loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 171 سه شنبه 12 مرداد 1395 نظرات (0)

 

رامین رضاییان که برای تحقق رویای بازی در تیم اروپایی به ریزه اسپور ترکیه پیوسته بود، امروز در حالی از این تیم جدا شد که برانکو درباره اش گفته است لیست بالای ۱۸سال پرسپولیس پر است و او را نمی خواهیم.
آی اسپورت: رامین رضاییان که برای تحقق رویای بازی در تیم اروپایی به ریزه اسپور ترکیه پیوسته بود، امروز در حالی از این تیم جدا شد که برانکو درباره اش گفته است لیست بالای ۱۸سال پرسپولیس پر است و او را نمی خواهیم. بنابراین ممکن است دیگر در ایران تیم باب میلش برای بازی پیدا نکند. او با انتشار متنی در صفحه شخصی اش در اینستاگرام از دلایل این جدایی نوشت:
«انسان جایزالخطاست. الان ۷ سال است که در لیگ برتر ایران سابقه دارم و آرزو داشتم فوتبال اروپارا تجربه کنم تااینکه امسال پیشنهاد داشتم که با مشورت نادرست بدون درنظرگرفتن مسائل دور برش این پیشنهاد را پذیرفتم و خیلی زود به اشتباهم و این انتخابم پی بردم که باید بابت این تصمیمم تاوان سختی پس بدهم. این تصمیم من باعث شد خیلی از هوادارها پیشکسوتان و عوامل باشگاه ازمن رنجیده بشن که از همه آنها صمیمانه عذرخواهی می کنم و شخص برانکو و به همه آنها حق می دهم که مرا نبخشند. اما من رامین سختکوش و خستگی ناپذیرم هر وقت وارد باشگاه بشوم این قول را می دهم چنان تلاش و کوششی کنم تا این ناراحتی پیش آمده را از ذهن ودلشان پاک کنم و به جایش شادی بیاورم اگرم نشد برایشان مثل همیشه آرزوی موفقیت می کنم.
عواملی که باعث شده فسخ قراردادکنم: اولین روز حضورم فضای ترکیه جنگی شد من تا حالا این همه تانک و ماشین های نظامی در شهر ندیده بودم واقعا ترس برم داشت تا اینکه خواستیم حرکت کنیم دیدم آقا مهدی می خواهد برگردد من شوک دوم را گرفتم. پیش خودم گفتم خدایا من در این شهر غریب بدون مهدی چیکار کنم؟ گفتم اگر من هم باهاش بیام آنها جریمه سنگینی برای ما دوتا در نظر بگیرن، من از همان روز دیگه به فکر آرزو فوتبال اروپا را نداشتم و همه از ذهن من پرید. به فکر افتادم من چگونه برگردم؟ گفتم برم اردو و شاید حال و هوام بهتر بشه.
احساس اینو کردم مهدی جدا شد نگاه همه به من تغییر کرد. شاید این نگاه نبوده برداشت غلط من بود. شرایط سختی را سپری میک ردم تا اینکه بازیهای دوستانه ما شروع شد. بدن سازی سخت اما خوب را سپری می کردم. می دیدم همیشه یک نیمه به من بازی می رسه. حالم خوب نبود بازی با تیم آلمانی چون هم بازی خوبی کردم هم گل زدم، گفتم این دفعه فیکس بازی می کنم. دیدم نه نگاه منفی داره. با مدیر برنامه ام حرف زدم که با سرمربی صحبت کنه اگه منو نمی خواد اشکال نداره. دیدم میگن ماشما دوتا را همزمان میخ واستیم و الان من ازت راضیم و نمی خوام جدا شی ولی من بهت کم کم بازی می دم بازم تصمیم با خودته. منم هم منتظر چنین فرصتی بودم تا اینکه با بدبختی و ٥ ساعت جلسه راضیشون کردم بدونه اینکه پولی بدم جدا بشم. زنگ زدم پدرم دیدم جواب من را مثل همیشه نمی دهد. از وقتی که جدا شدم از پرسپولیس باهام حرف نزد ضمنا من درقراردادم آمده بود ای تی سی را خودم بگیرم تا مهدی بود مشکلی نبود همه چیز نصف و نیمه پیش می رفت. یک چیز دیگه منو اذیت می کرد فکر می کردم اگه برم همه میگن از بدن سازی فرارکرد ماندم گل زدم نفردوم بدنسازی شدم ولی... درخاتمه اولویت اول من دوم من سوم من پرسپولیس اگه نشه مجبورم بر خلاف دلم انتخاب دیگری کنم».
 
 

 
About 258,000 results(0.53 seconds) 
1 day ago - بیانیه جدید رضاییان: اولویتم پرسپولیس است! رامین رضاییان که برای تحقق رویای بازی در تیم اروپایی به ریزه اسپور ترکیه پیوسته بود، امروز ...

بیانیه جدید رضاییان: اولویتم پرسپولیس است! - برترین ها | خبر فارسی

khabarfarsi.com/n/22813067 - Translate this page
1 day ago - آی اسپورت: رامین رضاییان که برای تحقق رویای بازی در تیم اروپایی به ریزه اسپور ترکیه پیوسته بود، امروز در حالی از این تیم جدا شد که برانکو ...
1 day ago - آی اسپورت- رامین رضاییان که برای تحقق رویای بازی در تیم اروپایی به ریزه اسپور ترکیه پیوسته بود، امروز در حالی از این تیم جدا شد که برانکو ...


بیانیه جدید رضاییان اولویتم پرسپولیس است - اخبار شهر ما

ourcitynews.com/post/?...بیانیه+جدید+رضاییان+اولو...
موضوع جدایی رامین رضاييان از پرسپوليس در این چند وقت گذشته بسیار مورد بحث بوده است. در این بین چند روز پیش اعلام شد بندی در قرارداد رضاييان و باشگاه ...

بیانیه جدید رضاییان: اولویتم پرسپولیس است! - ورزش 24

varzesh-24.ir/news/.../بیانیه+جدید+رضاییان+اولویتم...
رامین رضاییان که برای تحقق رویای بازی در تیم اروپایی به ریزه اسپور ترکیه پیوسته بود، امروز در حالی از این تیم جدا شد که برانکو درباره اش گفته است لیست ...
1 day ago - بیانیه جدید رضاییان: اولویتم پرسپولیس است! رامین رضاییان که برای تحقق رویای بازی در تیم اروپایی به ریزه اسپور ترکیه پیوسته بود، امروز ...
20 hours ago - اسپورت: رضاییان برای رویای در اروپایی ریزه ترکیه بود، در از تیم شد برانکو اش است بالای پرسپولیس است او نمی بنابراین است در تیم میلش ...
رامین رضاییان که برای تحقق رویای بازی در تیم اروپایی به ریزه اسپور ترکیه پیوسته بود، امروز در حالی از این تیم جدا شد که برانکو درباره اش گفته است.

بیانیه جدید رضاییان: اولویتم پرسپولیس است! | News File

newsfile.ir/news/بیانیه+جدید+رضاییان%3A+اولویتم...
بیانیه جدید رضاییان: اولویتم پرسپولیس است! رامین رضاییان که برای تحقق رویای بازی در تیم اروپایی به ریزه اسپور ترکیه پیوسته بود، امروز در حالی از این تیم ...

بیانیه جدید رضاییان؛ انسان جایزالخطاست/ اولویتم پرسپولیس است ...

tsenews.com/بیانیه-جدید-رضاییان؛-انسان-جایزالخطا/
بیانیه جدید رضاییان؛ انسان جایزالخطاست/ اولویتم پرسپولیس است! خبرهای مرتبط · افزون بر ۵۱ میلیارد ریال در تالار بورس منطقه ای اردبیل معامله شد · ۳۹ میلیارد ...

بیانیه جدید رضاییان: اولویتم پرسپولیس است! - میهن بروز

www.mihanbrooz.ir/بیانیه-جدید-رضاییان-اولویتم-پ...
بیانیه جدید رضاییان: اولویتم پرسپولیس است! درفوتبال. ۱۳۹۵-۰۵-۱۰. Brooz ... ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *. نام *. ایمیل *. وبسایت.
رامین رضاییان که برای تحقق رویای بازی در تیم اروپایی به ریزه اسپور ترکیه پیوسته بود، امروز در حالی از این تیم جدا شد که برانکو درباره اش گفت...
1 day ago - آی اسپورت- رامین رضاییان که برای تحقق رویای بازی در تیم اروپایی به ریزه اسپور ترکیه پیوسته بود، امروز در حالی از این تیم جدا شد که برانکو ...
1 day ago - این روزنامه از تصمیم عجیب باشگاه پرسپولیس نوشته است. باید دید در صورت ... بیانیه جدید رضاییان: اولویتم پرسپولیس است! ... کاظمی: بعد از ...

جام نيوز - ورزشی

www.jamnews.ir/service/sport
بمب خبری پرسپولیس در راه است/ رضاییان با شروط خاص باز می گردد .... پیوندهای جام نیوز , بزرگترین مرجع وب سایت های فارسی / وب سایت خودتان را اضافه ... رامین رضاییان: اولویت اولم پرسپوليس است/ اگه نشه مجبورم بر خلاف دلم انتخاب ديگري كنم.

کاریکاتور / لباس جدید داعش! - 20khabar.com

20khabar.com/news/.../کاریکاتور-لباس-جدید-داعش
مُد شدن لباس‌های جدید با نوشته‌های مختلف که به لباس‌های «کیپ کالم» معروف شده، سوژه کاریکاتور تازه‌ای شده است. ... بیانیه جدید رضاییان: اولویتم پرسپولیس است!
Apr 18, 2016 - رامین رضائیان از هواداران تیمش خواست با توجه به اینکه استقلالی‌ها در زمان فوت هادی ... رامین رضاییان: اولویت اول و آخر من فقط پرسپولیس است .... کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری تحلیلی افکارنیوز است و از ...

علی کریمی در مسیر طارمی و رضاییان؟ - دسرا

www.dsra.ir/علی-کریمی-در-مسیر-طارمی-و-رضاییان؟/
1 day ago - جام نیوز – 17 دقیقه پیش; بیانیه جدید رضاییان: اولویتم پرسپولیس است! رامین رضاییان که برای تحقق رویای بازی در تیم اروپایی به ریزه اسپور ...
Translate this page
Mehr News Agency
Jul 13, 2016 - آخرین وضعیت جذب مهاجم جدید برای پرسپولیس و پرونده رامین رضاییان ... وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر وضعیت رامین رضائیان گفت: رضائیان بازیکن پرسپولیس است و باید برای ما بازی کند در غیر ... بیمار ناراضی سایت بیمارستان میلاد را هک کرد! ... حمایت از تولید داخلی و توان بومی اولویت شهرداری سمنان است ...
باشگاه ریزاسپور ترکیه که به تازگی مهدی طارمی و رامین رضاییان را به خدمت ... یک صحنه مشکوک پنالتی رخ داد · بیانیه جدید رضاییان: اولویتم پرسپولیس است!
16 hours ago - عکس:خاص‌ترین لباس المپیک برای کدام کشور است؟ ..... بیانیه جدید رضاییان؛ انسان جایزالخطاست/ اولویتم پرسپولیس است!
وضعیت طارمی، رضاییان و بازیکنان جدید/ واکنش به بیانیه جدید کی‌روش ... وی در مورد غیبت رامین رضاییان در تمرینات پرسپولیس و بی اطلاعی کادر فنی از وی گفت: قطعا ... محیطی که به دیگران عشق می ورزد و پر از مهر و محبت و دوستی است. ... خوب، بد، زشت افشای فیش حقوقی مدیران · بررسی اولویت های کمیسیون اصل ۹۰ · ناتو برای ...

اولين اقدام رضاييان برای بازگشت به پرسپوليس - 11news.ir

11news.ir/.../news/.../اولين-اقدام-رضاييان-برای-بازگ...
2 days ago - رامین رضاییان بعد از فسخ قراردادش با ریزه اسپور ترکیه اعلام کرد در این ... اولويت اول، دوم و سومم پرسپوليس است ... رامين در همين راستا پست جديدی را در اينستاگرامش منتشر كرد تا به نوعی دل آنها را به دست آورد: .... تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به ۱۱نیوز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
12 hours ago - جدول لیگ برتر پس از تساوی پرسپولیس و باخت استقلال. * جدول لیگ .... بیانیه جدید رضاییان؛ انسان جایزالخطاست/ اولویتم پرسپولیس است!
Jun 20, 2016 - کارلوس کی روش در واکنش به انتقادهای اخیر سرمربی پرسپولیس بیانیه ای صادر کرد. ... به گزارش نامه نیوز ، کی روش در بیانیه خود چنین نوشته است: ... تیم ملی باید در اولویت باشد و همه چیز در راستای منافع تیم ملی باشد، اما متاسفانه یک ... راهکاری های برانکو برای بازگرداندن رضاییان به پرسپولیس بعد از طارمی.

رضاییان: اشتباه کردم و پشیمانم/اولویت اول تا سوم من پرسپولیس است + ...

newis.ir/رضاییان-اشتباه-کردم-و-پشیمانماولویت-ا/
1 day ago - رضاییان: اشتباه کردم و پشیمانم/اولویت اول تا سوم من پرسپولیس است + ... (برای رفتن به سایت اصلی نوشته و یا ارسال دیدگاه بر روی ادامه مطلب ...

خبرداغ

khabaredagh.ir/
رد صلاحیت احمدی نژاد قطعی است / او با هیاهو و سخنان تند و تیز به ... رضاییان: اشتباه کردم و پشیمانم/اولویت اول تا سوم من پرسپولیس است + عکس ..... کلیه حقوق این سایت متعلق به خبر داغ بوده و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است. طراحی و ...
2 days ago - رضاییان: اشتباه کردم و پشیمانم/اولویت اول تا سوم من پرسپولیس است + عکس ... به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان رامین رضاییان پس از اینکه .... آب و هوا · اوقات شرعی · نظر سنجی · درباره ما · تماس با ما · نقشه سایت · RSS · پخش زنده. کليه حقوق اين سايت متعلق به باشگاه خبرنگاران بوده و استفاده از مطالب ...

ترکیه، محله برو و بیای فوتبالیست‌های ایرانی!

titreno.ir/.../news/.../ترکیه-محله-برو-و-بیای-فوتبال...
1 day ago - معلوم نیست چه قوانینی برفوتبال ترکیه حاکم است که بازیکنانی که با باشگاه‌های این کشور ... بیانیه جدید رضاییان: اولویتم پرسپولیس است!
2 days ago - رضاییان: اشتباه کردم و پشیمانم/اولویت اول تا سوم من پرسپولیس است + عکس ... به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان رامین رضاییان پس از اینکه به شکلی ... تغییرات جدید در استقلال/مهاجم سابق می رود هافبک سابق می آید ... کليه حقوق اين سايت متعلق به باشگاه خبرنگاران بوده و استفاده از مطالب آن با ذکر ...
باشگاه خبرنگاران جوان: رامین رضاییان پس از اینکه به شکلی عجیب و ناپسند پرسپولیس ... داده، شرایط سختی که در ترکیه تحمل کرده و برنامه اش برای بازگشت به ایران پرداخته است. ... بیانیه جدید رضاییان؛ انسان جایزالخطاست/ اولویتم پرسپولیس.

گل‌های بازی؛ لیون ۳ - ۲ بنفیکا

www.titreno.com/.../news/.../گل-های-بازی-لیون-۳-۲-ب...
بیانیه جدید رضاییان: اولویتم پرسپولیس است! گیشه طرفداری؛ یازده مرداد؛ مربی استقلال ... مونتلا: میلان تازه در شروع راه است · سه امتیاز شیرین برای مدافع قهرماني ...
وضعیت طارمی، رضاییان و بازیکنان جدید واکنش به بیانیه جدید کی‌روش ... سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه حرف‌هایش در مورد کی‌روش را زده است به ... به فعالیت های عمرانی شهر تهران اتخاذ شده است كه اولویت نخست، تكمیل پروژه های ...
Jun 25, 2016 - وضعیت طارمی، رضاییان و بازیکنان جدید پرسپولیس .... رویكرد نسبت به فعالیت های عمرانی شهر تهران اتخاذ شده است كه اولویت نخست، تكمیل پروژه ...

کاریکاتور: کارکرد جدید تلویزیون! - خبر 24

www.khabar-24.com/news/.../کاریکاتور+کارکرد+جد...
برای نمایش تمام اخبار مرتبط با عنوان «کاریکاتور: کارکرد جدید تلویزیون! ... یک صحنه مشکوک پنالتی رخ داد · بیانیه جدید رضاییان: اولویتم پرسپولیس است!
2 days ago - رضاییان: اشتباه کردم و پشیمانم/اولویت اول تا سوم من پرسپولیس است + عکس ... تغییرات جدید در استقلال/مهاجم سابق می رود هافبک سابق می آید ... کليه حقوق اين سايت متعلق به باشگاه خبرنگاران بوده و استفاده از مطالب آن با ذکر ...
وضعیت طارمی، رضاییان و بازیکنان جدید واکنش به بیانیه جدید کی‌روش ... امکانات این ورزشگاه تقریباً کامل شده و آماده میزبانی از سرخپوشان است. ..... باشگاه پرسپولیس از بازی در خارج از کشور به عنوان اولویت مهدی طارمی برای فصل آینده یاد کرد.
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از گلزنی برای پرسپولیس حس خاصی ... مدیر پیشین آکادمی استقلال گفت:مرا از دادگاه نترسانید چون من 10 سال است که در… ... داستان فروش محصولات یک باشگاه و به ویژه پیراهن بازیکنان، داستان جدیدی نیست اما… ... سرمربی مستعفی تیم امید استقلال بعد از کنار رفتنش از این تیم بیانیه ای ...
مدیر برنامه رضائيان در گفت و گو با کاپ، در این باره اظهار داشت: رضائيان عاشق تیم پرسپولیس است و همواره خودش را پرسپولیسی می داند. اگر او در این مدت در تمرینات ...

پايگاه خبری افکارنيوزآرشیو سایت های ایرانی

afkarnews.bazfeed.ir/
تیم رویایی که برانکو ساخته است/خریدهای جدید پرسپولیس ..... منبع : پايگاه خبری افکارنيوزکاوه رضایی قطعا پرسپولیسی می شود ...... برخورد با سگ گردانی ها و برخورد با مزاحمان نوامیس مردم، از مهمترین اولویت های پلیس در تامین امنیت مردم و مسافران ...

پايگاه خبری افکارنيوزآرشیو سایت های ایران

afkarnews.sabafeed.ir/
این طور که پیداست احتمال پیوستن مهاجم ذوب آهن به استقلال کمرنگ شده است. منبع : پايگاه خبری افکارنيوزکاوه رضایی: لژیونر نشوم به استقلال فکر می کنم .... بازیکن جدید پرسپولیس از تلاش کاپیتان استقلال برای آبی پوش شدنش خبر داد. ...... رییس جمهوری مسأله بیکاری و مهاجرت را از موضوعات بسیار مهم و اولویت دار برای دولت ...

پرونده رضاییان و پرسپولیس پیچیده شد - اخبار روز

tasna.ir/.../پرونده-رضاییان-و-پرسپولیس-پیچیده-شد...
Jul 2, 2016 - پربازدیدها شد پربحث‌ها پیچیده پرسپولیس و رضاییان پرونده. ... با این اتفاقات انتقال بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس به ترکیه وارد فاز جدیدی شده است. از سویی پرسپولیسی‌ها بارها .... بیانیه جدید علمای بحرین درباره تولیت حکومت در خمس · نظرآیت الله .... یوونتوس دیگر در اولویت نیست/ براردی در ساسولو می‌ماند

پرسپولیس.......perspolisبلوگل

mahmood2014.bloogle.ir/
رامین رضاییان آخرین بازیکن پرسپولیس بود که از ورزشگاه تختی انزلی خارج شد و ... طبیعی است که الان مدیران باشگاه طبق لیست برانکو در پی جذب نفرات جدید و ترمیم نقاط ضعف باشند. .... به گزارش پرسپولیس نیوز و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، جلسه ...... برچسب ها : پرسپولیس ,برانکو ,فهرست ,اولویت ,کاوه رضایی ...

پایگاه خبری الف - آخرين عناوين ورزشی :: نسخه کاملآرشیو سایت های ایران

alef-varzeshi.arsiz.ir/
به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، عالیشاه بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس قرارداد ..... برای جذب بازیکن هم اولویت ما روی ایرانی‌ها است ولی شاید به سمت جذب بازیکن ..... برانکو درباره رامین رضائیان و اینکه او هم در تمرینات پرسپولیس شرکت نکرده ...
Jul 1, 2016 - سازمان اوقاف و امور خیریه جمهوری اسلامی ایران با انتشار بیانیه ای با دعوت از ... جهان، با وجود همه توطئه ها و دسیسه ها، قدس همچنان اولویت اول جهان اسلام است و ... ۱) نظرات ارسالی شما، پس از تایید توسط خبرگزاری ​میزان​ ​در سایت ​منتشر خواهد شد​. .... رضاییان با پیراهن پرسپولیس در باشگاه ریزه‌اسپور + عکس (۱۳ نظر) ...
سایت آرنیز بزرگترین آرشیو مطالب سایت های پارسی می باشد که به صورت خودکار به ... نفوذ این بار کودکان و نوجوانان کشور را هدف قرار داده است تا نرم نرم، نسل جدید ایرانی ...... می شود که فرهنگ اولویت، بخشی از مسئولین کشور نیست منبع : وبسایت خبری ..... از سرمربیگری مظلومی در استقلال تا توافق شبانه رضایی با پرسپولیس.

پرسپولیس.......perspolis گیل پیکس

mahmood2014.gilpix.ir/
به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، با توجه به فاصله 20 روزه‌ای که پس از دیدارهای ..... رامین رضاییان که در روز چهارشنبه در ترکیب تیم ملی ایران 90 دقیقه برای ایران به ...... اولویت ما برای جذب بازیکن جدید دروازه بان است و به موقع اطلاعات را خواهیم داد.
 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 210
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 447
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 5,939
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 15,386
  • بازدید ماه : 15,386
  • بازدید سال : 392,997
  • بازدید کلی : 4,172,775