loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 179 چهارشنبه 13 مرداد 1395 نظرات (0)

 

سرمربی تیم نفت گفت: با انتشار قراردادها موافق نیستم.
کاپ: علی دایی درباره انتشار رقم قراردادها اظهار داشت:درآمدهای فوتبالی چه ربطی به تجارت خارجی من دارد. 25 سال در حال تجارت هستم و خداراشکر همیشه در این راه بودم و ربطی به فوتبالم ندارد. با انتشار قراردادها موافق نیستم این یک امر خصوصی است که در همه جای دنیا مخفی است و فقط در مملکت ما چنین  اتفاقی می افتد.
وی درباره اینکه چرا در این دولت فوتبال زیره ذره بین رفته و اینقدر حساسیت روی قرارداد فوبتالیست های ایجاد شده بیان داشت: برای مدیران  ما فرقی نمی کند. درباره قراردادها که فقط بسته می شود و پرداخته می شود از سوی باشگاه، من بالای 50، 60 درصد از قراردادم را از باشگاه صبا طلبکارم از همه باشگاه ها طلب دارم. این رقم ها فقط عنوان می شود و من تنها طلبکار فوتبال نیستم هرکسی در فوتبال قرارداد می بندند طلبکار است اما اداره مالیات این حرف ها سرش نمی شود و کاری ندارد ما چقدر پول می گیریم براساس این مبالغ اعلام شده از ما مالیات می گیرند.
دایی درباره اینکه چرا فقط قرارداد فوتبالی ها اعلام می شود و دیگر رشته های ورزشی مثل والیبالیست ها قراردادشان افشا نمی شود گفت: چرا کار اشتباه مان را تعمیم دهیم. این همه آدم ها هستند در کشورمان پول های آنچنانی در می آورند چرا آنها اعلام نمی شود در فوتبال ما فوق فوقش بهترین فوتبالیست یک و نیم میلیارد در می آورد ولی در  کشورمان درآمد هفتگی آنها یک ونیم میلیارد است. هرکسی هم که زحمت می کشد و پول در می آورد حقش است. بخواهیم نخواهیم فوتبال ورزش اول دنیاست. 
وی درباره اینکه از وقتی که سیاسیون وارد ورزش شدند فوتبال زیر سوال رفته و در این چهار، پنج سال اخیر اینقدر ذره بین روی فوتبال گذاشته اند خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم فوتبال حرف اول را می زند شما نگاه کنید یک سیاستمدار حتی اگر هرکاری هم بکند مثل یک فوتبالیست معمولی به چشم نمی آید. 
سرمربی نفت درباره اینکه بازیکنانی مثل رضاییان و طارمی لژیونر می شوند و سپس برمی گردند عنوان کرد: من نمی دانم برای بازیکنان در ترکیه چه اتفاقی افتاده و چرا رفتند و چرا برگشتند. 
دایی درباره مطالباتش از پرسپولیس اذعان داشت: مطالباتم از این تیم به قوت خود باقی است و هنوز پرداخت نشده است. 


Google
About 361,000 results (0.54 seconds)
Search Results
دایی: تجارتم ربطی به فوتبال ندارد - برترین ها
www.bartarinha.ir/.../دایی-تجارتم-ربطی-به-فوتبال-...
Translate this page
15 hours ago - کاپ: علی دایی درباره انتشار رقم قراردادها اظهار داشت:درآمدهای فوتبالی چه ربطی به تجارت خارجی من دارد. 25 سال در حال تجارت هستم و خداراشکر همیشه در ...
دایی:تجارت من ربطی به فوتبال ندارد - کاپ - شهرخبر
www.shahrekhabar.com/sport/1470151200837906
Translate this page
دایی:تجارت من ربطی به فوتبال ندارد - کاپ. ... احترام نظامی بازیگر زن سوری به ارتش+عکس · عکس/ لوکس‌ترین خودروی کیا در تهران · عکس/ متلاشی شدن پراید پس از ...
Images for ‫دایی: تجارتم ربطی به فوتبال ندارد‬‎Report images
Image result for ‫دایی: تجارتم ربطی به فوتبال ندارد‬‎
13 hours ago
Image result for ‫دایی: تجارتم ربطی به فوتبال ندارد‬‎
Image result for ‫دایی: تجارتم ربطی به فوتبال ندارد‬‎
Image result for ‫دایی: تجارتم ربطی به فوتبال ندارد‬‎
More images for دایی: تجارتم ربطی به فوتبال ندارد
دایی:تجارتم ربطی به فوتبال ندارد/نمی دانم در ترکیه چه اتفاقی افتاد
www.ghatreh.com/.../دایی-تجارتم-ربطی-فوتبال-ندا...
Translate this page
15 hours ago - با انتشار قراردادها موافق نیستم. - به گزارش کاپ"، علی دایی درباره انتشار رقم قراردادها اظهار داشت:درآمدهای فÙ.
هرلحظه، دایی: تجارتم ربطی به فوتبال ندارد
harlahze.com/.../دایی-تجارتم-ربطی-به-فوتبال-ندارد
Translate this page
15 hours ago - کاپ: علی دایی درباره انتشار رقم قراردادها اظهار داشت:درآمدهای فوتبالی چه ربطی به تجارت خارجی من دارد. 25 سال در حال تجارت هستم و خداراشکر همیشه در ...
دايي: تجارتم ربطي به فوتبال ندارد/ نمي‌دانم در ترکيه چه اتفاقي افتاد
4khabar.ir/news/153920
Translate this page
کاپ/ سرمربي تيم نفت گفت: با انتشار قراردادها موافق نيستم.علي دايي درباره انتشار رقم قراردادها اظهار داشت:درآمدهاي فوتبالي چه ربطي به تجارت خارجي من دارد. 25 سال ...
دایی:تجارت من ربطی به فوتبال ندارد - کاپ - بتانیوز
betanews.ir › ورزشی › کاپ
Translate this page
15 hours ago - در حال بروز رسانی دایی تجارت من ربطی به فوتبال ندارد سرمربی تیم نفت گفت با انتشار قراردادها موافق نیستم به گزارش کاپ علی دایی درباره ...
دایی:تجارت من ربطی به فوتبال ندارد - SPI News
spinews.ir › ورزشی
Translate this page
سرمربی تیم نفت گفت: با انتشار قراردادها موافق نیستم.
اخبار فوتبال:دایی: تجارتم ربطی به فوتبال ندارد | مجله اینترنتی کهلیک
kahlek.ir/index.php/news1731316
Translate this page
13 hours ago - علی درباره رقم اظهار فوتبالی ربطی تجارت من 25 در تجارت و همیشه این بودم ربطی فوتبالم با قراردادها نیستم یک خصوصی که همه دنیا است فقط مملکت ...
دایی: تجارتم ربطی به فوتبال ندارد - ورزش مدیا - Shafaqna
sp.shafaqna.com/FA/IR/1116072
Translate this page
هشدار: این سایت صرفا یک خبرخوان خودکار است و در انتخاب عناوین اخبار آن نیروی انسانی دخالتی ندارد. انتشار اخبار، تیترها و سایر عناوین در این صفحه به هیچ وجه به ...
دایی: تجارتم ربطی به فوتبال ندارد | News File
newsfile.ir/.../دایی%3A+تجارتم+ربطی+به+فوتبال+ن...
Translate this page
3 days ago - کاپ - 1 ساعت پیش; دایی:تجارتم ربطی به فوتبال ندارد نمی دانم در ترکیه چه اتفاقی افتاد سرمربی تیم نفت گفت: با انتشار قراردادها موافق نیستم.
دایی: تجارتم ربطی به فوتبال ندارد - اخبار فارسی - Shafaqna
monitor.shafaqna.com/FA/IR/5592965
Translate this page
دایی: تجارتم ربطی به فوتبال ندارد. ... برجام باشد یا نباشد، راه ما اقتصاد مقاومتی است/ نیازی به واردات گندم در ... حضور ستاره ها در مراسم افتتاح برند علی دایی.
نظرات جالب علی دایی در مورد سیاست مداران و اعتراض به انتشار ... - تابناک
www.tabnak.ir/.../نظرات-جالب-علی-دایی-در-مورد-سیاس...
Translate this page
به گزارش تابناک ورزشی، علی دایی در افتتاح فروشگاه خود در مورد اینکه اینکارهای تجاری ربطی به فوتبال ندارد، اظهار داشت: من 25 سال است که تجارت می‌کنم و این موارد ...
ماجرای ۶ نامه محرمانه صدام به هاشمی + تصاویر - گیلان نوین
gilanenovin.ir/دایی-۲۵سال-است-تجارت-می‌کنم/
Translate this page
به گزارش‌‌‌‌‌ گیلان نوین به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس علی دایی در افتتاح ... و این موارد هیچ ربطی به فوتبال ندارد.ادامه دارد… دایی: ۲۵سال است تجارت می‌کنم.
دایی: برخی آقایان حقوق یک فصل بهترین بازیکن فوتبال را در یک هفته ...
www.tasnimnews.com/.../دایی-برخی-آقایان-حقوق-یک-...
Translate this page
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۹. امضای قرداد علی دایی تیم فوتبال صبای قم ... فوتبال چه ربطی به تجارت خارجی من دارد و من سال‌هاست که تجارت می‌کنم. وی درباره انتشار قراردادها نیز ...
اخبار پارسیک - دایی:تجارتم ربطی به فوتبال ندارد/نمی دانم در ترکیه چه ...
news.parseek.com/Url/?id=12797987
Translate this page
دایی:تجارت من ربطی به فوتبال ندارد. دسته بندی: فوتبال ايران تاریخ: ۱۹:۵۱:۳۷ ۱۳۹۵/۰۵/۱۲. سایز متن: + -. سرمربی تیم نفت گفت: با انتشار قراردادها موافق نیستم.
Fars News Agency : دایی: ۲۵سال است تجارت می‌کنم - خبرگزاری فارس
www.farsnews.com/printable.php?...
Translate this pageFars News Agency
15 hours ago - به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس علی دایی در افتتاح فروشگاه خود در مورد اینکه اینکارهای تجاری ربطی به فوتبال ندارد، اظهار داشت: من 25 ...
وان نیوز | دایی:تجارت من ربطی به فوتبال ندارد
onenews.ir/.../داییتجارت-من-ربطی-به-فوتبال-ندارد
Translate this page
دایی:تجارت من ربطی به فوتبال ندارد. دسته بندی: فوتبال ايران تاریخ: ۱۹:۵۱:۳۷ ۱۳۹۵/۰۵/۱۲. سایز متن: + -. سرمربی تیم نفت گفت: با انتشار قراردادها موافق نیستم.
دایی:تجارت من ربطی به فوتبال ندارد | کاپ
khabarpu.com/k.php?u=2K/.../Yp9ix2K8...
Translate this page
دایی:تجارت من ربطی به فوتبال ندارد - کاپ | خبرپو. ... گذاشتن افشارزاده از استقلال را اعلام کرد · اطلاعیه فدراسیون فوتبال در مورد البسه تیم ملی و برند ایتالیایی.
دایی : درآمدهای فوتبالی چه ربطی به تجارت خارجی من دارد | پارس فوتبال
parsfootball.com/.../دایی-درآمدهای-فوتبالی-چه-ربطی-...
Translate this page
15 hours ago - علی دایی درباره انتشار رقم قراردادها اظهار داشت:درآمدهای فوتبالی چه ربطی به تجارت خارجی من دارد. ۲۵ سال در حال تجارت هستم و خداراشکر همیشه در این راه ...
دایی:تجارتم ربطی به فوتبال ندارد/نمی دانم در ترکیه چه ... - دبلیوخبر
wwwkhabar.ir/7895612
Translate this page
دایی:تجارتم ربطی به فوتبال ندارد/نمی دانم در ترکیه چه اتفاقی افتاد.
کاپ | پایگاه خبری تحلیلی کاپ | اخبار فوتبال
cup.ir/
Translate this page
آخرین اخبار فوتبال و به روز ترین خبر های ورزشی را از سایت کاپ دنبال کنید . ... 19:51 دایی:تجارتم ربطی به فوتبال ندارد/نمی دانم در ترکیه چه اتفاقی افتاد; 19:43 ...
علي دايي : كارهاي تجاري ام ربطي به فوتبال ندارد - 4soovarzesh.ir
4soovarzesh.ir/ShowNews.aspx?NewsID...992e...
Translate this page
12 hours ago - علي دايي در افتتاح فروشگاه خود در مورد اينكه اين كارهاي تجاري ربطي به فوتبال ندارد، اظهار داشت: من 25 سال است كه تجارت مي‌كنم و اين موارد هيچ ربطي ...
واکنش علی دایی به فیش‌های نجومی و انتشار قرارداد بازیکنان | اتاق خبر 24
otaghkhabar24.ir/news/57330
Translate this page
14 hours ago - علی دایی در حاشیه مراسم افتتاح فروشگاه خود اظهار داشت: من مدت 25 سال است که تجارت می‌کنم و این مسئله ارتباطی با فوتبال ندارد. فوتبال چه ربطی ...
دایی: تجارتم ربطی به فوتبال ندارد
www.hotfa.ir/.../دایی:-تجارتم-ربطی-به-فوتبال-ندارد
Translate this page
دایی: تجارتم ربطی به فوتبال ندارد. 47 دقیقه پیش ورزش 0. مطالب مرتبط. خسوس: به آینده ام در گسترش امیدوارم · عزت اللهی بهترین بازیکن روستوف برابر اندرلخت.
دایی: ۲۵سال است تجارت می‌کنم | ندای گیلان
www.nedayegilan.ir/دایی-۲۵سال-است-تجارت-می‌کنم/
Translate this page
به گزارش‌‌‌‌‌ندای گیلان به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس علی دایی در افتتاح فروشگاه خود در مورد اینکه اینکارهای تجاری ربطی به فوتبال ندارد، اظهار داشت: من.
90tv.ir | وبسایت رسمی برنامه ۹۰ - دایی:سیاستمداران موقعیت و طرفداران ...
90tv.ir/.../داییسیاستمداران-موقعیت-و-طرفداران-فوت...
Translate this page
15 hours ago - به گزارش وبسایت نود ، علی دایی در افتتاح فروشگاه خود در مورد اینکه اینکارهای تجاری ربطی به فوتبال ندارد، اظهار داشت: من 25 سال است که تجارت ...
دایی: ۲۵سال است تجارت می‌کنم - اخبار ایران و جهان
newsshare.ir/search/?q=دایی%3A+۲۵سال...تجارت...
Translate this page
15 hours ago - به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس علی دایی در افتتاح فروشگاه خود در مورد اینکه اینکارهای تجاری ربطی به فوتبال ندارد، اظهار داشت: من 25 ...
دایی: ۲۵سال است تجارت می‌کنم - صفحه اصلی
news.pishtaz.ir/.../دایی-۲۵سال-است-تجارت-می‌کنم
Translate this page
15 hours ago - به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس علی دایی در افتتاح فروشگاه خود در مورد اینکه اینکارهای تجاری ربطی به فوتبال ندارد، اظهار داشت: من 25 ...
آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس - نیوزام
www.newsum.ir/tags/perspolis/
Translate this page
فروشگاه علی دایی با حضور گسترده اهالی ورزش و هنر افتتاح شد ... خود در مورد اینکه اینکارهای تجاری ربطی به فوتبال ندارد، اظهار داشت: من 25 سال است که تجارت .
دایی: ۲۵سال است تجارت می‌کنم – بیست نیست
bistnist.com/fa/.../دایی-سال-است-تجارت-می-کنم.html
Translate this page
14 hours ago - سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال گفت: من ۲۵ سال است که تجارت می‌کنم و این موضوع هیچ ربطی به فوتبال ندارد.
ورزشی » نظرات جالب علی دایی در مورد سیاست مداران و اعتراض به انتشار ...
www.khabar.pichak.net/.../نظرات_جالب_علی_دایی_در...
Translate this page
به گزارش تابناک ورزشی، علی دایی در افتتاح فروشگاه خود در مورد اینکه اینکارهای تجاری ربطی به فوتبال ندارد، اظهار داشت: من 25 سال است که تجارت می‌کنم و این موارد ...
دایی: ۲۵سال است تجارت می‌کنم - سی‌سی‌نو
soltoon.ir/news/72560
Translate this page
به گزارش خبرنگار ورزشی سی‌سی‌نو علی دایی در افتتاح فروشگاه خود در مورد اینکه اینکارهای تجاری ربطی به فوتبال ندارد، اظهار داشت: من 25 سال است که تجارت می‌کنم ...
دایی: ۲۵سال است تجارت می‌کنم - خبرنگار هوشمند
40site.ir/2016/08/02/دایی-۲۵سال-است-تجارت-می‌کنم/
Translate this page
11 hours ago - دایی: ۲۵سال است تجارت می‌کنم ... تجاری ربطی به فوتبال ندارد، اظهار داشت: من ۲۵ سال است که تجارت میکنم و این موارد هیچ ربطی به فوتبال ندارد.
دایی: ۲۵سال است تجارت می‌کنم - اخبار
www.wikipg.com/.../دایی:-۲۵سال-است-تجارت-می‌کنم
Translate this page
15 hours ago - سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال گفت: من ۲۵ سال است که تجارت می‌کنم و این موضوع هیچ ربطی به فوتبال ندارد.
دایی:تجارت من ربطی به فوتبال ندارد - تفریحی
tafrihy.net/.../198226-دایی%3Aتجارت+من+ربطی+به+... - Translate this page
دایی:تجارت من ربطی به فوتبال ندارد امرداد 12، 1395. پست های مرتبط. کمک‌های مردمی در چهارمحال و بختیاری ۱۰ درصد افزایش یافت · داروی درمانی زوال عقل ساخته شد · نبرد ...
اخبار پارسیک - نظرات جالب علی دایی در مورد سیاست مداران و اعتراض به ...
news.parseek.ir/Url/?id=12798243
Translate this page
به گزارش تابناک ورزشی، علی دایی در افتتاح فروشگاه خود در مورد اینکه اینکارهای تجاری ربطی به فوتبال ندارد، اظهار داشت: من 25 سال است که تجارت می‌کنم و این موارد ...
دایی: انتشار مبلغ قراردادها کار اشتباهی است ** سرمربی تیم فوتبال ...
www.linkjoo.ir/?page=matn&code...
Translate this page
14 hours ago - به گزارش ایسنا، علی دایی اظهار کرد: من 25 سال است که تجارت و کار می‌کنم و خدا را شکر همیشه‌ در این راه بوده‌ام و درآمد من خیلی به فوتبال ربط ندارد اما ...
دایی: ۲۵سال است تجارت می‌کنم
www.farsipu.com/sport/سرمربی-فوتبال-214321.html
Translate this page
15 hours ago - سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال گفت: من ۲۵ سال است که تجارت می‌کنم و این موضوع هیچ ربطی به فوتبال ندارد.
نظر علی دایی درباره انتشار مبلغ قراردادها - مد و زیبایی
mersia.ir › اخبار داغ
Translate this page
10 hours ago - دایی درباره اینکه معمولا تمام مبلغ قرارداد به بازیکنان و مربیان پرداخت ... فوتبال چه ربطی به تجارت خارجی من دارد و من سال‌هاست که تجارت می‌کنم.
دایی: ۲۵سال است تجارت می‌کنم - دیلی خبر ایران
dailykhabariran.ir/news/129872
Translate this page
15 hours ago - سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال گفت: من ۲۵ سال است که تجارت می‌کنم و این موضوع هیچ ربطی به فوتبال ندارد. 0 0 0 نظر ...
دایی: ۲۵سال است تجارت می‌کنم | خبر 5
khabar5.com/News/1133500/b
Translate this page
14 hours ago - سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال گفت: من ۲۵ سال است که تجارت می‌کنم و این موضوع هیچ ربطی به فوتبال ندارد.
دایی: ۲۵سال است تجارت می‌کنم - چل کلاغ
chelkalagh.com/1395/.../دایی-۲۵سال-است-تجارت-می‌ک...
Translate this page
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس علی دایی در افتتاح فروشگاه خود در مورد اینکه اینکارهای تجاری ربطی به فوتبال ندارد، اظهار داشت: من ۲۵ سال است که تجارت ...
نظرات جالب علی دایی در مورد سیاست مداران و اعتراض به انتشار ... - جویا
jooya.net/.../نظرات-جالب-علی-دایی-در-مورد-سیاست-مدا...
Translate this page
Rating: 5 - ‎1 vote
13 hours ago - نظرات جالب علی دایی در مورد سیاست مداران و اعتراض به انتشار مبلغ قراردادها. ... ربطی به فوتبال ندارد، اظهار داشت: من 25 سال است که تجارت می‌کنم و ...
دایی: ۲۵سال است تجارت می‌کنم – خبر آنی
khabarani.ir/?p=222554
Translate this page
15 hours ago - سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال گفت: من ۲۵ سال است که تجارت می‌کنم و این موضوع هیچ ربطی به فوتبال ندارد. خبرگزاری فارس: دایی: ۲۵سال است ...
استعفای افشارزاده پس از تاکید دولت بر منع استفاده از به کارگیری ...
esteghlalink.ir/?p=141167
Translate this page
13 hours ago - به گزارش کاپ و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، عصر امروز، ... به دنبال مدافع بارسلونا; 19:51 دایی:تجارتم ربطی به فوتبال ندارد/نمی دانم ...
واکنش علی دایی به فیش های نجومی و قرارداد بازیکنان - خبر زنده
khabarezendeh.com/.../واکنش-علی-دایی-به-فیش-های-...
Translate this page
به گزارش فارس، علی دایی در افتتاح فروشگاه خود در مورد اینکه اینکارهای تجاری ربطی به فوتبال ندارد، اظهار داشت: من 25 سال است که تجارت می‌کنم و این موارد هیچ ...
دایی: انتشار مبلغ قراردادها کار اشتباهی است | امروز آنلاین
www.emruzonline.com › ورزش › فوتبال ایران
Translate this page
13 hours ago - به گزارش امروز آنلاین، علی دایی در حاشیه مراسم افتتاح فروشگاه خود ... که تجارت و کار می‌کنم و خدا را شکر همیشه‌ در این راه بوده‌ام و درآمد من خیلی به فوتبال ربط ندارد اما انتشار مبلغ قرارداها کاملا اشتباه است و این مسئله‌ای خصوصی است.
دایی: ۲۵سال است تجارت می‌کنم - رودبارنیوز|آخرین اخبارایران,گیلان ...
www.rudbarnews.ir/?p=33233
Translate this page
14 hours ago - دایی: ۲۵سال است تجارت می‌کنم. به ... تجاری ربطی به فوتبال ندارد، اظهار داشت: من ۲۵ سال است که تجارت میکنم و این موارد هیچ ربطی به فوتبال ندارد.
دایی وماجرای دودی که به چشم فوتبال ایران می‌رود نه کروش
donya-e-eqtesad.com/.../1082889
Translate this pageDonya‑e‑Eqtesad
5 days ago - در این روزها که همچنان تیم ملی مشکل دارد و امکاناتش ناقص است، دایی به حمایت از کارلوس می پردازد و در این باره می گوید: «هیچکس تردیدی در این مورد ...
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 220
  • بازدید امروز : 527
  • باردید دیروز : 1,737
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 22
  • بازدید هفته : 527
  • بازدید ماه : 39,885
  • بازدید سال : 309,927
  • بازدید کلی : 4,089,705