loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 204 دوشنبه 11 مرداد 1395 نظرات (0)

مردی که به تنهایی پروانه ها را از انقراض نجات داد!

پروانه دم چلچله ای پایپواین کالیفرنیایی یکی از گونه های نزدیک به انقراض بود که اکنون به لطف آکادمی علمی زیست شناس آبزیان آکادمی علوم کالیفرنیا،‌تیم وانگ،‌ گونه های این پروانه دوباره در حال تکثیر هستند.
برترین ها‌: پروانه دم چلچله ای پایپواین کالیفرنیایی یکی از گونه های نزدیک به انقراض بود که اکنون به لطف آکادمی علمی زیست شناس آبزیان آکادمی علوم کالیفرنیا،‌تیم وانگ،‌ گونه های این پروانه دوباره در حال تکثیر هستند.

این زیست شناس در حیاط خلوت خود یک گلخانه برای پروانه ها ساخته است. این گلخانه همه شرایط مطلوب برای رشد پروانه ها یعنی نور خورشید، نوسانات درجه حرارت و حتی نسیم خوب گاه به گاه را دارد. او هم چنین متوجه شد که پروانه ها فقط روی یک گیاه تغذیه می کنند، پایپ واین کالیفرنیایی که به سختی پیدا می شد، بعد از مدتی وانگ این گیاه را در یک باغ گیاه شناسی پیدا کرد و اجازه گرفت تا چند شاخه از آن را ببرد. هنگامی که بهشت پروانه های او ساخته شد، وانگ ۲۰ کرم را به آنجا انتقال داد و اجازه داد که رشد کنند. حالا حدود ۳ سال از آن زمان می گذرد خانه پروانه های او رونق یافته و هنوز از این کار دست نکشیده است.
 
مردی که به تنهایی پروانه ها را از انقراض نجات داد! 
 
مردی که به تنهایی پروانه ها را از انقراض نجات داد! 
 
مردی که به تنهایی پروانه ها را از انقراض نجات داد! 
 
مردی که به تنهایی پروانه ها را از انقراض نجات داد! 
 
مردی که به تنهایی پروانه ها را از انقراض نجات داد! 
 
مردی که به تنهایی پروانه ها را از انقراض نجات داد! 
 
مردی که به تنهایی پروانه ها را از انقراض نجات داد! 
 
مردی که به تنهایی پروانه ها را از انقراض نجات داد!
 
 

 
About 122,000 results(0.89 seconds) 
7 hours ago - پروانه دم چلچله ای پایپواین کالیفرنیایی یکی از گونه های نزدیک به انقراض بود که اکنون به لطف آکادمی علمی زیست شناس آبزیان آکادمی علوم ...

مردی که به تنهایی پروانه ها را از انقراض نجات داد! - برترین ها | خبر فارسی

khabarfarsi.com/n/22823041 - Translate this page
6 hours ago - برترین ها : پروانه دم چلچله ای پایپواین کالیفرنیایی یکی از گونه های نزدیک به انقراض بود که اکنون به لطف آکادمی علمی زیست شناس آبزیان آکادمی ...

مردی که به تنهایی پروانه ها را از انقراض نجات داد! - طاها پخش

www.tahapakhsh.ir/.../مردی-تنهایی-پروانه-انقراض-نجا...
7 hours ago - عکس های رانندگی فوق العاده مردی را از مرگ نجات دادپروانه دم چلچله ای پایپواین کالیفرنیایی یکی از گونه های نزدیک به انقراض بود که ا.


مردی که به تنهایی پروانه ها را از انقراض نجات داد! | ایران سنتر

www.irctr.ir/.../مردی-که-به-تنهایی-پروانه-ها-را-از-انقر...
7 hours ago - پروانه دم چلچله ای پایپواین کالیفرنیایی یکی از گونه های نزدیک به انقراض بود که اکنون به لطف آکادمی علمی زیست شناس آبزیان آکادمی عل.

مردی که به تنهایی پروانه ها را از انقراض نجات داد! - نشر اخبار

www.nashrnews.org/.../مردی+که+به+تنهایی+پروانه+ها...
پروانه دم چلچله ای پایپواین کالیفرنیایی یکی از گونه های نزدیک به انقراض بود که اکنون به لطف آکادمی علمی زیست شناس آبزیان آکادمی علوم کالیفرنیا،‌تیم وانگ،‌ ...
6 hours ago - برچسب ها : مردي پروانه انقراض نجات. نظرات شما : ... مردي که به تنهايي پروانه ها را از انقراض نجات داد! ... آيا روزي مي‌توانيم به همه‌ي رازهاي عالم پي ببريم؟

مردی که به تنهایی پروانه ها را از انقراض نجات داد! - جویا

jooya.net/.../مردی-که-به-تنهایی-پروانه-ها-را-از-انقراض...
Rating: 5 - ‎1 vote
7 hours ago - پروانه دم چلچله ای پایپواین کالیفرنیایی یکی از گونه های نزدیک به انقراض بود که اکنون به لطف آکادمی علمی زیست شناس آبزیان آکادمی علوم ...
پروانه دم چلچله ای پایپواین کالیفرنیایی یکی از گونه های نزدیک به انقراض بود که اکنون به لطف آکادمی علمی زیست شناس آبزیان آکادمی علوم کالیفرنیا.
پروانه دم چلچله ای پایپواین کالیفرنیایی یکی از گونه های نزدیک به انقراض بود که اکنون به لطف آکادمی علمی زیست شناس آبزیان آکادمی علوم کالیفرنیا،‌تیم وانگ،‌ ...

مردی که به تنهایی پروانه ها را از انقراض نجات داد! - میهن بروز

www.mihanbrooz.ir/مردی-که-به-تنهایی-پروانه-ها-را-از...
6 hours ago - مردی که به تنهایی پروانه ها را از انقراض نجات داد! ... و زننده دو دختر جوان با پسران" · آگاهی پرستاران از اورژانس های آنکولوژی در نجات جان بیماران سرطانی ...

دیدار ناجی بعد از 22 سال - خبر 24

www.khabar-24.com/news/.../دیدار+ناجی+بعد+از+22+...
مادر او که در یک رابطه آزاردهنده به دام افتاده بود از ساماریتان ها خواسته بود کودکش را نجات ... بود کودکش را نجات دهند اما قبل از اینکه آن ها وارد عمل شوند یک انسان خوب او را نجات داد. ... به او نشان داد، یک مقاله درباره زنی که به دنبال مردی به نام جان یا جو کمپبل می گردد. ... رنگ در مواجهه با الودگی هوا · مردی که به تنهایی پروانه ها را از انقراض نجات داد!
بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب کرمان جزئیات قتل فیج مرد ۴۰ ساله ... ایران در رتبه پانزدهم مصرف طلا · ◇ مردی که به تنهایی پروانه ها را از انقراض نجات داد!
روز گذشته قسمت سی‌ام از هایلایت منتشر شد، پاساژ علاالدین به حالت نیمه تعطیل درآمد، تصاویری از آیفون 7 اپل فاش ... مردی که به تنهایی پروانه‌ها را از انقراض نجات داد!
جالبترین ها:از نزدیک با دندان های هیولا . ۱۳۹۵/۰۵/۱۱ 0 بازدید ... جالبترین ها:مردی که به تنهایی پروانه ها را از انقراض نجات داد! جالبترین ها:ساخت لباسی با قابلیت ...
7 hours ago - حمله وحشیانه به زن باردار خانم آبادانی در تشریح حادثه کیف قاپی گفت: ساعت ۸ شب گذشته ۲ ... مردی که به تنهایی پروانه ها را از انقراض نجات داد!

افشاگری علی سامره از اتفاقات عجیب در آکادمی استقلال | News File

newsfile.ir/.../افشاگری+علی+سامره+از+اتفاقات+عجیب...
خوشحالم که از قداست یک مربی دفاع کردم بعد از هفته ها کشمکش و جنجال سرمربی امیدهای ... برترین ها - 12 دقیقه پیش; مردی که به تنهایی پروانه ها را از انقراض نجات داد!
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای، هزاران نفر از ... مردی که به تنهایی پروانه‌ها را از انقراض نجات داد!
به گزارش «سینماسینما»، سردار قاسم سلیمانی فرمانده‌ی سپاه قدس به همراه پرویز پرستویی بازیگر تئاتر، سینما و ... مردی که به تنهایی پروانه‌ها را از انقراض نجات داد!
سایت خبری مه پو،تیتر روزنامه ها,اخبار,روزنامه های ورزشی,روزنامه ایران,حوادث تیتر روزنامه ها,اخبار,روزنامه های ورزشی ... مردی که به تنهایی پروانه ها را از انقراض نجات داد!

تزین دیوار اتاق عروس با تور و کاغذ کشی - خبر 24

www.khabar24.tk/search/?q=تزین+دیوار...و...
پرونده مرد جوانی که در جریان نخستین جنایت سال 95 همسر عقد کرده‌اش را با چاقو به قتل ... رنگ در مواجهه با الودگی هوا · مردی که به تنهایی پروانه ها را از انقراض نجات داد!

شعر - پارادوکس های روحی

paradise90.persianblog.ir/tag/شعر
مردم اغلب وقت تنهایی صدایم میکنند. مثل خودکاری که روی ... خواب پروانه شدن می بیند. مهر در صبحدمان داس ... می رسم با تو به خانه، از خیابانی که نیست. می نشینی رو به ..... شست پایم را تکانی داد اما ساقیا ... پیک ها را بعد از این لبریز و مرد افکن بزن. بیت ها را ..... خاور میانه را. شعر نجات می دهد ...... وسط روزنامه‌ها خبر ِ انقراض ِ پلنگ ِ ایرانی ...

منظومه خبری چی 24|کشف جلیقه انتحاری در کرمان توسط سپاه

chi24.info/.../کشف%20جلیقه%20انتحاری%20در%20...
Jul 18, 2016 - خبرگزاری ایلنا: به گزارش روابط عمومی سپاه ثارالله استان کرمان، در یک عملیات مشترک توسط ... مردی که به تنهایی پروانه ها را از انقراض نجات داد!

شعرای معاصر ایران زمین - پس لرزه های غزل

sabzevar-sher.persianblog.ir/page/10000000000
تالابهای در خطر انقراض وحش ... تشریح ... با این همه خبر به تو که فکر میکنم -یک فصل تازه ای که برایم مهمتری با این همه جدال سر ... باور نکن٬ این ها فقط بازی است٬ مردی که می گفتند می آید. یا . .... مرا فرمانروا در دست بالا برد و فرمان داد. برای جاه ... عکس تو روی تانک ها نصب است، نام تو روی چترهای نجات .... بر شانه تنهایی خود سر بگذارم
با ساخته شدن نخستین سطح زباله دریایی می توان امیدوار بود که حجم قابل توجهی از قطعات آلاینده آبهای جهان جمع آوری ... مردی که به تنهایی پروانه ها را از انقراض نجات داد!
برترینها · 09:42 -مردی که به تنهایی پروانه ها را از انقراض نجات داد! ..... 05/10 -پرش از ارتفاع ۷ هزارمتری بدون بازکردن چتر نجات +تصاویر / خبرگزاری میزان · 05/10 ...
لپ تاپ لنوو Air 13 Pro به زودی عرضه خواهد شد بهاره گیوه چی .... مردی که به تنهایی پروانه ها را از انقراض نجات داد! info@bartarinha.ir ...

رانش زمین و ریزش کوه در محور ماسال - گیلوان+عکس - خبر آنتایم

khabarontime.ir/.../رانش-زمین-و-ریزش-کوه-در-محور-ما...
سلفی به سبک «پندار اکبری» ... تبدیل نقاشی بچه ها به خاطرات پاک نشدنی ... مردی که به تنهایی پروانه ها را از انقراض نجات داد!

حوادث و عجایب - اصفهان امروز

www.esfahanemrooz.ir/fa/cat/38/حوادث-و-عجایب.html
مرد جوانی که با انگیزه لذت بردن از جنایت، با همدستی دوستش نوجوان ۱۷ ساله ای را به ...... زن افغان که نیمه‌های شب شوهرش را مورد حمله اسیدی قرار داد و او را کشت، درنهایت پس از ...... ساختمان 7 طبقه ای که کشاورز چینی به تنهایی ساخت(تصاویر) ...... 24 طوطی کاکاتو که از گونه های در حال انقراض طوطی ها هستند توسط پلیس اندونزی کشف شد.

هرلحظه، استفاده از نانوذرات، افزایش ایمنی در زنجیره‌ غذایی

harlahze.com/.../استفاده-از-نانوذرات-افزایش-ایمنی-در...
7 hours ago - به گزارش ایسنا، نانوذرات حاصل تجمعی از اتم‌ها یا مولکول‌ها با ابعاد عملکردی کمتر از 100 نانومتر ... مردی که به تنهایی پروانه ها را از انقراض نجات داد!
اگر مجرد هستید امسال زمان خوبی است برای این که دریچه های قلبتان را باز کنید، زیرا ... ایران در رتبه پانزدهم مصرف طلا مردی که به تنهایی پروانه ها را از انقراض نجات داد!

جام جهان نما :: انعکاس رویدادهای ایران و جهان

اسد: در سخنانی خطاب به ارتش: همه جهانیان به صلابت و قدرت شما در دفاع از ... اینترپل به دنبال همسر روس مرد ایرانی ..... مردی که به تنهایی پروانه ها را از انقراض نجات داد!
اخبار فـوری پژوپارس پس از سقوط به دره طعمه حريق شد، 3نفر در آتش. این صفحه شما ... ایران در رتبه پانزدهم مصرف طلا مردی که به تنهایی پروانه ها را از انقراض نجات داد!
Jan 20, 2016 - آن وقت شاید نسل آدم های کتاب خوان از انقراض نجات پیدا کند. ... صدای جیغ بچه ها را می شنوم که از من به عنوان پدر معنوی شان می خواهند کمک شان کنم. ... بیچاره هیچ وقت هم نتونست برگرده روسیه و آخرش هم تو امریکا مُرد. ... جبری گرایی عاشقانه من و کلوئه مانع از آن شد که بیندیشیم اگر شرایط به گونه ای دیگر رخ می داد.

فیلم - خواب پروانه شدن...

thebutterflydream.persianblog.ir/tag/فیلم
Jun 18, 2016 - داستان دختری به نام گریت از خانواده ای فقیر که به عنوان خدمتکار به خانه نقاشی به .... نوح داستان، هدفش انقراض نسل بشر بود و انگار از جانب خدا مأموریت داشت تا ... هر سه فیلم از ابتدا تا انتها دیالوگهاییه که بین زن و مرد داستان رد و بدل میشه. .... درست میکن و سعی در نجات جان یهودیان باقیمانده از یهودی کشی آلمان ها دارن.
دسته‌بندی دیگران - بعد از بیست و سه - همان اوقاتی که تب داریم و به مهتاب بد می ... همیشه فکر می کردم که انقراض نسل ها وقتی بوده که من نبودم. .... درباره فیلیپ جونز گریفیث - ارسالی از پروانه ... حالا، موش به تنهایی در مزرعه می‌چرخید و به حیواناتی فکر می کرد که کاری به کار تله ... یک قهرمان نیویورکی دخترکی را از مرگ حتمی نجات داد.
دو سکه به او نشان می دادند که یکی از طلا بود و دیگری از نقره. اما او همیشه سکه ... مرد دانا بهش گفت: پسر عزیزم عمر پروانه‌ها بیشتر از یك یا دو روز نیست! پسرك از اون روز ...
بچه پلنگی را میمانم که قصد دارد ماه را نجات دهد ... تنهایی همیشه وصله میخورد به شب..به سکوت..به عقربه ای که 24 ساعت تو را تاب آورده..!! برای نوشتن شعر جدیدم باید به سکانس تلخ رفتن که میرسم بغض ها را کنار بزنم ...و چمدان و خیابان ... اونقدر منو متاثر کرد که منو دوباره به نوشتن سوق داد. ... که هنوز کال اند از وحشت رسیدن به آغوش مردی.

ققنوس کبود

gognoosekabood.blogfa.com/
به زمین می‌ریزند. (سارا محمدی اردهالی ). پروانه‌ها. در پیله می‌میرند. خیلی از پروانه‌ها ! سارا محمدی ... انقراض آغوشم یک نسل به تأخیر می افتد. و چیزی به .... مردی که ساعتش را در جیب می‌گزارد تا زمان را از غریبه‌ای بپرسد تنهاست‌ . تنهایم‌ تنها ...... در سال ۱۹۲۰ مصطفی کمال پاشا قوایی را تشکیل داد و در صدد نجات میهن از دستبیگانگان برآمد .
7 hours ago - به خود گفتم باز مي‌كوشم، اما اجازه نخواهم داد تنش كار مرا بيازارد، اما نشد. وي در اين نامه .... مردی که به تنهایی پروانه ها را از انقراض نجات داد! ایران در رتبه ...
شعر آنی ست که دور لب تو می گردد. شاعری لذت ... وقتی که پیش ازین به تو گفته ست می رود ..... ساز و بیداری رها کن دل، که چوپانی تمـــام. صاحب این خانه بر دل ها لحاف غم کشیــد. مُرد. .... در پیله ی ابریشمش پروانه مرده ست .... «مرغ آمین» شعله سر داد این زمان افکنده اند .... بر روی ما مبند کتاب نجات را ... در سرنوشت سلطنتت انقراض نیست.
پادشاه دستور داد فریاپت را بیاورند پزشك به زن اشاره نمود كه این كسی كه اینجاست همان ..... و در آب افتاد تا جایی که نزدیک بود غرق شود که دوستش به کمکش شتافت و او را نجات داد. ... اتومبیل مردی که به تنهایی سفر می کرد در نزدیکی صومعه ای خراب شد. ..... در طواف شمع میگفت این سخن پروانه ای / سر پیچ سبقت نگیر جانا مگر دیوانه ای!
7 hours ago - سکته مغزی از آن دست بیماری‌هایی است که به یکباره فرد را مبتلا می‌کند و تا بخواهید بجنبید همه ... مردی که به تنهایی پروانه ها را از انقراض نجات داد!

۱۳۸۸/٥/۳۱ - داستان کوتاه

choulab.persianblog.ir/1388/5/31/
ولی چون تمام پروانه ها سرگرم نور شمع و چراغ های خیابان بودند و همیشه به دور آنها می گشتند، ... ولی او هرگز اجازه نمی داد که ناکامی اش بر او چیره شود و در واقع، تلاش های او هر چند ... کشیش بدون هیچ فکری گفت: ۳ سکه مرد سراسیمه مبلغ را پرداخت کرد و گفت: ...... کاش یکی بیاید و در این تنهایی پر از مرگ مرا از تنهایی و تنهایی را از من نجات دهد،
شاعر: فروغ فرخزاد, شعر: ایمان بیاوریم به آغاز فصل سرد ..., دفتر: ایمان بیاوریم, و این منم زنی تنها ... غم تو بودنم به تنهایی ... هوای پروانه شدن .... نجات دهنده در گور خفته است ... چگونه میشود به مرد گفت که او زنده نیست او هیچوقت زنده نبوده ست ... چه مهربان بودی وقتی که پلک های آینه ها را می بستی ... شکوفه خواهد داد ای یار ای یگانه ترین یار
Jun 7, 2016 - در مرحله نخست تهیه کننده اثر اقدام به دریافت پروانه ساخت برای فیلمش ... آمار فیلم های توقیفی البته فقط به چند اسمی که در رسانه ها مطرح می شود خلاصه ... ضعفی از خود در عرصه نظارت نشان می دهد که به تنهایی پرونده عظیمی از فیلم های .... مردی که رشته های نهضت ملی را پنبه کرد ... خیّر تهرانی تازه داماد زندانی را نجات داد.
تنها راه نجات و حفاظت طبیعت ایران، گفتگوی صریح و صادقانه با مردم، ارتباط درست و ... یعنی که مدیران محیط زیست در اندیشه ندادن پروانه اند در حالیکه تفنگ ها در .... شد که همواره احساسات، منطق را تحت الشعاع قرار داد و به جای اینکه علت قتل محیطبان ..... است، اگر شکار به تنهایی عامل انقراض نسل حیات وحش است پس چرا تعداد حیوات غیر ...

سارویه - blogfa.com

saroyeh.blogfa.com/?p=2
به احترام دوستانی که که هر گاه به آن ها احتیاج داشتم بهترینشان تنهایی بود. ... یک دقیقه سکوت برای پروانه ی کوچکی که با بال شکسته اش تمام عمر در تلاش بیهوده برای پرواز بود. ... کتاب ها به اندازه لاله ها نمی دانند که چگونه می توان به راحتی مرد وباز زنده شد .... اتاق ها،دفترخانه داشت؛بیرون دوید وعنقا راازچنگال آن پلنگ خون آشام نجات داد.

دو قدم مانده به گل - شعر

ehsanjg.blogfa.com/cat-10.aspx
دو قدم مانده به گل - شعر - _ شعرهایی که می پسندم _ خاطرات شعری من. ... تنهایی. انسان بودن. در جای خود نبودن. پ ن۳: علیرضا رضایی مجنون شاعر خوبی ست تازه .... برای جواب دادن به این سوال من می گویم به خاطر تکرار خیانتی که بلاگفا انجام داد. .... بوسه ها را به جان من انداز مردِ این جنگِ تن به تن هستم ...... به پیر میکده گفتم که چیست راه نجات
 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 139
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 525
  • آی پی دیروز : 216
  • بازدید امروز : 3,680
  • باردید دیروز : 1,452
  • گوگل امروز : 12
  • گوگل دیروز : 29
  • بازدید هفته : 6,851
  • بازدید ماه : 6,851
  • بازدید سال : 384,462
  • بازدید کلی : 4,164,240