loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 211 یکشنبه 10 مرداد 1395 نظرات (0)

 

چشم سبزها و نکات آرایشی و زیبایی

چشم سبزها و نکات آرایشی و زیبایی

چشم سبزها و نکات آرایشی و زیبایی 

افراد چشم سبز همیشه بخاطر زیبایی محبوب بوده اند و ما هم در این مطلب برای زیبایی بیشتر نکاتی آرایشی مفید را برای افراد با چشمان سبز داریم. 

 

برای انتخاب آرایش مناسب، رنگ پوست و مو اهمیت زیادی دارند. اما از آن مهم‌تر رنگ چشم‌هاست. چشمان سبز رنگ بسیار زیبا هستند.

 

به همین دلیل هم اگر شما چشمانی سبز رنگ دارید باید سعی کنید با انتخاب رنگ آرایش مناسب، این زیبایی را افزایش داده و از این نعمت خدادادی بیشترین بهره را ببرید. در این مقاله راه‌هایی به خانم‌هایی که چشم‌های سبز رنگ دارند معرفی می‌کنیم که بتوان با استفاده از آنها، این چشم‌های زیبا را جذاب و فریبنده‌تر کرد.

 

 از سایه‌های نقره‌ای دوری کنید

برنز، مسی و طلایی با رنگ سبز هماهنگی زیادی دارند اما نقره‌ای معمولا برای چشم‌های سبز مناسب نیست و ترکیب این دو با یکدیگر جذاب و زیبا نخواهد بود. رنگ دودی براق نیز گاه با رنگ سبز مناسب است اما به دلیل نزدیک بودن این رنگ با نقره‌ای، بهتر است از این رنگ نیز اجتناب کنید. 

 

با کمی خط چشم سفید، چشمان خود را بزرگ‌تر نشان دهید

اگر می‌خواهید چشم‌های شما بزرگتر به نظر رسد، از خط چشم سفید رنگ استفاده کنید. کافیست با مداد سفید رنگ مقداری خط در گوشه داخلی چشمان خود بکشید و تاثیر شگفت انگیز آن را بر ظاهر چشم‌هایتان خواهید دید. 

 

از خط چشم مشکی استفاده نکنید

هرچند نمی‌توان برای آرایش قواعد مشخصی وضع کرد و هر شخصی متناسب با ترکیب بندی و رنگ پوست و مویش می‌تواند از رنگ‌های خاصی استفاده کند، اما اکثر آرایشگران حرفه‌ای معتقدند که خط چشم مشکی برای افرادی که رنگ چشمشان سبز است مناسب نیست.

 

می‌توانید به جای مشکی از رنگ‌هایی نظیر قهوه‌ای استفاده کنید. اگر خیلی دوست داشتید خط چشمتان مشکی باشد، می‌توانید از طوسی تیره استفاده کنید. این رنگ جایگزین مناسبی برای مشکی محسوب می‌شود. 

 

رنگ بنفش

بنفش و سبز کاملا مکمل یکدیگر هستند. به همین دلیل استفاده از سایه چشم بنفش می‌تواند در زیبایی چشم‌های شما تاثیر زیادی داشته باشد، خصوصا اگر با خط چشم بنفش نیز همراه شود. بهتر است از این سایه و خط چشم برای آرایش روز استفاده کنید. 

 

رژ گونه هلویی

معمولا رژ گونه‌هایی که رنگ‌های تیره یا خیلی سرخ دارند به افرادی که دارای چشمان سبز رنگ هستند توصیه نمی‌شود. در عوض بهتر است از رنگ‌های ملایم‌تر، نظیر هلویی استفاده کنید. رژ گونه هلویی، پودری یا کرمی، با رنگ سبز هماهنگی زیادی دارد و زیبایی شما را تکمیل می‌کند. 

 

از کانسیلر استفاده کنید

کبودی، قرمزی یا التهاب زیر چشم باعث می‌شود به جای اینکه توجه اطرافیان به چشمان شما جلب شود، آنها متوجه این تیرگی‌ها شوند، و این همان چیزی است که شما باید از آن اجتناب کنید. برای پوشاندن تیرگی و قرمزی دور چشم از یک کانسیلر استفاده کنید.

 

بهتر است پایه کانسیلر سبز رنگ باشد تا بتواند قرمزی را بهتر بپوشاند. برای اینکه بتوانید هوشمندانه‌تر خرید کنید، حتما از فروشنده در رابطه با نوع کانسیلر مناسب برای پوستتان کمک بخواهید.

 

 از رنگ‌های گرم استفاده کنید

اگر می‌خواهید چشم‌هایتان توجه بیشتری به خود جلب کنند، از رنگ‌های گرم برای آرایش آن استفاده کنید. روز یا شب فرقی نمی‌کند، در هر حال استفاده از رنگ‌هایی نظیر طلایی، مسی و برنز باعث می‌شوند رنگ سبز چشم‌هایتان بیشتر و بهتر دیده شود.

 

 به ابروهایتان بیشتر توجه کنید

شما چشمان زیبایی دارید، پس می‌توانید آنها را در یک قاب مناسب زیباتر نیز جلوه دهید. ابرو برای چشم حکم یک قاب را دارد. هر چه قاب چشم‌های شما زیبا و متناسب‌تر باشد، جلوه چشمان شما نیز بیشتر خواهد شد. شکل ابرو باید متناسب با صورت شما باشد.

 

اگر ابروهایتان کم پشت است می‌توانید با استفاده از یک مداد یا سایه ابرو قسمت‌های کم پشت را بپوشانید. اما توجه داشته باشید که همیشه بهترین آرایش، آرایشی است که برای بیننده محسوس نباشد.

 

 رنگ‌ها را با هم ترکیب کنید

لازم نیست تنها به یک رنگ بسنده کنید. می‌توانید حداقل از دو سایه با رنگ‌های متفاوت استفاده کنید. حتی می‌توانید با استفاده از رنگ‌های متفاوت و ایجاد سایه روشن و کنتور کردن چشم‌ها، حالت و شکل آنها را تغییر دهید. توجه داشته باشید که حتی اگر قصد استفاده از یک سایه را دارید، باید برس کاملا به سایه آغشته شود.

 

 مژه‌هایتان را فر کنید

هر چه فر مژه شما بیشتر باشد، چشم‌های شما بازتر به نظر می‌رسند و رنگ آن بهتر دیده می‌شود. اگر قصد استفاده از ریمل را دارید، از رنگ‌های گرم، نظیر قهوه‌ای استفاده کنید تا رنگ چشم‌هایتان تحت الشعاع آن قرار نگیرد.


Google
About 996,000 results (0.65 seconds)
Search Results
چشم سبزها و نکات آرایشی و زیبایی - پارس ناز
www.parsnaz.ir/چشم-سبزها-نکات-آرایشی-زیبایی.html
Translate this page
چشم سبزها و نکات آرایشی و زیبایی افراد چشم سبز همیشه بخاطر زیبایی محبوب بوده اند و ما هم در این مطلب برای زیبایی بیشتر نکاتی آرایشی مفید را برای.
سایت تفریحی و سرگرمی پارس ناز - ParsNaz.ir
www.parsnaz.ir/
Translate this page
مدل لباس های تابستانی شیک و زیبا دخترانه و زنانه .... داروهای ضد افسردگی و حقایقی درباره آن ها · چشم سبزها و نکات آرایشی و زیبایی · حساسیت به آجیل ها و نکاتی ...
You've visited this page many times. Last visit: 7/30/16
Images for ‫چشم سبزها و نکات آرایشی و زیبایی‬‎Report images
Image result for ‫چشم سبزها و نکات آرایشی و زیبایی‬‎
17 hours ago
Image result for ‫چشم سبزها و نکات آرایشی و زیبایی‬‎
Image result for ‫چشم سبزها و نکات آرایشی و زیبایی‬‎
Image result for ‫چشم سبزها و نکات آرایشی و زیبایی‬‎
Image result for ‫چشم سبزها و نکات آرایشی و زیبایی‬‎
More images for چشم سبزها و نکات آرایشی و زیبایی
رازهایی برای داشتن چشمان زیبا - بیتوته
www.beytoote.com/.../secrets3-having-beautiful.html
Translate this page
رازهایی برای داشتن چشمان زیبا داشتن چشمان زیبا,چشم های سبز,خط چشم ,چشمان روشن,رنگ ... این سایه چشم های شما را روشن تر می کند و به آرایش چشم شما بافت می دهد. ... نکات آرایشی برای استفاده از سایه چشم · نکات آرایشی مخصوص دختران جوان · آرایش ...
چه رنگ آرایشی به چشمم میاد؟ - بیتوته
www.beytoote.com/attire/.../color5-cosmetics-eye.html
Translate this page
از آنجایی كه رنگ چشم‌های سبز متفاوت است، برای آرایش این رنگ چشم باید بین رنگ سبز آن و سایه‌ای كه استفاده می‌شود هماهنگی زیبایی به وجود آورد. برای آرایش چشم‌های ...
هشت راه برای زیبا جلوه دادن رنگ چشم ‌ها | نازخاتون - مدل لباس
www.nazkhatoon.net/هشت-راه-برای-زیبا-جلوه-دادن-رن...
Translate this page
برچسب ها : آرایش, آرایش چشم, انتخاب لباس, پیرایش, جلوه چشم, چشم سبز, چشم عسلی, رنگ چشم, زیبایی, زیبایی چشم, عینک, لنز رنگی, مراقبت از چشم, نکات آرایشی.
چشم سبزها نکات آرایشی زیبایی
ccno.ir/web/چشم+سبزها+نکات+آرایشی+زیبایی
Translate this page
... آرایشی و زیبایی - پارس ناز. چشم سبزها و نکات آرایشی و زیبایی - پارس ناز ... آرایش چشم های زیبا برای چشمان سبز +عکس - پرشین وی. آرایش چشم های زیبا برای ...
چشم سبزها و نکته های آرایشی و خوشگلی - سرزه
www.serze.com/سبزها-نکته-آرایشی-خوشگلی-14211...
Translate this page
17 hours ago - چشم سبزها و نکات آرایشی و زیبایی چشم سبزها و نکته های آرایشی و خوشگلی افراد چشم سبز پیوسته بخاطر خوشگلی دوست داشتنی بوده اند و ما هم در ...
نکات مهم برای داشتن آرایش چشم زیبا | تاروپود
taropod.ir/blog/نکات-مهم-برای-داشتن-آرایش-چشم-زیبا/
Translate this page
نکات مهم در آرایش چشم. سایه چشم. دقت کنید که موقع انتخاب سایه به سمت رنگهای مکمل هم ... چشمهای سبز رنگ با خط چشم سبز زیبا و جذاب می‌شه، ولی اگر بخوایم سایه روهم ...
خانواده، آرایش و زیبایی,دنیای مد، مدل لباس ، مشاور خانواده،تست روانشناسی ...
www.akairan.com/khanevadeh/arayesh1/
آرایش,آرایش چشم,آرایش عروس,آرایش صورت,آموزش آرایش,آموزش آرایش صورت,آموزش ... نکاتی مهم درباره ابرو برداشتن و زیبا شدن آن ... 7 مدل مانتو رنگی متفاوت بهاره 95.
چشمان قهوه ای را چطور آرایش کنید؟ - زنجفیل
www.zanjefil.com/چشمان-قهوه-ای-را-چطور-آرایش-کنید؟/
Translate this page
Jun 10, 2015 - نکات آرایشی برای چشمان قهوه ای ... سایه برنز برای چشم‌های قهو‌ه‌ای خیلی زیبا است. ... شما قهو‌ه‌ای است فکر می‌کنید که نمی‌توانید از یک خط چشم رنگی آبی و یا سبز استفاده کنید. ... چشمان قهوه ای بهترین رنگ چشم برای آرایش نقره‌ای است.
نکاتی برای آرایش چشم قهوه‌ای - بلاگ اردمی - فروشگاه اینترنتی اُردمی
ordme.com/blog/article/makeup-tips-for-brown-eyes/
Translate this page
May 9, 2016 - آرایش چشم قهوه‌ای برای افرادی با این رنگ چشم‌ راحت‌ است چون دست آن‌ها در انتخاب ... سبز زمردی و ارغوانی پررنگ، همه‌ی طیف‌های چشم قهوه‌ای را زیبا می‌کند.
نکات مفید آرایشی برای آرایش صورت (بخش دوم) آرایش صورت - سرگرمی
ejs.lineblog.ir/post/9
Translate this page
نکات مفید آرایشی برای آرایش صورت (بخش دوم) آرایش صورت - ... آرایش صورت کشیده خط چشم مناسب چشم سبز زیبایی صورت خانمها آرایش صورت گرد زیبایی صورت ...
آرایش صورت با چشم سبز و پوست تیره،آرایش چشم رنگی - آکا - سرگرمی
www.akairan.com/khanevadeh/.../2011826142416.ht...
Translate this page
ارایش صورت با پوست سفید وچشم سبز,آرایش صورت با پوست گندمی و چشم سبز,آرایش صورت با ... 2-آرایش چشمها را می توانید با مدل های مختلف و زیبایی سایه بزنید:.
آرایش صورت و زیبایی | سایت خبری و سرگرمی
pglink.ir/category/آرایش-صورت-و-زیبایی/
چشم سبزها و نکات آرایشی و زیبایی ... افراد چشم سبز همیشه بخاطر زیبایی محبوب بوده اند و ما هم در این مطلب برای زیبایی ... طلایی ترین نکات آرایشی برای خانم ها.
اموزش آرایش چشم به رنگ سبز - فارسی طب
www.farsiteb.com/اموزش-آرایش-چشم-به-رنگ-سبز.html
Translate this page
Feb 4, 2016 - اموزش آرایش چشم به رنگ سبز آرایش چشم به رنگ سبز آرایش چشم زیبا آرایش چشم به رنگ سبز زیباترین مدل های آرایش چشم آرایش چشم سبز اموزش آرایش چشم به رنگ. ... به نکات زیر توجه کنید. نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش ...
آرایش صورت با پوست سفید و رنگ چشم سبز - تکناز
www.taknaz.net/news_detail_9766.html
Translate this page
از آنجایی که رنگ چشم های سبز خود متفاوت بوده و برا آرایش صورت با پوست سفید و رنگ چشم سبز. ... آرایش این رنگ چشم باید بین سبزی آن و سایه ای که استفاده می شود هماهنگی زیبایی بوجود آید… .... برای شروع پیاده روی این نکات را در نظر بگیرید.
نکات آرایشی و زیبایی برای چشم سبزها - بهترین های روز ایران
www.bestofday.ir/reader/text/201607301800141032
Translate this page
17 hours ago - در ادامه این مطلب از رزبانو نکات آرایشی و زیبایی برای چشم سبزها را مشاهده نمایید. سایت بزرگ رزبانو.
بهداشت و زیبایی و فشن - ایران ناز
www.irannaz.com/news_cats_13.html
Translate this page
زیبایی,بهداشت و زیبایی,فشن و مد,نگهداری از پوست,مدل مو,طراحی ناخن,مدل لباس,آرایش,چرب,خشک,چروک,سیاهی دور چشم,صورت,دست,شیک,زیبا,ضد آفتاب,پیشگیری ... نکاتی درباره ی اثرات آرایش بر پوست ... چای سبز برای زیبایی پوست مفید است!
آرایش چشم بسیار زیبایی با سایه سبز و قهوه ای +راهنمای تصویری
www.persianv.com/ziba/236751.php
Translate this page
Nov 16, 2013 - آرایش چشم بسیار زیبایی با سایه سبز و قهوه ای +راهنمای تصویری ... نکات آرایش فوق طبیعی با جلوه ای بدون آرایش! +عکس · آرایش ترمیمی مخصوص ...
آرایش چشم های زیبا برای چشمان سبز +عکس - پرشین وی
www.persianv.com/ziba/263072.php
Translate this page
Oct 9, 2014 - آرایش چشم سبز , آرایش برای چشمان سبز , هر رنگ چشم چه نوع آرایش , آموزش آرایش چشم , آرایش چشم های زیبا ... آرایش چشم بسیار زیبایی با سایه سبز و قهوه ای +راهنمای تصویری .... این نکات را برای مراقبت از پوست به یاد داشته باشید ...
چگونه یک آرایش زیبا و ماندگار داشته باشیم. - عروس
axtak.ir/extrapage/mekap2
Translate this page
برای داشتن یک آرایش زیبا و ماندگار رعایت یک سری از نکات اهمیت دارد: ... ٨- برای ایجاد عمق در چشم ها ٬ از سایه های تیره در گوشه خارجی چشم استفاده کنید. .... از رنگهای خیلی براق و قرمز استفاده نکنید سعی کنید رنگی رابرای گونه خود انتخاب کنید که ...
کدام رنگ خط چشم مناسب چشم های زیبای شما است؟ | مه شو
mahsho.com/کدام-رنگ-خط-چشم-مناسب-چشم-های-زیبای...
Translate this page
سایت مه شو، نکات مهم و موثری را در خصوص خط چشم های رنگی ، آشنایی بیشتر با ... در عین حال، با گزینش رنگ های زیبا و متنوع دیگر ،علاوه بر جذابیت چشم ها، آرایشی ...
آموزش تصویری آرایش چشم به رنگ سبز و دودی - مجله ابرتازه ها
www.abartazeha.ir › آرایش و زیبایی
Translate this page
با روش زیر یک آرایش چشم زیبا به رنگ سبز و دودی را خواهید داشت. ۱ – ابتدا پوست تان را با ... زیبایی تیلور سویفت · با این نکات ساده موهای خود را حرفه ای رنگ کنید.
آموزش آرایش چشم قهوه ای - نمناک
namnak.com/18072-آموزش-آرایش-چشم-قهوه-ای.html
Translate this page
Rating: 4.5 - ‎47 reviews
آرایش چشم قهوه ای و آرایش مناسب چشم قهوه ای و رنگ سایه چشم و نکات آرایش صورت و ... چشم قهوه ای ها نباید از هر رنگ سایه ای استفاده کنند چرا که زیبایی چشمانشان با ... برای خط چشم، رنگی را بردارید که با سایه چشم ها بیشترین هماهنگی را داشته باشد.
چشم درشت را چگونه آرایش کنیم | سالن آرايش و زيبايي سمین
eye.hitit.ir/tag/چشم-درشت-را-چگونه-آرایش-کنیم
Translate this page
Dec 7, 2012 - آموزش آرایش زیبای چشم (تصویری) آموزش آرایش چشم ! – پرتال خبری .... برای خط چشم، رنگی را بردارید که با سایه چشم‌ها بیشترین هماهنگی را داشته باشد. تون‌های آبی یا .... برای استفاده از سایه چشم نکات آرایشی بی شماری وجود دارد.
چشم سبز | مارال فان
maralfun.ir/tag/چشم-سبز/
Translate this page
عینک,جلوه چشم,چشم عسلی,مراقبت از چشم,آرایش,چشم سبز,پیرایش,زیبایی چشم,لنز رنگی,انتخاب لباس,نکات آرایشی,آرایش آرایش چشم انتخاب لباس پیرایش جلوه چشم ...
راهنمای آرایش صورت با پوست سفید و رنگ چشم سبز – مجله تخصصي ...
lifemag.ir › آرایش و زیبایی › آموزش و نکات آرایش
Translate this page
Aug 25, 2010 - آموزش و نکات آرایش 1 دیدگاه 26 بازدید. +-. از آنجایی که رنگ چشم های سبز خود متفاوت بوده و برای آرایش این رنگ چشم باید بین سبزی آن و سایه ای که استفاده ... در اینجا شما آرایشی ملایم و هماهنگ خواهید داشت که بسیار زیبا و جذاب است.
مد آرایش زیبایی - مطالب آرایش متناسب با رنگ پوست و رنگ چشم
niku.mihanblog.com/post/category/5
Translate this page
Mar 1, 2015 - رنگ ریمل و مداد ابرو : بهتر است از رنگ قهوه ای برای آرایش چشم و ابروی خود استفاده ... در این پست از برخی از نکات آرایشی و پوستی را برای شما بازگو می کنیم: ..... در این قسمت با آرایش پوست سفید و روشن و رنگ چشم سبز با ما همراه ...
نکات انتخاب سایه مناسب چشم سایه مناسب برای چشم های درشت
golbaharfun.com › متفاوت
Translate this page
نکات آرایش,آرایش,سایه مناسب برای چشم های درشت,آرایش ترفندهای آرایش ترفندهای ... ۸ -برای چشم‌های سبز رنگ سایه‌های قهوه‌ای، سبز تیره و یاسی بسیار زیبا هستند.
راهنمای انتخاب لنز رنگی | وب سایت شرکت نایس اپتیک | عرضه کننده ...
www.foxcon-lens.com/راهنمای-انتخاب-لنز-رنگی/
Translate this page
... لنز رنگی در گوشه ذهن‌شان وجود داشته است، اما غیر از نکات بهداشتی گاهی انتخاب رنگ ... از طرفی بعضی افراد معمولا علاوه بر گذاشتن لنز رنگی آرایش هم می‌کنند که این کار ... مقدار کمی از مواد آرایشی وارد چشم شود همراه اشک روی سطح داخلی یا خارجی لنز قرار ... می‌توانید با انتخاب رنگ سبز تیره یا عسلی زیبایی طبیعی خود را افزایش دهید.
نقش رنگ چشم در آرایش - هنر زندگی
honarezendegi.com/ShowNews?ID=46&NID=141
Translate this page
Jun 20, 2014 - اما نکات و ترفند هایی وجود دارد که می تواند باعث شود رنگ و ویژگی های طبیعی صورت، ... یکی از ترفند ها این است که: رنگ های انتخابی برای آرایش چشم می تواند رنگ ... ایده دایره رنگ این است که رنگ های متضاد زیبا به می آیند، این بدین معناست ... اما با وجود سایه ها و تن های رنگی مختلف، نباید ترکیب دایره رنگ را خیلی ...
آرایش صورت - اس ام اس
www.samatak.com/makeup/face
Translate this page
آرایش صورت,متد های آرایش,آرایش چشم,زیبایی صورت,عکس زن,عکس دختر,عکس جیگر,مدل ابرو,آرایش صورت عروس,جوش ... مهم ترین نکات آرایشی برای خانم ها ... نکاتی مهم درباره ابرو برداشتن و زیبا شدن آن ... عکس زیباترین مدل های آرایش چشم به رنگ سبز ...
راهنماي انتخاب سایه متناسب با رنگ چشم - هفت گنج
7ganj.ir › آرايش صورت و مو › مد و زيبايي
Translate this page
Oct 6, 2014 - نکات کلی در انتخاب سایه: ... در صورتیکه رنگ‌های سفید و نقره‌ای برای چشمان سبز رنگ جالب به نظر نمی‌رسند. ... از آنجا که چشم‌های یاقوتی رنگ، به خودی خود رنگ زیبایی دارند، بسیاری از چشم آبی‌ها، اغلب از آرایش‌های رنگی استفاده ...
چه آرایشی مناسب چشم های سبز است؟ - مجله اینترنتی دلگرم
www.delgarm.com/.../8057-choosing-the-right-makeu...
Translate this page
Jun 23, 2013 - چند نکته جدید آرایشی برای جذاب تر شدن چشم های سبز رنگ ... اگر این سوال را از خودتان زیاد می پرسید پس همین الان دست بکار شوید و نکاتی که دراین مقاله آمده است را ... بهتر است از خط چشم سیاه استفاده نکنید چرا که زیبایی خاصی به ...
آرايش صورت با پوست سفيد و رنگ چشم سبز! - هایپرکلابز
hyperclubz.com/main/viewlifestyle.aspx?id=982
Translate this page
از آنجايي که رنگ چشم هاي سبز خود متفاوت بوده و براي آرايش اين رنگ چشم بايد بين سبزي آن و سايه اي که ... و براي آرايش اين رنگ چشم بايد بين سبزي آن و سايه اي که استفاده مي شود هماهنگي زيبايي بوجود آيد، دراين .... مهم ترین نکات درهنگام خریدن طلا.
چه آرایشی مناسب چشم های سبز است؟ - آرایشی و زیبایی | makeup24.ir
makeup24.ir › زیبایی پوست › آموزش آرایش صورت
Translate this page
برای اینکه آن چشمان دلفریب سبز رنگ را دلفریب تر کنید می بایست در انتخاب ... ای، صورتی ملایم و گل به ای، می توانند انتخاب خوبی برای آرایش چشمان سبز باشند. ... بعضی افراد بیاید و به بعضی خیر، پس توصیه ما به شما این است که نکات بالا را ...
نکات آرایش چشم و ابرو - انجمن هنرهای دستی آی هدیه
forum.ihedieh.com › ... › صورت › آرایش چشم و ابرو
Translate this page
همه خانمها باید بدانند که چگونه آرایش کنند تا در عین زیبایی ، طبیعی نیز به نظر .... سایه سبز نکات آرایش چشم و ابرو-7177627_l_1361467638-jpg سبز مثل رنگ بژ ...
نکات آرایشی برای چشم های قهوه ای - تالار گفتگوی هم میهن - Hammihan ...
forum.hammihan.com › ... › بانوان › آرایشی و زیبایی
Translate this page
Oct 29, 2015 - 2 posts - ‎2 authors
نکات آرایشی برای چشم های قهوه ای ر اساس نظر کارشناسان ،طیف وسیعی از رنگها برای ... می توانید سایه های به رنگ ارغوانی تیره (Plume) ، سبز تیره (Forest ... رنکهای برنزی و طلایی نیز ترکیب زیبایی با چشم قهوه ای ایجاد می کنند.
میکاپ - آرایش چشم ها
makeupbeautiful.blogfa.com/cat-2.aspx
Translate this page
نکته: اگر رنگ چشمان شما سبز می‌باشد از بکار بردن سایه چشم‌های به رنگ آبی خودداری کنید. ... برای استفاده از سایه چشم نکات آرایشی بی شماری وجود دارد. ... چشم تکنیک های ساده ای هستند که میتوانند تاثیر نافذی بر روی زیبایی چشم های شما بگذارند.
پوست و مو و زیبایی - نکاتي براي آرايش زيبا و جذاب
www.sarab1991.blogfa.com/cat-4.aspx
Translate this page
پوست و مو و زیبایی - نکاتي براي آرايش زيبا و جذاب - نکاتی در مورد پوست و مو و ... از آنجایی که رنگ چشم های سبز خود متفاوت بوده و برای آرایش این رنگ چشم باید ...
نکات مهم آرایشی برای انجام آرایش عربی | سایت آرایشی و زیبایی تک رژ
www.tak-roj.ir/نکات-مهم-آرایشی-برای-انجام-آرایش-عرب...
Translate this page
Nov 21, 2014 - چندی از نکات مهم آرایشی برای انجام یک آرایش عربی شیک و اصیل , از آنجا ... آرایش سبز برای خانم‌هایی با چشمان تیره مناسب است و به آنها جلا می‌بخشد.
بهترین نکات و ترفندهای آرایشی برای سایه چشم زدن | مجله تخفیفان
https://blog.takhfifan.com/.../my-best-eyeshadow-appl...
Translate this page
Oct 31, 2015 - اگر می‌خواهید به درستی سایه چشم بزنید و آرایش زیبایی داشته باشید خواندن ... اگر رنگ چشم شما سبز است استفاده از رنگ‌های صورتی؛ و قهوه‌ای و اگر ...
چه سایه‌ای برای رنگ چشم شما مناسب است؟ - مریم رئوف
maryamraoof.com/news.cfm?id=8
Translate this page
Feb 4, 2012 - اگر آرایش غلیظ‌تر دوست دارید سایه‌های تیره با خط چشم براق نقره‌ای یا ... برای چشم‌های سبز رنگ سایه‌های قهوه‌ای، سبز تیره و یاسی بسیار زیبا هستند.
آرایشگری - جذاب
www.jazzaab.ir/news_cats_19.html
Translate this page
آرایشگری,آرایش مو,انواع رنگ مو,ماسک مو,مدل کوتاهی مو,مدل موی باز,مدل موی مردانه, آرایش چشم,مدل ابرو,آرایش,آرایش صورت,تاتو,مدل آرایش,لوازم آرایشی,آرایش عروس. ... نکات آرایشی برای چاق تر نشان دادن صورت خانم ها · عکس/ سحر دولتشاهی و ..... آموزش تصویری آرایش چشم به رنگ سبز · ایده هایی ... لب های برجسته و زیبا با یک آرایش حرفه ای.
ارایش چشم ریز،چشم ریز را چگونه ارایش کنیم تا درشت تر به نظر برسد؟
mod20.ir/.../ارایش-چشم-ریزچشم-ریز-را-چگونه-ارایش-...
Translate this page
خودارایی,بهترین ارایش,کمترین ارایش,ارایش زیبا,عکس مدل ارایش,ارایش جدید,ارایش ... قهوه سبز , با طعم وعطر و رنگ مناسب .... نکات ارایشی درشت نشان دادن چشم ریز ...
در آرایش عربی خلیجی به این نکات دقت کنید - تاپ ناز
www.topnaz.com/در-آرایش-عربی-خلیجی-به-این-نکا...
Translate this page
به همین دلیل است که زنان عرب به چشمان جادویی زیبا شهرت دارند. در این مقاله نکات ... آرایش سبز برای خانم هایی با چشمان تیره مناسب است و به آنها جلا می بخشد. در آرایش ...
آشپزی خانه سبز با خوشبو سعیدی - نکاتی مهم در مورد آرایش چشم
tastyrecipe.blogfa.com/post/32
Translate this page
آشپزی خانه سبز با خوشبو سعیدی - نکاتی مهم در مورد آرایش چشم - وبلاک آشپزی و ... با آرايشي دقيق ذكر مي‌كنند، مثلا اگر مي‌خواهيد چشم‌هايي درشت و زيبا داشته باشيد ...
نکاتی درباره آرایش چشم برای زنان - والامد؛ مجله آنلاین مد، لباس و سبک ...
valamod.ir/نکاتی-درباره-آرایش-چشم-برای-زنان/
Translate this page
من در این مقاله، هر آنچه را درباره آرایش چشم و زنان مسن می‌دانم در اختیار شما قرار خواهم داد. ... غلیظ رنگی، سن شما را بیشتر می‌کند و پلک‌های پف کرده و چروک‌های اطراف چشم را ... وی در کتاب خود، «تکامل زیبایی»، عنوان می‌کند که زنانی که آرایش فراوانی دارند ...
زیبایی بیشتر آرایش صورت با این نکات - میهن فال
www.mihanfal.com › سبک زندگی › آرایشگری
Translate this page
Jun 23, 2015 - آرایش صورت,زیبایی صورت,نکات آرایشی, زیبایی بیشتر آرایش صورت,آرایش صورت,آرایش ... حتما بخوانید آموزش تصویری طراحی سایه چشم سبز.
Searches related to چشم سبزها و نکات آرایشی و زیبایی

رنگ چشم عسلی چه رنگی است

رنگ چشم عسلی روشن

رنگ چشم عسلی تیره

رنگ چشم عسلی مایل به سبز

رنگ چشم تیله ای چیست؟

رنگ چشم سبز

رنگ چشم طوسی عسلی

رنگ چشم کهربایی
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 220
  • بازدید امروز : 1,482
  • باردید دیروز : 1,737
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 22
  • بازدید هفته : 1,482
  • بازدید ماه : 40,840
  • بازدید سال : 310,882
  • بازدید کلی : 4,090,660