loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 660 پنجشنبه 14 مرداد 1395 نظرات (1)

سبک شناسی طراحی داخلی در دکوراسیون

سبک شناسی طراحی داخلی در دکوراسیون , سبک طراحی داخلی , سبک شناسی طراحی داخلی

سبک شناسی طراحی داخلی در دکوراسیون

شناخت سبک های مختلف در طی گذشت تاریخ برای یک طراح دکوراسیون بسیار مهم می باشد و به ما کمک می‌کند تا بتوانیم تصور روشن‌تری از سبک دلخواه خودمان به دست بیاوریم. آنچه سبک‌های طراحی داخلی را از هم متمایز می‌کند طرز نگرش متفاوت آن‌ها به رنگ، نور، فرم و نوع و جنس اشیاء قرارگرفته در فضا و میزان خلوتی و شلوغی فضاهای داخلی است. سبک هر شخص بیان خلاقانه‌ی درون او و نمایانگر طرز نگاه اوست. در این مطلب از سازه برتر سعی داریم به بررسی ویژگی های بارز این سبک ها بپردازیم.

سبک ژاپنی:

تمیزبودن، کم کردن جزئیات و توجه به سادگی ازخصوصیاتت بارزاین سبک است فریم غالب درآن مربع است. وجود عناصرخاصی مانند: تاتامی مت (کف پوش حصیری بافته شده از ساقه برنج) واشیتسو (اتاقی پوشیده شده ازتاتامی مت) درهای کشویی، میز کوتاه و صندلی آن به نام زابوتن. توکونرما: اتاقک آلاچیق مانندوهمینطورکاکمونو.سوئی سکی، ایکبانا، بن سای، توری از ویژگی های این سبک است. باغ آرایی ژاپنی که تحت تأثیر آئین های شینتووذن بوده جلوه خاصی به آن بخشیده است.

.

سبک چین:

سه اصل مهم در این سبک وجود دارد: سادگی، انرژی و طبیعت، که مهمترین اصل پیدا کردن مکان مناسب برای هر وسیله می باشد.کاربرد چوب به عنوان یک متریال طبیعی در این سبک زیاد دیده می شود. کاربرداصول فنگ شویی (باد و آب). برقراری اعتدال میان انرژی ها یکی دیگر از خصوصیات سبک چینی است. عناصر مهم درفنگ شویی: آب، آتش، خاک و چوب و فلز هستند. مهمترین اصل فنگ شویی پرهیز از انباشتگی و بی نظمی واصل دیگر دقت در رنگ محیط اطراف است. گیاه بامبوبه نحوی اعجاب انگیزهر ۵ اصل فنگ شویی را وارد محیط می کند. رنگ های اصلی کاربردی در این سبک مشکی، طلایی، زرد و قرمز هستند.

.

سبک مراکشی:

طراحی داخلی این سبک معروف است به سبک عجیب و غریب. عناصر اصلی در آن فرش، کاشی، ظروف رنگی، سفال فانوس، آثار فلزی، کف پوش سفالی قرمز،سکوهای بیرون زده از دیوار، مبلمانی باچوب های منبت و مشبک، سایه بان بالای تخت، حیاط اندرونی (ریاض)، چراغ های خفا، کاشی زلیج، تجین ورنگ های مورد مصرف (آبی فیروزه ای و کبود) سفید و سبز هستند.

.

سبک مصر:

هنر مصری سبک هنر توصیفی است استفاده زیاد از سنگ های طبیعی مثل آهک و حجم های مکعبی، حجیم و خطوط مستقیم ستون های قطور و منقوش و پنجره های مشبک چوبی با رنگ تیره در معماری مصری و نوع خاص پرسپکتیوآن وهمچنین استفاده از عناصر بارزی مانند: مصطبه (مقابر اشرافی)، هیرو گلیف (بارزترین نقوش دکواتیو مصری )، ستون های کوتاه و چاق ،هیروگلیف،نقاشی ساکن و خشک، نقاشی پر رنگ و لعاب، نقاشی روی پاپیروس، نقش کنده کاری شده روی دیوار، رابطه نزدیک با طبیعت ، لوتوس،آنخ (کلید زندگی یا کلید نیل )،خدای مات، آنوبوس، خپری(سوسک بالدار)، آمن،وجت، ایارت، اوروبوروس، بست ،کانوپیک ،اوبلسیک. در دکوراسیون مصری وجود طاقچه هایی پر از اشیاء تزئینی و مجسمه و… دردل دیوار ها جلوه خاصی به این سبک بخشیده است.

.

سبک هندی:

بارزترین عنصردر این سبک رنگ است. وجود تزئینات کوچک مانند قلیان، شطرنج، سوزن دوزی ظریف، چهل تکه و مندیر( معبد کوچکی که هر جایی در خانه غیر از اتاق خواب می توان قرار داد) و استفاده از نقوش شیوا، لاکشمی، گانشا و همینطور نقش فیل (اعتقاد هندوها بر به ارمغان آوردن ثروت) از خصوصیات آن محسوب می شوند.

.

سبک رومی باستانی:

یکی از ویژگی های هنر روم باستان استفاده بجا از تزئینات و مجسمه سازی است، ابداع استفاده از سردیس بجای مجسمه کامل در این دوران بروز کردو از عناصر بارز آن میتوان به : فرسکو،کاتورا، پانتئون، موزلییک های رومی، باسیکیا، لامپ های رومی، فوروم، کلسئوم ،کاتاکومب اشاره کرد. طاق های نیم دایره، استفاده از موزائیک بر دیوار، نواره، آب نما. سونا و استخر. و تبدیل نقاشی دیواری به کاغذ دیواری از رنگ خصوصیات معماری این سبک هستند. در مبلمان به سبک رومی تأکید بر استفاده مختصر از مبل و صندلی است و بیشتر از تزئیناتی مثل موزائیک ها و نقاشی های دیواری و پارچه های منقوش و اشیاء دکوراتیو استفاده می کنند. استفاده از صحنه های جنگ گلادیاتورها به عنوان قطعات موزاییک شده و تمایز دهنده ای برای دکور منزل اشراف با عامه بوده است.

.

یونان باستان:

دوره های مختلف آن عبارتند از: دوره هندسی، کهن یونان، کلاسیک، هلنی
شیوه های معماری یونانی به سه دسته تقسیم می شود: ۱- دوریسی ۲- ایونی ۳- کرنتی
قراردادن فرم سنتوری بر بالای ساختمان ،استفاده از معماری هندسی بر پایه تناسب از ویژگی های این سبک است. مصالح عمده ، آهک، و مرمر سفید. اختراع دولت شهر گام مهمی بود در زندگی شهری.سبک چیدمان رومی و یونانی بر تقارن و تعادل تأکید دارد. معروف ترین نقش در نقوش یونانی، زنجیره یونانی است. رنگ برتر سفید و آبی است. از خصوصیات سبک مدرن یونانی استفاده زیاد از نور طبیعی است.

.

سبک گوتیک:

در هنر معماری گوتیک الگوی معماری به صورت فلش های رو به بالا (سمت خداوند) نشان داده شده است.
کلیسای نوتردام بنای معروف سبک گوتیک است. شمعدان های فلزی و شومینه سنگی هم از بارزترین عناصر این سبک هستند.

.

باروک:

مهمترین خصوصیت معماری باروک ساختن فضاهای منحنی و استفاده فراوان از تزئینات معماری بود. استفاده از رنگهای تیره ورسمی در تجملی ترین سبک دکوراسیون جلوه خاصی به آن ارزانی داشته است. کاخ ورسای شاهکار این سبک است.

.

روکوکو:

این سبک همانند سبک باروک تجلی است با این تفاوت که میزان آراستگی ها در آن کمتر شده و بیشتر از رنگهای روشن استفاده می شود.

.

ویکتوریایی:

در این طرح دیوار به دو قسمت تقسیم می شود. که هر قسمت با کاغذ دیواری یا رنگ تیره جدا می شود.
مهمترین موضوع در این سبک هماهنگی و تعادل است. استفاده ازشمعدان های بزرگ و چلچراغ های بزرگشیشه های منقوش از نشانه های این سبک است.

.

سبک انگلیسی:

این سبک خود به سبکهای متفاوتی با نامهایی که بیشتر از القاب و اسامی ملکه ها و یا اشراف زاده ها بوده طبقه بندی می شود، مادر این بحث صرفا به بردن نام و خصیصه ای بارزاز آنها اکتفا می کنیم.
سبک ویلیام مری (چوبهای انحنا دار شکل های S , C)
سبک کویین آن (پایه های کابریولی و قوس دار S)
سبک جورجین (استفاده از روکش چوب پارچه کوبی، کاغذ دیواری، چوب های ماهاگونی، اقاقیا)
سبک چندیل ( پایه های کبدیولی داشتند که به پنجه یک گربه میان با توپی که گرفته بود ختم می شود)
هپل وایت (صندلی با پشتی سپری یا قلبی شکل)
شرایتون (پایه استوانه شیاردار یا مارپیچ)
سبک بیرر میر ( مدال ها با نقاشی پرتره زیاد کاربرد داشت)
سبک باهاوس ( بکارگیری فلز در قاب صندلی و مبلمان زیادتر شده) پیشگام مدرنیسم در معماری.

.

آرت نوو:

احیاگر سبک تزئینی درماتیک باروک و هدف آن نمایش ارزش های تزئینی خطوط منحنی. استفاده زیاد از انواع کف پوش های چوبی از خصوصیات این سبک است. نقاشی روی شیشه از این سبک ابداع شد.

.

آرت دکو:

از بارزترین خصوصیات این سبک استفاده از فرم های گیاهی در فرفوژه ها ورنگ های روشن و یکدست می باشد.

.

سبک روستیک:

در فضاهای ویلایی کاربرد داردوکوشش این سبک به درون خانه کشیدن طبیعت خالص است.

.

شابی شیک:

مهمترین خصیصه آن به نمایش در آوردن مبلمان کهنه به صورت نمای آنتیک و ارزشمند است.

.


مجموعه تصاویر دکوراسیون داخلی | تصاویر معماری داخلی

دارای طرح هایی زیبا و کاربردی برای استفاده در دکوراسیون منزل و محل کار
متناسب با نیاز خانواده های ایرانی
ایده هایی جدید برای طراحان دکوراسیون داخلی
طراحی و اجرای دکوراسیونی شیک و منحصر بفرد برای سلیقه های متفاوت
گردآوری شده از بهترین و جدیدترین طراحی های روز دنیا

بیش از ۷۷۰۰ تصویر از فضاهای داخلی
حجم: ۱۰ گیگ
ارائه شده در ۳ DVD

 
 

 
About 859,000 results(0.60 seconds) 
Dec 28, 2015 - بر خلاف تصور رایج که شیوه مدرن را در دکوراسیون با فضاهایی سرد و مینیمالیستی کمینه گرا به یاد می آورند، فضای داخلی معاصر راحت، خوش آیند و ...

سبک شناسی در دکوراسیون داخلی - دانش پژوهان

dpelearning.ir/...طراحی-داخلی...دکوراسیون/سبک-شنا...
نام دوره, سبک شناسی در طراحی داخلی. نام استاد, خانم حسامی. ساعت آموزشی, 32. کاتالوگ, دانلود. گواهینامه, دارد. اعتبار گواهینامه. مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
این مقاله با عنوان سبك شناسي طراحي داخلي در دكوراسيون داخلي توسط مرکز آموزش مجازی پارس جمع آوری و منتشر شده است .

سبک شناسی در دکوراسیون داخلی - دکوراسیون داخلی دانش پژوهان

dpdecoration.ir/.../سبک-شناسی-در-دکوراسیون-داخلی....
موسسه آموزش عالی آزاد دانش پژوهان برگزار می کند: دوره آموزش آنلاین طراحی داخلی و دکوراسیون، این سری از دوره های آموزشی به صورت مجازی تعریف شده است و دانش پذیران از ...


سبک شناسی دکوراسیون داخلی (بخش سوم)

www.atidecor.com/.../سبک-شناسی-دکوراسیون-داخلی...
Dec 7, 2015 - سبک شناسی دکوراسیون داخلی (بخش سوم),طراحی دکوراسیون داخلی، دکوراسیون داخلی، اجرای سقف کاذب، دکوراسیون، طراحی دکوراسیون داخلی منزل، ...
Nov 6, 2012 - پس تعجبی ندارد اگر سبکِ طراحی داخلی مطلوب ما نیز تلفیقی باشد. ... طراحی داخلی هنر باشکوه یونان باستان و رم را احیاء‌ می‌کند یا سبک دکوراسیون ...
سبک شناسی طراحی داخلی در دکوراسیونشناخت سبک های مختلف در طی گذشت تاریخ برای یک طراح دکوراسیون بسیار مهم می باشد و به ما کمک می‌کند تا بتوانیم تصور ...

سبک شناسی بایگانی | خانه دیزاین

design-home.ir/category/سبک-شناسی/
خانه طراحي سفيد | طراحي حرفه اي دکوراسيون | طراحي دکوراسيون داخلي. خانه دیزاین ... دکوراسیون شیرینی فروشی بازدید رایگان از ملک شما با هماهنگی طراحی داخلی.

هفت سبک برای طراحی داخلی

www.ceramic-sakhteman.com/main/fa/decoration1
Oct 23, 2010 - هفت سبک برای طراحی داخلی اشرافیت فرانسه، هنر دكوراسیون و مبلمان را به اوج شكوفایی رساند و در طی 500 سال شاهكارهای جاودانه ای به جهان عرضه كرد.
مفهوم سبک : طرز بیان هنر آفرین. سبک شناسی در دکوراسیون داخلی. شناخت سبک های مختلف در طی گذشت تاریخ برای یک طراح دکوراسیون بسیار مهم می باشد .
دانلود رایگان کتاب سبک شناسی معماری (دکتر پیرنیا) به حجم 8.9 مگابایت رمز عبور ... دکوراسیون و طراحی داخلی ... مهندسی معماری ، مهندسی عمران و دکوراسیون google+.
راهنمای کاربردی طراحی داخلی: اصول و مبانی: نور، رنگ، منطقه‌بندی، سبک‌شناسی ... جذاب‌ترین و متناسب‌ترین طرح دكوراسیون را در فضاهای داخلی اتاق‌ها ایجاد نمایند.

سبک شناسي دکوراسيون داخلي (بخش سوم)

salad-kahoo.rozblog.com/سبک-شناسي-دکوراسيون-دا...
Feb 22, 2016 - 9/سبک-شناسی-دکوراسیون-داخلی-(بخش-سوم) 7 دسامبر 2015 ... سبک شناسی دکوراسیون داخلی (بخش سوم),طراحی دکوراسیون داخلی، دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی به سبک انگلیسی

jadidtarinsite.rozblog.com/.../طراحی-دکوراسیون-داخلی...
22 hours ago - در مطالب قبلی در مورد سبک شناسی طراحی داخلی در دکوراسیون توضیحاتی ارائه شد و در این مطلب از سازه برتر سعی داریم به بررسی طراحی دکوراسیون ...

طراحی داخلی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/.../طراحی_داخ...
Translate this page
Persian Wikipedia
در طراحی داخلی سبک های مختلفی وجود دارد که هر کدام مواد استفاده شونده خاص خود را دارند ۱- سبک ... در دکوراسیون مصری وجود طاقچه هایی پر از اشیاء تزئینی و مجسمه و…

سبک های طراحی داخلی (1) - برترین ها

www.bartarinha.ir/fa/news/.../سبک-های-طراحی-داخلی-1
Dec 18, 2014 - سبک های رایج طراحی داخلی که در 4 شماره به شما معرفی می کنیم، عبارتند از: ... فضاهای بزرگ و باز با کمترین تعداد مبلمان و دکور (تنها ضروریات)
سبک شهری در دکوراسیون داخلی در سبک شهری برای خانه ها از مواد و متریال غیرسنتی استفاده می شود؛ یعنی مواد و مصالحی که پیش از این تنها کاربردی صنعتی داشته ...

طراحی دکوراسیون داخلی - سبک شناسی دکوراسیون داخلی

atidecor.blogfa.com/.../سبک-شناسی-دکوراسیون-داخل...
طراحی دکوراسیون داخلی - سبک شناسی دکوراسیون داخلی - با اطلاعات این وبلاگ، دکوراسیون منزل و محل کارتان را مناسب انتخاب و طراحی کنید. - طراحی دکوراسیون داخلی.

دکوراسیون داخلی چیست ؟ - بیتوته

www.beytoote.com/.../domestic-decoration476.html
دکوراسیون دکوراسیون داخلی طراحی دکوراسیون داخلی براساس معنی مندرج در لغت نامه ... با این‌همه، دکوراسیون داخلی همانند سایر هنرها، دارای سبک و ریزه‌کاری‌های متفاوتی است ... به هر روی، هنگامی که در سال 1922، هاوارد کارتر (Howard Carter)، باستان شناس ...

تعاریف و سبک شناسی دکوراسیون باغ و فضای سبز - کفپوش - ترمووود

www.banooj.ir/دکوراسیون.../تعاریف-و-سبک-شناسی...
تعاریف و سبک شناسی باغ ، دکوراسیون باغ و فضای سبز در سایت گروه صنایع بانوج. ... طراحی چشم انداز با احساس آرامش بیشتر و استفاده از خطوط منحنی و اشکال منظم بدست می آید. این سبک توسط اشرف فرانسه به .... طراحی دکوراسیون داخلی · بانوج.
معماری,نقشه کشی,هندسه,رسم فنی,اتوکد,۳D,متره برآورد,سبک شناسی در معماری,موادومصالح,v-ray,revit,دکوراسیون داخلی,طراحی مفهومی,interior design,طراحی داخلی,دکور ...
فنگ شویی. پتینه سطوح. پتینه ظروف. کاربرد رنگ در دکوراسیون سبک شناسی. طراحی داخلی. کاربرد نرم افزار در دکوراسیون. توانایی های کسب شده پس از گذراندن دوره.

آموزش دکوراسیون داخلی

www.decorasion.ir/Course4.aspx
Rating: 4.3 - ‎Review by Customers
رنگ در دکوراسیون داخلی سبک شناسی. متریال شناسی ( مواد و مصالحی که در دکوراسیون داخلی استفاده می شود ) . آموزش نور پردازی حرفه ایی . آموزش چیدمان. آموزش طراحی نما ...
سه عبارت معماری داخلی، طراحی داخلی و دكوراسیون داخلی معمولا به غلط به جای یكدیگر مورد استفاده قرار می گیرند. ... فنگ شویی سبکی است از زیبایی شناسی چینی!
Jul 13, 2015 - این کتاب بهترین گزینه برای یادگیری اصول پایه ای رنگ شناسی است. ... کتاب " رنگ در دکوراسیون و طراحی داخلی" شما را با نکات مهم و اصلی در ...

شناخت سبک شناسی معماری داخلی:۳-سبک سنتی روسی(مبلمان)

a-one.ir/شناخت-سبک-شناسی-معماری-داخلی۳-سبک-س...
مبل رایج سبک سنتی روسی از چوب یا حصیر و آخرین گزینه کاربردی در دکوراسیون سنتی سبک روسی مبل فرفورژه است. صنعت چوب در طراحی داخلی سبک روسی کمی ...

سبک شناسی دکوراسیون داخلی بخش سوم | جستجو | بلوگل

www.bloogle.ir/.../سبک+شناسی+دکوراسیون+داخلی+...
سبک شناسي دکوراسيون داخلي وقتی زندگی طراحان موفق فارغ از این که در چه حوزه هنری فعالیت دارند را بررسی می کنیم، متوجه می شویم آنها حتی در زندگی روزمره خود نیز ...
مبانی هنرهای تجسمی, دوره دکوراسیون داخلی, طراحی 1 دکوراسیون, راندو, پرزانته, سبک شناسی دکوراسیون, رنگ کاری, پتینه, کارگاه حجم, ماکت.
اولین قدم برای ایجاد محیطی مناسب جهت زندگی و كار، برنامه ریزی برای طرح ، فرم و شكل محیطی است كه مناسب سلیقه ،علاقمندی و روحیات شما باشد. چیزی كه میتواند در این ...
Nov 11, 2015 - آرل پایگاه اطلاع رسانی معماری و طراحی و دکوراسیون داخلی، شامل ایده های خلاقانه در زمینه طراحی نما مسکونی، دکوراسیون منزل و..., دانلود کتاب سبک ...
طراحی دکوراسیون داخلی توسط گروه Houze ، بااستفاده از جدیدترین و آخرین متدهای ... برای طراحی دکوراسیون داخلی توسط خود و یا طراح ابتدا باید سبک آن را انتخاب ... و تخصصی معماری داخلی و ترکیب باحس زیبایی شناسی ،فضایی را طراحی می کند که ...
متره و براورد خاص معماری داخلی. طراحی دفاتر ادرای و فضاهای فروشگاهی. روانشناسی برخورد و سبک شناسی معماری داخلی. معماری داخلی. و دکوراسیون. جهت دریافت مدرک ...
دومین همایش ملی معماری،طراحی داخلی و دکوراسیون 1 و 2 خرداد امسال در مجتمع صدرای ... ها و فنون تزئین،سبک شناسی معماری داخلی،مسائل حرفه ای معماری و معماری داخلی محور ...
May 29, 2014 - دکوراسیون داخلی سبک ایران دارای ویژگی هایی است که از ارزشی ویژه برخوردار است. ویژگی هایی چون طراحی مناسب، محاسبات دقیق، فرم درست پوشش، ...
اصول فنی و دکوراسیون داخلی براساس حس زیبایی شناسی فضاها را طوری طراحی ... از سبک های مدرن وکلاسیک ایجاد میکند تا علاوه بر تنوع در طرح و متریال ارامیش دل ...
طراحی شهری، طراحی معماری، طراحی فضای سبز · طراحی داخلی، طراحی دکور، طراحی مبلمان و ... مجموعه بزرگ آرشيو مجلات نجوم و کيهان شناسی · مجموعه کامل کتابهای نجوم و کيهان ... به درخواست بازدیدکنندگان محترم، بزودی بخش کتاب‌های دکوراسیون و سبک ...

دوره جامع دکوراسیون داخلی - رایتک

erightec.ir › محصولاتعمران و معماری
دکوراسیون داخلی حلقه اتصال بین دو علم معماری و طراحی داخلی است. این رشته از یک طرف مانند علم معماری ... 3, سبک شناسی, مکاتبه ای. 4, طراحی داخلی, آنلاین. 5, پتینه ...
Rating: 4.4 - ‎Review by Customers
کلاس های دکوراسیون داخلی : آموزش دکوراسیون و طراحی داخلی به همراه بازدید از انواع پروژه های اجرایی . ... آموزش رنگ در معماری داخلی سبک شناسی در معماری داخلی .
Aug 8, 2015 - تاريخ معماري داخلي و سبك شناسي ... ترسيم اجرايي و مصالح شناسي ... طراحي مبلمان و عناصر دكوراسيون داخلي فضاهاي مسكوني ( 184 ساعت).
Dec 23, 2015 - 1- سبک دکوراسیون داخلی ایرانی. دکوراسیون داخلی سبک ایران دارای ویژگی هایی است که از ارزشی ویژه برخوردار است. ویژگی هایی چون طراحی مناسب، ...

معماری داخلی - باشگاه مهندسان ایران

www.iran-eng.ir/forumdisplay.php/535-معماری-داخلی
Jun 22, 2016 - سبک شناسی معماری داخلی. سبک های ... مهم : آشنایی با رشته طراحی و دکوراسیون داخلی ... مهم : نمونه کار دکوراسیون و طراحی داخلی اعضا باشگاه مهندسان.

آموزش دکوراسیون داخلی

www.decorationclass.com/Course4.aspx
Rating: 4.5 - ‎Review by Customers
طراحی دکوراسیون سرویس ها . طراحی لابی و پارکینگ . آموزش جانمایی کردن فضاهای معماری مختلف در پلان . آموزش رنگ در معماری داخلی سبک شناسی در معماری داخلی .
Sep 9, 2015 - معماری داخلی، طراحی داخلی و دکوراسیون. انواع پرده و کاربرد آن در طراحی داخلی. سبك شناسي طراحي داخلي. در چیدمان یک مکان ابتدا باید اصول اولیه ...
Oct 15, 2010 - آیا می توانید دنیای اطراف خود را بدون وجود هیچ گونه رنگی تصور کنید؟ هر رنگ تأثیر فیزیکی و روحی خاصی را بر روی بیننده می گذارد و افراد واکنش ...
در مطالب قبلی در مورد سبک شناسی طراحی داخلی در دکوراسیون توضیحاتی ارائه شد و در این مطلب از سازه برتر سعی داریم به بررسی طراحی دکوراسیون داخلی به سبک ...
Jun 15, 2016 - نیازی نیس حتما سبک شناسی را تمام کرده باشید تا به آن تسلط داشته باشید، هرجا و در هر کاری که شما نسبت به دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی آن ...
Sep 12, 2015 - رنگ شناسی(٢) · تایخچه پنجره(٢) ... مطلب پیشنهادی: طراحی دکوراسیون لوکس با ویژگی های سبک کلاسیک ... چیدانه در مطلب ۱۰ سبک دکوراسیون داخلی در کشورهای مختلف جهان، شما را با سبک های کشورهای اروپایی نیز آشنا کرده است.

دوره آموزشی دکوراسیون داخلی-مجتمع آموزشی دانش آرا

home.damez.ir/دوره-آموزشی-دکوراسیون-داخلی/
دکوراسیون داخلی هماهنگ سازی طراحی شده برای به جلوه در آوردن رنگ ها،اثاثیه و سایر اشیا ... با انواع سبک های کاربردی در دکوراسیون, مبانی معماری و سبک شناسی, تئوری.

سبک های دکوراسیون - جستجو و دانلود کتاب - کتاب سبز

ketabesabz.com/search?q=سبک+های+دکوراسیون
 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شرکت تبلیغاتی در تاریخ 1395/10/05 و 18:31 دقیقه ارسال شده است

با تشکر از وبلاگ مفیدتون ...


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 189
  • آی پی دیروز : 462
  • بازدید امروز : 1,217
  • باردید دیروز : 1,719
  • گوگل امروز : 17
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 2,936
  • بازدید ماه : 2,936
  • بازدید سال : 380,547
  • بازدید کلی : 4,160,325