loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 244 دوشنبه 11 مرداد 1395 نظرات (0)

 

10 راهکار برای چاق شدن

مجموعه : رژیم و تغذیه

10 راهکار برای چاق شدن


برخی از افراد بدغذا – به خصوص بچه‌ها- تمایلی به مصرف سبزی‌های بخارپز ندارند به همین دلیل می‌توان گروهی از سبزی‌ها مانند هویج، گوجه‌فرنگی، فلفل ‌دلمه‌ای، قارچ یا بروکلی را به جای بخارپز کردن با رنده درشت به صورت خام رنده و با کمی آب‌لیمو، سس مایونز یا خردل و نمک آن‌ها را طعم‌دار کرد و در کنار بشقاب غذا قرار داد.

سبزی‌های دیگر مانند ذرت، لوبیا و نخودفرنگی را هم می‌توان برای بهبود طعمشان با روغن زیتون و نمک پخت و با سس خردل طعم‌دارشان کرد تا اشتها بیش از پیش تحریک شود. این راه، یکی از راه‌های پیشنهادی برای افزایش اشتهاست. البته 10 راه دیگر هم برای افزایش اشتها وجود دارد که با آن‌ها آشنا می‌شویم.

 
1. از آب مرکبات غافل نشوید

یکی از راه‌های افزایش اشتها، گنجاندن آب انواع مرکبات به عنوان نوشیدنی همراه وعده‌های اصلی غذاست. مرکبات حاوی انواع مختلفی از ویتامین‌ها از جمله ویتامین C و اسیدفولیک هستند. اسیدفولیک یکی از ترکیب‌های افزایش‌دهنده اشتهاست. با این توصیف شما می‌توانید برای افزایش اشتهای خود یا فرزند بدغذایتان، یک لیوان آب پرتقال، نارنگی، گریپ‌فروت، لیمو شیرین یا حتی شربت آب‌لیموی خنک را کنار بشقاب غذا بگذارید و کمی از آن را قبل و کمی از آن را هم بین غذا میل کنید.

ضمن اینکه کالری دریافتی از طریق مصرف آب‌میوه‌های طبیعی و تازه می‌تواند به روند افزایش وزن افراد لاغر هم کمک کند. سبزی‌های برگ سبز تیره مانند اسفناج و بروکلی، لوبیا، نخود، عدس، کرفس تازه، هویج، بامیه و مارچوبه هم جزو بزرگ‌ترین منابع طبیعی دریافت اسیدفولیک هستند که گنجاندن آن‌ها در کنار غذای اصلی می‌تواند باعث افزایش اشتها شود.

 
2. سالاد کرفس را دریابید

کرفس حاوی آب فراوانی است و مصرف آن علاوه بر پیشگیری از یبوست، می‌تواند اشتهای افراد را هم بالا ببرد. عطر و طعم کرفس خام و تازه می‌تواند بهترین محرک سیستم بویایی باشد و اشتهای افراد را هم برای خوردن یک غذای مفصل افزایش بدهد. در نتیجه شما می‌توانید برای افزایش اشتها، سالاد کرفس را در کنار برخی از وعده‌های غذایی‌تان داشته باشید. سالاد کرفس را می‌توان با ترکیبی از کرفس تازه و خردشده، هویج بخارپز نگینی، نخودفرنگی، ذرت بخارپز، جعفری ساطوری، زیتون سیاه بدون هسته و قارچ بخارپز تهیه و آن را با آب‌لیموی تازه یا سرکه بالزامیک و روغن زیتون طعم‌دار کرد.

 
3. شکلات تلخ بخورید

یکی از راه‌های افزایش اشتها، گنجاندن مواد غذایی حاوی عنصر روی در برنامه غذایی روزانه است و شکلات تلخ و پودر کاکائو جزو خوراکی‌های حاوی روی هستند که مصرف آن‌ها علاوه بر بالا بردن اشتها، باعث وزن‌گیری در افراد لاغر هم می‌شود. شما می‌توانید یک لیوان شکلات تلخ گرم یا شیرکاکائو را به عنوان میان‌وعده صبح یا عصرتان انتخاب کنید تا اشتهایتان برای خوردن ناهار و شام بیشتر شود. تخمه کدو و هندوانه، بادام، بادام‌زمینی، نخودفرنگی، شیر و سینه مرغ هم از دیگر منابع دریافت عنصر روی یا همان زینک هستند. به همین دلیل اضافه کردن کمی تخمه کدو یا هندوانه به سالاد فصل می‌تواند اشتهای شما را برای خوردن غذا دوچندان کند.

 
4. پروتئین‌های حیوانی مصرف کنید

پروتئین‌های حیوانی مانند گوشت مرغ، جگر، شیر، پنیر، ماهی و ماست حاوی ویتامین 12 B  هستند. این ویتامین یکی از مهم‌ترین ویتامین‌های افزایش‌دهنده اشتهاست. به همین دلیل به افراد بدغذا توصیه می‌شود حداقل روزی یک مرتبه پروتئین حیوانی را در برنامه غذایی‌شان داشته باشند. پروتئین‌های حیوانی اگر بخارپز، گریل، تنوری یا سرخ‌شده باشند، بیشتر باعث افزایش اشتها و ایجاد تمایل برای مصرف غذای بیشتر می‌شوند.

 
5. برنج سرخ‌شده بخورید

یک راه افزایش اشتها و لذت بردن از غذا خوردن، تغییر شیوه پخت‌وپز و ایجاد طعم‌های جدید در برنامه غذایی خانواده است. اگر عادت به خوردن برنج دم‌کرده یا آبکش دارید، بهتر است از امروز عادتتان را تغییر دهید و برنج سرخ‌شده (ته‌چین) را هم امتحان کنید. برای تهیه برنج سرخ شده، باید ابتدا برنج را تا حد نرم شدن در آب بجوشانید. سپس آن را با زرده تخم‌مرغ و کمی نمک و زعفران طعم‌دار کنید. حالا کف ماهیتابه را با روغن چرب کنید و برنج را در آن سرخ کنید. به جای زرده تخم‌مرغ می‌توان از جعفری، گشنیز یا حتی اسفناج هم برای طعم‌دار کردن برنجی که قرار است سرخ شود، استفاده کنید.
یکی از راه‌های افزایش اشتها، گنجاندن مواد غذایی حاوی عنصر روی در برنامه غذایی روزانه است و شکلات تلخ و پودر کاکائو جزو خوراکی‌های حاوی روی هستند
6. به گوشت آب‌لیمو و گلپر بزنید

انواع غذاهای گوشتی مانند مرغ، ماهی یا حتی گوشت قرمز را با آب‌لیموی تازه، سرکه بالزامیک یا گلپر همراه نمک، فلفل سیاه و کمی روغن زیتون طعم‌دار سپس آن‌ها را کمی بخارپز یا سرخ کنید. طعم منحصر به فرد غذاهای گوشتی که با این روش طعم‌دار و پخته می‌شوند، هر آدم بدغذایی را به سمت میز غذا می‌کشاند و اشتهایش را هم دوچندان می‌کند.

 
7. غذایتان را آرایش کنید

سفره‌آرایی و آرایش بشقاب غذا یکی از بهترین راه‌های افزایش اشتهاست. بد نیست چند مدل آرایش غذا و میز غذا را یاد بگیرید و آن‌ها را هنگام سرو وعده‌های اصلی غذایی به کار ببندید. بهترین راه آرایش غذا، قرار دادن آن در بشقابی بزرگ، سفید و تزیین کردن آن با انواع سبزی‌های بخارپز رنگی و سس‌های مختلف است. وقتی بشقاب غذا بزرگ باشد، حجم غذای داخل آن کم به نظر می‌رسد و افراد کوچک و بزرگ، تمایل بیشتری به خوردن تمام غذایشان پیدا می‌کنند.

 
8. پنیر پیتزا را فراموش نکنید

استفاده از پنیر پیتزا در انواع غذاهای نانی و ساندویچی، علاوه بر خوش‌طعم کردن آن‌ها می‌تواند باعث افزایش اشتهای شما هم بشود. مصرف پنیر پیتزا می‌تواند افزایش دریافت کالری را هم برای افراد لاغر و بچه‌ها در پی داشته باشد. اگر پنیر پیتزا را با کنجد مخلوط کنید، طعم آن را مطلوب‌تر و ظاهر غذایتان را هم زیباتر خواهید کرد.

 
9. ظرف‌های غذایتان را رنگی کنید

اگر شناختی از روان‌شناسی رنگ‌ها داشته باشید، حتماً می‌دانید که رنگ‌های گرم و زنده مانند نارنجی، ارغوانی، قرمز و زرد تیره می‌توانند باعث افزایش اشتها شوند. با این حساب شما می‌توانید برای افراد بدغذا یا کم‌اشتها ظرف‌هایی رنگی روی میز غذا بگذارید؛ از بشقاب و لیوان خودشان گرفته تا دیس غذا و پارچ آب!

 
10. از چاشنی‌ها کمک بگیرید

انواع سس‌ها، ادویه‌ها، ترشی‌ها و شورها جزو چاشنی‌های غذایی محسوب می‌شوند که مصرف آن‌ها همراه غذا می‌تواند افزایش اشتها را به دنبال داشته باشد. ادویه‌هایی مانند پودر لیمو، فلفل سیاه، پودر آویشن و ریحان بنفش هم می‌توانند عطر و طعم سالادها و غذاهای سرد را فوق‌العاده متفاوت و مطلوب کنند و باعث افزایش اشتها شوند.



Google
About 2,810,000 results (0.55 seconds)
Search Results
10 راهکار برای چاق شدن - پارس ناز
www.parsnaz.ir/news_detail_12180.html
Translate this page
10 راهکار برای چاق شدن. برخی از افراد بدغذا – به خصوص بچه‌ها- تمایلی به مصرف سبزی‌های بخارپز ندارند به همین دلیل می‌توان گروهی از سبزی‌ها مانند هویج، گوجه‌فرنگی، ...
شیوه‌ ی چاق شدن لاغرها - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=136198
Translate this page
Sep 7, 2010 - برخی لاغر‌ها برای چاق شدن سراغ مواد غذایی پُرخطر می‌ روند مثلا میزان روغن غذای .... سلام اسمم یلداست 13 سالمه لاغرم و دوس دارم حداقل 10 کیلو اضاف کنم .
چگونه چاق شویم؟ - بیتوته
https://www.beytoote.com/health/.../become1-obese.ht...
Translate this page
چگونه چاق شویم برای چاق شدن برای چاقی چاق شدن سریع راههای چاق شدن سریع افزایش بدن رژیم ... 10 خوراکی باورنکردنی برای چاق شدن .... روش تهیه معجون برای چاق شدن:.
چاق شدن سریع - آکا
www.akairan.com/health/laghar1/10793.html
Translate this page
چاق شدن سریع صورت,چاق شدن سریع کودکان,چاق شدن سریع با طب سنتی,چاق شدن سریع صورت,راههای چاق شدن سریع ... آخرین تاریخ بروز رسانی 4 مرداد 95 ساعت 17:10.
برنامه غذایی مناسب برای چاق شدن، برنامه غذایی، برنامه رژیم غذایی - آکاایران
www.akairan.com/health/laghar1/5392.html
Translate this page
چاق شدن صورت,چاق شدن بدن,چاق شدن,چاق شدن در یک ماه,چاق شدن با طب سوزنی,چاق شدن پاها ... 10- پنیر پیتزا را به گوشت، سبزیجات، ماکارونی، سالاد، پوره سیب زمینی و ...
تمام راههای “چاق شدن صورت” - نمناک
namnak.com/13382-راههای-چاق-شدن-صورت.html
Translate this page
Rating: 2.7 - ‎5,493 reviews
راههای چاق شدن صورت و برای چاق شدن صورت چه بخوریم و چاق شدن طبیعی صورت و ورزش ... حب های کوچک و گرد تهیه کنید و در طول روز5 تا 10 عدد از این حب ها را بخورید.
20 روش از بهترين روش هاي چاق شدن - کانون فرهنگی آموزش
www.kanoon.ir › پزشکی و سلامت › پزشکی و سلامت
Apr 9, 2013 - ۱- ابتدا بايد بدانيد چقدر کالري نياز داريد تا به وزن دلخواه خود برسيد. ۲- تنوع (يعني از گروه هاي غذايي مختلف استفاده کنيد) و تعادل(به مقدار کافي ...
چگونه در یک ماه 10 کیلو چاق شویم؟ : هفتگی – برترین مطالب هفته
haftegy.ir/چگونه-در-یک-ماه-10-کیلو-چاق-شویم؟/
Translate this page
Feb 23, 2013 - دانشمندان در جدید ترین مطالعات خود نشان دادند چاق شدن در زمانی کوتاه بسیار ... سبب لاغر شدن لاغرها می شود برعکس باعث افزایش اشتها نیز می شود.
چگونه تا عید 10 کیلو چاق شویم؟ - باشگاه خبرنگاران جوان
www.yjc.ir › علمی پزشکی › کلينيک
Translate this page
Feb 18, 2013 - دانشمندان در جدید ترین مطالعات خود نشان دادند چاق شدن در زمانی کوتاه بسیار راحت تر از لاغر شدن است.
راه هایی برای چاق کردن صورت و گونه - سایت پزشکی و مجله سلامتی راستینه
rastineh.ir › زیبایی › پوست و مو
Translate this page
Jul 1, 2014 - در این مقاله راههایی طبیعی برای چاق تر شدن گونه ها/صورت و همچنین راههای درمانی برای این .... 10 توصیه برای شروع یک بارداری سالم زیبایی پوست ...
راه‌های چاق شدن و تناسب اندام - روزنامه دنیای اقتصاد
donya-e-eqtesad.com/news/752828
Translate this pageDonya‑e‑Eqtesad
Sep 19, 2013 - خانه / آخر هفته / راه‌های چاق شدن و تناسب اندام ... 10– مصرف مخلوط زنیان و بادیان رومی از هركدام 15 گرم در 412 گرم شیر و 35 گرم قند باعث فربهی مي‌شود.
راه حلي براي چاق شدن
www.chaghi33.blogfa.com/
Translate this page
راه حلي براي چاق شدن - موثرترين راههاي چاقي و افزایش وزن. ... 7- عادات غذايي 8- وضعيت فيزيکي 9- شغل 10- وضعيت اقتصادي عملي بودن رژيم غذايي براي افراد با ...
10 راهکار برای چاق شدن - دنیای خبر
donyaekhabar.com/search/?q=10...
Translate this page
جام نیوز/ لاغری بدن به چند علت عمده مثل ضعف بدن، کیفیت و کم بودن خون در بدن و خشکی مزاج فرد است که با مصرف برخی مواد می‌توان آن را به چاقی تبدیل کرد.غلامرضا ...
راهکارهایی برای چاق شدن در مصاحبه با دکتر کردافشاری
www.tandorostan.org › آرشیو اخبار
Translate this page
Dec 17, 2013 - راهکارهایی برای چاق شدن در مصاحبه با دکتر کردافشاری. ... کردافشار ادامه داد: مصرف عسل بعد از غذا به چاق شدن افراد کمک می‌کند. ... 2008; Chapter 10, Complementary and Alternative Medicine, Table 10-1: Some Complementary ...
6 روش طبیعی برای افزایش وزن ! - برترین ها
www.bartarinha.ir/.../6-روش-طبیعی-برای-افزایش-وز...
Translate this page
Aug 1, 2012 - الحق که گل گفتی به نظر من چاق شدن افراد لاغر خیلی سخت تر از لاغر شدن .... دوست دارم خیلی زود حداقل 10 کیلو چاق شم من قدم 167 و وزنم 50 کیلوست.
بهترین روش های چاق شدن صورت؟ چگونه صورت را چاق کنیم؟ - آلامتو
www.alamto.com › سبک زندگی › آرایش و زیبایی
Translate this page
Nov 7, 2015 - چاق شدن صورت:چاقی صورت شاید برای اکثر دختر خانم‌ها از نان شب هم ... خانم‌ها در اولین قرار عاشقانه · 10 روش عملی برای ابراز عشق و علاقه به همسرتان ... خود را از دست داده‌اید و بدنبال راهکارهای چاق شدن دوباره آن هستید با آلامتو همراه شود.
راه حلي براي چاق شدن - نیک صالحی
www.niksalehi.com/news/archives/004246.php
Translate this page
Jan 10, 2006 - راه حلي براي چاق شدن. ... بلفاروپلاستی: با جراحی زیبایی پلک، حداقل 10 سال جوانتر شوید. زیبایی و تناسب اندام. آرایش صورت ...
10 روش برتر برای افزایش وزن
wiki.5040.ir/fa/content/article/2182.html
Translate this page
بله این درست است – برخی از افراد هستند که با وجود تمایل به چاق شدن، ولی هر کاری که می‌کنند و یا هر چیزی که می‌خورند ظاهراً تأثیری در آن‌ها نداشته و حتی با خوردن غذاهای ...
چند روش براي پر شدن و چاق شدن صورت
havij-bastani.rozblog.com/چند-روش-براي-پر-شدن-و-چا...
Translate this page
Feb 17, 2016 - 10 . ۶ راه ساده برای چاق کردن موضعی صورت - نیک صالحی .... SIIH : من چند وقت بود میخواستم بپرسم راهکار برا چاق شدن صورت ندارید؟ ... اما اگر
۳ نوشیدنی‌ مناسب برای چاق شدن - همشهری
www.hamshahrionline.ir/details/250785/.../Nutrition
Translate this page
دوشنبه 5 اسفند 1392 - 10:25:45 | کد مطلب: 250785 چاپ ... برای چاق شدن لازم است که در طول روز به طور مرتب مواد غذایی پرکالری میل کنید. در این مقاله‌ی کوتاه چند ...
20 روش از بهترین روش های چاق شدن - میهن صنعت
mihansanat.com/NewsDetails.aspx?newsId=7848
Translate this page
میهن صنعت : 20 روش از بهترین روش های چاق شدن. ... در خانه · ترفندهای ساده برای کنترل وزن · روزانه 10 دقیقه در معرض نور خورشید باشید · بچه‌ها را از ماهی‌ قرمز دور کنید!
nooraa - چند راه حل براي چاق شدن
www.nooraa.blogfa.com/post/286
Translate this page
nooraa - چند راه حل براي چاق شدن - ... در اينجا 10 روش تغذيه اي براي بالا بردن وزن بدون دريافت ميزان بالايي از چربي پيشنهاد مي شود: 1 – غذاي بيشتر، بيشتر و ...
راه هایی برای چاق شدن صورت - زیباتن
www.forum.zibatan.ir › ... › پوست و مو
Translate this page
تو این مبحث میخوایم با کمک تجربه ی شما راه های عملی برای چاق شدن صورت رو جمع آوری کنیم. بعضی از افراد ... 10 کاربر از ارسال Zenith تشکر کرده اند: ***aramis*** ...
10 راهکار برای چاق شدن - خبر ایرونی
iruni.ir/search/?q=10+راهکار+برای+چاق+شدن
Translate this page
اخیرا تصاویری از سلاح های جدید داعش در عملیات انتحاری های خود در فضای مجازی منتشر شده است. به گزارش ایلنا، گروه تروریستی تکفیری داعش براي انجام برخی ...
راهکار چاق شدن صورت - لینک گردی
nimrang.ir/news/راهکار-چاق-شدن-صورت
Translate this page
چگونه چاق شویم برای چاق شدن برای چاقی چاق شدن سریع راههای ... چون در این صورت از غذا ... 412. 10 راهکار برای چاق شدن - ParsNaz.ir. 10 راهکار برای چاق شدن.
10 راهکار موثر برای پیشگیری از آلزایمر - تغذیه و سلامت
behsite.ir/content/articles/asab/2101/
Translate this page
برای اینکار باید چه کنیم ورزش هوازی مثل یک پیاده روی 30 دقیقه ای روزانه شاد و سرحال؛ تقویت عضلات، خوردن سالمون و سایر ماهی های چرب، و جلوگیری از چاق شدن، ...
راهکار چاق شدن - لینک گردی
unvan.ir/news/راهکار-چاق-شدن
Translate this page
چگونه چاق شویم برای چاق شدن برای چاقی چاق شدن سریع راههای چاق شدن سریع افزایش بدن رژیم ... 782. 10 راهکار برای چاق شدن - ParsNaz.ir. برخی از افراد بدغذا به ...
چگونه چاق شویم؟ روش های چاق شدن - مجله سلامت
www.healthmag.ir › تناسب اندام › افزایش وزن
Translate this page
چگونه چاق شویم؟ بهترین راهنما برای چاق شدن. (10 رای, میانگین: 3.30 از 5). توسط: هدی بانکی در تاریخ: مرداد ۱۳, ۱۳۹۴ | منبع به این مطلب امتیاز دهید. دسته‌ها: افزایش وزن.
راهكارهايي براي افزايش سايز و چاق شدن - صفحه 1 - نی نی سایت
www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID...
Translate this page
20 posts - ‎5 authors
راهكارهايي براي افزايش سايز و چاق شدن. ... 1390/10/11 - 3:21 عصر ... آها من چند روزه فارماتون شروع كردم نميدونم تاثير برا چاق شدن داره يا نه؟مگه امگا3 هم چاق ميكنه؟
روش چاق شدن صورت - farapardaz
farapardaz.blogsky.com/1394/.../روش-چاق-شدن-صورت
Translate this page
Feb 6, 2016 - راههای چاق شدن صورت را بشناسید و بدون اینکه خود را دچار عوارض استفاده از ... 10- چاق شدن صورت با روشهای تغذیه ای و پزشکی - مجله اینترنتی دلگرم.
چند راهکار مفید برای چاق شدن - لیدیز
www.ladieez.com › آراستگی › تناسب اندام
Translate this page
حتماً شما هم از اطرافیانتان توصیه های گوناگونی برای چاق شدن شنیده‌اید. ... ورزش روزانه که شامل روزانه 10 دقیقه پیاده روی، 10 دقیقه دویدن و یک ساعت ورزش های رزمی در ...
چاق شدن صورت | مارال فان
maralfun.ir/tag/چاق-شدن-صورت/
Translate this page
چگونه چاق شویم چاق شدن وزن ایده آل افزایش اشتها راههای چاقی چاق شدن صورت برای چاق شدن راههای چاق شدن چگونه تا عید 10 کیلو چاق شویم؟ ... چاق راههای چاق شدن صورت زیبایی صورت صورت پر صورت چاق راهکار آسان برای چاق شدن صورت ,صورت پر,چاق شدن ...
روش های تقویت و بزرگ کردن ران و باسن
asanteb.com/.../روش-های-تقویت-و-بزرگ-کردن-ران-و-...
Translate this page
Aug 4, 2015 - معرفی دارهای چاق کننده · مهمترین علت کمردرد چیست؟ ... ولی برخی از تمرینات هستند که باعث برجسته تر شدن و گرد شدن ماهیچه های باسن خواهند شد. .... 5- میزان زیادی آب سالم روزانه بنوشید 8 تا 10 لیوان با فاصله از وعده های غذایی.
روش چاق و لاغر شدن - آدنا شاپ
ptokhmamine.adnashop.ir/page-44236.html
Translate this page
چگونه تا عید 10 کیلو چاق شویم؟ - بیتوته. www.beytoote.com/health/dietary/easter-pounds1-overweight.html. ورزش لاغرچگونه چاق شویم چاق شدن تخمه وزن ایده آل ...
براي چاق شدن فرزندم چه کنم | ويکي‌پديا، دانشنامه آزاد
www.fa-wikipedia.ir/g.aspx?q=براي_چاق_شدن...
Translate this page
ازوقت معمول و حداقل با رعایت فاصله زمانی دو ساعت پس از بیدار شدن، خورده شود. ... چگونه در طول 3 روز سایز و وزن کم کنیم؟10 راهکار برای چاق شدن - 12180مشهور شدن این ...
چگونه صورت خودمان را چاق کنیم ؟ - مجله خبری و سرگرمی لایو نیوز
www.live-news.ir/2014/04/08/if-obesity/
Translate this page
Apr 8, 2014 - یکی از روش هایی که هیچ گونه عوارض جانبی را در بر ندارد وباعث چاقی و پر شدن صورت می گردد خوردن روزانه 5-10 عدد از مغزها می باشد . مغزها شامل مغز ...
راههاي چاق شدن افراد لاغر www.tebyan-zn.ir
www.tebyan-zn.ir/up/.../راههای_چاق_شدن.../default.html
Translate this page
راههاي چاق شدن افراد لاغر ; اگر می خواهید چاق شوید، بخوانید هورمون‌ درمانی در باشگاه‌ های بدنسازی، معجزه یا تقلب؟ ... درج شده در 1587 روز و 10 ساعت و 4 دقیقه قبل.
10 روش ساده و ارزان برای برطرف كردن لاغري صورت - هفت گنج
7ganj.ir › سلامت › سلامت پوست، مو و ناخن
Translate this page
May 5, 2015 - 10 روش ساده و ارزان برای برطرف كردن لاغري صورت. ... صورت بسیار تاثیر دارد در حالی که در چاق شدن اندام تاثیرش نسبت به مواد غذاهای دیگری که حاوی ...
10 راهکار برای چاق شدن - مجله خبر ایرونی - دنیای خبر
www.khabariruni.tk/search/?q=10+راهکار...چاق+شدن
Translate this page
جام نیوز/ لاغری بدن به چند علت عمده مثل ضعف بدن، کیفیت و کم بودن خون در بدن و خشکی مزاج فرد است که با مصرف برخی مواد می‌توان آن را به چاقی تبدیل کرد.غلامرضا ...
آموزش چاق شدن عروسها در چند روز - مجله پزشکی دکتر سلام
www.hidoctor.ir/14984_آموزش-چاق-شدن-عروسها-در-چند...
Translate this page
Feb 4, 2014 - آموزش چاق شدن عروسها در چند روز,:همانقدر که چاقی و اضافه وزن به ویژه موقع برنامه ریزی برای عروسی و خرید لباس عروس و... می‌تواند اعصاب خردکن باشد و ...
پیش به سوی زیبایی - روش هایی برای چاق و توپُر شدن صورت
khoshkelsho.blogfa.com/post/24
Translate this page
پیش به سوی زیبایی - روش هایی برای چاق و توپُر شدن صورت - &بزرگترین مرجع ... 10- غذاهای دریایی می تواند در چاقی صورت بسیار کمک کند،البته غذاهای دریایی را ...
چاق شدن در یک ماه - مجله پزشکی - رژیم
pezeshkin.ir/tag/چاق-شدن-در-یک-ماه/
Translate this page
چگونه تا عید 10 کیلو چاق شویم؟ دانشمندان در جدید ترین مطالعات خود نشان دادند چاق شدن در زمانی کوتاه بسیار راحت تر از لاغر شدن است. چاق ها و لاغرها دوست دارند تا در ...
چاقی مادران بعد از زایمان و راهکارهای کوچک کردن شکم | شهزاد محمدیان ...
www.armitaclinic.ir/index.php?ToDo=ShowArticles...
Translate this page
چاقی مادران بعد از زایمان و راهکارهای کوچک کردن شکم ... چاق شدن مادران در سنین بالا و بعد از بارداریهای نوبت دوم یا سوم بیشتر دیده میشود ... تاریخ انتشار : 1391-10-22
افراد لاغر بخوانند(راهکارهایی عملی برای چاق شدن) [آرشیو] - سایت ...
www.daneshju.ir/forum/sitemap/t-57733.html
Translate this page
Mar 4, 2009 - PDA. مشاهده نسخه کامل : افراد لاغر بخوانند(راهکارهایی عملی برای چاق شدن) ... 10عدد بادام زميني: 45 کالري، 5 گرم چربي و 8 گرم پروتئين. 1عدد سيب ...
17 روش برای لاغر شدن - رهایی از چاقی .رژیم غذایی.ورزش و چاقی.بی ...
robabnaz11.persianblog.ir/.../17_روش_برای_لاغر_شد...
Translate this page
۱۷ روش موثر برای لاغر شدن. نکته 1 -- چه مقدار کالری روزانه باید مصرف کنیم تا چاق نشویم؟ ... همین به تنهایی کلسترول شما را 10 تا 20 درصد پایین خواهد آورد. 4.
چاق شدن کودکان؛ 1 - iranbanou.com
www.iranbanou.com/magazin/975-چاق-شدن-کودکان؛-1
Translate this page
گر چه در بعضی از خانواده ها آمادگی ارثی برای چاق شدن وجود دارد ، ولی اضافه وزن و چاق شدن کودک معمولا نتیجه ی خوردن مواد غذایی بیش از حد نیاز ... قویترین و بی ضرر ترین محصولات لاغری در 10 سال گذشته ... راهکار هایی برای کم کردن وابستگی کودک. X ...
10 راهکار برای چاق شدن بایگانی | تفریحی و سرگرمی آبادییه | مطالب ...
abadiyeh.ir/tag/10-راهکار-برای-چاق-شدن/ - Translate this page
آبادیه مینویسد مدل کیف و کفش برای عید نوروز مدل ست کیف و کفش عید نوروز مدل کیف و کفش،جدیدترین مدل کیف،مدل جدید کفش مدل کفش مجلسی،مدل کیف مجل .
چاق شدن صورت با روشهای تغذیه ای و پزشکی - مجله اینترنتی دلگرم
www.delgarm.com/health/.../25916-چاق-شدن-صورت
Translate this page
Oct 9, 2013 - چاق شدن صورت -ورزش صورت-حجم دادن به صورت- شکل دادن به صورت -چاقی سریع صورت-گونه گذاری-تزریق چربی-صورت چاق ... طب سنتی گرفتگی صدا،داروهای گیاهی برای گرفتگی صدای ما چه راهکاری دارند؟ ... مهم ترین عناوین روزنامه های کشور | 10 مرداد 1395 ... برای داشتن صورت چاق و تپل ، باید از لپ ها شروع کنید .
راهکارهایی برای چاق شدن صورت - نوعروس
www.noarous.com/fa/content/25655
Translate this page
خانه صفحه اصلی > مشاوران نوعروس > راهکارهایی برای چاق شدن صورت ... پاسخ: راه های زیادی برای پر کردن صورت و چاق شدن اون وجود داره، از پزشکی مدرن گرفته تا طب سنتی. روش هایی مثل تزریق ژل و .... با 10 میلیون تومان چه جهیزیه ای میتوانید بخرید ؟
چاقی صورت و راه های چاق شدن صورت و بدن
fat.samenblog.com/fatface.html
Translate this page
چاق شدن صورت، برای چاقی، قرص چاقی، چاقی شدن سریع صورت، چاقی صورت، چاقی قسمت صورت، ... بهترین روش چاق شدن صورت، بهترین روش برای چاق شدن صورت، غذاهایی برای چاق شدن صورت، چه ... روزی 10 عدد بادام هندی به چاق شدن کمک بسیاری می کند .
Searches related to 10 راهکار برای چاق شدن

راهکار برای چاق شدن سریع

چاق شدن سریع کودکان

راههای چاق شدن کودکان لاغر

برای چاق شدن کودک چه باید کرد

برای چاق شدن کودک یک ساله

غذاهای چاق کننده کودک

راههای چاق شدن نوزاد

چاق شدن بچه های لاغر
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 147
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 444
  • آی پی دیروز : 216
  • بازدید امروز : 1,718
  • باردید دیروز : 1,452
  • گوگل امروز : 11
  • گوگل دیروز : 29
  • بازدید هفته : 4,889
  • بازدید ماه : 4,889
  • بازدید سال : 382,500
  • بازدید کلی : 4,162,278