loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 195 چهارشنبه 13 مرداد 1395 نظرات (0)

 

پیشرفت هوش مصنوعی این مشاغل را از بین می برد

پیشرفت هوش مصنوعی این مشاغل را از بین می برد

پیشرفت هوش مصنوعی این مشاغل را از بین می برد 

در عصر تکنولوژی و فناوری انتظار داریم همه ابزارها هم به سمت هوشمند شدن پیش روند و در این میان طبیعی است که عده ای بیکار خواهند شد!پیشرفت هوش مصنوعی می تواند برای برخی مشاغل خطرناک هم باشد.

 

اگر شما یک طراح وب هستید، باید بدانید که یک هوش مصنوعی جدید می‌تواند کار شما را انجام دهد. مشتریان می‌توانند مستقیما مشخص کنند که وبسایت دقیق‌شان چه شکلی باشد. این هوش مصنوعی هنوز به مدت محدودی یک بتای آزمایشی است، اما به زودی ارایه می‌شود.

 

این هوش مصنوعی «گرید» (The Grid) نام دارد و این احساس را به شما می‌دهد که گویا با یک انسان تعامل می‌کنید.

 

هوش مصنوعی از راه رسیده است و باید بتوانیم رزومه‌هایمان را قوی‌تر کنیم. امروزه، محققان هوش مصنوعی می‌توانند انبوهی از داده‌های مصرف اینترنت را استخراج کنند. در گذشته، پیشرفت در فناوری باعث شد کارگرانی که کارهای یدی سنگین انجام می‌دهند، کنار گذاشته شوند. حالا هم پیشرفت در هوش مصنوعی درصد قابل توجهی از شغل‌ها را در معرض خطر قرار داده است.

 

پژوهش‌ها نشان می‌دهند که تقریبا هر کاری که افراد حرفه در یک روز کاری عادی انجام می‌دهند، می‌تواند با هوش مصنوعی اتوماتیک شود. حتی پیش‌بینی شده که نصف شغل‌های رایج فعلی به احتمال زیاد تا سال ۲۰۳۵ اتوماسیون می‌شوند.

 

در ادامه ۱۰ شغل را مثال می‌زنیم که احتمالا هوش مصنوعی جای آنها را می‌گیرد.

 

۱- طراح وب/توسعه‌دهنده وب

تکنولوژی جایگزین: گرید

شاید ما انتظار داشتیم که کامپیوترها جای دیگر کامپیوترها را بگیرند، اما هوش مصنوعی پس گرید طراحی و کد نوشتن را از دست طراحان و توسعه‌دهندگان وب خارج می‌کند. این هوش مصنوعی می‌تواند یک ایده کسب و کار و چند تصویر را به یک شاهکار بازرگانی تبدیل کند.

 

۲- بازاریاب آنلاین

تکنولوژی جایگزین: پرسادو (Persado)

یک هوش مصنوعی به نام «پرسادو» (Persado) می‌تواند تقریبا نصف نیروی واحد روابط عمومی را جایگزین کند. پرسادو می‌تواند کمپین‌های تبلیغاتی راه بیندازند و به مشتریان پیام‌های شخصی‌شده بدهد.

 

۳- مدیر دفتر

تکنولوژی جایگزین: بتی

هوش مصنوعی نه تنها در دفتر شما کار می‌کند، بلکه آن را مدیریت می‌کند. بتی یک بات هوشمند است که در حال حاضر به عنوان یک مدیر دفتر در انگلستان آزمایش می‌شود، اما تاکنون بسیار کاربردی و موثر ظاهر شده.

 

او مسوول خوشامدگویی به میهمانان، پیگیری ساعت‌های کاری و اضافه‌کاری کارمندان و نگه‌داری و اندوختن اموال اداره است. او از طریق یادگیری ماشین منحصر به فرد و تطبیقی می‌تواند نقشه‌ی ذهنی زنده‌ای از دفتر کار داشته باشد.

 

۴- حسابدار

تکنولوژی جایگزین: اسمک (Smacc)

انسان‌ها دیگر برای سر و کله زدن با اعداد نیاز نیستند. اسمک فرایند حسابداری را کاملا اتوماتیک کرده و می‌تواند ۳ میلیون کارمند حسابداری آمریکا را از کار برکنار کند. کافی است رسیدها را به آن تحویل دهیم تا این هوش مصنوعی تمام رکوردهای مالی ما را بررسی و مدیریت کند.

 

۵- کارشناس منابع انسانی

تکنولوژی جایگزین: فلت‌پای (FlatPi)

فلت‌پای بهترین جوینده نیروی کار است. فرایند استخدام برای انسان ملال‌آور و خسته‌کننده است، اما هوش مصنوعی می‌تواند در ظرف چند ثانیه کاندیداها را رتبه‌بندی کند.

 

۶- ژورنالیست

تکنولوژی جایگزین: ورداسمیت (Wordsmith)

خبر فوری: دیگر نیازی به خلاقیت شما نیست. خبرگزاری‌های بزرگ از همین حالا خبرهایی را منتشر می‌کنند که برنامه‌های هوش مصنوعی مثل ورداسمیت آنها را نوشته است. کار یک نویسنده انسان نیاز به چند مرحله ویرایش دارد. ورداسمیت می‌تواند حجم زیادی از داده را بخواند و موارد جذاب را گزینش کند و سپس یک گزارش خلاصه و دقیق ارایه دهد.

 

۷- ویراستار

تکنولوژی جایگزین: بولد (Bold)

حالا که صحبت از ویرایش به میان آمد، چرا ویراستار هم در کنار ژورنالیست حذف نشود؟ دستیاران هوشمند بولد اصلاحاتی را پیشنهاد می‌دهند تا ساختار جمله، شفافیت، انتخاب کلمات و دیگر موارد را بهتر کنند.

 

۸- وکیل

تکنولوژی جایگزین: راس

راس یک هوش مصنوعی وکیل است که برای پاسخ به سوالات، انجام تحقیق و به روز ماندن درباره پرونده‌های اخیر مناسب است و می‌تواند مفید باشد.

 

۹- پزشک

تکنولوژی جایگزین: بابیلون

بابیلون حواسش به شما هم هست. این هوش مصنوعی می‌تواند زبان ساده را بفهمد تا علایم را هنگام بروز تشخیص دهد. سپس یک قدم فراتر می‌رود و سلامت کلی ما را زیر نظر می‌گیرد تا از بیماری در آینده جلوگیری کند.

 

۱۰- روان‌شناس/روان‌پزشک

تکنولوژی جایگزین: الی

الی یک هوش مصنوعی روان‌پزشک است که از احساسات انسانی آگاه به نظر می‌رسد. الی با استفاده از حسگر کینکت که از آن برای Just Dance استفاده می‌کنیم،

 

زبان بدن ما را می‌فهمد و مثل یک انسان واکنش نشان می‌دهد و از طریق آواتار روی صفحه نمایش‌اش کارهایی مثل لبخند زدن، سر تکان دادن و شانه بالا انداختن را انجام می‌دهد. نکته جالب اینجاست که او مردم ترجیح می‌دهند سفره دلشان را پیش او بگشایند تا یک انسان.

 


Google
About 1,250,000 results (0.32 seconds)
Search Results
پیشرفت هوش مصنوعی این مشاغل را از بین می برد - پارس ناز
www.parsnaz.ir/پیشرفت-هوش-مصنوعی-مشاغل-را-بی...
Translate this page
پیشرفت هوش مصنوعی این مشاغل را از بین می برد در عصر تکنولوژی و فناوری انتظار داریم همه ابزارها هم به سمت هوشمند شدن پیش روند و در این میان طبیعی.
پیشرفت هوش مصنوعی این مشاغل را از بین می برد - خبر 24
www.khabar-24.com/search/?...پیشرفت+هوش+مصنو...
Translate this page
پیشرفت هوش مصنوعی این مشاغل را از بین می برد \nدر عصر تکنولوژی و فناوری انتظار داریم همه ابزارها هم به سمت هوشمند شدن پیش روند و در این میان طبیعی است که عده ...
تکنولوژی شغل‌ها را از بین می‌برد - برترین ها
www.bartarinha.ir/.../تکنولوژی-شغل‌ها-را-از-بین-می‌ب...
Translate this page
Jul 20, 2016 - پیشرفت تکنولوژی در زمینه‌هایی مانند هوش مصنوعی، روباتیک و ... تکنولوژی تا سال ۲۰۲۰ میلادی حدود پنج میلیون شغل را از بین می برد ... این همایش با حضور مدیران و رهبران شرکت‌های بزرگ جهان در سویس برگزار شده است. مدیران ۳۵۰ ...
الف - تکنولوژی شغل‌ها را از بین می‌برد
alef.ir/vdcgtt9wzak9uq4.rpra.html?374140
Translate this page
Jul 20, 2016 - پیشرفت تکنولوژی در زمینه‌هایی مانند هوش مصنوعی، روباتیک و ... در گزارش این همایش آمده است که حدود ۷.۱ میلیون شغل در ثروتمندترین کشورهای جهان، ...
ربات ها تا کجا پیش می‌روند؟ | ITIRAN
itiran.com/d/68855
Translate this page
Jul 20, 2015 - البته این پیشرفت اتوماسیون‌ها، نرم‌افزارها و هوش مصنوعی مشاغل جدیدی مانند ... نورت وسترن، هوش مصنوعی در کوتاه‌مدت و میان‌مدت مشاغل را از بین می‌برد، ...
ربات ها تا کجا پیش می‌روند؟ | شرکت رایان بهمن - بهمن پرداز
rbp.ir/blog/ربات-ها-تا-کجا-پیش-می‌روند؟
Translate this page
سرعت پیشرفت هوش مصنوعی و دیگر تکنولوژی‌ها رو به افزایش است و دانشمندان به ... برای مدت‌ها این تفکر وجود داشت که تکنولوژی مشاغل روتین را از بین می‌برد و در ...
سرعت پیشرفت هوش مصنوعی - صبح بخیر
sobbekheir.com/tag/سرعت-پیشرفت-هوش-مصنوعی
Translate this page
برای مدت‌ها این تفکر وجود داشت که تکنولوژی مشاغل روتین را از بین می‌برد و در ... سرعت پیشرفت هوش مصنوعی و دیگر تکنولوژی‌ها رو به افزایش است و دانشمندان به ...
اریک اشمیت: هوش مصنوعی تهدیدی برای انسان ها و مشاغل آنها نخواهند بود
www.entekhab.ir/.../اریک-اشمیت-هوش-مصنو...
Translate this pageEntekhab
در این صورت، اریک اشمیت، مدیر عامل سابق گوگل و رییس هیئت مدیره کنونی آلفابت، ... وجود ندارد که ما در حال ساخت ابزارهایی باشیم که باعث از بین رفتن مشاغل شوند.» ... وی می گوید که در سال های اخیر، هوش مصنوعی با پیشرفت های شگرفی همراه بوده اما ...
تکنولوژی شغل ها را از بین می برد | پیشرفت تکنولوژی در زمینه
www.ghatreh.com/news/.../تکنولوژی-شغل-بین-برد
Translate this page
Jul 20, 2016 - پیشرفت تکنولوژی در زمینه هایی مانند هوش مصنوعی، روباتیک و بیوتکنولوژی در سال های اخیر بسیار سریع بوده است. اخی.
آیا شغل شما در حال نابودی است؟ | ماهنامه بزرگراه رایانه
www.chmag.com/content/1399
Translate this page
Dec 27, 2015 - هوش مصنوعی در مقابل بانکداری. پیشرفت تکنولوژی هوش مصنوعی احتمالا بزرگترین تهدید برای مشاغلی ... آیا این تکنولوژی مشاغل را از بین میبرد؟
تکنولوژی شغل‌ها را از بین می‌برد | News File
newsfile.ir/news/تکنولوژی+شغل‌ها+را+از+بین+می‌برد
Translate this page
پیشرفت تکنولوژی در زمینه‌هایی مانند هوش مصنوعی، روباتیک و بیوتکنولوژی در ... اخیرا گزارشی توسط انجمن اقتصاد جهانی منتشر شده که ادعا می‌کند این پیشرفت به ... به انقلاب صنعتی را موجب می‌شود که باعث از بین رفتن تعداد زیادی شغل خواهد شد.
کارفرمایان بزرگ دنیا ربات ها را جایگزین انسان ها می کنند - سیناپرس ...
sinapress.ir/.../کارفرمایان-بزرگ-دنیا-ربات-ها-را-جایگ...
Translate this page
Jun 15, 2016 - کارفرمایان بزرگ دنیا ربات ها را جایگزین انسان ها می کنند ... هوش مصنوعی برای نوشتن گزارش های این خبرگزاری استفاده می کند. ... دارد مشاغل زیادی را در مقایسه با مشاغلی که از بین می برد، ایجاد کند و این ... در این بین اینترنت مشاغل رسانه ای زیادی ایجاد کرده اما این مشاغل به اندازه مشاغل نابودشده در بخش چاپ نبوده است.
جدالِ تکنولوژی با مشاغل دنیا
www.shahrahnews.ir › خانه › اخبار اقتصادی
Translate this page
Jul 23, 2016 - تکنولوژی تا سال ۲۰۲۰ میلادی حدود پنج میلیون شغل را از بین می‌برد. پیشرفت تکنولوژی در زمینه‌هایی مانند هوش مصنوعی، روباتیک و بیوتکنولوژی ... منتشر شده که ادعا می‌کند این پیشرفت به زودی اتفاقی شبیه به انقلاب صنعتی را ...
ربات های پیشرفته و انقلاب صنعتی چهارم - خبرآنلاین
www.khabaronline.ir/detail/501856/ict/2048 - Translate this page
Jan 21, 2016 - علی کریمی دوستانش را به ویلای لواسانش برد/ عکس ... این قبیل نوآوری ها در کنار خیزش ربات ها در بخش های تولید و خدمات می ... این قبیل بیم ها درباره تاثیر فناوری بر از بین رفتن مشاغل، جدید نیستند ... پرسش این است که با توجه به سرعت تغییر کنونی و وجود فاکتور هوش مصنوعی که تهدیدی برای مشاغل پیشتر امن ...
عکس های زیبا از دسته گل های عروس 1395 | پردیس سلامت
www.irangapco.com › تفریحی و سرگرمی
Translate this page
May 2, 2016 - تصاویر زیبا و رویایی از دسته گل های عروس برای عروس خانم هایی که می خواهند در روز زیبای ... پیشرفت هوش مصنوعی این مشاغل را از بین می برد ...
ربات های پیشرفته و انقلاب صنعتی چهارم - عصر ایران
www.asriran.com › صفحه نخست › فناوری و IT
Translate this page
Jan 23, 2016 - پیشرفت های پرشتاب حاصل شده در حوزه رباتیک و هوش مصنوعی، چشم انداز انقلاب ... این قبیل نوآوری ها در کنار خیزش ربات ها در بخش های تولید و خدمات می توانند بسیاری از ... این قبیل بیم ها درباره تاثیر فناوری بر از بین رفتن مشاغل، جدید نیستند. ... صحنه تکان دهنده از ببری که زنی را برد و زنده زنده خورد (+فیلم).
آموزش دروس هشتم پایه به پایه - با هوش مصنوعی مهربان باشیم
7tomdars.mihanblog.com/post/267
Translate this page
Apr 22, 2016 - با هوش مصنوعی مهربان باشیم. ... این پیشرفت هایی که زندگی را متحول می کنند ، هوش مصنوعی باشد که اختلاف نظر بر سر آن بسیار .... ماشین‌های هوشمند هیچ‌گاه نیاز به کسب‌وکار، سوددهی یا رشد اقتصادی را از بین نخواهند برد. در آینده کارآفرینان با استفاده‌ی بهینه از فناوری‌های نوین به ایجاد مشاغل جدید ادامه خواهند داد و برای ...
ترجمان 16 ارديبهشت 1394 ساعت 10:57 http://tarjomaan.com/vdce ...
tarjomaan.com/gete.x8fbjh8wz9bij.html
Translate this page
به این موارد می توان ربات های خودترمیم گر را نیز افزود که در محیط های پرخطر مانند ... گفته ای که از دید مدیران خوش بین نیویورک تایمز، نشانه ای از گرفتار آمدن رییس ... در شرایط اشتغال کامل به سر می برد و در نتیجه، نگرانی از بیکاری کارگران کاهش ..... با پیشرفت تحقیقات مرتبط با هوش مصنوعی، زمان آن فرارسیده است که پژوهش ها نه ...
نگاهی به فناوری ظرف سی سال آینده، سخنرانی ری کورزویل
vista.ir/.../نگاهی-به-فناوری-ظرف-سی-سال-آینده،-سخن...
Translate this page
جهانی را مجسم کنید که تفاوت بین انسان و ماشین محو می شود. ... قرن بیست و یکم به روایت ری کوزویل وعده زمانی را می دهد که پیوند هوش انسان با هوش مصنوعی .... یکی از دلالت های این پیشرفت ها این است که می توانیم هوش انسان ها را فوق العاده تقویت کنیم. ... می گیرند و سینگال هایی را جایگزین آن می کنند که فرد را به دنیای خیالی می برد.
تکنولوژی - برچسب ها
www.binahaiat.com/fa/Tags/tag/تکنولوژی
Translate this page
اینترنت می تواند یکی از مهم ترین ضروریات خانه شما باشد، اما پیشرفت ها در این زمینه به آرامی صورت می گیرد و کیفیت سرویس دهی به مشتریان ... هوش مصنوعی مهم ترین فن آوری اخیر بشریت محسوب می شود ..... آیا تکنولوژی مشاغل را از بین می برد؟
اریک اشمیت: هوش مصنوعی به شکل اجتناب ناپذیری برخی از مشاغل امروزی ...
digitime.vcp.ir/.../1525601-اریک-اشمیت-هوش-مصنوعی...
Translate this page
Mar 16, 2016 - اریک اشمیت: هوش مصنوعی به شکل اجتناب ناپذیری برخی از مشاغل امروزی ... آن در دنیا شکل گرفته: یکی اینکه ادعا می گردد هوش مصنوعی موجب پیشرفت ... هر چه محصولات هوش مصنوعی بیشتر می گردد، این نگرانی ها نیز پررنگ تر ... به همین دلیل، برد این برنامه رایانه ای برای بسیاری از اهالی تکنولوژی بسیار عجیب بود.
هفته نامه ایرانشهر هفته 14: IRANSHAHR w14 - Google Books Result
https://books.google.com/books?id=n4i3DAAAQBAJ - Translate this page
ketab.com - Antiques & Collectibles
توسعه هوش مصنوعی می تواند خطرناک باشد زن هفتاد و چند ساله هندی نخستین فرزند خود را ... او همچنین گفت که این پوست در آینده می تواند برای کسانی که دچار بیماریهای ... پیچیده از خود بروز دهد، جامعه بین المللی نیاز دارد پیش از وقوع یک فاجعه، قوانین محدود ... وی در ادامه تاکید کرد که «اگر ما تمام مشاغلی که نیاز به کار فیزیکی یا حتی ...
[PDF]هوش مصنوعی گوگل 2865 کتاب رمان می خواند - فناوران
www.itmen.ir/.../8ccc46d4c3464d698db0c2d275b13e...
Translate this page
May 8, 2016 - اندرو دای، مهندسی که این طرح را به پیش می برد، در. اینباره گفت: ... هوش مصنوعی این ش رکت گفت: در حال حاضر هوش. مصنوعی گوگل ... محاسبات پیشرفته موازی یا. HPC برای ... ساکن در ایستگاه فضایی بین المللی به کار گرفته می شود. درحقیقت می ... و کارگران و صاحبان مشاغل مختلف از آینده شغلی خود. در برابر ...
6 شغلی که کامپیوترها قادر به انجام آن نیستند! | تعمیر کامپیوتر در محل ...
comforcom.com/6-شغلی-که-کامپیوترها-قادر-به-انجا...
Translate this page
کامپیوترها و هوش مصنوعی امروزی قادر به هدایت خودروها و انجام بسیاری از کارها هستند. اما در این بین شغل هایی نیز وجود دارد که اگرچه انسان ها به خوبی از پس آن ه. ... پیشرفت هایی که دوربین های دیجیتالی تا به حال داشته اند، هنر عکاسی و تصویربرداری ... شاید برای چند لحظه جذاب باشد؛ اما پس از آن به مصنوعی بودن این موضوع می توان پی برد.
6 شغلی که کامپیوترها قادر به انجام آن نیستند » شبکه مجازی مدرسان ...
computer.razaviedu.ir/.../6-شغلی-که-کامپیوترها-قادر...
Translate this page
کامپیوترها و هوش مصنوعی امروزی قادر به هدایت خودروها و انجام بسیاری از کارها هستند. اما در این بین شغل هایی نیز وجود دارد که اگرچه انسان ها به خوبی از پس آن ها برمی آیند، اما ... پیشرفت هایی که دوربین های دیجیتالی تا به حال داشته اند، هنر عکاسی و ... شاید برای چند لحظه جذاب باشد؛ اما پس از آن به مصنوعی بودن این موضوع می توان پی برد.
اندر احوالات هوش مصنوعي در ايران/ هوش مصنوعي به چه کار مي آيد؟
www.kiarebidar.com/.../اندر+احوالات+هوش+مصنوعي+در...
Translate this page
Apr 6, 2016 - هوش مصنوعي ازعلومي است که در دهه هاي گذشته پيشرفت شگرفي را در علم به ... يک عامل هوشمند سيستمي است که با شناخت محيط اطراف خود، شانس موفقيت خود را بالا مي برد. ... و همه مي دانند استفاده از اين ماشين آلات باعث ايجاد شغل هاي جديد گرديد . ... اگر نگاهي کلي به گرايش هاي هوش مصنوعي بيندازيم، اين گرايش بين نرم ...
بازبه یادتو - فرضیه ساخت ربات های هوشمند تر از انسان
baz-be-yade-to.blogfa.com/post-200.aspx
Translate this page
آنها می گویند پیشرفت های تکنولوژی باعث از دست رفتن مشاغل بسیار زیادی در زمینه های ... این کنفرانس توسط اتحادیه یی برای پیشرفت هوش مصنوعی برگزار شد. ... بحث کنند که می تواند با تبادل مواد ژنتیکی در بین اندام ها به زندگی شکل دیگری دهد. ... از اسهال رنج می برد، صورت روی نمایشگر گفت؛ «اïه، با شنیدن این خبر متاثر شدم.
[DOC]بين اعضاي يك سازمان وقتي با مفروضات مشتركي نسبت به اهداف مشترك ...
www.niordc.ir/.../modiriyate%20strategy_5269.doc
Translate this page
علاوه بر اين موارد زير را نيز مي توان در سودآوري مديريت استراتژيك مطرح نمود . ... و پيش برد برنامه ها و فعاليتهاي خود با افق بلند مدت و در جهت دستيابي باهداف و ... دهي مجدد برنامه ها، مديريت و همكاريها و نيز براي ارزيابي پيشرفت سازمان در اين زمينه ها ...... از تكنولوژي و كاربردهاي هوش مصنوعي و سيستم هاي خيره كننده كه اينك در بسياري از ...
[DOC]فرضیه ساخت ربات های هوشمند تر از انسان
www.ssme.ir/files/1249.doc
Translate this page
آنها می گویند پیشرفت های تکنولوژی باعث از دست رفتن مشاغل بسیار زیادی در زمینه های ... این کنفرانس توسط اتحادیه یی برای پیشرفت هوش مصنوعی برگزار شد. ... بحث کنند که می تواند با تبادل مواد ژنتیکی در بین اندام ها به زندگی شکل دیگری دهد. ... از اسهال رنج می برد، صورت روی نمایشگر گفت؛ «اïه، با شنیدن این خبر متاثر شدم.
سایت خبری و سرگرمی | یک سایت دیگر با وردپرس فارسی | برگه 3
pglink.ir/page/3/
... but a gift to be enjoyed” زندگی یک هدیه است که باید ازش لذت برد نه مشکلی که باید حلش کرد ..... پیشرفت هوش مصنوعی این مشاغل را از بین می برد · آگوست 2, 2016 ...
هوش مصنوعی صفحه اصلی - خبر ایرونی
iruni.ir/search/?...هوش%20مصنوعی%20صفحه%20اصل...
Translate this page
ناخن مصنوعی ریشه ناخن را از بین می برد! ... امروز ولی این هوش مصنوعي که «AlphaGo» نام دارد، موفق شد تا چهارمین پیروزی خود در برابر این قهرمان جهانی را به دست آورد تا ...
انقلاب هوش مصنوعی و انسان محوری بیشتر کسب و کار های آینده - خوارزمی
kharazmi.org/read/ccq0
Translate this page
Feb 6, 2015 - اما با پیشرفت رباتیک هوشمند، هوش مصنوعی، اینترنت اشیاء و بزرگ‌داده؛ نحوه اداره، ... سوال این است که چه مشاغلی برای انسان باقی می ماند؟ ... استفاده از سیستم های طبقاتی، مدیر های خود بزرگ بین یا نخبه گرا؛ نمی تواند تفکر سطح ...
با هوش مصنوعی مهربان باشیم
https://www.webgardha.com/.../با-هوش-مصنوعی-مهربان... - Translate this page
Apr 23, 2016 - با هوش مصنوعی مهربان باشیم همیشه اختراعات بزرگ با تغییر و ... باوجود اینکه همه ی پیشرفت های ما محصول هوش هستند ولی موضع گیری در مورد ... از فناوری های نوین به ایجاد مشاغل جدید ادامه خواهند داد و برای تصدی این شغل ها ... دوربین سینمایی جدید Lytro نیاز به پرده های سبز برای خلق افکت های تصویری را از بین می برد ...
آموزش حرفه وفن - آشنایی با مشاغل و رشته ها ۲۸ - مهندسی رباتیک
herfehvafan1.blogfa.com/post-149.aspx
Translate this page
گستردگی علم رباتیک همان طور که در ارتباط این رشته با دیگر رشته ها ذکر شد، برای فعالیت و نوآوری و تحقیق و پیشرفت یکی از وسیع ترین شاخه های فنی مهندسی می باشد. ... یک بیمار و بهبودی وی شده است که قطعاَ لذت موفقیت آن خستگی زحمتتان را از بین می برد. ... کامپیوتر ( برنامه نویسی - هوش مصنوعی - الگوریتم - شبکه و ... )
6 شغلی که کامپیوترها قادر به انجام آن نیستند! | تعمیر شبکه
networkrepair.ir/?p=4407
Translate this page
کامپیوترها و هوش مصنوعی امروزی قادر به هدایت خودروها و انجام بسیاری از کارها هستند. اما در این بین شغل هایی نیز وجود دارد که اگرچه انسان ها به خوبی از پس آن ها. ... واقع می شوند. پیشرفت هایی که دوربین های دیجیتالی تا به حال داشته اند، هنر عکاسی و ... شاید برای چند لحظه جذاب باشد؛ اما پس از آن به مصنوعی بودن این موضوع می توان پی برد.
هوش مصنوعی - آکاایران
www.akairan.com/elmi/tag/هوش%20مصنوعی/
Translate this page
هوش مصنوعی فیلم,هوش مصنوعی در ایران,هوش مصنوعی pdf,هوش مصنوعی پیام نور,هوش ... کنید که در آن مادر از کمک بدون منتی که به او می شود لذت می برد و فرزند خانواده که. ... می سازند + تصویر آکایران :جدیدترین پیشرفت در حوزه هوش مصنوعی، ربات هایی که ... اما در این بین شغل هایی نیز وجود دارد که اگرچه انسان ها به خوبی از پس آن ها برمی ...
آیا هوش مصنوعی میتواند روزی علیه بشر قیام کند؟ - ورزش بانوان
www.varzeshebanovan.com/8094
Translate this page
با پیشرفت روز افزون علم، نفوذ هوش مصنوعی در زندگی ما بیشتر و بیشتر می‌شود. اما شاید نگرانی که در بین عموم وجود داشته باشد، بیش اندازه شدن این نفوذ باشد. ... خانواده‌ای را تصور کنید که در آن مادر از کمک بدون منتی که به او می‌شود لذت می‌برد و فرزند خانواده که بسیار باهوش و سخت‌کوش نیز ... فناوری زمانی مختص کار و مشاغل بود.
Qbasic - آیا ربات های هوشمند انسان ها را پشت سر خواهند گذاشت؟
qbasic0209.blogfa.com/post/37 - Translate this page
عده ای ازدانشمندان علوم کامپیوتر در عین حال که پیشرفتهای هوش مصنوعی متحیر شده اند، ... نگرانی دانشمندان از این جهت است که پیشرفت های بیشتر در این زمینه منجر به ... آنها می گویند پیشرفتهای تکنولوژی باعث از دست رفتن مشاغل بسیار زیادی در ... کنند که می تواند با تبادل مواد ژنتیکی در بین اندامها به زندگی شکل دیگری دهند.
نوآوری ا لکترونیکی e-innovation - طراحی صنعتی ایرانی
www.newdesign.ir/search.asp?id=609&rnd=1591
Translate this page
Jan 14, 2010 - بدون شک، پیشرفت های جدید در عرصه زندگی بشر، از طریق نوآوری و خلاقیت حاصل شده است. ... در این شرایط، تنها خلاقیت و نوآوری می تواند حتی از ابهام و عدم وضوح موجود، ... خلاقیت و نوآوری، ایجاد رقابت بین کشورهای مختلف در حال توسعه است. ... های تکنولوژیکی، اقتصادی، تجاری و نیز مشاغل الکترونیکی، پی برد.
تاریخچه هوش مصنوعی - آفتاب
www.aftabir.com › مقالات › علوم انسانی › روانشناسی
Translate this page
Oct 12, 2010 - با این عنوان می توان به هویت هوشمند یک ابزار مصنوعی اشاره کرد. ... دهه ۱۹۶۰ را می توان دهه توسعه و پیشرفت تحقیقات در زمینه هوش مصنوعی ... یک عامل هوشمند سیستمی است که با شناخت محیط اطراف خود، شانس موفقیت خود را بالا می برد. ... وقتی بین شما و گوگل هیچ رازی باقی نمی ماند! .... بانک اطلاعات موبایل مشاغل کشور.
با هوش مصنوعی مهربان باشیم - زومیت
www.zoomit.ir/2016/.../be-kind-to-artificial-intelligen...
Translate this page
Apr 22, 2016 - نگاهی بی‌طرفانه به مزایای چشمگیر هوش مصنوعی و مقایسه‌ی آن با سایر ... هایلایت: گجتی که موبایل را به چشم پزشک تبدیل می کند ... ایران یکی از مقاصد سرمایه گذاری خارجی برای اپراتورهای مخابراتی مطرح بین المللی است .... بعد از فراهم کردن امکان دسترسی به نیروی ویرانگر دینامیت به این مسئله پی برد و با تأسیس ...
تا چند سال دیگر ربات ها هم خانه‌ی ما می شوند؟
www.farhangnegar.ir/news/20479
Translate this page
Nov 1, 2015 - در اولین روزهای ساخت ماشین های خودکار این دستگاه ها در کارخانه ها و کارگاه ها مورد استفاده قرار می گرفتند اما اکنون با پیشرفت آن ها شاهد استفاده از ... تولیدی و ساخت و ساز می شود اما شغل های پشت میزی نیز در معرض خطر از بین رفتن قرار دارند. ... تولیدی می شوند می توان انتظار داشت که با افزایش هوش مصنوعی ربات ها این ...
واهمه استیون هاوکینگ از پیشرفت‌های هوش مصنوعی - وبلاگینا
weblogina.com/article/artificial-intelligence-hawking/
Translate this page
May 24, 2014 - آیا پیشرفت‌های صورت گرفته در هوش‌مصنوعی منجر به سقوط بشر خواهد شد؟ ... خواهد بود و در بهترین شرایط وابستگی شدیدی بین بقای ما و آنها بوجود خواهد آمد. ... ۴۵ درصد از آمریکایی‌ها شغل خود را به دلیل جایگزینی آنها با روبات‌ها از دست خواهند داد. .... ولی این تعصب دانشمندان نسبت به علمشان است که خطر را از یاد ما می‌برد.
آیا شاهد قیام روبات‌های با هوش مصنوعی خواهیم بود؟ - نامه نیوز
namehnews.ir/.../آیا-شاهد-قیام-روبات‌های-با-هوش-مصنوع...
Translate this page
Jul 26, 2015 - با پیشرفت روز افزون علم، نفوذ هوش مصنوعی در زندگی ما بیشتر و بیشتر می‌شود. اما شاید نگرانی که در بین عموم وجود داشته باشد، بیش اندازه شدن این نفوذ باشد. ... که به او می‌شود لذت می‌برد و فرزند خانواده که بسیار باهوش و سخت‌کوش نیز هست، در حال تفکر است ... وینسنت می‌گوید: فناوری زمانی مختص کار و مشاغل بود.
تشخیص تیزهوشی (استعداد) کودک - روانشناسی کودک-مشاوره نوجوان
kodakonojavan.com/تشخیص-تیزهوشی-استعداد-کودک/
Translate this page
در مورد هوش تصورات متفاوتی بین افراد، وجود دارد، برای مثال عده ای می اندیشند که هوش از ... نقاط قوت کودک، ساختار دادن به محیط یادگیری او و سنجش رشد و پیشرفت کودک در طی زمان است. ... مشاغلی که مناسب هر کدام از این هوش ها است ارائه می گردد. ... کودک با هوش در اعداد لذت می برد: از پرسیدن سوال، شرکت در تجربیات و آزمایش ها ، حل مسایل ...
اریک اشمیت: هوش مصنوعی تهدیدی برای انسان ها و مشاغل آنها نخواهند بود ...
tnews.ir/دیجیاتو/8ed260036734.html - Translate this page
گاهی فیلم های سینمایی به سراغ سوژه هایی می روند که در آن، ماشین و ربات ها بر انسان ... در این صورت، اریک اشمیت، مدیر عامل سابق گوگل و رییس هیئت مدیره کنونی ... نیویورک به سخنرانی پرداخت و در مورد ترسی که از هوش مصنوعی و پیشرفت هایش وجود دارد گفت. ... اریک اشمیت: هوش مصنوعی تهدیدی برای انسان ها و مشاغل آنها نخواهند بود ...
[PDF]ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﺗﻐﯿﯿﺮات ﻋﻤﺪه . ﻧﯿﺮوی اﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﻣﻬﻤﺘ
www.post.ir/_.../7_20090509_155053.pdf
Translate this pageIran Post
May 5, 2009 - رﯾﺰی و ﻧﻈﺎرت ﺑﺮ ﮐﺎرﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ از ﻃﺮﯾﻖ رﺑﺎﺗﯿﮏ و ﻫﻮش ﻣﺼﻨﻮﻋﯽ اﻧﺠﺎم ﻣﯽ ... ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﭘﯿﺸﺮﻓﺘﻬﺎی ﺗﮑﻨﻮﻟﻮژی، در آﯾﻨﺪه ﺗﻨﻬﺎ ﮐﺎرﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺿﺮورت آن اﺣﺴﺎس ﻣﯽ ﺷﻮد اﻧﺠﺎم ﻣﯽ ... ﮐﻨﻮﻧﯽ در زﻣﺎن آﯾﻨﺪه زﯾﺮ ﺳﻮال ﻣﯽ. ﺑﺮد . در اﯾﻦ ﻣﻘﺎﻟﻪ ﻣﻔﺎﻫﯿﻢ ﮐﻠﯿﺪی ﮐﺎر راﻫﻪ، ﮐﺎر ، ﺷﻐﻞ وﺷﻐﻞ زداﯾﯽ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﻋﻠﻤﯽ ﺷﺪه و ﺑﺎ روﯾﮑﺮدی ... در ﺑﻌﻀﯽ ﻣﻮاﻗﻊ ﺑﯿﻦ ﮐﺎراﻫﻪ و ﺷﻐﻞ ﺗﻔﺎوﺗﯽ اﯾﻨﭽﻨﯿﻦ ﻗﺎﺋﻞ ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ ﮐﻪ ﮐﺎراﻫﻪ دوره زﻣﺎﻧﯽ ﻃﻮﻻﻧﯽ ﺗـﺮی.
فناوري اطلاعات، رويكردي نوين در اشتغال زايي - مهدی صفرزاده
mehdisafarzade.blogfa.com/post-2.aspx
Translate this page
در اين پژوهش، ابتدا به اهميت اشتغال زايي و وظايف و محدوديت دولت ها دربرنامه ريزي ... آيا در فضاي جديد ارتباطات، مي توان افراد متقاضي شغل را با موقعيت هاي شغلي موجود در .... هر چند كه فضاي پيش بيني شده، بسياري از مشاغل امروزي را از بين خواهد برد . ... سيستم هوش مصنوعي در مراكز آموزشي، به عنوان يك دستيار و مشاور با ارزش براي ...
واهمه انسان از هوش مصنوعی (یک هوش مصنوعی واقعی ممکن است جهان ما را نابود ...
techlist.blog.ir/post/37
Translate this page
Feb 11, 2015 - این امر که در آستانه میان سالگیش ممکن است هوش ماشین ها از هوش انسان فراتر برود ... پیشگویی های افراطی در مورد هوش مصنوعی را می توان به پیشگویی ها در مورد ... پیشرفت های اخیر در هوش مصنوعی از برنامه های کمک رسانی اتوماتیک مانند ... ختم شود ولی خیلی بیشتر از چیزی که امثال بوستروم فکر می کنند کار خواهد برد.
چارت حقوق ازاد - تفریحی خبری
rsslinker.com/57916/چارت-حقوق-ازاد/
Translate this page
15 hours ago - چارت حقوق ازاد در پورتال تفریحی خبری انتشار یافته می باشد چارت حقوق ازاد ... ساخت وساز تهران · پیشرفت هوش مصنوعی این مشاغل را از بین می برد ...
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 218
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 419
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 1,809
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 11,256
  • بازدید ماه : 11,256
  • بازدید سال : 388,867
  • بازدید کلی : 4,168,645