loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 746 یکشنبه 10 مرداد 1395 نظرات (0)

 

آموزش کاشت شنبلیله و شاهی در باغچه

آموزش کاشت شنبلیله و شاهی در باغچه

آموزش کاشت شنبلیله و شاهی در باغچه 

کاشت سبزی ها در فضای باغچه و حیاط در خانه بسیار لذت بخش است.احساس خوبی دارد وقتی که از باغچه خودمان سبزی برای ناهار یا شام برداشت می کنیم. 

 

شنبلیله

این سبزی خواص دارویی متعددی دارد. اگر بذرهای این گیاه را بو كنید، بویی شبیه ادویه تند و ‌تیز دارد. برای تكثیر و جوانه این سبزی باید از روش درون شیشه‌ای استفاده نمود.

 

اگر می‌خواهید طعم تند و تیز آن محفوظ بماند، زمانی‌كه جوانه‌‌ها حدود 2 سانتیمتر طول پیدا می‌كنند بهره‌برداری را آغاز كنید. اگر می‌خواهید طعم ملایم‌تری داشته باشند بگذارید جوانه‌ها به درازای  8 سانتیمتر برسند كه این روند البته به 4 تا 8 روز وقت نیاز دارد.

 

 شاهی (تره‌تیزك) و خردل

این دو سبزی از قدیم به عنوان چاشنی در سالادها و ساندویچ‌ها استفاده می‌شده‌اند. تره‌تیزك‌ها بر دو نوع می‌باشند. یك نوع برگ‌هایی مجعد و دندانه‌دار دارند و نوعی دیگر برگ‌هایی با لبه‌های صاف دارند. از بذر ترب كه طعمی ملایم‌تر دارد معمولا به عنوان جانشین خردل سفید استفاده می‌شود.

 

برای تكثیر و سبزه‌دهی از روش سینی استفاده نمایید. بذر شاهی را به صورت یكنواخت و پرپشت بكارید و پس از سه روز بذر خردل را بر روی جوانه‌های شاهی یا در كناره‌های آن بپاشید. زمانی كه برگ‌ها شروع به باز شدن می‌كنند آنها را به نقطه‌ای كاملا پرنور منتقل نمایید.

 

پس از 10 تا 15 روز جوانه‌ها، سبزی كامل به بار آورده و قابل بهره‌وری می‌شوند. البته باید جوانه‌ها را از ته ساقه با قیچی برید و به مصرف رساند.

 

 لوبیا چیتی

این لوبیا، بومی آسیای شرقی است و در تهیه مواد غذایی از آن استفاده می‌شود. گرچه این لوبیا مدت‌ها در چین معروف بوده ولی امروزه در اكثر فروشگاه‌ها در دسترس همگان قرار دارد. این لوبیاهای سبز جوانه‌هایی دراز و گوشتالو به بار می‌آورند كه هم می‌توان آنها را به صورت خام در سالادها مصرف نمود و هم به صورت پخته در تهیه انواع غذاها به كار گرفت.

 

تكثیر این لوبیاها هم به صورت درون شیشه‌ای و هم سینی امكان‌‌پذیر است. پس از 4 تا 6 روز كه جوانه‌ها به طول 5 سانتیمتر رسیدند می‌توانید بهره‌برداری از آن را شروع كنید.

 

 یونجه

این سبزی در مقیاس مزرعه‌ای برای استفاده دام كاشته و پرورش داده می‌شود اما وقتی كه جوانه‌ها تازه و جوان هستند و طعمی شیرین شبیه طعم نخود را دارند و ترد و ظریف می‌باشند، به صورت خام در تهیه سالاد به كار می‌روند. برای تكثیر و پرورش از روش درون شیشه‌ای استفاده كنید. پس از 3 تا 5 روز جوانه‌ها به طول 5/2 تا 5 سانتیمتر می‌رسند و می‌توانید آن را به مصرف برسانید.

 

  گندم و جو

جوانه‌های گندم و جو در غذاهای متنوع مصرف می‌شوند. نه تنها در سالاد، سوپ و آش بلكه در تهیه خمیر نان هم از آن استفاده می‌گردد. می‌توانید با روش درون شیشه‌ای و سینی آنها را تكثیر و پرورش دهید. پس از كاشت معمولا پس از 2 تا 3 روز جوانه‌ها به طول 5 سانتیمتر می‌رسند و قابل برداشت و مصرف می‌باشد.

 

 تربچه

تربچه‌ها معمولا در لیست سبزیجات جای دارند، ولی نام آنها جزء سبزینه‌های غذایی كمتر به كار می‌رود، ولی تعجبی ندارد، چون بذر تربچه‌ها خیلی سریع جوانه زده و با طعم مطبوع و خاص خودشان (طعمی شبیه فلفل) در فراهم آوردن سالادها و ساندویچ‌ها تاثیر به سزایی دارند.

 

جالب این است كه هر گونه‌ای از تربچه همان طعم و خاصیت بنیادین را دارد. بعد از 3 تا 4 روز وقتی كه جوانه‌ها به طول 3 تا 4 سانتیمتر رسیدند قابل مصرف و بهره‌برداری هستند.

 

 
About 34,400 results(0.66 seconds) 
آموزش کاشت شنبلیله و شاهی در باغچه کاشت سبزی ها در فضای باغچه و حیاط در خانه بسیار لذت بخش استاحساس خوبی دارد وقتی که از باغچه خودمان سبزی برای.

چگونه در منزل سبزی بکاریم؟ - ایسنا

www.isna.ir/news/.../چگونه-در-منزل-سبزی-بکاریم
Jul 20, 2014 - بذر هر نوع سبزی مانند تره، شاهی، شنبلیله، ریحان، جعفری، گوجه‌فرنگی، فلفل رنگی، حتی کدو و بادمجان را در هر ... کاشت سبزی در باغچه چگونه است؟
در باغچه ها که سطح کوچکی است در بهار یک شخم سطحی دیگر نیز قبل از کاشت ضرورت .... طریقه کرتی برای سبزیجاتی نظیر جعفری، تره، شبت ، شنبلیله ، شاهی و ...
همه سبزی‌ها را می‌توان در فصل بهار کاشت چرا که بسیار خوب رشد می‌کنند. ... گروه علمی پزشکی · دانشگاه و كنكور · بهداشت و درمان · آموزش و پرورش · کلينيک .... بذر هر نوع سبزی (تره، شاهی، شنبلیله، ریحان، جعفری، گوجه‌فرنگی، فلفل ... -قبل از هر چیز خاک را چه در باغچه و چه داخل گلدان با بیلچه یا هر چیزی که در دست دارید زیر و رو کنید .

آموزش کاشت انواع سبزیجات خوراکی در حیاط منزل یا در گلدان کوچک

www.takfars.ir/آموزش-کاشت-انواع-سبزیجات-خوراکی-د...
Sep 4, 2013 - بذر هر نوع سبزي (تره، شاهي، شنبليله، ريحان، جعفري، گوجه‌فرنگي، فلفل ... آموزش کاشت انواع سبزیجات خوراکی در حیاط منزل یا در گلدان کوچک .... در خواب چه معنی دارد; عکس, آموزش کاشتن خیار در زمین های بزرگ یا حتی باغچه خانه ...
شنبلیله بومی جنوب اروپا و آسیا می‌باشد. نام علمی آن ... معرفی و کاشت شنبلیله. به‌دست باغ شیشه ای · دی ۲۴, ۱۳۹۴. شنبلیله. شنبلیله .... آموزش های جدید ... معرفی شاهی.
Jan 5, 2016 - موقع کشت شاهی در مناطق سردسیری اوایل بهار بعد از رفع خطر سرمای بهاره می‌باشد. ... برچسب‌ها: cress gardenLepidiumآبیاری شاهیآفات شاهیافات سبزی شاهیانواع شاهیبیماریهای سبزی ... معرفی و کاشت شنبلیله .... آموزش های جدید.
Aug 5, 2011 - 8 posts - ‎3 authors
من کلا گلدون رو از خاک باغچه پر میکنم بعد بذر ریحون روش میریزم (البته یه جایی خوندم که ... [JUSTIFY]کاشت گوجه فرنگی از وبلاگ شاپرک عزیز : ... بله؛ بذر هر نوع سبزی (تره، شاهی، شنبلیله، ریحان، جعفری، ..... طرز تهیه پیاز داغ.
Jul 25, 2013 - بذرها را در هر 2 روش بايد تا عمق 3 برابر طول بذر در خاک کاشت و براي يکنواخت ... بذر هر نوع سبزي (تره، شاهي، شنبليله، ريحان، جعفري، گوجه فرنگي، فلفل .... گياهاني با شاخ و برگ، گل يا ميوه هاي زيبا براي باغچه خود انتخاب کنيد.
Apr 21, 2012 - 100+ posts - ‎32 authors
بذر هر نوع سبزی (تره، شاهی، شنبلیله، ریحان، جعفری، گوجه‌فرنگی، فلفل رنگی، حتی کدو و بادمجان) را در هر زمان ... بچه ها اگه کسی کاشت سبزی تو آپارتمان رو تجربه کرده بیاد و بگه {2 (6)} ... یکی از آرزوهای من ، داشتن یه حیاط با یه باغچه ست که توش همه جور سبزی و گل بکارم. .... ممنون از آموزش خوبت هانی شف جون{2 (6)}

مرسده ملک شاهی دستگیر شد - دنیای خبر

donyaekhabar.com/search/?q=مرسده+ملک+شاهی...
آموزش آشپزی ، سایت آشپزیانواع سوپ آکاایران: سوپ نخود فرنگی و شاهی زمان آماده سازی ... آموزش کاشت شنبلیله و شاهی در باغچه کاشت سبزی ها در فضای باغچه و حیاط در ...

ژیلا امیر شاهی - دنیای خبر

donyaekhabar.com/search/?q=ژیلا+امیر+شاهی
آموزش آشپزی ، سایت آشپزیانواع سوپ آکاایران: سوپ نخود فرنگی و شاهی زمان آماده سازی ... آموزش کاشت شنبلیله و شاهی در باغچه کاشت سبزی ها در فضای باغچه و حیاط در ...

چگونه در آپارتمان خودمان سبزی بکاریم؟ - بیتوته

www.beytoote.com/.../grow3-vegetables2-apartment.h...
کاشت سبزی در گلدان کاشت سبزی در خانه طریقه کاشت سبزی در گلدان سبزی نحوه ... بله؛ بذر هر نوع سبزی (تره، شاهی، شنبلیله، ریحان، جعفری، گوجه فرنگی، فلفل ...
آموزش کاشت شنبلیله و شاهی در باغچه کاشت سبزی ها در فضای باغچه و حیاط در خانه بسیار لذت بخش است.احساس خوبی دارد وقتی که از باغچه خودمان سبزی برای ناهار یا ...
Apr 23, 2013 - 22 posts - ‎7 authors
بله؛ بذر هر نوع سبزی (تره، شاهی، شنبلیله، ریحان، جعفری، گوجه‌فرنگی، فلفل رنگی، ... ابتدا بذرها را روز قبل از کاشت در آب ولرم می‌ریزیم و

سبزي كاري ارگانيك - کشتزار

www.keshtzar.com/سبزي-كاري-ارگانيك/
بذر هر نوع سبزی (تره، شاهی،تربچه، شنبلیله، ریحان، جعفری، گشنیز، گوجه‌فرنگی، فلفل ... برای کاشت سبزی در حیاط یا باغچه باید کرت های در باغچه آماده کرد.
روش و نحوه کاشت سبزی خوردن شاهی ریحان نعناع در گلدان در منزل بهترین خاک مناسب ... بله؛ بذر هر نوع سبزی (تره، شاهی، شنبلیله، ریحان، جعفری، گوجه فرنگی، فلفل ... با توجه به این که می خواهید در یکی از اتاق های منزل تان باغچه راه بیندازید، بهتر ...

شرکت مهندسی آتی نگرمهر - آموزش باغچه های طبقاتی

www.atinegaremehr.ir/.../928-آموزش-کاشت-سبزی-در-...
آیا کاشت سبزی در آپارتمان‌ها هم شدنی است؟ بذر هر نوع سبزی (تره، شاهی، شنبلیله، ریحان، جعفری، گوجه‌فرنگی، فلفل رنگی، حتی کدو و بادمجان) را در هر زمان و هر فصلی ...
سبزيجات برگي پاييزه شامل: شاهي، تره، جعفري، گشنيز،. اسفناج، شنبليله، شويد، تربچه، كاهو ، كلم پيچ، كرفس و .... کاشت سبزيجات برگي: زمان مناسب كشت ...

آموزش کاشت شاهی در گلدان | 98 آموزش

98amoozesh.ir/2015/07/.../آموزش_کاشت_شاهی_در_گلد...
Jul 19, 2015 - برای مشاهده مطالب با موضوع " آموزش کاشت شاهی در گلدان " از لینک های زیر ... بذر هر نوع سبزی (تره، شاهی، شنبلیله، ریحان، جعفری، گوجه‌فرنگی، فلفل ..... روش کاشت سبزی خوردن در آپارتمان و باغچه,کاشت سبزی در خانه,کاشت سبزی …
May 7, 2014 - اگر منزلی بزرگ تر دارید که باغچه ای هم در آن است، البته محصولی بیشتر ... در طریقه کاشت خطی ( ردیفکاری ) وجین کردن زمین آسان می گردد و خارج ساختن .... بذر شاهی خیلی ریز و قرمز رنگ است و درهر گرم ۴۰۰ تا ۵۰۰ دانه بذر دیده می شود .
چنانچه در مراحل بعدی کاشت، بذرهای خریداری شده سبز نشدند، بدانید اشتباهی در کار خودتان بوده است. ... به عنوان مثال بذر شاهی و جعفری به مدت ۲ ساعت و باقلا و لوبیا به مدت ۴ ساعت باید در آب برای ... حال مخلوطی از ماسه و خاک باغچه را درون گلدان بریزید و سپس با کف دست یا ته گلدانی .... طریقه کاشت بذر آن همانند جعفری و گشنیز است.

شبکه‌ما - دانلود فیلم - روش کاشت سبزیجات در خانه

www.shabakema.com/.../روش-کاشت-سبزیجات-در-خ...
p>در این برنامه قصد داریم روش کاشت سبزیجات در گدان را به شما آموزش دهیم و این ... کاشت بذر ها را به شما آموزش دادیم و در این قسمت به شما نشان می دهیم که شنبلیله ...
کاشت. زمان کاشت ریحان بعد از رفع خطر سرما و یخبندان می باشد.تکثیر به روشهای ... ریحان پروانه ها و حشرات باغ را تحریک می کند و این رشد در گیاهان همراه و گوجه های مخصوص و فلفلها را تحریک می کند.و دافع .... کاشت و نگهداری شنبلیله + خواص دارویی.

آموزش کاشت هندوانه در باغچه | نایس استار

nicestar.ir/6194/آموزش-کاشت-هندوانه-در-باغچه.html
Sep 19, 2015 - صفحه اصلی دسته‌بندی نشده آموزش کاشت هندوانه در باغچه ..... بذر هر نوع سبزی مانند تره، شاهی، شنبلیله، ریحان، جعفری، گوجه‌فرنگی، فلفل رنگی، ...

آموزش کاشت سبزیجات در باغچه | 0 مووی

0movie.in/tag/آموزش-کاشت-سبزیجات-در-باغچه/
Jun 6, 2016 - آموزش کاشت انواع سبزیجات خوراکی در حیاط منزل یا در گلدان کوچک بذر هر نوع سبزي تره شاهي شنبليله ريحان جعفري گوجه‌فرنگي فلفل رنگي

آموزش کاشت شاهی در گلدان - لینک گردی

nimrang.ir/news/آموزش-کاشت-شاهی-در-گلدان
(تره، شاهی، شنبلیله، ریحان . ... نتایج جستجوی عبارت ' آموزش کاشت ریحون. جعفری. گشنیز. مرزه. شاهی. ... و صیفی جات که امکان کاشت آن در باغچه یا گلدان وجود دارد .
بادمجان با نام علمی Solanum melongena گیاهی علفی از خانواده سیب زمینی سانان و بومی هندوستان است (3). این گیاه از زمانهای قدیم در هندوستان شناخته شده بود و منشا آن ...

روش کاشت سبزیجات در آپارتمان - پارسینه

www.parsine.com/.../روش-کاشت-سبزیجات-در-آپارتما...
Jan 22, 2014 - کاشت سبزی در آپارتمان هم امکان پذیر است؛ بذر هر نوع سبزی (تره، شاهی، شنبلیله، ریحان، جعفری، گوجه‌فرنگی، فلفل رنگی، حتی کدو و بادمجان) را در هر زمان و هر فصلی می‌توان در ... نصب بخاری در باغ برای جلوگیری از سرمازدگی!
کاشت سبزی در آپارتمان هم امکان پذیر است؛ بذر هر نوع سبزی (تره، شاهی، شنبلیله، ریحان، جعفری، گوجه‌فرنگی، فلفل رنگی، حتی ... ابزار مورد نیاز: بذر، خاک استاندارد، گلدان مناسب، دستکش، آبپاش کوچک، بیلچه و الک تنها ابزارهای کاشت سبزی در آپارتمان هستند. ... چگونه باغچه ای کوچک در بالکن خانه مان داشته باشیم 2202 بازدید.

نحوه کاشت تره - یکی یه دونه

yeki1done.ir/نحوه+کاشت+تره.html
بيشتر سبزي ها از تيره کلم شلغم شاهي و تربچه زندگي نحوه مصرف طرز کاشت و غيره به روش هاي مختلفي گروه بندي مي شوند محل احداث باغچه و تهيه ... ساخت روش کاشت سبزیجات در آپارتمان تره شاهی شنبلیله ریحان جعفری روانه خانه قبل از کاشت در آب ...

سبزی کاری در باغچه

www.bargozideha.com/.../5u2s08xa-سبزی-کاری-در-ب... - Translate this page
هیچ فعالیت بدنی سالم تر و نشاط بخش تر از کار کردن در باغچه وپرورش سبزیجات نیست. .... آیا کاشت سبزی در آپارتمان‌ها (تره، شاهی، شنبلیله، ریحان، جعفری، ...

آموزش کاشت سبزیجات در آپارتمان - نوترین

notarin.ir/آموزش-کاشت-سبزیجات-در-آپارتمان/
طرز کاشت سبزیجات در آپارتمان,نحوه کاشت سبزیجات در آپارتمان,روش کاشت ... گلدان , نحوه کاشت سبزیجات در باغچه , نحوه کاشت سبزی در آپارتمان, طرز کاشت سبزی در ... پذیر است؛ بذر هر نوع سبزی (تره، شاهی، شنبلیله، ریحان، جعفری، گوجه‌فرنگی، ...
خاک هاي لوم شني غني از مواد آلي، آفتابگير با زهکشي مطلوب براي کاشت شويد ... خرخاکي نيز از ديگر آفات مهم شويد محسوب مي شود که در اکثر مزارع و باغچه هاي ... تنها یک شاخه کوچک جعفری می تواند بشقاب غذای شما را به طرز زیبایی تزئین نماید. شنبلیله : شنبلیله سبزی اصلی قورمه سبزی ، غذای ..... سبزی خوردنی : ترب - ریحان - شاهی.

کاشت جعفری در آپارتمان - لینک گردی

unvan.ir/news/کاشت-جعفری-در-آپارتمان
جعفری سبزی خوش طعم و بسیار معطری می باشد که برای کاشت در باغچه های ... کاشت سبزی در آپارتمان هم امکان پذیر است؛ بذر هر نوع سبزی (تره، شاهی، شنبلیله، ریحان . ... جعفری. گشنیز. مرزه. شاهی. در گلدان. نتایج جستجوی عبارت آموزش کاشت ریحون.

دبستان دخترانه رسا - کارگاه باغچه

gd.schrasa.ir/Users/Pages/?content=1707
هدف از انجام طرح : علاوه بر تخلیه انرژی و ایجاد فضایی شاد و مطلوب ، آموزش ... دانش آموزان بعد از تقسیم بندی باغچه ، اقدام به کشت شاهی ، جعفری ، تربچه ، سیب زمینی و . ... آن ها اقدام به کشت گوجه فرنگی ، شنبلیله ، تره ، ریحان و بوته های نعناع نمودند .
Mar 14, 2014 - روش کاشت سبزی خوردن در آپارتمان و باغچه,کاشت سبزی در خانه,کاشت سبزی ... بذر هر نوع سبزی (تره، شاهی، شنبلیله، ریحان، جعفری، گوجه‌فرنگی، ...
Nov 2, 2014 - این باغچه ها علاوه بر طراوت و زیبایی محل زندگی می تواند سبزی مورد نیاز خانوار را ... تره، نعناع، شاهی، جعفری، گشنیز، اسفناج، شنبلیله، شوید، کاهو، کلم پیچ، کرفس و . ... زمان برداشت از حدود 25 روز پس از کاشت مانند شاهی، تربچه و تا چندین ماه مانند ... علوم پزشکی · سامانه کارکنان نظام اداری · دفتر آموزش و ارتقا سلامت ...
Jun 9, 2007 - اگر در زمین مثل باغ یا باغچه اقدام به کشت میخواهین بکنین زمین رو ابتدا با استفاده ... برای مثال بذر شاهی یا ترتیزک دو روزه سبز میشه و بذر ریحان سه روزه و بذر ... این سبزیجات شامل تره ایرانی و شنبلیله و جعفری و نعنا هستن . ..... نکاتی در مورد کولرهای آبی · اصول کاشت سبزی خوردن · آناناس · آموزش دو نوع دیپ ساده.

نکاتی در مورد کاشت سبزیجات - سایت عکس

sitephotos.ir/نکاتی-در-مورد-کاشت-سبزیجات/
نکاتی برای کاشت و برداشت سبزیجات در خانه ,کلیات پرورش سبزی در منزل, نکات مهم ... با توسعه و تعمیم سبزیکاری چه در سطح وسیع و چه در باغچه های منازل می توان این ماده .... طریقه کرتی برای سبزیجاتی نظیر جعفری، تره، شبت ، شنبلیله ، شاهی و ...
در باغچه و گلخانه، به همراه آموزش کاشت انواع سبزیجات و صیفی جات بوته ای مانند ... ریحان، گشنیز، اسفناج، تره ایرانی، جعفری، شاهی، مرزه، شوید،شنبلیله، کرفس، ...
Apr 23, 2014 - شما می توانید قسمتی از فضای باغچه را نیز به کاشت سبزی ها ... سبزی های برگی فصل خنک : اسفناج، شاهی، جعفری، گشنیز، شنبلیله، تره ایرانی، ...

خواص شاهی - تبیان

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=80183
Dec 4, 2008 - شاهی (تره تیزک) از خانواده چلیپاییان با نام علمی Lepidium sativum می باشد. ... Garden Cress ... سبزي شاهي را خيلي راحت مي توان کاشت و خيلي راحت و سريع آماده برداشت مي ..... جالب بود ولی طریقه مصرف در بعضی امراض ذکر شده بود!

طرزکاشت سبزي | پاسخ ساعتي

www.apple-watch.ir/g.aspx?q=طرزکاشت_سبزي...
اموزش کاشت انواع سبزیجات خوراکی در حیاط منزل یا در گلدان ... Sep 4, 2013 - بذر هر نوع سبزی (تره، شاهی، شنبلیله، ریحان، جعفری، گوجه فرنگی، فلفل رنگی، ... مطالب تخصصی - چگونگی کاشتن سبزی در باغچه - شما در این وبلاگ مطالب تخصصی در ...

[PDF]سبزی کاری - پایگاه کتاب های درسی

www.chap.sch.ir/system/.../233-270-C74-13.pdf?...
مثل تره، جعفری، شبیت )شوید(، گشنیز، شنبلیله، اسفناج، چغندر برگی، 1ــ سبزی های برگی: .... جلسه ششم: سرکشی و مراقبت از مزرعه تربچه و کاشت مزرعه شاهی .... بستری )خاک باغچه، کود دامی، خاک برگ، ماسه بادی،...( را با خود به مدرسه بیاورند.آموزش.
وزیر آموزش و پرورش گفت: این وزارتخانه نیازمند ۱۰ هزار معلم با مدرک کارشناسی و بالاتر است و آزمون استخدامی برای جذب این ... آموزش کاشت شنبلیله و شاهی در باغچه.

آبادیه تقدیم میکند :بازیگر شدن همسر حمید گودرزی بعد از طلاق | تفریحی ...

abadiyeh.ir/آبادیه-تقدیم-میکند-بازیگر-شدن-همسر-ح...
14 hours ago - ... آشپزیآموزش سوزن دوزی به سبک بلوچیآموزش کاشت شنبلیله و شاهی در باغچهآموزش کاشت و پرورش بادمجان و فلفل دلمه در خانهآموزش کامپیوترآموزش ...

آموزشی – کِشت شهر

www.keshtshahr.ir/آموزشی/
با توجه به این که می خواهید در یکی از اتاق های منزل تان باغچه راه بیندازید، بهتر است ... بذر هر نوع سبزی مانند تره، شاهی، شنبلیله، ریحان، جعفری، گوجه‌فرنگی، فلفل ...
(آگهی در لوکوپوک: 9 تیر 95) آیا کاشت سبزی در آپارتمان‌ها هم شدنی است؟ بذر هر نوع سبزی (تره، شاهی، شنبلیله، ریحان، جعفری، گوجه‌فرنگی، فلفل رنگی، حتی کدو و ...
 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 121
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 506
  • آی پی دیروز : 216
  • بازدید امروز : 2,399
  • باردید دیروز : 1,452
  • گوگل امروز : 11
  • گوگل دیروز : 29
  • بازدید هفته : 5,570
  • بازدید ماه : 5,570
  • بازدید سال : 383,181
  • بازدید کلی : 4,162,959