loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 162 یکشنبه 10 مرداد 1395 نظرات (0)

 

این مرد در عرض 20 سال یک دهکده ساخت

این مرد در عرض 20 سال یک دهکده ساخت

این مرد در عرض 20 سال یک دهکده ساخت 

این مرد 20 سال از عمر خود را صرف کرده و با تحمل سختی های زیاد موفق شده تا این دهکده عجیب که در تصاویر می بینید را بسازد. هنرمندی به نام سونگ پلیوم، پس از آنکه دو دهه از عمرش را به افتخار تمدن باستانی منطقه، صرف تبدیل یک راه جنگلی به یک دهکده هنری کرد، ملقب به “پدر دره یلانگ” شده است.

 

یلانگ یکی از مناطق سیاسی باستانی است که کارشناسان تاریخی معتقدند بسیاری از فرهنگ های باستانی از آنجا ریشه دارند ولی متاسفانه هیچ گونه بقایای معماری در این دره بزرگ باقی نمانده است.

این مرد در عرض 20 سال یک دهکده ساختهنرمند چینی یک زمین جنگلی را تبدیل به یک دهکده هنری و پوشیده از هنر باستانی کرد

 

هنرمند چینی آقای سونگ پلیوم پس از بازدید از بنای یادبود “خانه دیوانه” در داکوتای جنوبی امریکا که به یاد جنگجویان بومی امریکایی ساخته شده است، بر آن شد تا زندگی خود را وقف ساخت دهکده ای تاریخی در دره یلانگ کند تا بخشی از تاریخ باشکوه این منطقه را دوباره احیا کند.

 

همه چیز از سال 1996 شروع شد، زمانی که سونگ از کار خود به عنوان مدرس استعفا داد و 200،000 متر مربع زمین از کوه های متروکه یک منطقه جنگلی را خریداری کرد.

 

او شروع به مطالعه فرهنگ های رنگارنگ اقلیت های آن ناحیه کرد که سال ها در آنجا می زیستند و از این که متوجه شد بسیاری از آداب و سنن و میراث فرهنگی به دلیل نفوذ فرهنگی تغییر کرده است، بسیار ناراحت شد. از این رو او از بنای “خانه دیوانه” الهام گرفت تا مشابه ای از آن را در کوهای گوئیژو بنا کند.
این مرد در عرض 20 سال یک دهکده ساختهدف این هنرمند احیای فرهنگ باستانی این منطقه بوده است

 

وقتی او برای اولین بار به این منطقه رسید، بیشتر مردم محلی به کار سنگتراشی یا حفاری در کوها مشغول بودند و با فروش سنگ ها امرارمعاش می کردند، ولی او بسیاری از آنها را متقاعد کرد که به جای این کار به او در احیای این سرزمین باستانی کمک کنند.

 

سونگ با به خاطرآوری آن زمان گفت:”من به آنها گفتم فروش اینجا هیچ نکته جالبی ندارد، بیایید در عوض اینجا را بسازیم.”
این مرد در عرض 20 سال یک دهکده ساختاین هنرمند با کمک مردم سنگ تراش این منطقه توانست این دهکده زیبا و پوشیده از مجسمه های باستانی را بسازد

 

آنها به حرف های او گوش داده و به گزارش پارس ناز شروع به ساخت انواع سنگ های زیبا و هنری در زمین او کردند. آنها به تبدیل یک جامعه هنری نزدیک شدند و گرچه برخی از معمارهای اصلی فوت کرده و یا از آنجا رفتند، ولی سرزمین رویایی آنها به دست آمد.

 

مردم منطقه که بسیار در پروژه سونگ دخیل شده و با آن ارتباط عمیقی داشتند، زمانی که سونگ سرمایه اش تمام شد، به او کمک کردند.
این مرد در عرض 20 سال یک دهکده ساختایده ساخت این منطقه از بنای یادبود “خانه دیوانه” در امریکا گرفته شده است

 

در طول بیست سال گذشته، زمین جنگلی سونگ پلیوم به یک دهکده هنری پر از مجسمه های سنگی تبدیل شد که از فرهنگ های باستانی چینی الهام گرفته شده است. اکنون این منطقه یکی از جاذبه های گردشگری مشهور چین محسوب می شود.

این مرد در عرض 20 سال یک دهکده ساختنمای کلی این دهکده شگفت انگیز

 


Google
About 1,650,000 results (0.78 seconds)
Search Results
این مرد در عرض 20 سال یک دهکده ساخت - پارس ناز
www.parsnaz.ir/مرد-عرض-20-سال-دهکده-ساخت.html
Translate this page
این مرد در عرض 20 سال یک دهکده ساخت این مرد 20 سال از عمر خود را صرف کرده و با تحمل سختی های زیاد موفق شده تا این دهکده عجیب که در تصاویر می بینی.
Images for ‫این مرد در عرض 20 سال یک دهکده ساخت‬‎Report images
Image result for ‫این مرد در عرض 20 سال یک دهکده ساخت‬‎
6 days ago
Image result for ‫این مرد در عرض 20 سال یک دهکده ساخت‬‎
6 days ago
Image result for ‫این مرد در عرض 20 سال یک دهکده ساخت‬‎
6 days ago
Image result for ‫این مرد در عرض 20 سال یک دهکده ساخت‬‎
6 days ago
Image result for ‫این مرد در عرض 20 سال یک دهکده ساخت‬‎
6 days ago
More images for این مرد در عرض 20 سال یک دهکده ساخت
فیلم عمل آلت تناسلی مرد بە زن - پایگاه اینترنتی نشر اخبار
www.nashrnews.org/search/?q=فیلم+عمل...مرد...
Translate this page
مردان همیشه و همیشه این سوال را از خودشان می پرسند که آیا اندازه آلت تناسلی من طبیعی .... المپیک ریو 2016 و اقدامات امنیتی مهم · این مرد در عرض 20 سال یک دهکده ساخت ...
تاثیر تغذیه روی قوای جنسی زنان و مردان - نگاه 20
negah20.ir/news/112991
Translate this page
تاثیر تغذیه روی قوای جنسی زنان و مردان ... مردان و زنان می توانند بوسیله تغذیه و بدون دارو و مواد دیگر,قوای جنسی خود را تقویت .... این مرد در عرض 20 سال یک دهکده ساخت.
دهكده سرگرمي - تست هوش - معما و سوال ،،،، بخش 1
af20.blogfa.com/page/moamma
Translate this page
شما باید بتوانید در این تصویر صورت یک مرد را بیابید. ... تست هوش باید پس از خواندن سئوال در عرض فقط ۵ ثانیه به آن جواب درست را ... ۱- جنگ ۱۰۰ ساله( ۱۴۵۳-۱۳۳۷ میلادی) به مدت ۱۱۶ سال به درازا کشید .۲- کلاه پانامایی در کشور اکوادور ساخته میشود.۳- انقلاب ..... 6- ده و ده بیست نمیشود پنجاه تا به آن اضافه کنید یازده خواهد شد آن چیست؟
چگونه در عرض یک سال درآمد خود را سه برابر کنیم؟(قسمت دوم) | گروه ...
abasmanesh.com/fa/daramad-3-barabar-dar-sal-2/
Translate this page
Jun 5, 2015 - مکان شما: خانه / دانلود رایگان / چگونه در عرض یک سال درآمد خود را سه برابر کنیم؟ .... در حال حاضر هزینه هر شب اقامت در دهکده گردشگری او چیزی حدود ٣ میلیون تومان است. ..... که پنج سال پیش ساخته شده را باز می کنم و این قطعات را بهینه سازی می نمایم. ..... نام این مرد “حاج محمود خیامی” و شرکت او ایران ناسیونال سابق یا همان ...
عصر ايران
www.asriran.com/
Translate this page
چاقویی که گلوی کشیش 90 ساله را برید، ساخت کدام کارگاه بود؟! موبایل و IT. با این ... پیشنهاد اردوغان: پایان تجمعات شبانه هواداران تا یک هفته دیگر. به گفته اردوغان ...
درآمد میلیاردی مرد روستایی از هتل بی‌ستاره - سایت خبری تحلیلی ...
www.tabnak.ir › صفحه نخست › اقتصادي
Translate this page
Aug 19, 2014 - برزگر حالا علاوه بر دهکده توریستی‌اش در تدارک یک تور عشایری با ١٥‌هزار سیاه چادر است. تور عشایری او تا‌ سال ٩٥ رزرو شده است و کارشناسان می‌گویند این تور ...... 20. پاسخ. آفرین..عامل موفقیت این آقا صداقتشه..بزرگترین علت عقب مونده ما ..... در مجموع خواستم عرض کنم هرگز با در آمد نفت وامثالهم مقایسه نفرمایید فقط ...
کاهش وزن ستودنی یک خانم طراح لباس +عکس - پرشین وی
www.persianv.com/ekhtesasi/archives/010750.php
Translate this page
Sep 5, 2015 - دهکده خاصی که این مرد 20 سال از عمرش را صرف ساخت آن کرد! +عکس ... کیم اکنون توانسته در عرض یک سال از وزن 126 کیلوگرم به وزن 64 کیلو برسد.
درخواست راهنمايي در مورد نام فيلم - نسخه قابل چاپ - تالار کافه کلاسیک
cafeclassic5.ir/printthread.php?tid=192
Nov 11, 2009 - داستان این فیلم در مورد مردی بود که دستگاهی ساخته بود که از خانه اش .... در دهه شصت یکی دو هفته بعد از این فیلم شبکه یک فیلمی رو نشون داد ..... یه فیلمی بود که حدود 15 تا 20 سال پیش تلویزیون گذاشت اسمش رو نمی دونم داستانش اینطوری بود ..... به بهانه پرسشی دیگر ، خدمت همه دوستان گرانقدر عرض ادب و احترام دارم.
تصورات نادرست بازاریابی شبکه‌ای
www.ibazaryabi.com/بازاریابی-شبکه‌ای/
بازاریابی شبکه‌ای یک کسب‌وکار با قدمت 50 سال و روشی مناسب برای شروع یک کسب‌وکار پاره‌وقت است. ... و جا داره خدمت دوستان عرض کنم که شرکت بادران اولین شرکت قانونیه ایران هستش که ...... من مشتری پنبه ریز هستم، قبلا شامپو الستین ساخت کره استفاده میکردم از فروشگاه ...... توی این دهکده جهانی تبادل اطلاعات دادوستد لازمه…
حوادث و عجایب - اصفهان امروز
www.esfahanemrooz.ir/fa/cat/38/حوادث-و-عجایب.html
مرد جوانی که با انگیزه لذت بردن از جنایت، با همدستی دوستش نوجوان ۱۷ ساله ای را به قتل ...... کلاهبرداری‌های چند میلیونی این مرد با شکایت 20. ...... این خانه 7 طبقه عجیب از سنگ، چوب و خاک توسط یک کشاورز چینی در طی 10 سال ساخته شده است. ...... همه مردم دهکده معتقد بودند که این کاری غیر ممکن است، حتی برادرش هم به او ایمان نداشت و او را ...
تهران - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/تهران
Translate this pagePersian Wikipedia
این شهر دارای یک شبکهٔ متراکم بزرگ‌راهی و چهار خطّ فعّال مترو است که فقط در بهار ... طول تقریبی ۵۰ کیلومتر و عرض جغرافیایی ۳۵ درجه و ۳۴ دقیقهٔ شمالی تا ۳۵ درجه و ۵۰ ... در فهرست گران‌ترین پایتخت‌های دنیا در سال ۲۰۰۸ میلادی، تهران در پلّهٔ آخر قرار داشت. ... و با لحاظ کردن جمعیّت منطقه شهری، رتبهٔ بیست و نهم را در بین شهرهای دنیا دارد.
وب سایت پیام آنلاین - مقالات شما - مخابرات استان تهران
www.tct.ir/?siteid=2&pageid=650
باید به عرض شما برسانیم که در این مطلب روش ‌هایی ارائه شده است که بدون پرداخت باج ...... و در سال 1935 تندیس یادبودی روبروی در ایستگاه قطار شیبوئی از او ساخته شد. ..... را هدیه میدهم به مردم این دهکده فقط در صف بایستید و هر کدام یک گردو بردارید. ..... هنوز یک هفته از این ماجرا نگذشته بود که اسب پیر مرد به همراه بیست اسب وحشی به ...
معرفي دهكده باستاني «حسنلو - بهنام
www.ichodoc.ir/p-a/CHANGED/163/.../163-33.HTM
Translate this page
اين تپه بمناسبت نام دهكده مجاورش حسنلو نام گرفته است. .... و رقص و پايكوبي دستجمعي زن و مرد همراه نواي سرنا و دهل بسيار تماشائي است (شكل 6). ... در سال 1326 يك كاوش تجارتي بوسيله آقاي فرهادي انجام گرفت و آقاي محمود راد بازرس فني ... (شكلهاي 19 و 20 و 21). .... در مركز اين دژ حياط وسيعي به طول 29 و عرض 19 متر قرار گرفته است.
مهمترين رويدادهاي ايران و جهان - Iranians History on This Day
www.iranianshistoryonthisday.com/farsi.asp
Translate this page
اين بندر سه هزار ساله و چهارمين شهر بزرگ لبنان امروز در سال 573 پيش از ميلاد توسط ارتش ... امروز) بود كه مهاجران صور آنجا را ساخته و با كشتي هاي خود تا اسپانيا پيش رفته بودند. .... هنگام افزودن یک ماده بر شمار جرائم، به فرهنگ و اخلاق ایران باستان و تکلیف .... سالمرگ بيسمارك- مردي كه آلمان را به صورت كشوري واحد درآورد و رايش کرد ...
مردی برای تمام استرالیا - جام جم آنلاین
jamejamonline.ir/sima/.../مردی-برای-تمام-استرالیا
Translate this page
Nov 15, 2015 - در فصل اول با ورود کاتلین اونیل و پسرش به این دهکده اتفاقات زیادی رقم ... به عنوان مثال مرد رودخانه برفی یک گله‌دار است در حالی که در سریال ... انگلیسی استرالیایی است که شاید در زمان ساخت سریال رودخانه برفی ... او کارش را با بازی در سریال همسایه‌ها در تلویزیون استرالیا در سال ..... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22.
با اين رژيم 15 روزه 10 كيلو كم ميكنيد و تا يك سال ثابت ميمانيد!
www.niksalehi.com/taghzie/archives/207360.php
Translate this page
Nov 23, 2013 - با اين رژيم 15 روزه 10 كيلو كم ميكنيد و تا يك سال ثابت ميمانيد! ... پاها را به اندازه عرض شانه باز كنيد شكم و با سن را به داخل بكشيدوبوسيله بيني ريه ها را از .... وقوع آتش‌سوزی در دهکده المپیک ریو ... لیزر موهای زائد توسط لیزر الکساندرایت Candela ساخت آمریکا با .... مشکلات شایع بین اکثر مردان و زنان + تصاویر ...
سینما ایران و جهان - تکناز
www.taknaz.net/news_cats_82.html
Translate this page
ساخت قلعه های سنگی و تاریخی توسط این مرد + عکس · ست لباس به رنگ های گرم ... نیکول کیدمن 20 سال پیرتر شد + عکس ... جراحی های زیبایی بازیگر سریال پزشک دهکده + عکس ... یک نامه با حال · درآمد عالی دختر 11 ساله با هنری که دارد !+ تصاویر · این دختر یک عروسک زنده است + تصاویر ... این زن در عرض 3 دقیقه 5 کیلو فرنی خورد!
موقعيت جغرافيايی جزيره کيش - kish Trade Promotion Center
www.kishtpc.com/ktpc_kish_over_view_farsi.htm
Translate this page
ملاقات با اهالي بومي يك كشور يا منطقه براي بسياري از گردشگران يك جاذبه فراموش ... بخش كارگاهي و صنعتي: اين مجموعه درست در كنار دريا ساخته شده است و داراي .... 1345 اين كشتي كه از بندر امام خميني عازم يونان بوده است در عرض جغرافيايي 26 و 20 درجه .... باشگاه سواركاري كيش در شمال جزيره، (جنب دهكده المپيك) اين باشگاه در سال 1372 ...
دانلود بازی Lucky Luke Transcontinental Railroad لوک خوش شانس برای ...
www.filterha.ir/.../دانلود-بازی-lucky-luke-transcontine...
Translate this page
بهترین زمان رابطه زناشویی مرد و زن ... این مرد در عرض 20 سال یک دهکده ساخت ... ماجرای این نسخه درباره‌ ی ساخت و ساز یک راه‌ آهن تاریخی است که در سر تا سر قاره امتداد ...
سمند توربو شارژ هم آمد خصوصیات سمند توربو شارژ
facenama.com/linkbox/id:721712
Translate this page
Feb 6, 2016 - وزيري با بيان اين كه سيستم اينتركولر كه از الزامات موتور توربوشارژ است، نيز در مركز تحقيقات موتور ... این مرد در عرض 20 سال یک دهکده ساخت ...
معرفی هتل لوکس مردان پالاس، آنتالیا (+عکس) - 118سفر
118safar.com/.../معرفی-هتل-لوکس-مردان-پالاس-آنتال...
Translate this page
این هتل دارای 560 اتاق میباشد و برای ساخت ساحل اختصاصی آن بیش از 9000 تن شن و ... هتل مردان آنتالیا "Mardan Palace Hotel" در سال 2009 در منطقه Lara شهر آنتالیا ... سفارشی، یک ساحل اختصاصی و اتاق های لوکس کاملا مجهز، اوقات بیادماندنی برای شما ... مرکز آنتالیا حدود 15 کیلومتر با هتل فاصله دارد و با ماشین در عرض 20 دقیقه به ...
نگاهی به رمانهای مشهور جهان - کتاب معاصر::پایگاه اطلاع رسانی و نقد کتاب ...
www.bookshopnews.com/.../نگاهی-به-رمانهای-مشهور-ج...
Translate this page
Dec 13, 2011 - این اثر حدود سال 1812 بازنویسی شد و در سال 1813 با نام غرور و ... جادویی آنها می‌پردازد و شگفتی های مربوط به حضور آنها در دهکده را در خلال ... در این راه، با زنی کولی، مردی که خودش را پادشاه می داند، و یک کیمیاگر ... کامو پیوسته درصدد نابود ساختن ستمگری و خشونت و مکر وخدعه از پهنه جهان است . ...... 1392/11/8 - 08:20 | |.
فیلم هایی در رابطه با شیطان پرستی در کلش آف کلنز ! :: آموزش بازی ...
clash-of-clans-game.blog.ir/post/505
Translate this page
Aug 31, 2015 - ببخشید ولی ریدم تو دهنه سوپرسل ریدم تو دهن مردی که شخصیت بربر داره. .... با عرض سلام . .... آیا یک نفر از ایران برخواست که یک بازی موفقی مثل کلش آف کلنز تولید کنه؟ ..... افتاده وامی که چند سال پیش گرفتم یادم نیفته که پس فردا سربرجه من اه .... دوم مگه این بازى اصلا براى ما ساخته شده ما فقط از بیست کشورى ...
قطعه 26 | اینجا قطعه ای از بهشت است؛ نه با قلم که با خون باید نوشت… |
ghadiany.com/
Translate this page
از مرداد ۳۲ تا مرداد ۹۵ اما نه فقط یک انقلاب اسلامی در این مملکت رخ داده، بلکه آنقدر فاصله هست که ..... بعد هم علی به آن مرد می‌گوید: پول پاکت‌ها با محتویاتش چقدر می‌شود؟
آغاز عملیات عمرانی دهکده گردشگری برازجان در سال 96 /روند ساخت و سازهای ...
www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/63224
Translate this page
Jul 5, 2016 - آغاز عملیات عمرانی دهکده گردشگری برازجان در سال 96 /روند ساخت و سازهای غیرمجاز را کند کرده ایم. ... پل والفجر است که به دلیل عرض کم آن شاهد بروز تصادفات و ترافیک در آن محدوده ... همچنین قرار است یک سالن همایش چندمنظوره هم در این دهکده گردشگری ... 1395/04/15 - 17:20 ... شمالی نژاد مرد عمل است و اهل تبلیغات نیست .
بلندترین مجسمه های جهان | گوگلت | دنیای اطلاعات
goglet.ir/1394/09/20/بلندترین-مجسمه-های-جهان/
Translate this page
Dec 11, 2015 - این مجسمه بزرگ ۹۲ متر است و عرض آن ۶۳ متر می باشد. ساخت این مجسمه در سال ۱۹۹۰ آغاز شد و در سال ۲۰۰۸ به اتمام رسید. ... این مجسمه نماد گواتاما بودا است که در یک دهکده نزدیک مونیوا در میانمار ساخته ... بهشتی به نام توسکانی man-flying ...
اردیبهشت ۱۳۹۱ - دهکده طنز - blogfa.com
m7a7.blogfa.com/1391/02
Translate this page
هیچ کس در طول تاریخ بع 32 برد نرسیده بود اما این آمار ، لایق شب جشن قهرمانی لالیگای ... توپ طلایی آینده ، سال را با یک عملکرد جادویی دیگر که در خدمت تیم بود ، به اتمام رساند . ... حتی مایورکا هم گفت :" وقتی کریستیانو را از نزدیک ببینی ، می فهمی که چه مرد خوبی است . ... [ دوشنبه بیست و پنجم اردیبهشت ۱۳۹۱ ] [ 15:14 ] [ milad7 ].
یادگار دوست - داستانهای عمومی
mkazemi53.blogfa.com/cat-7.aspx
Translate this page
سرمایه داری در نزدیکی مسجد قلعه فتح الله کابل رستورانی ساخت که در آن ... به این ترتیب هر کس به خواست خود و بدون دلیل موجّهی نمی توانست مغازه اش را ببندد. ... آنوقت رضاشاه عرق فروش را مرخص کرد و رو به همراهانش کرد و گفت: "در این مملکت یک مرد ... هیچ زنی نیز نمی تواند به تنهایی بد و هرزه باشد، مگر این که مردان دهکده نیز هرزه باشند.
پنجره ای روبه خدا
mahekhoda2012.blogfa.com/
Translate this page
[ جمعه سی ام تیر ۱۳۹۱ ] [ 10:20 ] [ گل آفتاب گردون ] [ آرشیو نظرات ] ... مطالعه در سال 2012 نشان داد که بیش از 90 درصد دانش آموزان یک دبیرستان دچار عارضه ویبره .... توی جامعه می بینم زنی که باوجود داشتن همسر عاشق یک مرد دیگه ای می شه و وارد ارتباط با آن مرد می شه و ... هدفم از ساخت این وب سایت اینکه این باور رو توی ذهن مخاطبم تزریق کنم.
روستانت - لرستان را بیشتر بشناسیم
roostanet.ir/index.aspx?siteid=3&pageid=2466
Translate this page
جمعیت این شهرستان در سال 1390، 140275 نفر و وسعت آن 5444 کیلومترمربع است. .... فاصله آن تا خرم آباد از طریق جاده 64 کیلومتر - عرض تاج آبشار 20 متر می باشد. ... رودخانه سیمره و کشگان در نزدیکی دهکده سید سیف الدین (دشت طرهان و رومشکان) به هم می .... این غار در یک منطقه تاریخی و باستانی و در یکی از دره های به نام دره باغ ...
روستا های گیلان - نصیرمحله
nasirmahaleh.persianblog.ir/tag/روستا_های_گیلان
Translate this page
یک راه به «سووتون» و راه یگر به « نوعدی» و «تول» می‌رود. ... این روستا در دهستان جیرده قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ... جیرنده، در طول جغرافیایی 36 درجه و 38 دقیقه و عرض 50 درجه و 3 دقیقه در ارتفاع 1600 متری از .... آبشار زیبایی که بیش از بیست متر ارتفاع دارد یکی دیگر از مکانهای دیدنی روستا به شمار می رورد .
مرد شیرازی که با جذب گردشگر میلیاردر شد - فرارو
fararu.com/.../مرد-شیرازی-که-با-جذب-گردشگر-میلیا...
Translate this page
Dec 9, 2014 - به گزارش ایرنا، این جوان روستایی روزگاری با دستفروشی و دوره گردی در ... اتاق های کاهگلی و چادرهای عشایری اش تا سه سال آینده رزرو شده است. عباس هزینه اقامت یک شب در اقاق های کاهگلی در کلبه محقر خود را 600 یورو ... کلبه محقر و دهکده توریستی عباس برزگر اکنون از بین 16 جاذبه .... عرض کردم در موردش بحث شده.
عجایب گردشگری - اس ام اس
www.samatak.com/tourist/wonders
Translate this page
این بنای بزرگ که دژ نیز خوانده میشود، در صده های قبل برای خان زاده ها و پادشاهان ساخته ... دهکده ای شگفت انگیز که ساخت آن 20 سال طول کشید! ... کوچه ای با عرض نیم متر که چراغ راهنمایی و رانندگی دارد (عکس) ... مردی که سرش زیر وانت بار رفته بود، نجات پیدا کرد + تصاویر ... دهکده ای که ساکنانش به طرز عجیبی یک شبه ناپدید شدند!
مروری بر 10 فیلم ترسناک سینما که با الهام از واقعیت ساخته شدند + ...
moviemag.ir/.../12901-مروری-بر-10-فیلم-ترسناک-...
Translate this page
مصطفی 1395-05-09 20:25 ... که در دوران کودکیش در اونجا زندگی میکرده، اون هم درحالیکه خاطرات جالبی از این دهکده نداره و ذهنش پر از خشم و نفرت نسبت به اهالی اونجا هست. ... این فیلم سینمایی سال 2013 به کارگردانی «جیمز ون» ساخته شد که داستان آن .... را به این موجود می‌دهند ،ولی از آنجا که که بتمن بال نداشت، یک سردبیر این موجود را «مرد ...
گوناگون - مجله اینترنتی همراه | goldhamrah.ir
goldhamrah.ir › سبک زندگی
Translate this page
این مرد در عرض 20 سال یک دهکده ساخت. این مرد 20 سال از عمر خود را صرف کرده و با تحمل سختی های زیاد موفق شده تا این دهکده عجیب که در تصاویر می بینید را بسازد.
اختصاصی دانشجو: معرفی فیلم های خارجی سال 2011تا 2007 [آرشیو ...
www.daneshju.ir/forum/sitemap/t-144509.html
Nov 25, 2011 - http://www.nipaz.com/_files/cinema/RED%20STATE%202011_s.jpg ... فيلمنامه Hop خارق العاده و جذاب است و از آنجا که در قالب کمدي ساخته شده، جذب آن مي شويم. ... نکته: در اين فيلم گيبسون که در نقش اول ظاهر مي شود، مردي متاهل است که با .... اما در نزدیکی یک دهکده انفجاری بزرگ در قطار رخ می دهد و گروهی از بچه های ...
هند - در سفر... مثل باد
likewind.persianblog.ir/tag/هند
Translate this page
Jun 25, 2016 - اسمش راجو بود و با خونوادش در دهکده قدیمی زندگی میکرد و راهو به من نشون داد. ... در معبد جدید (که فکر کنم 500 سالی عمر داشت) یک مجسمه مرد ایستاده وجود داشت .... کننده حشره و ضد عفونی کننده زده بودند در عرض 20 ثانیه همرو جمع کردند و پریدیم ... این مردم 400 تا 500 سال قبل از اونها چنین مجسمه هایی ساخته اند و نه یکی و نه ...
عکس شاه مملکت در حال لواط در مجله امید ایران/ سرنوشت مردی که به اشرف ...
shiraze.ir/.../عکس-شاه-مملکت-در-حال-لواط-در-مجله-امید-...
Translate this page
Feb 2, 2015 - عکس شاه مملکت در حال لواط در مجله امید ایران/ سرنوشت مردی که به اشرف پــا نداد! ... در این گزارش ها از اسناد بجا مانده از ساواک، دربار شاهنشاهی، نخست وزیری ... فساد جنسی بعنوان یک آفت، دامن گیر بسیاری از پادشاهان ایرانی بوده است و این ... در مقام وزیر دربار ایران (به مدت 11 سال) فراهم کردن مقدمات گردش روزانه شاه و به ...
تور استانبول|تور لحظه آخری استانبول تابستان مرداد 95
قیمت-توراستانبول.net/
Translate this page
هتل ۵ ستاره وو استانبول در سال ٢٠٠٧ ساخته شده ویک هتل عالی برای سفر های کاری و .... هتل پرا پالاس جمیرا استانبول یک هتل پنج ستاره است که در محله ی بیوگلو- تکسیم ..... ساختار اصلی مسجد تقریباً شبیه مکعب است که طول و عرض آن ۵۳ و ۵۱ می باشد و در ... این مرکز خرید دارای 209 فروشگاه، 7 سالن سینما، 20 خط بولینگ، 16 سالن ...
گل های آواز ایران
iraj-khodaie-avaz1.blogfa.com/
Translate this page
شما به این مساله اشاره کردید که ایشان 30 سال نخواند که به نظر من این یک خسران .... این را هم عرض کنم که ایرج نازنین واقعا پیشکسوت من بوده و هست. ..... واقعا فضل اله توکل با چه نگرشی این ترانه را در ماهور ساخت! ...... حصار و مخالفی که در آواز «مرد عشق» اجرا کرده اند، یا سه گاه معروفشان با مرحوم بدیعی که استادانه مغلوب را اجرا می کنند.
آشنايي با كشور پاكستان - hajij.com
hajij.com/fa/islamic.../38-1390-01-29-09-12-06
Translate this page
قانون اساسي جديد پاكستان كه در سال 1973 به تصويب رسيد اين كشور را جمهوري ... کیلومتر مربع به مرکزیت اسلام آباد در موقعیت جغرافیائی30 درجه عرض شمالی و 70 .... در 14 اوت سال 1947 از هندوستان جدا شد و در 30 سپتامبر همان سال به عنوان يك كشور .... اين كشور به طول كلي 9/20 سال است كه به تفكيك ميانگين سني مردان 7/20 سال و ...
سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری > گردشگری مجازی
www.ichto.ir/گردشگری-مجازی/agentType/View/.../80
Translate this page
با توجه به ویژگی های معماری احتمالا″ این بنا در اوایل قرن حاضر ساخته شده است . این خانه در حدود سال 1335 توسط حضرت امام خمینی )ره) خریداری و تا سال 1343 ... خانه حاج علي خان زند در مركز بافت قديمي شهر قم معروف به محله " چهار مردان " در كوچه " گذرقلعه " قرار دارد . ..... داراي يک ورودي در سمت جنوب به عرض 20/1 و ارتفاع 60/2 متر است.
آشنایی با استان آذربایجان غربی - همشهری
www.hamshahrionline.ir/details/19022
Translate this page
Apr 8, 2007 - ساختمان شهرداری: این بنا در حدود سال 1310 هجری شمسی توسط ملا اوستا که چیره دست ... بر فراز کوهی به همین نام در 18 کیلومتری جنوب غربی ارومیه ساخته شده است. ... غربی ارومیه در دهستان مرکور و یک کیلومتری شرق شرق دهکده هفتابه قرار دارد. ... مقابر روستای تمتان: روستای تمتان در 20 کیلومتری ارومیه- سرو واقع شده ...
کشتی نوح
www.iranjewish.com/Essay/Essay170_9_nooh.htm
Translate this page
در سال 1959، عكس‌‌هاي جديد موسسة "ژئودتيك" تركيه مورد بررسي قرار گرفت، در ... محاسبات دقيقتر نشان داد كه طول اين شي عظيم الجثه از طول يك زمين فوتبال .... مورد تعيين طول، عرض و قطر كشتي انجام گرفته است كه متخصان را قادر ساخته تا از ... دو مخزن استوانه‌‌اي بزرگ كه هر كدام چهار متر و 20 سانتي‌‌متر بلندي و هفت متر و 20 سانتي‌‌متر g ...
یک روحانی متفاوت / سفری به فردوس - خبرآنلاین
www.khabaronline.ir/detail/291601/weblog/jafarian
Translate this page
May 8, 2013 - نکته مهم آن یادی از یک روحانی متفاوت است که پس از زلزله سال 47 شهر ... طبس و چهل دهکده از میان رفته است. .... فردوس آب گرمی هم دارد که در فاصله حدود بیست کیلومتری شهر است. ... به یاد داشته که بر سر این بود که باب نوشته بود که زن و مرد ازدواج کنند که ... آقای دانش که شهر اسلامیه را ساخت، همانجا مدرسه علمیه درست کرد.
7 شهر گمشده در زیر آب
www.entekhab.ir/fa/.../7-شهر-گمشده-در-زیر-...
Translate this pageEntekhab
Aug 16, 2015 - در سال 1959 این شهر و دهکده مجاورش با برنامه‌ای از پیش تعیین شده برای ... به مدت 20 سال تنها بخشی که از این کلیسای گوتیکی به چشم می خورد، برج آن است. ... بوده که در سال 1985 برای ساخت یک سد در نزدیکی آن، به زیر آب رفت. ... نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران: هیچ شخصیتی نمی‌تواند در عرض رهبری قرار بگیرد.
دانــــش و دانســــتنیهای فـــوتبال - مطالب کلی در فوتبال
ballsport.blogfa.com/cat-6.aspx
Translate this page
Feb 1, 2015 - به شما كاربر گرامي سلام عرض مي كنم . .... سال ها تمرین برای ساختن عضلاتی برجسته و تفکیک شده کاری است که ... داشتن عضلاتی با این شرایط برای یک فوتبالیست قدرتی بسیار ..... 8- به یکدیگر کمک کنید: یک تیم مانند یک دهکده است. .... هنوز خیلی ها راجع به بازی 20 آوریل سال 2011 که کریس رونالدو توانست ...
ریشه ضرب المثل - ویکی بلاگ - دهکده جهانی
wikiblog.persianblog.ir/tag/ریشه_ضرب_المثل
Translate this page
مردی تعریف می کرد که شخصی اسفراغ کرده و چهل کلاغ از گلوی او بیرون آمده است. ... از قضا زن یک پسر داشت که هفت سال بود گم شده بود یک دفعه پسر پیدا شد و برخورد ..... شاگرد رفت و کارگاهی راه اندازی کرد وهمانطور که یاد گرفته بود کاسه ها را ساخت و .... اما متاسفانه چون از عمر خر بود این بیست سال بعد از سی و پنج سال را آدمی ناچار شد ...
Searches related to این مرد در عرض 20 سال یک دهکده ساخت

👖👖👖👖 📇 👖n اگه تونستین بگین این اسم کیه؟؟؟ جواب اینو بگین دوستان ببینم کی باهوشه : تست هوش

جواب معمای چهار مرد دفن شده

جواب معمای چهار مرد کلاه به سر جلاد

معما و تست هوش با جواب

چگونه مشتری پیدا کنیم

جواب تست هوش تصویری

چگونه بدون سرمایه پولدار شویم

کتاب چگونه جهان را اداره کنیم
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 197
  • آی پی دیروز : 156
  • بازدید امروز : 1,195
  • باردید دیروز : 1,612
  • گوگل امروز : 18
  • گوگل دیروز : 19
  • بازدید هفته : 7,158
  • بازدید ماه : 38,816
  • بازدید سال : 308,858
  • بازدید کلی : 4,088,636