loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 116 چهارشنبه 13 مرداد 1395 نظرات (0)

زادمهر: برای رضائیان بهترین تصمیم را می‌گیریم

 

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در مورد رامین رضائیان به دنبال بهترین تصمیم هستیم و در چارچوب سیاست‌های باشگاه حرکت خواهیم کرد.

 

 

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، محمدرضا زادمهر  در خصوص جلسه برگزار شده امروز در باشگاه پرسپولیس که با حضور برانکو و جعفر کاشانی انجام شد، گفت: امروز یک جلسه کلی در باشگاه را برگزار کردیم و راجع به موارد مختلفی به صحبت مشغول شدیم. یکی از بحث‌های مهم امروز بحث جذب دروازه‌بان بود و همچنین درباره موارد مختلفی بحث و بررسی صورت گرفت.

 

وی درباره جذب دروازه‌بان هم اظهار داشت: رزومه چند دروازه‌بان در دست بررسی است و سعی می‌کنیم بهترین گزینه را انتخاب کنیم. البته دروازه‌بان اوکراینی مشغول تمرین است و او هم یکی از گزینه‌های پیوستن به پرسپولیس خواهد بود. 

 

زادمهر تصریح کرد: ما معمولا در باشگاه جلسات متعددی داریم و باید بگویم جلسه امروز جلسه کمیته فنی یا جلسه رسمی هیأت مدیره نبود. بلکه ما معمولا از این دست جلسات زیاد برگزار می‌کنیم. 

 

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که تکلیف رامین رضائیان با پرسپولیس به کجا خواهد رسید، اظهار داشت: موضوع رامین رضائیان مسئله‌ای است که روی آن مشغول بحث و بررسی هستیم. به هر حال در چارچوب سیاست های باشگاه باید یک تصمیم درست گرفته شود. ما در باشگاه کمیته فنی و اتاق فکر داریم و در خصوص این موارد همه چیز را بررسی خواهیم کرد. البته به دنبال این هستیم تا یک تصمیم درست در باره آن بگیریم. 

 

زادمهر در مورد 2 بازیکن اوکراینی پرسپولیس و انتقادهایی که به نحوه بازی آنها وارد شده است، افزود: ما که با برانکو صحبت کردیم فهمیدیم که او خیلی به این دو بازیکن اعتقاد دارد!

 

 

 
 

 
About 9,690 results(0.80 seconds) 
32 mins ago - عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در مورد رامین رضائیان به دنبال بهترین تصمیم هستیم و در چارچوب سیاست‌های باشگاه حرکت خواهیم کرد.
24 mins ago - عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در مورد رامین رضائیان به دنبال بهترین تصمیم هستیم و در چارچوب سیاست‌های باشگاه حرکت خواهیم کرد.

زادمهر: برای رضائیان بهترین تصمیم را می گیریم - نامه | خبر فارسی

khabarfarsi.com/n/22981688 - Translate this page
9 mins ago - زادمهر: برای رضاییان بهترین تصمیم را می گیریم؛ برانکو به بازیکنان... ورزش ۳ - چهارشنبه ۱۴:۳۳ زادمهر: برای رضائیان بهترین تصمیم را می گیریم ...

زادمهر: برای رضائیان بهترین تصمیم را می گیریم/ برانکو ... - خبر فارسی

khabarfarsi.com/n/22979617 - Translate this page
23 mins ago - محمدرضا زادمهر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، در خصوص جلسه برگزار شده امروز در باشگاه پرسپولیس که با حضور برانکو و ...


44 mins ago - عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در مورد رامین رضائیان به دنبال بهترین تصمیم هستیم و در چارچوب سیاست‌های باشگاه حرکت خواهیم کرد.

زادمهر: برای رضاییان بهترین تصمیم را می گیریم | عضو هیأت

www.ghatreh.com/.../زادمهر-برای-رضاییان-بهترین-ت...
5 mins ago - درباره جذب دروازه بان در جلسه امروز بحث کردیم زادمهر: برای رضاییان بهترین تصمیم را می گیریم/ برانکو به بازیکنان اوکراینی خیلی اعتقاد دارد!
عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در مورد رامین رضائیان به دنبال بهترین تصمیم هستیم و در چارچوب سیاست‌های باشگاه حرکت خواهیم کرد. مطلب در سایت اصلی ...
زادمهر: برای رضائیان بهترین تصمیم را می‌گیریم/ برانکو به بازیکنان اوکراینی خیلی اعتقاد دارد! - پرسپولیس نیوز. ایرانپوریان: دیگر نباید امتیاز از دست بدهیم/ ...

زادمهر: برای رضائیان بهترین تصمیم را می‌گیریم - جویا

jooya.net/.../زادمهر-برای-رضائیان-بهترین-تصمیم-را-...
Rating: 5 - ‎1 vote
12 mins ago - عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در مورد رامین رضائیان به دنبال بهترین تصمیم هستیم و در چارچوب سیاست‌های باشگاه حرکت خواهیم کرد.
عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در مورد رامین رضائیان به دنبال بهترین تصمیم هستیم و در چارچوب سیاست‌های باشگاه حرکت خواهیم کرد.

برانکو به بازیکنان اوکراینی خیلی اعتقاد دارد!/ زادمهر: برای رضائیان ...

irscc.ir/.../برانکو-به-بازیکنان-اوکراینی-خیلی-اعتق...
2 mins ago - زادمهر: برای رضائیان بهترین تصمیم را می‌گیریم ... رامین رضائیان به دنبال بهترین تصمیم هستیم و در چارچوب سیاست‌های باشگاه حرکت خواهیم کرد.
Translate this page
Fars News Agency
44 mins ago - خبرگزاری فارس: زادمهر: برای رضائیان بهترین تصمیم را می‌گیریم/ ... در مورد رامین رضائیان به دنبال بهترین تصمیم هستیم و در چارچوب سیاست‌های ...
... زادمهر: برای رضائیان بهترین تصمیم را می‌گیریم; » شعر جدید قزوه درباره صفدر حسینی و ماله کشی ... زادمهر برای رضائیان بهترین تصمیم را می‌گیریم-فردا نیوز ...
29 mins ago - عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در مورد رامین رضائیان به دنبال بهترین تصمیم هستیم و در چارچوب سیاست های باشگاه حرکت خواهیم کرد.
زادمهر: برای رضائیان بهترین تصمیم را می‌گیریم · عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در مورد رامین رضائیان به دنبال بهترین تصمیم هستیم و در چارچوب ...
خبرگون,خبر گون,زادمهر: برای رضائیان بهترین تصمیم را می‌گیریم/ برانکو به بازیکنان اوکراینی خیلی اعتقاد دارد!
15 mins ago - عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در مورد رامین رضائیان به دنبال بهترین تصمیم هستیم و در چارچوب سیاست‌های باشگاه حرکت خواهیم کرد.
Apr 18, 2016 - با تصمیم هیئت مدیره باشگاه استقلال؛ مظلومی تا پایان فصل ماندنی شد ... زادمهر: تصمیم رضاییان و طارمی احساسی بود/ بازي در پرسپولیس بهتر از ... کفشگری: تا آخرین دقایق برای پرسپولیس صبر کردم/ بهترین تصمیم را می‌گیرم.
جایی برای رامین رضائیان نداریم/ قطعا دروازه‌بان باتجربه می‌گیریم. 10 ساعت ... به ما قول بهترین کیفیت را داده اند. در آینده متوجه می ... حسن‌زاده: ما تصمیم می‌گیریم دروازه بان استقلال چه زمانی... زادمهر: به زودی دروازه‌بان می‌گیریم/ پرسپولیس باید آرامشش.
منبع : صاحب‌خبرحاتمی‌کیا: به‌سرعت جان می‌گیرم ... زادمهر: تصمیم طارمی و رضاییان برای رفتن به ترکیه احساسی بود/ پرسپولیس بزرگتر از همه است · مونتلا سرمربی ...

کاوه تصمیم خودم بود استقلالی شوم - مجله خبرجو

www.khabarjoo.tk/search/?...کاوه%20تصمیم%20خودم...
زادمهر: تصمیم طارمی و رضاییان برای رفتن به ترکیه احساسی بود. 1 هفته قبل ورزش ... سارا خادم‌الشریعه: حضور در گرند پری روسیه بهترین تصمیم بود. 28-5-2016 ... حدادی‌فر: برای ماندن در ذوب‌آهن بعداً تصمیم می‌گیرم/ بازی با استقلال جنگ نابرابر بود.
تا آخرین دقایق برای پرسپولیس صبر کردم/ بهترین تصمیم را می‌گیرم ... زادمهر: تصمیم رضاییان و طارمی برای رفتن به ترکیه احساسی بود/ پرسپولیس بزرگتر از ...
Feb 1, 2016 - زادمهر: در مورد تمدید قرارداد برانکو در زمان خودش تصمیم می‌گیریم. ... شناختی که از پرسپولیس و فوتبال ایران کسب کرده در واقع بهترین گزینه برای ادامه کار با تیم است اما در حال حاضر هیئت .... واکنش رامین رضاییان به بازگشت طارمی.
2 days ago - زادمهر: پرسپولیس با یک اشتباه ۲ امتیاز از دست داد/ بازگشت رضاییان به سادگی نخواهد بود ... رفت و برگشت نامشخص مهدی طارمی و رامین رضائیان به ریزه اسپور ... را به او گفتیم و اعلام کردیم اگر رفع نشود تصمیم دیگری می‌گیریم.

فوتبال ایران

fungood.in/post/3142057_1/فوتبال-ایران.html - Translate this page
Jun 30, 2016 - طاهری: حضور طارمی و رضائیان در ترکیه ارتباطی به کی‌روش ندارد/ دنبال ... تحت تاثیر جدايي طارمی و رضاییان زادمهر: تصمیم رضاییان و طارمی احساسی بود/ بازي ... صبر کردم/ بهترین تصمیم را می‌گیرم خبر فوري: رضاییان قراردادش با ...
Jun 29, 2016 - پیشکسوت پرسپولیس با انتقاد شدید از مهدی طارمی و رامین رضائیان، گفت که این دو نفر با ... زادمهر: تصمیم طارمی و رضاییان برای رفتن به ترکیه احساسی. .... تا آخرین دقایق برای پرسپولیس صبر کردم/ بهترین تصمیم را می‌گیرم.

بیرانوند رنگ عوض کرد: بعد از نفت برای پرسپولیس بازی می کنم

khabarezendeh.com/.../بیرانوند-رنگ-عوض-کرد-بعد-...
Feb 20, 2016 - زادمهر: تصمیم رضاییان و طارمی احساسی بود/ بازي در پرسپولیس بهتر از ... تا آخرین دقایق برای پرسپولیس صبر کردم/ بهترین تصمیم را می‌گیرم.
عابدینی مدعی شد: یک دلال برای پرسپولیس تصمیم می‌گیرد! .... ما اطلاعات از رضاییان را از رسانه‌ها می‌گیریم. ... محمد زادمهر درباره جدایی مهدی طارمی و رامین رضاییان از باشگاه پرسپولیس، اظهار کرد: در این زمینه بهترین صحبت را برانکو ایوانکوویچ مطرح کرد که گفت ای کاش این دو بازیکن کاری می‌کردند که باشگاه برایشان یک خداحافظی ...

بهترین پیشنهادم از پرسپولیس بود - مجله خبری فور خبر

4khabar.ir/search/?q=بهترین+پیشنهادم+از...بود
Jun 18, 2016 - کفشگری: بهترین تصمیم را می‌گیرم ... خبرگزاری میزان: رامین رضاییان در مورد آخرین شرایطش با باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: هنوز با پرسپولیس به توافق نرسیده‌ام و .... محمد زادمهر عضو هیات مدیره پرسپولیس این خبر را تایید کرد.
2 days ago - سوال برنامه 90 راجع به انتخاب بهترین نقل و انتقال فصل بود که لوسیانو ... رفت و برگشت نامشخص مهدی طارمی و رامین رضائیان به ریزه اسپور ... را به او گفتیم و اعلام کردیم اگر رفع نشود تصمیم دیگری می‌گیریم. .... فسخ قرارداد با جیووا به دلیل 23 مورد اشکال · • زادمهر: بازگشت رضاییان به این راحتی ها نخواهد بود.
2 days ago - زادمهر: پرسپولیس با یک اشتباه ۲ امتیاز از دست داد بازگشت رضاییان به سادگی نخواهد بود ... رفت و برگشت نامشخص مهدی طارمی و رامین رضائیان به ریزه اسپور ... را به او گفتیم و اعلام کردیم اگر رفع نشود تصمیم دیگری می‌گیریم.
2 days ago - نظرسنجی * سوال برنامه 90 راجع به انتخاب بهترین نقل و انتقال فصل بود که ... رفت و برگشت نامشخص مهدی طارمی و رامین رضائیان به ریزه اسپور ترکیه و ... که 23 مورد اشکال را به او گفتیم و اعلام کردیم اگر رفع نشود تصمیم دیگری می‌گیریم. .... زادمهر: پرسپولیس با یک اشتباه ۲ امتیاز از دست داد/ بازگشت رضاییان.

برانکو باشگاه درباره رضائیان تصمیم می گیرد - فان باز

funbuzz.ir/search/?...برانکو%20باشگاه%20درباره%2...
Jun 29, 2016 - کاشانی و زادمهر از اعضای هیات مدیره و حسین هدایتی هم از ميهمانان ویژه این ضیافت بودند. عکس زیر را مسلمان از ... کفشگری: بهترین تصمیم را می‌گیرم.

تصمیم مجلس برای گواهینامه جستجو در خبرچه | خبرچه

khabarche.ir/جستجو/تصمیم+مجلس+برای+گواهینامه/
2 ساعت پیش زادمهر: تصمیم طارمی و رضاییان برای رفتن به ترکیه احساسی بود/ ... 1 روز پیش تا آخرین دقایق برای پرسپولیس صبر کردم/ بهترین تصمیم را می‌گیرم.
1 day ago - رضائیان به ریزه اسپور ترکیه و فحاشی زیادی که در شبکه‌های اجتماعی به این ... اشکال را به او گفتیم و اعلام کردیم اگر رفع نشود تصمیم دیگری می‌گیریم. .... ضربه عالیشاه گل نشده بود و کمک داور بهترین تصمیم را در این لحظه می‌گرفت. ... زادمهر: پرسپولیس با یک اشتباه ۲ امتیاز از دست داد/ بازگشت رضاییان به ...
... فوتبال پدیده مشهد گفت:برای پوشیدن شماره ۸ از حسین بادامکی رخصت می‌گیرم. ... از ۴ تیم لیگ برتری پیشنهاد دارم و می‌خواهم بهترین تصمیم را در این زمینه بگیرم.

مطالب نمونه

ghermezha.ir/index.php/2013-06-10-06-00-03?start... - Translate this page
در این بین محمدرضا زادمهر عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس به باشگاه آمد و .... آنها باید به ما اعتقاد داشته باشند که بهترین نفرات را برای بستن تیم خوبی به خدمت می‌گیریم. .... گلر خارجی، سیدجلال، رضاییان، جماعتی یا مجیدی، هافبک‌ دفاعی و مهاجم خارجی در ... برانکو به سیستم 1-3-2-4 و استفاده از دو هافبک دفاعی، مرد کروات تصمیم ...

گزارش اولین برنامه نود در لیگ برتر شانزدهم - پارس فوتبال

https://parsfootball.com/.../گزارش-اولین-برنامه-نود-ل...
1 day ago - رفت و برگشت نامشخص مهدی طارمی و رامین رضائیان به ریزه اسپور ترکیه و ... اشکال را به او گفتیم و اعلام کردیم اگر رفع نشود تصمیم دیگری می‌گیریم. .... ضربه عالیشاه گل نشده بود و کمک داور بهترین تصمیم را در این لحظه می‌گرفت. .... زادمهر : هنوز مسئله بازگشت رضاییان به پرسپولیس در هیأت مدیره مطرح نشده است.
رفت و برگشت نامشخص مهدی طارمی و رامین رضائیان به ریزه اسپور ترکیه و فحاشی زیادی که در ... هست برگزار کردیم که 23 مورد اشکال را به او گفتیم و اعلام کردیم اگر رفع نشود تصمیم دیگری می‌گیریم. .... ضربه عالیشاه گل نشده بود و کمک داور بهترین تصمیم را در این لحظه می‌گرفت. ..... زادمهر:بازگشت رضاییان به سادگی نخواهد بود.
Jun 27, 2016 - عابدینی: برای برخی بازیکنان پرسپولیس دلال‌ها تصمیم می‌گیرند/ کی‌روش ... بازیکنان پرسپولیس از جمله رامین رضائیان و همچنین درگیری کارلوس کی‌روش با ... دلال می‌خواهد بهترین بهره را از بازیکن ببرد و خیلی به رشد و پیشرفت بازیکن .... تعلیق شد · کلوپ: دیگر نه بازیکنی می‌گیریم، نه بازیکنی می‌فروشیم ...

(پرسپولیس تهران) FC Perspolis Tehran‎ - Facebook

www.facebook.com › Places › Tehran, Iran
علی پروین در مورد بی ثباتی تصمیم بازیکنان وچرخیدن یک ساعته آنها از یک تیم .... مهاجم داریم گزینه خارجی بهترین تصمیم هست و برای دفاع هم مطمعنا یکی و میگیریم.

جدال برانکو و کی روش علنی شد؛ پرسپولیسی ها را به تیم ملی نمی دهم

khabaredagh.ir/.../جدال-برانکو-و-کی-روش-علنی-شد-...
Jun 18, 2016 - الان هم باشگاه تصمیم خواهد گرفت که چه رویه ای را در پیش می گیریم. اگر الان ... سعی می کنیم بهترین تصمیمات را برای باشگاه و هواداران بگیریم.» ... اظهارات طاهری درباره جذب بازیکن جدید، وضعیت کنعانی زادگان و رضاییان ... زادمهر؛ به بیرانوند میلیاردی نیاز داشتیم / با این بازیکنان باید نگاه آسیایی داشته باشیم ...
1 day ago - ... را به او گفتیم و اعلام کردیم اگر رفع نشود تصمیم دیگری می‌گیریم. ... او در پاسخ به این سوال که برای بازی با قطر چه تصمیمی گرفته شده ... تاج ابراز کرد: اگر جیووا همه 23 اشکال را بتواند رفع کند و بهترین ... بررسی داستان پشیمانی طارمی و رضائیان ... به گزارش وبسایت نود ، محمد زادمهر در مورد تساوی یک بر…

صاحب‌خبرآرشیو سایت های ایران

sahebkhabar-varzeshi.sabafeed.ir/
حسینی: خوشحالم به پرسپولیس برگشتم/ کادر فنی در مورد کاپیتانی تصمیم می‌گیرد ..... منبع : صاحب‌خبربرانکو خواستار قرارداد با بهترین پاسور شد ...... این روزنامه از جدایی رامین رضاییان از پرسپولیس خبر داده و نوشته است که سورپرایز منصوریان حاج ...... منبع : صاحب‌خبربا حمایت‌های وزارت ورزش هم انرژی و هم انگیزه می‌گیریم

کاپ | محمدرضا-زادمهر

https://cup.ir/sport/tag/محمدرضا-زادمهر/12954/page
زادمهر: به زودی دروازه بان می گیریم / پرسپولیس باید آرامشش را حفظ کند ... زادمهر:تصمیم گیری درباره مکانی مربوط به قوه قضاییه است 1394/10/14 دسته بندی: فوتبال ...

براي قهرماني آسيا ما حرف مي‌زنيم، كشورهاي ديگر عمل مي‌كنند

javanonline.ir/.../براي-قهرماني-آسيا-ما-حرف-مي‌زنيم-ك...
May 31, 2016 - يا رسيدن به فينال را چون قهرماني مي‌دانيم و برايش جشن مي‌گيريم و اين مي‌شود كه .... زادمهر: پرسپولیس بازیکنان را بزرگ می‌کند/ به طارمی و رضاییان متکی نبودیم ... بهترین تصمیم برای سنگین وزن اتخاذ شد/ محمدی فرصت بهبودی دارد.

صاحب‌خبرآرشیو سایت های ایران

sahebkhabar-varzeshi.arsiz.ir/
بهترین بازیکن دیدار سوئد مقابل ایرلند جنوبی لحظه گلزنی‌اش در این دیدار را .... علی اکبر طاهری، حمیدرضا گرشاسبی، محمد زادمهر و جعفر کاشانی 4 چهره ای هستند ...... با تصمیم رئیس فدراسیون فوتبال مزایده اول تیم فوتبال نفت لغو و باید مزایده ...... رضاییان: ملوان مقصر شرایط فعلی نفت نیست/ استدلال‌ها ما را به یاد دوران قاجار می‌اندازد.
Jun 25, 2016 - همه تلاش ما این است که به بهترین نحو تیم را ببندیم.برانکو ادامه داد: روز جمعه به ... ما اطلاعات از رضاییان را از رسانه‌ها می‌گیریم. هرچند روز یکبار با او ...
 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 139
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 509
  • آی پی دیروز : 216
  • بازدید امروز : 2,531
  • باردید دیروز : 1,452
  • گوگل امروز : 12
  • گوگل دیروز : 29
  • بازدید هفته : 5,702
  • بازدید ماه : 5,702
  • بازدید سال : 383,313
  • بازدید کلی : 4,163,091