loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 153 یکشنبه 10 مرداد 1395 نظرات (0)

 

مهران مدیری می خواهد از تلویزیون برود

مجموعه : اخبار سینما

مهران مدیری می خواهد از تلویزیون برود

مهران مدیری می خواهد از تلویزیون برود 

مهران مدیری در برنامه 7 حاضر شد و از غم ها و مشکلاتش با تلویزیون سخن گفت و در انتها عنوان کرد که از تلویزیون خواهد رفت. مهران مدیری تا دو ماه دیگر سراغ ساخت یک فیلم کمدی به نام «ساعت ۵ عصر» می رود که یک بازیگر اصلی دارد و در هر سکانس ۶۰۰ تا ۷۰۰ نفر حضور دارند.

 

شب گذشته اول مرداد ماه مهران مدیری در برنامه «هفت» حضور یافت و درباره سینمای کمدی، فیلمی که خودش تا دو ماه دیگر سراغ آن می رود و همچنین حضورش در تلویزیون گفتگو کرد و به پرسش های بهروز افخمی و مسعود فراستی پاسخ داد.

 

مدیری در ابتدای این برنامه در پاسخ به پرسش افخمی درباره کارگردانی در سینما توضیح داد: دو ماه دیگر یک کمدی خیلی جدی می سازم. در این سال ها چون مدام درگیر کار بودم موفق نشدم کاری را در سینما شروع کنم. نوعی ترس از ساختن فیلم داشتم و دوست داشتم وقتی به سینما می آیم همه چیز فوق العاده باشد.

 

«ساعت ۵ عصر» یک فیلم کمدی سخت و خیابانی است

وی درباره فیلم کمدی خود عنوان کرد: «ساعت ۵ عصر» یک فیلم کمدی سخت و خیابانی است و برعکس همه کارهایی که داخلی نوشتم از لوکیشن های متعددی چون خیابان، بیمارستان و… برخوردار است و جمعیت زیادی هم در آن حضور دارند. شاید در حدود ۶۰۰ یا ۷۰۰ نفر در هر سکانس هستند.

 

این کارگردان مجموعه های کمدی درباره ویژگی های فیلم خود بیان کرد: این اثر شوخی کلامی ندارد و فردی را نشان می دهد که از ۷ صبح تا ۵ عصر در تهران است و این روز آخرین فرصت وی برای انجام کاری است.

 

او در طول روز با مشکلاتی مواجه می شود که ابتدا مثل گلوله برفی کوچک هستند ولی در نهایت به بهمن تبدیل می شوند. در این روند دیوانه وار بودن ماجرا و موضوع هر لحظه بزرگتر و ریتم تندتر می شود. این فیلم فقط یک بازیگر اصلی دارد و باقی بازیگران آن مردم هستند.

 

کارگردان «قهوه تلخ» درباره حضور در تلویزیون نیز بیان کرد: بعد از «دورهمی» دیگر نه سریالی در تلویزیون خواهم داشت و نه در شبکه نمایش خانگی و شاید فقط سالی یک یا دو فیلم سینمایی بسازم.

 

دوست دارم مسایلی را پررنگ تر و تندتر بیان کنم

کارگردان «شوخی کردم» درباره ویژگی کمدی در فیلم های سینمایی و تفاوت آن با سریال یادآور شد: در سریال، نفس کمدی و سرگرم سازی تا امروز برای ما مهم بوده است البته به مفهوم و محتوا هم فکر می کرده ایم اما در سینما باید آنچه می گوییم علاوه بر برخورداری از کمدی تاثیرگذار باشد.

 

وی با بیان اینکه فیلمش به شدت اثری اجتماعی است، ادامه داد: من بعد از «قهوه تلخ» دوست داشتم به سمت موضوعات اجتماعی بروم و در «شوخی کردم» به مسایل اجتماعی سیاسی پرداختم. اکنون بیشتر دوست دارم به سمت حرف گنده زدن بروم و مسایلی را پررنگ تر و تندتر بیان کنم.

 

وی درباره نویسنده «ساعت ۵ عصر» نیز توضیح داد: طرح این سینمایی از خودم است و با خشایار الوند می نویسم اما فیلم دیگری هم قرار است کارگردانی کنم که آن کاری تلخ است و خودم می نویسم.

 

بسیاری از آثار خودم را دوست ندارم

مدیری در بخشی از «هفت» از پاسخ به افخمی درباره نظرش نسبت به عطاران امتناع کرد و گفت: با اینکه خود من در «دورهمی» از همه نظرشان را درباره افراد و چهره ها می پرسم اما خودم دوست ندارم نظری بدهم چون فکر می کنم هر کسی تلاش خود را انجام می دهد.

 

وی در پاسخ به این پرسش که کدام یک از کارهایش را دوست ندارد، اظهار کرد: من بسیاری از کارهای خود را دوست ندارم چون فکر می کنم در داستان، اجرا، بازیگری و… ضعیف بودند.

 

«قهوه تلخ» یک سوژه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی داشت که آن را هنوز هم دوست دارم یا آثاری مثل «مرد هزار چهره» و «شب های برره» اما کارهایی مثل «جایزه بزرگ» یا «ویلای من» را دوست ندارم.

 

کار در تلویزیون خیلی سخت شده است

مدیری در بخشی از این برنامه در پاسخ به فراستی که پرسید چرا دیگر تیز و بز نیستی، گفت: چون در تلویزیون کار می کنیم و کار در تلویزیون خیلی سخت شده است. البته تقصیر کسی نیست و همه جای دنیا به همین شکل است. به طور مثال از یک جهت «دورهمی» حرف هایی می زنیم که تاکنون بیان نشده است و از یک طرف مسایلی ممیزی می شود که من علتش را نمی دانم.

 

وی در واکنش به انتقادی از «دورهمی» و اینکه نگاهش از بالا به پایین است، یادآور شد: در ابتدای کار این نگاه از بالا به پایین وجود داشت و من ایستاده از مهمانان سوال می پرسیدم اما به من گفتند با تبختر و از سر علم و آگاهی است و خودم هم آن را تغییر دادم.

 

کارگردان «شب های برره» در ادامه با اشاره به اینکه نیاز به ورود به سینما دارد، بیان کرد: این روزها حوصله ندارم، خیلی وقت است که حالم خوب نیست و نوعی دگردیسی برای ورود به سینما لازم است. من از این شکل کار اشباع شدم و دیگر ساخت سریال راضیم نمی کند و دوست دارم با فکر و شیوه دیگری به سینما وارد شوم.


Google
About 847,000 results (0.66 seconds)
Search Results
مهران مدیری می خواهد از تلویزیون برود - پارس ناز
www.parsnaz.ir/مهران-مدیری-می-خواهد-تلویزیون-برود....
Translate this page
مهران مدیری می خواهد از تلویزیون برود مهران مدیری در برنامه 7 حاضر شد و از غم ها و مشکلاتش با تلویزیون سخن گفت و در انتها عنوان کرد که از تلویزیون.
Images for ‫مهران مدیری می خواهد از تلویزیون برود‬‎Report images
Image result for ‫مهران مدیری می خواهد از تلویزیون برود‬‎
1 day ago
Image result for ‫مهران مدیری می خواهد از تلویزیون برود‬‎
1 day ago
Image result for ‫مهران مدیری می خواهد از تلویزیون برود‬‎
1 day ago
Image result for ‫مهران مدیری می خواهد از تلویزیون برود‬‎
6 days ago
Image result for ‫مهران مدیری می خواهد از تلویزیون برود‬‎
12 hours ago
More images for مهران مدیری می خواهد از تلویزیون برود
مهران مدیری می خواهد از تلویزیون برود
nazbid.ir/post/?...مهران+مدیری+می+خواهد...تلویزیون+ب...
Translate this page
مهران مدیری می خواهد از تلویزیون برود. آیا فریبا متخصص همسر مهران مدیری است؟! سایت های زیادی از فریبا متخحصص به عنوان همسر مهران مديري یاد می کنند که اطلاعات ...
مهران مدیری می خواهد...تلویزیون برود - اخبار شهر ما
ourcitynews.com/post/?...مهران+مدیری+می+خواهد...تلوی...
Translate this page
فرهاد مديري فرزند مهران مديري، کارگردان و بازیگر مجموعه های طنز تلویزیون، متولد ۱۸ اردیبهشت ۱۳۷۰ است. او در هنرستان موسیقی درس خوانده و برای ادامه تحصیل به خارج ...
مهران مدیری می خواهد از تلویزیون برود | سایت تفریحی
www.setayeshgp.ir/مهران-مدیری-می-خواهد-از-تلویزیون-...
Translate this page
2 days ago - مهران مدیری می خواهد از تلویزیون برود مهران مدیری در برنامه ۷ حاضر شد و از غم ها و مشکلاتش با تلویزیون سخن گفت و در انتها عنوان کرد که از تلویزیون.
آقای مهران مدیری قصد می دارد از تلویزیون برود - سرزه
www.serze.com/آقای-مهران-مدیری-دارد-تلویزیون-برود...
Translate this page
2 days ago - ... می دارد از تلویزیون برود. آقای مهران مدیری و کارگردان سوپراستار به «هفت» می آیند! ... از تلویزیون برود. عکس مهران مدیری می خواهد از تلویزیون برود ...
مهران مدیری می خواهد از تلویزیون برود - سایت تفریحی فان بید
funbid.ir/search/?...مهران+مدیری+می+خواهد...تلویزیون+...
Translate this page
مهران مدیری می خواهد از تلویزیون برود. آیا فریبا متخصص همسر مهران مدیری است؟! سایت های زیادی از فریبا متخحصص به عنوان همسر مهران مديري یاد می کنند که اطلاعات ...
نسیم آنلاین | پایان فصل "دورهمی" مدیری در تلویزیون
nasimonline.ir/.../پایان-فصل-دورهمی-مدیری-در-تلویز...
Translate this page
6 days ago - گروه فرهنگی «نسیم آنلاین»- مهران مدیری بازهم می‌خواهد تلویزیون را تنها بگذارد و برود، این بار نه به شبکه خانگی بلکه سینما مقصد کارگردان پرکار ...
مهران مدیری می خواهد از تلویزیون برود | سه سوت دانلود | برترین های دنیای وب
3sotdownload.xyz/مهران-مدیری-می-خواهد-از-تلویزیون-...
Translate this page
2 days ago - مهران مدیری می خواهد از تلویزیون برود مهران مدیری در برنامه ۷ حاضر شد و از غم ها و مشکلاتش با تلویزیون سخن گفت و در انتها عنوان کرد که از تلویزیون.
مهران مدیری می خواهد از تلویزیون برود - رهتا
www.rahta.com/.../مهران_مدیری_می_خواهد_از_تلویزیو...
Translate this page
خبرگزاری صبا - مهناز رحیمی دانش: پس از آن‌که مجموعه «درحاشیه» در دو سری نتوانست مورد اقبال مردم واقع شود، مهران مدیری به «دورهمی» پیوست و در مقام بازیگر با این ...
کارت زرد تلویزیون به «مهران مدیری»/ «دورهمی» نیامده اخطار گرفت
www.farsnews.com/newstext.php?...
Translate this pageFars News Agency
Apr 3, 2016 - کارت زرد تلویزیون به «مهران مدیری»/ «دورهمی» نیامده اخطار گرفت ..... ابد تلویزیون می‌خواهد به او باج بدهد تا مبادا مدیری قهر کند و برود در شبکه خانگی ...
مهران مدیری: خیلی دلم می‌خواهد هر چه زودتر به تلویزیون برگردم/ عبارت ...
www.momtaznews.com/مهران-مدیری-خیلی-دلم-می‌خواهد-...
Translate this page
مهران مدیری: خیلی دلم می‌خواهد هر چه زودتر به تلویزیون برگردم/ عبارت پاچه‌خواری اختراع پیمان قاسم‌خانی ... چون این اتفاق باید خود به خود بیافتد و واژه‌ها در دل کار برود.
آخرین اخبار دورهمی | خبر پارسی جو
khabar.parsijoo.ir/tag/دورهمی
Translate this page
بازیگر دورهمی: اجرای ˝دورهمی˝ نه به شیوه تلویزیون است و نه تئاتر ... کار نیست، پس بازیگران مجبور هستند با یک ذهن آماده و با تسلط کامل روی صحنه بروند. ... گروه فرهنگی « نسیم آنلاین »- مهران مدیری بازهم می خواهد تلویزیون را تنها بگذارد و برود، این ...
اعلام خداحافظی مهران مدیری از سریال سازی / دیگر فقط فیلم می سازم
www.entekhab.ir/.../اعلام-خداحافظی-مهران-مدی...
Translate this pageEntekhab
Jul 23, 2016 - مهران مدیری در برنامه هفت جمعه شب از ترک دنیای تلویزیون و خستگی بیش از ... مدیری همچنین درباره فیلمی که می خواهد مقابل دوربین ببرد گفت:« نام .... خدارو شکر که حداقل از این کار انصراف داد به امید روزی که برود دنبال یک شغل دیگر.
[RTF]روزنامه شرق کد خبر: 93419 تاریخ خبر: ۱۳۹۵ دوشنبه ۳ خرداد مهران مدیری ...
www.sharghdaily.ir/.../SharghNewsPaper_9341...
Translate this pageShargh
May 23, 2016 - مهران مدیری تنها فردی بوده که در تمام این سال ها توانسته تغییری اساسی در ... پیش از آن شاید چیزی به نام کمدی در تلویزیون ما وجود نداشت و به جرئت می توان گفت که مدیری به ... نقد شود، اما بدون شک در سال های آینده از او به عنوان یک نابغه یاد خواهد شد. ... در تلویزیون فراهم نبود و فکر کرد در مدیوم دیگری کارش را ادامه بدهد.
سقوط مدیری از نقد روشنفکری به شوخی‌های جنسی/ تکرار مکرراتی که ...
www.fardanews.com/.../سقوط-مدیری-از-نقد-روشنفک...
Translate this page
Jul 13, 2016 - در برنامه ای که می خواهد همه جذابیت خود را به سبک تاک شوها از گفتگو با مهمانان ... خلاقانه ای که اطلاعات درستی به مجری برای طرح سوال از مهمانان بدهد نیست. ... تلویزیونی را می خورد با واژه «بازیگر توانمند سینما و تلویزیون» مهمان «دورهمی» شد. ... مهران مدیری همچنان کارگردانی است که اگر متن خوب در اختیارش باشد می تواند ...
جزئیات و تصاویر جدید از سریال”دورهمی”با بازی مهران مدیری | دمادم
damadam.ir › اخبار › تالار خبر › فرهنگی و هنری
Translate this page
تکذیب دستمزد میلیاردی مهران مدیری در «دورهمی»/ تلویزیون رقم های خارج از عرف را نمی ... ما هم چنین رقمی را بپذیریم امکان ندارد تلویزیون زیر بار چنین هزینه ای برود. ... از شبکه نسیم ساخته می شود و گفته می شود پخش آن پیش از آغاز سال نو آغاز خواهد شد.
AM RT News - مهران مدیری
www.am-rt.blogfa.com/tag/مهران-مدیری
Translate this page
AM RT News - مهران مدیری - خبرهای داغ رادیو و تلویزیون. ... کارشناسان احتمال دادند شاید وی می‌خواهد به برنامه "دورهمی" برود، همانجایی که مهران مدیری سؤالات سخت می‌پرسد و ...
خداحافظی مهران مدیری از تلویزیون - پارس نیوز
www.parsnews.com/.../381809-خداحافظی-مهران-مدیری-ا...
Translate this page
Jul 23, 2016 - مهران مدیری در برنامه هفت اعلام کرد بعد از برنامه دورهمی دیگر کار نمی‌کند ... و بازدید خود بروند و زیر بار فشار انتقاد مخاطبان بخاطر نادیده گرفتن این فیلم ... واي چه مصيبتي ؛ مهران مديري مي خواهد از تلوزيون خداحافظي كند ؛ هر كي مهران رو ...
اعلام رسمی خداحافظی همیشگی ستاره تلویزیون در «هفت»/ جزییات فیلم ...
www.khabaronline.ir/detail/559085/culture/television
Translate this page
Jul 23, 2016 - مهران مدیری در برنامه هفت جمعه شب از ترک دنیای تلویزیون و خستگی بیش از حدش در فضای کار تصویر گفت. ... مدیری همچنین درباره فیلمی که می خواهد مقابل دوربین ببرد گفت:« نام .... این هنر تلویزیون است که ستاره ها را از دست بدهد.
رابطه یک سریال تلویزیونی با مذاکرات - روزنامه دنیای اقتصاد
donya-e-eqtesad.com/.../995715
Translate this pageDonya‑e‑Eqtesad
مدتی است سری دوم مجموعه طنز «در حاشیه» ساخته مهران مدیری از شبکه سوم پخش می شود. ... میلیونی را از دست بدهد و نوید آن را داده بود که در تلویزیون دوباره کار خواهد کرد.
وقتی تلویزیون پشت نیروهایش نمی ایستد | نوآوران
noavarannews.com › فرهنگ و هنر › رادیو و تلوزیون
Translate this page
Rating: 100% - ‎2 votes
واکاوی دلایل خداحافظی مهران مدیری از تلوزیون در گفت و گوی الیکا عبدالرزاقی با ... را شنیدند، معتقد بودند در این ماجرا تلویزیون بیشتر از خود مدیری ضرر خواهد کرد. ... باعث می شود در خیلی جاها برنامه سازان ورود نکنند یا آرام آرام به سمت آن بروند و یک ...
رابطه یک سریال تلویزیونی با مذاکرات/ سریالی که خنده هایش سیاسی ...
dehaghanebidar.ir › ... › فرهنگ و هنر › نقلی
Translate this page
همانطور که می دانید سریال های مهران مدیری همگی دارای مضامین خاص سیاسی و اجتماعی ... ۷۰ میلیونی را از دست بدهد و نوید آن را داده بود که در تلویزیون دوباره کار خواهد کرد.
سقوط مدیری از نقد روشنفکری به شوخی‌های جنسی/ دورهمیم برای مدح مهران ...
taybadkhabar.ir/سقوط-مدیری-از-نقد-روشنفکری-به-...
Translate this page
سقوط مدیری از نقد روشنفکری به شوخی‌های جنسی/ دورهمیم برای مدح مهران؟ ... در سینما و تلویزیون برود کار نگارش را به گروهی از هنرجویان مهراب قاسم خانی سپرده است. ... در برنامه ای که می خواهد همه جذابیت خود را به سبک تاک شوها از گفتگو با مهمانان بگیرد ...
مهران مدیری:دلم می‌خواهد به تلویزیون برگردم - شفاف
www.shafaf.ir/.../مهران-مدیریدلم-می‌خواهد-به-تلویزیون-... - Translate this page
Sep 14, 2012 - مهران مدیری گفت: خیلی دلم می‌خواهد هر چه زودتر به تلویزیون برگردم. امیدوارم در اوایل ... چون این اتفاق باید خود به خود بیافتد و واژه‌ها در دل کار برود.
هر آنچه درباره مهران مدیری می شود دانست - سلام سینما
www.salamcinama.ir/.../هر-آنچه-درباره-مهران-مدیری-می-...
Translate this page
Jan 6, 2016 - هر آنچه درباره ی مهران مدیری می شود دانست. ... در سال 1371 اولین حضور مدیری در تلویزیون در سریال "مشت های کوچک" به کارگردانی آقای ..... به گفته ی خود مهران مدیری سریال "در حاشیه" اگر آنطور که می خواهد پیش برود بهترین مجموعه اش می ...
آغاز پیش تولید سریال جدید مهران مدیری - نمناک
namnak.com/14363-سریال-جدید-مهران-مدیری.html
Translate this page
Rating: 4.4 - ‎34 reviews
درحاشیه 2 و فصل دوم درحاشیه و سریال درحاشیه مهران مدیری و ساخت سری جدید سریال مهران ... که قرار است به برنامه ای در تلویزیون برود، برای همه پیامک نمی فرستد که مرا ببینید! ... به خاطر صبرشان، به خاطر اینکه اصلا نگفتند می خواهند تحصن کنند.
خداحافظی مهران مدیری با تلویزیون - اخبار ایران و جهان
newsshare.ir/search/?q...مهران+مدیری+با+تلویزیون
Translate this page
فرهاد مديري فرزند مهران مديري، کارگردان و بازیگر مجموعه های طنز تلويزيون، متولد ... به گزارش میزان، در تصویر زیر مهران مديري در کنار فرزندش فرهادی مديري به چشم می خورد. ... با پدرش به برنامه دورهمی مهران مديري رفت تا به پرسش های مهران مديري پاسخ بدهد. ... در یک گفتگوی زنده تخصصی در تلويزيون شرکت می‌کند و میهمان هفت خواهد شد.
مهران مدیری می خواهد از تلویزیون برود - تفریحی خبری
rsslinker.com/.../مهران-مدیری-می-خواهد-از-تلویزیون-بر...
Translate this page
2 days ago - مهران مدیری می خواهد از تلویزیون برود. مهران مدیری در برنامه ۷ حاضر شد و از غم ها و مشکلاتش با تلویزیون گفته گفت و در انتها عنوان کرد که از ...
مهران مدیری دوباره محبوب می شود... - برترین ها
www.bartarinha.ir/.../مهران-مدیری-دوباره-محبوب-می-شو...
Translate this page
Apr 6, 2016 - مهران مدیری با برنامه «دورهمی»، مجددا به دوران اوج برگشته و این روزها در شبکه ... با چه دست فرمانی پیش برود و آیا در بخش های نمایشی، اصلاحاتی روی می دهد یا نه ... خودش متوجه شده که مردم از او چه می خواهند و باید با چه روشی با آنها مواجه شود. ... سوالاتی می پرسید که شاید هیچ مجری در برنامه های تلویزیونی از میهمان نمی پرسید.
ذوق زدگی «هفت - مهران مدیری
mehranmodiri46.blogsky.com/.../ذوق-زدگی-هفت-نشی...
Translate this page
6 days ago - ذوق زدگی «هفت» نشینان از حضور مهران مدیری - ஜ مهران مدیرے و دیگر هیچ ஜ ... مهران مدیری رخ به رخ بهروز افخمی نشست تا متفاوت ترین برنامه چند وقت اخیر روی آنتن برود. ... به هر حال مدیری پس از سال ها کار در این ژانر خوب می داند با چه جنس از ... طنز تلویزیون دیگر به تلویزیون نخواهد آمد و به سینما سلام خواهد گفت حتماً ...
رقابت مهران مدیری و رامبد جوان در نوروز 95 - تلویزیون - خبر و گزارش ...
icinema.ir › خبر و گزارش › تلویزیون
Translate this page
Mar 1, 2016 - در این برنامه که به شکل تئاتر اجرا می شود، بازیگران مطرحی چون مهران مدیری، ... یا با آغاز تعطیلات نوروزی در روزهای آخر هفته به روی آنتن شبکه «نسیم» برود. ... نشده و هنوز مشخص نیست که این مجموعه تلویزیونی ساخته خواهد شد یا خیر.
مهران مدیری، مسابقه تلویزیونی اجرا می کند
payeshonline.com/.../مهران_مدیری_مسابقه_تلویزیون...
Translate this page
در سال 2017 خیلی از کمپانی ها می خواهند خودروهای هایبرید تولید کنند و این به قوانین سخت گیرانه ای که برای ... مهران مدیری، مسابقه تلویزیونی اجرا می کند .... خلعتبری: نویدکیا ما را دور نزد؛ کاری کردند فرکی برود ... وزیر نفت چقدر حقوق می گیرد؟
بازگشت مهران مدیری «با شب‌های برره ۲» به تلویزیون - سایت خبری ...
www.tabnak.ir › صفحه نخست › فرهنگي
Translate this page
Apr 16, 2014 - تجارت مهران مدیری با اعتبارش تا کجا سودآور خواهد بود؟ طلب حلاليت جواد رضويان ... مهران مدیری با نقش بولوتوس کبیر می آید ... تو که تلوزیون نگاه نمی کنی چی می گی؟ ..... خداوند پاداش کسانی را که باعث شادی مردم میشوند را بدهد...و کور ...
مهران مدیری پنالتی‌زن خوبی می‌شود - افکارنیوز
www.afkarnews.ir/.../510168-مهران-مدیری-پنالتی-زن-...
Translate this page
May 2, 2016 - حضور در برنامه مهران مدیری که از شخصیت‌‌های برجسته طنز در تلویزیون و ... فکر می‌کنم با همدلی بیشتر و یک مقدار شانس این اتفاق برایمان رخ بدهد. ... می‌دانی تراکتورسازی هم می‌خواهد با شکست دادن استقلال سهمیه‌اش را قطعی کند؟
حقایقی درباره مهران مدیری به بهانه سالروز تولد او | پایگاه خبری تحلیلی ...
cinemacinema.ir/.../حقایقی-درباره-مهران-مدیری-به-بها...
Translate this page
Apr 6, 2016 - همسایه های محله قدیم مهران مدیری می گویند :اصلا سید طباطبایی هستند . ... حضور نداشت ورابطه او با تلویزیون خوب نبود آگهی ترحیم مهران مدیری به عنوان تیزر ... تصاویری را نیز از مهران مدیری نمایش خواهد داد و به بخش آگهی ترحیم وی اختصاص دارد. ..... قدم بگذارند، هر کسی آن کاری را که «باید» انجام ندهد و «نباید» انجام بدهد.
مهران مدیری :مرضیه برومند من را دوست ندارد و همیشه هم می خواهد سرم به تنم ...
cinemacinema.ir/.../مهران-مدیری-مرضیه-برومند-من-را-د...
Translate this page
Jul 9, 2016 - مهران مدیری در برنامه دور همی با دعوت کردن از مرضیه برومند کارگردان سینما ... من را دوست ندارد و هیچ وقت هم دلیلش را نفهمیدم و همیشه هم می خواهد سرم به تنم نباشد. ... وتجربه /طوسی:تمام تلاش خود را می کنیم این مستند به زودی به روی پرده برود ... حرف های تند سهراب پورناظری در تلویزیون · تقوایی بازوی مجروح یک جانباز را ...
مهران مدیری اولین فیلم بلندش را کلید می‌زند/ خداحافظی مدیری از تلویزیون
www.yjc.ir › فرهنگی هنری › رادیو تلویزیون
Translate this page
Jul 22, 2016 - مهران مدیری در برنامه هفت اعلام کرد بعد از برنامه دورهمی دیگر کار ... «رسوایی 2» حرف خود را می زند و نیاز به حضور من در عرصه مطبوعات کمتر بود. ... خود بروند و زیر بار فشار انتقاد مخاطبان بخاطر نادیده گرفتن این فیلم ... دعوت از تبریزی برای برگزاری مناظره در برنامه «هفت»/ این برنامه با قوت به کار خود ادامه خواهد داد.
تناقضات بر سر حضور جواد رضویان در فصل دوم "در حاشیه"/خودش میخواهد ...
www.cinemajournal.ir/تناقضات-بر-سر-حضور-جواد-ر...
Translate this page
Nov 24, 2015 - بر سر حضور جواد رضویان در فصل دوم "در حاشیه"/خودش میخواهد برود اما سازندگان ... مهران مدیری: دیگر مرا در تلویزیون نخواهید دید/امسال فیلم سینمایی ...
تکذیب دستمزد میلیاردی مهران مدیری در «دورهمی» - پایگاه خبری گیل نگاه ...
gilnegah.ir/.../تکذیب-دستمزد-میلیاردی-مهران-مدیری-د...
Translate this page
Feb 15, 2016 - مدیری. گیل نگاه:یکی از تهیه‌کنندگان مجموعه تلویزیونی «دورهمی» گفت: موضوع دریافت دستمزد میلیاردی «مهران مدیری» برای حضور در این سریال کذب محض ... اگر ما هم چنین رقمی را بپذیریم امکان ندارد تلویزیون زیر بار چنین هزینه‌ای برود. .... شناگری که می خواهد با شکستن رکورد شنا در آب های آزاد صدای کودکان کار شود.
دورهمی مهران مدیری با عبدالله اسکندری و افسانه چهره آزاد + تصاویر - خبر روز
khabarrooz.xyz/news/148258
Translate this page
بنابراین دنبال کار بودم تا اینکه تلویزیون آگهی داد که کارمند گریم می‌خواهد که من هم آزمون دادم. بعد از قبولی آزمون توسط ... عبدالله اسکندری قالب صورت مهران مدیری را به موزه دورهمی اهدا کرد. وی درباره ... مهران مدیری می خواهد از تلویزیون برود · کودک 6 ساله ...
کوچک - شب های برره 2
shaerankoochak.blogfa.com/post/15
Translate this page
روزنامه هفت صبح: مهران مدیری بعد از شش سال دوری از تلویزیون قصد دارد با قدرت هر ... برود و با حساب مناسبت های مذهبی تا آخر سال آنتن در اختیار مدیری و تیمش خواهد بود. ... «باغ مظفر» و «شب های برره» دیگر کار مشترک مدیری و قاسم خانی به شمار می رود.
We will teach you what you don't know - آثار مهران مدیری
mihanteam.blogfa.com/tag/آثار-مهران-مدیری
Translate this page
We will teach you what you don't know - آثار مهران مدیری - برای اطلاعات عمومی این وبلاگ ... او در این تئاتر نقش لوطی را به خوبی ایفا كرد تا نشان بدهد كه هنر در خونش است. ... نمایش ایران است كه صرف نامش در اثری، مردم را پای تلویزیون میخكوب می كند.
مهران مدیری به تلویزیون برمی گردد
www.24onlinenews.ir/news-19049.aspx
Translate this page
Oct 16, 2012 - فرهنگی - وقتی مهران مدیری در برنامه رادیو تابستانه روبروی منصور ... ببینیمتون» گفته بود: «خیلی دلم می خواهد هر چه زودتر به تلویزیون برگردم. ... طبق شنیده ها، مدیری این بار تصمیم دارد نه سراغ ژانر همیشگی اش برود و نه نویسندگان دائمی قبلی. ... شنیده می شود فعلا مدیری طرحی را به تلویزیون ارائه داده و موافقت با ...
خانم بازیگر میهمان ویژه امشب مهران مدیری/ عکس - اخبار ایران و جهان
newsreaders.ir/search/?q...میهمان...مهران+مدیری%2F...
Translate this page
برنامه «دورهمی» امشب با حضور يك بازيگر روی آنتن خواهد رفت. به گزارش ... فرهاد مدیری فرزند مهران مدیری، کارگردان و بازيگر مجموعه های طنز تلویزیون، متولد ۱۸ اردیبهشت ۱۳۷۰ است. ... به گزارش میزان، در تصویر زیر مهران مدیری در کنار فرزندش فرهادی مدیری به چشم می خورد. ... قرار است این برنامه در هفته آینده روی آنتن شبکه نسیم برود.
حرفهای بی پرده در برنامه هفت/ مهران مدیری: درباره سینماگران ایرانی و به ...
www.tabnakyazd.ir/.../حرفهای-بی-پرده-در-برنامه-هفت...
Translate this page
Jul 23, 2016 - مهران مدیری از سریال های قهوه تلخ، مرد هزار چهره، شب های برره، پاورچین به ... این هفته با حضور مهران مدیری، بازیگران و کارگردان سینما و تلویزیون ... الوند می نویسد، ولی فیلم نامه فیلم جدی را خودش به تنهایی خواهد نوشت. .... و به نظر می رسد دوست دارد به مجمع تشخیص مصلحت نظام برود و مصلحت را از سینما شروع کرده است.
مهران مدیری ممنوع التصویر شد؟! - آفتاب
aftabnews.ir/fa/news/.../مهران-مدیری-ممنوع-التصویر-...
Translate this page
اشاره می شود، به جز مهران مدیری بازیگر نقش نخست این انیمیشن! ... پیش از این، تلویزیون که باران کوثری بازیگر سینما را هم ممنوع التصویر ... از نوه اش با بازی هدیه تهرانی که در کره ماه درس می خواند می خواهد که به زمین برگردد و ... ايشون هم ميتونست ماننده خيلي از بازيگر هاي ديگه كه ممنوع التصوير شدن به خارج از ايران بروند و فيلمهاي زد ...
کافه سینما - دو خبر تلویزیونی: حضور احسان علیخانی و مهران مدیری در ...
www.caffecinema.com/.../12479-دو-خبر-تلویزیونی-...
Translate this page
Feb 13, 2016 - دو خبر تلویزیونی: حضور احسان علیخانی و مهران مدیری در برنامه‌های عید ... روز بعد برنامه ای طولانی با اجرای احسان علیخانی به روی آنتن شبکه سه برود. ... و سال نو طراحی و تولید می شود و در راستای همان برنامه ای خواهد بود که به برترین ...
بلایی که مهران مدیری روی آنتن تلویزیون سر یک پسر جوان آورد!/اقدامی که ...
www.shahrekhabar.com/picnews/1458922200030398
Translate this page
بلایی که مهران مدیری روی آنتن تلویزیون سر یک پسر جوان آورد! ... نمی دانم چرا آن خانم می خواهد سر به تن من نباشد؛ همه بازیگرها از ایشان متنفر هستند؛ بعد از رفتنش ...
اینجا مهران مدیری شوخی ندارد! - بیتوته
www.beytoote.com › اخبار › اخبار فرهنگی و هنری
Translate this page
عکس های مهران مدیری اخبار فرهنگی سریال شوخی کردم ,فیلم شوخی کردم , مهران ... حسین رفیعی بازیگر سریال های طنز و مجری این تلویزیون امشب مهمان «خندوانه» است. ... لرستانی اشاره می کند که بسیاری از بازیگران غیر طنز و جدی از او می خواهند که آنها را .... را می گیرد و من فکر می کنم که شاید باید برای ضبط برود اما انگار تنها یک شوخی ...
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 223
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 445
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 5,646
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 15,093
  • بازدید ماه : 15,093
  • بازدید سال : 392,704
  • بازدید کلی : 4,172,482