درباره آن - سرزه

www.serze.com/کردن-خوراکی-نکته-هایی-سودمند-دربا...
17 hours ago - سرخ کردن غذا و نکاتی مفید درباره آن سرخ کردن غذا و نکته هایی سودمند در زمینه آن سرخ کردن غذا چنانچه بصورت صحیح انجام گردد میتواند هم طعم دار ...

نکات آشپزی - جذاب

www.jazzaab.ir/news_cats_1095.html
نکات آشپزی,سرخ کردن,سبزیجات,ماهی,مواد غذایی,سرخ کردن سبزی,سرخ کردن پیاز,پخت لوبیا,خشک کردن سبزیجات,نکات مهم آشپزی,دانستنی آشپزی,سرخ کردن ماهی. ... باورهای غلط درباره طرز پخت ماکارونی ... تکنیک های مفید برای پخت یک کیک خانگی.
Jun 1, 2015 - نکات مفید در مورد استفاده مجدد از روغن سرخ کردنی ... در این بخش از سایت آکاایران نکات سرخ کردن غذاها را برای شما آماده کرده ایم ، امیدواریم که مورد ...

نکات مفید درباره روغن آشپزی - عصر ایران

www.asriran.com/fa/.../نکات-مفید-درباره-روغن-آشپز...
May 18, 2012 - سلامت - سالم‌ترين روش پخت غذا، آبپزكردن است بنابراين بايد از سرخ‌كردن موادغذايي اجتناب كرد چون اين نوع روش طبخ مناسب نيست و جذب بالاي روغن ...
متخصصان تغذیه درباره بسته نگه داشتن در ظرف هنگام سرخ کردن هشدار داده اند چون در ... نکات روز شیوه صحیح سرخ کردن غذا .... نکات روز نکات مفید درباره روغن آشپزی.
نکات روز شیوه صحیح سرخ کردن غذا. سالم ترین روش برای پخت غذا، روش آب پز کردن است. در صورتی که ناچار هستید غذای خود را سرخ کنید، باید از روغن مخصوص سرخ ...
نکاتی درباره گرم کردن غذا. گرم کردن غذا کار ساده ای به نظر می رسد ، اما رعایت برخی اصول در این زمینه الزامی است چرا که غذای ولرم ... غذاهای مفید و مضر برای افراد گرم مزاج · سرخ کردن غذاها ... اصول سرخ کردن غذا به نقل از سایت Readersdigest · برای گرم ...
Nov 1, 2014 - شاید خیلی مواقع تا اسم آب کردن چربی شکم اومده سریع رفتید دنبالش ولی ... با این مقدمه میرم سر اصل مطلب یه سری نکات تغذیه ای وتمرینی میگم که .... بعد از جلسه تمرینی یک غذای پر کربو هیدرات مصرف کنید که حاوی پروتئین هم باشد. ..... حرکت نشر از جانب حرکت بسیا ر مفیدی برای بخش میانی عضلات سرشانه است.
ﺩﺭ ﻧﺘﻴﺠﻪ ﺩﺭ ﺍﻳﻦ ﻗﺴﻤﺖ ﻧﻜﺎﺗﻲ ﺩﺭﺑﺎﺭﻩ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺍﻧﻮﺍﻉ ﺳﺒﺰﻱ ﺧﺸﻚ ﻳﺎﺩﺁﻭﺭﻱ میکنیم . ... ﺳﺒﺰﻱ ﺭﺍ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﻣﺨﻠﻮﻁ ﻛﺮﺩﻥ ﺑﺎ ﺑﻘﻴﻪ ﻣﻮﺍﺩ ﺑﺎﻳﺪ ﺣﺘﻤﺎ ﺳﺮﺥ ﻛﻨﻴﺪ ﻭﻟﻲ ﺍﮔﺮ ﺍﺯ ﺳﺒﺰﻱ ... ﻣﻔﻴﺪﻱ ﺩﺭ ﺧﺸﻚ ﻛﺮﺩﻥ ﺳﺒﺰﻱ ﻫﺎ ﻣﻴﻜﻨﺪ . ﻭﻟﻲ ﻓﺎﺻﻠﻪ ...
Jul 5, 2016 - معمولا هنگام سرخ کردن مواد غذایی، تمایل داریم تا آن‌ها را به‌اندازه‌های کوچک و ... به اشتباه تصور می‌شود که سبزیجات سرخ شده برای سلامتی مفید هستند.

نکات مفید درباره روغن آشپزی - وب سایت خبری آواي تركمن

www.avayeturkmen.ir/.../105-نکات-مفید-درباره-روغن... - Translate this page
Oct 6, 2012 - سالم‌ترين روش پخت غذا، آبپزكردن است بنابراين بايد از سرخ‌كردن موادغذايي اجتناب كرد چون اين نوع روش طبخ مناسب نيست و جذب بالاي روغن به ...

نکاتی برای سرخ کردن غذا - صبح بخیر

sobbekheir.com/tag/نکاتی-برای-سرخ-کردن-غذا
نکاتی مفید درباره تهیه پنیر در منزل! پنیر به عنوان یکی از مواد غذایی پر مصرف در سبد کالای خانوار ایرانی جایگاه مهمی دارد، برای تهیه بهتر این محصول در منزل به ...

پونیلا - نکات روز موقع سرخ کردن ... - ورود

pointila.com/post/96978/ - Translate this page
متخصصان تغذیه درباره بسته نگه داشتن در ظرف هنگام سرخ کردن هشدار داده اند چون در ... نکات روز نکات مفید درباره روغن آشپزی ... نکات روز شیوه صحیح سرخ کردن غذا.
May 17, 2012 - سالم ترین روش پخت غذا، آبپزکردن است بنابراین باید از سرخ کردن موادغذایی اجتناب کرد چون این نوع روش طبخ مناسب نÛ.

چند نکته جالب درباره ظروف مسی | تغذیه سنتی

foood.ir › صفحه اصلیدانستنی ها
Aug 29, 2015 - ۱۱- عمر مفید ظروف مسی پس از قلع اندود کردن چقدر است؟ ... به خصوص ماهی تاوه بسیار مفید بوده برای نیمرو و املت و برای سرخ کردن خیلی از مواد غذایی دیگر مفید است. ..... نکات مهم گفتگو با دکتر آقارفیعی درباره تغذیه و طب سنتی.

نکاتی که شما را یک اشپر حرفه ای میکنه !

deep.gigfa.com/.../نکات-اشپری-که-را-اشپر-حرفه-ای-...
امیدواریم این نکات اشپری مفید باشه و بتونید اشپز بهتری بشید. خب بدون مقدمه ... ۲ – شروع سرخ کردن باید با حرارت کامل باشد و بعد حرارت کم شود، طوری که غذا به آهستگی سرخ شود. حواس تان باشد که ... نکاتی درباره استفاده دوباره روغن : ۱ – به محض ...

روش صحیح سرخ کردن غذا - جام جم آنلاین

jamejamonline.ir/sara/.../روش-صحیح-سرخ-کردن-غذا
این، خلاف همه چیزهایی است که بار‌ها و بار‌ها، درباره زیان‌ها و خطرهای سرخ کردن مواد غذایی، از ... به این ترتیب، قبل از آنکه آن لایه عایق مفید تشکیل شود، روغن داخل غذا نفوذ ... مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود ...

چه روغنی برای چه غذایی خوب است ؟ - مجله پزشکی دکتر سلام

www.hidoctor.ir/19960_چه-روغنی-برای-چه-غذایی-خوب...
Apr 1, 2014 - یکی از مواد غذایی که در اکثر غذاهایمان استفاده می کنیم روغن است. ... رژیم غذایی و درمان بیماری قند (دیابت) نوع یک و دو · کودکاننکات مهم درباره ... را که روغنی مفید محسوب می شود، می توان روی سالاد ریخت یا موادغذایی را به ... هرگز از کره برای سرخ کردن مواد غذایی استفاده نکنید زیرا نقطه دود پایینی دارد و سریع می سوزد.

اطلاعاتی مفید درباره غذاساز - مهمترین اخبار ایران و جهان

vista.ir/article/290679/اطلاعاتی-مفید-درباره-غذاساز
غذاساز یک وسیله چندکاره آشپزخانه است که میتواند تقریبا تمام انواع مواد غذایی را ... ها بزرگترند و برای خرد کردن سیب زمینی در اندازه مناسب برای سرخ کردن به کار میروند. ... یکی از مهمترین نکات در انتخاب غذاساز، توجه به مقدار استفاده شما از آن است.
Nov 25, 2006 - در صورتی که ناچار هستید غذای خود را سرخ کنید، باید از روغن مخصوص سرخ کردنی ... نکاتی که باید در سرخ کردن غذا به خاطر داشت: .... خیلی مفید بود ... سلام لطفا توضیح درباره سوپر پالم و بهترین سرخ کردنی در بازار از نظر شما جهت ...

ارتباط ظروف مسی با سرطان خون! - شیعه نیوز

www.shia-news.com/.../ارتباط-ظروف-مسی-با-سرطان-...
من به همه رفقا پیشنهاد می‌کنم حتماً برای پخت غذا (مخصوصاً غذاهای آبکی) از قابلمه ...... ماهی تاوه بسیار مفید بوده برای نیم رو واملت و برای سرخ کردن خیلی از مواد غذایی ...
Dec 2, 2013 - مواد غذایی مفید برای پر کردن صورت ... هر روز یک بشقاب پر سیب زمینی سرخ کرده میل کنین البته با سس ... نکاتی راجع به لاغر شدن صورت :.
بهترین روغن برای استفاده از این دستگاه، روغن های مخصوص سرخ کردن است. ... برای محافظت از دستگاه سرخ کن، بلکه به دلیل سالم تر بودن این روش، مواد غذایی یخ زده را ...

نکات خانه داری - پرشین وی

www.persianv.com/home/2008_06.php
میوه آرایی ، خانه داری ، تزئین غذا ، گل آرایی. 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 · 46 نکته مهم كاربردهاي ... براي سرخ کردن موادغذايي · افرادي که ... نكته هاى مفید درباره پرده · لکه گیری ...

نکاتی در مورد سرخ کردن سیب زمینی - خرید vpn,خرید کریو, خرید وی پی ان

iceku2012.ir/.../نکاتی-در-مورد-سرخ-کردن-سیب-زمین...
نکاتی در مورد سرخ کردن سیب زمینی و سربازی در پادگان آموزشی پدافند ... طرز تهیه خورش سیب زمینی و گوجه فرنگی با غوره تازه غذای مخصوص خطه سرسبز کرمانشاه ...

نکاتی مهم درباره سرخ و بخارپز کردن سبزیجات - نمناک

namnak.com/2588-نکاتی-مهم-درباره-سرخ-و-بخارپز-...
Rating: 4.4 - ‎32 reviews
سبزیجات و نحوه سرخ کردن سبزیجات و بخارپز كردن سبزيجات و نکات بخارپز کردن سبزیجات را در نمناک ببینید. ... یادتان نرود که تلفیق آنها با سایر گروه های غذایی از جمله غلات، گوشت سفید و لبنیات کم چرب می تواند وعده ... این مطلب مفید بود ؟

دانستنی های آشپزی - رژیم غذایی

www.foodregime.com › ... › مقالات آشپزی
Sep 5, 2013 - سپس آنرا روی حرارت ملایم بپزید با طلایی کردن گوشت لایه سرخ شده محافظی .... این آب برنج در صورتی که شور نباشد برای بچه ها خیلی مفید است.
Jan 30, 2015 - کاهش تدریجی وزن در افراد چاق لازم و مفید است، ولی کاهش ناگهانی وزن، این اختلال را تشدید می‌کند. .... نکاتی برای کنترل کبد چرب. * کم کردن وزن: از آنجا که اکثر بیماران مبتلا به کبد چرب غیر الکلی چاق هستند، کاهش وزن در کنترل این بیماری ... غذاها را زیاد سرخ نکنید که باعث فشار بر کبد و عصبی شدن شما می شود.

کشفیات غافلگیر کننده درباره بهترین روغن هابرای سرخ کردن غذا

7sobh.com/.../کشفیات-غافلگیر-کننده-درباره-بهتر...
کشفیات غافلگیر کننده درباره بهترین روغن هابرای سرخ کردن غذا ... تحقیقات مختلف آثار مفید این رژیم را در کاهش چربی، سلامت قلب و عروق، متابولیسم انسولین، ...

روغن ها + نکاتی در مورد سرخ کردن غذا + حسایت ها - آپارات

www.aparat.com/.../روغن_ها_%2B_نکاتی_در_مورد_س...
Apr 8, 2015 - بسم الله الرّحمن الرّحیم/ حسام الدّین دولت مرادی/ مولف کتاب به غذایمان بنگریم/ #تغذبه/ تغذیه/ نرم افزار به غذایمان بنگریم در دو نسخه مخصوص رایانه.
یادتان نرود که تلفیق آنها با سایر گروه های غذایی از جمله غلات، گوشت سفید و لبنیات ... نکاتی مهم درباره سرخ و بخارپز کردن سبزیجات 4.8/5 20 نکات خانه داری مفید - ...
Oct 11, 2015 - مثلا اگر منظور شما از جفت کردن دو قناری زرد کم رنگ و زرد پررنگ داشتن جوجه زرد یکدست باشد و ... در حال حاضر رنگهای سرخ ،پرتقالی، طلایی و سفید طرفداران بیشتری داره . ... چون جوجه های بزرگتر اجازه نمی دن ماده به جوجه های کوچکتر غذا بده . ... برای جفتگیری و جوجه کشی مناسب از قناری به نکات ذیل توجه نمایید :.
سالمترین روش پخت غذا، آبپزكردن است بنابراین باید از سرخ‌كردن موادغذایی اجتناب كرد چون این نوع روش طبخ مناسب نیست و جذب بالای روغن به موادغذایی هنگام ...

نکاتی مهم برای همه روزه داران؛ سحری و افطاری چی بخوریم؟ - برترین ها

www.bartarinha.ir/.../نکاتی-مهم-برای-همه-روزه-داران-س...
Jul 28, 2012 - حتی اگر در سحر به خوردن غذا میل نداشته باشید، توصیه این است که یک مقدار ... البته بهتر است آنها را به جای سرخ کردن، بخارپز یا کبابی کنید یا اینکه ... افراط در مصرف این مواد نه تنها مفید و ضروری نیست بلکه باعث لطمه زدن به سلامت انسان مي‌شود. .... درباره نکاتی مهم برای همه روزه داران؛ سحری و افطاری چی بخوریم؟
Dec 30, 2014 - برای تمیز کردن گوش، روغن زیتون را گرفته و هر شب دو سه قطره در گوش می ریزیم. ... مغز گردو با پنیر بسیار برای سلامتی مغز بسیار مفید است. ... علت جویدن غذا صرفا به دلیل سهل الهضم شدن غذا برای دستگاه گوارش نیست ... همین روند برای سیب زمینی سرخ کرده 8 ساعت طول می کشد تا هضم شود. ...... این هم درباره چشم.

این ۸ ماده غذایی را خام بخورید - همشهری

www.hamshahrionline.ir/details/330480/.../Nutrition
Apr 13, 2016 - مي‌توان آن‌ها را به صورت بخار پز، آب پز، سرخ كردن و. ... نکاتی مفید درباره خواص سبوس گندم · خام این مواد غذایی مفیدتر است · بهترین و بدترین مواد ...
Jun 9, 2015 - نکات مهمی که در مورد سرخ کردن غذاها باید بدانیم . ... استفاده از کاغذهای جاذب نیز می تواند مفید باشد اما در این صورت کاهش چربی ها کندتر انجام می شود.
نکاتی درباره فواید و زیان‌های مصرف آجیل .... پژوهشگران می گویند رژیم غذایی مناسب و کم کالری بهترین راهکار برای افرادی است که به دنبال کند کردن روند پیری و ...
اگر مایل به کم کردن وزن خود باشید چند نکته مفید توصیه می شود. .... غذاهای چرب، روغنی یا سرخ کرده، خوراکی های بسیار شیرین مثل آب نبات و شکلات و .... با پزشک یا پرستار خود درباره داروها و آنتی بیوتیک های لازم و نگهداری از زخم مشورت کنید. ... در طول دوره درمان اطرافیان بایستی نکات مربوط به « پیگیری مشکلات تغذیه ای در طول ...

[PDF]عادات نادرست درتهیه و پخت غذا

www.phc.umsu.ac.ir/uploads/adat-pokhte-ghaza.pdf
در جریان سرخ کردن ، هم روغن و هم مواد غذایی تغییرات نامطلوبی می کنند که موجب تولید .... نکات. مفید برای کم کردن چربی و و روغن مصرفی در هنگام پخت. غذاهای. سرخ شده ...

تعبير خواب سرخ كردن غذا | تک آشپز

www.berashpaz.com/tag/تعبير-خواب-سرخ-كردن-غذا/
سرخ کردن غذا, سرار خانه داری, نکته های آشپزی, اسرار خانه داری, نکات خانه داری, نکته های خانه داری, ... و خانه داری,نكات مهم آشپزي,نکات مهم در مورد آشپزی,آموزش نکات مهم آشپزی,نکات مهم درباره آشپزی,نکاتی مهم در .... نکات ريز و مفيد خانه داري نکته های آشپزی.
Jan 24, 2014 - ... تازه آشپزی را شروع می کنند و یا تجربه خوبی از نکات اشپزی ندارند مفید باشد. ... نکته ی 1-اگر خانه ی شما از بوی غذا پر شده و باعث ناراحتی خانواده می شود، از دود اسفند ... سپس آنرا روی حرارت ملایم بپزید با طلایی کردن گوشت لایه سرخ شده محافظی .... این آب برنج در صورتی که شور نباشد برای بچه ها خیلی مفید است.

نکاتی مفید درباره تهیه پنیر در منزل! | زنگارکی

zangaraki.ir › آموزش آَشپزینكات آشپزیی
صفحه اصلی آموزش آَشپزی نكات آشپزیی نکاتی مفید درباره تهیه پنیر در منزل! ... پنیر به عنوان یکی از مواد غذایی پر مصرف در سبد کالای خانوار ایرانی جایگاه مهمی دارد، برای تهیه بهتر این محصول در منزل به ... برای طعم دار کردن پنیر آن را به مدت 6 ساعت در دستمال آغشته به اسانس مورد نظر قرار دهید. ... بهترین روش سیب زمینی سرخ کردن.
Mar 19, 2010 - حتی الامکان از سرخ کردن مواد غذایی خودداری شده و مواد غذایی به صورت آب پز و کبابی ... و چربی خون باید به نکاتی در مورد رژیم غذایی روزانه و طرز صحیح استفاده از مواد غذایی توجه شود . ... گروه اول که برای بیماران مبتلا به دیابت و چربی خون مفید است(دیرتر شما را گرسنه می کند) .... تازه‌ترین یافته‌ها درباره فشارخون(۱)
در صورني که ناچار هستيد غذاي خود را سرخ کنيد ،بايد از روغن مخصوص سرخ کردن استفاده کنيد. اگر قصد داريد روغني ... نکاتي که بايد در سرخ کردن غذا به خاطر داشت:.

راهنمای خرید ظروف آشپزخانه - بانه پدیا

www.banehpedia.com/posts/.../utensils-buying-guide
Jun 13, 2011 - ماهی تابه چدنی در مقایسه با سایر گزینه ها برای سرخ کردن، غذا را به صورت کامل تری سرخ می کند. ... نکات مربوط به دیگ و ماهی تابه:اگر شما یک آشپز معمولی هستید، ظروف بدون دسته می تواند ... درباره آراس عظیمی پناه ... ظ] خوبه که همیشه قبل از خرید هر چیز اطلاعات مفیدی راجع به اون کسب کنی تا از خریدت راضی باشی.
اگر یخچال شما مدتی است بوی مواد غذایی مختلف را به خود گرفته بهترین راه آن است که یک ... بعد از پاک کردن ماهی یا پوست کندن پیاز بهترین راه برای از بین بردن بوی بد دست‌ها این .... تازه یا الکل نیز برای تمیز کردن مایکروویو و از بین بردن چربی ها بسیار مفید است . .... ماشين ظرفشويی: درباره ماشين ظرفشويی هم وضع همين‌طور است.
 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 174
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 1,181
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 34
  • بازدید هفته : 3,804
  • بازدید ماه : 1,225
  • بازدید سال : 271,267
  • بازدید کلی : 4,051,045