loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 170 یکشنبه 10 مرداد 1395 نظرات (0)

 

همه چیز درباره مورگان فریمن اسطوره تاریخ سینما

همه چیز درباره مورگان فریمن اسطوره تاریخ سینما

همه چیز درباره مورگان فریمن اسطوره تاریخ سینما 

مورگان فریمن در فیلم های خاطره انگیز زیادی ظاهر شده و تمام مردم جهان وی را به خاطر بازی هایش تحسین میکنند. وقتی فریمن نقش رد را در فیلم رستگاری در شائوشنگ در کنار اندی بازی میکند و از اندی امید را می آموزد یا وقتی در فیلم سون در کنار برد پیت به دنبال قاتل هفت گناه کبیره میگردند,در همه این لحظات بازی فریمن ما را به تحسین وامیدارد.

 

با صدای عمیق و بینهایت آرامش‌بخش خود بُعد چندمی به درخشش خود در میان ستارگان دیگر تاریخ سینما داده است. شاید اینکه او با بیش از 4.316 میلیارد دلار سود ناخالص کل باکس آفیس و 74.4 میلیون دلار میانگین فروش برای هر فیلم، سومین ستاره موفق دنیا در باکس آفیس است، معیار دیگری بر میزان محبوبیت او باشد.

 

با آنکه عاشق بازیگری بود، بعد از فارغ التحصیلی از دبیرستان به نیروی هوایی پیوست تا خلبان جنگنده شود. بعدها فهمید که این چیزی نبوده که همیشه می خواسته و حرفه بازیگری را در پیش گرفت.

 

پس از سال ها حضور در نقش های کوچک و کسب موفقیت های محدود و ناچیز، کم کم نقش های بزرگی نصیبش شد و تحسین منتقدین و عموم مردم را بدست آورد. او حالا یکی از برجسته ترین و محترم ترین ستاره های هالیوودی است.

همه چیز درباره مورگان فریمن اسطوره تاریخ سینما

مورگان فریمن زاده اول ژوئن 1937 در ممفیس تنسی، کوچکترین فرزند مورگان پورترفیلد فریمن و مِیم ادنا، در شیکاگو و میسیسیپی در خانواده ای با درآمد پائین بزرگ شد. کمی پس از تولدش، والدین او مانند بسیاری از آفریقایی-آمریکایی های دیگر، به شیکاگو نقل مکان کردند تا کار پیدا کنند. در این میان، مورگان به مادربزرگش در چارلستون میسیسیپی سپرده شد.

 

در شش سالگی، مادربزرگش مرد و او به شمال بازگردانده شد تا نزد مادرش که حالا از پدر دائم الخمرش جدا شده بود، زندگی کند.

 

در دوران نوجوانی، فریمن زمان زیادی از اوقات فراغتش را به دیدن فیلم هایی می گذراند که برای دیدنشان پول توجیبی هایش را کنار گذاشته بود و بدین ترتیب نسبت به بازیگرانی همچون گری کوپر، اسپنسر تریسی و سیدنی پوآتیه علاقه و حس تحسین زیادی پیدا کرده بود.

 

ورود فریمن به دنیای بازیگری کاملاً شانسی و تصادفی بود. وقتی هنوز در مقطع راهنمایی تحصیل می کرد، بخاطر کشیدن صندلی از زیر پای دختری که دوستش داشت، تنبیه شد و مجازاتش این بود که در مسابقه تئاتر مدرسه شرکت کند.

 

بر خلاف آنچه مسئولین مدرسه انتظارش را داشتند، این پسر 12 ساله روی صحنه ثابت کرد که بازیگری در ذات اوست و در این درس بهترین نمره ها را کسب کرد.

 

با آنکه از بازیگری لذت فراوانی می برد، ولی پرواز و به خصوص فکر اینکه یک جنگنده را به پرواز دربیاورد، بیش از هر چیزی او را به هیجان می آورد.

 

به همین دلیل بود که پس از دبیرستان، در سال 1955 بورس نیمه کامل تحصیل در رشته تئاتر را رد کرد و به نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا ملحق شد.

 

ولی ارتش خیلی از آن چیزی که تصورش را می کرد دور بود. بجای آنکه در آسمان ها مانور بدهد، او را به فعالیت زمینی به عنوان مکانیک و تکنیسین رادار گماشتند. همان زمان بود که فهمید اصلاً دلش نمی خواهد از آن بالا مردم روی زمین را هدف تیربار جنگنده قرار دهد.

 

بعدها در مصاحبه با یک مجله گفت: «من به یه درک ناگهانی رسیدم و اون این بود که من عاشق این کار نبودم، بلکه عاشق ایده و تصور اون بودم.» در سال 1959، مورگان از نیروی هوایی جدا شد و شانسش را در غرب امتحان کرد و به هالیوود رفت تا ببیند که آیا می تواند در حرفه بازیگری موفق شود یا خیر. زندگی به عنوان بازیگر چندان سهل و آسان نبود.

 

در کلاس های بازیگری شرکت می کرد و برای پیدا کردن کار به هر دری می زد. اوایل دهه شصت بود که دوباره اسباب کشی کرد و این بار به نیویورک سیتی رفت، شهری که در آن کارهای روزانه بی اهمیتی انجام می داد و شب ها را به تست بازیگری می گذراند.

 

در سال 1967 یعنی همان سالی که با جینت ادیر بردشاو ازدواج کرد، با به دست آوردن نقشی در نمایش تماماً آفریقایی-آمریکایی «سلام دالی» در برادوی با هنرنمایی پرل بیلی، فریمن به موفقیت رسید. همان زمان ها بود که فریمن در نمایش «عشاق سیاه پوست» که نمایشی خارج از برادوی بود نیز بازی کرد.
همه چیز درباره مورگان فریمن اسطوره تاریخ سینمادر سال 1971 در سطح ملی بیشتر مشهور شد، یعنی همان موقعی که شروع به حضور منظمی در برنامه تلویزیونی «شرکت الکتریکی» با موضوع آموزش خواندن برای گروه سنی کودک کرد.

 

در برنامه ای که ستاره های مشهوری مانند ریتا مورنو، جوآن ریورز و جین وایلدر داشت، فریمن کاراکترهایی به یادماندنی مانند «کنت دراکولا» را زنده کرد. با این حال فضای تلویزیون زندگی دشوار و طاقت فرسایی را برای فریمن رقم زد.

 

علیرغم هنرنمایی روی صحنه تئاتر که برایش نامزدی جایزه تونی در اواخر دهه هفتاد را به همراه داشت، گویی فریمن نمی توانست نقشی در یکی از فیلم هایی که دوست داشت را بدست بیاورد.

 

وقتی برنامه «شرکت الکتریکی» در سال 1976 لغو شد، حرفه او به نقطه ای بحرانی رسیده بود و زندگی شخصی اش هم دچار تلاطم و آشفتگی شده بود. مدتها قبل از آنکه این برنامه به پایان برسد، می دانست که زندگی مشترکش به بن بست رسیده و عادت نوشیدن نیز کم کم آغاز شده بود و در نهایت مورگان و جینت در سال 1979 متارکه کردند.

 

یک سال پس از جدایی، با به دست آوردن نقش یک زندانی دیوانه در فیلم «بروبیکر» رابرت ردفورد، کمی امیدوار شد. ولی جریان منظم فیلم هایی که دوست داشت در آنها بازی کند هرگز تحقق نیافت و مجبور شد دوباره به تلویزیون برگردد و دو سال آزگار را در سریال آبکی «دنیایی دیگر» بگذراند.

 

بقیه سال های این دهه نیز به همین ترتیب گذشتند و فریمن نقش هایی بازی کرد که برایش تاحدودی تحسین و مقبولیت آوردند، ولی آنقدر بزرگ نبودند که او را در لیست بازیگران درجه یک و مهم هالیوودی قرار دهند. در سال 1984 در فیلم «هری و پسرش» پل نیومن، نقش کوتاهی داشت و در مینی سریال تلویزیونی «قتل های کودکان آتلانتا» گویندگی کرد.

 

در سال 1987 بود که شانس فریمن برگشت و در فیلم «خیابان اسمارت» نقش فست بلک را بازی کرد که در عرصه سینما موفقیت بزرگی برایش محسوب می شد و حتی نامزدی اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را برایش به ارمغان آورد.

 

پائولین کائل، منتقد فیلم، حتی تا آنجا پیش رفت که این سوال را پرسید: «آیا مورگان فریمن برجسته ترین بازیگر آمریکایی نیست؟» دو سال بعد فریمن تحسین و تمجید بسیاری کسب کرد و جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد و یک نامزدی اسکار دیگر را برای نقش راننده کله شق فیلم «رانندگی برای خانم دیزی» از آن خود کرد.

 

در دهه نود دیگر او برای فیلم هایی با بودجه های سنگین انتخاب می شد و در همین دهه بود که در فیلم هایی افسانه ای و به یاد ماندنی همچون «رستگاری در شاوشنک» (1994)، «هفت» (1995) و «برخورد عمیق» (1998) هنرنمایی کرد.

همه چیز درباره مورگان فریمن اسطوره تاریخ سینما

در سال 2005، فریمن جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را برای فیلم «دختر میلیون دلاری» ساخته کلینت ایستوود برد. بعدها نقش لوسیوس فاکس را که قبلاً در سال 2005 در فیلم «بتمن آغاز می کند» بازی کرد بود، در دنباله های موفق و پرفروش «شوالیه تاریکی» (2008) و «شوالیه تاریکی برمی خیزد» (2012) از سر گرفت.

 

در مراسم گلدن گلوب 2012، فریمن جایزه سسیل بی. دیمیل را برای کمک های شایسته و برجسته به دنیای سرگرمی دریافت کرد.

 

وی درباره انتخاب نقش هایش می گوید: «دوست دارم تو نقش هایی که بازی می کنم تنوع باشه. هر چه نقش ها متنوع تر، بهتر. انگار من تو قالب آدم خوب و مثبت گیر افتادم و این در واقع ورای کنترل منه. ولی غیر از اون، یه قصه خوب و یک کاراکتر جالب چیزیه که دنبالشم.»

 

صدای متمایز و فصیح فریمن نیز برای گویندگی بسیار مناسب است. صدای او را می توانید در فیلم هایی فراموش نشدنی مانند «جنگ دنیاها» و مستند برنده اسکار «رژه پنگوئن ها» بشنوید. در سال 1997 وی با کمک شرکایش کمپانی فیلمسازی Revelations Entertainment را تأسیس کرد که شامل کمپانی توزیع فیلم آنلاین ClickStar نیز می شد.

 

با آنکه شکوفایی بازیگری فریمن خیلی دیرهنگام بود، ولی هرگز نسبت به این موضوع تلخی و ناراحتی به خود راه نداد. فریمن در این باره می گوید: «موفقیت زمانی پیش میاد که باید بیاد. من 30 ساله که تو این کارم و سابقه 30 ساله داشتن تو این کار چیز بدی نیست.

 

اغلب به این فکر می کنم که شاید خیلی خوش شانس بودم که موفقیت زودهنگام در جوانی و در دهه هفتاد نداشتم. ممکن بود خیلی راحت تو اون دوره بسوزم.»

 

فریمن برند در حال توسعه خود را با اعمال نیکوکارانه همراه نموده و از آنجائیکه در دلتای میسیسیپی زندگی می کند، پس از وقوع توفان کاترینا کمک مالی زیادی به قربانیان این بلای طبیعی کرد.

 

وی از طریق بنیاد راک ریور که خود آن را تأسیس کرده، میلیون ها دلار به برنامه های آموزشی و آکادمیک وقف کرده و بخشیده است. در سال 2004 نیز برای قربانیان گرینادا، وجوه مالی امدادی سازماندهی نمود.

 

انرژی او در حوزه ها دیگری نیز صرف می شود و در همین سال های اخیر بود که او پروانه خلبانی اش را نیز گرفت. در حالیکه زندگی شخصی اش در این سال ها آشفته و پرتلاطم بوده – او و همسر دومش میرنا در سال 2007 از هم جدا شدند و نزدیک بود در تصادف اتومبیل در چارلستون میسیسیپی کشته شود – ولی این بازیگر محبوب هرگز حتی نشانه ای از ناامیدی و کندی موفقیتش نشان نداده است.

همه چیز درباره مورگان فریمن اسطوره تاریخ سینما

در سال 2009، فریمن دوباره با کلینت ایستوود همکاری کرد و نقش نلسون ماندلا، رئیس جمهور آفریقای جنوبی را در فیلم «شکست ناپذیر» بازی کرد، فیلمی که نامزدی اسکار دیگری برای فریمن به همراه داشت.

 

انتخاب نقش ها و همچنین رفتار و منش خارج از فیلم او باعث شده که فریمن نزد همگان احترام بالایی داشته باشد و حتی آن دسته از افرادی که در مصاحبه ها و صحبت هایشان به تحسین و تأیید طرف مقابل عادت ندارند نیز به او احترام بگذارند.

 

مایک والاس که در سال 2006 با او مصاحبه کرد، گفته بود: «مورگان مردی بسیار خوش مشرب و دوست داشتنیه. اون خیلی فهمیده و مدبره و به هیچ وجه تلخ و نچسب نیست. اون هنوز هم در حال کاوش روی زندگیشه و این قابل تحسینه. من احترام فوق العاده زیادی برای مورگان فریمن قائلم.»


Google
About 191,000 results (1.72 seconds)
Search Results
همه چیز درباره مورگان فریمن اسطوره تاریخ سینما - پارس ناز
www.parsnaz.ir/مورگان-فریمن-اسطوره-تاریخ-سینما.h...
Translate this page
همه چیز درباره مورگان فریمن اسطوره تاریخ سینما مورگان فریمن در فیلم های خاطره انگیز زیادی ظاهر شده و تمام مردم جهان وی را به خاطر بازی هایش تحسین.
همه چیز درباره مورگان فریمن اسطوره تاریخ سینما (۵ عکس) - سرزه
www.serze.com/درباره-مورگان-فریمن-اسطوره-تاریخ-...
Translate this page
Jul 12, 2016 - همه چیز درباره مورگان فریمن اسطوره تاریخ سینما عکس شماره 1 ⇩ همه چیز درباره مورگان فریمن اسطوره تاریخ سینما مورگان فریمن در فیلم های خاطره ...
همه چیز درباره مورگان فریمن اسطوره تاریخ سینما - خانه
khazesh.ir/.../همه+چیز+درباره+مورگان+فریمن+اسطوره+...
Translate this page
... درباره مورگان فریمن اسطوره تاریخ سینما. -. همه چیز درباره مورگان فریمن اسطوره تاریخ سینما - پارس ناز. همه چیز درباره مورگان فریمن اسطوره تاریخ سینما - پارس ناز ...
جواب معمایعکس راز مخوف مورگان - خبر 24
www.khabar-24.com/search/?q=جواب...راز...مورگان
Translate this page
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹؛ مورگان فریمن کلمات را با ناز و ادا بیان نمی‌کند. ... همه چیز درباره مورگان فریمن اسطوره تاریخ سینما مورگان فریمن در فیلم های خاطره ...
برای نمایش تمام اخبار مرتبط با عنوان « مورگان فریمن: به آینده ... - خبر 24
www.khabar-24.com/search/?q=مورگان+فریمن+به...
Translate this page
همه چیز درباره مورگان فریمن اسطوره تاریخ سینما مورگان فریمن در فیلم های خاطره انگیز زیادی ظاهر شده و تمام مردم جهان وی را به خاطر بازی هایش تحسین میکنند.
همه چیز درباره مورگان فریمن اسطوره تاریخ سینما – دلتا بیست
delta20.ir/.../همه-چیز-درباره-مورگان-فریمن-اسطوره-تار...
Translate this page
نگاهی بر زندگینامه میرزامحمدتقی امیرکبیر امیرکبیر صدراعظم دوره ناصرالدین شاه بود ،بسیار مرد زیرک و باهوشی بود .امیرکبیر همسر عزت‌الدوله، خواهر ناصرالدین‌شاه ...
همه چیز درباره مورگان فریمن اسطوره تاریخ سینما
www.rahta.com/.../همه_چیز_درباره_مورگان_فریمن_اس...
Translate this page
همه چیز درباره مورگان فریمن اسطوره تاریخ سینما ... موضوع کتاب درباره تئاتر غرب است که نویسنده معروف فرانسوی «ژان دووینیو» آن را نوشته است من در سفرم به اروپا ...
همه چیز درباره مورگان فریمن اسطوره تاریخ سینما - تفریحی خبری
rsslinker.com/.../همه-چیز-درباره-مورگان-فریمن-اسطوره...
Translate this page
Jul 12, 2016 - همه چیز درباره مورگان فریمن اسطوره تاریخ سینما. مورگان فریمن در فیلم های خاطره انگیز زیادی ظاهر شده و تمام مردم جهان وی را به خاطر بازی هایش تحسین ...
دین هنرپیشه به نام مورگان فریمن چیست - پایگاه خبری دنیای خبر
www.khabariruni.tk/search/?...مورگان+فریمن+چیست
Translate this page
بانی فیلم/ مورگان فریمن به عنوان اولین بازیگر رسمی برای حضور در نسخه جدید ... همه چیز درباره مورگان فریمن اسطوره تاریخ سینما مورگان فریمن در فیلم های خاطره ...
همه چیز درباره مورگان فریمن اسطوره تاریخ سینما - ورود
ponila.com/post/288705/
Translate this page
همه چیز درباره مورگان فریمن اسطوره تاریخ سینما مورگان فریمن در فیلم های خاطره انگیز زیادی ظاهر شده و تمام مردم جهان وی را به خاطر بازی هایش تحسین.
بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی | سایت خبری و سرگرمی
pglink.ir/category/بیوگرافی-بازیگران-ایرانی-و-خارجی/
همه چیز درباره مورگان فریمن اسطوره تاریخ سینما در سال 1971 در سطح ملی بیشتر مشهور شد، یعنی همان موقعی که شروع به حضور منظمی در برنامه تلویزیونی «شرکت ...
عشق شما ابدی است یا موقت؟
rizak.ir/news/197547
Translate this page
... و زمان های اول آشنایی همه چیز خوب است و شما فکر میکنید که عاشق یکدیگر هستید. ... فریمن اسطوره تاریخ سینما · همه چیز درباره مورگان فریمن اسطوره تاریخ سینما ...
یوز - آخرین مطالب پوشیدن مانتو عشاق
www.yooz.ir/blogs/?t=1&i=0&s=0&l...
Translate this page
همه چیز درباره مورگان فریمن اسطوره تاریخ سینما همه چیز درباره مورگان فریمن اسطوره تاریخ سینما همه چیز درباره مورگان فریمن اسطوره تاریخ سینما مورگان فریمن در فیلم ...
مورگان فریمن | سایت تفریحی فان کده
funkade.top/post/مورگان-فریمن/
Translate this page
عکس های خنده دار چرت مورگان فریمن در برنامه زنده Morgan Freeman مورگان فریمن .... همه چیز درباره مورگان فریمن اسطوره تاریخ سینما مورگان فریمن در فیلم های خاطره ...
بانمک ترین شوخی تاریخ با کلمه رفاقت(مادرزن)[دورهمی ۴۷] - رسانه ی خبری ...
aparat.rasanetv.ir/page-888139.html
Translate this page
هفتم با موضوع رفاقت و بانمک ترین شوخی تاریخ با ترین شوخی تاریخ با کلمه بانمک ... های برتر تاریخ سینما با دوبله . ... همه چیز درباره مورگان فریمن اسطوره تاریخ .
نقد و بررسی فیلم Lucy (لوسی) اثر لوک بسون - نقد فارسی
www.naghdefarsi.com/world-movies.../13695-lucy.ht...
Translate this page
Aug 13, 2014 - گرچه فیلمنامه بِسون ناشیانه با ایده های بزرگی درباره تاریخ بیداری بشر ... توسط یک استاد روان شناسی (با بازی مورگان فریمن) درباره قابلیت‌های دست ... دیگر می جنگد تا به فریمن برسد و برداشت های خود از زندگی، گیتی و همه چیز را .... سرخط مهمترین خبرهای دنیای سینما در هفته ای که گذشت؛در نقد فارسی مشاهده نمایید.
کاریکاتور با موضوع فیش های حقوقی نجومی - دانلود آهنگ جدید , سایت ...
www.instafram.xyz/کاریکاتور-با-موضوع-فیش-های-ح...
Translate this page
Jul 12, 2016 - کاریکاتور با موضوع فیش های حقوقی نجومی · دانلود آهنگ جدید امین زارعی بنام خیابونهای خیس · همه چیز درباره مورگان فریمن اسطوره تاریخ سینما ...
روغن رزماری و خواص آن درباره رشد مو | اندروگیم | دانلود برنامه و بازی
androgame.ir/.../روغن-رزماری-و-خواص-آن-درباره-رشد-م...
Translate this page
Jul 12, 2016 - خوردن بادام می توانید چربی ها را از بین ببرید · روغن رزماری و خواص آن درباره رشد … همه چیز درباره مورگان فریمن اسطوره تاریخ سینما … متن های ...
فهرست جدید از 100 فیلم تاریخ سینما - مشرق
www.mashreghnews.ir/.../فهرست-جدید-از-100-فیلم-...
Translate this page
Jun 30, 2014 - در فهرست 100 فیلم محبوب تاریخ سینما، فیلم‌های «زیبای آمریکایی» (مکان 34) و ... رازآلود جنایی به کارگردانی فرانک دارابونت و بازی تیم رابینز و مورگان فریمن، محصول سال .... 51- لبوفسکی بزرگ (1998)؛ 52- همه چیز درباره ایو (1950)؛ 53- ویل هانتیگ خوب ... اسطوره وزنه‌برداری ایران از رفتن به المپیک انصراف داد.
علت مهاجرت سارا باهنر - دانلود رایگان نرم افزار وبازی
ss-download.ir/post/716/علت-مهاجرت-سارا-باهنر/
Translate this page
Jul 15, 2016 - «سارا باهنر» بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما نیز به این شبکه .... درباره مورگان فریمن اسطوره تاریخ سینما · بیوگرافی سارا باهنر + عکس های ...
گفتگو خواندنی با یکتا ناصر و همسرش منوچهر هادی
facenama.com/linkbox/id:721477
Translate this page
Mar 15, 2016 - منوچهر هادی کارگردان و یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون، طی مراسمی به عقد یکدیگر درآمدند و .... همه چیز درباره مورگان فریمن اسطوره تاریخ سینما ...
بهترین بازیگران مرد تاریخ سینمای جهان+تصاویر - باشگاه خبرنگاران جوان
www.yjc.ir › فرهنگی هنری › سینما و تئاتر
Translate this page
هر 10 نفر از اسطوره های مسلم دنیای سینما هستند. سایت معتبر سینه ریوو 10 بازیگر برتر تمام دوران را انتخاب کرده است. البته ستارگان مرد. ترکیبی از 5 ستاره مدرن ...
مورگان فریمن؛ همیشه محبوب (+عکس فیلم ها) - سیمرغ
seemorgh.com › ... › سینما › چهره های سینمایی
Translate this page
Apr 14, 2010 - به همه اینها به قول خودش باید دو چیز را اضافه كرد: یكی ایمان خلل‌ناپذیر به ... در این میان او با یك اسطوره دیگر همراه شد و البته كسی نمی‌دانست كه این ... سال 1995 از راه رسید و با رونمایی از فیلم هفت جوانمردترین، عاقل‌ترین و انسانی‌ترین كارآگاه تاریخ سینما یعنی ... گفتگو با كلینت ایستوود درباره فیلم شكست‌ناپذیر.
10 فيلم برتر با موضوع فرار از زندان +تصاوير - سینما خبر
www.cinemakhabar.ir/NewsDetails.aspx?ID=53232
Translate this page
Sep 3, 2013 - يكي از داستان هاي قديمي فيلمهاي پرهيجان درباره فرار از زندان است. ... رِد (مورگان فریمن) فردی در زندان است که او هم همسرش را کشته و می‌تواند هر چیزی را در زندان تهیه کند. ... این فیلم در حال حاضر در لیست ۲۵۰ فیلم برتر تاریخ سینما در سایت IMDb، رتبه اول را به خود ... هرج و مرج ، تجاوز و کشتار همه جا را فرا گرفته‌است .
محبوبترین مالکوم ایکس و نلسون ماندلا ی تاریخ سینما - خبرآنلاین
www.khabaronline.ir/detail/42330/weblog/tehrani
Translate this page
Feb 7, 2010 - برای پنجمین بار مورگان فریمن نامزد دریافت این جایزه شده و این بار برای ... ولی آن سالها به دلایل مختلف سینمای جهان و اخبار فیلم ها آنچنان بازتابی در ... در این میان او با یک اسطوره دیگر همراه شد و البته کسی نمی دانست که این ... و حضور ماندلا در جریان مسابقات و در کنار تیم ملی کشورش همه چیز را تحت تاثیر قرار می دهد.
گران ترین بازیگران سریال ها در طول تاریخ سینما - طاها پخش
www.tahapakhsh.ir/.../گران-بازیگران-سریال-طول-تار...
Translate this page
May 8, 2016 - تاریخ سینما، سریال ها، پران ترین ها، بازیگران مطرخ جان تراولتا ... این سریال مشهور که تقریبا درباره هیچ چیز خاصی هم نبود، هر چه جلوتر ... ری رومانو برای «همه ریموند را دوست دارند» هر اپیزود یک میلیون و ۷۰۰ هزار دلار ... مورگان فریمن | بازیگران درخشان تاریخ سینما (9) · فیلم اسطوره ی گمشده دَر تاریخ بَر روی پرده سینما ...
ماندگارترین دیالوگ های تاریخ سینما (7) - برترین ها
www.bartarinha.ir/.../ماندگارترین-دیالوگ-های-تاریخ-...
Translate this page
Jul 11, 2013 - ماندگارترین دیالوگ های تاریخ سینما (7) ... درباره اِلی... (اصغر فرهادی) اِلی(ترانه ... همه جای دنیا همینه... ماندگارترین ... رد (مورگان فریمن) : بذار یه چیزی رو برات روشن کنم، رفیق. امید چیز ... نوادگان اسطوره های هنر به چه کاری مشغولند؟
مورگان فریمن سیمای یک ستاره متفاوت - آکا - سرگرمی
www.akairan.com/biography/.../2014102021032.html
Translate this page
مورگان فریمن سیمای یک ستاره متفاوت مورگان فریمن,سینما. ... هفت صبح: بازیگری که در هالیوود همه به او احترام میگذارند، علاوه بر نقش آفرینی در فیلمهای پر سر و صدا ...
همه چیز درباره جوايز سينمايی «گلدن‌گلوب» - فرارو
fararu.com/.../همه-چیز-درباره-جوايز-سينمايی-گلدن‌گل...
Translate this page
Jan 15, 2012 - سي پخش مي‌شود و در 167 كشور جهان پخش زنده دارد، طبق آمارها از لحاظ تعداد تماشاگر، سومين برنامه .... دوميل به مورگان فريمن بازيگر اهدا مي‌شود كه در فيلم‌هايي مانند «رانندگي براي خانم ديزي»، .... (تصویر) هواپیمای شخصی اسطوره فوتبال ...
لادن طباطبایی از ایران رفت | علت مهاجرت | عکس و بیوگرافی - فان گستر
www.marande.ir/.../لادن-طباطبایی-از-ایران-رفت-علت...
Translate this page
Jun 19, 2016 - لادن طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار متنی در صفحه .... همه چیز درباره مورگان فریمن اسطوره تاریخ سینما · بیوگرافی سارا باهنر + ...
حرف‌های رابرت دنیرو درباره زندگی خانوادگی، انتخاب اوباما و فیلم تازه اش ...
www.entekhab.ir/.../حرف‌های-رابرت-دنیرو-در...
Translate this pageEntekhab
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۴ ... رابرت دنیرو اسطوره بازیگری ست. بسیاری از عاشقان سینما چند فیلم از او را در فهرست فیلمهای محبوب عمر خود دارند و تراویس ... ایده بهتری دارم و آن اینکه ابتدا همه چیز را ببینم و آنگاه است که می توانم دقیقا بگویم در ... وگاس» کار می کنم که با مورگان فریمن، کوین کلاین و مایکل داگلاس همبازی هستم.
بهترین فیلم های سینمای جهان (@movie_toop) | Instagram photos and ...
www.imgrum.net/.../1086277412997289483_172157...
Translate this page
Images from بهترین فیلم های سینمای جهان on instagram | معرفی فیلم های باکیفیت ... بر می گرداند تا از سارا کانر (امیلیا کلارک) محافظت کند، اما وقتی که او به سال ۱۹۸۴ برمی گردد، همه چيز بر خلاف انتظار او است. ... اسطوره ها مورگان فریمن (1937) بعید است بدانید:: . ... (درباره ی اینکه چرا خوشش نمی آید فیلم های خودش را ببیند.) .
جام نیوز :: JamNews - لوسی؛ زنی که خدا شد! +تصاویر
www.jamnews.ir/detail/News/441078
Translate this page
Feb 1, 2015 - امتیازات این فیلم در سایت های معتبر سینمایی به شرح زیر می باشد: IMDb امتیاز ... ذخیره و در اختیار دنیای علم قرار می دهد و ذهن خودش در تمام جهان گسترده می شود. ... که ظرفیت مغزش به 100 درصد رسید ناپدید شده و می گوید من در همه جا هستم. .... شاهزاده خانم هالیوود معروف است – و مورگان فریمن بازیگر کارکشته سیاه پوست ...
معرفی 5 بازیگر نظامی هالیوودی + تصاویر - تالاب
www.talab.ir/.../cinema/5-military-actor-hollywood-pi...
Translate this page
قله‌‌ های مرگ در جهان را بشناسید (+ تصاویر ) ... «مورگان فریمن» سال ۱۹۵۵ به عنوان بورسیه دانشگاه دولتی جکسون وارد نیروی هوایی ارتش آمریکا شد. وی پس از قریب به ...
RFI - دنیای عکس ایران در سوگ
www1.rfi.fr/.../article_104...
Translate this pageRadio France Internationale
تاریخ انتشار مقاله 16/01/2010 به روز شده 16/01/2010 15:49 TU ... دنیای سینما و فیلم های تازه جای خاصی را در برنامۀ راه ابریشم این هفته اشغال خواهد کرد. ... را در قلب این اسطوره انسانی قرار می دهد و بازی خارق العاده "مورگان فریمن" در نقش "ماندلا" که ... سالهای 80، پیش از دیگران، به این فکر افتاد که باید همه چیز را در سینمای خود سبک کند ...
FIGHT CLUB
fightclub.blogfa.com/
Translate this page
فینچر که از ابتدا هم اشتیاقی به آموختن سینما پشت میزهای دانشگاه نداشت و هیچگاه این ... در آستانه بازنشستگی با بازی به یاد ماندنی مورگان فریمن را درگیر کشف این قتل ها می کند . ... تن داد و حاصل هم کاراکتری جاودانه در نزد گارآگاهان خلق شده در تاریخ سینما شد . .... بنجامین باتن از آن دست فیلم هایی است که همه چیز دارد. .... درباره وبلاگ.
پادشاهي بهشت
www.pardisaar.blogfa.com/
Translate this page
الیوت, دیوید و جیم نوجوان فیلم امپراتوری خورشید "کریستین بیل جوان" همه و همه مفهوم ... مجموعه کوچکیست از تاریخ هنر جهان که اگر کاوشگر خوبی باشید بسیاری چیزها ... انداخت هنوز میتوان با سینما کیف کرد لرزید ترسید اما ذوق داشت "مورگان فریمن را ...... آنجلس که بر کار کاستاندا نظارت داشت درباره این شمن سرخپوست چنین می گوید: ...
لینک جنریتور
linkgenerator.ir/index.php
Translate this page
رازهای جهان هستی که تاکنون حل نشده اند · رفتن چاوز ... گران ترین جشن های عروسی در میان افراد مشهور جهان · بیشترین .... همه چیز درباره مورگان فریمن اسطوره تاریخ سینما
10 بازیگر برتر تاریخ سینما، به انتخاب هم میهنی ها /1393/ - صفحه 3 ...
forum.hammihan.com › ... › سینمای جهان
Translate this page
Aug 2, 2014 - 16 posts - ‎12 authors
این بار لیست ده تایی مان شامل برترین بازیگران تاریخ سینما .... برگمن در باره براندو گفته است:«اگر درباره كساني كه در زمان خودشان اسطوره بودند فكر مي‌كنيد ... همه چیز در باره ایو. .... مورگان فریمن 3 بار آورده شد که اصلاح میشه.
همه چیز درباره سینما - RSSing.com
propugnator2.rssing.com/chan-3111301/all_p1.html
Translate this page
مارلون براندو بی شک اسطوره و بخشی از تاریخ بازیگری است. .... "هفت"(1995) شاهکار دیوید فینچر و در کنار مورگان فریمن و کوین اسپیسی به محبوبیت خود افزود.
درباره آنتونی هاپکینز و جهان بازیگری او - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/.../درباره-آنتونی-هاپکینز-و-جهان-بازیگری-او
Translate this page
«روز قبل مورگان فریمن به من زنگ زد و از من پرسید آیا تمایل دارم در فیلم جدید دیگری باز هم با او و .... پیام این فیلم ساده است: « آنقدر همه چیز را سخت وجدی نگیرید.» .... نگاهی به چند بازی برجسته و خلق آثاری اسطوره ای در سینمای ایران · خداحافظ «بن هور» ...
کرار: استقلال و پرسپولیس اصلی‌ترین رقیبان ما هستند/ تراکتورسازی ...
4khabar.ir/news/113635
Translate this page
Jul 13, 2016 - واقعا آرامش خاصی در تراکتورسازی وجود دارد و الان همه فقط به این فکر می‌. ... اصلی‌ترین رقیبان ما هستند/ تراکتورسازی همه‌چیز برای قهرمانی دارد ... وی درباره شانس قهرمانی تراکتورسازی عنوان کرد: این تیم در سال‌های ... اسطوره فوتبال برای سومین بار ازدواج کرد عکس ... بازیگران درخشان تاریخ سینما 9 مورگان فریمن ...
مهر ۱۳۸۷ - همیشه سینما - blogfa.com
cinema-forever.blogfa.com/8707.aspx
Translate this page
بازی پل نیومن در این فیلم عملا تمام بیلی کیدهای تاریخ سینما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. .... و بدون شک اگر بازی فوق العاده اسطوره سینمای وسترن جان وین در فیلم شهامت .... در فیلم کوتاهی در باره عشق و از همه بارزتر در فیلم شانس کور زمانی که همه چیز .... بر ایستوود بزرگانی چون جین هاکمن- مورگان فریمن و ریچارد هریس هم شرکت داشتند و ...
فیلم هفته (نقد) - نابخشوده - Unforgiven
filmhafteh.blogfa.com/post-324.aspx
Translate this page
فیلم هفته (نقد) - نابخشوده - Unforgiven - آرشيو نقد فیلم های ماندگار جهان (برای ... را نمی‌شناسی/ / سالت/اسپارتاکوس/مخمصه/آپارتمان/من نفرت‌انگیزهمه چیز درباره ... در اين فيلم بازيگران سرشناسي چون كلينت ايستوود ، مورگان فريمن ، جين هاكمن و ... اما من مي خواهم همة آن را در چهار كلمه خلاصه كنم: تنهايي ، سفر ، ششلول بندي و اسطوره سازي.
کریستوفر نولان،اسطوره ای تکرار نشدنی - پردیس بلاگ
blogs.pardisgame.net/solidsnake1373/post/17387
Translate this page
May 17, 2011 - تو این وبلاگ در مورد سه چیز مطلب میزارم. ... درباره وبلاگ ... جان نولان ، عموم او ، بازیگر سینما و تلویزیون انگلستان است و در دو ... فیلمی که همه کاره آن بازهم خود نولان بود . ... همچنین این فیلم با امتیاز 8.9 دهمین فیلم برتر تمام تاریخ سینما است . .... خوابی یا مورگان فریمن و لیام نیسون در بتمن)از اماتورها استفاده می کند ...
پایان جهان در فیلم های سینمایی هالیوود - راسخون
https://rasekhoon.net/.../پایان-جهان-در-فیلم-های-سینما...
Translate this page
فیلمی به نام ستاره ی دنباله دار، فاجعه و فروریختن جهان رانشان داد. ... گاز متصاعد شده از این فاجعه موجب کندی و رکود همه چیز در زمین می شود. .... تصاویر این فیلم ها به نوعی به مفاهیم انتظار و فرجام و آخرالزّمان در متون اسطوره ای و متون مذهبی مشابهت دارد و مفاهیم .... در این فیلم «بن الکت»، «مورگان فریمن» و «جیمز کرامول» ایفای نقش می کنند.
شاهکار سینما فیلم se7en - نقد و معرفی فیلم - پرشین بلاگ
movieland.persianblog.ir/page/se7en
Translate this page
این فیلم در نظر سنجی ها بین 50 فیلم برتر تاریخ قرار گرفته ... ویلیام سامرست با بازی مورگان فریمن که چیزی تا بازنشستگی اش باقی نماده و ... از نکات جالب و توجه فیلم باران است باران همیشه در سینما نمادی است که بعد از اتمام باراش آن همه چیز را پاک می .... هفت در فرهنگ ها و آیین های مختلف رمز و رازی مقدس و اسطوره ای دارد و در برخی ...
راجر ایبرت منتقد محبوب سینمای کلاسیک - تالار کافه کلاسیک
cafeclassic5.ir/thread-533.html
Translate this page
Apr 12, 2013 - راجر ایبرت عاشق دو فیلم در تاریخ سینما بود و همیشه از این دوفیلم به عنوان ... هنرمند فقید نقد راجر ایبرت درباره فیلم همشهری کین را که دوست بسیار عزیزم پیمان .... داستان را رد ردينگ (با بازي مورگان فريمن) روايت مي كند كه سالهاست پشت ... چيزي كه همه زنداني ها به علاوه خود ما را شگفت زده مي كند اين است كه هر خير و ...
نقد و بررسی فیلم برتری ( Transcendence ) - مووی مگ
moviemag.ir/cinema/.../8818-نقد-و-بررسی-فیلم-بر...
Translate this page
برتری » یکی از آثاری بود که بسیاری از مخاطبین سینما منتظر اکرانش بودند و دلیل اصلی ... هال ) در آستانه تحقق بخشیدن به یک جهش بزرگ در در تاریخ علم بشر هستند. ... دکتر کستر در حال سخنرانی و ذکر جزییات درباره برنامه ای که احتمالاً از نظر خودش ... دیگر بازیگران فیلم از جمله مورگان فریمن و سیلیان مورفی نیز کار خاصی به جز ...
عاشقانه های من - سینما
omidandusef.blogfa.com/category/3
Translate this page
تاريخ : سه شنبه بیست و نهم بهمن ۱۳۹۲ | 21:37 | نویسنده : امید و یوسف ... از سیاهی و نیستی شروع می‌شود و با حرف‌هایی درباره‌ نبودن و مرگ، شكل‌گیری‌اش را آغاز ... مورگان فریمن (Morgan Freeman) ... هر 10 نفر از اسطوره های مسلم دنیای سینما هستند. .... اگر چه که همه چیز در واقعیت سخت تر و شدید تر بوده، اما در فیلم هم صحنه های زیادی با این ...
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 191
  • بازدید امروز : 250
  • باردید دیروز : 926
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 23
  • بازدید هفته : 5,441
  • بازدید ماه : 30,079
  • بازدید سال : 300,121
  • بازدید کلی : 4,079,899